נושא הדור הבא

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי Kazz » 18 ינואר 2020, 19:19

הקטע של התמיכה האחרונית של כל דורות הפלייסטיישן נשמע חשוד מאוד ודי מסגיר את זה שמדובר בהנפצה.

שמועות על קילזון ורימייק של דימון סולס קיימות זמן רב. זה לא בעיה לקחת דברים סבירים כדי כאילו להקנות אמינות לכל שאר מה שהוא אומר שם.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38254
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי DrKeo » 18 ינואר 2020, 19:43

תלוי בהגדרה בתמיכה לאחור. משחקים ספציפים בpsn? בטח. להכניס את הדיסק פס2 של mgs2 שלך ולשחק? ממש לא.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38254
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי DrKeo » 19 ינואר 2020, 12:34

לא ממש דברנו פה על VRS שזאת אחת ממילות הבאזז שרצות על הדור החדש, אז חשבתי שאולי כדאי שנדבר על זה קצת. עשיתי בנצ'מארקים של VRS (קניתי במבצעי חגים את 3D MARK המלא) וממש התרשמתי. אז נתחיל ב-intro ממש מהיר, הקונספט של VRS הוא שלא כל אזור בתמונה נולד שווה, יש כאלה שחשובים יותר מאחרים ואם זה המקרה, למה לרנדר את כולם באותה איכות ולבזבז משאבים? אז מה עושים? מחלקים את המסך למאות ואלפי אריחים, מחליטים כמה חשוב האריח הזה (הוא באמצע המסך או בפינה התחתונה? הוא מציג איזו חתיכה של שמים או הפנים של הדמות? הוא בחושך? הוא חצי מטושטש כי יש DOF עליו או שהוא מאחורי עצם חצי שקוף?) ונותנים לו ציון חשיבות. אז, אחרי שיודעים כמה כל אריח חשוב, מרנדרים כל אריח באיכות אחרת על פי החשיבות שלו. כלומר אזורים חשובים ירונדרו באיכות מלאה, אזורים לא חשובים ירונדרו באיכות נמוכה יותר ובפועל מקבלים תמונה שנראת אותו דבר אבל הביצועים טובים יותר.

כל מפתח יכול לישם פתרון כזה עצמאית (COD MW למשל עושה את זה), אבל יש סוג של סטנדרטיזציה של זה ב-DX12 ובנוסף בכדי לקבל תוצאות באמת טובות צריך תמיכה חומרתית ב-GPU. כרגע רק סדרה 2000 של NVIDIA תומכת, כך שיכלתי לעשות בנצ'מארקים בעצמי.

בסטנדרטיזציה של מיקרוסופט יש שני tier של VRS, הראשון הוא יותר פשטני והשני יותר מתקדם. הגרסה הקצרה היא שב-tier 1 המפתחים יכולים להחליט על איכות של כל אריח לפני שמתחילים לרנדר את התמונה בזמן שב-tier 2 הם יכולים להחליט על שינוי האיכות תוך כדי רנדור התמונה. כלומר tier 2 הוא יותר מעודן ומדוייק מאשר tier 1. למשל בוולפשטיין 2 מיושם tier 1, יש הגדרה ב-SETTINGS שבה בוחרים עוצמה של VRS כשככל שהעוצמה גבוהה יותר האיכות תמונה סובלת והביצועים גדלים.

הרצתי שני בנצ'מארקים של VRS, אחד לכל tier. אני חייב לציין ש-tier 1 פשוט לא נראה טוב בבמצ'מארק, הוא כנראה המקביל להגדרות אגרסיביות של VRS כך שאיכות התמונה ממש יורדת באזורים מסויימים של התמונה. זה נראה כמעט כמו דחיסת וידאו נמוכה בסרטון יוטיוב, כשרואים ריבועים וארטיפקטים באזורים החשוכים בתמונה. קבלתי 60%~ ביצועים טובים יותר, אבל זה היה במחיר של איכות תמונה ירודה. לעומת זאת הבנצ'מארק של tier 2 נראה נהדר, לא ממש הצלחתי למצא בעין בעיות ואם לא הצלחתי בזמן בנצ'מארק, אני בטוח לא אמצא בזמן גיימפליי. גם tier 2 הביא אותם שיפורי ביצועים של 60%.

