bozeman כתב:לבשביל להדליק את מלחמת הקונסולות:
גייב נואל בפאנל קומיקון נשאל "מי הקונסולה הטובה יותר? את מי לקנות קודם?"
וענה בלי למצמץ "אקסבוקס", מופתעים מהתשובה הישירה, המנחה שאל מייד "למה?" וגייב ענה "כי היא פשוט ככה טובה יותר"...
אח"כ הוא הוסיף שוולוו מפתחת על PC וזה מה שמעניין אותה ואין לו רצון להכנס למירוץ וויכוחים, אבל בין שתי הקונסולות עצמן הוא בהחלט היה הולך על האקסבוקס.
Klayman כתב:הורייזן מגיע לסטים... אבל זה רק משחק אחד.. גייב רוצה את כולם! ה 30 אחוז מדגדגים לו בכיס! כל עוד לא קיבל את ליטרת הבשר שלו מms, דאג ללכלך עליהם, לפרסם fud ועוד. פתאום עכשיו הוא מפרגן להם. באורח פלא אחרי שהמשחקים שלהם חזרו לסטים.
Klayman כתב:אין שום ויכוח אחי. וכן, לתקופה מסוימת, כשהיה נראה שכל מפיצה תחת השמש הולכת לכיוון של חנות משלה, חשבתי שמיקרוסופט (וכל השאר), לא יגיעו לסטים. ככל הנראה, עסקית, זה משתלם להן (לראיה, כמות הזמן הארוכה שבה Sea of Thieves נמצא בראש המשחקים הנמכרים בסטים). אני מאמין שנחתם הסכם אחר מאחורי הקלעים ומיקרוסופט ו EA אינן משלמות 30% על כל מכירה באמת, אבל אין לי איך להוכיח זאת. זו הערכה. בניגוד לאחרים, אני לא מבלבל בין הערכות, עובדות וקביעות.
Klayman כתב:למה שיסרב למכור משחקים? הוא מרוויח מזה כסף.. טענה הזויה. הוא 'התריע' על משהו שבכלל לא היה בכיוון, הוכרז והוצהר שלא בכיוון, אבל דאג לזרוע fud. לא נורא. קביעתו (זו לא הייתה הערכה, אלא קביעה - יש חשיבות למילים, מה לעשות) בנושא קונסולות הדור הבא יכולה להיות מונעת על ידי הרבה דברים. לדעתי, העובדה שמיד אחרי שהמשחקים של מיקרוסופט מגיעים לסטים בהמוניהם הוא בוחר לפרגן להם בצורה כ''כ אוהדת, אומרת הרבה. לדעתך לא? אחלה.
וילדון, חמוד או מתוק, תקרא לחברים שלך.
First, we want to acknowledge that yes, we’ve heard the feedback coming from parts of the community regarding the visuals in the Halo Infinite campaign demo. While we see and hear far more positive than negative, we do want to share a bit more context. From our perspective, there are two key areas being debated around the community – overall art style and visual fidelity.
Based on our learnings from Halo 4, Halo 5, and Halo Wars 2 – along with strong community feedback – we decided to shift back towards the legacy aesthetics that defined the original trilogy. With Halo Infinite, we’re returning to a more ‘classic’ art style which was a key message going back to the very first reveal that garnered enthusiastic and positive responses. This translates to a more vibrant palette, “cleaner” models and objects with less “noise”, though it doesn’t mean less detail. While we appreciate this may not be everyone’s personal preference, we stand by this decision and are happy to see it resonating with so many fans around the world.
The second theme being discussed involves visual fidelity. Negative feedback in this area includes comments around characters and objects appearing flat, simplistic and plastic-like, lighting feeling dull and flat, and object pop-in. We’ve read your comments, we’ve seen the homemade examples of retouched content, and yes we’ve heard the Digital Foundry assessments. In many ways we are in agreement here – we do have work to do to address some of these areas and raise the level of fidelity and overall presentation for the final game. The build used to run the campaign demo was work-in-progress from several weeks ago with a variety of graphical elements and game systems still being finished and polished. While some of the feedback was expected and speaks to areas already in progress, other aspects of the feedback have brought new opportunities and considerations to light that the team is taking very seriously and working to assess. We don’t have firm answers or outcomes to share yet but the team is working as quickly as possible on plans to address some of the feedback around detail, clarity, and overall fidelity. The team is committed and focused on making sure we have a beautiful world for players to explore when we launch.
?ARE THERE KILL BARRIERS OR “RETURN TO BATTLEFIELD” ZONES IN CAMPAIGN.
Since we want to allow players to explore and get creative with their engagements, we’ve tried to reduce these as much as possible in Halo Infinite. There will always be some exceptions, but usually if you can see it, you should be able to go there.
WE’VE HEARD “4K 60FPS,” IS THAT THE BEST YOU CAN DO? EVEN ON PC?
To clarify, up to 4k 60fps is our target for our expansive campaign experience on Xbox Series X. As PC players expect, there will be plenty of settings that you can tweak to create the experience you want and we’ll have even more details on that in the coming months.
Splitscreen: Yes, splitscreen will be a thing! (See above for details about Campaign)
LAN: Halo Infinite will support LAN
Microtransactions: Halo Infinite will not include real-money loot boxes
Forge: Our famous editing tool will be in Halo Infinite and will have Undo & Redo buttons, which is a first for Forge.
HOW’S CRAIG?
We’ve all laughed very hard at the nonstop stream of Craig memes the community is cranking out. Craig is thick-skinned and seems to be taking it in stride though all of this fame and attention seems to be going to his head.
