נושא ה-pc הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Laskin
Elder
הודעות: 21783
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 28 ספטמבר 2022, 23:43

ברור, הכוונה למשהו מקביל, שיגרום למשחק לרוץ ב-60 פריימים במקום 20 בלי זה (או 30 במקום 10), מבלי שיהיו לזה השלכות משמעותיות על איכות התמונה, ואז יהיה ניתן לכוון הרבה יותר גבוה מבחינת פירוט על המסך בפועל במשחקים בדור הזה. אין משהו דומה לזה בקונסולות כרגע ולדעתי עד סוף הדור גם לא נתקרב לDLSS2, אני די פסימי עם מה שAMD עשו שם.

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 29 ספטמבר 2022, 00:01

בינתיים הרשמים של DF הם משלושה משחקים שנבחרו על ידי נוידיה והופכים משחק של 120fps ל300fps, בוא נחכה לפני שנקבע שזו טכניקה שהיינו רוצים שתהפוך משחק של 12fps ל30fps. הקונסולות ימשיכו לדחוף את הטכנולוגיה כי הם בסוף יכוונו למשחק שעושה 30fps עם טכניקות בניית רזולוציה. חוויית הקצה של משחקים ב100fps ועוד עליהם להוסיף מכפלות חיצוניות זה משהו שתמיד ישאר רק בPC.
כמובן שאפשר להגיד שתמיד הקצה של הקונסולות היה גבוה יותר אם היו מכוונים ל30fps בטכנולוגיה של pc עם כרטיס מסך של 1600$, אבל זה אף פעם לא המקרה :).

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38338
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 29 ספטמבר 2022, 00:25

אין שום דבר בתעשיה שמתקרב ל-DLSS2.0. אם היה לקונסולות DLSS 3.0 זה לגמרי היה גיימצ'יינג'ר. כלומר, עם DLSS 2.0 אפשר להביא 720P ל-4K ברמה מאוד מרשימה (זה מה ש-performance mode עושה ב-DLSS 2), איכות תמונה יותר טובה מרוב משחקי הקונסולה היום. ועם 3.0 אולי אי אפשר להעלות 12FPS ל-30FPS (או אולי כן אפשר? נחכה לניסויים) אבל בהחלט יכלו לכוון נניח ל-20FPS ולקבל 40 או 60.

אפילו עם חומרה זהה לזו שיש לנו היום, אם היו מכוונים ל-720P ב-20FPS ונותנים ל-DLSS 3.0 לעשות את שאר העבודה במקום לכוון לנניח 1440P ב-30FPS זה כבר הפרש ביצועים של פי 6 מהקונסולות היום. אז אוקיי, זה לא 1:1, לא היו מתפנים פי 6 משאבים, אבל זה לא היה רחוק מזה. אנחנו פשוט חיים בעולם שבו רק AMD מוכרת לוונדורים חיצונים בזמן ש-NVIDIA לא ממש, עם הסוויטצ' כחריג. ולצערנו AMD כבר עשור עם חומרה סוג ב' ביחס לNVIDIA, אז זה מה שאנחנו מקבלים בקונסולות. אם NV הייתה מספקת לקונסולות כבר היה לנו DLSS ב-2020 בפס5 וב-XSX וביצועי RT טובים לפחות פי 2 (וכשמכניסים לסיפור DLSS אז ביצועי RT טובים בערך פי 6 סה"כ).

