נושא הדור הבא

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי bling » 21 מאי 2019, 11:39

מצטער על ההפצצה, פשוט סוני לא מפסיקה לדבר על הדור הבא :shock:

כל העניין הזה מעלה לי את ההייפ ל E3, הרי ברור שמייקרוסופט עכשיו תשתף בכיף דברים, לדעתי סוני לא סתם עושה את זה, הם רוצים להשאר בדיבורים ובעניינים כי הם יודעים שמייקרוסופט תלך על זה חזק.

פה מובא סיכום לגבי תוכניות הצד א׳ שלהם וסוני על הדרך משוויצה בעד כמה המותגים שלה התחזקו בדור הזה:



כמו שאתם רואים הם לא אמרו את המילה האחרונה, הם הולכים להתרחב בצד א׳ גם בצורה אורגנית וגם ע״י רכישות, שלא תחשבו שרק מייקרוסופט יודעת לעשות את הקטע הזה של לקנות חברות, גם סוני עכשיו טחונים בכסף :)

אגב וזה מתקשר לת׳רד המכירות, TLOU שנחשב לכזאת אגדה שמתקשרת לכולנו לדור הקודם מכר יותר על הפס4, ועדיין כולם כמובן יתייחסו אליו כאחד המשחקים הטובים של הפס3 אבל זה קצת מצחיק שבתכלס מבחינת מספרים הוא יותר משחק פס4 מ 3.

Laskin
Elder
הודעות: 21779
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי Laskin » 21 מאי 2019, 11:43

זה טבעי לגמרי שהרגליים הארוכות של המשחק הזה (TLOU) יהיו על הדור הבא בגירסה המשופרת, כמו שהגיוני שזה יקרה במשחקי זלדה שיוצאים בסוף הדור וגם לדור שאחרי, אבל מניח שבמונחים של כסף הם עשו בערך אותו דבר, כי גירסת הPS4 בטח נמכרה בממוצע באיזה 30 דולר לעומת 50 של הPS3.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי DrKeo » 21 מאי 2019, 11:51

bling כתב:קטע קיאו, באתי לכתוב לך על ההודעה הקודמת שלך בנוגע ל SSD שאני מקווה שהטכנולוגיה באמת תעמוד בציפיות ושזה לא יהיה עוד branding דור הבא ריק וחסר משמעות מעשית (ולא חסר לסוני כאלו, *שיעול* בלו ריי *שיעול*) ובדיוק סוני משחררים את הדגמת הספיידרמן שסרני הציג ל Wire. שמע זה ממש מרשים, לא רק הקטע של הטעינה הסופר מהירה אלא איך שזה משפיע על הגיימפליי כמו שהסברת בהודעה לעידן.

תגיד, אבל איך זה יראה במשחק דור הבא שיהיה תובעני ומאסיבי הרבה יותר מספיידי, היחס הזה ישאר או ששם הפס5 גם תתחיל לקרטע כמו הפס4 עם ספיידי?

אם זה ישמר אז אני כבר מדמיין ב GTA6 את המשימה שבה עולים על טיל שמשגר אותך במהירות הזוייה לאורך כל המפה או סתם מדמיין איך מטוסי קרב יטוסו במהירות שתרגיש הזוייה בלי שכל המסך יהפך לחגיגת פופ אינס :)

הכל עניין של יחס. בספיידרמן כל אזור הוא 20MB כי זה מה שה-HDD של הפס4 מסוגל להזרים, עכשיו שמריצים אותו על משהו שמזרים פי 19 יותר מהר אז פתאום אפשר לעוף בעיר. אבל אם ספיידמן היה מפותח לפס5 הרי שאזור לא היה 20MB, הוא היה הרבה יותר ולכן מהירות התעופה הייתה כנראה איטית יותר. אם אינסומניאק היו עושים כל אזור בגודל 4MB אז ספיידרמן יכל לעוף במהירות הזאת, אבל אז המשחק היה מכוער למדי. אז זה אקט של באלאנס, כמה מהר אפשר להזרים מידע מול הכוח של הקונסולה לעשות גרפיקה מסויימת. SSD מעלה את היחס בצורה די קיצונית, זינוק ענק. זה אומר שעם SSD אזורים יוכלו להיות גם יפים יותר וגם לזוז מהר יותר, רק ברור שלא מהר כמו הדמו ספיידרמן לפס4 כי מי רוצה שספיידרמן 2 לפס5 יראה כמו ספיידרמן לפס4? אז הכל שאלה של החלטת מפתחת ואיפה נמצאים צווארי הבקבוק. כלומר יכול להיות שספיידרמן 2, בגרפיקה הכי יפה שה-GPU של הפס5 מסוגל להוציא, יוכל עדין להזרים אזורים פי כמה יותר מהר מהמשחק פס4.

