עמוד 353 מתוך 445

Re: נושא ה-pc הרשמי

פורסם: 29 מרץ 2020, 12:08
על ידי Laskin
השמועות כרגע מדברות על הכרזה של סדרה 3000 בסוף אוגוסט, כדי שיוכלו להציג את הכרטיסים בתערוכת COMPUTEX בספטמבר.
קיוויתי שיהיה קצת קודם...

יש איזה מעבדים חדשים שיוצאים בסוף השנה כדי שזה ימתיק קצת את ההמתנה? :)

Re: נושא ה-pc הרשמי

פורסם: 29 מרץ 2020, 13:19
על ידי DrKeo
Laskin כתב:השמועות כרגע מדברות על הכרזה של סדרה 3000 בסוף אוגוסט, כדי שיוכלו להציג את הכרטיסים בתערוכת COMPUTEX בספטמבר.
קיוויתי שיהיה קצת קודם...

יש איזה מעבדים חדשים שיוצאים בסוף השנה כדי שזה ימתיק קצת את ההמתנה? :)

רייזן 4000 אמורים לצאת בתחילת 2021, מבוססי זן 3.

Re: נושא ה-pc הרשמי

פורסם: 29 מרץ 2020, 13:39
על ידי Uncle Pey'j
יש גם את Rocket-Lake S של אינטל שאמורים להגיע בסוף השנה,ולפניהם את סדרה 10 של Comet Lake אבל תכלס המפת דרכים של אינטל כל כך מוזרה שפשוט הייתי קונה איזה i7-1070k וזהו.

Re: נושא ה-pc הרשמי

פורסם: 29 מרץ 2020, 13:58
על ידי Laskin
אני בן אדם של אינטל, אלא אם אראה שיש ממש שיפורים מורגשים במשחקים אני נשאר איתם.
פייג' - אין איזה משהו ממש "דור הבא" ששווה לחכות לו במעבדים האלה בסוף השנה? לא שאני מחפש בכח להוציא עוד כסף, רק חשוב לי ביצועי גיימינג...

Re: נושא ה-pc הרשמי

פורסם: 29 מרץ 2020, 14:24
על ידי Uncle Pey'j
ממה שהבנתי rocket lake עדיין יהיה מבוסס 14nm+++++++ ( :D ) אבל הפעם יעשה שימוש בארכיטקטורת sunny cove שמעבדים מסדרת Ice-Lake שהם למעשה הקפיצה הגדולה של אינטל משתמשים בה. אם אין לך בעיה לחכות הרבה זמן,הייתי פשוט מחכה למעבד מבוסס ice lake/tiger laker שולחני אמיתי,אני מניח שיהיו בו לכל הפחות 12 ליבות והוא יספיק לך לכל הדור הבא.

Re: נושא ה-pc הרשמי

פורסם: 29 מרץ 2020, 14:44
על ידי Laskin
אני מחכה רק עד השנייה שיוצאת סדרה 3000, לא אחרי. אלא אם משום מה יהיו איתה בעיות, ואני בספק אם זה יקרה.
או שיגידו ש"עוד חודשיים יוצא TI" ואז אני אחכה חודשיים... אולי גג שלושה :D

Re: נושא ה-pc הרשמי

פורסם: 29 מרץ 2020, 15:21
על ידי DrKeo
אם אתה מחפש קפיצה אמיתית מאינטל אז תצטרך לחכות שנתיים שלוש ככה. כנראה שזה יקרה רק עם ה7nm שלהם.

Re: נושא ה-pc הרשמי

פורסם: 29 מרץ 2020, 15:26
על ידי Laskin
חחח אז לא, אסתפק במה שיש ובכסף ש"אחסוך" אקנה SSD גדול/מהיר יותר :)

Re: נושא ה-pc הרשמי

פורסם: 29 מרץ 2020, 15:29
על ידי DrKeo
ועדין לפחות תחכה לסדרה 10000, במינימום נראה ממנה ירידת מחיר, מהירויות שעון טיפה יותר גבוהות ו-10 ליבות.וכן, גם אני דובק באינטל כל עוד הם פותחים את הצורה לamd בגיימינג ואני לא עושה יותר מדי שימוש בתוכנות פרודקטיביות. רואים לא מעט משחקים שבהם אנטל על 140fps ורייזן מקביל ב110. כשיש מסך 144 זה ממש משנה. מה שכן הייתי רוצה ממחשב חדש זאת תמיכה בpcie 4 או 5 בכדי שיהיה לי ssd מהיר מזה של הדור הבא.

