E3 2018 - מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט (היום, יום ראשון, ב-23:00)

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38362
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2018 - מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט (היום, יום ראשון, ב-23:00)

הודעהעל ידי DrKeo » 17 יוני 2018, 19:52

swym כתב:
Kazz כתב:לכו לחברות עם משחקים רק ל PC ותבדקו למה אין גרסת קונסולה ואם מיקרוסופט יכולים לעזור כדי שתהיה גרסת XB1. למשל משחק כמו Rust. תנצלו את זה שרק ל XB1 יש תוכנית מוגדרת של early access ותביאו עוד משחקים מעניינים שמקבלים באז כמו למשל RAFT.

אה, אתה מודע לכך שזה מה שהם עושים במקביל, נכון?

ובכלליות זה משעשע כי נראה לקאז לא הגיוני לקנות חברות aaa ולהרחיב את צד א׳ אבל להביא אינדי שקיים על הpc כבר 4 שנים זה הלהיט שיהפוך את האקסבוקס על הראש וישים אותם מעל סוני.

מי בכלל מתלונן על מיקרוסופט ואינדים? יש להם דברים מדהימים כמו אורי החדש, below או טוניק. דווקא שם המצב שהם נהדר.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4730
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: E3 2018 - מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט (היום, יום ראשון, ב-23:00)

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 17 יוני 2018, 20:12

פוסט חפירה בדרך,ראו הוזהרתם.
אני חושב ש-MS ב-E3 השנה הניחה את הקרקע לדור הבא,חד וחלק,וזה יישמע כמו hot take אבל אני חושב שמהמון בחינות הם יותר מוכנים לו כעת מאשר סוני,ששוב נראה שנכנסת לאותו לופ של 'כאפה-הכרה בשגיאות-תיקון והפקת לקחים-זכייה מחדש בלקוחות-היבריס' ולא נראה שאפילו קולטת את זה על סמך התגובה הלקונית והאטומה שלה לכל סוגיית הקרוס פליי בפורטנייט. אני אסביר את הסיבות שלי למה:

-מערכת הפעלה: אני יודע שאין הרבה חבר'ה בפורום עם XBO אז טבעי שכל נושא ה-OS לא נידון כאן הרבה,אבל כמישהו שמשתמש בקונסולה מאז 2015 אני לא יכול להדגיש מספיק את השיפור העצום ש-MS עשו עם השנים בקטגוריה הזו,אם מבחינת מהירות,תפריטים,נוחות משתמש ופיצ'רים חדשים. יש תמיד הרגשה של פעילות,הקשבה ללקוחות (תוכנית ה-Xbox insdier שלהם היא משהו שאין לסוני) ונכונות להטמעת של שירותים חיצוניים,כמו דיסקורד לדוגמא ותמיכה במקלדת ועכבר שקיימת ב-API. ה-OS לא מושלמת בשום מובן,אבל בהחלט יותר מפו'צרת ועדיפה על זו של ה-PS לדעתי ו-MS יכולים בשקט להפעיל איתה גם את המכונה הבאה שלהם עם כמה פיצ'רים חדשים פה ושם ולא הרבה מעבר ובטח גם יחסכו לעצמם קצת זמן ועלויות R&D.

-שירותים: הלייב נחשב שירות אמין ומבוסס ואני צופה שיישאר כזה גם שנים קדימה (הדעה שלי היא שאם MS באמת רוצים לעשות רעידת אדמה בדור הבא הם צריכים לבטל את כל נושא המנוי בשביל לשחק אונליין אבל זה כנראה חלום שלא יתממש). Gamepass יצבור לעצמו מספיק קהל עד הדור הבא ואין סיבה להניח ש-MS לא תמשיך עם המדיניות שלה של צד א' day in day עם השיחרור למרקפלייס ולריטייל. מחשבה נכונה של MS לעתיד עם מודל שיכול להיות שיקח לסוני זמן להתניע אם לא יתעוררו.

-BC..אני יכול לכתוב על זה יום שלם אז אני אנסה לקצר: הפיצ'ר הזה הולך לשחק תפקיד כל כך משמעותי בקידום שלהם את המכונה הבאה שלהם לדעתי..רק תחשבו על המשפט "גישה לשלושה דורות של קונסולות עם יותר מ-3000 (סתם מספר) משחקים ביום ההשקה" אני מניח שעד 2020 MS תצליח לסיים את הפרויקט הזה ולשחרר את הרוב הכבד של משחקי 360 מבוקשים וגם עוד כמה עשרות משחקי OG XBOX מבוקשים אז הצוות הזה יוכל להתפנות ליוזמות חדשות כמו אולי הטמעה של שיפורי ה-4K באופן גורף יותר.
BC נועל לקוחות לאקוסיסטם יותר מכל דבר אחד לדעתי,ואני חושב שגם פיל ספנסר הבין את זה ולכן הוא ממשיך לתמוך בתוכנית הזו לאורך שנים. עבורי לפחות זה יהווה שיקול מאוד משמעותי איזו קונסולה אני ארכוש בהשקה. ניצחון ענק ל-MS בדור הזה.

-דגש על חומרה: אותה חברה שנתנה לנו את ה-XBO המקורית מ-2013,עם עיצוב של נגן וידאו וחומרה שהייתה under-powered בהשוואה לתחרות,עשתה שינוי של 180 בתחום ושיחררה שתי קונסולות מרשימות מאוד עיצובית עם ה-One S וה-X,כשה-X הצליחה לעשות מה שהרבה חשבו שלא אפשרי ודחפה המון המון כוח למארז מאוד קטן וקומפקטי. אני אשמח לראות את MS ממשיכים את אותו קו פרימיום עיצובי עם החומרה הבאה שלהם. בנוסף,יש להם גם יוזמות מגניבות כמו עיצוב קונטרולר מותאם אישית ובקר ה-elite וזו עוד נקודה שחסר לי אצל סוני.

-דעת קהל: נכון,החומה של סוני עוד לא באמת נפרצה למרות כל עניין הקרוס-פליי אבל אני חושב שזה בדרך ו-MS הולכים לנצל את זה. היא שיחקה נכון עם ההתבטאויות והמעשים שלה עם פיצ'רים כמו BC ו-Cross-play וייצרה רצון טוב כלפיה.זה ישחק לטובתה בהמשך.