עוד משהו שצריך לזכור הוא שגם יש זיכרון גדול יותר בדור הבא. כל האזורים בספיידרמן תופסים פחות מ-3GB, כלומר אפילו לא צריך SSD בשביל לעשות את הדמו הזה, אפשר לשמור את כל העיר בזיכרון כי לפס5 יש כנראה איזה 10GB אקסטרה פנוי למפתחים. אם כל העיר בזיכרון, אפשר ולעוף בה במהירות אינסופית וגם fast travel יהיה מידי, אפילו לא 0.8 שניות. כלומר הדמו הזה נועד להדגים משהו מאוד ספציפי, כמה מהר ה-SSD מסוגל להאכיל את הזיכרון. אבל כשנזכרים שגם הזיכרון גדול יותר ומהיר יותר, האפשרויות מתרחבות ממש. אני חושב שהקומבו של הזיכרון הגדול והמהיר עם ה-SSD בהחלט יהיה גיימצ'יינג'ר והמהירויות האדירות שראינו בדמו ספיידרמן יהיו אפשריות גם בגרפיקת פס5 בגלל השילוב של השדרוג זיכרון וה-SSD וה-CPU (כי בסופו של דבר כל חפץ על המסך צריך לקבל draw call מה-CPU ואם ה-CPU לא עומד בקצב, יהיו גמגומים).
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי DrKeo » 21 מאי 2019, 11:51

bling כתב:מצטער על ההפצצה, פשוט סוני לא מפסיקה לדבר על הדור הבא :shock:

כל העניין הזה מעלה לי את ההייפ ל E3, הרי ברור שמייקרוסופט עכשיו תשתף בכיף דברים, לדעתי סוני לא סתם עושה את זה, הם רוצים להשאר בדיבורים ובעניינים כי הם יודעים שמייקרוסופט תלך על זה חזק.

פה מובא סיכום לגבי תוכניות הצד א׳ שלהם וסוני על הדרך משוויצה בעד כמה המותגים שלה התחזקו בדור הזה:



כמו שאתם רואים הם לא אמרו את המילה האחרונה, הם הולכים להתרחב בצד א׳ גם בצורה אורגנית וגם ע״י רכישות, שלא תחשבו שרק מייקרוסופט יודעת לעשות את הקטע הזה של לקנות חברות, גם סוני עכשיו טחונים בכסף :)

אגב וזה מתקשר לת׳רד המכירות, TLOU שנחשב לכזאת אגדה שמתקשרת לכולנו לדור הקודם מכר יותר על הפס4, ועדיין כולם כמובן יתייחסו אליו כאחד המשחקים הטובים של הפס3 אבל זה קצת מצחיק שבתכלס מבחינת מספרים הוא יותר משחק פס4 מ 3.

בדודה שלך בלינג פשוט תראה את המצגת שהבאתי לפני כמה הודעות, היא קצרה וכל מה שאתה מביא זה סתם screenshots מהמצגת הזאת :)
https://www.sony.net/SonyInfo/IR/librar ... /GNS_E.pdf
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי bling » 21 מאי 2019, 12:19

DrKeo כתב:
bling כתב:קטע קיאו, באתי לכתוב לך על ההודעה הקודמת שלך בנוגע ל SSD שאני מקווה שהטכנולוגיה באמת תעמוד בציפיות ושזה לא יהיה עוד branding דור הבא ריק וחסר משמעות מעשית (ולא חסר לסוני כאלו, *שיעול* בלו ריי *שיעול*) ובדיוק סוני משחררים את הדגמת הספיידרמן שסרני הציג ל Wire. שמע זה ממש מרשים, לא רק הקטע של הטעינה הסופר מהירה אלא איך שזה משפיע על הגיימפליי כמו שהסברת בהודעה לעידן.

