נושא ה-pc הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Laskin
Elder
הודעות: 21783
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 14 יולי 2020, 18:06

כן אבל אני סקפטי מאוד לגבי תמונה של מיקרוסופט והביצועים בשטח. כ שיוכיחו לי שזה עובד ממש טוב אני אהיה שמח מאוד אבל למיקרוסופט יש היסטוריה של הבטחות שלא מתקיימות או מתקיימות באיחור אופנתי של עשור

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38338
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 14 יולי 2020, 18:33

Laskin כתב:כן אבל אני סקפטי מאוד לגבי תמונה של מיקרוסופט והביצועים בשטח. כ שיוכיחו לי שזה עובד ממש טוב אני אהיה שמח מאוד אבל למיקרוסופט יש היסטוריה של הבטחות שלא מתקיימות או מתקיימות באיחור אופנתי של עשור

זה כבר קיים ב-DX12 היום, פשוט אף משחק לא משתמש בזה עדין. אני חושב שזה נכנס רק בעדכון של ULTIMATE שיצא לפני איזה שבועיים.

אגב, FUN FACT, כשמפעילים את DS על המחשב מקבלים את הלוגו של סוני בהתחלה, אפילו שהמשחק בהפצת 505. זה לדעתי הלוגו סוני הראשון ב-PC מאז ימי הMMO שלהם :)
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21783
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 14 יולי 2020, 18:41

יופי שקיים, רוצה לראות בפועל... הרי באותה מידה שזה יכל לעבוד כמו ואפילו טוב יותר DLSS 2.0 - זה יכול לעבוד פחות טוב מDLSS 1.0. אז צריך לבחון את זה בפועל לפני שמכריזים שזה פתרון טוב :)

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 14 יולי 2020, 18:57

קיאו, אתה הולך על DS בזמן הקרוב? מצחיק שאף אחד פה לא שיחק בו עדיין, אמנם משחק מפלג שזכה להמון ביקורות שליליות, אך גם המון שבחים נהדרים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38338
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 14 יולי 2020, 19:02

Stick כתב:קיאו, אתה הולך על DS בזמן הקרוב? מצחיק שאף אחד פה לא שיחק בו עדיין, אמנם משחק מפלג שזכה להמון ביקורות שליליות, אך גם המון שבחים נהדרים.

זה עונה על השאלה? :)
C01C1931-AB64-4D62-84E4-DF4753115A90.jpeg
C01C1931-AB64-4D62-84E4-DF4753115A90.jpeg (2.61 MiB) נצפה 3601 פעמים


שאני לא אשחק משחק קוג׳ימה day 1?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4820
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 14 יולי 2020, 19:33

ועדיין לא מצא זמן לכמה דקות להתחבר לבי"ח 2.0.

:mrgreen:
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6570
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 14 יולי 2020, 19:38

Stick כתב:קיאו, אתה הולך על DS בזמן הקרוב? מצחיק שאף אחד פה לא שיחק בו עדיין, אמנם משחק מפלג שזכה להמון ביקורות שליליות, אך גם המון שבחים נהדרים.


אני חושב שפייג' אמר שקנה אותו.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 14 יולי 2020, 19:49

Klayman כתב:
Stick כתב:קיאו, אתה הולך על DS בזמן הקרוב? מצחיק שאף אחד פה לא שיחק בו עדיין, אמנם משחק מפלג שזכה להמון ביקורות שליליות, אך גם המון שבחים נהדרים.


אני חושב שפייג' אמר שקנה אותו.