-ועכשיו הגענו לבשר האמיתי: צד א'. אני הולך לכתוב מה אני חושב על המצב הנוכחי של כל סטודיו ומה הייתי רוצה לראות מהם בהמשך ואיך MS צריכה לפעול איתם הלאה:

343i: אני מודה,לרגע לא חשבתי שיהיו להם את הביצים לזרוק את המנוע בן כמעט 20 שנה של באנג'י ולכתוב מנוע חדש מאפס,מותאם לחזון שלהם לסדרה והייתי המום כשראיתי את ההכרזה-אפשר לא לאהוב את המשחקים שלהם,אי אפשר לא להגיד שהם לא מפנימים ומיישמים פידבק.
ה-slipspace engine הוא חתיכת מנוע מרשים ואני כל כך מחכה לראות מה הם יוכלו לעשות איתו בדור הבא,כי ברור שהמנוע הזה נכתב עם מחשבה חזקה לעתיד ולא לדור שכבר גמור והלוואי ש-MS תיתן להם את כל הזמן ותקציב שהם צריכים (סביר להניח שזה אכן המצב אם הם איפשרו להם לפתח מנוע חדש) כדי לתת לנו היילו מדהים ומיוחד שיחזיר את הסדרה לספוטלייט כי בעיניי לפחות,ז'אנר ה-fps נמצא בנקודה מאוד משעממת והיילו איכותי יכול להיות מאוד מרענן. אני אופטימי.

The Coalition: אין ספק שחוץ מ-PG,הם כנראה מכונת הפיתוח הכי משומנת של MS. סטודיו שנבנה באמצע 2014 וכבר הספיק לשחרר משחק מוצלח בסדרה עם מורשת מכובדת ועובד כבר על ההמשך לשיחרור ב-2019 עם מעגל פיתוח של 3 שנים. מרשים. הם גם מאוד לא מוערכים טכנית לדעתי: גירס 4 היה כנראה השימוש הכי טוב ב-UE4 שראיתי עד היום,המשחק נראה פשוט מדהים ב-PC ומהקצת שראיתי מ-5 נראה שהם התעלו על עצמם שוב. נמצאים בנקודה מאוד חזקה להדהים אותנו גם בדור הבא ולשגר את גירס 6 איפשהו בשנתיים הראשונות שלו. אין ממה מה להוסיף,פשוט שעון שוויצרי.

The Initiative: אני אומר שוב-החבר'ה האלה הולכים לעבוד על הריבוט של PD :) . הסטודיו ממוקם במיקום די אסטרטגי,עם בריכת כישרון די רצינית שהוא יכול לשאוב ממנה וברור לחלוטין שפיל רוצה למצב אותם באותה רמה עם 343i והקואליציה כסטודיואים המובילים של MS כשזה מגיע לפיתוח AAA. מה שהם לא יעשו,אני מקווה שפיל יהיה מספיק חכם לתת להם את הזמן לעבוד על משהו שיהיה הלהיט הגדול הבא של MS בדומה לגירס והיילו. ורק למקרה שלא קראתם: ריבוט של PD,שמעתם את זה כאן קודם :D

RARE: אוי,זה טריקי.
אני עדיין חושב שהכישרון הטכני והיכולת לפתח משחקים יצירתיים ומרשימים טכנית עדיין קיים ואני מרגיש שהם ניסו לחזור למסלול הנכון עם SoT אבל לא לגמרי הצליחו כמו שהמטהרקיטיק של המשחק יכול להעיד. אני אשמח לראות אותם עובדים על new Ip או מנסים להחיות אחד מהישנים שלהם,לא מפוקס אונליין,ושומרים צוות לעבודה על עוד תוכן ועדכונים ל-SoT.

Turn10: אני לא משוגע על סימולטורים,אבל אני מכיר בחשיבות שיש לחבר'ה האלה עם FM ולוח הזמנים שלהם עובד מעולה ונראה שם מצליחים לשמור על מגמת שיפור לא רעה בין הוצאה להוצאה. אם יש קהל למשחקים מסוג זה על הקונסולות,פשוט לתת להם להמשיך לעשות את מה שהם עושים כרגע.

Playground Games: הניצחון הכי גדול של MS השנה מבחינתי. הסטודיו הזה כל כך מוכשר וכבר שקראתי מאמר על תרבות הניהול ותגמול העובדים שם לפני כמה חודשים קלטתי שיש משהו מיוחד אצלם והמשחקים שלהם מדברים בעד עצמם. FH3 הוא הארקייד רייסר הכי מוצלח בדור הזה,והעובדה שהוא פותח בשנתיים בסך הכל פשוט לא נתפסת אצלי עדיין. 4 נראה עוד יותר מדהים וברור לי לגמרי למה MS רכשה אותם-המחשבה שהם יעברו לפיתוח מולטיפלטפורם הייתה כנראה משהו שהם לא יכלו להשלים איתו.
לגבי הצוות השני של פייבל,אני רוצה לראות אותם מקבלים חופש קריאייטיבי עם הריבוט הזה וזמן,הרבה הרבה זמן,לפתח משהו מדהים כי יש לפרנצ'ייז הזה כל כך הרבה פוטנציאל. אני מאוד מתרשם מ-UE4,אבל אני חושב שיהיה יותר נכון לתת ל-PG לפתח מנוע מקוסטם משלהם שיתאים לדרישות ולסגנון הויזואלי שהם רוצים להשיג גם אם זה ידחוף את הפיתוח קדימה בכמה שנים. הסדרה הזו יכולה להיות ES אם יתנהגו אליה כמו שצריך לדעתי ואני חושב שיש ל-PG היכולת לייצר כאן משהו חדש ומדהים.

Ninja Theory: ממש הייתי צריך לאסוף את הלסת מהרצפה כש-MS הכריזה על הרכישה שלהם,אבל המניע ברור לחלוטין. ל-MS חסרים storytellers כמו החבר'ה האלה והם הולכים למלא את המשבצת הזו. חוץ מ-hellblade שהוכיח שהם יכולים להפיק משחקים טובים עם ערכי הפקה גבוהים בתקציב זעום (מה שכל מפיצה אוהבת אני מניח) יש להם גם רקורד די חזק לאורך השנים: הם פיתחו מנוע די מרשים לאותה תקופה ל-Heavenly Sword ואני עדיין חושב שהוא היה המשחק הכי מרשים גרפית שלהם בדור הקודם :) Enslaved גם הוא היה די מרשים בבניית העולם שלו ובערכי ההפקה,אם כי די חלש בגיימפלי ו-DMC,טוב,עניין של טעם אבל אני לפחות לא שנאתי,גם אם לא אהבתי כמו DMC4 ואני מניח שאם הוא היה משוחרר כ-NEW IP עם שינויים קלים בדמויות ובסיפור היה יכול להיות כאן סיפור הצלחה רציני.
אני רוצה לראות את MS נותנים להם לשמר את החופש הקריאייטיבי שלהם ומתקצבים אותם כמו שצריך למשחק סינגל אימרסיבי לדור הבא ואולי הם יצליחו לזכות כך בחלק מקהל היעד הכבד של סוני. סקרן מאוד לראות מה ייצא מהשילוב הזה בהמשך.