תגיד, אבל איך זה יראה במשחק דור הבא שיהיה תובעני ומאסיבי הרבה יותר מספיידי, היחס הזה ישאר או ששם הפס5 גם תתחיל לקרטע כמו הפס4 עם ספיידי?

אם זה ישמר אז אני כבר מדמיין ב GTA6 את המשימה שבה עולים על טיל שמשגר אותך במהירות הזוייה לאורך כל המפה או סתם מדמיין איך מטוסי קרב יטוסו במהירות שתרגיש הזוייה בלי שכל המסך יהפך לחגיגת פופ אינס :)

הכל עניין של יחס. בספיידרמן כל אזור הוא 20MB כי זה מה שה-HDD של הפס4 מסוגל להזרים, עכשיו שמריצים אותו על משהו שמזרים פי 19 יותר מהר אז פתאום אפשר לעוף בעיר. אבל אם ספיידמן היה מפותח לפס5 הרי שאזור לא היה 20MB, הוא היה הרבה יותר ולכן מהירות התעופה הייתה כנראה איטית יותר. אם אינסומניאק היו עושים כל אזור בגודל 4MB אז ספיידרמן יכל לעוף במהירות הזאת, אבל אז המשחק היה מכוער למדי. אז זה אקט של באלאנס, כמה מהר אפשר להזרים מידע מול הכוח של הקונסולה לעשות גרפיקה מסויימת. SSD מעלה את היחס בצורה די קיצונית, זינוק ענק. זה אומר שעם SSD אזורים יוכלו להיות גם יפים יותר וגם לזוז מהר יותר, רק ברור שלא מהר כמו הדמו ספיידרמן לפס4 כי מי רוצה שספיידרמן 2 לפס5 יראה כמו ספיידרמן לפס4? אז הכל שאלה של החלטת מפתחת ואיפה נמצאים צווארי הבקבוק. כלומר יכול להיות שספיידרמן 2, בגרפיקה הכי יפה שה-GPU של הפס5 מסוגל להוציא, יוכל עדין להזרים אזורים פי כמה יותר מהר מהמשחק פס4.

עוד משהו שצריך לזכור הוא שגם יש זיכרון גדול יותר בדור הבא. כל האזורים בספיידרמן תופסים פחות מ-3GB, כלומר אפילו לא צריך SSD בשביל לעשות את הדמו הזה, אפשר לשמור את כל העיר בזיכרון כי לפס5 יש כנראה איזה 10GB אקסטרה פנוי למפתחים. אם כל העיר בזיכרון, אפשר ולעוף בה במהירות אינסופית וגם fast travel יהיה מידי, אפילו לא 0.8 שניות. כלומר הדמו הזה נועד להדגים משהו מאוד ספציפי, כמה מהר ה-SSD מסוגל להאכיל את הזיכרון. אבל כשנזכרים שגם הזיכרון גדול יותר ומהיר יותר, האפשרויות מתרחבות ממש. אני חושב שהקומבו של הזיכרון הגדול והמהיר עם ה-SSD בהחלט יהיה גיימצ'יינג'ר והמהירויות האדירות שראינו בדמו ספיידרמן יהיו אפשריות גם בגרפיקת פס5 בגלל השילוב של השדרוג זיכרון וה-SSD וה-CPU (כי בסופו של דבר כל חפץ על המסך צריך לקבל draw call מה-CPU ואם ה-CPU לא עומד בקצב, יהיו גמגומים).


בקיצור אפשר להיות אופטימיים אבל התמונה לגבי עד כמה זה יהיה גם גיים צ׳יינג׳ר במשחקי פס5 תובעניים תתבהר באמת רק כשיצאו המשחקים האלה :)

ומה אתה רוצה מדודה שלי, הכוונה שלי היתה פחות להתייחס לתמונה (שהעברתי אותה לנושא המכירות לאיפה ששייכת באמת) ויותר לעניין הזה שהציוץ מדבר עליו שהם מתכוונים להגדיל צד ג׳ בצורה אורגנית ובצורה של רכישות שזה לא משהו שדיברו עליו עד היום בהקשר לסוני ולדור הבא (הרי זו תמיד מייקרוסופט שקונה עכשיו), זה שהבאת את כל המצגות זה לא באמת קשור לעניין הצד א׳.

