E3 2018 | הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2018 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 27 יוני 2018, 13:04

InterAl כתב:אתה עושה סלט מהטיעונים שלי ולכן אתה לא מבין את הכוונה. כפרנצ׳ייז, AC גדול בהרבה מהוויצ׳ר. זאת עובדה. שוב, שווי של פרנצ׳ייז לא נקבע בלעדית על סמך המשחק האחרון בסדרה. כמשחק ספציפי בפרנצ׳ייז, AC:U היה אכזבה ומושא ללעג בכל האינטרנט, אז ברור שהוא לא הצליח. איפה אתה רואה פה סתירה פנימית? הנקודה היא שוויצ׳ר 3 היה משחק העולם פתוח המרשים הראשון בדור הזה. כל שאר המשחקים שהבאת לא רק שלא משתווים לו (זה ברור) אלא בכלל לא ממש הרשימו בזכות עצמם. זאת הנקודה.

פרנצ'ייזים עולים ונופלים, אתה לא יכול לקחת את מה שהפרנצ'ייז היה לפני 10 שנים בתקופת AC2 ולהשליך על 2018. אם זה היה המצב אז היינו יכולים לדבר עכשיו על גיטר הירו, אני בטוח שסך הכל גיטר הירו כפרנצ'ייז עשה צפונית למליארד על כל ה-DLC וגרסאותיו השונות אבל אף אחד לא ישקול אפילו לקרא לו מותג חזק. AC כבר לא נמצא איפה שהוא היה פעם, הוא הגיע לשפל בשתי כניסות הראשונות של הדור (אם נתעלם לרגע מ4 שהיה קרוס ג'ן ומכר על 5 פלטפורמות במקביל וגם היה אחד מכותרי השיגור היחידים של הדור). אפילו אם אוריג'ן שם את הפרנצ'ייז בגרף עליה, הוא עדין לא מוכר כמו שהפרנצ'ייז מכר בגדולתו וההתרגשות וההייפ שמגיע מהפרנצ'ייז מן הסתם לא מדגדג את ההייפ שיש כרגע ל-CDPR. כמובן שעל כל אלה, אם אתה רוצה לדבר על רווחים מפרנצ'ייז, זמן הפיתוח של 4 שנים שהיה גם לו וגם לאודסי, אני לא כל כך בטוח שהרווחים הכללים מ-AC בדור הזה גדולים משל הוויצ'ר. אולי יש להם יותר כניסות בפרנצ'ייז, אבל כל המשחקים שהם עשו יחדיו עלו ליובי מאות מליוני דולרים שזה פי כמה מונים מהוויצ'ר 3 ובו בזמן כולם הכניסו הרבה פחות כסף מהוויצ'ר 3.

אה, ועדין לא הבנתי איזה משחק עולם פתוח הרשים בדור הזה כמו הוויצ'ר 3. כשאתה אומר שאף משחק לא הרשים כמוהו וכנראה מכיר בזה שגם אחריו, אתה רק מסביר את הסיבה ללמה CDPR הם עכשיו שם בתעשיה ומשחק חדש שלהם הוא שם הרבה יותר גדול מכל AC.
InterAl כתב:ואני לא מבין מה הקנה מידה שלך כשאתה מדבר על ״הרמה של הגדולים״ - הרמה של הגדולים כמפתחים כמו נוטי דוג? או כמפיצה כמו EA? כי אלה שני דברים שונים בתכלית. אם הכוונה לקנה מידה של מפתחת, אני מסכים. אם הכוונה לקנה מידה של מפיצה, זאת טענה חסרת שחר.

ולכן גם מתן בלעדיות לגוג לא יכול ממש לתפוס פה. כמפיצה, הם קטנים מדי בשביל לבצע מהלך כזה. כמפתחת, זה לא רלוונטי. גם רוקסטאר העצומה לא חושבת בכלל למכור את המשחק שלה מחוץ לסטים (או ליתר דיוק, take two). והם יכולים, הרי גם להם יש חנות וקליינט משלהם שהם יכולים להעצים - אבל הם לא זזים מסטים, ומסיבה טובה.