Undead Labs: אני אדבר בכנות,בעיניי הרכישה הכי לא הכרחית של MS,אבל אני לא יודע את פרטי העסקה אז כנראה שיש כאן מעבר למה שנראה על פני השטח. אני מניח שהם ימשיכו לעבוד על SoD אבל הייתי שמח לראות אותם מתרחקים מהסדרה הבינונית הזו ומנסים את מזלם עם IP חדש. לא סטודיו מאוד מוכשר בעיניי והייתי מעדיף עם MS הייתה רוכשת את Moon Studios במקומם.

Compulsion Games: המפתחת שכנראה הכי מסקרנת אותי. רק מלהסתכל על We Happy Few,ברור שיש שם כמה כישרונות והסגנון והטון של המשחק פשוט תפס אותי מהרגע הראשון. אני יודע שהוא קיים כרגע בסטים בגישה מוקדמת בגרסא נטולת הקמפיין שלו והביקורות די פושרות,אבל אני מעדיף לראות את המוצר הסופי לפני שאני שופט אותם. הפוטנציאל למשהו מיוחד מהם כאן,אין ספק אבל עכשיו חובת ההוכחה עליהם.

Global Publishing Team: משהו מאוד מוזר קרה בדור הזה: סוני הייתה חביבת מפתחי האינדי בתחילת הדור הזה ו-MS הייתה השחקן הנוקשה והמציק שאף אחד לא באמת רוצה לעבוד איתו בגלל המדיניות שהם קבעו בכל הנוגע לשחרור משחקי אינדי על הקונסולה,אבל נראה ש-MS יישמה את הביקורת ו-ID@XBOX עושים אחלה עבודה. מספיק לראות את זרם משחקי האינדי מ-E3 2017/2018 בשביל להבין שמשהו רציני השתנה בגישה שם. פשוט להמשיך ולחפש אוצרות כמו Ori ו-Cuphead,ואולי להימנע מלהיכנס לתסבוכות כמו קרקדאון 3 וסקיילבאונד..עכשיו עם צד א' בשרני,אני מניח שיהיה יותר קל בעניין.


אז לסיכום,MS נמצאת על קרקע טובה ויציבה לצמוח קדימה,בדגש על קדימה כי את הדור הזה הם כבר הפסידו לסוני מבחינת דעת הקהל ואיכות התוכן אבל העתיד באמת נראה ורוד.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38362
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2018 - מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט (היום, יום ראשון, ב-23:00)

הודעהעל ידי DrKeo » 17 יוני 2018, 21:41

רק כמה נקודות על מה שאמרת פייג׳:
1) פיל אישר שהם הולכים להרחיב את צד א׳ עוד בראיון עם גורסמן מ-gb כך שצפה לעוד חברות, אני חושב שmoon הם בהחלט מועמדים אבל בראיון השתמע שהקניה הבאה היא חברת aaa ולא אינדי. זה מצחיק כי נראה שכל העיתונאים יודעים עם מי מיקרוסופט מדברים אבל אף אחד לא מברבר. מפליא אותי שעדין לא שפכו את זה ברדיט. בכל מקרה פיל אמר שם שהם לא סיימו להרחיב את צד א׳, הם רק התחילו, אז הולכת להיות תקופה מעניינת.
2) רייר אשרו שכרגע הם עובדים על sot ו-ip חדש, כלומר המשחק הבא שלהם הוא ip חדש לגמרי.
3) אני הייתי רוצה לראות את היוזמה עובדים על משהו חדש, לא pd. בכלליות רוב הכישרון שהם יגנבו באזור סנטה מוניקה מתמחה באקשן גוף שלישי, לא בfps (נגיד סוני סנטה מוניקה או ready at dawn), כך שהייתי רוצה לראות אותם הולכים על משהו בגוף שלישי. כבר יש לממיקרוסופט שתי מומחיות שוטרים, 343 והקואליציה, לא צריך שלוש. אם כבר pd אז תנו אותו לקואליציה או 343 :)
4) בנוגע ל-we happy few, המשחק כנראה עשה 180. הם התחילו ממשחק שמתחיל בשעה הראשונה כלינארי עלילתי ואז הופך למשחק השרדות סטייל don’t starve עד סופו. עכשיו הוא אחרי סוג של soft reboot והוא דומה יותר לביושוק, immersive sim. פיל גם אמר זאת הסיבה שהם קנו אותם, פיל ראה איך הם לקחו את התגובות של השחקנים בearly access ותרגמו אותן לשינוי המשחק וזה מאוד הרשים אותו איך סטודיו אינדי נהפך לאדפטיבי ומרומם את המשחק שלו בלי שום אגו. אני חושב שפיל רוצה לעבות אותם לצוות aaa ולתת להם לעשות למיקרוסופט סוג של ביושוק.
5) פיל כבר בערך אישר בראיונות שundead עושים עכשיו את sod 3. מיקרוסופט תמיד חיו בסרט לגבי sod 1 ו-2, כאילו הם aaa ולא האינדי שהם באמת. אני מקווה שעכשיו כחלק מצד א׳ הם יוכלו לעשות ממנו מה שמיקרוסופט רצו שהוא יהיה. ובנימה אישית אני אגיד שsod 3 הוא מסוג המשחקים שחיים על cpu טוב כך שמעניין אותי מה הם יצליחו לעשות על הסקארלט.
6) לא קשור לגמרי לדבריפ שאמרת אבל בכלליות הייתי רוצה לראות את מיקרוסופט מחלקת פרנצ׳ייזים ישנים שלהם לחברות צד ג לפיתוח צד ב ולפנימיות לחדש עם דברים חדשים. קונקר יכול ללכת בכיף לאינסומניאק, pd לגירבוקס, קונקר ליובי סופט וכך הלאה. יש להם המון ip ומעט מדי סטודיואים. רובם ip שלא ראו אור 15 שנים כך שהייתי שמח לראות החיאות שלהם מחברות עצמאיות כמו אינסומניאק.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4730
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: E3 2018 - מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט (היום, יום ראשון, ב-23:00)

