DrKeo כתב:הבעיה היא שקו המחשבה שלנו הפוך, אנחנו חושבים על פיתוח לחלש ואז שדרוג לחזק כמו בדור הזה עם הפס4 והפרו במקום הכיוון ההפוך שהולך להיות הכיוון בדור הבא. אז בו ננסה לחשוב על זה בצורה אחרת לגמרי. דמיין שאתה מפתח ואתה מפתח אך ורק לאנקונדה, תשכח בכלל שיש לוקהארט, יש רק אנקונדה ופס5 שהן כנראה בערך באותו כוח (20-30 אחוז לפה או לפה). עכשיו אחרי שסיימת לפתח את המשחק, תתחיל להוריד רזולוציה עד שהלוקהארט מסתדרת עם המשחק. בתאוריה, כשתגיע לסביבות ה-1250P (אם זה באמת הפרש כוח של פי 3) המשחק כבר אמור לעבוד על הלוקהארט כמו שהוא עובד על האנקונדה. עדין יש בעייות ביצועים? תרד עד ל-1080P. כאן כבר הסיכוי די אפסי שתמשיך לקבל בעיות ביצועים אבל אם אנחנו במצב נורא חריג של משחק מתוך 100 או משהו כזה, תרד ל-900p. ורק להדגיש, בין 900P לבין 4K יש הפרש של פי 5.76, זה כבר מתחיל לשפשף את ההפרש בכוח בין ה-360 ל-ONE כך שאני חושב שזה טרוף לטעון שקונסולה שחלשה פי 3 לא תצליח להמודד עם משחק שהורידו לו את הרזולוציה פי 5.76. אני אפילו אגדיל ואומר שההפרש כוח הוא פי 3 ולא פי 4 כדי לעשות למפתחים חיים קלים, כדי לכסות על מקרה הקיצון. ההפרש 33% הזה נועד בדיוק לדברים שאתם מפחדים מהם.
אז אם מסתכלים על זה מהכיוון ההפוך, כלומר תפתח לאנקונדה ואז "תחזיק אצבעות ואולי זה ירוץ על הלוקהארט ב-1080P", אז זה לא נשמע כל כך נורא. עכשיו תצטרך לסמוך עלי ועל מיקרוסופט שאם ההפרש כוח בינהן הוא באמת פי 3, כנראה ש99.9% מהמשחקים ירוצו יופי ב-1080P על הלוקהארט בלי שהמפתחת תצטרך לגעת בשורה אחת של קוד.
ורק דבר אחרון, תזכור שהמספר 4, 8 ו-12 TFLOPS לשלושת הקונסולות הוא מספר שנשלף משום מקום. עברתי על הת'רד הזה ב-ERA ואין באמת אף אחד שקונקרטית טוען את זה, רק ערימה של 100 אנשים שלא מבינים כלום בחומרה שמברברים עוד 3-4 אנשים שכן מבינים וזורקים איזו הודעת sigh* פעם בכמה עמודים כשאנשים מתחילים להשתולל שם יותר מדי עם פנטזיות ושטויות. אז אני חושב שאפשר די לשכוח מהמספרי 4, 8 ו-12 כי הוא מצוץ מהאצבע ממילא.
אבל זה לא איך שמפתחים יחשבו, הם לא יפתחו לאנקונדה בסוג של וואקום, הם יצטרכו לקחת את הלוקאהרט בחשבון בכל שלבי הפיתוח, לכן אם ירצו לדחוף אפקט מתקדם במיוחד שיגרום ללוקהארט לרדת ל 15 פריימים הם יעדיפו לוותר על זה.
אני מקווה שהמספרים באמת לא מדוייקים, גם מבחינת הפס5 וגם מבחינת הלוקהארט, אם הם נכונים והדור הבא ירונדר ב 4K אז מצפה לנו הקפיצה הגראפית הכי פאתטית שנראתה בהפרש.
לפחות בגיימפליי ובמסביב צריכה להיות קפיצה משמעותית, לפחות פה גם בתסריט הכי שלילי זה בלתי נמנע לאור הקפיצה בכח עיבוד.