עכשיו לא צריך להתלהב יותר מדי, 60% הושג כי זה בנצ'מארקים סינטטים. אבל MS עבדה עם FIREAXIS על ישום tier 2 ב-Civ 6 ושם זה נותן 14% ביצועים טובים יותר (עם tier 1 אגרסיבי זה נותן 20%, אבל יש ירידה ויזואלית כשב-tier 2 אין, או לפחות לא מורגשת). כלומר אם ב-XSX למשל מיקרוסופט מישמת tier 2 מהרמה החומרתית ועד ה-API שלהם, היא בעצם תוכל עם 12TF לתפקד כמו 14TF "בחינם". בנוסף חשוב לציין ש-VRS לא מוגבל לרזולוציה טבעית, אפשר להשתמש בזה גם כשיש דברים כמו רקונסטרקציה ל-4K סטייל דמקה ושאר השיטות.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי swym » 19 ינואר 2020, 20:15

DrKeo כתב:אלכס מ-DF עשה פוסט יפה ב-ERA, משהו שהוא עדין לא ממש עשה עליו סרטון ב-DF אבל מתכוון בקרוב. הפוסט הוא בנושא גישה מהירה לקבצים קטנים ב-SSD. האמ;לק הוא ש-STAR CITIZEN משתמש בגישה מהירה לקבצים קטנים, הכוונה היא שכל דיבורי המהירות על SSD עם מספרים כמו 2GB בשניה או 10GB בשניה הם מספרים של קריאה של קובץ אחד עצום לאורך זמן. גישה לקבצים קטנים היא איטית פי כמה, אפילו פי 100. SC משתמש בגישה הסופר מהירה לקבצים קטנים בכדי להזרים את העולם סביבך בקצב מהיר, העולם נמצא על ה-SSD במקום הזיכרון וכשאתה מתקדם בעולם הוא מוזרם דרך ה-SSD לזיכרון. בשביל לעשות את זה צריך גישה מאוד מהירה להמון טקסטורות, מודלים, אנימציות וכדומה, כלומר גישה מהירה לקבצים קטנים.

אבל מה שקורה במשחקים הוא בדרך כלל ההיפך המוחלט: משתמשים בקבצים גדולים כדי לארוז הרבה מאד טקסטורות וכדומה (אטלסים למשל) כך שהקריאה היא רציפה. זה לא רק יעיל יותר מבחינת קריאה מהדיסק, אלא גם בשימוש זיכרון הגרפי.

יותר מזה, במשחקי קונסולה יודעים בדיוק איך לסדר את הקבצים כדי שהם יקראו לזיכרון בסדר האופטימלי, כך שגם במקומות שבהם מדובר בקבצים שונים הקריאה היא ברוב המקרים רציפה (לפעמים אפילו מכניסים את אותו הקובץ במספר מקומות שונים בדיסק כדי להאיץ את מהירות הקריאה). זה גם היה הקטע של הפטנט של סוני לקריאה מזיכרון משני.

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4724
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 19 ינואר 2020, 23:04

נראה שהודלפה תמונה ראשונה מה-UI של הפס5,לפחות בגרסא ראשונית וכזו שנלקחה מערכת פיתוח:
תמונה
האייקון הוא הלוגו של המנוע של גרילה Decima,אז אם מדובר בדבר האמיתי אני מניח שאפשר לצמצמם את המקור שלה למישהו מגרילה/Kojima Productions.
אני מהמר שמדובר בדבר האמיתי הפעם.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38254
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי DrKeo » 20 ינואר 2020, 10:00

swym כתב:
DrKeo כתב:אלכס מ-DF עשה פוסט יפה ב-ERA, משהו שהוא עדין לא ממש עשה עליו סרטון ב-DF אבל מתכוון בקרוב. הפוסט הוא בנושא גישה מהירה לקבצים קטנים ב-SSD. האמ;לק הוא ש-STAR CITIZEN משתמש בגישה מהירה לקבצים קטנים, הכוונה היא שכל דיבורי המהירות על SSD עם מספרים כמו 2GB בשניה או 10GB בשניה הם מספרים של קריאה של קובץ אחד עצום לאורך זמן. גישה לקבצים קטנים היא איטית פי כמה, אפילו פי 100. SC משתמש בגישה הסופר מהירה לקבצים קטנים בכדי להזרים את העולם סביבך בקצב מהיר, העולם נמצא על ה-SSD במקום הזיכרון וכשאתה מתקדם בעולם הוא מוזרם דרך ה-SSD לזיכרון. בשביל לעשות את זה צריך גישה מאוד מהירה להמון טקסטורות, מודלים, אנימציות וכדומה, כלומר גישה מהירה לקבצים קטנים.

