DrKeo כתב:יצאו דרישות המינימום של ג׳דיי surviver והן יחסית נמוכות, כנראה שהוא יכל די בקלות לצאת לדור הקודם אלה אם הם מנצלים את ה-SSD בצורה כזו או אחרת. כנראה ש-EA לא חשבה שהדור הקודם שווה את האקסטרה הוצאות פיתוח.
a convergence of several inputs" helped shape the creation of Mirage, the first in their mind is the voice of the community. "Origins, Odyssey, Valhalla. They are all great games with the promise to live an epic journey in a strong fantasy,
Amongst our fans, we started hearing the desire for a character-driven story, focused on the core pillars of the first ACs in a more intimate scale. It resonates with us as well, as developers, and this was the starting point of the project.
This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
Laskin כתב:כשמכוונים ל-26 זה ייצא ב-27… וזה כבר כן יהיה קרוב.
הדור הזה חייב ריסטארט כדי שיתמוך בDLSS או משהו צריך כמו שצריך.
יצאו בנצ׳מרקים של הארי פוטר החדש למחשב, עם ריג חזק במיוחד שכולל 4090 המשחק מקבל ממוצע של 45 פריימים בערך, בהגדרות הכי גבוהות כמובן עם RT והכל. עם dlss3 - מעל מאה פריימים. זה גיימצ׳יינג׳ר שהדור הזה פספס בגדול, וגם ככה יכולות הRT מקבילות לאיזה RTX 2060… אני אשמח אם הדור אפילו יקוצר ותגיע יורשת ב-2026 ויראליות אני חושב שזה לא יהיה מאוד רחוק.
swiss-the-engine כתב:אבל כל האקסטרה פריימים האלה זה רק כאילו לא? אין שם תגובתיות וזאת ה-סיבה לפריימים גבוהים
swiss-the-engine כתב:בסדר פה זה אנחנו בפורום. אנשים ״מבינים עניין״
Laskin כתב:עוד 10MS או אפילו 20 לא יהיה מורגש לשום גיימר ב-99.99% מהמשחקים, זה כמו שתגיד שיש תופעות לוואי עם DLSS 2, זה לא יהיה מורגש כמעט אף פעם, היום. גם לפתרונות AA רבים יש תופעות לוואי.
לגבי DLSS 3 אני לא בטוח מה הכוונה שזה ״רק בכאילו״ יותר פריימים, כי אני עושה בנצ׳מרק והוא כותב לי כמה פריימים קיבלתי, נניח 100+ כמו במקרה הארי פוטר, וזה גם נראה בהתאם, כך שמה שמתרחש בפועל מאחורי הטכנולוגיה פחות רלוונטי כי התוצאה היא תמונה חלקה בדיוק כמו 100+ פריימים ״אמיתיים״. לא בדומה אלא בדיוק ולפי מה שאני זוכר מDF זה אפילו מחליק אותה יותר טוב מנייטיב, בדומה לחידוד שDLSS 2, שלפעמים מאפשר לקרוא שלטים רחוקים טוב יותר מנייטיב וכד׳.
בקיצור, אם היה את זה בקונסולות אז כן - משחק שרץ בקושי ב-30 היה טס ב-60, ומשחק שלא מגיע ל-20 היה רץ חלק ב-30 וכו׳…
Laskin כתב:יש להם את הreflex שממה שאני מבין אמור לצמצם את זה עוד קצת, אבל בכל אופן עוד 30ms גם כן לא היה משנה לרוב משחקי המולטי שאינם סופר דופר מהירים.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 19 אורחים