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 17 יוני 2018, 22:14

ראיתי את הריאיון עם ג'ף השבוע (אגב,ריאיון פשוט מעולה ג'ף מראיין פנטסטי שיודע לשאול את השאלות הנכונות ורואים שפיל היה מאוד נינוח במהלך הריאיון איתו) וזה באמת נשמע כאילו מתבשל שם עוד איזה דיל גדול שלא מדברים עליו..הייתי אומר רמדי,אבל לא נראה לי.
לגבי חלוקת פרצ'ייזים..הממ,עקרונית,אני לא בעד,אני חושב שהגישה הזו היא מה שהוביל את MS למצב בו היא נמצאת היום אבל כן,אם כל הסטודיואים של צד א' תפוסים ויש איזשהו IP שאחרת לא יעשו איתו כלום,אני בעד. Battletoads הוא דוגמא לא רעה לגישה הזו,אולי גם KI.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38362
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2018 - מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט (היום, יום ראשון, ב-23:00)

הודעהעל ידי DrKeo » 17 יוני 2018, 22:30

רוב הפרנצ׳ייזים הישנים שלהם לא יכולים להיות tlou הבא, אני בשמחה הייתי נותן את באנג׳ו לחבר׳ה של יוקוליילי וקונקר לאינסומניאק. זאת לא גישה בעיתית, ככה הם הביאו לעולם את אלן ווייק או qb או גירס, ככה סוני הביאה לעולם את ג׳ק ודקסטר, קראש, רצ׳ט וקלאנק, bb, death stranding ועוד. אין עם זה בעיה כל עוד אתה מפתח את צד א שלך כמו שצריך.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38362
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2018 - מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט (היום, יום ראשון, ב-23:00)

הודעהעל ידי DrKeo » 18 יוני 2018, 02:11

We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38362
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2018 - מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט (היום, יום ראשון, ב-23:00)

הודעהעל ידי DrKeo » 19 יוני 2018, 21:55

גירס 5 הולך להיות 60FPS 4K על ה-X. ניתוח מלא של DF:
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4730
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: E3 2018 - מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט (היום, יום ראשון, ב-23:00)

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 19 יוני 2018, 22:10

בסינגל? אין מצב לדעתי,המשחק נראה טוב מדי בשביל זה.
המולטי כבר רץ ב-60 גם על ה-One הרגיל אבל אולי הפעם הם יצליחו לגרום ל-Horde לרוץ ב-60 על ה-X.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38362
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2018 - מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט (היום, יום ראשון, ב-23:00)

הודעהעל ידי DrKeo » 19 יוני 2018, 22:13

כל מה שהם אמרו זה שהם דוחפים ל-60FPS בכל המודים (אני משער שהכוונה היא בכל המודים הגרפים השונים של ה-X), לא ממש פרטו מעבר.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4730
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: E3 2018 - מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט (היום, יום ראשון, ב-23:00)

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 19 יוני 2018, 22:38

אני חושב שאם המשחק ירוץ ב-60 בקמפין אז יהיה את הטרייד הקבוע של רזולוציה תמורת פריימרייט אז 1080P/60 באמת אפשרי לגמרי,גם בהורייזון החדש זה יהיה המצב.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38362
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2018 - מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט (היום, יום ראשון, ב-23:00)

הודעהעל ידי DrKeo » 19 יוני 2018, 22:47

הם אמרו 60 ב-4K, אבל זה יכול באמת להתיחס למולטי או לחילופין לרזולוציה דינאמית (היה גם ב-4 רזולוציה דינאמית) שתפגע ב-4K רק חלק מהזמן.

והנה עובדה מעניינת ולא קשורה בעליל, MOON היו 20 אנשים בפיתוח של אורי המקורי, עכשיו עובדים שם 50 אנשים. עוד גדילה או שתיים והם כבר יכולים להיות צוות AAA.
אולי צריך לתת להם את באנג'ו? :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4730
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: E3 2018 - מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט (היום, יום ראשון, ב-23:00)

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 19 יוני 2018, 23:47

אני גם חושב ש-Moon התחילו לעבוד על New IP בנוסף לOri,שלמייקרוסופט יש את הזכויות עליו. מאחל להם רק הצלחה,פשוט מוכשרים בטירוף.

Laskin
Elder
הודעות: 21800
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: E3 2018 - מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט (היום, יום ראשון, ב-23:00)

הודעהעל ידי Laskin » 20 יוני 2018, 00:19

יהיה מעניין לראות אם הם ישארו בז׳אנר או יתפתחו למשהו מורכב יותר

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38362
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2018 - מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט (היום, יום ראשון, ב-23:00)

הודעהעל ידי DrKeo » 20 יוני 2018, 01:32

הם אמרו שכל ה-50 עובדים על אורי אבל כמובן שזה לא סותר פרוייקט הצד בשלבים מוקדמים. כשרואים את המשחק הזה והיופי שלו; כשקולטים שלא מעט ממנו הוא עכשיו בתלת מימד עם אנימציה מדהימה, מבינים שזה כבר לא אינדי שמפותח על ידי 10 אנשים. אחרי אורי 2, אם הם ירצו, הם יכולים להיות אולפן AAA ואני די בטוח שעם הגישה החדשה של מיקרוסופט הם ממש ישמחו למממן את זה. מיקרוסופט קנו את נינג'ה ת'אורי והם עוזרים להם להתרחב מ-20 ל-100, אני בטוח שהם יכולים לעזור ל-MOON להתרחב מ-50 ל-150.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38362
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2018 - מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט (היום, יום ראשון, ב-23:00)

הודעהעל ידי DrKeo » 20 יוני 2018, 15:44

עוד משהו ששמתי לב אליו, כמעט בכל רעיון על גירס 5 פולטים את המילה open world, לא במובן שזה ממש עולם פתוח אלה עולם פתוח חלקית. נראה שיש לא מעט שינויים בין המשחקים, למי שראה את האנליזה של DF עם תמונות side by side עם גירס 4, זה ממש נראה ויזואלית קפיצה חצי דורית.
We're just normal men. We're just innocent men

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: E3 2018 - מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט (היום, יום ראשון, ב-23:00)

הודעהעל ידי Kazz » 23 יוני 2018, 16:36

DrKeo כתב:
swym כתב:
Kazz כתב:לכו לחברות עם משחקים רק ל PC ותבדקו למה אין גרסת קונסולה ואם מיקרוסופט יכולים לעזור כדי שתהיה גרסת XB1. למשל משחק כמו Rust. תנצלו את זה שרק ל XB1 יש תוכנית מוגדרת של early access ותביאו עוד משחקים מעניינים שמקבלים באז כמו למשל RAFT.

אה, אתה מודע לכך שזה מה שהם עושים במקביל, נכון?

ובכלליות זה משעשע כי נראה לקאז לא הגיוני לקנות חברות aaa ולהרחיב את צד א׳ אבל להביא אינדי שקיים על הpc כבר 4 שנים זה הלהיט שיהפוך את האקסבוקס על הראש וישים אותם מעל סוני.