וואלה, כנראה פספסתי. ובכל זאת זה עדיין מעט, בהתחשב בעובדה שהפורום הזה בדרך כלל עף בעיקר על הבלעדיים של סוני.
בכל מקרה האמת היא שהציפה המחודשת של המשחק עכשיו עושה לי מעט חשק, אז אשמח לשמוע רשמים קיאו.
יכול להיות שאקנה אותו בימים הקרובים, אחרי שהייתי על הגדר עם גרסאת הפס4 די הרבה זמן ובסוף החלטתי שאין מצב שאשחק בו בחיים ושהוא בזבוז זמן :).
ובכל זאת, הרבה יותר קל לי להכנס למשחקים שאני לא שבוי שלהם מלכתחילה על הpc מאשר הפס4. משהו בזמני הטעינה, העובדה שאני גם ככה אמצא את עצמי כבר יושב מול המחשב במהלך היום, ואולי שזה סתם יכול לסגור שעה בחדר לפני שינה.
בקיצור, חפרתי רק כדי להגיד שבשורה התחתונה הוא מעניין אותי פתאום שוב, אז אשמח לשמוע רשמים עליו.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6570
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 14 יולי 2020, 20:02

אותי הוא לא מעניין בכלל.. כשהוא יהיה פעם באיזה כמה גרושים כזה נקנה אותו. הוא כבר היה ב PSN באיזה 24$ אני חושב וזה עדיין לא מספיק זול בשבילי.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Laskin
Elder
הודעות: 21783
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 14 יולי 2020, 20:11

אני כל הדרך הגנתי על המשחק, ואמרתי שבטוח קוג׳ימה מחביא פה משחק מטורף שהוא לא חושף בטריילרים, ולכולנו מצפה הפתעה אדירה... אבל אז יצאו הבקרובים והתחלתי לחשוש ממש, ואז יצאו הביקורות והבנתי שלא, אין פה משהו שמעניין אותי לשחק בו, מדובר בסימולטור של משלוחים, שאתה יכול לצאת למסע של שעה עם ציוד ואז למעוד בגלל אבן קטנטנה על הריצפה ולאבד את כל מה שעשית בשעה הזו, ואני כזה: !nope
לא בא לי לבנות גשרים שאמורים לסמל את הגשרים שאנחנו צריכים לבנות כחברה וכל השיט הפילוסופיה שבכנות - עוד בMGS4 נמאס לי קצת ממנו, אבל בגלל הגיימפליי המעולה, הדמויות המטורפות והיצירתיות והכשרון שלו כבמאי קטעי קישור - הסכמתי לספוג בשמחה רבה מאוד :)
אני מת על קוג׳ימה, הוא אחד היוצרים האהובים עליי אי פעם בתעשייה וקניתי כמעט כל משחק שהוא הוציא, אבל לא אקנה משחק שהקונספט שלו פשוט נשמע ונראה לי יותר כמו מטלה מאשר הנאה, וזה אשכרה משהו שמבקרים חזרו עליו כמעט בכל ביקורת.
גם לא במבצע ממש טוב.

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4727
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 15 יולי 2020, 18:29

Klayman כתב:
Stick כתב:קיאו, אתה הולך על DS בזמן הקרוב? מצחיק שאף אחד פה לא שיחק בו עדיין, אמנם משחק מפלג שזכה להמון ביקורות שליליות, אך גם המון שבחים נהדרים.


אני חושב שפייג' אמר שקנה אותו.

בסוף לא קניתי אותו על הפס4,השאלתי את המשחק מחבר אבל החלטתי לוותר בסופו של דבר,אפילו לא ניסיתי אותו :(
רכשתי אותו למחשב מ-GMG ב-40 דולר,היה נראה לי הוגן,אני בעיקר סקרן לראות את Decima על הפיסי.

ובנושא אחר,אני כבר 30 שניות בוהה בבאנר של היילו 3 בסטים ולא מאמין שהגענו ליום שהמשחק זמין למחשב :o וזה הפוסט הקבוע של "לכו לקנות את MCC,כמויות של תוכן,השקעה ניכרת,קלאסיקות אמיתיות וכו' וכו'" שלי :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38338
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 17 יולי 2020, 19:01

אלכס מ-DF עובד עכשיו על סרטון DLSS נגד דמקה על בסיס DS שמשתמש בשניהם בגרסת הPC והמחשב בהתאמה. הוא העלה פוסט מקדים לסרטון ב-11 חלקים שאומר פחות או יותר ש-DLSS ורזולוציה נמוכה כבר נראה טוב יותר מ-TAA, שיטת ה-AA הנפוצה היום, ברזולוציה טבעית. שמפתחים צריכים פשוט להשתמש ב-DLSS בכל משחק כי זה מגוחך לא להשתמש בזה:


אני יכול להעיד שאחרי שעתיים ב-DS באמת שאין שמץ של סימן שאני משתמש ב-DLSS. זה נראה לגמרי 1440p טבעי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי swym » 19 יולי 2020, 17:31

בינתיים ב-Ars Technica בין הפתרון של DLSS 2.0 של נוידיה לבין FidelityFX של AMD: הפתרון של AMD לא מצריך RTX ופתוח לכולם, ככה שאפשר להשוות בין שני האלגוריתמים על אותה חומרת RTX של הירוקים. זה המשחק הראשון שתומך בשני הפתרונות לצורכי upscale והחלקה, ומאפשר השוואה כזו.

מה שעוד יותר מעניין הוא שלפי ארס, הפתרון של AMD גם מציג תוצאה טובה יותר וגם ביצועים טובים יותר רוב הזמן בהשוואה לDLSS בהגדרות Quality:
With the Nvidia RTX 2060 Super, meanwhile, you might expect Nvidia's proprietary DLSS standard to be your preferred option to get up to 4K resolution at 60fps. Yet astoundingly, AMD's FidelityFX CAS, which is platform agnostic, wins out against the DLSS "quality" setting.
Both of these systems generally require serious squinting to make out their rendering lapses, and both apply a welcome twist on standard temporal anti-aliasing (TAA) to the image, meaning they're not only adding more pixels to a lower base resolution but also smoothing them out in mostly organic ways. But FidelityFX CAS preserves a slight bit more detail in the game's particle and rain systems, which ranges from a shoulder-shrug of, "yeah, AMD is a little better" most of the time to a head-nod of, "okay, AMD wins this round" in rare moments.

But Death Stranding is a high-falutin' game with auteur aspirations, and this means that tiny details, like sparkly highlights in a cut scene, matter. Until Nvidia straightens this DLSS wrinkle up, or until the game includes a "disable DLSS for cut scenes" toggle, you'll want to favor FidelityFX CAS, which looks nearly identical to "quality DLSS" while preserving additional minute details and adding 2-3fps, to boot.

https://arstechnica.com/gaming/2020/07/ ... e-version/
זה נראה שב-Nvidia עדיין שמים הרבה ז'טונים על ה-DLSS, כי הכתבה הזו גרמה להם להרים שיחת ועידה מול ARS ולשלוח תמונות ממקומות אחרים במשחק שבהם DLSS עובד יותר טוב (בעיקר סביבה אורבנית, שכנראה עליה אימנו את האלגוריתם). זה די חריג שיצרנית חומרה עושה צעד כזה.

גם DSO עשו השוואה דומה על אותה החומרה של Nvidia:
https://www.dsogaming.com/screenshot-ne ... -dlss-2-0/
In a direct comparison between DLSS 2.0 and FidelityFX CAS, we found another feature. In most scenes, there is no difference in picture quality, but there are times where the FidelityFX CAS performs better. In particular, where many particle effects are used. For example, raindrops were very problematic for DLSS. In many dark scenes, FidelityFX CAS manages to squeeze out additional details, and DLSS 2.0 shows itself a little worse. But in this case we are talking about the nuances.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38338
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 19 יולי 2020, 19:38

ממש מוזר שהם אומרים את זה, DF במפורש אומרים ש-DLSS נראה טוב מ-FFX ובין 4K טבעי, FFX ו-DLSS הם בחרו ב-DLSS כאפשרות הגרפית שנראת הכי טוב ויזואלית בלי קשר לביצועים (החל מ-18:27):


גם רואים את זה ממש, FFX נראה כמו רזולוציה נמוכה, DLSS נראה כאילו הוא ברזולוציה יותר גבוהה מ-4K. סה"כ זה גם הגיוני כי FFX מרנדר את המשחק ב-1620p ואין שם שום מערכת AI לאפסקיילינג, סתם אפסקיילר פשוט. עם FFX הוא נראה פשוט ברזולוציה נמוכה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי swym » 20 יולי 2020, 13:18

זה לא מפתיע שכל אחד אומר משהו אחר: האופציה העדיפה היא מאד תלויה בסצינה, ואפילו Nvidia אומרים את זה, כי הם אמנו את המודל שלהם יותר על סצינות מסוג מסוים.

