This game is the pinnacle of Mortal Kombat action. Fights are fluid, weighty, and gorgeous to look at. Unfortunately, that tightly-designed gameplay is bogged down by a grindy system of loot and consumables that only serves to artificially extend your playtime in the most tedious ways imaginable. There is so much heart and care put into this game, from the combat to the gorgeous visuals and memorable story, but that effort feels nullified by the desperate attempt to twist an iconic video game franchise into just another endlessly online service game.
Structural foibles detract from the fact that Mortal Kombat 11 is an excellent fighter with lots to offer. Those yearning for the gore-soaked days of old will find plenty to love, and newcomers will be enthralled by its excellent story and deep fighting system.
There's a lot to love in Mortal Kombat 11. It's a fantastic fighter with a roster of 25 varied characters, tons of customization options, beautiful graphics, and one of the best story modes in a fighting game. It's a shame that modes like the Krypt and Towers of Time inject annoyance and tedium into what was an excellent experience. The progression is complex and obtuse, when it should be easy and straightforward. MK 11 could been an all-time best, but it's just a contender.
Laskin כתב:Kazz fails again
ואני חושב שהבעייה פה היא גם עם המבקרים ה״נחמדים״. אני מבין את הרצון שלהם שלא לפגוע יותר מדי בעבודה נהדרת של המפתחת אבל אני משוכנע שאם היו מורידים ציונים בהתאם אז מפיצות היו מוצאות דרכים יצירתיות יותר או ממשיכות להתמקד בקוסמטיקה במקום פיצ׳רים וגיימפליי, זה פשוט לא מקובל עליי, חבל שאני מיעוט בכל הקשור ל״חרמות״ שקטות שכאלה.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 31 אורחים