נושא ה-pc הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 08 יולי 2019, 14:21

הלוואי שכל משחק גדול שיוצא לpc לא יוכל לרוץ על 60/1440 בכרטיסי המיד-ריינג' בהגדרות הכי הכי גבוהות.
שתהיה בחירה, שיהיו הגדרות גרפיות שיוגדרו כ'פרימיום' ושתוכל לבחור בין משחק שיהיה הכי מתקדם טכנולוגית שאפשר וירוץ לך על 30/1440 לבין הכי מתקדם שאפשר תוך שמירה על 'ביצועי פרימיום', או משהו כזה.
זה הכוח של הpc, היכולת לשחק עם ההגדרות כדי להגיע למצב שהכי מתאים לך אישית. והיכולת התמידית לחזור כמה שנים אחרי זה למשחקים עם חומרה יותר חזקה.
מה עדיף? המצב היום? אם תקנה כרטיס גרפי חדש היום אתה לא תצליח לאמץ אותו גם אם ממש תרצה, מלבד במספר משחקים נבחרים. תן לי את האופציה.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3692
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 08 יולי 2019, 14:29

עקרונית אני מסכים. בפועל, אני מעדיף לחוות את הגרסה הטובה ביותר של המשחק שאני משחק. אם זה אומר שאני אצטרך להוציא כל שנה מאות דולרים על שדרוגים, זה מבאס.

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 08 יולי 2019, 14:45

אז שוב, פשוט תתייחס ל-RT הוא כמו SS... הגדרות "בונוס" שנועדו לדחוף את המשחק מעבר למה שהתכוונו, ולכאורה ניתן לדחוף אותן למחוזות מגוחכים. אתה יכול לשחק בלעדיהן כשהכל על ULTRA ולחוות את הגרסה הטובה ביותר של המשחק. פשוט בלי ה"בונוס" הזה, או עם הבונוס הזה פשוט לא כשמותחים אותו עד הסוף...
יש גם משחקים בעולם פתוח שאתה יכול למתוח את המרחק בו אתה רואה עצמים מרחוק עוד ועוד, מעבר להגדרות הULTRA. גם לזה לכאורה "אין סוף".

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3692
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 08 יולי 2019, 14:49

אבל זה לא כמו SS, כי ברגע ש-RT תהיה טכניקת רנדור מרכזית ולא טכניקה לרנדור אפקטים מיוחדים כמו שהיא היום, אז ההבדל הגרפי יהיה דרסטי, לא סתם בונוס חביב שאפשר לכבות בלי להתבאס.

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 08 יולי 2019, 14:59

טוב, ברגע שזה יקרה (בטח עוד עשור מינימום) אז נדע איך זה נראה, כרגע ובעתיד הנראה לעין זה בונוס לגמרי, אם כי כבר עכשיו מעט מבאס לכבות אותו, אני למשל דוחה את קונטרול עד שיהיה לי כרטיס כזה, בטח רק בעוד שנה מהיום. אבל אני לא רואה שימוש מאסיבי ותלותי בRT לפני הדור הבא הבא.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3692
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 08 יולי 2019, 15:40

גם אני לא. מכאן התחיל הדיון על זה, שאמרתי שכרטיסי RT הם עדיין די מיותרים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 08 יולי 2019, 16:18

InterAl כתב:רוב המשחקים משתמשים ב-physx אוטומטית, לא צריך להפעיל את זה היום. מה שאתה אומר הוא נכון, אבל רק למעט משחקים יחסית. אפילו ה-1070 שלי, כרטיס בן 3 שנים, מצליח להריץ את רוב המשחקים המודרניים ב-60/1440 על אולטרה. ובניגוד לפיצ׳רים נחמדים אבל לא מאוד הכרחיים כמו supersampling, hbao וכו׳, RT זאת שיטת רנדור חדשה לגמרי, שאם תתפוס היא תהיה ממש מהפיכה, הרבה יותר משיידרים וכל שאר הטכנולוגיות שהיו עד היום. כלומר תיאורטית, מפתחים תמיד יוכלו לסחוט עוד קצת כוח עיבוד בשביל עוד ריאליזם, לא יהיה לזה סוף.

