נושא ה-pc הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 26 יולי 2019, 19:27

Stick כתב:כן, אבל כמה אנשים כבר נמצאים בקטגוריה הזאת של עד כדי כך חוסר עניין בכסף שהם יעדיפו על פני כרטיס שאי אפשר לאתגר היום לקנות כרטיס שאי אפשר לאתגר x2?
אני מניח שיש לזה שוק אם נוידיה ממשיכים לייצר אותו דור אחרי דור, אבל עדיין.. לכאורה אני יכול להבין אדם עם כסף שירצה כרטיס על שיתן לו שקט לעשור, אבל גם במצב הזה אני חושב שיותר כלכלי פשוט להשתדרג כל דור ולמכור את הכרטיס הישן.

תלוי למה אתה קורא לאתגר. אני עם מסך 144fps ועם 2080RTX ובמשחקים הגדולים אני ממש לא משחק ב144fps וזה ב1440p. אם היה לי מסך 4k ו-1000$? בטח שהייתי רוצה 2080ti.
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 26 יולי 2019, 20:15

DrKeo כתב:
Stick כתב:כן, אבל כמה אנשים כבר נמצאים בקטגוריה הזאת של עד כדי כך חוסר עניין בכסף שהם יעדיפו על פני כרטיס שאי אפשר לאתגר היום לקנות כרטיס שאי אפשר לאתגר x2?
אני מניח שיש לזה שוק אם נוידיה ממשיכים לייצר אותו דור אחרי דור, אבל עדיין.. לכאורה אני יכול להבין אדם עם כסף שירצה כרטיס על שיתן לו שקט לעשור, אבל גם במצב הזה אני חושב שיותר כלכלי פשוט להשתדרג כל דור ולמכור את הכרטיס הישן.

תלוי למה אתה קורא לאתגר. אני עם מסך 144fps ועם 2080RTX ובמשחקים הגדולים אני ממש לא משחק ב144fps וזה ב1440p. אם היה לי מסך 4k ו-1000$? בטח שהייתי רוצה 2080ti.

כן...
אבל, מסך 4k ביותר מ60hz היום זה גם ככה דבר מאוד נדיר ובטח שמאוד יקר. אז מי הוא אותו אדם שיש לו כסף למסך 4k 144hz ו1000$ נזילים לכרטיס מסך סופר מפלצתי, וזמן להיות גיימר הארדקור כבד ביותר כדי שהוא בכלל יוכל לנצל את הקנייה המטורפת הזאת?
כלומר, היפותטית האדם הזה יכול להיות קיים. אבל כמה גדול כבר השוק הזה ומי הם האנשים האלו? :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 26 יולי 2019, 21:29

Stick כתב:
DrKeo כתב:
Stick כתב:כן, אבל כמה אנשים כבר נמצאים בקטגוריה הזאת של עד כדי כך חוסר עניין בכסף שהם יעדיפו על פני כרטיס שאי אפשר לאתגר היום לקנות כרטיס שאי אפשר לאתגר x2?
אני מניח שיש לזה שוק אם נוידיה ממשיכים לייצר אותו דור אחרי דור, אבל עדיין.. לכאורה אני יכול להבין אדם עם כסף שירצה כרטיס על שיתן לו שקט לעשור, אבל גם במצב הזה אני חושב שיותר כלכלי פשוט להשתדרג כל דור ולמכור את הכרטיס הישן.

תלוי למה אתה קורא לאתגר. אני עם מסך 144fps ועם 2080RTX ובמשחקים הגדולים אני ממש לא משחק ב144fps וזה ב1440p. אם היה לי מסך 4k ו-1000$? בטח שהייתי רוצה 2080ti.