אבל יותר מזה, לפחות בסרטון הנוכחי DF לא באמת הציעו ניתוח מלא של FidelityDX, אלא התמקדו בDLSS כמעט בלבד. FidelityFX הגיח אצלם בסצינה אחת בודדת, תחת הגדרת חדות בודדת (50), בלי השוואת ביצועים, ובלי השוואת תנועת מצלמה. בסקירות האחרות יש השוואה יותר מקיפה, ושם אפשר לראות הרבה יותר נקודות השוואה, עם הסכמה שבמקרה הטיפוסי למשחק FidelityFX נותן תוצאה קצת יותר טובה. אולי בDLSS 3.0 זה ישתנה.

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 20 יולי 2020, 13:34

אני חושב שעם FidelityDX זמין לכל הכרטיסים
אני יוצא מנקודת הנחה שאפילו לכרטיסי ob של אינטל
ויוצא מנקודת הנחה שזה זמין גם לps5 וxsx
עם מפתחת צריכה לבחור ,היא תלך יותר בכיוון הזה
זה פשוט מכסה יותר פלטפורמות

גם מאוד מעניין עם תהיה אפשרות לישם את זה בדור נוכחי
לדוגמה xbox one וps4 ואפילו סוויץ
להריץ משחקים ברזולוציה נמוכה יותר ולישם FidelityDX
אולי זה שווה למפתחות לבדוק עם זה משפר ביצועים בלי לפגוע יותר מידי באיכות התמונה

גם עם dlss 3 יהיה טוב יותר ,זה זמין כרגע רק לקהל מאוד מסוים
של בעלי כרטיסי הנווידה מהשנים האחרונות של דרגי בינים ומעלה
זה קהל מאוד קטן יחסית לשוק

לאומת זאת עם FidelityDX יתמוך בקונסולות וכרטיסי ob של אינטל
זה כבר שוק עצום
נכון שob של אינטל לא תוכננו למשחקים ,אבל עדין יכולים להריץ הרבה משחקים בהגדרות נמוכות והרבה משתמשים בהם
מחוסר ברירה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38338
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 05 ינואר 2011, 19:19

swym כתב:זה לא מפתיע שכל אחד אומר משהו אחר: האופציה העדיפה היא מאד תלויה בסצינה, ואפילו Nvidia אומרים את זה, כי הם אמנו את המודל שלהם יותר על סצינות מסוג מסוים.

אבל יותר מזה, לפחות בסרטון הנוכחי DF לא באמת הציעו ניתוח מלא של FidelityDX, אלא התמקדו בDLSS כמעט בלבד. FidelityFX הגיח אצלם בסצינה אחת בודדת, תחת הגדרת חדות בודדת (50), בלי השוואת ביצועים, ובלי השוואת תנועת מצלמה. בסקירות האחרות יש השוואה יותר מקיפה, ושם אפשר לראות הרבה יותר נקודות השוואה, עם הסכמה שבמקרה הטיפוסי למשחק FidelityFX נותן תוצאה קצת יותר טובה. אולי בDLSS 3.0 זה ישתנה.

בFFX זה נראה כאילו אתה משחק ברזולוציה נמוכה, וזה נכון כי אתה באמת משחק ברזולוציה נמוכה. זה לא תלוי סצנה, זה פשוט נראה ככה כל הזמן, לפחות בחצי שעה ששחקתי אתמול עם FFX. עם DLSS המשחק נראה כאילו הוא רץ ברזולוציה גובהה מהטבעית, עם FFX הוא נראה נמוך מהטבעית. אם הקרב הוא קרב ארטיפקטים, לשניהם יש ארטיפקטים שונים ובשני המקרים היו צריכים להדגיש לי לי אותם באנליזה טכנית כי לא ראיתי אותם בעצמי. אולי כי בכדי להגיע לארטיפקטים עם DLSS צריך להטיס את המצלמה ב100 קמ״ש עם העכבר ואני משחק עם שלט one.