זה נכון, אבל קונספטואלית זה ככה גם ברסטוריזציה. הרי זה לא שהגענו לגרפיקה הכי טובה שאפשר לעשות ברסטוריזציה, הפס5 מן הסתם תעשה משחקים הרבה יותר יפים ממה שיש היום בשוק וכנראה שה1070 שלך לא יצליח להריץ את המשחקים הללו ב60fps בגרפיקה מקסימאלית. אז לאט לאט הכוח החישובי לrt יגדל, יתווספו אפקטים חדשים עד שלבסוף כל הצינור רנדור יעבור לrt. וכן, אתה צודק, זה ימשיך עד שנגיע לפוטוראליזם.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3692
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 08 יולי 2019, 16:40

עד כמה שאני מבין, ברסטריזציה אין שום פרמטר (פר משחק) שאתה יכול להגדיל שישפר את הגרפיקה פי כמה. ב-RT כן, תירה עוד קרניים לכל פיקסל. המגבלה פה היא נטו כוח חישוב, כי המודל הוא פיזיקלי. ברסטריזציה, בנוסף לכוח חישוב, המגבלה היא גם אמנותית, כי היא תלויה באלגוריתמי תאורה/הצללה ובמידול אובייקטים עם כמות קבועה של פוליגונים. כלומר רסטריזציה היא מודל פחות סקיילבילי עם כוח חישוב.

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 08 יולי 2019, 16:47

אני כרגיל אופטימי ומקווה לפריצת דרך... אולי אינטל מצאה דרך לחשב RT עם ווקסלים שקשור להם רובה לייזר לגב, ותוכל לירות כמה קרניים שתרצה

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6557
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 08 יולי 2019, 22:22

מסיכום של הביקורות שראיתי וקראתי אפשר להגיד שמי שלא מעוניין ב RT יכול לרכוש את הכרטיסים החדשים של amd בשקט. הם מצויינים ונותנים גם ערך ממש טוב.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 08 יולי 2019, 23:00

InterAl כתב:עד כמה שאני מבין, ברסטריזציה אין שום פרמטר (פר משחק) שאתה יכול להגדיל שישפר את הגרפיקה פי כמה. ב-RT כן, תירה עוד קרניים לכל פיקסל. המגבלה פה היא נטו כוח חישוב, כי המודל הוא פיזיקלי. ברסטריזציה, בנוסף לכוח חישוב, המגבלה היא גם אמנותית, כי היא תלויה באלגוריתמי תאורה/הצללה ובמידול אובייקטים עם כמות קבועה של פוליגונים. כלומר רסטריזציה היא מודל פחות סקיילבילי עם כוח חישוב.

ככל שתוכל לזרוק יותר קרניים לסצנה תוכל לעשות גרפיקה יפה יותר אבל בסופו של דבר, בדיוק כמו רסטוריזציה, זה משוואה של יותר כוח שווה גרפיקה יפה יותר. מפתחים בונים משחקים לקונסולות ועל הpc אפשר להקפיץ הגדרות, זה לא ממש משנה אם האקסטרה הגדרות האלה הן עוד כמה אפקטים של rt או משהו מבוסס רסטוריזציה.

אבל אני חושב שאני מבין את הכוונה שלך, שבגלל שכמה שיותר קרניים ככה יותר טוב, תמיד מפתחים ירצו לנצל את הכרטיס לכמות המקסימלית של קרניים שהוא מסוגל לחשב. אני לא חושב שזה יהיה המקרה. יש לאפקטים הללו diminishing returns. אם נקח כדוגמה השתקפות והשתקפות בלבד, אם תקרין קרן פר פיקסל תקבל השתקפות מדוייקת ומגורענת. אז בתאוריה אתה יכול להתחיל להקרין שתי קרניים לפיקסל, שלוש קרניים, ארבע קרניים וכך הלאה עד שתקבל השתקפות חדה. אבל אתה גם יכול להשתמש בdenoiser ולהגיע לתוצאה דומה עם קרן אחת פר פיקסל בלבד. אז אתה באמת חושב שמפתחת תוריד את הביצועים לברכיים רק בשביל להגיד שהם יורים 8 קרניים פר פיקסל? לא נראה לי. וזה חל על כל אפקט, למשל gi מרוויח הרבה מקפיצה שניה אבל השלישית כבר כמעט לא מורגשת (על פי המפתחת של מטרו שעושה שתיים) והרביעית והחמישית כבר בטח מיותרות. אני לא חושב שמישהו מקרין היום יותר מקרן אחת פר פיקסל כך שאני לא חושב שמפתחים יתחילו להתפרע עם ההגדרות של כל אפקט.