כמובן שאני מדבר כמפתחת ובמקביל כגודל משחק בודד אחד, כי בסופו של יום מגיע אותו משחק בודד אחד שהוא הראשון להיות בלעדי לשירות. זה קצת מרגיש כמו לדבר על אינטל מול AMD, אולי ל-AMD יש המון ליבות אבל ליבה בודדת של אינטל היא פשוט חזקה יותר. כשהופכים משחק לבלעדי לפלטפורמה שהיא קליינט חינמי, זה משנה כמה חזק המשחק הזה, לא הפורטפוליו של אותה מפיצה.

אם השיחה הייתה האם GOG יכולה לנצח את UPLAY אם שתי המפיצות יחליטו ללכת למסלול הבלעדי הייתי מסכים איתך, יש ליובי פורטפוליו גדול פי עשרות מונים וזאת לא תחרות בכלל. אבל זה לא נושא השיחה, השיחה סובבת על ההשתלמות של הפיכת סייברפאנק לבלעדי לGOG. כלומר האם הוא, בפני עצמו ולא המפיצה, מספיק גדול וחזק בכדי לגרום לאנשים ללכת לGOG בשבילו. וזה בדיוק הטיעון, כמה משחקים יותר גדולים מסייברפאנק יש כבר? הוא הכי למעלה שיש אולי חוץ מ-GTA ועוד כמה יחידי סגולה. אם לסייברפאנק אין זכות להיות משחק שיגיע לקליינט בפני עצמו, לאיזה משחק יש?

נ.ב, רוקסטאר לגמרי מכרה את GTA מחוץ לסטים. כל העותקים של חנויות המפתחות כמו GMG הם לרוקסטאר סושיאל קלאב, כזה הוא העותק שלי של GTAV. הם לא הלכו לבלעדיות אבל הם כן מכרו את המשחק גם מחוץ לסטים ואם קונים אותו דרך סטים הוא עדין עובר דרך הרוקסטאר סושיאל קלאב. מה יעשו עם GTA6? מי יודע אבל הוא לגמרי יכול להמכר מחוץ לסטים אם הם באמת ירצו לעשות פלטפורמה אמיתית. הבעיה היא שלא נראה ש-2K ממש מעוניינים בזה. מצד שני GOG זאת פלטפורמה מלאה, קיימת ומתפקדת. לשים את סייברפאנק במקומות אחרים או רק בGOG זאת החלטה ניהולית ותו לא, בניגוד ל-2K שצריכה לבנות פלטפורמה שלמה כי על הרוקסטאר סושיאל קלאב אין להם באמת מה למכור מעבר למשחקי GTA בני 10+ שנים שיש כבר לכולם.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: E3 2018 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 27 יוני 2018, 14:18

עד כמה שזכור לי מי שרכש ישירות בSOCIAL CLUB קיבל בונוסים כמו כסף וירטואלי לאונליין וכו'

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3717
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: E3 2018 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 27 יוני 2018, 14:33

נכון, פרנצ׳ייזים קמים ונופלים ולכן מוקדם מדי להכריז על הוויצ׳ר כמותג-על רק כי המשחק האחרון היה להיט. לצורך העניין, גם PUBG הוא לא מותג על, רוב הסיכויים שמדובר על הצלחה חד פעמית, טרנד חולף. לא שאני טוען שהוויצ׳ר הוא טרנד חולף, אבל הצלחה פנומנלית של משחק בודד היא לא מספיקה בשביל להכתיר אותו כמותג חזק יותר מ-AC, גם אם AC נמצא כרגע במגמת ירידה. ולגבי רווחיות, אתה באמת חושב שהרווח הכולל של סדרת הוויצ׳ר גדול יותר מהרווח הכולל של סדרת AC (במיליוני דולרים)? כי אין סיכוי שזה המצב. אחוז הרווח פחות מעניין פה, כי אפשר להביא המון משחקי אינדי שעלו אפס עגול והכניסו מיליונים - מתמטית, הם עשו רווח אינסופי. ואם נשתמש באנלוגיה של הוליווד - פרויקט המכשפה מבלייר נחשב לאחד הסרטים הרווחיים בהיסטוריה (באחוזים) - הרבה יותר מסטאר וורס - זה אומר שפרויקט המכשפה מבלייר הוא מותג חזק יותר מסטאר וורס? ושוב, לא שאני רומז שהוויצ׳ר הוא אינדי - ממש לא - זאת רק אנלוגיה בשביל להציג את השגיאה בהסתכלות על שיעור הרווח. הוא לא רלוונטי להערכת החוזק של מותג.