בלי קשר אני בטוח שעוד כמה פספסו אותן, יותר נוח כשהן פרוסות בפורום עצמו כשאפשר אבל זו העדפה אישית, אני מעדיף להכנס לכמה שפחות לינקים כשאני גולש בסלולר לפחות (פותח חלונות חדשים וזה קצת מעצבן, זה לא טאבים נוחים כמו במחשב) :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי DrKeo » 21 מאי 2019, 12:47

bling כתב:
DrKeo כתב:
bling כתב:קטע קיאו, באתי לכתוב לך על ההודעה הקודמת שלך בנוגע ל SSD שאני מקווה שהטכנולוגיה באמת תעמוד בציפיות ושזה לא יהיה עוד branding דור הבא ריק וחסר משמעות מעשית (ולא חסר לסוני כאלו, *שיעול* בלו ריי *שיעול*) ובדיוק סוני משחררים את הדגמת הספיידרמן שסרני הציג ל Wire. שמע זה ממש מרשים, לא רק הקטע של הטעינה הסופר מהירה אלא איך שזה משפיע על הגיימפליי כמו שהסברת בהודעה לעידן.

תגיד, אבל איך זה יראה במשחק דור הבא שיהיה תובעני ומאסיבי הרבה יותר מספיידי, היחס הזה ישאר או ששם הפס5 גם תתחיל לקרטע כמו הפס4 עם ספיידי?

אם זה ישמר אז אני כבר מדמיין ב GTA6 את המשימה שבה עולים על טיל שמשגר אותך במהירות הזוייה לאורך כל המפה או סתם מדמיין איך מטוסי קרב יטוסו במהירות שתרגיש הזוייה בלי שכל המסך יהפך לחגיגת פופ אינס :)

הכל עניין של יחס. בספיידרמן כל אזור הוא 20MB כי זה מה שה-HDD של הפס4 מסוגל להזרים, עכשיו שמריצים אותו על משהו שמזרים פי 19 יותר מהר אז פתאום אפשר לעוף בעיר. אבל אם ספיידמן היה מפותח לפס5 הרי שאזור לא היה 20MB, הוא היה הרבה יותר ולכן מהירות התעופה הייתה כנראה איטית יותר. אם אינסומניאק היו עושים כל אזור בגודל 4MB אז ספיידרמן יכל לעוף במהירות הזאת, אבל אז המשחק היה מכוער למדי. אז זה אקט של באלאנס, כמה מהר אפשר להזרים מידע מול הכוח של הקונסולה לעשות גרפיקה מסויימת. SSD מעלה את היחס בצורה די קיצונית, זינוק ענק. זה אומר שעם SSD אזורים יוכלו להיות גם יפים יותר וגם לזוז מהר יותר, רק ברור שלא מהר כמו הדמו ספיידרמן לפס4 כי מי רוצה שספיידרמן 2 לפס5 יראה כמו ספיידרמן לפס4? אז הכל שאלה של החלטת מפתחת ואיפה נמצאים צווארי הבקבוק. כלומר יכול להיות שספיידרמן 2, בגרפיקה הכי יפה שה-GPU של הפס5 מסוגל להוציא, יוכל עדין להזרים אזורים פי כמה יותר מהר מהמשחק פס4.