אבל מה שקורה במשחקים הוא בדרך כלל ההיפך המוחלט: משתמשים בקבצים גדולים כדי לארוז הרבה מאד טקסטורות וכדומה (אטלסים למשל) כך שהקריאה היא רציפה. זה לא רק יעיל יותר מבחינת קריאה מהדיסק, אלא גם בשימוש זיכרון הגרפי.

יותר מזה, במשחקי קונסולה יודעים בדיוק איך לסדר את הקבצים כדי שהם יקראו לזיכרון בסדר האופטימלי, כך שגם במקומות שבהם מדובר בקבצים שונים הקריאה היא ברוב המקרים רציפה (לפעמים אפילו מכניסים את אותו הקובץ במספר מקומות שונים בדיסק כדי להאיץ את מהירות הקריאה). זה גם היה הקטע של הפטנט של סוני לקריאה מזיכרון משני.

זה מה שהיה בתקופת הדרייב המגנטי בכדי לא להזיז את הזרוע לקריאות ארוכות, זה לא עובד ככה עם SSD והיכולת גישה הרנדומאלית שלו לקבצים. אתה לא יכול לצפות מעולם עצום ופתוח לחזות מראש את סדר ההזרמה של נכסים ואם הוא כן אז הוא חתיכת עולם מוגבל ומאוד "דור קודם". זה חלק מהמהפכה של ה-SSD, היכולת להזרים נכסים בצורה רנדומאלית לגמרי במהירות אדירה ללא סידור מראש על גבי הדיסק (NVMe עושה את זה ביותר מפי 100 יותר מהר מ-HDD מגנטי) מה שמאפשר להשתמש ב-SSD כהארכה של הזיכרון, מן הסתם הארכה איטית אבל עדין שינוי פרדיגמה מ-HDD מגנטי.

ה-HDD שיש היום בקונסולות מסוגל לקרא בערך 0.3MB/s בקריאה רנדומאלית בתור של 1 בזמן שלמשל ה-NVMe שיש לי במחשב מסוגל באותם תנאים לקרא 50MB/s, כמעט פי 170 יותר מהר וזה כמובן בהנחה שהקבצים הם קטנטנים ביותר (4 קילובייט), בקבצים גדולים יותר של מודלים וטקסטורות בדור הבא שיהיו כמה מגה בייטים כל אחד זה יהיה מהיר פי כמה. דור אחרי זה אפשר כבר ללכת על משהו בסגנון אופטן של אינטל שיש לו קריאה רנדומאלית שמגיעה כבר לכמה מאות MB/s ויוכל לספק קפיצה של בערך פי 10 מהפס5.

כמובן שעדין אפשר לסדר דברים לקריאה סדרתית הרבה יותר מהירה, אבל זה כנראה ישמש יותר לטעינה ראשונית של המשחק או ל-dump של הזיכרון ל-SSD אחרי שיוצאים ממשחק בשביל fast resume של כמה משחקים במקביל מאשר להזרמה תוך כדי המשחק.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי bling » 20 ינואר 2020, 12:24

Uncle Pey'j כתב:נראה שהודלפה תמונה ראשונה מה-UI של הפס5,לפחות בגרסא ראשונית וכזו שנלקחה מערכת פיתוח:
תמונה
האייקון הוא הלוגו של המנוע של גרילה Decima,אז אם מדובר בדבר האמיתי אני מניח שאפשר לצמצמם את המקור שלה למישהו מגרילה/Kojima Productions.
אני מהמר שמדובר בדבר האמיתי הפעם.


קצת משעמם לא?

לא היה משהו כזה נורא ב UI של הפס4 אבל אני מצפה להרגשה של שדרוג והתרעננות הרבה יותר גדולה עם הפס5.