מה שאני כן יכול לראות זה מפתחים שמוסיפים עוד ועוד אפקטים ושחקני pc שבוחרים בין נניח השתקפות איכותית ו-gi כבוי להשתקפות בינונית ו-gi בינוני. כלומר סוג של משחק בין הרבה אפקטים של rt בהגדרות שונות.

מעניין אם NVIDIA תעשה הימור כפול עם סדרה 3000 ותוסיף עוד סיליקון RT כדי להעלות את הביצועי RT פר SM עוד יותר, ביחוד עכשיו שגם הקונסולות וגם אינטל ו-amd אשרו שהם גם הולכים בכיוון.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3692
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 09 יולי 2019, 07:44

נכון, אבל אתה מדבר על שלב הביניים, שבו מנועי המשחק עדיין עושים הכלאה בין רסטריזציה ל-RT. ברגע שיגיעו למודל רנדור פיזיקלי לחלוטין, לא ממש תוכל לכבות GI כי GI לא יהיה סתם אפקט שתוכל לכבות ולהדליק, הוא יהיה חלק הכרחי מתהליך הרנדור. כמובן שזה רק בתיאוריה, בפועל אני לא חושב שרנדור פיזיקלי מוחלט למשחקי וידאו יהיה ישים בדורות הקרובים או בכלל, כי זה דורש כוח חישובי אסטרונומי, ונראה שתעשיית החומרה מתקרבת לקצה גבול יכולת המזעור.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 09 יולי 2019, 09:38

InterAl כתב:נכון, אבל אתה מדבר על שלב הביניים, שבו מנועי המשחק עדיין עושים הכלאה בין רסטריזציה ל-RT. ברגע שיגיעו למודל רנדור פיזיקלי לחלוטין, לא ממש תוכל לכבות GI כי GI לא יהיה סתם אפקט שתוכל לכבות ולהדליק, הוא יהיה חלק הכרחי מתהליך הרנדור. כמובן שזה רק בתיאוריה, בפועל אני לא חושב שרנדור פיזיקלי מוחלט למשחקי וידאו יהיה ישים בדורות הקרובים או בכלל, כי זה דורש כוח חישובי אסטרונומי, ונראה שתעשיית החומרה מתקרבת לקצה גבול יכולת המזעור.

זה נכון, זה עדין שלב ביניים, אבל עדין כל אחד ואחד מה"אפקטים" הללו נעשה היום בדיוק כמו שהוא יעשה בעתיד כשמשחקים יתבססו על 100% RT. אם תקח את BFV למשל ותעצור את הרסטוריזציה, אתה תראה רק השתקפויות של שלוליות והזכוכיות על המסך. אם תוסיף לאט לאט עוד "אפקט" ועוד אחד, המסך יתמלא עד שיהיה לך משחק שהוא 100% RT. כלומר יש סיבה למה אני קורא למה שעושים היום אפקטים במרכאות, כי זה לא באמת אפקטים, הם מרונדרים ב-RT כמו שהם ירונדרו עוד 20 שנים. עוד 20 שנים כשיהיו מנועים מבוססים 100% RT (אגב, QUAKE RTX הוא כבר כזה היום) אז מן הסתם הכל יראה הרבה יותר טוב מהיום, אבל הקונספט ישאר זהה. למשל אני לא בטוח שגם עוד 20 שנים פתאום בהשתקפויות יחשבו 20 קפיצות כשמציאות פוטונים יכולים לעשות גם מאות, זה מיותר לגמרי אלה אם עושים איזו סצנה של "חדר מראות" סטייל ריי במערה בג'דיי האחרון.