לגבי עולם פתוח - ברור שהוויצ׳ר הוא הכי מרשים בדור הזה. גם ברור שאין אף משחק עולם פתוח שהרשים בזכות עצמו לפניו. יש פה שילוב של כמה גורמים, גם משחק חזק וגם כניסה בתזמון טוב לשוק. שוק שהיה רעב למשחק עולם פתוח next gen איכותי. הוויצ׳ר סיפק את הרעב הזה, וכנראה שהיה הופך ללהיט גם אם הוא היה משחק של 85 ולא 93.

לגבי בלעדיות ל-GOG - הנקודה שלי היא שאין אף משחק, למעט אולי משחקי רוקסטאר ובליזארד, שיכולים להצדיק בלעדיות לקליינט ספציפי רק בזכות עצמם. ועובדתית, אפילו רוקסטאר לא עושים מהלך כזה. למה? ותהיה בטוח שסייברפאנק, עד כמה שהוא מדהים על הנייר ומלא הייפ, עדיין רחוק שנות אור מ-GTA. סייברפאנק מסתמן כמשחק סופר קורי, בעוד ש-GTA הוא משחק שכל ערס מכיר. ואם GTA הוא לא בלעדי לרוקסטאר קליינט, זה די קובר את כל הטיעון שלך.

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: E3 2018 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 27 יוני 2018, 14:42

רגע, GTA3 היה "מותג על" כשיצא, או שהיינו צריכים לחכות לGTA4 כדי להכריז עליו ככזה? כי לא נראה לי שGTA1-2 מכרו משמעותית יותר מהוויצ'ר 1-2

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: E3 2018 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 27 יוני 2018, 15:07

לגבי עניין העולמות הפתוחים בדור הזה - אני חושב שמאז הוויצ'ר 3 רק הורייזון נתן לו פייט רציני, יש שיגידו שגם AC או FC5 עושים עבודה מעולה, וזלדה כמובן משחק מדהים אבל העולם עצמו הוא לא הכי מרשים...
בסוף הדור הזה, אלא אם איכשהו היילו כן ייצא ולא יישמר לדור הבא - אז RDR2 יהיה ללא ספק עם העולם הפתוח הכי מרשים ומורכב, אחריו HORIZON ורק אחר כך THE WITCHER 3. למרות שלוויצ'ר יהיה יתרון ברור בכל מה שקשור ל"עיר חיה ונושמת", שאין ממש בהורייזון או בRDR.
נערך לאחרונה על ידי Laskin ב 27 יוני 2018, 15:09, נערך פעם 1 בסך הכל.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2018 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 27 יוני 2018, 15:08

