נושא ה-pc הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 08 אוקטובר 2019, 20:03

ובהתחשב בעובדה שלקונסולות אין אפילו משהו שטיפה קרוב לזה, ושלא נראה שגרסאת הPC היא איזו גרסאת קרוס ג'ן (כי בטח היינו רואים משהו מזה, אם הייתה להם גרסה רצה ועובדת שנראת *ממש* יותר טוב), אז כנראה פשוט מדובר בפורט מזעזע?
כאילו.. אפילו ראינו כבר איך המשחק נראה. זה לא משהו יוצא דופן, בלשון המעטה.

Laskin
Elder
הודעות: 21797
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 08 אוקטובר 2019, 22:11

הזוי. אולי טעות, או סתם נסיון להשיג תשומת לב, אבל זה יהיה עוד יותר מוזר. פאקינג משחק סטאר וורס עלילתי, תשקיעו כמו שצריך :/
שומר על אופטימיות זהירה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38358
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 08 אוקטובר 2019, 22:42

זה ממש מוזר, ביחוד כי זה משחק פרוסטבייט ולריספון יש הסטוריה ממש טובה בגרסאות המחשב. זה המספר שמופיע כרגע באוריג׳ן אולי טעות?

בנוגע לדור הבא, אפילו שפ לא יהיה משהו שקרוב לזה. בהמלצה מבקשים 32 גיגה זיכרון ו-8 גיגה זיכרון וידאו, זה פאקינג 40 גיגה שזאת כמות שאם יהיה לנו מזל לפס5 יהיה חצי מזה. ליתר דיוק על פי הסרטון סקארלט לא יכול להיות לה יותר מ20 (אלה אם זה זיכרון מפוצל)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38358
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 09 אוקטובר 2019, 02:14

אוריג'ן תקנו ל-16GB :)
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 09 אוקטובר 2019, 05:43

DrKeo כתב:אוריג'ן תקנו ל-16GB :)



זה דרישות מומלצות
בטח מתכוונים ל4k 60 פרימים לשניה בהגדרות גבוהות
המינימום בטח יהיה 8 GB

אני פשוט ישחק אותו על הxbo x מנחש ב30 פרימים בשניה
ומנחש פחות מ4k

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 09 אוקטובר 2019, 20:27

וגם הדרישות של RDR 2 פורסמו, ואכן מאשרות שלא מדובר בגרסאת קרוס ג'ן תובענית כלשהי. כלומר, אלא אם כן רוקסטאר עשו עוד קסם כמו גרסאת הקונסולות של המשחק :).

Recommended specifications:

OS: Windows 10 - April 2018 Update (v1803)
Processor: Intel Core i7-4770K / AMD Ryzen 5 1500X
Memory: 12GB
Graphics Card: Nvidia GeForce GTX 1060 6GB / AMD Radeon RX 480 4GB HDD Space: 150GB
Sound Card: DirectX compatible

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38358
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 10 אוקטובר 2019, 01:31

משהו כן משעשע הוא שהדרישות מינימום הן RX280, כרטיס שיצא חודשיים לפני הפס4 והוא 3.3TF, כמעט פי 2 יותר חזק מהפס4 וקרוב בביצועים כמעט לפרו אבל איכשהו ה-ONE מריצה את המשחק הזה אחלה אבל אדם עם כרטיס של 3TF לא יכול לשחק במשחק על הPC. אני משער אופטימיזציה קקה במחשב?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38358
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 10 אוקטובר 2019, 16:30

Stick כתב:וגם הדרישות של RDR 2 פורסמו, ואכן מאשרות שלא מדובר בגרסאת קרוס ג'ן תובענית כלשהי. כלומר, אלא אם כן רוקסטאר עשו עוד קסם כמו גרסאת הקונסולות של המשחק :).

Recommended specifications:

OS: Windows 10 - April 2018 Update (v1803)
Processor: Intel Core i7-4770K / AMD Ryzen 5 1500X
Memory: 12GB
Graphics Card: Nvidia GeForce GTX 1060 6GB / AMD Radeon RX 480 4GB HDD Space: 150GB
Sound Card: DirectX compatible

אגב, הם כן טוענים לשיפורים גרפים שיהיו רק בגרסת ה-PC ובטח יגיעו גם לדור הבא מתישהו (מתוך העמוד הרשמי של רוקסטאר):
Red Dead Redemption 2 for PC features a range of graphical and technical enhancements


כלומר ברור לי שאמרה שכזו יכול להיות גם סתם מבוססת על זה שהמשחק רץ ב-60FPS או שיש X16AF, אבל אני משער שיש שם קצת מעבר לסתם רזולוציה גבוהה יותר. GTAV קבל קפיצה גרפית עצומה, RDR2 לא הולך להיות משהו בסדר גודל הזה אבל אני גם בטוח שהוא לא יהיה פשוט RDR2 לפס4 עם טקסטורות חדות יותר.