בנוגע לביצועים, בתמונה הבאה עם FFX ו-FXAA וחדות על 50% נתון לי 117FPS בזמן שעם DLSS באיכות תמונה הכי גבוהה קבלתי 119FPS. מצד שני ההבדל באיכות תמונה בין DLSS לבין FFX היא גדולה, FFX פשוט נראה כמו רזולוציה נמוכה ויש שם המון ג'יגיז.
זה FFX:
תמונה
זה DLSS:
תמונה

פתח את שניהם בטאבים בדפדפן וקפוץ בין התמונות, אתה תראה ש-FFX נראה כמו סתם אפסקיילר עם חידוד תמונה (כי זה אשכרה מה שזה) בזמן שעם DLSS זה נראה כמו רזולוציה טבעית. יש AA מושלם עם DLSS והמון ג'יגיז ושימרינג עם FXX.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38338
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 22 יולי 2020, 01:59

סיכום חדשות סדרה 3000 שיצאו לאחרונה, לדעתי רובן שלופות מהתחת.
- יהיה בסדרה 3000 צ'יפ נוסף שיהיה יעודי ל-RT שנקרא traversal coprocessor. לי זה נשמע כמו בולשיט. על פי השמועה הביצועי RT יהיו פי 3-4 מטיורינג לאותו "TF".
- הכרטיס ישתמש ב-NVCACHE בכדי להשתמש בזיכרון של המחשב כסוג של SSD. כלומר כשמשחקים מידע נשמר בזיכרון מה-SSD וכשה-GPU צריך אותו, הוא קורא אותו מהזיכרון. אם זה נכון זה מעניין כי 16GB של זיכרון נוסף זה זול היום ו-DDR4 בשני ערוצים (מה שיש לרובנו במחשב) מהיר בערך פי 20 מה-SSD של הפס5. אם זה באמת אומר ביצועי "SSD" טובים פי כמה מונים מהקונסולות, אני בכיף אקנה 64GB למחשב רק בשביל הביצועים הללו.
- DLSS 3.0 יוכל לרוץ לבד מהפאנל הגדרות בכל משחק שמשתמש ב-TAA, שזה בערך 90% מהמשחקים היום. העניין ללא שום התערבות מפתחים, זאת תהיה הגדרה בפאנל של NV.

האמת? הרוב פה נשמע לי בולשיט. כלומר NVCACHE זה משהו קיים שהוכרז לכרטיס שרתים מסדרה 3000 שהוכרז ביוני אבל אני לא יודע אם אפשר להשתמש בזה למה שטוענים שאפשר. וגם זה ש-DLSS 3.0 יוכל לתמוך בכל משחק עם TAA זה יחסית הגיוני כי הדבר היחיד ש-DLSS 2.0 דורש מהמפתח זה גישה למידע של ווקטורי התנועה הטמפוריאלים וזה משהו שיש לכל משחק שמשתמש ב-TAA. השאלה היא איך הם יגרמו למידע הזה להגיע לדרייבר שלהם ללא התערבות מפתחים, די מוזר. בכל מקרה כבר היום DLSS 2.0 פשוט פי כמה למפתחים לישם, אם יש להם TAA במשחק (וזה באמת קיים בכל משחק היום) אז לישם DLSS 2.0 זה כלום ואם DLSS 3.0 יעשה את זה לבד אז בכלל חלום. אחרי DS אני יודע שאין באמת מה לשחק במשחק בלי DLSS, ביצועים מעולים ו-IQ יותר טוב מרזולוציה טבעית.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי swym » 22 יולי 2020, 17:24