InterAl כתב:נכון, פרנצ׳ייזים קמים ונופלים ולכן מוקדם מדי להכריז על הוויצ׳ר כמותג-על רק כי המשחק האחרון היה להיט. לצורך העניין, גם PUBG הוא לא מותג על, רוב הסיכויים שמדובר על הצלחה חד פעמית, טרנד חולף. לא שאני טוען שהוויצ׳ר הוא טרנד חולף, אבל הצלחה פנומנלית של משחק בודד היא לא מספיקה בשביל להכתיר אותו כמותג חזק יותר מ-AC, גם אם AC נמצא כרגע במגמת ירידה. ולגבי רווחיות, אתה באמת חושב שהרווח הכולל של סדרת הוויצ׳ר גדול יותר מהרווח הכולל של סדרת AC (במיליוני דולרים)? כי אין סיכוי שזה המצב. אחוז הרווח פחות מעניין פה, כי אפשר להביא המון משחקי אינדי שעלו אפס עגול והכניסו מיליונים - מתמטית, הם עשו רווח אינסופי. ואם נשתמש באנלוגיה של הוליווד - פרויקט המכשפה מבלייר נחשב לאחד הסרטים הרווחיים בהיסטוריה (באחוזים) - הרבה יותר מסטאר וורס - זה אומר שפרויקט המכשפה מבלייר הוא מותג חזק יותר מסטאר וורס? ושוב, לא שאני רומז שהוויצ׳ר הוא אינדי - ממש לא - זאת רק אנלוגיה בשביל להציג את השגיאה בהסתכלות על שיעור הרווח. הוא לא רלוונטי להערכת החוזק של מותג.

לגבי עולם פתוח - ברור שהוויצ׳ר הוא הכי מרשים בדור הזה. גם ברור שאין אף משחק עולם פתוח שהרשים בזכות עצמו לפניו. יש פה שילוב של כמה גורמים, גם משחק חזק וגם כניסה בתזמון טוב לשוק. שוק שהיה רעב למשחק עולם פתוח next gen איכותי. הוויצ׳ר סיפק את הרעב הזה, וכנראה שהיה הופך ללהיט גם אם הוא היה משחק של 85 ולא 93.

לגבי בלעדיות ל-GOG - הנקודה שלי היא שאין אף משחק, למעט אולי משחקי רוקסטאר ובליזארד, שיכולים להצדיק בלעדיות לקליינט ספציפי רק בזכות עצמם. ועובדתית, אפילו רוקסטאר לא עושים מהלך כזה. למה? ותהיה בטוח שסייברפאנק, עד כמה שהוא מדהים על הנייר ומלא הייפ, עדיין רחוק שנות אור מ-GTA. סייברפאנק מסתמן כמשחק סופר קורי, בעוד ש-GTA הוא משחק שכל ערס מכיר. ואם GTA הוא לא בלעדי לרוקסטאר קליינט, זה די קובר את כל הטיעון שלך.

הוויצ׳ר לא מבוסס טרנד, הוא מבוסס איכות. הוא לא הצליח כי הוא בז׳אנר הנכון, הוא הצליח כי הוא אחד המשחקים הכי טובים בדור. אני חושב שגם תסכים איתי שאם יצא וויצ׳ר 4 שבוע הבא, הוא כנראה ימכור כמו 3 אם לא יותר. העובדה שcdpr יצבו את עצמם כמפתחת על כמו רוקסטאר או נוטידוג היא זאת שתגרום למשחק הבא שלהם למכור מליונים, זה וכמובן העובדה שהסתברותית כולנו יודעים שזה יהיה משהו מיוחד וסופר איכותי.

לא טענתי שהם גדולים מgta, גם לא מבליזארד, אבל הם כן גדולים בסדר גודל שהפך את המשחק הבא שלהם למשחק חובה ולכן בלעדיות לחנות מסויימת לא אמורה לפגוע בביצועים שלהם.

לא אמרתי שהוויצ׳ר הכניס יותר מac, הוא עלה לגדולה רק בדור הזה למרות שגם שני הקודמים לא היו פראיירים. אבל אני כן אגיד שיש סיכוי מאוד טוב שהוויצ׳ר 3 היה יותר רווחי מac של הדור הנוכחי, ביחוד אם נתחשב שעובדה שכל ac ביחד בדור הזה מכרו בערך כמוהו, כל אחד מהם עלה פי 2 לפתח ופתחו כבר 4 כאלה כך שההוצאות גובלות בפי 8 מהוויצ׳ר.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3717
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: E3 2018 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 27 יוני 2018, 15:33