ואגב, מצאו ב-FIRMWARE של הסוויטצ' כבר רפרנס ל-RT ול-DLSS 2.2. אז כן, יש מצב לא רע שהסוויצ' 2 לגמרי הולכת לעשות את הדברים האלה. זה אומר שאם יהיה לה רוחב פס זיכרון נורמאלי ומעבד לא רע, יש מצב טוב שהסוויטצ' 2 תוכל להיות הרבה יותר קרובה לפס5 מאשר הסוויטצ' לפס4.
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 29 ספטמבר 2022, 06:46

דרקו גם לאינטל יש היום מתחרה לdlss2
והם מאפשרים לכולם להשתמש בו

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38338
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 29 ספטמבר 2022, 07:08

כן, XESS זו אותה חיה. התכוונתי שאין שום דבר בתעשיה שמתקרב לריקונסטרקציה עם AI, לא מה שאינסומניאק עושים, לא דמקה ולא מה שAMD עושים (לא לפחות כרגע).
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21783
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 29 ספטמבר 2022, 07:13

סטיק, במשחקים כבדים על הGPU זה בהחלט יכול להפוך לכאורה משחק של 12 פריימים בשנייה למשחק של 30, אם יש בו שימוש בpath tracing למשל, כמו פורטל, שמקבל בוסט של פי 5+, ובסייברפאנק בהגדרות הגבוהות זה פי 4. אז כן, זה לא מושלם אבל זה מאוד קרוב לשם ועם DLSS 3 זה גם יכול לשפר את התוצאה על פני נייטיב.

קרירין - מה שיש לאינטל לדעתי עדיין לא יצא רשמית אלא רק לכתבים, ובכל מקרה זה עדיין אפילו לא ברמה של dlss2, בטח ובטח לא ברמת התמיכה בפועל במשחקים, והקטע הוא שעכשיו אנוידיה נמצאת שוב הרחק מהתחרות עם הדור הבא של הטכנולוגיה ואולי נראה מתחרה רציני לזה רק בעוד שנים, כשכבר שוב הם יביאו דור חדש.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38338
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 29 ספטמבר 2022, 09:37

בסוף מיקרוסופט תכניס את MLSS לdirectx ואז אחריהם וולקן יכניסו משהו דומה ואז זה יהיה סטנדרט תעשיה. אבל זה יקח שנים, ובקונסולות (חוץ מהסוויצ׳) זה לא יהיה עד הפס6 שאלוהים יודע מתי היא תצא.

ובנוגע למעבדים, החדשים של AMD יצאו, ובאותו יום אינטל הכריזה על סדרה 13 רשמית שתגיע לחנויות עוד 3 שבועות - באותו שבוע כמו ה4090. והשוק הגדול הוא - סדרה 13 של אינטל זולה מסדרה 7000 של AMD. כן, אשכרה היפוך אחרי 15 שנים, אינטל זולה מAMD. סדרה 13 גם רשמית תומכת בDDR4 בנוסף לDDR5. גם זולה יותר וגם עם תמיכה רחבה יותר באפשרויות זולות? מאינטל? אנחנו חיים ביקום מקביל?
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21783
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 29 ספטמבר 2022, 10:07

המניה של אינטל ירדה ב-5 השנים האחרונות די משמעותית, לעומת זאת של AMD עלתה ביותר מ-500%... בשנה האחרונה שתיהן נפלו, אבל אינטל נפלה כפליים.
בקיצור - אינטל חייבת להיות תחרותית יותר ולא לאפשר לAMD לתפוס לה עוד נתח.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38338
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 29 ספטמבר 2022, 12:17

יש תחרות, אנחנו מנצחים.
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 29 ספטמבר 2022, 15:09

תראו לא אמרתי שמה שאינטל משחררת ברמה של dlss3
דיברתי על תחרות מול dlss2

ובנוגע לתמיכה ,כל כרטיס מסך שתומך בdx12 ,תומך בטכנולוגיה של אינטל ,כל כרטיס מסך
זה כולל כרטיסים של הנווידה וכרטיסים של amd

הdx12 עצמו בלעדי למיקרוסופט ,אז אולי לא ניראה תמיכה במשחקי ps5 בטכנולוגיה ,אבל אולי אינטל תשחרר גרסה מותאמת וולקן

אבל שעושים חישוב מאוד פשוט כמה כרטיסים תומכים בdlss2 ?
ואז כמה כרטיסים תומכים בdlss3 ( שלהזכיר לכולם כרגע רק כרטיסים חדשים ויקרים של הנווידה )