מי בכלל מתלונן על מיקרוסופט ואינדים? יש להם דברים מדהימים כמו אורי החדש, below או טוניק. דווקא שם המצב שהם נהדר.


תחליט מה לדעתך היא הבעיה בצד א׳ של מיקרוסופט. הספק המשחקים נמוך או הגיוון הזכיונות בהספק שקיים עכשיו או שהם משוחררים גם למחשב או שהמשחקים שיוצאים לא מספיק טוב. או שאין בכלל בעיה ואותם משחקים שיצאו היו עושים אימפקט גדול יותר לולא הבור שמיקרוסופט חפרו לעצמם בתחילת הדור.

שתיים מרכישות האולפנים שהתבצעו לא ישנו דבר מכל זה. פשוט שמו טבעת על מי שהיה להם כבר קשר בלעדי.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38362
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2018 - מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט (היום, יום ראשון, ב-23:00)

הודעהעל ידי DrKeo » 23 יוני 2018, 17:34

זה ממש לא נכון. למשל playground מתרחבים תחת מיקרוסופט והופכים לשני צוותים שאחד מהם יעבוד על rpg עולם פתוח (השמועות אומרות פייבל), undead labs מתעבים והמשחק הבא שלהם הולך יותר לכיוון הaaa מאשר האינדי, nt גודלים פי 5 ועושים משחק aaa, היוזמה הולכת לעשות משחקי aaa וקומפולשן גם הולכים להתרחב לקראת המשחק הבא. בנוסף פיל אמר במפורש זאת רק תחילת העיבוי של צד א׳, יש עוד חברות בדרך. ״לשים טבעת״ על חברה כמו moon יכול ליצור את הצד א׳ הגדול הבא, אז גם על אם יקנו אותם תגיד ״שמו טבעת״?

עכשיו אני רוצה שתסביר לי איך זה שונה מסוני. נוטידוג עשו להם את קראש 1-3, ג׳ק ודקסטר הראשון ואז הם קנו אותם. סאקר פאנצ׳ עשו את סליי ואז אינפמס הראשון ואז קנו אותם. גרילה עשו שלושה משחקי קילזון ואז קנו אותם. כלומר על כולם סוני ״שמו טבעת״. בלי ״לשים טבעת״ חברות צד ב וג לא מסוגלות להגיע לרמה של נוטידוג.
We're just normal men. We're just innocent men

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: E3 2018 - מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט (היום, יום ראשון, ב-23:00)

הודעהעל ידי Kazz » 23 יוני 2018, 18:30

זה לא שונה מסוני ולכן אם היו מכריזים שהם קונים את קוואנטיק ובלופוינט זה לא היה משנה את הליין אפ שלהם והייתי מגיב באופן דומה.

למה צריך לקנות את pg אם הם עושים פורצה ופייבל? אפשר לממן אותם כרגיל. אותו דבר לגבי אנדד לאבס.

הסטודיו בסנטה מוניקה בהתהוות. הייתה תקופה שהקואליציה עבדה על משחק חדש וכעת הם מאה אחוז גירס. הנקודה היא לך תדע מה יקרה בעוד שנתיים שלוש. הרי היו די והותר מקרים הדור הזה שהדברים לא הלכו כמו שתוכנן עבור מיקרוסופט.

רציתי לראות מהלכים משנה שעברה שיניבו תוצרת השנה ושנה הבאה. אפילו היילו לא בטוח ל 2020. אז מה יש לנו בטווח הקרוב-בינוני? עוד פורצה ועוד גירס וקראקדאון הבעייתי שנגרר משנים קודמות.

לכן רציתי לראות שיתופי פעולה עם אולפנים שיכסו את הטווח הזה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38362
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2018 - מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט (היום, יום ראשון, ב-23:00)

הודעהעל ידי DrKeo » 23 יוני 2018, 18:47

חברה לא מתרחבת בצורה אקספוננציאלית בלי הצלחה מטורפת או עזרה מלמעלה. בלי רכישה כנראה שלpg לא היה עכשיו צוות שני, בלי רכישה לnt לא היה עכשיו צוות גדול פי 5. ההכרזות רכישה שלהם יוצרות 3 צוותים חדשים לגמרי (היוזמה, צוות שני לpg ו-nt) ואמורה להרים רמה לשלושה נוספים. אז שינוי כבר קיים, 3 חברות זה לא הולך ברגל, זה בערך משחק aaa כל שנה.

כבר אמרנו שבנית צד א׳ זה הליך שמביא פירות אחרי שנים. למה nt יגיעו אחרי 6 שנים כצד א? מי יודע. כן, תוצרים יגחעו רק עוד 2-4 שנים, כולנו ידענו את זה וכבר דברנו על זה. הם מכינים את עצמם לדור הבא וזה מצויין, רק דברנו על זה לפני חודשיים וקראת לי חיי בסרט. כן, זה לא מספיק אבל זה חצי דרך שם. הם אמרו במפורש שיש עוד חברות בדרך, עוד 2-3 רכישות והם כבר בכמויות של צד א של סוני. עכשיו הם צריכים לעבוד קשה כדי להגיע גם לאיכות של סוני.

רצית תוצרים עוד 12 חודשים? אתה לא ראליסטי, זאת גישה ילדותית שלא מכירה במציאות. בניית צד א לוקחת זמן, הone ממילא הפסידה וחצי מתה כך שהקרב האמיתי של מיקרוסופט צריך להיות בe3 עוד שנתיים ואז בדיוק תתחיל לראות מהסבב רכישות הזה תוצרים ראשוניים.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21800
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: E3 2018 - מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט (היום, יום ראשון, ב-23:00)

הודעהעל ידי Laskin » 24 יוני 2018, 10:26

לקאז יש בעייה של "זכאות", ולפעמים הוא מתבלבל בין מה שהוא רוצה שיקרה למה שסביר להניח שיקרה, כי חוקי הפיזיקה, הכלכלה או ההגיון צריכים לפעול.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: E3 2018 - מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט (היום, יום ראשון, ב-23:00)

הודעהעל ידי Kazz » 24 יוני 2018, 17:35

DrKeo כתב:חברה לא מתרחבת בצורה אקספוננציאלית בלי הצלחה מטורפת או עזרה מלמעלה. בלי רכישה כנראה שלpg לא היה עכשיו צוות שני, בלי רכישה לnt לא היה עכשיו צוות גדול פי 5. ההכרזות רכישה שלהם יוצרות 3 צוותים חדשים לגמרי (היוזמה, צוות שני לpg ו-nt) ואמורה להרים רמה לשלושה נוספים. אז שינוי כבר קיים, 3 חברות זה לא הולך ברגל, זה בערך משחק aaa כל שנה.