יש משחקים שמדורגים גבוה ממנו ומכרו פחות. ברור שזה קשור גם לטעם (ז׳אנר נכון) ותזמון. מה לעשות שלא היו משחקי open world next gen איכותיים לפניו? הוא סיפק את הביקוש הזה. אם וויצ׳ר 4 יצא שבוע הבא, אני בכלל לא בטוח שהוא ימכור כמו 3. ואם יספימו אותו כמו שיובי עשו עם AC, כלומר משחק כל שנה-שנתיים, אני חושב שהוא יקרוס אפילו מהר יותר מ-AC, כי אלה משחקים ארוכים ודי מייגעים שהציבור לא מסוגל לאכול באותה תדירות. זאת הסיבה שמשחקים שנתיים או דו שנתיים הם חצי קזו׳אליים, משחקי פאן קלילים כמו AC, קוד, פיפ״א וכו׳. וויצ׳ר כבד מדי לזה. לכן גם אפשר לסחוט ממנו פחות כמותג. ולכן הוא גם שווה מהם פחות כמותג.

אבל כל זה ויכוח צד. הויכוח המרכזי הוא הבלעדיות של גוג. כמו שאמרתי, אם תותח העל של התעשייה (רוקסטאר) לא הולך בכיוון הזה, כנראה שיש סיבה טובה. והסיבה היא שזה פשוט רעיון גרוע מבחינה כלכלית.

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: E3 2018 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 27 יוני 2018, 15:50

אבל רוקסטאר סוגשל כן הולכים בכיוון הזה...
בgta4 יכולת לשחק מבלי להפעיל את הסושיאל קלאב, ב-5 זה כבר היה מנדטורי ושוב אם אני זוכר נכון זה גם הביא לך בונוסים... חוץ מזה שכרגע זו לא ממש חנות שמוכרת משחקים אחרים ומאחר והם חברה שמוציאה משחק אחת לחמש שנים בערך - זה מובן לי שהם לא יחייבו אנשים לרכוש אצלם, בינתיים.
לGOG יש תמריץ הרבה יותר משמעותי שכן הם מוכרים צד ג׳ ולהביא אליהם לקוחות חדשים זה לא רק בשביל ה-30 אחוז של סייברפאנק אלא כל משחק שנמכר שם

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3717
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: E3 2018 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 27 יוני 2018, 15:58

אני מדבר על משהו מאוד ספציפי: בלעדיות, להעיף את המשחק מסטים. הם עושים את זה? לא. הם מתכוונים לעשות את זה? אין ראיה לכך.

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: E3 2018 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 27 יוני 2018, 16:30

אני מניח שאם הייתה להם חנות רצינית עם כוונות לפתח אותה הם היו עושים זאת... כמה משחקים בכלל אפשר לקנות בסושיאל קלאב? 5? אני לא בדקתי סתם מעניין...

עכשיו בדקתי, זה בערך 10, כשכמה מהם זה הרחבות... ורוצה לשמוע עד כמה הם לא רציניים עם זה? The agent מופיע שם עדיין כcoming soon!!!
הם אפילו לא מוכרים שם את משחקי gta שהיו לפני 4. אין gta1/2/3/vice/London... ואלו כן נמכרים בסטים נדמה לי.
הם לא רציניים לגבי החנות שלהם, אבל הם כן מכריחים אותך להרשם לשירות הזה, אז זה כן מראה על כוונות מעט יותר רציניות ממה שהיו להם לפני GTA5

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3717
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: E3 2018 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 27 יוני 2018, 17:00

אז למה אין להם חנות רצינית? הם לא אינדי חסרי יכולת, זה רק עניין של רצון של take 2 לעשות את זה. הרי רק על GTA5 הם ״מפסידים״ עשרות מיליוני דולרים על עמלה לסטים. אבל ברור שהם לא באמת מפסידים כי סיכוי טוב שהבלעדיות תדפוק אותם וגם שחנות מושקעת לא בהכרח תהיה שווה את ההשקעה.