Uncle Pey'j כתב:אני מעריך אותם על האומץ להתמודד עם הביקורת ולא להחליק ולהמשיך הלאה,כי אני מניח שלעבוד על פרוייקט כזה במשך כל כך הרבה שנים ואז לקבל שטיפה כזו,גם אם רובה מוצדקת, זה לא דבר קל.
אני עדיין מתקשה לראות איך הם מצליחים לשנות את המשחק גרפית בצורה דרסטית בחודשים הבודדים שנשארו להם,ודחייה לא נראית כמו מדהו שעומד על הפרק..מקווה שיצליחו להפתיע אותי.
ואני מניח שODST מגיע בספטמבר,והיילו 4 באוקטובר/נובמבר. אני באמת מתקשה לראות איך הם מתעלמים ממה שקרה בהיילו 5 בלי לצחוק בפנים של כל מי שמושקע ביקום הזה.
dean כתב:Uncle Pey'j כתב:אני מעריך אותם על האומץ להתמודד עם הביקורת ולא להחליק ולהמשיך הלאה,כי אני מניח שלעבוד על פרוייקט כזה במשך כל כך הרבה שנים ואז לקבל שטיפה כזו,גם אם רובה מוצדקת, זה לא דבר קל.
אני עדיין מתקשה לראות איך הם מצליחים לשנות את המשחק גרפית בצורה דרסטית בחודשים הבודדים שנשארו להם,ודחייה לא נראית כמו מדהו שעומד על הפרק..מקווה שיצליחו להפתיע אותי.
ואני מניח שODST מגיע בספטמבר,והיילו 4 באוקטובר/נובמבר. אני באמת מתקשה לראות איך הם מתעלמים ממה שקרה בהיילו 5 בלי לצחוק בפנים של כל מי שמושקע ביקום הזה.
הם לא יצליחו כי זה לא אפשרי בזמן כל כך קצר.
ראשים צריכים לעוף ב 343.
Klayman כתב:אין שום ויכוח אחי. וכן, לתקופה מסוימת, כשהיה נראה שכל מפיצה תחת השמש הולכת לכיוון של חנות משלה, חשבתי שמיקרוסופט (וכל השאר), לא יגיעו לסטים. ככל הנראה, עסקית, זה משתלם להן (לראיה, כמות הזמן הארוכה שבה Sea of Thieves נמצא בראש המשחקים הנמכרים בסטים). אני מאמין שנחתם הסכם אחר מאחורי הקלעים ומיקרוסופט ו EA אינן משלמות 30% על כל מכירה באמת, אבל אין לי איך להוכיח זאת. זו הערכה. בניגוד לאחרים, אני לא מבלבל בין הערכות, עובדות וקביעות.
Uncle Pey'j כתב:אני מעריך אותם על האומץ להתמודד עם הביקורת ולא להחליק ולהמשיך הלאה,כי אני מניח שלעבוד על פרוייקט כזה במשך כל כך הרבה שנים ואז לקבל שטיפה כזו,גם אם רובה מוצדקת, זה לא דבר קל.
אני עדיין מתקשה לראות איך הם מצליחים לשנות את המשחק גרפית בצורה דרסטית בחודשים הבודדים שנשארו להם,ודחייה לא נראית כמו מדהו שעומד על הפרק..מקווה שיצליחו להפתיע אותי.
This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
Specialty peripherals, such as officially licensed racing wheels, arcade sticks, and flight sticks, will work with PS5 games and supported PS4 games.
The Platinum and Gold Wireless Headsets, as well as third-party headsets that connect via USB port or audio jack, will work on PS5 (the headset companion app is not compatible with PS5).
The DualShock 4 wireless controller and PlayStation officially licensed third-party gamepad controllers will work with supported PS4 games.
Both the PS Move Motion Controllers and the PlayStation VR Aim Controller will work with supported PS VR games on PS5.
Will DualShock 4 work with PS5 games?
No, we believe that PS5 games should take advantage of the new capabilities and features we’re bringing to the platform, including the features of DualSense wireless controller.
glass man כתב:לפי דעתי מה שנראה מסוני צד א וג' ברובו המוחלט יהיה קרוס ג'ן
כי זו הגאונות הלא יאמנת של סוני. הם יודעים שהם צריכים משחקי קרוס ג'ן כמו מייק כדי לתת לבעלי הפס5 עוד מה לשחק בזמני ההשקה וגם לעשות כסף מזה דרך הפס4.
ההבדל הוא שסוני יודעת לעשות את זה בדרך שהגיימרים מחפשים.
אם הם היו מראים משחקי קרוס ג'ן בחשיפה של הפס5. כשגם ככה משחקי הפס5 נראים כרגע משחקי ps4.5 הם היו חוטפים על זה בראש.
עכשיו שהם הוכיחו שיהיה לפס5 אקסקלוסיבים בתקופות ההשקה אפשר להתמקד בקרוס ג'ן. כמו שלאסקין אמר זה לא יהיה המון משחקים כי רוב הצוותים מתמקדים בדור הבא.
סיליניט הייל מוקדם לדעת כי המקורות טרם התחילו לזמר בענינו.
אבל אני אהמר שסוני תרצה קודם לסחוט את הלימון מtlou2 got ספיידרמן מורלס והמשחקים שעוד לא ראינו לפני שאנחנו רואים משהו ממנו.
פאק שיינובי עושה לי הייפ. יאללה מייקרוסופט שכנעו אותי להרים את הלוקהארט מהמדף! נשמע מעניין.
BiA כתב:This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
בקצב הזה נקבל את המחיר ב-2021.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 34 אורחים