DrKeo כתב:בFFX זה נראה כאילו אתה משחק ברזולוציה נמוכה, וזה נכון כי אתה באמת משחק ברזולוציה נמוכה. זה לא תלוי סצנה, זה פשוט נראה ככה כל הזמן, לפחות בחצי שעה ששחקתי אתמול עם FFX. עם DLSS המשחק נראה כאילו הוא רץ ברזולוציה גובהה מהטבעית, עם FFX הוא נראה נמוך מהטבעית. אם הקרב הוא קרב ארטיפקטים, לשניהם יש ארטיפקטים שונים ובשני המקרים היו צריכים להדגיש לי לי אותם באנליזה טכנית כי לא ראיתי אותם בעצמי. אולי כי בכדי להגיע לארטיפקטים עם DLSS צריך להטיס את המצלמה ב100 קמ״ש עם העכבר ואני משחק עם שלט one.

בנוגע לביצועים, בתמונה הבאה עם FFX ו-FXAA וחדות על 50% נתון לי 117FPS בזמן שעם DLSS באיכות תמונה הכי גבוהה קבלתי 119FPS. מצד שני ההבדל באיכות תמונה בין DLSS לבין FFX היא גדולה, FFX פשוט נראה כמו רזולוציה נמוכה ויש שם המון ג'יגיז.

האמת היא שההבדל הראשון ששמתי לב אליו בכלל לא ג'אגיז, אלא התאורה: בתמונה התחתונה האורות הרבה פחות בוהקים. יכול להיות שהשתנה שם עוד משהו בהגדרות?
מעבר להבדלים בתאורה, בתמונה שלך ה-DLSS באמת נראה טוב יותר כשעושים זום. אבל הנקודה היא שגם פה וגם שם אתה משחק בפועל רזולוציה נמוכה - פשוט בDLSS מקבלים עוד שלב של רקונסטרוקציה שסך הכל משפר את התמונה, אבל לפעמים מכניס ארטיפקטים כחלק מהתהליך. לכל מימוש יש את היתרונות והחסרונות שלו, ובגלל זה גם סקירות שונות שהתמקדו באזורים שונים הניבו תוצאה אחרת.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38338
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 23 יולי 2020, 00:51

swym כתב:
DrKeo כתב:בFFX זה נראה כאילו אתה משחק ברזולוציה נמוכה, וזה נכון כי אתה באמת משחק ברזולוציה נמוכה. זה לא תלוי סצנה, זה פשוט נראה ככה כל הזמן, לפחות בחצי שעה ששחקתי אתמול עם FFX. עם DLSS המשחק נראה כאילו הוא רץ ברזולוציה גובהה מהטבעית, עם FFX הוא נראה נמוך מהטבעית. אם הקרב הוא קרב ארטיפקטים, לשניהם יש ארטיפקטים שונים ובשני המקרים היו צריכים להדגיש לי לי אותם באנליזה טכנית כי לא ראיתי אותם בעצמי. אולי כי בכדי להגיע לארטיפקטים עם DLSS צריך להטיס את המצלמה ב100 קמ״ש עם העכבר ואני משחק עם שלט one.

בנוגע לביצועים, בתמונה הבאה עם FFX ו-FXAA וחדות על 50% נתון לי 117FPS בזמן שעם DLSS באיכות תמונה הכי גבוהה קבלתי 119FPS. מצד שני ההבדל באיכות תמונה בין DLSS לבין FFX היא גדולה, FFX פשוט נראה כמו רזולוציה נמוכה ויש שם המון ג'יגיז.

האמת היא שההבדל הראשון ששמתי לב אליו בכלל לא ג'אגיז, אלא התאורה: בתמונה התחתונה האורות הרבה פחות בוהקים. יכול להיות שהשתנה שם עוד משהו בהגדרות?
מעבר להבדלים בתאורה, בתמונה שלך ה-DLSS באמת נראה טוב יותר כשעושים זום. אבל הנקודה היא שגם פה וגם שם אתה משחק בפועל רזולוציה נמוכה - פשוט בDLSS מקבלים עוד שלב של רקונסטרוקציה שסך הכל משפר את התמונה, אבל לפעמים מכניס ארטיפקטים כחלק מהתהליך. לכל מימוש יש את היתרונות והחסרונות שלו, ובגלל זה גם סקירות שונות שהתמקדו באזורים שונים הניבו תוצאה אחרת.