עוד משהו שצריך לזכור הוא שגם יש זיכרון גדול יותר בדור הבא. כל האזורים בספיידרמן תופסים פחות מ-3GB, כלומר אפילו לא צריך SSD בשביל לעשות את הדמו הזה, אפשר לשמור את כל העיר בזיכרון כי לפס5 יש כנראה איזה 10GB אקסטרה פנוי למפתחים. אם כל העיר בזיכרון, אפשר ולעוף בה במהירות אינסופית וגם fast travel יהיה מידי, אפילו לא 0.8 שניות. כלומר הדמו הזה נועד להדגים משהו מאוד ספציפי, כמה מהר ה-SSD מסוגל להאכיל את הזיכרון. אבל כשנזכרים שגם הזיכרון גדול יותר ומהיר יותר, האפשרויות מתרחבות ממש. אני חושב שהקומבו של הזיכרון הגדול והמהיר עם ה-SSD בהחלט יהיה גיימצ'יינג'ר והמהירויות האדירות שראינו בדמו ספיידרמן יהיו אפשריות גם בגרפיקת פס5 בגלל השילוב של השדרוג זיכרון וה-SSD וה-CPU (כי בסופו של דבר כל חפץ על המסך צריך לקבל draw call מה-CPU ואם ה-CPU לא עומד בקצב, יהיו גמגומים).


בקיצור אפשר להיות אופטימיים אבל התמונה לגבי עד כמה זה יהיה גם גיים צ׳יינג׳ר במשחקי פס5 תובעניים תתבהר באמת רק כשיצאו המשחקים האלה :)

ומה אתה רוצה מדודה שלי, הכוונה שלי היתה פחות להתייחס לתמונה (שהעברתי אותה לנושא המכירות לאיפה ששייכת באמת) ויותר לעניין הזה שהציוץ מדבר עליו שהם מתכוונים להגדיל צד ג׳ בצורה אורגנית ובצורה של רכישות שזה לא משהו שדיברו עליו עד היום בהקשר לסוני ולדור הבא (הרי זו תמיד מייקרוסופט שקונה עכשיו), זה שהבאת את כל המצגות זה לא באמת קשור לעניין הצד א׳.

בלי קשר אני בטוח שעוד כמה פספסו אותן, יותר נוח כשהן פרוסות בפורום עצמו כשאפשר אבל זו העדפה אישית, אני מעדיף להכנס לכמה שפחות לינקים כשאני גולש בסלולר לפחות (פותח חלונות חדשים וזה קצת מעצבן, זה לא טאבים נוחים כמו במחשב) :)

אפשר בתאוריה לשחק קצת עם מספרים ולהבין בערך מה אפשרי, לפחות מבחינת ballpark. ה-SSD יתן לנו הזרמה מהירה פי 19 (על פי הזמני fast travel בכתבה של wired). על פי ההרצאה של ספיידרמן כל אזור הוא בגודל 128 על 128 מטרים בנפח 20MB והוא נראה ככה:
spider-man tile stracture and speed.jpg
spider-man tile stracture and speed.jpg (175.92 KiB) נצפה 8105 פעמים


אז כמו שאתה רואה, בכל רגע נתון מזרימים 3 אזורים וזה נותן לספיידרמן להתקדם במהירות של עד 115 קמ"ש. כל אזור כזה הוא 20MB (זה קצת יותר מסובך מזה אבל נדבוק ב-20MB לפשטות), כלומר אם נגדיל אותם לנניח פי 5 בשביל לוק הדור הבא אז נקבל אזורים של 100MB כל אחד. בכל רגע נתון בספיידרמן 1 מוזרמים 3 אזורים, כלומר 60MB. אז בגרפיקה שהגדרנו לספיידרמן 2, מדובר ב-300MB. זה אומר שעם מהירות גדולה פי 19, קבלנו אזורים מפורטים פי 5 ועדין אפשר להזרים אותם פי 3.8 יותר מהר שזה אומר ספיידרמן שנע ב-437 קמ"ש במקום 115 קמ"ש. האם זה מקביל למהירות סילון בסרטון? אני לא חושב, אבל זה כי "בזבזנו" לא מעט מהמהירות של ה-SSD בשבי לספק גרפיקה יפה יותר.

עוד משהו שפחות נגענו בו הוא זיכרון. אם יש לפס5 16GB זיכרון פנוי למפתחים, זה 11GB יותר מהפס4. אם יקדישו אך ורק 1GB מהזיכרון לאזורים, יוכלו בתאוריה לשמור 10 אזורים נוספים של העיר שזה עוד 163K מטרים רבועים שאפשר בתוכם לנוע בכל מהירות שרק תרצה כי הם כבר בתוך הזיכרון. זה אומר שאפשר למשל לתת לספיידרמן יכולת בוסט מטורפת שבה פתאום הוא עף ב-2000 קמ"ש לכמה מאות מטרים עד שמגיעים לקצה האזורים שטעונים בזיכרון וצריך לטעון חדשים. אז גם הזיכרון הגדול משחק כאן תפקיד.