אגב, מישהו פה יודע אם בשיגור בחנות של אפיק זה ידרוש גם את החנות של רוקסטאר? מאסתי בלאנצ'רים כפולים, אם זה המקרה אני פשוט אקנה אותו בחנות של רוקסטאר וזהו.
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 10 אוקטובר 2019, 16:52

הם פרסמו את הרשימה של השיפורים שיהיו. לפי איך שזה נראה אני מיח שזה פחות או יותר כמו כל משחק קונסולות מול PC מהשנה האחרונה, הקונסולות רצות על מדיום-היי ברזולוציות משתנות בעוד שבPC הכל לא נעול ואפקטים מסוימים יגיעו גם ל'אולטרה' (לא שזה באמת אומר משהו קונקרטי, פשוט יהיו ברמה יותר גבוהה).
שזה נשמע סבבה לגמרי, אין לי ספק שזו תהיה הגרסה הטובה ביותר של המשחק. פשוט גם אם היו צפיות לא הגיוניות לקראת הפורט הזה מצד חלק מהאנשים (*אהמ* רימייק שלם גם של הראשון שיגיע ביחד, לאסקין :)), עדיין היתה אופציה יחסית לגיטימית שאולי יהיה מדובר בפורט קרוס ג'ן (כמו GTA V). אז זה לא המקרה, וזה בסדר סך הכל.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38358
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 10 אוקטובר 2019, 17:04

Stick כתב:הם פרסמו את הרשימה של השיפורים שיהיו. לפי איך שזה נראה אני מיח שזה פחות או יותר כמו כל משחק קונסולות מול PC מהשנה האחרונה, הקונסולות רצות על מדיום-היי ברזולוציות משתנות בעוד שבPC הכל לא נעול ואפקטים מסוימים יגיעו גם ל'אולטרה' (לא שזה באמת אומר משהו קונקרטי, פשוט יהיו ברמה יותר גבוהה).
שזה נשמע סבבה לגמרי, אין לי ספק שזו תהיה הגרסה הטובה ביותר של המשחק. פשוט גם אם היו צפיות לא הגיוניות לקראת הפורט הזה מצד חלק מהאנשים (*אהמ* רימייק שלם גם של הראשון שיגיע ביחד, לאסקין :)), עדיין היתה אופציה יחסית לגיטימית שאולי יהיה מדובר בפורט קרוס ג'ן (כמו GTA V). אז זה לא המקרה, וזה בסדר סך הכל.

עכשיו שאמרת חפשתי ומצאתי את השיפורים:
- New graphical and technical enhancements for deeper immersion include increased draw distances for better navigation
- Higher quality global illumination and ambient occlusion for improved day and night lighting
-Higher quality snow trails
- Improved reflections and deeper
- Higher resolution shadows at all distances
- Tessellated tree textures and improved grass and fur textures for added realism in every plant and animal

לא מפיל מהרגליים כשרואים בטקסט אבל נחכה לניתוח של DF בכדי לראות הבדלים אמיתיים, ביחוד בדברים כמו הצפיפות צמחיה ו-DD שיכולים לעשות הבדל לא קטן.
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 10 אוקטובר 2019, 19:00

כן, אבל בתכלס זה לא (נשמע) שונה בהרבה מנניח הפורט של AC האחרון או דברים כאלו. שזו על הנייר לא בעיה, אבל AC יצא באותו היום על כל הפלטפורמות ועל הפורט של RDR 2 הייתה להם כביכול שנה נוספת של עבודה.
ברור שהכל זה עניין כלכלי בסופו של דבר ורק בגלל זה המתינו שנה עם גרסאת הpc, אבל עדיין, במסגרת 'מה היה אפשר לצפות' הם די עשו את המינימום הנדרש במסגרת הנסיבות.
אפילו RT אין פה, ובוא נגיד שזה נהיה די מינימום של פורט pc גדול החל מ2019, אז...

Laskin
Elder
הודעות: 21797
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 10 אוקטובר 2019, 19:20

אני עדיין בפוזיציה שהם ירצו לעשות קופה ולכן יעבדו על תוכן נוסף לדור הבא... שיגיע גם לגירסת המחשב בתשלום

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 10 אוקטובר 2019, 19:49

DrKeo כתב:משהו כן משעשע הוא שהדרישות מינימום הן RX280, כרטיס שיצא חודשיים לפני הפס4 והוא 3.3TF, כמעט פי 2 יותר חזק מהפס4 וקרוב בביצועים כמעט לפרו אבל איכשהו ה-ONE מריצה את המשחק הזה אחלה אבל אדם עם כרטיס של 3TF לא יכול לשחק במשחק על הPC. אני משער אופטימיזציה קקה במחשב?