Laskin
Elder
הודעות: 21715
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי Laskin » 20 ינואר 2020, 12:45

אם יש משהו שסוני בטח למדו כבר - זה שלא אכפת לגיימרים מUI יותר מדי, אם בכלל.
מיקרוסופט השוויצה במערכת הפעלה מתוחכמת עם קישור לטלוויזיה וכל ה״פזאז״ וזה לא ממש עניין אך אחד.
אם סוני באמת משאירים את זה פשוט ומוכר - זה חיובי בעיניי

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4724
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 20 ינואר 2020, 13:47

אני מאוד בעד בנייה על הOS של הקונסולות הנוכחיות-בראד סאמס אמר שבוע שעבר שמערכת ההפעלה של series x היא תכלס זו של הxbo עם תוספות קטנות וביצועים משופרים,וזה מצוין בעיניי,כי בסך הכל אני די מרוצה מהמצב של שתיהן למעט כמה דברים קטנים פה ושם. איך שאני רואה את זה,כשאני ארכוש את הפס5 שלי,אני מצפה למעבר מאוד דומה לכזה של שידרוג אייפון- הכל באותו מקום,עד לרמת ההגדרות וסידור התיקיות.

Shlomix
Warrior
הודעות: 633
הצטרף: 14 אפריל 2013, 00:57

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי Shlomix » 20 ינואר 2020, 14:00

וואלה לא, המערכת של הPS4 די גרועה.
היא פשוטה ומצוינת לשימוש בסיסי, אבל ברגע שרוצים לחפור טיפה יותר, הממשק לא הכי מובן.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38254
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי DrKeo » 20 ינואר 2020, 14:02

רמת ההבנה שלי בOS של הפס4 וה-ONE גובלת באפס :)
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21715
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי Laskin » 20 ינואר 2020, 14:04

DrKeo כתב:רמת ההבנה שלי בOS של הפס4 וה-ONE גובלת באפס :)


מכיר את זו של הPS3?
אז בערך אותו דבר, רק קצת יותר נח.

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4724
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 20 ינואר 2020, 14:18

לא יודע לאסקין,ההשוואה לXMB קצת רחוקה בעיניי,ממשק די שונה וכמישהו שעדיין משחק יחסית קבוע בPS3 שלו אני יכול להגיד לך שהחוויה מאוד שונה ברמת הUI,שלא לדבר על מהירות,וזה עוד אחרי שהחלפתי את הhdd של הפס3 בSSD (אני יודע שלפס3 יש ממשק sata1 אבל מספיק שמורידים את הseek time של הhdd וכבר יש מבחינתי שיפור מורגש במהירות,שלא לדבר על שקט).
אין לי הרבה ציפיות מOS של קונסולה והדבר שאני הכי רוצה היר שהיא פשוט לא תפריע לי. אם סוני הולכת על דף חלק במערכת ההפעלה של הפס5,ניסיון העבר מלמד שגם פיצ׳רים בסיסיים או אפלקיציות כמו נטפליקס יקחו יותר זמן להגיע במקום להיות שם מההשקה.

Laskin
Elder
הודעות: 21715
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי Laskin » 20 ינואר 2020, 14:36

יכול להיות שהזיכרון בוגד בי... אני פשוט זוכר שכשקיבלתי את הPS4 הדבר הראשון שחשבתי עליו כשעברתי על הUI היה:
"המממ... אני מכיר את זה כבר. יופי."
מן הסתם זה יותר מהיר ויותר נח. אבל מאוד, מאוד דומה.
ואני לא אומר את זה בתור דבר שלילי... בתור מישהו שמדליק את המכשיר ונכנס למשחק (או לחנות כדי להוריד אותו), וזהו בערך - אני לא צריך או רוצה יותר מזה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38254
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי DrKeo » 20 ינואר 2020, 14:59

המערכת הפעלה של הפס5 הולכת לרוץ על NVMe SSD, היא הולכת לטוס ברמות אחרות.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38254
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי DrKeo » 20 ינואר 2020, 15:25

מישהו הדליף עוד קצת גיימפליי מ-GODFALL של הפס5:
https://www.reddit.com/r/PS4/comments/e ... urce=share
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי bling » 20 ינואר 2020, 15:35

כן אני מודע לזה שזה משחק מולטיפלייר בתקציב לא מאוד גבוה ובשלב שעדיין לא מנצלים באמת את החומרה אבל מיותר לאמר שלא ממש התרשמתי והיו יכולים לאמר לי שזה משחק פס4 ולא בדיוק הייתי מסרב להאמין.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38254
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי DrKeo » 20 ינואר 2020, 15:58

bling כתב:כן אני מודע לזה שזה משחק מולטיפלייר בתקציב לא מאוד גבוה ובשלב שעדיין לא מנצלים באמת את החומרה אבל מיותר לאמר שלא ממש התרשמתי והיו יכולים לאמר לי שזה משחק פס4 ולא בדיוק הייתי מסרב להאמין.