גם כשנגיע לגביע הקדוש, 100% RT, יהיה לגרפיקה המון לאיפה להתקדם. היי, בתעשית ה-CGI בקולנוע משתמשים ב-RT עוד משנות ה-90 ועדין אפקטים בסרטים ב-2019 נראים הרבה יותר טוב מבסרטים ב-2009. אז תמיד אפשר לזרוק עוד קרניים בשביל להוסיף עוד תופעת תאורה שקיימת במציאות ולשפר את הגרפיקה, אבל עדין ההתקדמות תהיה הדרגתית ובהתאם לכוח של הכרטיסים שבשוק. אם הפס6 מסוגלת לזרוק X קרניים לסצנה, משחקים שיפותחו בשבילה יקבלו סט ספציפי של אפקטים ובגרסת ה-PC יהיה אפשר לשפר את המראה שלהם עם עוד קרניים בדיוק כמו שעושים היום ברסטוריזציה אבל אני לא חושב שמפתחים ישבו ויוסיפו אינסוף אפקטים נוספים בכדי להוריד את ה-7080TI או מה שלא יהיה אז לברכיים. כלומר אני לא חושב שהתצורה שהתעשיה עובדת בה תשתנה, עדין משחקים יבנו לקונסלות ובגרסת ה-PC נקבל איכות גבוהה יותר למה שכבר קיים שנוכל להריץ ב-FPS ורזולוציה גבוהה יותר.

אגב, בנוגע לבעיות מזעור, אני חושב שיש לפחות יתרון אחד בעתיד הקרוב והוא סוף המרדף אחרי רזולוציה. 8K זה לגמרי OVERKILL לגדלים של מסכים וטלביזיות ביתיים, אני לא ממש רואה איך מישהו יצליח לשכנע את התעשיה לעלות מ-8K כי אפילו 4K זה OVERKILL ברוב גדלי הטלביזית/מסכים. אז אולי נגיע לנקודה עוד בערך עשור, שכל הכוח של הקונסולה החדשה מושקע בגרפיקה טובה יותר במקום בלדחוף עוד פיקסלים. לפחות אני מקווה שזה מה שיקרה ויפסיקו לרדוף אחרי רזולוציות הזויות. עדין יש לנו בערך עשור של מזעור ב-ROADMAP של יצרניות צ'יפים כמו TSMC אז אולי אנחנו במצב עוד יחסית בסדר אם בעשור הקרוב צ'יפים ימשיכו להתמזער והרזולוציה תפסיק להתנפח. או שמישהו סופסוף יצליח לפתח מחשב קוואנטי :)

ועוד משהו לגבי RT וביצועים, כרטיסי מסך היום לא בנויים ל-RT, הם בנויים לרסטוריזציה. אני משער שאם NVIDIA הייתה מחליטה לבנות GPU שכל מה שהוא עושה זה RT, הוא כנראה היה מבצע ב-RT הרבה יותר טוב מאשר TURING, אולי אפילו פי כמה וכמה יותר טוב אפילו אם הוא היה באותו גודל ועל אותו הליך יצור. כלומר ממתין לנו בעתיד גם השיפור הזה, כרטיסים שבנויים נטו ל-RT וכשאתה משקיע סיליקון של 500mm^2 ב-RT במקום אך ורק שבריר מה-SM, כנראה שתקבל ביצועים נהדרים באופן יחסי. אני גם משער שזה מה שנראה, לאט לאט כרטיסים ישקיעו עוד ועוד מהסיליקון שלהם ב-RT כך שיש מצב שאחוז השיפור ביצועים ב-RT יהיה גדול יותר מדור לדור מאשר ביצועי הרסטוריזציה. היום NVIDIA אך ורק בודקת התנגשות עם סיליקון יעודי, יגיע היום שבו גם בונים את מבני הנתונים עם סיליקון יעודי (POWER VR כבר עשו כרטיס כזה לפני כמה שנים שהייתה לו יחידת לבנית kd-trees), המבנה של הקאש יתאים ל-RT, יהיו יחידות לחשוב שיידרים ל-RT במקום להשתמש ביחידות רסטוריזציה בשביל לעשות את זה וכך הלאה. כלומר יש לנו גם מבחינת ארכיטקטורה עוד דרך ארוכה. TURING היה סוג של ניסוי, יש לי הרגשה שכבר ב-AMPER הם הולכים לעשות שיפורים בסיליקון לביצועי RT עכשיו שכל התעשיה מכוונת לשם ב-2020.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 09 יולי 2019, 09:57