עם rx280 היה בפנים קונסולת מינסטרים שהם מפתחים עבורה
אני בטוח שהיו עושים התאמות מיוחדות למיפרט קונסוליה המדומין הזה

אבל בps4 הרגילה זה לא רץ חלק
יש לי את הps4 lite ,זה רוב הזמן רץ בסדר
אבל יש מקומות שקצת מגמגם

המישחק ממש יפה ולא יודע איך הצליחו בכלל לעשות אותו על הps4 הרגילה
אבל הוא לא תמיד 30 פרימים לשניה בחומרה הזאת
או שהקפיצות זה דילוג פרימים או משהו אחר
שלא תבינו לא נכון המישחק טוב ורוב הזמן אין בעיות מיוחדות

אבל עם היתי יודע שאני יקנה x בעתיד
היתי קונה את הגרסה הזאת

הוא עדין מאוד יפה על הps4 אז במחשב בטח יראה מצוין

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38358
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 16 אוקטובר 2019, 15:45

חדשות די מדהימות (מבחינתי לפחות), NVIDIA מתחילה תוכנית של רימאסטרים עם RT למשחקי PC קלאסים. זה נקרא ה-RTX Remaster project ו-NVIDIA רק עכשיו מגייסת אליו עובדים. זה התיאור של NVIDIA לפרוייקט:
cherry-picking some of the greatest titles from the past decades and bringing them into the ray-tracing age, giving them state-of-the-art visuals while keeping the gameplay that made them great


NVIDIA מגייסת כמה מפתחים לפרוייקט הזה, לצוות קוראים light speed studio וזה כל מה שהם יעשו. לפי הדרישות עובדים שלהם נראה שהם רוצים לפמפם את המשחקים האלה בקצב מהיר, כנראה כמה שיותר מהר לפני ש-AMD ו-INTEL יציגו תחרות בתחום ה-RT בכדי להבדיל את NVIDIA מהם. להתחשב בזה שאת QUAKE RTX עשה אדם אחד, כנראה שהם יכולים להוציא את המשחקים האלה די מהר אפילו אם יהיה מדובר בצוות של 10 אנשים. דאוס אקס המקורי? HL1 ו-2? דום 3? משחקי אסטרטגיה כמו TOTAL WAR או SC2? בבקשה תקחו את הכסף שלי.

ובנושא אחר, מסתבר שב-RDR2 למחשב יש תוכן שאין בקונסולות בסינגל:

3 New Bounty Hunter Missions:
Herman Zizendorf has been stealing tools from tradesmen - track him down in Blackwater.
Ex-Confederate Cavalry Officer Camille de Millemont is wanted dead or alive out by Catfish Jacksons, but his loyal men are never far behind.
Bart Cavanaugh and his gang are camping out in Big Valley. Take Bart dead or alive without alerting his gang if you want to avoid a whole mess of trouble.

2 New Gang Hideouts:
- Take on the deadly Del Lobos gang in new hideouts at Gaptooth Breach and Solomon's Folly.

2 New Treasure Maps:
- Search for treasures across the new Landmarks of Riches and The Elemental Trail maps for gold bars and other rewards.
- New Mission "To The Ends of The Earth" - collect requested herbs for a range of rewards

New Weapons for Story Mode including:
M1899 Pistol - all-new Semi-automatic handgun with clip loaded ammunition
Evans Repeater - high capacity repeater (previously available in Red Dead Online only)
High Roller Revolver - ornate double-action revolver (previously available in Red Dead Online only)
Le Mat Revolver - powerful revolver with the ability to shoot shotgun shells (previously available in Red Dead Online only)

New Horses for Story Mode including:
Warped Brindle Arabian - a fast and agile mount
Few Spot Appaloosa - beautiful and hardy, ideal for cross-country journeys
Perlino Andalusian - a healthy, sturdy animal, ideal for hunting (previously available in Red Dead Online only)
Red Chestnut Arabian - a fleet-footed beast with a distinctive coat (previously available in Red Dead Online only)
Plus 3 new wild horse variations - keep an eye out for wild herds featuring the Buttermilk Buckskin Kentucky Saddler, Liver Chestnut Morgan and Gold Palomino Tennessee Walker

5 New Trinkets to collect with new effects:
Hawk Talon - permanently decreases Stamina bar drain speed by 30% when drawing a bow
Cat Eye - permanently increases the length of Fortifying tonic effects by 20% Shark Tooth - permanently increases horse bonding experience bonus by 10%
Turtle Shell - permanently increases health bar refill speed by 10% Crow Beak - permanently increases looted ammo by 10%
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21797
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 16 אוקטובר 2019, 17:02