ברצינות? תמונה אחת עם IQ מושלם ובשניה יש אינסוף ג'יגיז ומה ששמת לב אליו זה שהאור באחת מהן 0.1% פחות בוהק? אפילו לא שמתי לב לזה עד עכשיו. מה אני אגיד לך, עם FFX המשחק מלא בזחלנים אבל ממש מלא, ג'יגיז וזחלנים, כי הוא רץ ברזולוציה נמוכה באיזה 40% בלי שום יצור פיקסלים חדשים בזמן שעם DLSS באמת שלא ראיתי ארטיפקטים אבל איכות התמונה היא פשוט טובה יותר מאשר 1440P טבעי (כי TAA מטשטש). אני יודע שאפשר להגיע לארטיפקטים עם DLSS כשעושים תנועה מהירה עם העכבר, אבל אני משחק בשלט אז פשוט לא יוצא לי לראות אותם. אז כן, כנראה שזה לא מתאים לדום איטרנאל, אבל בנתיים קונטרול ו-DS נראים פשוט מדהים עם DLSS. יש לטכנולוגיה את המגבלות שלה, אבל באמת ש-DLSS2.0 פוצץ לי את השכל בזמן שעם 1-1.9 פשוט לא נגעתי בה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי swym » 26 יולי 2020, 12:15

DrKeo כתב:ברצינות? תמונה אחת עם IQ מושלם ובשניה יש אינסוף ג'יגיז ומה ששמת לב אליו זה שהאור באחת מהן 0.1% פחות בוהק? אפילו לא שמתי לב לזה עד עכשיו. מה אני אגיד לך, עם FFX המשחק מלא בזחלנים אבל ממש מלא, ג'יגיז וזחלנים, כי הוא רץ ברזולוציה נמוכה באיזה 40% בלי שום יצור פיקסלים חדשים בזמן שעם DLSS באמת שלא ראיתי ארטיפקטים אבל איכות התמונה היא פשוט טובה יותר מאשר 1440P טבעי (כי TAA מטשטש). אני יודע שאפשר להגיע לארטיפקטים עם DLSS כשעושים תנועה מהירה עם העכבר, אבל אני משחק בשלט אז פשוט לא יוצא לי לראות אותם. אז כן, כנראה שזה לא מתאים לדום איטרנאל, אבל בנתיים קונטרול ו-DS נראים פשוט מדהים עם DLSS. יש לטכנולוגיה את המגבלות שלה, אבל באמת ש-DLSS2.0 פוצץ לי את השכל בזמן שעם 1-1.9 פשוט לא נגעתי בה.


וואלה... כן. זה הקטע בתמונות ממוזערות בפורום: אתה רואה את הג'אגיז בעיקר אחרי שאתה מגדיל את התמונה למסך מלא. ההבדל בתאורה הוא משהו שאפשר לשים לב אליו כבר מהשניה הראשונה בתמונה המכווצת, וזו גם השאלה המעניינת עוד יותר גם בדיעבד כשחושבים על זה ומנסים להבין למה: הרי גם ההשוואות האחרות אמרו שDLSS מצטיין באזורים עם גאומטריה חדה של מבנים (מה שדווקא יש פחות ממנו בDeath Stranding) ככה שזה לא מפתיע, אבל איך זה ששינוי בפרמטר של אלגוריתם הupscaling ישפיע פתאום על התאורה? (ואיך זה שאתה כל כך שם לב לפרטים הקטנים אבל הצלחת לפספס משהו כזה?)

מה שכן, אהבתי את חוסר ההיסחפות, עם תיאורים מדעיים כמו "אינסוף" לעומת "0.1%" :D.