מול כל הכרטיסים שתומכים בטכנולוגיה של אינטל ,שזה המון כרטיסים
אני כן חושב שיש משהו טוב לאינטל ביד מהבחינה הזאת

מפתחות יכולות לפתח משחק שיתמוך בכרטיסים של 3 החברות הגדולות

Laskin
Elder
הודעות: 21783
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 29 ספטמבר 2022, 15:20

המשחקים גם צריכים לתמוך בזה, להטמיע את זה… ממה שאני יודע רק 2-3 משחקים יתמכו בזה בימים הקרובים.

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 29 ספטמבר 2022, 15:33

Laskin כתב:סטיק, במשחקים כבדים על הGPU זה בהחלט יכול להפוך לכאורה משחק של 12 פריימים בשנייה למשחק של 30, אם יש בו שימוש בpath tracing למשל, כמו פורטל, שמקבל בוסט של פי 5+, ובסייברפאנק בהגדרות הגבוהות זה פי 4. אז כן, זה לא מושלם אבל זה מאוד קרוב לשם ועם DLSS 3 זה גם יכול לשפר את התוצאה על פני נייטיב.

זה יכול לעשות את זה ברמת הביצועים, אבל השאלה היא איך זה יראה. אל תצפה שבהכרח התוצאה תהיה דומה, אולי כן, אבל אנחנו לא יודעים כרגע והתוצאה בהחלט יכולה להיות לא ברמה מספקת. כמו שDLSS 2 זו טכניקה שעובדת טוב בעיקר בהמרה ל4K, המרה ל1440p לא הייתי ממליץ על שום הגדרה שהיא לא הquality, והמרה ל1080p זה כבר בכלל טריידאוף מורגש ברוב המצבים.
כלומר אם היינו אומרים שמשחקי קונסולות יכוונו ל30fps ו1080p בסוף הדור (אני לא מאמין שזה יקרה בלי קונסולות פרו, אבל נניח), אז זה לא שdlss 2 היה פתרון סופר מוצלח כדי לתת מכפלת כוח אדירה לטרגט הזה. באותה צורה אני לא בטוח שdlss 3 יהיה בשביל משחקי 30fps שרצים בצורה טבעית על 12. אולי כן, נראה בביקורת. פשוט מה שאתה שומע עכשיו זה רק את תנאי המעבדה שנוידיה יצרו בעצמם, אלו הרשמים החיוביים ביותר שניתן לייצר. את המגבלות של הטכניקה ואת הבאגים שלה, אם יהיו, תראה רק כשתהיה גישה חופשית.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38338
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 29 ספטמבר 2022, 15:57

Stick כתב:זה יכול לעשות את זה ברמת הביצועים, אבל השאלה היא איך זה יראה. אל תצפה שבהכרח התוצאה תהיה דומה, אולי כן, אבל אנחנו לא יודעים כרגע והתוצאה בהחלט יכולה להיות לא ברמה מספקת. כמו שDLSS 2 זו טכניקה שעובדת טוב בעיקר בהמרה ל4K, המרה ל1440p לא הייתי ממליץ על שום הגדרה שהיא לא הquality, והמרה ל1080p זה כבר בכלל טריידאוף מורגש ברוב המצבים.
כלומר אם היינו אומרים שמשחקי קונסולות יכוונו ל30fps ו1080p בסוף הדור (אני לא מאמין שזה יקרה בלי קונסולות פרו, אבל נניח), אז זה לא שdlss 2 היה פתרון סופר מוצלח כדי לתת מכפלת כוח אדירה לטרגט הזה. באותה צורה אני לא בטוח שdlss 3 יהיה בשביל משחקי 30fps שרצים בצורה טבעית על 12. אולי כן, נראה בביקורת. פשוט מה שאתה שומע עכשיו זה רק את תנאי המעבדה שנוידיה יצרו בעצמם, אלו הרשמים החיוביים ביותר שניתן לייצר. את המגבלות של הטכניקה ואת הבאגים שלה, אם יהיו, תראה רק כשתהיה גישה חופשית.