הקטע של הרימייקים פשוט אדיר, רק שיתומחר כמו שצריך

לגבי RDR2 - זה יותר כמו תוכן מהמולטי שמגיע לסינגל, אבל עדיין נחמד, בשביל הגיוון בעיקר. אבל אני בספק אם אנשים ששיחקו בו כבר בכלל ישימו לב שיש את זה, בגלל התוכן העצום.
שישחררו כבר טריילר, מה נסגר... רוקסטאר כרגיל עם חוקים משלהם

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38358
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 16 אוקטובר 2019, 17:13

הם יוצאים חומוס שהם לא מוציאים עדין טריילר כי עוד שבוע ההזמנות מראש נפתחות בכל האתרים והם יקבלו פחות הזמנות מראש לחנות שלהם.
We're just normal men. We're just innocent men

Baba Yaga
Warrior
הודעות: 829
הצטרף: 09 ינואר 2016, 17:14

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Baba Yaga » 16 אוקטובר 2019, 17:18

DrKeo כתב:חדשות די מדהימות (מבחינתי לפחות), NVIDIA מתחילה תוכנית של רימאסטרים עם RT למשחקי PC קלאסים. זה נקרא ה-RTX Remaster project ו-NVIDIA רק עכשיו מגייסת אליו עובדים. זה התיאור של NVIDIA לפרוייקט:
cherry-picking some of the greatest titles from the past decades and bringing them into the ray-tracing age, giving them state-of-the-art visuals while keeping the gameplay that made them great


NVIDIA מגייסת כמה מפתחים לפרוייקט הזה, לצוות קוראים light speed studio וזה כל מה שהם יעשו. לפי הדרישות עובדים שלהם נראה שהם רוצים לפמפם את המשחקים האלה בקצב מהיר, כנראה כמה שיותר מהר לפני ש-AMD ו-INTEL יציגו תחרות בתחום ה-RT בכדי להבדיל את NVIDIA מהם. להתחשב בזה שאת QUAKE RTX עשה אדם אחד, כנראה שהם יכולים להוציא את המשחקים האלה די מהר אפילו אם יהיה מדובר בצוות של 10 אנשים. דאוס אקס המקורי? HL1 ו-2? דום 3? משחקי אסטרטגיה כמו TOTAL WAR או SC2? בבקשה תקחו את הכסף שלי.


יכול להיות אחלה שת"פ עם GOG
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38358
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 16 אוקטובר 2019, 17:47

avive כתב:
DrKeo כתב:חדשות די מדהימות (מבחינתי לפחות), NVIDIA מתחילה תוכנית של רימאסטרים עם RT למשחקי PC קלאסים. זה נקרא ה-RTX Remaster project ו-NVIDIA רק עכשיו מגייסת אליו עובדים. זה התיאור של NVIDIA לפרוייקט:
cherry-picking some of the greatest titles from the past decades and bringing them into the ray-tracing age, giving them state-of-the-art visuals while keeping the gameplay that made them great


NVIDIA מגייסת כמה מפתחים לפרוייקט הזה, לצוות קוראים light speed studio וזה כל מה שהם יעשו. לפי הדרישות עובדים שלהם נראה שהם רוצים לפמפם את המשחקים האלה בקצב מהיר, כנראה כמה שיותר מהר לפני ש-AMD ו-INTEL יציגו תחרות בתחום ה-RT בכדי להבדיל את NVIDIA מהם. להתחשב בזה שאת QUAKE RTX עשה אדם אחד, כנראה שהם יכולים להוציא את המשחקים האלה די מהר אפילו אם יהיה מדובר בצוות של 10 אנשים. דאוס אקס המקורי? HL1 ו-2? דום 3? משחקי אסטרטגיה כמו TOTAL WAR או SC2? בבקשה תקחו את הכסף שלי.


יכול להיות אחלה שת"פ עם GOG

ואם עושים את זה כשת"פ עם GOG, שיעשו את זה לשלושת הוויצ'רים :)
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21797
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 16 אוקטובר 2019, 18:14

DrKeo כתב:הם יוצאים חומוס שהם לא מוציאים עדין טריילר כי עוד שבוע ההזמנות מראש נפתחות בכל האתרים והם יקבלו פחות הזמנות מראש לחנות שלהם.


נראה לי שהם פשוט רוצים לתת לחבר׳ה שאמורים לספור את השטרות קצת חופש... גם להם מגיע :)

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי swym » 16 אוקטובר 2019, 18:59

DrKeo כתב:
swym כתב:
ובנושא אחר, גירס ו-AMD. זוכרים את הדיבורים על פרקטיקות מלוכלכות של NVIDIA VS AMD במשחקים בלעדיים? אז גירס 5 מכיל בתוכו שתי שערוריות. הראשונה היא שחישובים אסינכרונים מוסתרים מאחורי הגדרה ON ו-OFF בתפריט הגדרות והאפשרות הזאת זמינה אך ורק למי שיש כרטיס AMD למרות ש-TURING דווקא המלך הנוכחי של חישובים אסינכרונים. כלומר AMD חוסמת ביצועים יותר טובים אצל NVIDIA. החלק השני הבעייתי הוא שכמו עם טרילוגית TR, גם פה AMD מנעה עותק מוקדם של המשחק ל-NVIDIA מה שאומר שיש לבעלי כרטיסי AMD כבר ביום השיגור דרייבר מותאם לגירס אבל בעלי כרטיסי NVIDIA צריכים לחכות למתישהו שבוע הבא כי הם השיגו גישה למשחק יחד עם כל השחקנים ב-6 לחודש.