כן...
אבל, מסך 4k ביותר מ60hz היום זה גם ככה דבר מאוד נדיר ובטח שמאוד יקר. אז מי הוא אותו אדם שיש לו כסף למסך 4k 144hz ו1000$ נזילים לכרטיס מסך סופר מפלצתי, וזמן להיות גיימר הארדקור כבד ביותר כדי שהוא בכלל יוכל לנצל את הקנייה המטורפת הזאת?
כלומר, היפותטית האדם הזה יכול להיות קיים. אבל כמה גדול כבר השוק הזה ומי הם האנשים האלו? :)

לפי הסקר חומרה של סטים יש ל-0.41% מהמשתמשים של סטים 2080TI, קבוצה קטנה אבל בהחלט קיימת. אני משער שדווקא אלה שיכולים להרשות לעצמם מסך 4K HDR 144FPS הם אלה שיכולים להרשות לעצמם 2080TI כך שהחתך הוא כנראה די קרוב ל-100% :)
בכל מקרה יש לגיגבייט מסך שלדעתי קאז קנה שעושה 144FPS ו-1440P ב-500$ שזה סכום סביר לגמרי למסך גיימינג ואם למישהו יש את המסך הזה, הוא יכול להרוויח המון מ-2080TI. למשל ב-BFV ב-1440P ה-2080TI עושה ממוצע של 124FPS, ב-SOTTR הוא מגיע ל-104FPS, במטרו אקסודוס בלי RT ל-76, ב-FC האחרון ל-121 וכל זה לפני ענייני RT. כלומר למי שיש מסך 144FPS 1440P בהחלט יכול להנות מ-2080TI. היי, הלוואי והיה לי 2080TI, קניתי את ה-2080RTX שלי בפחות מחצי מחיר ממנו כך שלא היה שווה לי אפילו להתקרב ל-2080TI אבל אם היה לי המון כסף בהחלט הייתי קונה אותו או יותר נכון קונה טייטן RTX.

האמת שאנחנו לא מדברים בכלל על טייטן RTX אבל יום אחד NVIDIA תעשה כרטיס גיימינג ממנו, בדיוק כמו שה-1080TI הוא בעצם טייטן P, ומדובר במפלצת מפלצתית של 16TF. אם AMD באמת תוציא כרטיס שמתחרה ב-2080TI אני לא אתפלא אם יצא 2080TI SUPER שיהיה בעצם טייטן RTX בבין נמוך יותר בדיוק כמו שה-2070 SUPER הוא 2080RTX בבין נמוך יותר.
We're just normal men. We're just innocent men

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 27 יולי 2019, 01:32

יש גם אנשים עם עמדות משחק של 3 מסכים אז גם הם בטח צריכים את הכרטיסים הכי חזקים. ואני מניח שזה תקף גם בשביל VR.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 04 אוגוסט 2019, 15:36

רמדי הורידו את הדרישות מינימום והדרישות המומלצות של קונטרול:
תמונה

בנוסף הם סופסוף אשרו רשמית מה בדיוק נעשה עם RT:
1) השתקפויות הן אפקט RT מלא כמו ב-BFV אבל בניגוד ל-BFV הם עושים, לראשונה בהסטוריה של משחקי וידאו, גם השתקפויות על עצמים שקופים חלקית.
2) הם משתמשים ב-RT ל-GI כמו במטרו אבל בניגוד למטרו הם משתמשים בנוסף בפיתרון GI סטטי כמו לא מעט משחקים אחרים (למשל נוטידוג) שעל גביו הם משתמשים ב-RT בכדי למנוע דימום אור/צל דרך חפצים דקים. כלומר גם יש להם GI שהוא 100% RT, גם יש להם GI פשוט יותר שעוזר ל-GI להראות אפילו יותר טוב וגם הם משתמשים ב-RT נוסף בכדי למנוע פאקים ב-GI הפשוט.
3) צללי מגע ב-RT. צל סטנדרטי של רסטוריזציה יוצר רווחים בנקודת המגע, למשל אם יש כיסא על הרצפה אז במקום שהצל שלו יצא מהנקודת מגע בין רגלי הכיסא לרצפה, לרוב הצללה סטנדרטית מפספסת והצל יוצא כמה ס"מ ליד הרגל מה שגורם לכיסא להראות כאילו הוא מרחף (בגלל זה הכינוי לפאק הזה נקרא "פיטר פן"). רמדי משתמשים ב-RT רק כדי להשלים את נקודות המגע, כלומר הצל הוא עדין צל רסטוריזציה סטנדרטי ועליו מוסיפים צל RT שישלים את החסר ויפתור את הפאקים.