עם איכות התמונה במשחקי פס5, אם היה DLSS אז משחקים יכלו לכוון ל-720p. אני חושב שזה חתיכת הבדל לכוון ל-720p במקום רזולוציות שמכוונים אליהן היום כמו 1440p.
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 29 ספטמבר 2022, 16:12

בסדר גמור, אבל הנקודה שלי הייתה שזה שמסתמן שdlss 3 יעבוד טוב עם קצבים גבוהים, לא בהכרח אומר שהוא יעבוד טוב עם קצבים נמוכים (גם לא אומר שלא, רק שצריך להמתין לראות). בדיוק כמו שזה שdlss 2 עובד מצוין עם בנייה לרזולוציות גבוהות, הוא עובד פחות טוב עם בנייה לרזולוציות נמוכות יותר. זה לא אומר שאני לא משתמש בdlss 2 על המסך 1440p שלי, רק שבוא נחכה לראות מה dlss 3 עושה במצבים אחרים מהאידיאל.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38338
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 29 ספטמבר 2022, 16:59

Stick כתב:בסדר גמור, אבל הנקודה שלי הייתה שזה שמסתמן שdlss 3 יעבוד טוב עם קצבים גבוהים, לא בהכרח אומר שהוא יעבוד טוב עם קצבים נמוכים (גם לא אומר שלא, רק שצריך להמתין לראות). בדיוק כמו שזה שdlss 2 עובד מצוין עם בנייה לרזולוציות גבוהות, הוא עובד פחות טוב עם בנייה לרזולוציות נמוכות יותר. זה לא אומר שאני לא משתמש בdlss 2 על המסך 1440p שלי, רק שבוא נחכה לראות מה dlss 3 עושה במצבים אחרים מהאידיאל.

אתה צודק לגמרי, אבל גם DLSS 2 היה בקונסולות game changer. ואם DLSS 3 דורש קצבים גבוהים, אז לפחות היינו יכולים להרוויח 120 בחינם או 60 בחינם במשחקים שונים.

DLSS 2 לבד יכל לגמרי להפוך את הדור הזה על הראש, לכאורה יש GPU חזק פי כמה ושלא נדבר על ה-RT שהיה משתפר ביחס אפילו יותר גבוה.

כמה ריבי ״10TF vs 12TF״ היו פה ובאינטרנט בכלליות כשהכריזו על הדור החדש? אז DLSS שהופך את הGPU לכזה שעובד אפקטיבית כמו קונסולה של 30TF או 40TF? זה לגמרי game changer. וזה לפני שמדברים על DLSS 3.

אני משער שהפס6 הולכת להיות מטורפת לגמרי אם מעבר ל-80TF שיהיו לה, טכנולוגיות כמו DLSS יתנו לה מכפיל כוח שישים אותה כתף לכתף עם GPU של 250TF.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38338
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 29 ספטמבר 2022, 20:28

Death Stranding הוסיף תמיכה ב-XESS במקביל ל-DLSS שיש לו עוד מהשיגור.

וריטרנל מגיע למחשב (כמו שידענו מהדליפת NVIDIA), הוא יתמוך גם ב-FSR וגם ב-DLSS:
תמונה
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38338
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 03 אוקטובר 2022, 12:06

אני חייב לציין שממש התאכזבתי מ-DLSS 3. הייתי בטוח מהשיווק של NVIDIA שהם מיצרים את הפריים השני לפני שהפריים השלישי נוצר בכלל, כלומר ה-AI חוזה איך יראה הפריים הבא. אבל זה לא המצב, מה שקורה במציאות הוא שהפריים השלישי כבר נוצר, ורק אז ה-AI מיצר פריים מגשר בינו לבין הפריים הראשון ומציג אותו כפריים השני. כלומר זה כן מוסיף latancy, ובעצם 120fps עם DLSS3 מרגיש פחות רספונסיבי מ-DLSS2 ב-60fps. כלומר כל העבודה של ה-AI נועדה בכדי ליצור פריים שנראה ממש טוב, אבל לא יותר מזה.