InterAl כתב:נכון, אבל אתה מדבר על שלב הביניים, שבו מנועי המשחק עדיין עושים הכלאה בין רסטריזציה ל-RT. ברגע שיגיעו למודל רנדור פיזיקלי לחלוטין, לא ממש תוכל לכבות GI כי GI לא יהיה סתם אפקט שתוכל לכבות ולהדליק, הוא יהיה חלק הכרחי מתהליך הרנדור. כמובן שזה רק בתיאוריה, בפועל אני לא חושב שרנדור פיזיקלי מוחלט למשחקי וידאו יהיה ישים בדורות הקרובים או בכלל, כי זה דורש כוח חישובי אסטרונומי, ונראה שתעשיית החומרה מתקרבת לקצה גבול יכולת המזעור.

אני חושב שהתבדרתי קצת בהודעה הקודמת אז אני אהיה עכשיו יותר מפוקס. ה-GI שעושים למשל במטרו מבוסס באמת על איך שאור עובד, אבל רמת הדיוק שלו נמוכה. כדי להגיע ל-GI ראליסטי, אתה צריך לזרוק כמות מטורפת של קרניים בהשוואה למטרו. אבל זה גם אומר שעוד 5 שנים כשיהיו כרטיסים עם ביצועי RT טובים פי כמה מהיום, עדין יהיה לך הגדרות גרפיות שונות ל-GI כשבנמוכה נזרקות מעט קרניים ובגבוהה הרבה קרניים. ובתאוריה כן, תוכל לכבות גם את התאורה הגלובלית, זה עדין נתח קוד ספציפי שאתה יכול להפסיק. אולי זה מבוסס על פיסיקה אמיתית אבל העולם עדין מסומלץ במחשב, אתה לא חייב לפעול לפי החוקים של העולם האמיתי. למשל היום מטרו זורק עבור כל קרן כמה עשרות קרניים כדי לחפש עצמים שמשקפים אור על אותה נקודה והם מחשבים שתי קפיצות. מהנקודה הזאת אפשר לרדת (נגיד לחשב קפיצה אחת או לזרוק פחות קרניים שמחפשות גופים משקפי אור) או לעלות (נגיד לחשב 4 קפיצות ולזרוק מאות קרניים שמחפשות גופים משקפים). אם תעלה מספיק גבוה בהגדרות, תגיע לראליזם של GI, אם תרד מספיק בהגדרות, אז תגיע ל-GI בהגדרות הנמוכות במטרו. עדין יש גמישות, בדיוק כמו היום, ואפילו אפשר לכבות GI לגמרי גם בעולם של 100% RT. הגדרות גרפיות לעולם ישארו :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3692
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 09 יולי 2019, 11:31

מניח שהתנסחתי לא נכון, ב-100% RT התכוונתי לסימולצית RT מדויקת מספיק שמצליחה להציג גרפיקה פוטוריאליסטית. כבר היום מצליחים לעשות את זה - פשוט בפריימרייט של 1 לחמש דקות. כלומר היכולת קיימת, הבעיה היא הביצועים, ובשביל ביצועים סבירים עדיין נזקקים למלא טריקים שעושים טריידאוף בין איכות לביצועים, גם במשחקים עם מנוע RT מלא כמו קוויק RTX. ואתה צודק, טריידאוף בין ביצועים לאיכות תמיד היה קיים, אבל הטענה שלי היא שעם RT, אין ממש חסמים תיאורטיים - לא צריך להמציא האקים אמנותיים כמו שיידרים, ssao וכו׳ - צריך רק לשפר את הסימולציה, ולשפר את הסימולציה זה קל כשיש לך מספיק כוח חישוב, כי כבר עכשיו יש סימולציות פוטוריאליסטיות. במודל של רסטרציה גם כשהיה לך המון כוח חישוב, עדיין המידול מוגבל כי הוא מבוסס על האקים.