אז כמו שאתם יכולים להבין, רמדי ממש עושים מהפכה בכל עניין השימוש ב-RT ולדעתי זה הולך להיות התוכנית מתאר של RT בדור הבא, אפקט מלא או שניים ולרוב שימוש ב-RT בכדי לתקן את הפאקים של אפקטים קלאסים.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21779
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 04 אוגוסט 2019, 16:09

כן, אני לא סתם דוחה את הרכישה שלי עד לאחר שיהיה לי מחשב חדש... זה נראה כמו המשחק הכי מתקדם בפער גדול, בניצול של RT ״במקומות הנכונים״ :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 04 אוגוסט 2019, 17:47

Laskin כתב:כן, אני לא סתם דוחה את הרכישה שלי עד לאחר שיהיה לי מחשב חדש... זה נראה כמו המשחק הכי מתקדם בפער גדול, בניצול של RT ״במקומות הנכונים״ :)

הזמנתי מראש, נתן חוות דעת עוד שלושה שבועות :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 15 אוגוסט 2019, 02:07

נראה מעניין ואחלה RT:
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6568
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 15 אוגוסט 2019, 06:16

יאפ.. נראה לא רע. ה RT מיושם מעולה.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 21 אוגוסט 2019, 03:17

זה באמת ישום RT מדהים.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי bling » 21 אוגוסט 2019, 09:58

טוב זה נראה כמו רימייק במקרה של מיינקראפט.

אין ספק שזה שנות אור מתקדם יותר מבחינה טכנית אבל מצד שני זה קצת הפך את המראה של מיינקראפט לגנרי ו bland.

מיינקראפט מן הסתם הוא משחק מכוער אבל כן היה לו מראה ייחודי ועם אופי וזה אבד קצת עם היישום RT הזה.

Laskin
Elder
הודעות: 21779
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 21 אוגוסט 2019, 11:41

לדעתי זה נראה כמו איך שתמיד היה צריך להראות... זה ממש מיינקראפט 2.0, מבלי שיעבדו באמת על מיינקראפט 2.0 :) אשכרה NVIDIA עשתה להם את העבודה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 21 אוגוסט 2019, 23:57

מסתבר שב-DLC של מטרו מוסיפים עוד שני אפקטי RT למשחק, עצמים מפיצי אור ואפקטים של תאורה ווליומטרית. כלומר גם מטרו, אחרי קונטרול, נכנס לקטגורית המשחקים שעושים יותר מאפקט RT אחד. מעניין שבדיוק כשהכריזו על אפקטים ווליומטרים ועל עצמים מפיצי אור במיינקראפט מכריזים בדיוק על אותו דבר במטרו, אולי זה פשוט משהו מהיר בספריה של RTX ש-NVIDIA הכניסה בדיוק.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 26 אוגוסט 2019, 13:49

בלינג, דברת על זה בדיוק אחרי הטריילר של cod מgamescom. מתוך כתבה של df על rt בcod:
Call of Duty: Modern Warfare has managed to provoke an interesting response. Standard shadows are replaced with hardware-accelerated RT versions, which has led to some interesting observations from some of our audience on a perceived 'downgrade' - when the reality is that a realistically rendered ray traced shadow is obviously more accurate than a razor-sharp, non-graduated shadow map. It's a fascinating example of how some aspects of video game graphics rendering have become the norm to the point where more realistic replacements are considered inferior!
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 26 אוגוסט 2019, 14:45