אני משער של-90% מהמשחקים זה לא ממש משנה, אבל זה עדין מבאס.

ובנושא אחר אבל קשור - דלף בנצ׳מארק ראשון ל-4090 ב-geekbench 5 והתוצאה שלו גבוהה ב-60% מה-3090ti.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21783
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 03 אוקטובר 2022, 12:32

מה, אבל הסבירו את זה בסרטון של DF… לגבי לייטנסי - הם גם אמרו מה קיבלו ובפועל זה עוד 20ms או משהו כזה, ממש לא משהו שיהיה מורגש בפועל ב-99% מהמשחקים.

לגבי הבנצ׳מרקס - זה לפני דרייברים אני מניח, אז יש מצב שבפועל יהיה הבדל גדול יותר, בחלק מהמשחקים לפחות. יהיה מעניין לראות, מניח שכבר השבוע או בטוח בשבוע הבא נראה הרבה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38338
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 03 אוקטובר 2022, 12:45

Laskin כתב:מה, אבל הסבירו את זה בסרטון של DF… לגבי לייטנסי - הם גם אמרו מה קיבלו ובפועל זה עוד 20ms או משהו כזה, ממש לא משהו שיהיה מורגש בפועל ב-99% מהמשחקים.

לגבי הבנצ׳מרקס - זה לפני דרייברים אני מניח, אז יש מצב שבפועל יהיה הבדל גדול יותר, בחלק מהמשחקים לפחות. יהיה מעניין לראות, מניח שכבר השבוע או בטוח בשבוע הבא נראה הרבה.

אבל לייטנסי זה חצי מהקטע של fps גבוה, הריספונסיביות. אם הלייטנסי לא משתנה זה דבר אחד, זה הופך את זה לסופר פיצ׳ר שהוא אך ורק שיפור מהמצב הקיים. אבל יש משחקים שבהם הלייטנסי מוכפל, למשל סייברפאנק. אז בעצם אתה משחק בסייברפאנק ב-120fps בריספונסיביות של 30. אז אתה מקבל יתרון מצד אחד וחסרון לא קטן מצד שני.

כן, אני מסכים שזה לא כזה ביג דיל, בסופו של יום רק משחקי fps תחרותיים או משחקי מכות הם באמת הלקוחות של לייטנסי סופר נמוך. כלומר, את KZ2 שחקנו עם לייטנסי של 170ms וכאן אנחנו מדברים על ההבדל בין 30ms ל-50ms. אבל זה אומר שאתה לא ממש יכול לקחת משחק של 15fps ולהמיר אותו ל-60, זה פשוט לא ירגיש טוב, בטח שלא עם עכבר. כלומר, אולי זה ירגיש בסדר, אבל משהו ירגיש off. זה מרגיש לי כרגע יותר כמו פיצ׳ר שלוקח 60 והופך אותו ל-120, פחות פיצ׳ר שלוקח 15 והופך אותו ל-30.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21783
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 03 אוקטובר 2022, 13:03

אני מבין מה שאתה אומר, אבל זה באמת רק רלוונטי אם אתה משחק תחרותי, ושם גם ככה מישראל זה בעייה עם הפינג פה... אני בספק ממש גדול אם תשים לב ללייטנסי של 60 לעומת 85, שזה מה שיקרה ברוב המשחקים, פחות או יותר, ועם הזמן והדרייברים אני משוכנע שזה ירד עוד יותר ויהיה בכלל זניח.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38338
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 03 אוקטובר 2022, 13:30

Laskin כתב:אני מבין מה שאתה אומר, אבל זה באמת רק רלוונטי אם אתה משחק תחרותי, ושם גם ככה מישראל זה בעייה עם הפינג פה... אני בספק ממש גדול אם תשים לב ללייטנסי של 60 לעומת 85, שזה מה שיקרה ברוב המשחקים, פחות או יותר, ועם הזמן והדרייברים אני משוכנע שזה ירד עוד יותר ויהיה בכלל זניח.