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 09 יולי 2019, 11:49

אני לא מצליח להבין כל כך למה דווקא פתאום RT מכניס אותנו למקום הזה לפי הדברים שלך אינטר. כלומר סבבה, זו טכניקה חדשה בעולם הגיימינג וכרגע אנחנו בבסיס של הבסיס שלה, אז כמובן שיש עוד המון לאן להתפתח והכל קשור בכוח חישוב. אבל גם בעולם הגיימינג של לפני שנה עדיין כל מפתחת יכלה תאורתית לעשות גרפיקת 'דור הבא', או מה שתרצה, שתרוץ בקושי על הכרטיסים הכי חזקים בשוק ב30 fps.
גם יכולים לעשות יותר מזה.. אני לא מצליח להבין למה דווקא פתאום הRT אמור להכניס אותנו למצב שבו המפתחים מושכים עד קצה גבול כוח החישוב הקיים בשוק, בעוד שבעולם בלי RT זה כל כך מובן מאליו שהם לא עושים את זה.
ההתחשבות של המפתחות בכוח החישוב הנפוץ בשוק הייתה קיימת ותשאר קיימת תמיד, אין להן אינטרס אמיתי פתאום לזנוח את זה. אמנם עכשיו עוברים דור אז תהיה קפיצה וכרטיסי מסך ישנים יתבגרו בקרוב מאוד מהר, אבל אני די בטוח שמאמצע הדור ההבדלים בכרטיסים יחזרו להיות בין להריץ משחק ב60fps על אולטרה לבין להריץ אותו על 160fps באולטרה, כמו היום.

kririn
Sage
הודעות: 5023
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 09 יולי 2019, 11:51

אפילו בסרטים לא מגעים לפוטוריאליזים של 100 אחוז
וזה לא זמן אמת ,עם היו מצליחים ובעלות סבירה
הרבה מאוד שחקנים היום ,היו חותמים דמי הבטלה
אני כן חושב שניראה קפיצה גדולה בגרפיקה דור הבא
ויש טכנולוגיות מתפתחות שיעזרו מאוד להליך הפיתוח
אבל להגיע למצב שגרפיקה ממוחשבת בתנועה
לא תיהיה ברת זיהוי מול המציאות ,עדין רחוק

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 09 יולי 2019, 12:30

InterAl כתב:מניח שהתנסחתי לא נכון, ב-100% RT התכוונתי לסימולצית RT מדויקת מספיק שמצליחה להציג גרפיקה פוטוריאליסטית. כבר היום מצליחים לעשות את זה - פשוט בפריימרייט של 1 לחמש דקות. כלומר היכולת קיימת, הבעיה היא הביצועים, ובשביל ביצועים סבירים עדיין נזקקים למלא טריקים שעושים טריידאוף בין איכות לביצועים, גם במשחקים עם מנוע RT מלא כמו קוויק RTX. ואתה צודק, טריידאוף בין ביצועים לאיכות תמיד היה קיים, אבל הטענה שלי היא שעם RT, אין ממש חסמים תיאורטיים - לא צריך להמציא האקים אמנותיים כמו שיידרים, ssao וכו׳ - צריך רק לשפר את הסימולציה, ולשפר את הסימולציה זה קל כשיש לך מספיק כוח חישוב, כי כבר עכשיו יש סימולציות פוטוריאליסטיות. במודל של רסטרציה גם כשהיה לך המון כוח חישוב, עדיין המידול מוגבל כי הוא מבוסס על האקים.

עם זה אני מסכים, אבל גם ב-RT עושים טריקים, פשוט עושים אותם בשביל לשפר ביצועים (או יותר נכון להשיג יותר בעזרת פחות קרניים). אז הכוונה שלך שיהיה למפתחים קל יותר לעשות שדרוגים ל-PC כי מדובר בהגברת הסימולציה, לא עבודה של אמנים והחדרת טכניקות חדשות. סה"כ אני מסכים אבל אם אנחנו מדברים על הקונספט שהזכרת בהתחלה, שיתנו לנו להגביר הכל ל-11 ולכן שום דבר לא יצליח לרוץ ב-60FPS יותר כי נשקיע הכל בגפיקה יפה יותר, אני חושב שאנחנו כבר היום רואים ממפתחים הגבלה בהגדרות הגרפיות גם בדברים שלא צריך באמת לעבוד כדי להגביר אותם, למשל LOD. כלומר אפילו שה-2080TI מסוגל כנראה לעשות LOD מטורף לגמרי, עדין במשחקים כיום כשאתה שם את ההגדרה הכי גבוהה יהיה POP IN של LOD. בסוף מפתחים מאזנים משחקים למה שיש בשוק ולמרות שאתה צודק שבעולם RT מלא אולי יהיה קל יותר לשדרג את מי שמסוגל, אני לא חושב שמפתחים יתנו הגדרות גרפיות שמורידות כרטיסים של 1000$ לברכיים.