בסוף הכלים בידיים של המפתחת. היא יכולה להקדיש 10GB מהזיכרון לעיר ולתת לך לעוף בה כמו מטורף אבל כנראה שהגרפיקה תפגע משמעותית, היא גם יכולה לעשות משחק סופר יפה עם פירוט מטורף אבל תהיה שוב מוגבל במהירות של הדמות. בקיצור, "זה תלוי" :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי bling » 21 מאי 2019, 13:28

אחלה הסבר קיאו, נשמע מבטיח מאוד, גם אם זה לא באמת יהיה במהירות סילון כמו בהדגמה עדיין אנחנו צפויים לקפיצה משמעותית בחלקות ובהרגשה של הגיימפליי ובכלל, קפיצה ענקית באימרסיביות ופירוט של עולמות פתוחים. נשמע חתיכת גיים צ'יינג'ר וגם סוני עצמה חוזרת על זה שוב במצגות כ pillar חשוב לטכנולוגיה של הדור הבא לא פחות מאשר המעבד וכרטיס המסך.

אגב ראיתי את המצגת הבאה בלינק שקיאו צירף בעמוד הקודם.

Screenshot_2019-05-21-13-22-46-880_com.google.android.apps.docs.png
Screenshot_2019-05-21-13-22-46-880_com.google.android.apps.docs.png (337.95 KiB) נצפה 8099 פעמים


הפס4 הולכת להיות מנוע ההכנסות שלהם ל 3 השנים הקרובות. האם זה מרמז שהפס5 הולכת להמכר בהפסדים על כל חתיכה?

Laskin
Elder
הודעות: 21779
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי Laskin » 21 מאי 2019, 13:52

לא נראה לי שזה מה שזה אומר... פשוט שכל משחק קרוס-ג'ן שיצא ימכור כמו לחמניות על הפס4 כי יש להם 100 מליון לקוחות פוטנציאליים, או יותר כמו 150 עוד 3 שנים... אפילו עם ירידת מחיר הם עדיין ימכרו ברווח יפה את המכשירים מהדור הזה, בדור הבא אני מנחש שלא יהיו בהפסדים אבל יהיה להם בסיס קטן מאוד בשנתיים הראשונות (יחסית למה שיש לפס4) והם לא ימכרו פס5 ברווח גדול.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי bling » 21 מאי 2019, 14:28

כן זה גם נשמע הגיוני, שהם לא בהכרח יהיו בהפסדים על כל יחידה אבל התקופה ההתחלתית של הפס5 לא תהיה מנוע צמיחה עיקרי בגלל בסיס משתמשים קטן ורווח שולי (סוג של break even) על כל יחידה. שנתיים לתוך הדור הבא הפס5 צפויה להביא את ה dough.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי DrKeo » 21 מאי 2019, 14:42

שיגור הוא תמיד הפסד אפילו אם המכשיר לא בדיוק נמכר בהפסד. יש עלויות אדירות בשיגור ולרוב הקונסולה במקרה הטוב מצליחה בערך להיות Break even וגם אחרי שאתה מוכר 3-4 מליון מכשירים, גם אם לא הפסדת עליהם, משחקים ממילא לא יכולים למכור יותר מ-1-2 מליון עותקים כי יש כל כך מעט מכשירים בשוק. אז סך הכל זה הגיוני שה-130 מליון מכשירי פס4 שיהיו בשוק ב-2020 יעשו יותר כסף מאשר הפס5.