השאלה היא האם בהכרח ריאליסטי יותר = טוב יותר.
כלומר אין ספק שצל שנעשה בRT כמו בדוגמה הזו הוא מציאותי יותר, מתקדם יותר, 'טכנולוגי' יותר ודורש יותר משאבים. אבל הוא בהכרח יותר טוב? למה בעצם?
הרי גם בקולנוע למשל, שכמובן מדמה מציאות בצורה הרבה יותר טובה... אפשר להלל תאורן/מעצב במה/צלם או במאי על שימוש אומנותי מרהיב באמצעים לא ריאליסטיים. ספציפית לדוגמה במשחקי אור וצל לא מציאותיים שיוצרים תמונה אומנותית שמשרתת את המטרה.
אז אם נחזור לעולם המשחקים, האם הם לא צודקים כל 'ההמון הפשוט' שלא נכנס למשחקי טכנולוגיה וכוח חישוב, וטוען שמדובר בdowngrade?
אולי לפעמים עדיף לתת לאומן עם חזון לבנות באופן מלא דברים, מאשר להניח באופן אבסולוטי שתמיד רנדור רנדומלי יותר שמגיב ריאליסטית ופיזקלית לעולם הוא בהכרח טוב יותר.

Laskin
Elder
הודעות: 21779
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 26 אוגוסט 2019, 15:06

אם זה משחק ריאליסטי אז כן, מניח שכמעט תמיד טוב יותר, אבל אם האמן רוצה להבליט דברים מסויימים ולתת תחושה של ״ציור״ או סתם פריים ממש יפה, אז זה יכול ״להפריע״ ולהצליל מה שאתה לא תרצה, למשל, או שההשתקפות לא תשקף מה שרצית בראש. במקרה כזה אני בטוח שיש את הכלים המתאימים, ואם לא אז יהיו בעתיד, או שאפשר באמת לוותר על זה, אם זה אומר גם ככה לעבור על הכל ולהתאים כי זה גם כרגע באמת כבד יותר.

בסוף, כשכל המחשבים יתמכו בזה, והכלים יהיו טובים יותר, אז זה יהיה כמו פיזיקה, שפשוט משתמשים בHavoc או משהו כזה, וזה חוסך המון עבודה, ומקסימום מנסים להתאים פה ושם.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 26 אוגוסט 2019, 18:28

Stick כתב:השאלה היא האם בהכרח ריאליסטי יותר = טוב יותר.
כלומר אין ספק שצל שנעשה בRT כמו בדוגמה הזו הוא מציאותי יותר, מתקדם יותר, 'טכנולוגי' יותר ודורש יותר משאבים. אבל הוא בהכרח יותר טוב? למה בעצם?
הרי גם בקולנוע למשל, שכמובן מדמה מציאות בצורה הרבה יותר טובה... אפשר להלל תאורן/מעצב במה/צלם או במאי על שימוש אומנותי מרהיב באמצעים לא ריאליסטיים. ספציפית לדוגמה במשחקי אור וצל לא מציאותיים שיוצרים תמונה אומנותית שמשרתת את המטרה.
אז אם נחזור לעולם המשחקים, האם הם לא צודקים כל 'ההמון הפשוט' שלא נכנס למשחקי טכנולוגיה וכוח חישוב, וטוען שמדובר בdowngrade?
אולי לפעמים עדיף לתת לאומן עם חזון לבנות באופן מלא דברים, מאשר להניח באופן אבסולוטי שתמיד רנדור רנדומלי יותר שמגיב ריאליסטית ופיזקלית לעולם הוא בהכרח טוב יותר.