יש לי הרגשה שיהיה DLSS 4 מתישהו עוד שנה או שנתיים וגם לא יצטרכו את הפריים הבא.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21783
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 05 אוקטובר 2022, 21:55

היום DF העלו את הניתוח של על כרטיסי המסך החדשים של אינטל, והם יצאו מאוד אופטימיים סה״כ.
מה שהכי מעודד - ביצועי הRT מצויינים, ובחלק מהמשחקים משפילים את AMD, שנשארת הרחק מאחור פה. הכרטיסים הבאים שלם חייבים להביא בשורה אחרת הם בבעייה רצינית יותר מהרגיל, כי יש שחקן שלישי עכשיו, שגם כן מכוון למחיר אטרקטיבי, וגם בגיזרת הניידים הם יקחו בחזרה נתח עם מעבדים משולבים חזקים בהרבה.
אבל אין להם פתרון DLSS, אין דרייברים להיט וכמובן שייקח להם זמן להדביק את הקצב בתחומים האלה.

נראה שתהיה עכשיו תחרות בין AMD לאינטל על הlow/mid range ורק nvidia תהיה כמו מותג יוקרה והיחידה שתציע באמת ביצועים ברמה אחרת בכרטיסי הקצה שלהם, אבל בזכות DLSS כנראה שגם תמחוק את התחרות בmid range.

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 06 אוקטובר 2022, 01:01

חלק מהביקורות מדברים על שהתמיכה במשחקי dx9
גורמת ירידה משמעותית בביצועים ,כי במקום תמיכה רגילה
אינטל הכניסה שכבת תרגום שממירה בזמן אמת מdx9 לdx12

אבל לדעתי אותם מבקרים מפספסים את הנקודה הגדולה
מדובר במשחקים ישנים שבקלות עוברים את ה60 פרימים לשניה שיש לרוב הגימרים מסכים של עד 60 לשניה היום

אז מה זה משנה עם במשחקים ישנים נגיד כרטיס אחד מריץ ב500fps
וכרטיס אחר נגיד ב150 fps ?

יש קצת גימרים עם מסכים של 144 וקצת עם 120 והרוב עם 60
וכל עוד הכרטיסים מריצים את המשחק יציב מעל הfps של המסכים
זה אופך יותר לנתונים שרלוונטים רק לבאנץ מארק

זה לא שמישהו מקצועי יפתח היום משחקים לdx9
וצריך כרטיס במיוחד בשביל זה ,ואז יש משמעות לביצועי dx9
זה יותר מידי נישה היום ,אנשים עם כרטיסי מסך ישנים
שרוצים משחקים חדשים שרצים על dx9

וגם אז זה עדין אפשרי לפתח על הכרטיסים של אינטל
זה רק יהיה יותר איטי בdx9 מהמתחרים

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38338
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 08 אוקטובר 2022, 12:31

הדרישות מינימום של plague tale החדש במחשב הן 970gtx ו-16GB זיכרון ו-1700x. זה ל1080p ב-very low. די מטורף.

כלומר, אתם קולטים שהמעבד של הפס5 הוא פחות או יותר המינימום?
We're just normal men. We're just innocent men

התנין
Trainee
הודעות: 196
הצטרף: 09 מרץ 2015, 19:24

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי התנין » 09 אוקטובר 2022, 00:24

מדברים כ"כ על הסטים דק, אבל נראה שכבר יצא משהו בסגנון הזה.
https://www.youtube.com/watch?v=-nPpw1s ... elaxingEnd

שווה קנייה?


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 34 אורחים

cron