Re: נושא ה-pc הרשמי

פורסם: 29 מרץ 2020, 15:45
על ידי Laskin
זה יהיה עד נובמבר (אני משער שרק אז סדרה 3000 תגיע לארץ)?

Re: נושא ה-pc הרשמי

פורסם: 29 מרץ 2020, 16:03
על ידי DrKeo
הכרטיסים מגיעים מהר לארץ, מאוד מהר, ברמה של ימים. אגב, את ה2080 שלי קניתי משומש באמזון, זאת הייתה רכישה אדירה, רק 500+ דולר בקופסה מקורית. בחיים לא היית מנחש שזה לא חדש.

Re: נושא ה-pc הרשמי

פורסם: 29 מרץ 2020, 18:12
על ידי Laskin
אני לא הייתי סומך על זה השנה, נראה לי הסחבת בדואר תימשך עוד כמה חודשים ומשלוחים יתעכבו משמעותית, אז אני מצפה ל״גרוע מכל״ והכי הרבה אופתע לטובה :)
וחשוב לי אחריות אז אני אקנה בארץ הכל אלא אם ההפרשים יהיו בלתי אפשריים

Re: נושא ה-pc הרשמי

פורסם: 29 מרץ 2020, 18:21
על ידי DrKeo
זה דואר ישראל, הם יפתרו את הלחץ תוך יום אחרי שהמחלה תגמר - ״אופס, אבדנו את הכל״.

Re: נושא ה-pc הרשמי

פורסם: 31 מרץ 2020, 11:04
על ידי swym
DrKeo כתב:
swym כתב:
DrKeo כתב:ניסיתי עכשיו את קונטרול עם DLSS 2.0 ואני ב-ש-ו-ק. פאק, זה פשוט לא יאומן. זה נראה בול כמו בלי DLSS, זה פשוט מדהים. קבלו את התמונה הבאה שצלמתי.
קבלו את הדבר הזה, זה פשוט 99% זהה, זה לא יאומן. אין אלייזנג, אין ירידה בחדות, אין כלום. אפילו יש עליה בחדות מהאנטרפולציה של ה-DLSS, תראו למשל את השלט הרחוק שכתוב עליו restricted area, הוא אשרה מפורט יותר עם DLSS. והביצועים? השוט הראשון שהבאתי רץ ב-38FPS על 1440p טבעי וב-68FPS עם DLSS. השוט השני רץ טבעית ב34FPS ועם DLSS ב57FPS. ואו, איזה גיים צ'יינצ'ר. אשכרה הכרטיס מסך שלי מתפקד בקונטרול כמעט פי 2 יותר מהר בלי אף שינוי, פשוט מטורף.

אתה רציני נדב? אני על מסך 1440P מסכן של הכרומבוק ואפילו פה אני רואה פער מטורף כשאני פותח את התמונה הראשונה במסך מלא (לוקח לווקסלים שעות לטעון את התמונות, אז לשניה עוד לא הגעתי): כל מה שמסביב לדמות של השחקן נראה כאילו עשו לו smudge, הטקסט בשלט מטושטש, ואובייקים ברקע הרבה פחות חדים. אולי בתנועה פחות שמים לב לזה, אבל זה פער כל כך גדול שאני יכול לזהות את התמונה עם הUPSCALE אפילו בהסתכלות על התמונה הממוזערת בפורום.

עריכה: הולי פאק, יכול להיות שהסתכלתי עליהם הפוך? התמונה עם 470 (שכתבת שמשתמשת בDLSS) היא זו שאני רואה הרבה יותר חד. זה נראה לי או שהפכת ביניהן, או שמשהו במשחק שלך לא הוגדר כמו שצריך, כי לא יכול להיות שהתמונה שאמורה להיות NATIVE כל כך מטושטשת.

התמונות לא הפוכות ותאמין או לא, המשחק אכן חד יותר עם dlss. הוא לא נראה בול אותו דבר, אבל אנחנו מדברים על 37fps שהופך ל60fps+ וזה נראה ממש אבל ממש קרוב. מה שבאמת חשוב הוא שאין יותר ארטיפקטים בולטים לעין. הם כתבו את dlss מחדש מאפס ו-2.0 הוא באמת חתיכת זינוק לטכנולוגיה. בטח יהיה על זה סרטון של DF בקרוב, הם כבר עפו על 1.9 אבל נראה ש2.0 ממש פצצה.