אבל גם בקולנוע, אפילו אם עושים צל ״מזוייף״, משתמשים באור וצל אמיתיים בכדי לעשות אותם. גם עם rt אתה יכול לעשות את זה בדיוק כמו שבקולנוע משתמשים בתאורה מיוחדת בסט, המניפולציה זהה.

תראה את הצל בsottr, הוא יפיפה, כנראה זה כי cod ראליסטי ומה שראינו לקוח מהמולטי שהוא פחות מואר בתצורה ״אומנותית״.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי bling » 26 אוגוסט 2019, 18:41

DrKeo כתב:בלינג, דברת על זה בדיוק אחרי הטריילר של cod מgamescom. מתוך כתבה של df על rt בcod:
Call of Duty: Modern Warfare has managed to provoke an interesting response. Standard shadows are replaced with hardware-accelerated RT versions, which has led to some interesting observations from some of our audience on a perceived 'downgrade' - when the reality is that a realistically rendered ray traced shadow is obviously more accurate than a razor-sharp, non-graduated shadow map. It's a fascinating example of how some aspects of video game graphics rendering have become the norm to the point where more realistic replacements are considered inferior!


אכן כן ואני לא חושב שזה בגלל סטנדרטים של משחקי וידאו שהפכו לנורמה, גם אם תראה את הסצנות צל שם לאמא שלך היא גם תחשוב שהסצנות עם הצל המודגש והמוקצן הן יותר מרשימות ודרמטיות מהסצנות עם הצל הריאליסטי של ה RT.

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 26 אוגוסט 2019, 19:05

DrKeo כתב:
Stick כתב:השאלה היא האם בהכרח ריאליסטי יותר = טוב יותר.
כלומר אין ספק שצל שנעשה בRT כמו בדוגמה הזו הוא מציאותי יותר, מתקדם יותר, 'טכנולוגי' יותר ודורש יותר משאבים. אבל הוא בהכרח יותר טוב? למה בעצם?
הרי גם בקולנוע למשל, שכמובן מדמה מציאות בצורה הרבה יותר טובה... אפשר להלל תאורן/מעצב במה/צלם או במאי על שימוש אומנותי מרהיב באמצעים לא ריאליסטיים. ספציפית לדוגמה במשחקי אור וצל לא מציאותיים שיוצרים תמונה אומנותית שמשרתת את המטרה.
אז אם נחזור לעולם המשחקים, האם הם לא צודקים כל 'ההמון הפשוט' שלא נכנס למשחקי טכנולוגיה וכוח חישוב, וטוען שמדובר בdowngrade?
אולי לפעמים עדיף לתת לאומן עם חזון לבנות באופן מלא דברים, מאשר להניח באופן אבסולוטי שתמיד רנדור רנדומלי יותר שמגיב ריאליסטית ופיזקלית לעולם הוא בהכרח טוב יותר.

אבל גם בקולנוע, אפילו אם עושים צל ״מזוייף״, משתמשים באור וצל אמיתיים בכדי לעשות אותם. גם עם rt אתה יכול לעשות את זה בדיוק כמו שבקולנוע משתמשים בתאורה מיוחדת בסט, המניפולציה זהה.

תראה את הצל בsottr, הוא יפיפה, כנראה זה כי cod ראליסטי ומה שראינו לקוח מהמולטי שהוא פחות מואר בתצורה ״אומנותית״.

אוקיי, אז כן יש איך לעשות את זה טוב יותר או טוב פחות ברמה האובייקטיבית. כלומר, לא בהכרח הריאליסטי/טכנולוגי יותר הוא אבסולוטית העדיף. כאילו, זה קצת בין הכסאות אבל: יישום לא מוצלח של RT (כמו שנניח נראה בCOD על פי 20 שניות, כמובן שזה אולי סתם הדגמה לא מוצלחת) כן יכול לגרור תוצאה פחות טובה אובייקטיבית, מאשר טכניקות פרימיטביות יותר שנותנות תמונה פחות ריאליסטית אבל יותר מתאימה אומנותית ו/או יפה ויזואלית.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 26 אוגוסט 2019, 19:32

אני מגיב לשניכם שלדעתי, ללא הrt פשוט יש יותר צל אז זה יותר מרשים. הצל מדוייק מאוד עם rt, אבל אם התאורה שלך לא מוצבת במיקום הנכון ובתצורה הנכונה אז מה לעשות, זה יראה כמו שזה יראה במציאות, מכוער.