תאוריות קונספירציה זה טוב ויפה, אבל לגירס 5 היתה גרסת בטא פתוחה לפני איזה חודש. ככה שאפילו אם AMD היו "מונעים עותק מוקדם" [citation required] - עדיין היו ל-Nvidia קצת יותר משלושה ימים לעשות אופטימיזציות למשחק על סמך הגרסה ההיא.

יותר מזה, בגרסת הבטא דווקא היה toggle של async compute לכרטיסים של Nvidia.
ככה שאולי, רק אולי, ייתכן שהסטודיו ביטל את זה בינתיים בגלל תקלות שהם גילו, ולא כי מישהו הביא להם ערימה של כסף מתחת לשולחן רק כדי לבטל toggle פרפורמנס שולי שהם כבר הטמיעו במשחק? גם גירס 4 סבל בזמנו משלל באגים ובעיות כשמשתמשים ניסו להדליק את ה-async.

הבטא הפתוחה לא הייתה משחק מלא וסופי שאפשר לבנות לפיו דרייברים, על פי df החישוב האסימכרוני בלעדי לכרטיסי amd.

אבל זה בדיוק הקטע, לא? זה אומר שהיו דרייברים והמשחק תמך ב-ASYNC אצל נוידיה כבר בתקופת הבטא.
אני מניח שכמו שבדרך כלל קורה בבטא - מוצאים באגים, ואז לפעמים מבטלים פיצ'רים... לפחות עד שהבאגים יתוקנו והדרייברים יעודכנו. וזה בדיוק מה שקרה, ככה שנראה לי שעוד תאוריית קונספירציה התנפצה לה על רצפת המציאות. שערורייה:
https://www.dsogaming.com/news/gears-5- ... ill-cards/

ובכל מה שנוגע לפרקטיקות קצת פחות מלוכלכות, הנה דוגמא נהדרת לאיך עובדת תחרות. זה סיקור מהחודש שעבר, אבל לא ראיתי שזה הוזכר כאן:
- ב-2018 נווידיה מוציאה כלי בשם Nvidia Freestyle, שכולל אלגוריתם ל-sharpening כשעושים upscale לתמונה, אבל פוגע בביצועים.
- קצת מאוחר יותר, נווידיה מכריזה על דור חדש של כרטיסי מסך עם חומרה ייעודית שיודעת בין היתר לעשות upscale טוב יותר וכמעט ללא פגיעה בביצועים (אבל עם פגיעה באיכות התמונה) - DLSS.
- בE3 האחרון AMD מכריזה על כלי חדש בשם Radeon Image Sharpening (RIS), שיודע לעשות sharpening לתמונה, גם כמעט בלי לפגוע בביצועים וגם עם איכות תמונה טובה יותר מDLSS. לא מצריך חומרה ייעודית, אבל תואם רק לכרטיסי הדור החדש (וללא תמיכה בDX11).
- הפיצ'ר של RIS מתקבל בכזה סיקור חיובי, שעל AMD מופעל לחץ להטמיע אותו גם בכרטיסי המסך מהדור הקודם. היא עושה את זה ובמקביל גם משחררת את הקוד לאלגוריתם, כך שתוכנות צד ג' שמטמיעות את האלגוריתם (כמו Reshade) מסוגלות להציע שיפורים דומים גם על כרטיסי מסך אחרים ועם תמיכה בDX11.
- על נווידיה מופעל לחץ דומה, ובגיימסקום האחרון היא מכריזה בהתאם על רענון טכנולוגיית Freestyle Sharpening - כך שעכשיו אין (כמעט) פגיעה בביצועים ואיכות התמונה משתפרת.
https://www.techspot.com/review/1903-dl ... le-vs-ris/
תוצר הלוואי (הלא נורא בכלל, אולי חוץ מעבור מחלקת השיווק של נווידיה) הוא כמובן שDLSS, הוא סוג של טכנולוגיה מתה. מסתבר שאת כל מה שהחומרה היעודית עושה, ניתן לעשות באיכות טובה יותר בתוכנה:
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38358
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 16 אוקטובר 2019, 20:08