כתבתי שיכול להיות שהתמונות לא הפוכות. אבל אז הבעיה היא שגרסת הנייטיב נראית כמו משחק 1080P שעבר upscale עם אלגוריתם שיוצר ארטיפקטים וטשטוש רציני של פרטים.
יש לך הסבר למה משחק שרץ בנייטיב נראה גרוע משמעותית ממשחק עם DLSS Upscale? או למה הוא נראה כל כך רע מלכתחילה?

Re: נושא ה-pc הרשמי

פורסם: 31 מרץ 2020, 11:46
על ידי Laskin
אני חושב שזה פשוט ZOOM IN על רכב רחוק מאוד, או זום פחות רחוק אבל ברזולוציה שהיא בכוונה נמוכה יחסית.

Re: נושא ה-pc הרשמי

פורסם: 31 מרץ 2020, 13:33
על ידי DrKeo
swym כתב:
DrKeo כתב:
swym כתב:
DrKeo כתב:ניסיתי עכשיו את קונטרול עם DLSS 2.0 ואני ב-ש-ו-ק. פאק, זה פשוט לא יאומן. זה נראה בול כמו בלי DLSS, זה פשוט מדהים. קבלו את התמונה הבאה שצלמתי.
קבלו את הדבר הזה, זה פשוט 99% זהה, זה לא יאומן. אין אלייזנג, אין ירידה בחדות, אין כלום. אפילו יש עליה בחדות מהאנטרפולציה של ה-DLSS, תראו למשל את השלט הרחוק שכתוב עליו restricted area, הוא אשרה מפורט יותר עם DLSS. והביצועים? השוט הראשון שהבאתי רץ ב-38FPS על 1440p טבעי וב-68FPS עם DLSS. השוט השני רץ טבעית ב34FPS ועם DLSS ב57FPS. ואו, איזה גיים צ'יינצ'ר. אשכרה הכרטיס מסך שלי מתפקד בקונטרול כמעט פי 2 יותר מהר בלי אף שינוי, פשוט מטורף.

אתה רציני נדב? אני על מסך 1440P מסכן של הכרומבוק ואפילו פה אני רואה פער מטורף כשאני פותח את התמונה הראשונה במסך מלא (לוקח לווקסלים שעות לטעון את התמונות, אז לשניה עוד לא הגעתי): כל מה שמסביב לדמות של השחקן נראה כאילו עשו לו smudge, הטקסט בשלט מטושטש, ואובייקים ברקע הרבה פחות חדים. אולי בתנועה פחות שמים לב לזה, אבל זה פער כל כך גדול שאני יכול לזהות את התמונה עם הUPSCALE אפילו בהסתכלות על התמונה הממוזערת בפורום.

עריכה: הולי פאק, יכול להיות שהסתכלתי עליהם הפוך? התמונה עם 470 (שכתבת שמשתמשת בDLSS) היא זו שאני רואה הרבה יותר חד. זה נראה לי או שהפכת ביניהן, או שמשהו במשחק שלך לא הוגדר כמו שצריך, כי לא יכול להיות שהתמונה שאמורה להיות NATIVE כל כך מטושטשת.

התמונות לא הפוכות ותאמין או לא, המשחק אכן חד יותר עם dlss. הוא לא נראה בול אותו דבר, אבל אנחנו מדברים על 37fps שהופך ל60fps+ וזה נראה ממש אבל ממש קרוב. מה שבאמת חשוב הוא שאין יותר ארטיפקטים בולטים לעין. הם כתבו את dlss מחדש מאפס ו-2.0 הוא באמת חתיכת זינוק לטכנולוגיה. בטח יהיה על זה סרטון של DF בקרוב, הם כבר עפו על 1.9 אבל נראה ש2.0 ממש פצצה.

כתבתי שיכול להיות שהתמונות לא הפוכות. אבל אז הבעיה היא שגרסת הנייטיב נראית כמו משחק 1080P שעבר upscale עם אלגוריתם שיוצר ארטיפקטים וטשטוש רציני של פרטים.
יש לך הסבר למה משחק שרץ בנייטיב נראה גרוע משמעותית ממשחק עם DLSS Upscale? או למה הוא נראה כל כך רע מלכתחילה?

גם בוולפנשטיין 2 החדש עם dlss 1.9 התמונה חדה יותר מאשר התמונה הטבעית וכך גם mechwarrior 5 שמשתמש בdlss 2.0, האלג׳ יודע להשלים מידע חדש שלפעמים הולך לאיבוד בTAA.