אגב, אני חושב שאחד הנתונים הכי חשובים הוא ששחקנים שקנו את הפס4 בשנה הראשונה שלה, בזבזו 1600$ בממוצע. כלומר סוני אולי ראתה כאן סטטיסטיקה שמאפשרת לה למכור את הפס5 בהפסד לא קטן ולהסתמך על העובדה שאחרי שנה העלויות יתאזנו וכל מי שקנה את הקונסולה היקרה ליצור יחזיר להם את ההפרש בפי כמה. אז אולי הפעם לא תהיה לנו קונסולה עם עלויות יצור של ~380$ אלה משהו מושקע יותר.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי DrKeo » 21 מאי 2019, 22:12

DICE הולכת בשבוע הקרוב להוציא סדרה של סרטונים עם טכנולוגיות שהם מישמים בפרוסטבייט לדור הבא. זה הסרטון הראשון, טכנולוגית השיער החדשה שלהם:
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי bling » 21 מאי 2019, 23:37

אני לא קונה את זה שככה שיער יראה במשחקי פס5 או סקארלט, זה פחות או יותר על גבול השלמות.

מבחינתי עד להוכחה אחרת אני מתייחס לזה כאל טק דמו מפוצץ. :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי DrKeo » 22 מאי 2019, 02:18

bling כתב:אני לא קונה את זה שככה שיער יראה במשחקי פס5 או סקארלט, זה פחות או יותר על גבול השלמות.

מבחינתי עד להוכחה אחרת אני מתייחס לזה כאל טק דמו מפוצץ. :)

תתיחס לזה כמשהו שבמשחק יהיה בהגדרות גרפיות נמוכות בהרבה אבל זה כן אומר שבדור הבא הקסדה המכוערת שיש לדמויות בדור הקודם והקסדה הפחות מכוערת שיש להן בדור הזה תהפוך לשיער אמיתי וגולש, אפילו אם יהיו בראש 1/10 השיערות וכל שערה תהיה פחות מפורטת :)
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21779
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי Laskin » 22 מאי 2019, 09:52

לא רואה סיבה שלא ייראה ככה בדור הבא... ברור שבמחשב, אבל גם בקונסולות

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי bling » 22 מאי 2019, 11:48

לא רואה סיבה שלא? זה נראה כמעט כמו בחיים האמיתיים, טוב נו אולי כמו פיאה בחיים האמיתיים אבל עדיין זה ממש קרוב. לא רואה מצב שנראה משהו ברמה הזו בצורה נפוצה בדור הבא.

כנראה התיאור של קיאו יותר תואם את מה שבופעל נראה מאשר הסרטון הזה.

Laskin
Elder
הודעות: 21779
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי Laskin » 22 מאי 2019, 11:55

ראינו כבר TECH DEMOS מרשימים מזה לדעתי, אני חושב שבמשחקים פחות מורכבים זה לגמרי אפשרי. נגיד משהו כמו DETROIT. בטח על המחשב, גם במשחקים מורכבים יותר.
אבל לקראת סוף הדור הבא אני לגמרי רואה את זה גם על הקונסולות, גם אם זה יהיה בגירסת הפרו/X שלהן.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי bling » 22 מאי 2019, 12:07

איזה טק דמו שיער מרשים יותר לדעתך? רק אל תביא לי פיקסאר כן? :)

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי Stick » 22 מאי 2019, 12:11

מצד אחד זה באמת נראה קצת דמיוני, אבל גם קשה לדעת מראש מה יהיה אפשרי או לא אפשרי בדור הבא, תמיד זה ככה אחרי שהתרגלנו במשך כמה שנים לרמה גראפית מסוימת ופתאום יש קפיצה מיידית וענקית. סך הכל אם הייתי רואה סרטון מקטע מעבר של אנצ'רטד 4 ב2012, אני די בטוח שלא הייתי מאמין שזה עומד להיות אפשרי.

Laskin
Elder
הודעות: 21779
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי Laskin » 22 מאי 2019, 14:05

וואלה, חיפשתי עכשיו ולא מצאתי משהו מרשים יותר... יש דמואים מעולים מ-2008 (!) אבל הם בקצב פריימים מגוחך, ובאמת שהזכרון שלי החמיא להם יותר ממה שהיה צריך... זה מ-2010 אבל אותו דבר שהוצג ב-2008 בערך:


ועדיין - זה נראה לי אפשרי לגמרי, היום שיער נראה הרבה יותר טוב במשחקים (אפילו בTR ו-WITCHER עם HAIRWORKS, למרות ששניהם משחקים בני 5-6 שנים), הדמו הזה לא נראה ממש מד"ב היום.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי DrKeo » 22 מאי 2019, 14:27

