Kazz כתב:אני יכול להנות מכל צד א' של מיקרוסופט על המחשב ולא צריך לקנות את הקונסולה..
קונסולה מתה? אבל רק שנה שעברה הוציאו את ה X. איפה הרוח הגבית שמתבטאת גם בתוצרים מצד א'? זה לא צעד גרוע לנטוש את הקונסולה אם הם רוצים להתחיל חזק את הדור הבא? הרי מי שרואה את העדר התוכן עכשיו לא ישוש לקנות את הקונסולה החדשה. ובגישה החדשה של BC אז עוד יותר חשוב לשמור על הספק משחקים כי להוציא עכשיו בלעדים זה לא 'בזבוז' כי כל מי שיקנה את הדור הבא יוכל לשחק בהם ב 4K 60FPS או ווטאבר.
מה שאתה בעצם אומר הוא שמיקרוסופט לא נטשה את הקונסולה השנה, היא נטשה אותה כבר ב 2016 כי אני לא חושב שהם הכריזו על משחקים מאז. יש מצב שריקור זה המשחק האחרון שהוכרז לקונסולה פרט למשחקי פורצה הידועים והצפויים, אורי2 וגירס 5 השנה. כאילו מאז 2016 לא עשו כלום ולא פיתחו כלום. זה רציני? כל הליין-אפ השנה הוא של משחקים דחויים משנים קודמות. אז אתה אומר שכבר ב 2016 לא היה להם שום משחק שלא ידענו עליו או חלק משידרת גירס-היילו-פורצה.
אז אדרבא ואדרבא מאז 2016 הם היו צריכים לעבוד על פרוייקטים ולהראות אותם ב E3 השנה לקראת יציאה בסוף השנה או ב 2019. אבל אין כלום. נראה לך הגיוני שבאותו זמן שהם החליטו לשחרר את X ב2016-2017 הם לא הכניסו לפיתוח סרייה של פרוייקטים? נראה לך הגיוני שבלי דחיות ב 2018-2019 היו יוצאים רק FH4, FM8, גירס 5 ואולי אורי2?
מיקרוסופט מימנה לצוות של ריקור את המשחק. אין לי מושג מה האולפן הזה עושה עכשיו. היא ממנה את HW2 ו AOE4. לפי השמועות PGG כבר היו בתהליך התרחבות לפני הקנייה של מיקרוסופט. וכן, אפשר לחשוב שזו תהיה פעם ראשונה בתעשייה הזו שחברה תשיל אנשים עם המפיצה לא תרצה להמשיך עם המשחק והצוות השני. פה מתחת את הקו?
משחקי האינדי שציינתי היו בקטגוריית התיבול. משחקים ש nice to have שיהוו תחנות בין הוצאות צד א'. אף אחד מהם לא אמור לתת את המכה לבדו. RUST משחק סופר-פופולארי והנה פולאאוט 76 יעשה משהו בסגנון. POE2 - משחק מכובד מאוד שהיה סוג של WIN עבוא מיקרוסופט אם היו משיגים בלעדיות של חצי שנה על הקונסולות. זה לא אמור להתחרות במשחקים של סוני או לפוצץ ראשים.
הצעדים הרציניים יהיו שיתופי הפעולה עם אולפנים כמו שהצעתי. לפנות ל BUGBEAR, לקרייטק, לאובסידיאן, לאינסומיניאק, לגירבוקס, ל A4 , אפילו לטלטייל וכו' וכו'. כנראה לא קראת מספיק טוב מה שכתבתי - לא מדובר בקניית בלעדיות למשחקים קיימים אלא במימון משחקים חדשים בזכיונות של מיקרוסופט או בזיכיונות חדשים. אז כן, אם הם היו מתחילים את שיתופי הפעולה האלה ב 2016 (כי כל מה שהיה כבר בפיתוח היה אמור לצאת עד סוף 2017 ויש את סקורפיו שצריך להוציא ולפמפם) אז היינו רואים את זה ב E3 השנה.