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: E3 2018 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 27 יוני 2018, 17:09

לא כל חברה גדולה שמוכרת טוב בוחרת להתחרות בסטים בזמן שהיא יוצאת מסטים, זה אכן הימור ועד לפני חמש או עשר שנים יכולת להגיד את זה על חברות ענק אחרות, שמאז כן עשו זאת...
עכשיו, מתוך כל החברות הקיימות - אני כן חושב שCDPR מתאימה להיות הבאה בתור לעשות מה שאקטיויז׳ן ו-אי.איי עשו, למרות שהיא לא מפיצה ענקית עם עשרות משחקים משלה, כי לה כבר יש חנות שעומדת בפני עצמה ואנשים די אוהבים, מה שאין לרוקסטאר, ואין אפילו ליוביסופט בגלל השקה גרועה ודעת קהל שלילית סה״כ.
אני לא אומר שזה יקרה בודאות מוחלטת, אני רק חושב שזה הגיוני, ושזה כדאי להם

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3717
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: E3 2018 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 27 יוני 2018, 20:02

אז אני לא מסכים, כי כמו שכבר אמרתי, אין להם leverage על השוק. עם כל הכבוד להייפ, משחק core-י אחד שטיבו רק מוערך ולא ידוע הוא לא מספיק לבלעדיות. לרוקסטאר זה לא מספיק עם GTA, ליובי זה לא מספיק עם ספריית הענק שלה, זה מספיק רק ל-EA ולבליז, שתי מפיצות עם המון משחקי חובה והכנסות של מיליארדים בשנה. CDP לא מגיעה לקרסוליים שלהם, לא מבחינת גודל, לא מבחינת תקציבים, לא מבחינת הכנסות, לא מבחינת כמות משחקים, לא מבחינת כלום חוץ מהייפ, ציונים גבוהים במטהקריטיק ולהיט אחד פעם בחמש שנים. כשגם הוא בינתיים חד-קרן בודד בכל שנות קיומם. זה לא מספיק, הסיכון גדול מדי, ולא בטוח שהם יוכלו להתאושש מכישלון מסחרי אם ההימור לא יצליח. הם חברה של משחק אחד בסך הכל, שגם נשענת על סובסידיות מהממשלה הפולנית (לא ברור לי למה).

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: E3 2018 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 27 יוני 2018, 20:14

Laskin כתב:לגבי עניין העולמות הפתוחים בדור הזה - אני חושב שמאז הוויצ'ר 3 רק הורייזון נתן לו פייט רציני, יש שיגידו שגם AC או FC5 עושים עבודה מעולה, וזלדה כמובן משחק מדהים אבל העולם עצמו הוא לא הכי מרשים...
בסוף הדור הזה, אלא אם איכשהו היילו כן ייצא ולא יישמר לדור הבא - אז RDR2 יהיה ללא ספק עם העולם הפתוח הכי מרשים ומורכב, אחריו HORIZON ורק אחר כך THE WITCHER 3. למרות שלוויצ'ר יהיה יתרון ברור בכל מה שקשור ל"עיר חיה ונושמת", שאין ממש בהורייזון או בRDR.


אני לא חושב שהקריטריון העיקרי שעושה את הוויצ׳ר 3 לכל כך טוב זה מורכבות העולם ועד כמה חי ונושם וכו׳. זה בעיקר ה Lore המאוד מעניין בשילוב עם העלילה ובעיקר מורכבות הקווסטים והגיוון שבהם, בקיצור רמת התוכן הכללית שבגדול היא די חסרת תקדים למשחק כזה מאסיבי, וכמובן שגם העולם עצמו מצויין אבל הוא רק מרכיב אחד.