ראינו בעבר שיער כמעט מרשים כמו זה (למרות שתקפצו ל-0:19, כשהשיער מואר מאחור, בחיים לא ראיתי משהו שנראה ככה) בדמואים טכניים של PHYSX, למשל זה:


אבל אני חושב שיש הבדל די גדול בין המקרים. האחד הוא NVIDIA שמשקיעה 90% מה-GPU הכי חזק שיש להם כדי להדגים מה אפשרי בכדי למכור הייפ למפתחים ובשני זאת הדגמה בתוך מנוע של DICE. ההבדל בין DICE לבין NVIDIA הוא ש-DICE לא מוכרים את המנוע שלהם, זה מנוע פנימי של EA והם לא הולכים לבזבז את הזמן שלהם בפיתוח פיצ'רים שהם בעצמם לא הולכים להשתמש בהם במשחקי DICE. כלומר אולי השיער שאנחנו רואים פה הוא BEST CASE SCENARIO שבטח יהיה בשימוש ברמה הגרפית הזאת רק בנניח המצב סינגלפלייר של FIFA שבו יש 3-4 דמויות על המסך מדברות בחדר, אבל אני כן חושב שזה הולך להיות הבסיס לכל השיער במשחקי פרוסטבייט ברמת איכות כזו או אחרת.

גם צריך לזכור שכל הדמואים של השיער בעבר רצו לפני 10 שנים על כל מני כרטיסי 1TF-2TF שבזבזו כמעט את כל הכוח שלהם על השיער הזה. עכשיו בדור החדש זה אולי 10%-20% מהכוח של ה-GPU של הקונסולות החדשות כך שאם שיער באיכות הזאת חשוב מספיק למפתחת (נניח ביוור משחק שבו דמויות מדברות בקלוזאפ למצלמה), להשתמש ב-10%-20% מה-GPU שלך לעשות משהו כזה זאת יכולה להיות בחירה הגיונית. סתם לדוגמה, הורייזן משתמש ב-7% מה-GPU של הפס4 ליצירת העננים הווליומטרים על פי הבלוגים של גרילה, כלומר אם יש משחק שמספיק חשוב לו דמיות שנראות טוב מקרוב הוא יכול להקדיש לא מעט ביצועים לזה. אבל כן, אני חושב שגם המשחק שישתמש בשיער ברמה הכי גבוהה בדור הבא לא יראה טוב ברמה הזאת, אולי רק בגרסת המחשב עוד כמה שנים שנתעסק בכל מני כרטיסי 30TF+.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21779
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי Laskin » 22 מאי 2019, 14:32

נו, אז יש ביננו הסכמה :D

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי bling » 22 מאי 2019, 18:51

DrKeo כתב: אבל כן, אני חושב שגם המשחק שישתמש בשיער ברמה הכי גבוהה בדור הבא לא יראה טוב ברמה הזאת, אולי רק בגרסת המחשב עוד כמה שנים שנתעסק בכל מני כרטיסי 30TF+.


לא לאסקין, אין הסכמה :)

Laskin
Elder
הודעות: 21779
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי Laskin » 22 מאי 2019, 23:44

היי, אם יוצאת גירסת פרו/אקס בדור הזה - זה בערך יהיה הכח שלה, אז דווקא כן.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי bling » 23 מאי 2019, 09:50

אין מצב שגרסאות הפרו/X יהיו 30+ טרה פלופס, אני צנצנת אם כן :)

Laskin
Elder
הודעות: 21779
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי Laskin » 23 מאי 2019, 10:31

ה-ONE S היא משהו כמו 1.25TF, ה-ONE X היא 6TF, כמעט פי 5... ה-PS4 PRO קפצה בערך פי 2.5 על פני הקונסולה הרגילה... לפי החישוב הזה אם הדור הבא יהיה בערך 12-14TF אין שום סיבה שהשדרוג לא יהיה לכל הפחות פי 2, משמע בסביבות ה-30.
אנחנו מדברים על 2023 לפחות... 4 שנים מהיום. לפני 4 שנים הכרטיס הכי חזק היה 980TI עם 5.6TF.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 34 אורחים