כבר אמרנו שבנית צד א׳ זה הליך שמביא פירות אחרי שנים. למה nt יגיעו אחרי 6 שנים כצד א? מי יודע. כן, תוצרים יגחעו רק עוד 2-4 שנים, כולנו ידענו את זה וכבר דברנו על זה. הם מכינים את עצמם לדור הבא וזה מצויין, רק דברנו על זה לפני חודשיים וקראת לי חיי בסרט. כן, זה לא מספיק אבל זה חצי דרך שם. הם אמרו במפורש שיש עוד חברות בדרך, עוד 2-3 רכישות והם כבר בכמויות של צד א של סוני. עכשיו הם צריכים לעבוד קשה כדי להגיע גם לאיכות של סוני.

רצית תוצרים עוד 12 חודשים? אתה לא ראליסטי, זאת גישה ילדותית שלא מכירה במציאות. בניית צד א לוקחת זמן, הone ממילא הפסידה וחצי מתה כך שהקרב האמיתי של מיקרוסופט צריך להיות בe3 עוד שנתיים ואז בדיוק תתחיל לראות מהסבב רכישות הזה תוצרים ראשוניים.

למה צריך לרכוש כדי שיהיה צוות שני? משקיעים את הכסף רק של ההרחבה. למיקרוסופט יש קשרים מצויינים עם PG, הם עושים להם את הבלעדי עם ממוצע הביקורות הכי טוב אז יאללה תנו לנו לממן לכם צוות שני שיפתח במשחק ב IP שלנו.

להכין לעוד 4 שנים זה יופי. אבל מה קורה עם 2017-2019 ואולי אף 2020? בתחילת 2017 הם כבר היו צריכים לעשות משהו כדי שעכשיו ולשנה הבאה יהיו משחקים. כבר כמה שנים ידענו ש ב 2018 ייצא SOT ו SOD? תמיד אוהבים להגיד שיש עוד הכרזות ומשחקים בפתח אבל לא קיבלנו שום דבר נוסף (דחיות, אם כבר). מה הליין-אפ ל 2019? עוד גירס עוד פורצה, קראקדון המשתרך ואולי אורי2?

מיקרוסופט היו צריכים להתחיל פרוייקטים ב 2017 שהיינו צריכים לשמוע עליהם עכשיו. או שאתה אומר שהם שמו את המשך הדור הזה על אש קטנה ומתרכזים בבא. לא צריך לבנות. מספיק להגיד 'לבנות'. הולכים לאולפן X נותנים לנו כסף ואומרים לו תעשו לנו משחק IP חדש או מהספרייה שלנו. יש די והותר אולפנים שכאלה שאפשר לעבוד בשיתוף פעולה בלי לרכוש. וכבר ראינו את מיקרוסופט עובדת עם אולפנים בבעלות מפיצות אחרות (סגה) אז אין בעיה להגיע לעסקאות כאלה. ולא הכל צריך להיות חוד החנות ו AAAA ועולם פתוח שעולה מאות מיליונים ולוקח 4 שנים. מהרגע שסקיילבאונד בוטל הם היו צריכים לחפש שיתופי פעולה בסגנון הזה. ולתת את המימון הזה לאולפנים מוכחים ולא סטודיו חדש סטייל ריקור בהנהגת has-been.

ועל זה פשוט לתבל משחקי מחשב שלא הגיעו לקונסולות ולהביא אותם ל XBOX קודם. כמה כיסוי חיובי קיבלה הפס4 על NIER שהיה 'רק' console exclusive ל 15 חודשים? אז אפשר להביא בצורה דומה אם כי לא באותו אימפקט את RUST ולחפש משחקים נוספים במיוחד לאור העובדה שיש להם תוכנית early access משלהם. להביא את RUST, להביא את RAFT שמתקבל בצורה חיובית. ש POE2 יקבל כמה חודשים של בלעדיות על פני פס4 ועוד משחקי מחשב מצליחים.

Laskin
Elder
הודעות: 21800
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: E3 2018 - מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט (היום, יום ראשון, ב-23:00)

הודעהעל ידי Laskin » 24 יוני 2018, 19:11

על זה שהם היו צריכים לעשות את זה קודם - כולם מסכימים פה.
אבל הם עשו את זה רק עכשיו והפירות יגיעו בעיקר בדור הבא... לצפות שזה יקרה קודם זה פשוט לא ריאלי, לפחות לא אם הם רוצים לעשות משהו כמו שצריך ולא לחזור על הטעויות של לזרז את הצוותים או פשוט לבטל פרוייקטים

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: E3 2018 - מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט (היום, יום ראשון, ב-23:00)

הודעהעל ידי Kazz » 24 יוני 2018, 19:38

מה לא ריאלי לצפות ב 2017 שמיקרוסופט יעשו מהלכים שייראו אור השנה ושנה הבאה? יתרה מזו: SOD , SOT ו CD3 הם משחקים שיועדו לצאת ב 2017. אמור לי נא, מה לעזאזל מיקרוסופט חשבו עוד ב 2016 להוציא השנה לולא המשחקים האלה היו נדחים? איפה המשחקים שהיו אמורים להיות בקנה ל 2018 ו 2019 חוץ מאלה? סקיילבאונד שלא היה מבוטל ובטח נדחה ויוצא השנה? FH4? נו, איפה השאר? איפה התכנון לשנים הבאות? מה לעזאזל אמור היה להיות הליין-אפ של XBOX השנה אם שלושת המשחקים שציינתי היו יוצאים בתאריך המקורי שלהם?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38362
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2018 - מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט (היום, יום ראשון, ב-23:00)

הודעהעל ידי DrKeo » 24 יוני 2018, 21:15

Kazz כתב:
DrKeo כתב:חברה לא מתרחבת בצורה אקספוננציאלית בלי הצלחה מטורפת או עזרה מלמעלה. בלי רכישה כנראה שלpg לא היה עכשיו צוות שני, בלי רכישה לnt לא היה עכשיו צוות גדול פי 5. ההכרזות רכישה שלהם יוצרות 3 צוותים חדשים לגמרי (היוזמה, צוות שני לpg ו-nt) ואמורה להרים רמה לשלושה נוספים. אז שינוי כבר קיים, 3 חברות זה לא הולך ברגל, זה בערך משחק aaa כל שנה.