הוריזון ממה שראיתי לא באמת מהווה תחרות לחבילה הכוללת של הוויצ׳ר 3. RDR2 קצת שונה בסגנון אבל פה כן יש להם סיכוי להציע חוויה יותר ״וואו״ למרות שרוקסטאר לא בדיוק בקטע של לבנות לך LORE מאוד מורכב אבל הם כן יכולים להציע את המשימות הכי טובות ומגוונות בעולם פתוח בשילוב מוד מולטי משמעותי אם GTA5 הוא אינדיקציה טובה, ככה שהחבילה הכוללת ש RDR2 יציע כן יכולה להיות מרשימה יותר. מה שכן זה לא יהיה קל גם לרוקסטאר להדיח את הוויצ׳ר 3 מהתואר של המשחק עולם פתוח הכי טוב של הדור (חוץ מזלדה כנראה?) זה בטוח :)

בעניין הדיון פה אני מהמר שאינטר צודק ושסייברפאנק לא יהיה בלעדי ל GOG. לא רואה את CDP מעיזים לעשות צעד שכזה אבל זה רק הימור מתחושת בטן ולא משהו מבוסס במיוחד.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2018 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 27 יוני 2018, 22:45

אני לא חושב שמישהו מאיתנו חושב או לא חושב שהוא יהיה בלעדי לgog, אין לנו את המספרים או הידע על הפוליטיקה הפנימית, רק ש-cdpr עושים איכות כל כך גבוהה עם כל כך הרבה הייפ שאם כבר יש משחק שיכול להיות בלעדי לחנות שהיא לא סטים ולפרוח זה הוא.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: E3 2018 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 27 יוני 2018, 22:47

אני לא חושב שהורייזון טוב יותר מהוויצ׳ר 3, אבל העולם שלו בהחלט מרשים יותר, אין ספק שבחבילה הכוללת הוויצ׳ר מנצח אצלי, ואצל רוב האנשים בעולם (:
ואין לי ממש ספק שRDR2 לא ייפול ממוצע ה-95 שהיה לRDR אז אני גם חושב שסה״כ הוא יצליח להדיח את הוויצ׳ר ויהיה אולי ראש בראש עם זלדה... אבל זה לא משנה כי כבר עכשיו זלדה לא בדיוק משחק העולם הפתוח הכי טוב בדור הזה, אלא הסאנדבוקס הכי טוב (:

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2018 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 27 יוני 2018, 22:52

Death stranding :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: E3 2018 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 28 יוני 2018, 09:46

אני דווקא בספק ש RDR2 יקבל 95 ומעלה באקלים של היום, ברור שהעולם הפתוח שלו יהיה הכי מושקע בדור הזה ועדיין הוא יצטרך להציג רמת איכות גבוהה מאוד בשביל להגיע לציונים שרוקסטאר התרגלה אליהם בדור הקודם.

מצד שני GTA4 יושב על איזה 98 שזה מבחינתי סוג של מדע בדיוני אז מי יודע אולי יש למבקרים כזה bias חזק לכל מה שרוקסטאר שאוטומטית RDR2 מתחיל אצלם מ 95 :|

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2018 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 28 יוני 2018, 09:59

כן, די מדהים שהמשחק GTA הכי גרוע קבל את הממוצע הכי גבוה. זה הרגיש כאילו GTA4 הוא השיא של ביקורות שהושפעו בכמויות ההייפ שהיה למשחק.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: E3 2018 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 28 יוני 2018, 10:06

DrKeo כתב:כן, די מדהים שהמשחק GTA הכי גרוע קבל את הממוצע הכי גבוה. זה הרגיש כאילו GTA4 הוא השיא של ביקורות שהושפעו בכמויות ההייפ שהיה למשחק.


