Laskin כתב:אי אפשר לקרוא לתוספת של הפטיק+מיקרופון+טריגרים עם דרגות קושי משתנות בהתאם למשחק בצורה דינמית - ״עמידה במקום״, זאת בנוסף לעיצוב חדש וכפתורי L1/R2 גדולים... אני כבר לא יודע אם אתה מטריל או לא
בטח ובטח כשהמתחרה לא שינה כלום ושאין לו רבע מהפיצ׳רים האלה.
omerkot כתב:השלט הזה לא נראה רע ולא נראה טוב. אם הייתי צריך לתאר או למישהו בטלפון אז הייתי אומר שזה נראה כמו דואלשוק שחטף איזה וירוס נינטנדו.
בשורה גדולה אין פה (וזה לא בהכרח דבר רע)
swiss-the-engine כתב:אבל rumble וhaptic feedback זה לא אותו דבר
DrKeo כתב:כן, כמו שסוויס אמר, יש להם הפטיק פידבאק בשלט אבל בנוסף יש להם force feedback בטריגרים וזה משהו חדש לגמרי לקונסולות.
swiss-the-engine כתב:DrKeo כתב:כן, כמו שסוויס אמר, יש להם הפטיק פידבאק בשלט אבל בנוסף יש להם force feedback בטריגרים וזה משהו חדש לגמרי לקונסולות.
הייתי תחת הרושם שhaptic feedback זה force feedback.
Laskin כתב:...והסיבה שאני ממש ממש רוצה תמיכה טובה על המחשב, כי אז אוכל להנות מהפיצ׳ר הזה המשחקי צד ג׳
Laskin כתב:זה יהיה ממש פספוס אם זה מה ששוב יקרה.
לסוני יהיה את השלט הכי מגניב והכי טוב (על הנייר), עם תמיכה טובה - כל גיימר במחשב ירצה כזה, ויעדיף אותו על פני השלט של מיקרוסופט או עכבר ומקלדת, לכל משחק בערך למעט שוטרים. משחקי מירוץ, מבט שלישי, פלטפורמרס וכו׳ - יכולים ממש להנות מהפיצ׳רים הייחודיים שלו. הם חייבים לשנות גישה ועכשיו שהם גם מוציאים את הורייזון למחשב אני מקווה שהם הולכים לפחות טיפה להתייחס לגיימרים האלה אחרת. גם מי שכבר יהיה לו שלט אחד כזה למחשב יתפתה אולי מעט יותר לקנות את הקונסולה שלהם
Laskin כתב:אחד זה רטט מתקדם, השני זו התנגדות, כמו שיש למשל בהגה במשחקים, רק שאני מנחש שזה עובד אחרת לגמרי לכן סוני לא מכנים את זה force feedback
Laskin כתב:אם הם יתאמצו לעשות API - אז המפתחים שאולי גם ככה יעשו בזה שימוש בפס5 (ואני מניח שהרבה מהם יעשו זאת אם המשחק מתאים) יוכלו לעשות את זה בצורה ״אוטומטית״ על המחשב.
זה הכל תלוי בסוני בקיצור.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 27 אורחים