זה בהחלט משחק לא מרשיפ במיוחד שיכול לעבור כמשחק דור נוכחי. אבל להגיד את האמת? גם הטריילר E3 האחרון של היילו אינפנט. הוא נראה כמו משחק דור נוכחי ממש איכותי (נגיד tlou2) עם ההגדרות הגרפיות על אולטרה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4724
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 20 ינואר 2020, 15:59

זה לגמרי נראה משחק פס4,אבל לפי השנייה והחצי של הסרטון הוא היה יכול להיות משחק פס4 מאוד מרשים גרפית.
כמו שאמרת,זה משחק מצוות לא גדול (אני חושב שזה אפילו המשחק הראשון שלהם) אז לא צריך להתרגש יותר מדי.
אני לא יודע כמה משחקים מפוצצי מוח נראה בהשקה למען האמת,לגמרי יש מצב שיהיה פה מקרה killzone shadowfall של משחק נקסט ג׳ן שנראה כמו משחק פיסי על הגדרות אולטרה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38254
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי DrKeo » 20 ינואר 2020, 16:43

Uncle Pey'j כתב:זה לגמרי נראה משחק פס4,אבל לפי השנייה והחצי של הסרטון הוא היה יכול להיות משחק פס4 מאוד מרשים גרפית.
כמו שאמרת,זה משחק מצוות לא גדול (אני חושב שזה אפילו המשחק הראשון שלהם) אז לא צריך להתרגש יותר מדי.
אני לא יודע כמה משחקים מפוצצי מוח נראה בהשקה למען האמת,לגמרי יש מצב שיהיה פה מקרה killzone shadowfall של משחק נקסט ג׳ן שנראה כמו משחק פיסי על הגדרות אולטרה.

אני מאוד מקווה שלא. כלומר ב2011 כבר ראינו משחקים עם לוק של דור קדימה. אני לא מרגיש שזה המצב כיום, אולי רק קונטרול?
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21715
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי Laskin » 20 ינואר 2020, 18:23

רק מזכיר שבחנות של אפיק כבר יש תחת ״כותרים עתידיים״ את המשחק הזה, godfall... לא נראה לי שמישהו מצפה שזה יהיה ההיילייט של ההשקה, או משהו שיציג באמת יכולות של הדור הבא.
נראה לי שהדבר היחידי בו שאיכשהו נחשב מתקדם היה הRT הבטח מאוד בסיסי שיהיה בו.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38254
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי DrKeo » 20 ינואר 2020, 18:57

Laskin כתב:רק מזכיר שבחנות של אפיק כבר יש תחת ״כותרים עתידיים״ את המשחק הזה, godfall... לא נראה לי שמישהו מצפה שזה יהיה ההיילייט של ההשקה, או משהו שיציג באמת יכולות של הדור הבא.
נראה לי שהדבר היחידי בו שאיכשהו נחשב מתקדם היה הRT הבטח מאוד בסיסי שיהיה בו.

המשחק הוכרז פס5 ומחשב. כלומר כן, הוא יוצא למחשב, אבל כבר ב2011 קבלנו משחקי מחשב עם גרפיקה של הפס4 כמו BF3 או קרייסס 2.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38254
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי DrKeo » 20 ינואר 2020, 20:27

יש משתמש מאושר בניאוגף, הוא עדין בהליכי אישור בEra שיש להם הליכי אישור מחמירים יותר. הוא טוען שערכת הפיתוח של הפס5 היא 12 ומשהו TF בזמן ששל הXSX היא 11 ומשהו TF.

קראתי את זה יד שניה כך שאני לא יכול ממש להתחייב על מה שהוא אמר, אבל כנראה שזה משהו כמו 11.7 לאקסבוקס ו-12.3 לפלייסטיישן. זה גם מתאים לשמועות שרצו, ששתיהן מאוד קרובות והפס5 טיפה חזקה יותר.

לדעתי זה מצב אידיאלי למדי, הפרש של 5% בין הקונסולות.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21715
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי Laskin » 20 ינואר 2020, 21:00

חחח תפסיק להתעלל בבלינג

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי bling » 20 ינואר 2020, 21:18

זה כבר להכות בסוס מת בשלב הזה :(


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 55 אורחים