הוא אפילו לא לקח את סך פרסי ה goty של אותה השנה. פולאאוט 3 עם הממוצע 93 המסכן שלו (בהשוואה) לקח בהפרש משמעותי. יותר מזה, מגס4 שנחשב לאחד החלשים בסדרה קיבל בסך הכל פרס goty אחד פחות מ GTA4 שלפי הממוצע הוא כנראה סוג של שלמות והמשחק השני הכי טוב אחרי OOT אבל כנראה לא מספיק טוב כדי שיפרק את הגוטי של השנה שבה הוא יצא :|

https://gotypicks.blogspot.com/2008/12/ ... ar_14.html

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2018 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 28 יוני 2018, 10:12

זה כל כך לא ברור לי. הם לקחו את SA, הקטינו את העולם פי מי יודע כמה, העלימו את כל הכלי רכב המגניבים כמו טנקים או מטוסים, הפכו את השליטה לסרבול מבוסס אופוריה שבה כל מה שעושים זה לחכות שאנימציות וגלגולי פיסיקה יסתיימו כבר, השמידו לגמרי את הנהיגה כשהאוטו ספורט הכי מגניב במשחק הרגיש כמו ספינת מסע, החלישו את כלי הנשק כל כך שהיית צריך לפרק מחסנית וחצי רק כדי לפוצץ אוטו אחד ותבלו את המשחק באוסף המשימות הכי רפטטיבי ומשמים בהסטוריה של הסדרה. אה, וציינתי שהמולטיפלייר היה קטסטרופה טכנית ולא כיף בשום צורה? והעיתונאים? כולם נותנים לו 10. אפילו GTAV שנראה כאילו נלקח מדור הפס4 ותקן 99% מהבעיות וכמובן הביא מולטי מצויין ובכלליות המשחק GTA הכי טוב שלהם, הוא לא הצליח להשוות את הציון. בע.

נ.ב
הלינק שהבאת הזכיר לי איזו קטסטרופה הייתה 2014. DA משחק השנה? ואו, איזו שנה מחורבנת.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3717
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: E3 2018 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 28 יוני 2018, 10:21

מצד שני, הוא היה מאוד ריאליסטי (ביחס ל-GTA כמובן) וזה הוסיף מאוד ל-immersiveness של המשחק. היתה בו תחושה/אווירה קודרת מיוחדת שלא היו במשחקי GTA אחרים, מאוד gritty. הוא גם היה ה-GTA הראשון בעידן ה-HD - זה הוסיף לו המון (ולא משנה שהוא לא ממש רץ על רזולוציות HD בפועל על הקונסולות).

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4820
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: E3 2018 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 28 יוני 2018, 10:27

סיכום של יאצי



חביב
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2018 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 28 יוני 2018, 11:08

InterAl כתב:מצד שני, הוא היה מאוד ריאליסטי (ביחס ל-GTA כמובן) וזה הוסיף מאוד ל-immersiveness של המשחק. היתה בו תחושה/אווירה קודרת מיוחדת שלא היו במשחקי GTA אחרים, מאוד gritty. הוא גם היה ה-GTA הראשון בעידן ה-HD - זה הוסיף לו המון (ולא משנה שהוא לא ממש רץ על רזולוציות HD בפועל על הקונסולות).

אף אחד לא אמר שאין למשחק המון יתרונות, הוא גם מאוד מרשים טכנית לזמנו, אבל יש כל כך הרבה חסרונות במשחק שזה מעיב על כל זה.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: E3 2018 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 28 יוני 2018, 11:33

אין ספק שיש לGTA4 המון בעיות, אבל באותו הרגע היה קשה לראות אותן כי כולנו היינו מסונוורים מההישג הטכני.
הוא כמובן לא המשחק היחיד שעשה זאת, יש אנשים שאומרים את זה כבר עכשיו על זלדה האחרון, במבט לאחור, גם על טוריזמו, סול קאליבר, היילו ואפילו פאקינג NFL2K1, כל אחד והסיבות שלו... אבל דווקא לגבי RDR אני לא חושב שיש הרבה שחולקים על זה שהגיע לו, ולדעתי לא יהיה להם מאוד קשה להגיע לממוצע כזה שוב היום, לפי איך שזה נראה הם בהחלט הולכים לקחת את הז'אנר קדימה מהרבה בחינות, בצורה שעוד לא ראינו מעולם, כך שאני אפילו הייתי סומך על זה שיקבל ממוצע מעל 94.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 182 אורחים