תן למישהו שלא מבין מהחיים שלו מצלמה ותאורה והוא יעשה שוט מכוער נורא, זה לא משנה ש״המנוע הגרפי״ שלו זאת המציאות. אבל בואו נתן להם להנות מהספק, זה רק טריילר.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 27 אוגוסט 2019, 20:22

פירוט בהרחבה על ההגדרות הגרפיות של control כולל השוואות בין כל ההגדרות וגרפים של הביצועים.
https://www.nvidia.com/en-us/geforce/gu ... nce-guide/
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 28 אוגוסט 2019, 12:50

לפני כמה ימים DF עשו סרטון למיינקראפט RT. הסרטון הזה מרתק לא רק כי מדובר במשחק שהוא 100% RT, הם מדברים שם על כל מני דברים שקורים כתוצאה מה-RT שפשוט אין במשחקי וידאו. דוגמה אחת היא צללים בצבעים, כשנוצר צל מחפץ חצי שקוף הוא מקבל את הצבע של החפץ או למשל כשאור כחול מדמם לתוך אור צהוב נוצר בינהם אור ירוק, אשכרה כמו שיעורי המדע של כיתה ב'. אחד הדברים הכי מגניבים הוא, והמפתחים בכלל לא התכוונו לזה אבל זה קורה כי המשחק מדמה אור בצורה ראליסטית, הוא שיש אפקט קמרה אובסקורה שהמפתחים גילו בטעות בזמן ה-QA של המשחק. בסרטון הם מדגימים את זה עם לב אדום מפיץ אור בחדר אחד, ואז הסירו לבנה אחת של הקיר ורואים על הקיר הנגדי לב מוקרן. זה די מדהים.

למי שרוצה לראות את הקמרה אובסקורה, זה ב-7:10:
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21779
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 28 אוגוסט 2019, 13:00

כן, זה היה הסרטון הכי מרתק שלהם בעיניי...

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 28 אוגוסט 2019, 13:12

Laskin כתב:כן, זה היה הסרטון הכי מרתק שלהם בעיניי...

יש משהו בתקופה הזאת, מאז ש-NVIDIA חשפה את הכרטיסי RTX באוגוסט הקודם, שמזכיר את התקופה של GEFORCE 3 שהביא לנו את השיידרים. סוג של מהפכה מרגשת שמשנה את משחקי הוידאו מקצה לקצה. אנחנו כרגע בשלב של הGEFORCE 3, כלומר זה נראה מדהים וזאת מהפכה אבל מעט מאוד משחקים תומכים והביצועים די רעים. אבל עוד שנה או שנתיים נהיה כבר בטרטוריה של הGEFORCE 4 או 5, התקופה בה כבר היו הרבה משחקים עם שיידרים והביצועים הפכו למצויינים. תקופה מרגשת :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
omerkot
Veteran
הודעות: 2824
הצטרף: 09 אפריל 2013, 00:42

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי omerkot » 28 אוגוסט 2019, 19:41

הקטע של דימוי באמצעות חריץ הוא דוגמא קלאסית לסוג התופעות שקל להדגים באמצעות קירוב קרניים ולכן זה לגמרי לא מפתיע שרואים את זה מחישובי קרניים.
אבל זה עדיין קירוב שמזניח לא מעט. לא נראה שם תופעות תלויות קיטוב כמו העברה מלאה בזוית ברוסטר או תופעות תלויות פאזה כמו התאבכות אור.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 37 אורחים