Stick כתב:אני לא מצליח להבין כל כך למה דווקא פתאום RT מכניס אותנו למקום הזה לפי הדברים שלך אינטר. כלומר סבבה, זו טכניקה חדשה בעולם הגיימינג וכרגע אנחנו בבסיס של הבסיס שלה, אז כמובן שיש עוד המון לאן להתפתח והכל קשור בכוח חישוב. אבל גם בעולם הגיימינג של לפני שנה עדיין כל מפתחת יכלה תאורתית לעשות גרפיקת 'דור הבא', או מה שתרצה, שתרוץ בקושי על הכרטיסים הכי חזקים בשוק ב30 fps.
גם יכולים לעשות יותר מזה.. אני לא מצליח להבין למה דווקא פתאום הRT אמור להכניס אותנו למצב שבו המפתחים מושכים עד קצה גבול כוח החישוב הקיים בשוק, בעוד שבעולם בלי RT זה כל כך מובן מאליו שהם לא עושים את זה.
ההתחשבות של המפתחות בכוח החישוב הנפוץ בשוק הייתה קיימת ותשאר קיימת תמיד, אין להן אינטרס אמיתי פתאום לזנוח את זה. אמנם עכשיו עוברים דור אז תהיה קפיצה וכרטיסי מסך ישנים יתבגרו בקרוב מאוד מהר, אבל אני די בטוח שמאמצע הדור ההבדלים בכרטיסים יחזרו להיות בין להריץ משחק ב60fps על אולטרה לבין להריץ אותו על 160fps באולטרה, כמו היום.

אני חושב שמה שאינטר אומר הוא שהיום מפתחים צריכים לעבוד קשה כדי לעשות גרפיקה טובה יותר, אז הם לא טורחים, הם בונים הכל לקונסולה הממוצעת. אבל בעולם של RT בלבד, די קל לישם איכות הרבה יותר טובה של מה שכבר קיים במשחק. אבל אני כמוך, חושב שאפילו שהם יכולים בתאוריה לתת לך הצללה ברמה שתגמור את הכרטיס 1000$ שלך, הם כנראה לא יעשו את זה כי כיום באפקטי רסטוריזציה שאפשר לדחוף למקומות גבוהים בהרבה, הם עדין לא עושים את זה (ע"ע דוגמת הLOD שכתבתי בפסקה הקודמת).

אגב, אני לא חושב שלהוריד לברכיים כרטיסים של 1000$ זה כזה נורא. פעם זה היה סטנדרט, אולי עכשיו זה יקרה שוב. הרי אם הפס5 עם 5700XT, כרטיס שנמצא בין 2070 ל-2080, אז צריך חתיכת כרטיס ב-2020 כדי להריץ משחקי פס5 על מחשב ב-4K טבעי עם גרפיקה משופרת. יכול להיות שנצטרך 3060RTX רק בשביל להשוות למה שהפס5 עושה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 09 יולי 2019, 14:07

אני חייב לציין שסדרה 3000 של AMD קורעת אותי. הם מעבדים כל כך טובים אבל בו בזמן עדין לא מצליחים להביא ביצועיי גיימינג כמו אינטל. אפילו ה-3900X עם 12 ליבות ותג מחיר של 500$ לא יכול על ה-9700K בגיימינג.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי bling » 09 יולי 2019, 20:41

אז הצטרפתי גם לאנלימיטד (סיבים אופטיים) וחיברתי את הדירה שלי לשירות אחרי שנשבר לי כבר מהתקלות באינטרנט של הוט, התקנה ביום חמישי, הלכתי על 200 מגה כי באמת שלא צריך יותר לשימוש שלי כמישהו שרק משתמש בנטפליקס/ סלקום טיוי וגלישה ב WIFI.