כבר אמרנו שבנית צד א׳ זה הליך שמביא פירות אחרי שנים. למה nt יגיעו אחרי 6 שנים כצד א? מי יודע. כן, תוצרים יגחעו רק עוד 2-4 שנים, כולנו ידענו את זה וכבר דברנו על זה. הם מכינים את עצמם לדור הבא וזה מצויין, רק דברנו על זה לפני חודשיים וקראת לי חיי בסרט. כן, זה לא מספיק אבל זה חצי דרך שם. הם אמרו במפורש שיש עוד חברות בדרך, עוד 2-3 רכישות והם כבר בכמויות של צד א של סוני. עכשיו הם צריכים לעבוד קשה כדי להגיע גם לאיכות של סוני.

רצית תוצרים עוד 12 חודשים? אתה לא ראליסטי, זאת גישה ילדותית שלא מכירה במציאות. בניית צד א לוקחת זמן, הone ממילא הפסידה וחצי מתה כך שהקרב האמיתי של מיקרוסופט צריך להיות בe3 עוד שנתיים ואז בדיוק תתחיל לראות מהסבב רכישות הזה תוצרים ראשוניים.

למה צריך לרכוש כדי שיהיה צוות שני? משקיעים את הכסף רק של ההרחבה. למיקרוסופט יש קשרים מצויינים עם PG, הם עושים להם את הבלעדי עם ממוצע הביקורות הכי טוב אז יאללה תנו לנו לממן לכם צוות שני שיפתח במשחק ב IP שלנו.

להכין לעוד 4 שנים זה יופי. אבל מה קורה עם 2017-2019 ואולי אף 2020? בתחילת 2017 הם כבר היו צריכים לעשות משהו כדי שעכשיו ולשנה הבאה יהיו משחקים. כבר כמה שנים ידענו ש ב 2018 ייצא SOT ו SOD? תמיד אוהבים להגיד שיש עוד הכרזות ומשחקים בפתח אבל לא קיבלנו שום דבר נוסף (דחיות, אם כבר). מה הליין-אפ ל 2019? עוד גירס עוד פורצה, קראקדון המשתרך ואולי אורי2?

מיקרוסופט היו צריכים להתחיל פרוייקטים ב 2017 שהיינו צריכים לשמוע עליהם עכשיו. או שאתה אומר שהם שמו את המשך הדור הזה על אש קטנה ומתרכזים בבא. לא צריך לבנות. מספיק להגיד 'לבנות'. הולכים לאולפן X נותנים לנו כסף ואומרים לו תעשו לנו משחק IP חדש או מהספרייה שלנו. יש די והותר אולפנים שכאלה שאפשר לעבוד בשיתוף פעולה בלי לרכוש. וכבר ראינו את מיקרוסופט עובדת עם אולפנים בבעלות מפיצות אחרות (סגה) אז אין בעיה להגיע לעסקאות כאלה. ולא הכל צריך להיות חוד החנות ו AAAA ועולם פתוח שעולה מאות מיליונים ולוקח 4 שנים. מהרגע שסקיילבאונד בוטל הם היו צריכים לחפש שיתופי פעולה בסגנון הזה. ולתת את המימון הזה לאולפנים מוכחים ולא סטודיו חדש סטייל ריקור בהנהגת has-been.

ועל זה פשוט לתבל משחקי מחשב שלא הגיעו לקונסולות ולהביא אותם ל XBOX קודם. כמה כיסוי חיובי קיבלה הפס4 על NIER שהיה 'רק' console exclusive ל 15 חודשים? אז אפשר להביא בצורה דומה אם כי לא באותו אימפקט את RUST ולחפש משחקים נוספים במיוחד לאור העובדה שיש להם תוכנית early access משלהם. להביא את RUST, להביא את RAFT שמתקבל בצורה חיובית. ש POE2 יקבל כמה חודשים של בלעדיות על פני פס4 ועוד משחקי מחשב מצליחים.

האקסבוקס מתה, בדיוק כמו ה-WIIU ב-2015-16, אתה צריך להכיר בזה ולדפדף הלאה. מה יש להם ל-2019? את קראקדאון, אורי, גירס 5, פורצה 8 וטוניק. זה סבבה לקונסולה שכבר מתה. כן, אף אחד לא יקנה את ה-ONE בשבילם אבל אף אחד לא יקנה את ה-ONE לבלעדיים ב-2019 נקודה. הם בונים לעתיד ובמקום להגיד איזה יופי, סופסוף מיקרוסופט מתעוררים ובונים את צד א' אתה מתבכיין ש"אתה" (ואני כותב במרכאות אתה כי ברור לכולנו שלא תקנה אקסבוקס, אתה רק רוצה לבכות על זה) לא תקבל את לא יודע מה ב-2019. מיקרוסופט היום במקום לא טוב, כולנו יודעים את זה, עכשיו הם בגרף עליה לא רע בכלל. אתה יודע שבדור הבא הגרף הזה יניב פירות אבל משום מה אתה חושב שאם זה לא שבוע הבא, זה חסר ערך. איפה היו מיקרוסופט ב-2016 ו-17? לא יודע, ישנו, בגלל זה המצב לא טוב. אבל הנה הם ב-2018, התעוררו, וזה כמובן לא טוב לך מספיק כי לפיל ספנסר לא קוראים גייב נאול (מה שלום הפיתוח AAA של VALVE? כמה שנים אנחנו כבר מפורטל 2, ה-AAA האחרון שלהם? שבע וחצי? המממ...).

בנוגע ל-PGG ובניית הצוות השני, עסקים לא עובדים ככה. מיקרוסופט לא מממנת להם פרוייקט ו-PGG בונים צוות שאולי ישרוד ואולי לא ישרוד אחרי שהפרוייקט נגמר. ככה לא בונים חברה יציבה ומתפקדת, אתה לא מכפיל או משלש את הכוח עבודה שלך בלי שום תוכנית עתידית ותחת החסדים של חברת צד ג' הפפכה שלא חייבת לך כלום ויכולה להעלם עוד שנתיים. הדרך לגדול ככה היא או להתחיל להרוויח מספיק כסף כדי להחזיק את הצוות הנוסף או להקנות ולתת לאבל'ה לממן אותך. PGG לא היו בקטגוריה הראשונה אז הם התרחבו תחת הקטגוריה השניה. מעטים הצוותי צד ג' שמגיעים לגדולה, אתה באמת חושב שנוטידוג היית ברמה שהיא הייתה אם היא לא הייתה נקנת על ידי סוני? כנראה שלא.