swym כתב:
DrKeo כתב:
swym כתב:
ובנושא אחר, גירס ו-AMD. זוכרים את הדיבורים על פרקטיקות מלוכלכות של NVIDIA VS AMD במשחקים בלעדיים? אז גירס 5 מכיל בתוכו שתי שערוריות. הראשונה היא שחישובים אסינכרונים מוסתרים מאחורי הגדרה ON ו-OFF בתפריט הגדרות והאפשרות הזאת זמינה אך ורק למי שיש כרטיס AMD למרות ש-TURING דווקא המלך הנוכחי של חישובים אסינכרונים. כלומר AMD חוסמת ביצועים יותר טובים אצל NVIDIA. החלק השני הבעייתי הוא שכמו עם טרילוגית TR, גם פה AMD מנעה עותק מוקדם של המשחק ל-NVIDIA מה שאומר שיש לבעלי כרטיסי AMD כבר ביום השיגור דרייבר מותאם לגירס אבל בעלי כרטיסי NVIDIA צריכים לחכות למתישהו שבוע הבא כי הם השיגו גישה למשחק יחד עם כל השחקנים ב-6 לחודש.

תאוריות קונספירציה זה טוב ויפה, אבל לגירס 5 היתה גרסת בטא פתוחה לפני איזה חודש. ככה שאפילו אם AMD היו "מונעים עותק מוקדם" [citation required] - עדיין היו ל-Nvidia קצת יותר משלושה ימים לעשות אופטימיזציות למשחק על סמך הגרסה ההיא.

יותר מזה, בגרסת הבטא דווקא היה toggle של async compute לכרטיסים של Nvidia.
ככה שאולי, רק אולי, ייתכן שהסטודיו ביטל את זה בינתיים בגלל תקלות שהם גילו, ולא כי מישהו הביא להם ערימה של כסף מתחת לשולחן רק כדי לבטל toggle פרפורמנס שולי שהם כבר הטמיעו במשחק? גם גירס 4 סבל בזמנו משלל באגים ובעיות כשמשתמשים ניסו להדליק את ה-async.

הבטא הפתוחה לא הייתה משחק מלא וסופי שאפשר לבנות לפיו דרייברים, על פי df החישוב האסימכרוני בלעדי לכרטיסי amd.

אבל זה בדיוק הקטע, לא? זה אומר שהיו דרייברים והמשחק תמך ב-ASYNC אצל נוידיה כבר בתקופת הבטא.
אני מניח שכמו שבדרך כלל קורה בבטא - מוצאים באגים, ואז לפעמים מבטלים פיצ'רים... לפחות עד שהבאגים יתוקנו והדרייברים יעודכנו. וזה בדיוק מה שקרה, ככה שנראה לי שעוד תאוריית קונספירציה התנפצה לה על רצפת המציאות. שערורייה:
https://www.dsogaming.com/news/gears-5- ... ill-cards/

רק שכשמפעילים אותו על כרטיסי NVIDIA (שהם כבר יותר טובים משל AMD בחישוב אסינכרוני אגב) הוא לא עושה שום דבר :/
תסיק מזה מה שתרצה.


swym כתב:ובכל מה שנוגע לפרקטיקות קצת פחות מלוכלכות, הנה דוגמא נהדרת לאיך עובדת תחרות. זה סיקור מהחודש שעבר, אבל לא ראיתי שזה הוזכר כאן:
- ב-2018 נווידיה מוציאה כלי בשם Nvidia Freestyle, שכולל אלגוריתם ל-sharpening כשעושים upscale לתמונה, אבל פוגע בביצועים.
- קצת מאוחר יותר, נווידיה מכריזה על דור חדש של כרטיסי מסך עם חומרה ייעודית שיודעת בין היתר לעשות upscale טוב יותר וכמעט ללא פגיעה בביצועים (אבל עם פגיעה באיכות התמונה) - DLSS.
- בE3 האחרון AMD מכריזה על כלי חדש בשם Radeon Image Sharpening (RIS), שיודע לעשות sharpening לתמונה, גם כמעט בלי לפגוע בביצועים וגם עם איכות תמונה טובה יותר מDLSS. לא מצריך חומרה ייעודית, אבל תואם רק לכרטיסי הדור החדש (וללא תמיכה בDX11).
- הפיצ'ר של RIS מתקבל בכזה סיקור חיובי, שעל AMD מופעל לחץ להטמיע אותו גם בכרטיסי המסך מהדור הקודם. היא עושה את זה ובמקביל גם משחררת את הקוד לאלגוריתם, כך שתוכנות צד ג' שמטמיעות את האלגוריתם (כמו Reshade) מסוגלות להציע שיפורים דומים גם על כרטיסי מסך אחרים ועם תמיכה בDX11.
- על נווידיה מופעל לחץ דומה, ובגיימסקום האחרון היא מכריזה בהתאם על רענון טכנולוגיית Freestyle Sharpening - כך שעכשיו אין (כמעט) פגיעה בביצועים ואיכות התמונה משתפרת.
https://www.techspot.com/review/1903-dl ... le-vs-ris/
תוצר הלוואי (הלא נורא בכלל, אולי חוץ מעבור מחלקת השיווק של נווידיה) הוא כמובן שDLSS, הוא סוג של טכנולוגיה מתה. מסתבר שאת כל מה שהחומרה היעודית עושה, ניתן לעשות באיכות טובה יותר בתוכנה:
תמונה