המחיר הוא 100 ש״ח לחודש לשנה הראשונה, יעלה ל 110 אחרי שנה.

הם שאלו אותי אם אני רוצה לקנות ראוטר מבחוץ (זה לא כלול במחיר בניגוד להוט), דרכם הראוטר עולה 300 שקל. מה אתם ממליצים למי שהתחבר אליהם?

גם שאלו אותי לאיזה ספק להתחבר מבין 2 אופציות, אין לי ממש מושג בזה אז הלכתי על Xphone, בכל מקרה אפשר לשנות את זה באופן מיידי למקרה שלא אהיה מרוצה.

מקווה שהחיבור יהיה רציף ושיעבוד הכל כמו שצריך.

סמל אישי של המשתמש
omerkot
Veteran
הודעות: 2823
הצטרף: 09 אפריל 2013, 00:42

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי omerkot » 09 יולי 2019, 20:49

אם יש לך ראוטר שתומך בג'יגביט("1000MB") ואתה מרוצה ממנו אז אין טעם לקנות משהו אחר.
אם יש לך רק חיבורי 10/100 בראוטר או במחשב, אז קח בחשבון שאתה לא תקבל את ה200 מגה האלה ואז תשקול אם לקנות ראוטר אחר.
אני בכל מקרה הייתי קונה משהו שלי ולא קונה מהם - אורנג' נותנים ראוטר בחינם אבל הטכנאי שהגיע אלי להתקנה חזר איתו הביתה. אני לא רוצה אותם בתוך הבית שלי אלא רק מהצד השני של הראוטר.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי bling » 09 יולי 2019, 21:00

אין לי ראוטר ברמה כזאת משלי אחרת זה היה נו בריינר.

את הראוטר אני קונה מהם לתמיד, גם אחרי שאתנתק מהשירות הוא נשאר אצלי ככה שאין פה את הפקטור של להחזיר להם אותו.

השאלה היא אם עדיף לקנות מבחוץ במחיר זהה או זול יותר בהנחה שהוא יהיה באותה הרמה כמובן או שנחסוך את השופינג ונקנה דרכם, בתכלס אם הראוטר שלהם ברמה גבוהה והמחיר כמעט זהה למה שאמצא בחוץ אז אני מעדיף לחסוך את הטרחה של לעבור עכשיו בחנות ולחפש בעצמי. אם שווה לטרוח אז נעשה את זה.

סמל אישי של המשתמש
omerkot
Veteran
הודעות: 2823
הצטרף: 09 אפריל 2013, 00:42

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי omerkot » 09 יולי 2019, 21:31

אישית אני לא אוהב להכניס גורמים לא קשורים אלי הביתה. אם זה ראוטר שהם "התעסקו" איתו, ז"א שהוא מגיע עם קושחה שלהם ויכולת שלהם לשלוט עליו מרחוק אז אני לא הייתי קונה את זה בשום פנים ואופן.
אם זה מוצר סטנדרטי לחלוטין שהם רק משווקים אותו וידאת שהוא סביר והמחיר לא מופקע אז ניחא.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי bling » 09 יולי 2019, 22:20

לא חושב שזה ראוטר שהתעסקו איתו אבל האמת לא ידעתי שזה בכלל קטע ולא חשבתי לשאול, מה הם בכלל יכולים לעשות במידה ויוכלו לשלוט עליו מרחוק?

הראוטר עצמו שייך לחברת D-Link, לא יודע אם המחיר מופקע צריך לברר, אם ההפרש עולה על 50 שקלים אז אולי נקנה כבר בעצמי וזהו.

סמל אישי של המשתמש
omerkot
Veteran
הודעות: 2823
הצטרף: 09 אפריל 2013, 00:42

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי omerkot » 09 יולי 2019, 23:04

פוטנציאלית, זה מאפשר להם גישה נוחה הרבה יותר לנקודות הקצה (מחשבים, טלפונים ניידים וכו) ולתעבורה שרצה על הרשת הפנימית.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 49 אורחים

cron