1) עדין לא אמרת איזה צעדים ב-2017 היו יוצרים משחקים ב-2018, כי אין כאלה אלה אם קונים בלעדיים ממשחקי צד ג' חצי מוכנים וכמובן שאתה מגנה את זה, אלה אם מדובר בחברה שהיא לא מיקרוסופט מסתבר (ע"ע ניר אוטומטה).
2) זוכר שנטשו את הקיוב בשנתיים האחרונות? איזה כישלון היה ה-WII? זוכר שנטשו את הWIIU בשנתיים האחרונות? איזה כישלון היה הסוויטצ'? זוכר שנטשו את האקסבוקס 1 בשנה האחרונה ושגרו את ה-360 רק 4 שנים אחרי שהיא יצאה? איזה כישלון היה ה-360?
קונסולה חדשה היא קונסולה חדשה, אף אחד לא זוכר לך חסדי נעורים כשהיא יוצאת. אתה חושף את מרכולתך לקראת היציאה שלה ואם הקומבו של הטכנולוגיה, האסטרטגיה שלך, המשחקים והמחיר מתאימים לאנשים הם קונים אותה ואם לא אז לא.
3) מימון משחקים חדשים מצד ב'? כן בטח, למה לא, לגמרי בעד זה. רוצה להזכיר לי איך מימון משחק צד ב' חדש ב-2017 היה יוצר תוצר ב-2018 ולא ב-2020? מה ההבדל בזמן הפיתוח בינו לבין המשחק הבא של NT? שיתופי פעולה עם אולפנים חיצוניים זה נהדר וצריך להמשיך לעשות אותם, מיקרוסופט עשתה לא מעט כאלה בדור הזה (DR4 והחידוש של 1, סנסט אוברדרייב, פורצה הורייזן 3, QB, אורי ועוד). לעשות עוד כאלה זה נהדר אבל זה לא היה מביא לך משחקים מוקדם יותר. מיקרוסופט התעוררה ב-2017-2018, לא לפני 3 שנים, אז אם אתה רוצה תוצרים, מצד א' או ב', אתה צריך לחכות שמעגל הפיתוח יסתיים וזה לא יקרה לפני 2020 וצפונה.
4) על זה שמיקרוסופט ישנה ב-2014-2018 כולנו דברנו וחפרנו כבר ארבע שנים, לא ברור לי למה אתה חופר על זה עכשיו. ההפך, מיקרוסופט התעוררה, ובמקום לצהול, ביחוד שתוכל לשחק במשחקים האלה על המחשב שלך, אתה בוכה כי זה לא קרה לפני 3 שנים.
5) וכן, יש חברות עצמאיות שהתרחבו על בסיס פרוייקטים שהגיעו ממפיצות גדולות, החברות הללו לא איתנו היום או שהן קרסו לצוות קטנטן. כמו בית קפה שמחליט להתרחב, אם תתפרע אתה תפסיד את המכנסיים. חברות שהצליחו לעשות את זה כמו אינסומניאק עשו את זה ממש לאט על בסיס שיתוף פעולה של עשרות שנים עם סוני. אינסומניאק התחילו לעבוד על שני פרוייקטים במקביל רק אחרי 11 שנים של שיתוף פעולה אדוק עם סוני. מיקרוסופט קנתה את PGG, אבל היא לא עשתה את זה על הבמה של E3. היא כנראה קנתה אותם כבר שנה שעברה כשהתחילו השמועות פייבל, פיל ספנסר אמר במפורש שהם התחילו לתכנן את E3 עוד בסוף 2017. PGG כנראה לא הייתה פותחת צוות של מאות אנשים ומכפילה או משלשת את גודל החברה רק כדי לעבוד על פייבל בשביל מיקרוסופט בלי הבטחה פיננסית משוריינת.