איזה יופי, גיא פתר את בעית החומרה של הX, חבר'ה! 60 פריימים בכל משחק שיש בו תמיכת X
אה, רק שלא, כי ה-X והפרו מוגבלות בגלל ה-CPU. אולי יש מקביליות בין הפריים הקודם לנוכחי, אבל כשהחומרה לא מאוזנת בצורה קיצונית כמו הפס4 וה-ONE (ושלא נדבר על הפרו וה-X), המקביליות בין הפריים הבא של הCPU והנוכחי של הGPU לא באמת עוזרת כשה-GPU עומד ללא כל תעסוקה ברגע שהוא סיים את הפריים האחרון וממתין ל-CPU. הייתי יכול להכנס לכל העולם של ה-draw calls ומה מקבילי ומה לא מקבילי בפייפליין הגרפי אבל זה בדיוק עושה את ההבדל בין פסקה לפוסט בלוג שלם.
האנלוגיה לחומרת PC כושלת מהבסיס ונובעת מחוסר הבנה שה-CPU כבר מזמן לא מנוצל במשחקי וידאו כי מעבדים של קונסולות תקועים במקום כבר 13 שנים ולכן לא משנה איזה מעבד תקנה למחשב, הוא יהיה מהיר מספיק ממילא למשחקי קונסולות. ברגע שאתה שולף איזה בלעדי PC שכן מנצל את המעבד, אז אתה נכנס לממלכה של מוגבלויות CPU כמו שהיו לך בכל משחק לפני 15 שנים כשעוד הייתה תחרות בשוק ה-CPU והקונסולות היו עם CPU נורמאלי.
אני ארענן אותך קצת, נניח ביקורת של CORE 2 DUE מ-2006, תקופה שבה הקונסולות רק יצאו ועדין היינו בתקופה ש-CPU היה משנה. תקופה שהיינו אמורים להיות בה עכשיו שוב אבל סוני ומיקרוסופט הפילו את הכדור ושוק ה-PC נתקע בסטגנציה של 10 שנים כי AMD הפילו את הכדור:
משחקי AAA סטנדרטים לגמרי בהגדרות גבוהות ברזולוציה הכי להיט של 2006 ב-PC. זוכר שפעם היו בודקים מעבדים עם עומס גרפי מלא? מצחיק, לא עושים את זה כבר 10 שנים כי כל מה שתקבל זה עמודה אחת אחידה. אז כן, CPU לגמרי משנה במשחקים, הוא חלק מאוד חשוב במשחקים, והסביבה של ה-10 שנים האחרונות סיממה אותך.
מזל שהסברת לנו שאין בעיית CPU בדור הנוכחי, לכולנו, ל-DF, לפיל ספנר ולמארק סרני. אני מקווה שגם UBI שמעו עם AC UNITY המגמגם בגלל הקהלים שהיו בו וכך גם החבר'ה של אבלנץ' שלא הצליחו לפגוע ב-30 עם JC בגלל הפיסיקה שהולכת במשחק. בתחילת הדור מפתחות שכאלה עוד ניסו בערך לעשות דברים קצת יותר מעניינים שקשורים ל-CPU אבל מהם מאוד כולם התבדו ואף אחד לא מנסה בכלל כי גם ה-X תרד לברכיים.
We're just normal men. We're just innocent men