לול. שימוש ברזולוציה נמוכה יותר + PPE + חידוד זה משהו שאנשים עושים עם RESHADE כבר שנים. פתאום בסוג של תרגיל שיווקי מוזר AMD הכניסה את זה כיעני פיצ'ר שלוקח בערך 3 דק' לפתח, אז NVIDIA השקיעה את ה-3 דק' הללו והוסיפה אותו גם לפאנל שלהם בכדי לשפוך מים על ההתלהבות של AMD (ועל הדרך תומכת גם ב-DX9-12 ולא רק ב-12). תחרות זה בהחלט טוב, אין ספק לגבי זה, אני מחכה כבר 5 שנים שAMD תהיה תחרותית :(
אה, רק רציתי לציין שחיבבתי איך ערבבת את הTIMELINE שיראה כאילו NVIDIA הכריזה על החידוד אחרי שAMD שחררה את הקוד :)

אגב, לגבי מה שאמרת על DLSS, כדאי לך לקרא קצת על DLSS ולהתעמק בנושא.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38358
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 16 אוקטובר 2019, 21:37

WORLD OF TANK מוסיף צללים ב-RT. הישום שלהם לא משתמש ב-DXR, כלומר כל כרטיס יכול להריץ את זה אבל השאלה היא באיזה מחיר של ביצועים. הם הוציאו סרטון בנושא והאמת שהוא מסביר צללי RT ומה זה BVH בצורה ממש טובה. הוא גם נכנס ללמה צריך DENOISING ועוד כל מני נושאים חשובים ב-RT כך שאני ממש ממליץ עליו. אז למי שרוצה להבין מה זה BVH ואיך צל RT עובדים וכו', בסרטון הסבר פשוט מצויין (החל מ-2:22):
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי swym » 17 אוקטובר 2019, 16:07

DrKeo כתב:רק שכשמפעילים אותו על כרטיסי NVIDIA (שהם כבר יותר טובים משל AMD בחישוב אסינכרוני אגב) הוא לא עושה שום דבר :/
תסיק מזה מה שתרצה.

אה... הוא כן? זה כל הקטע של הפאטצ' נראה לי.


DrKeo כתב:לול. שימוש ברזולוציה נמוכה יותר + PPE + חידוד זה משהו שאנשים עושים עם RESHADE כבר שנים.
פתאום בסוג של תרגיל שיווקי מוזר AMD הכניסה את זה כיעני פיצ'ר שלוקח בערך 3 דק' לפתח, אז NVIDIA השקיעה את ה-3 דק' הללו והוסיפה אותו גם לפאנל שלהם בכדי לשפוך מים על ההתלהבות של AMD (ועל הדרך תומכת גם ב-DX9-12 ולא רק ב-12). תחרות זה בהחלט טוב, אין ספק לגבי זה, אני מחכה כבר 5 שנים שAMD תהיה תחרותית :(
אה, רק רציתי לציין שחיבבתי איך ערבבת את הTIMELINE שיראה כאילו NVIDIA הכריזה על החידוד אחרי שAMD שחררה את הקוד :)
אגב, לגבי מה שאמרת על DLSS, כדאי לך לקרא קצת על DLSS ולהתעמק בנושא.

גם DLSS זה שימוש ברזולוציה נמוכה יותר... פשוט השימוש בAI של הDLSS נכון להיום מביא לתוצאות לא מוצלחות עם אפקט של וזלין. ההבדל הוא שהאלגוריתם שAMD הביאו עושה את זה הרבה יותר טוב מDLSS ועם performance hit יותר נמוך מאלגוריתמים קודמים. זה הפך את DLSS למיותר.

וכן, לגבי לוח זמנים: AMD שחררה את הדרייבר בקוד פתוח חודש שלם לפני שNvidia הוציאה את הפתרון שלה (בדיוק בגלל זה גם Reshade אימצו את האלגוריתם גם), יחד עם הפתרון שלהם לanti-lag שגם אותו Nvidia אמצה תחת שם אחר. מה שמצחיק הוא שזה בדיוק הפוך ממה שאתה מתאר, וכשAMD הכריזה על RIS התגובה של Nvidia היתה כזו "כבר יש לנו אלגוריתם של sharpening בארגז הכלים שלנו".
זה היה המצב נכון לחודש יולי, לפני התשובה של Nvidia:
https://www.techspot.com/review/1884-am ... s-reshade/

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38358
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 17 אוקטובר 2019, 18:35

swym כתב:אה... הוא כן? זה כל הקטע של הפאטצ' נראה לי.