Re: נושא ה-pc הרשמי

פורסם: 31 מרץ 2020, 20:14
על ידי kririn
AMD הוציאה מעבד ניד חדש עם צריכה של 15 w
שנותן ביצועים פחות או יותר כמו המעבד הניד החזק של אינטל
שפועל ב45w

היה את זה בלינוס ביוטיוב וזה ממש מרשים
עדין יש בעיה בgpu לעשות מחשב ניד דק שחזק במשחקים
מבחינת צריכת חשמל וחום
עם אני זוכר נכון במחשב המסוים הזה הכניסו 2600 ניד
אבל לא יודע כמה זמן הבטריה יהיה עם באמת ישחקו בו .אבל במשימות קלות הזמן הבטריה היה טוב
בכל מקרה CPU הזה ממש מרשים , גם ביצועי ליבה בודדת טובים
ויש 8 ליבות פיזיות

Re: נושא ה-pc הרשמי

פורסם: 31 מרץ 2020, 20:27
על ידי DrKeo
זה מה שקורה כשאינטל מחרבנת במכנסיים כבר 3 שנים ברצף. החוסר יכולת שלהם להרים את הליך ה10nm הוא אחת ממבוכות הכי גדולות של עולם הטק בשנים האחרונות. אם הם מוסיפים עוד פלוס אחד בצד ה14nm שלהם זה כבר לא יכנס בשורה אחת.

Re: נושא ה-pc הרשמי

פורסם: 01 אפריל 2020, 18:23
על ידי swym
DrKeo כתב:גם בוולפנשטיין 2 החדש עם dlss 1.9 התמונה חדה יותר מאשר התמונה הטבעית וכך גם mechwarrior 5 שמשתמש בdlss 2.0, האלג׳ יודע להשלים מידע חדש שלפעמים הולך לאיבוד בTAA.

אין קשר לDLSS. אם אני מסתכל על התמונה ה"רגילה" בלי לדעת שיש בכלל אופציה אחרת, היא נראית כמו אפסקייל עם ארטיפקטים נוראים. לא כמו משהו שרץ נייטיב על 1440P

Re: נושא ה-pc הרשמי

פורסם: 01 אפריל 2020, 18:50
על ידי DrKeo
יש לא מעט ארטיפקטים בnorthlight אבל האמת שהם ממש צמצמו את זה בעדכון האחרון בלי קשר לdlss. רמדי תמיד השתמשו בריקונסטרקציה מכמה פריימים במנוע שלהם, עוד מימי אלן ווייק. אבל בלי קשר dlss החדש יוצר תמונה חדה יותר מהמקורית שמשתמשת (בערך כמו כל משחק מודרני) בTAA. זה למשל נכון גם בmechwarrior החדש שרץ על UE4 ומשתמש בdlss2.0.

Re: נושא ה-pc הרשמי

פורסם: 02 אפריל 2020, 22:06
על ידי kririn
אינטל הכריזה על המעבדים הנידים החדשים שלה

Re: נושא ה-pc הרשמי

פורסם: 04 אפריל 2020, 04:31
על ידי DrKeo
עוד הדגמות של NV ל-DLSS 2.0, זה מוטרף לגמרי. למשל תמונה של 540p ושל 540p ש-DLSS 2.0 מעלה ל-1080p:
תמונה
תמונה

מה זה אומר על הסוויטצ' 2? רק תחשבו על האפשרויות של משחקי סוויטצ' 2 עם כוח דומה לפס4 אבל מרונדרים מאחורי הקלעים ברזולוציה מגוחכת של איזה 320p וה-AI מעלה אותם למסך לנניח 900p. זה אשכרה יכול לשים את הסוויטצ' 2 חצי דרך בין הפס4 והפס5.

Re: נושא ה-pc הרשמי

פורסם: 04 אפריל 2020, 17:08
על ידי Laskin
יש עוד דברים מלבד רזולוציה שיכולים להשאיר את הSWITCH 2 מאחור, כמו למשל אם לא יהיה לו RT...
אבל הנה ניתוח של DF על קונטרול עם DLSS 2.0 והשוואות ל1.9, וגם לNATIVE 4K.

זה באמת ממש ממש מרשים, אם לא הייתי סומך על DF הייתי חושב שזה תוכן ממומן של NVIDIA :)


Re: נושא ה-pc הרשמי

פורסם: 14 אפריל 2020, 19:51
על ידי DrKeo

Re: נושא ה-pc הרשמי

פורסם: 14 אפריל 2020, 21:46
על ידי swiss-the-engine
יוצא אקס קום חדש עוד כמה ימים! חצי מחיר (10 דולר) למזמינים מראש.

https://www.eurogamer.net/articles/2020 ... this-month