ובנוגע להצעה שלך, אתה רציני? RUST? אתה אשכרה חושב שאינדי שכזה הוא מה שיעשה את האקסבוקס מעניינת ב-2019? נו באמת. דבר ראשון בגזרת האינדי מיקרוסופט במצב ממש טוב, הרבה יותר טוב מסוני. כרגע יש להם במחסנית את אורי, BELOW וטוניק שהם אולי המשחקי האינדי הכי מצופים היום ונראים פשוט נהדר. בקטגוריה הזאת הם נמצאים במקום הכי טוב מהשלוש. שום RUST שרץ בסטים כבר 5 שנים, שום POE2 ושום RAFT לא יתחרה ב-TLOU2 או ב-GOW, לא ברור לי למה לציין את זה בכלל. אם שיתוף פעולה שטותי שכזה הוא כל כך נהדר אז אתה אמור לשבח את מיקרוסופט כבר שנים כי הם עושים את השיט הזה כבר המון זמן, למשל PUBG שהוא משחק "קצת" יותר פופולרי מ-RUST. זה מה שאתה חושב שילחם נגד GOT, TLOU2 ו-DS? אינדים שיצאו ל-PC לפחות חודשים עד שנים?

Kazz כתב:מה לא ריאלי לצפות ב 2017 שמיקרוסופט יעשו מהלכים שייראו אור השנה ושנה הבאה?

תאיר את עיניי איזה מהלכים מיקרוסופט יכלו לעשות ב-2017 שיראו אור השנה, מהלכים שיצרו תוצר תוך 12 חודשים. לא ברור לי באיזה יקום אתה חיי אבל אני יודע שאם מה שהם היו עושים זה ללכת לחברת צד ג' ולשפוך כסף עליהם כדי שהמשחק שלהם יהפוך לבלעדי, הרי זאת הדרך היחידה לגלגל בלעדי לקונסולה תוך חודשים, קאז היה מגיע לפה ובוכה על זה עד אינסוף על כמה הם הורסים את התעשיה. אה רגע, קאז? זה אתה? אתה שאלת למה מקירוסופט לא משלמת לחברת צד ג' לקחת משחק שלה ולהפוך אותו לבלעדי לאקסבוקס ולמחשב לשנתיים ואז לתת לו לצאת לפס4? מה? קאז? הכל טוב? לא ניסית לשרוף את המטה של מיקרוסופט כשהם עשו את זה עם ROTTR? לא אמרת שהם הורסים את התעשיה? לא אמרת שהם בזיוניים? מה? פתאום עם ניר אוטומטה זה נהדר, אבל עם ROTTR זה היה קטסטרופה? הרי אנשים כמוך הם הסיבה שמיקרוסופט לא עושים עוד ROTTR או ניר אוטומטה, אתם הייתם הסיבה בדיוק כמו שאתם הייתם הסיבה שנהרס לכולנו העתיד הדיגיטלי שהם חלמו עליו. מוזר מה שקורה פה, מוזר מאוד.
We're just normal men. We're just innocent men

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: E3 2018 - מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט (היום, יום ראשון, ב-23:00)

הודעהעל ידי Kazz » 24 יוני 2018, 22:27

אני יכול להנות מכל צד א' של מיקרוסופט על המחשב ולא צריך לקנות את הקונסולה..

קונסולה מתה? אבל רק שנה שעברה הוציאו את ה X. איפה הרוח הגבית שמתבטאת גם בתוצרים מצד א'? זה לא צעד גרוע לנטוש את הקונסולה אם הם רוצים להתחיל חזק את הדור הבא? הרי מי שרואה את העדר התוכן עכשיו לא ישוש לקנות את הקונסולה החדשה. ובגישה החדשה של BC אז עוד יותר חשוב לשמור על הספק משחקים כי להוציא עכשיו בלעדים זה לא 'בזבוז' כי כל מי שיקנה את הדור הבא יוכל לשחק בהם ב 4K 60FPS או ווטאבר.

מה שאתה בעצם אומר הוא שמיקרוסופט לא נטשה את הקונסולה השנה, היא נטשה אותה כבר ב 2016 כי אני לא חושב שהם הכריזו על משחקים מאז. יש מצב שריקור זה המשחק האחרון שהוכרז לקונסולה פרט למשחקי פורצה הידועים והצפויים, אורי2 וגירס 5 השנה. כאילו מאז 2016 לא עשו כלום ולא פיתחו כלום. זה רציני? כל הליין-אפ השנה הוא של משחקים דחויים משנים קודמות. אז אתה אומר שכבר ב 2016 לא היה להם שום משחק שלא ידענו עליו או חלק משידרת גירס-היילו-פורצה.

אז אדרבא ואדרבא מאז 2016 הם היו צריכים לעבוד על פרוייקטים ולהראות אותם ב E3 השנה לקראת יציאה בסוף השנה או ב 2019. אבל אין כלום. נראה לך הגיוני שבאותו זמן שהם החליטו לשחרר את X ב2016-2017 הם לא הכניסו לפיתוח סרייה של פרוייקטים? נראה לך הגיוני שבלי דחיות ב 2018-2019 היו יוצאים רק FH4, FM8, גירס 5 ואולי אורי2?

מיקרוסופט מימנה לצוות של ריקור את המשחק. אין לי מושג מה האולפן הזה עושה עכשיו. היא ממנה את HW2 ו AOE4. לפי השמועות PGG כבר היו בתהליך התרחבות לפני הקנייה של מיקרוסופט. וכן, אפשר לחשוב שזו תהיה פעם ראשונה בתעשייה הזו שחברה תשיל אנשים עם המפיצה לא תרצה להמשיך עם המשחק והצוות השני. פה מתחת את הקו?

משחקי האינדי שציינתי היו בקטגוריית התיבול. משחקים ש nice to have שיהוו תחנות בין הוצאות צד א'. אף אחד מהם לא אמור לתת את המכה לבדו. RUST משחק סופר-פופולארי והנה פולאאוט 76 יעשה משהו בסגנון. POE2 - משחק מכובד מאוד שהיה סוג של WIN עבוא מיקרוסופט אם היו משיגים בלעדיות של חצי שנה על הקונסולות. זה לא אמור להתחרות במשחקים של סוני או לפוצץ ראשים.

הצעדים הרציניים יהיו שיתופי הפעולה עם אולפנים כמו שהצעתי. לפנות ל BUGBEAR, לקרייטק, לאובסידיאן, לאינסומיניאק, לגירבוקס, ל A4 , אפילו לטלטייל וכו' וכו'. כנראה לא קראת מספיק טוב מה שכתבתי - לא מדובר בקניית בלעדיות למשחקים קיימים אלא במימון משחקים חדשים בזכיונות של מיקרוסופט או בזיכיונות חדשים. אז כן, אם הם היו מתחילים את שיתופי הפעולה האלה ב 2016 (כי כל מה שהיה כבר בפיתוח היה אמור לצאת עד סוף 2017 ויש את סקורפיו שצריך להוציא ולפמפם) אז היינו רואים את זה ב E3 השנה.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 82 אורחים