כבר הרצתי את הבנצ׳מארק על ה2080RTX, כרטיס טוב משמעותית מכל כרטיס amd בחישובים אזינכרונים, ואין הבדל ביצועים בין עם או בלי חישוב אסינכרוני. באורך פלא, בכרטיסי amd יש שיפור בביצועים עם חישוב אסינכרוני.

swym כתב:גם DLSS זה שימוש ברזולוציה נמוכה יותר... פשוט השימוש בAI של הDLSS נכון להיום מביא לתוצאות לא מוצלחות עם אפקט של וזלין. ההבדל הוא שהאלגוריתם שAMD הביאו עושה את זה הרבה יותר טוב מDLSS ועם performance hit יותר נמוך מאלגוריתמים קודמים. זה הפך את DLSS למיותר.

שוב, כדאי שתקרא קצת על DLSS. יש דברים שDLSS יודע לעשות ששום אלגורתם חידוד לא יודע לעשות, למשל יצירת קצוות חדשים. בניגוד לאלג׳ חידוד, DLSS משתפר עם הזמן ולמשל בקונטרול יש DLSS ברמה גבוהה משמעותית משל מטרו אקסודוס וגם במטרו הDLSS כיום כבר נמצא באיטרציה השלישית שלו מאז השיגור של המשחק כשהעדכון האחרון היה בחבילת הרחבה החדשה. בקיצור, להגיד ״dlss הפך למיותר״ בגלל אלגוריתם חידוד סטנדרטי זאת בורות.

swym כתב:וכן, לגבי לוח זמנים: AMD שחררה את הדרייבר בקוד פתוח חודש שלם לפני שNvidia הוציאה את הפתרון שלה (בדיוק בגלל זה גם Reshade אימצו את האלגוריתם גם), יחד עם הפתרון שלהם לanti-lag שגם אותו Nvidia אמצה תחת שם אחר. מה שמצחיק הוא שזה בדיוק הפוך ממה שאתה מתאר, וכשAMD הכריזה על RIS התגובה של Nvidia היתה כזו "כבר יש לנו אלגוריתם של sharpening בארגז הכלים שלנו".
זה היה המצב נכון לחודש יולי, לפני התשובה של Nvidia:
https://www.techspot.com/review/1884-am ... s-reshade/

יש בפאנל של nvidia כבר שנים ״אנטי לאג״, הם רק שינו את השם כי amd עשו מזה רעש PR כי כרגיל הם הוציאו שוב סדרת כרטיסים חדשה חסרת פיצ׳רים ויכולות מעניינות לגיימרים. גם זה וגם החידוד תמונה היו, כרגיל, amd מנסה לסגור פערים ונסיונות לעשות PR על פיצ׳רים שקיימים בתוכנות צד ג׳ והפאנל של נווידיה כבר שנים. ברישייד יש יותר פלאגינים של חידוד תמונה מהחול על שפת הים, גם בפאנל של nvidia יש כמה וכמה, אז amd הכניסה עוד אחד לאוסף, יפי! התעשיה רועדת. אגב, החידוד של amd מאוד דומה לשיידר שקיים ברישייד כבר כמה זמן.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21797
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: משחקי 2020

הודעהעל ידי Laskin » 17 אוקטובר 2019, 21:11

יצא הטריילר של RDR2 למחשב
אם לא שיחקתם בו - תעשו זאת. משחק מדהים אבל לוקח זמן כד שהוא נפתח כמו שצריך... אני אישית נהנתי בטירוף מכל רגע, גם בהתחלה, אבל אני מבין שזה לא לכולם. בכל אופן הטריילר נראה מעולה, אני מהנייד אז לא הבאתי לינק אבל נראה שהשיפור הכי בולט הוא השתקפויות. לא יודע אם זה RT או SSR או מה, אבל נראה טוב יותר מהקונסולות. וכמובן הdraw distance מטורף. גם בקונסולות, אבל כאן נראה באמת כמו צילום.

דבר נוסף - יש מלא בקרובים ממש ממש חיוביים של Star Wars Jedi Fallen Order. אומרים שיש בו עומק וגיוון שלא ציפו... כיף! זה כנראה המשחק הבא שאשחק, אלא אם הקמפיין של COD יצא ממש מוצלח. את DS בטח אשחק אחריו, כי הוא ייקח לי איזה חודשיים לסיים אני מניח. אין לי באמת מושג, אין לי מושג בכלל מה הוא עדיין :)


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 11 אורחים

cron