bling כתב:קיאו אתה בונה פה יותר מדי הייפ
נראה לי אתה נדיב מדי עם כל מספרי ה TF שאתה זורק פה, אין מצב שזה יהיה שווה ל 20TF של הפס4, נשמע לי מוגזם וראייה אופטימית מדי כאילו הטכניקות השונות וכל המדדים עובדים תמיד בצורה הכי אופטימלית שאפשר ומאיך שאני מכיר שדברים עובדים, לרוב זה לא ככה.
בקיצור, תמיד טוב להוריד קצת ציפיות, גם בדור הפס3 וה 360 היה הייפ ענק כלפי הקפיצה הצפויה ובסוף מבחינה טכנית היו דברים יפים אבל בו זמנית גם לא מעט אכזבות.
DrKeo כתב:bling כתב:קיאו אתה בונה פה יותר מדי הייפ
נראה לי אתה נדיב מדי עם כל מספרי ה TF שאתה זורק פה, אין מצב שזה יהיה שווה ל 20TF של הפס4, נשמע לי מוגזם וראייה אופטימית מדי כאילו הטכניקות השונות וכל המדדים עובדים תמיד בצורה הכי אופטימלית שאפשר ומאיך שאני מכיר שדברים עובדים, לרוב זה לא ככה.
בקיצור, תמיד טוב להוריד קצת ציפיות, גם בדור הפס3 וה 360 היה הייפ ענק כלפי הקפיצה הצפויה ובסוף מבחינה טכנית היו דברים יפים אבל בו זמנית גם לא מעט אכזבות.
טוב, תתעלם מכל השטיקים והקונצים, אבל תזכור שכרטיס RDNA1 בכוח 9.2TF משווה ביצועים לרדאון 7, כרטיס 14TF והוא בכלל מבוסס Vega שאפשר לקרוא לו GCN5, הפס4 מבוססת GCN2. כלומר 9.2TF של RDNA1 משווה ל14TF של ארכיטקטורה טובה משל הפס4. אז עכשיו תחשוב על קונסולה עם RDNA2 ו-12TF. לא היית נותן לה לפחות 17TF של הפס4?
לא הייתי מגזים אם הייתי אומר שההפרש בgpu בין הקונסולות גובל בשני מכשירי ps4. כלומר רק על ההפרש בינהן אתה יכול לשחק פעמיים בtlou2 במקביל. תחשוב על זה רגע, ביחוד שהקונסולות קרובות, מה זה אומר על הכוח שלהן
bling כתב:אני לא בטוח שזה יתבטא רק בכמה פיקסלים פחות וזהו, היתרון כוח שלהם מתבטא בכמעט כל פרמטר חוץ מזיכרון SSD, אם ההבדל קטנטן למה המפתח גרילה לשעבר השתמש בתיאור ״staggering” לתיאור ההבדלים?
idan כתב:קיימת טכנולוגיה דומה על הקונסולות החדשות שמבוססות AMD או שזה רק עניין של NVIDIA ?
bling כתב:אמא שלי לימדה אותי שבחיים אין דברים בחינם ושלכל דבר יש מחיר, אז איך זה בדיוק מסתדר עם הטכניקה הזאת?
בקיצור חייב להיות קאצ׳ P:
Stick כתב:הDLSS של קונטרול היה נוראי בהשקה. כלומר זה לא בהכרח של קונטרול, הטכנולוגיה עצמה הייתה כזו שבעיניי היתה בלתי נסבלת לחלוטין, וגם במשחקים כמו מטרו אקסודוס היה בה *הרבה* יותר הפסד מרווח.
אם המצב באמת השתפר עד כדי כך זה מצוין ואני אהיה המאושר באדם מכך (שיחקתי את קונטרול ב1080p בשביל הRT, עם DLSS אני אמור להרוויח גם 1440 וגם fps גבוה יותר), אבל אני מוריד אותו עכשיו כדי לשפוט בעצמי.
גם בהשקה המצב בעיניי היה הרבה יותר גרוע ממה שאפשר היה לשמוע מהמומחים, אז תסלחו לי אם אני רוצה לבדוק את זה לפני שאתלהב .
מקומות כמו DF התייחסו לזה כפיצ'ר לא לגמרי אפוי שלא פוגע לחלוטין בכל המטרות שלו. בעיניי זה היה על הגבול הלא שחיק מרוב שזה פגע בתמונה ויצר תופעות לוואי לא מתוכננות.
מעניין גם איך זה משפיע על הRT, בזמנו גם כאן הייתה איזו התנגשות שגרמה לחלק מהאפקטים לעבוד מוזר מעט.
bling כתב:אז זה מגביר את הפער בין הפס5 ל XSX לפי מה שאני מבין ממך, כמובן כשזה עובד כמו שצריך מה שלא נשמע מובן מאליו מהתיאור שלך.
כמה TF זה מוסיף לחישוב שלנו? P:
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 68 אורחים