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 26 יולי 2020, 12:25

קיאו, מה עם קצת רשמים מDS? נתנו לך כמעט שובעיים בשקט! הגיע הזמן להתחיל לשפוך משהו :).
אני פשוט באמת נמצא על הגדר איתו, מצד אחד הוא נראה כל כך משעמם, מצד שני אני עדיין איפשהו מתקשה להאמין שזה באמת כל המשחק (למרות שאומרים לי שוב ושוב שזה כן כל המשחק), והוא כן יפייפה, ואם יש לו תחושת מסע שבנויה בו באופן מוצלח אולי אני כן אתחבר... אני אוהב משחקים כאלו.
בקיצור, אני באמת לא יודע אם בא לי עליו או לא, כפאנבוי של קוג'ימה שלא מתבייש להתאכזב מRDR2, מה דעתך על המשחק?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38338
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 12 ינואר 2011, 05:58

swym כתב:
DrKeo כתב:ברצינות? תמונה אחת עם IQ מושלם ובשניה יש אינסוף ג'יגיז ומה ששמת לב אליו זה שהאור באחת מהן 0.1% פחות בוהק? אפילו לא שמתי לב לזה עד עכשיו. מה אני אגיד לך, עם FFX המשחק מלא בזחלנים אבל ממש מלא, ג'יגיז וזחלנים, כי הוא רץ ברזולוציה נמוכה באיזה 40% בלי שום יצור פיקסלים חדשים בזמן שעם DLSS באמת שלא ראיתי ארטיפקטים אבל איכות התמונה היא פשוט טובה יותר מאשר 1440P טבעי (כי TAA מטשטש). אני יודע שאפשר להגיע לארטיפקטים עם DLSS כשעושים תנועה מהירה עם העכבר, אבל אני משחק בשלט אז פשוט לא יוצא לי לראות אותם. אז כן, כנראה שזה לא מתאים לדום איטרנאל, אבל בנתיים קונטרול ו-DS נראים פשוט מדהים עם DLSS. יש לטכנולוגיה את המגבלות שלה, אבל באמת ש-DLSS2.0 פוצץ לי את השכל בזמן שעם 1-1.9 פשוט לא נגעתי בה.


וואלה... כן. זה הקטע בתמונות ממוזערות בפורום: אתה רואה את הג'אגיז בעיקר אחרי שאתה מגדיל את התמונה למסך מלא. ההבדל בתאורה הוא משהו שאפשר לשים לב אליו כבר מהשניה הראשונה בתמונה המכווצת, וזו גם השאלה המעניינת עוד יותר גם בדיעבד כשחושבים על זה ומנסים להבין למה: הרי גם ההשוואות האחרות אמרו שDLSS מצטיין באזורים עם גאומטריה חדה של מבנים (מה שדווקא יש פחות ממנו בDeath Stranding) ככה שזה לא מפתיע, אבל איך זה ששינוי בפרמטר של אלגוריתם הupscaling ישפיע פתאום על התאורה? (ואיך זה שאתה כל כך שם לב לפרטים הקטנים אבל הצלחת לפספס משהו כזה?)

מה שכן, אהבתי את חוסר ההיסחפות, עם תיאורים מדעיים כמו "אינסוף" לעומת "0.1%" :D.

זה היה תיאור מוגזם בכדי להדגיש שלפחות כשמשחקים, הג'יגיז עפים לך לפרצוף בזמן שלתאורה לא שמתי לב עד שלא ציינת את זה :)
We're just normal men. We're just innocent men

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 07 אוגוסט 2020, 13:41

הורייזון הולך לקבל בראש בביקורות בסטים. הגרסת מחשב די גרועה. מקווה שסוני מוכנים לזה ועובדים על פאטצ'ים ותיקונים. לא עם מוצר כזה פוצחים ביוזמה פוטנציאלית לתקוע יתד בשוק המחשב.

Laskin
Elder
הודעות: 21783
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 07 אוגוסט 2020, 16:08

כן, עושה רושם שהפורט מאוד לא מושקע, ולפי הניתוח של DF זה פספוס רציני. הוא עדיין נראה טוב יותר מהגירסה המקורית, פשוט היו יכולם לעשות ממנו משהו באמת מרשים.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 25 אורחים

cron