נושא הדור הבא

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38338
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי DrKeo » 27 פברואר 2020, 11:05

Laskin כתב:מה זה אומר בדיוק "אודיו עם RT"?
לגבי ה"QUICK RESUME" - ממש מעניין בדיוק*כמה* משחקים במקביל... למרות שתכל'ס, יותר מ-2 זה די אוברקיל :) אבל מניח שתלוי גם מה סוני יציעו.

צלילים מקפצים מקירות, אקוסטיקה וזה, וחישובי קיפוצים ונתזים זה בדיוק המומחיות של RT. תחשוב על איך צליל נשמע שונה בתוך מכולת מתכת, בתוך אולם קונצרטים ובתוך נקיק או איך הוא נשמע כשאתה שומע אותו מאחורי קיר לעומת בלי קיר בינכם. אפשר לחשב את זה בצורה ראליסטית עם RT, לעקוב אחרי הקיפוצים של הצליל ולקבל צליל ראליסטי ללא התערבות יד אומן או אפקטים מיוחדים. האקוסטיקה תשמע אמיתית, יהיה הד וכך הלאה. זה גם משמעותית פחות מעמיס מRT ויזואלי כך שמשחקים יוכלו להשתמש גם בזה וגם בrt ויזוטלי במקביל.

בנוגע לquick resume, אני משער שיוקצב מקום מסויים בדיסק הקשיח וכמה משחקים שיכנסו אז יכנסו. כלומר בטח לשחק בסלסט תופס בזיכרון שבריר מאשר hellblade 2, אז כנראה שתוכל להחזיק בהקפאה איזה עשרה סלסט במחיר של hellblade 2 אחד. גם יכול להיות שזה יהיה בשליטת המשתמש, הכמה מקום אתה מוכן להקדיש לזה. כלומר, אם יש לי דיסק של 2TB אז כנראה שאני מוכן להקדיש לזה יותר מקום מאשר אם יש לי דיסק של 1TB ובכלליות לאנשים שונים יש העדפות שונות.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21783
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי Laskin » 27 פברואר 2020, 12:54

אז הRT אודיו משתמש באותו צ'יפ של הRT בכרטיס המסך? או שזה משהו ייעודי בכרטיס הקול של הקונסולה...?
אני זוכר שרמדי עשו משהו שנשמע דומה עם QB, אבל מן הסתם בתכנה ולא בחומרה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38338
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי DrKeo » 27 פברואר 2020, 13:48

Laskin כתב:אז הRT אודיו משתמש באותו צ'יפ של הRT בכרטיס המסך? או שזה משהו ייעודי בכרטיס הקול של הקונסולה...?
אני זוכר שרמדי עשו משהו שנשמע דומה עם QB, אבל מן הסתם בתכנה ולא בחומרה.

רמדי עשו את הגרסה הפשוטה של זה, הם שלחו כמה עשרות קרניים כדי לבדוק אם קול הוא מוסתר או לא. כלומר אם שולחים קרן מהדמות שלך למקור צליל ויש בינכם קיר, המשחק ישתמש באפקט של עיוות קול שנמצא מאחורי קיר. זה היה הטכנולוגיה הכי מתקדמת עד היום אבל זה אומר שהמשחק עדין היה צריך להשתמש באפקט מיוחד שמהנדס קול יצר שמעוות את הקול, כלומר זה עדין אותו זיוף אבל יודע להשתמש בזיוף בסיטואציה הנכונה. כלומר בסוף אם אתה מאחורי קיר אז הקול יהיה עמום כאילו הוא בוקע מהצד השני של הקיר אבל זה לא ממש סימולציה של קול ראליסטי (סוג הקיר, החפצים בחדר בצד שלך ובצד השני, המבנה הגאומטרי של החדרים וכו'). כשעושים סאונד עם RT אז שולחים אלפי קרניים והקרניים האלה יקפצו בין הקירות והחפצים בחדר, יסמלצו תנועה של גלי קול במרחב ועל פי הסוג חומר שממנו גל הקול קפץ, אורך הגל ישתנה ובסוף תהיה לך סמולציה ראליסטית של הצליל שאמור להיות מופק, ובניגוד לשיטות הישנות שמנסות לזייף דברים עם אפקטים, כאן הצליל שיופק יהיה מבוסס על הגאומטריה של השלב וסוג החומרים שהגל קול פגע בהם. להגיד את האמת, אני לא יודע איך זה ישמע כי מעולם לא היה לנו את זה במשחק אז יכול להיות שזה לא שדרוג יותר מדי משמעותי, אבל בתאוריה זה אמור ליצור צליל מאוד ראליסטי עם עמימות, הד וכדומה.

בנוגע לעלות, זה לא אמור להיות יקר מדי. כשעושים RT משתמשים בכמות הזויה של קרניים, למשל משחק ב-4K/30FPS עם השתקפות RT צריך לזרוק לסצנה במקרה הגרוע 500 מליון קרניים בשניה וזה לא כולל השתקפות בתוך השתקפות. RT לצליל דורש רק כמה מאות אלפי קרניים ובניגוד לגרפיקה, צליל יכול פה ושם לפספס ולהתעכב פריים או שניים וכנראה שלא נרגיש את זה, כך שזה משהו שלדעתי הליבות RT (או מה שיהיה בקונסולות) יוכלו לעשות מהצד וזה אולי יאכל איזה 2%-3% מהביצועי RT. האם זה צ'יפ יעודי או משתמש בכרטיס מסך? אני משער שמשתמש בכרטיס מסך אלה אם זה ממש אבל ממש חשוב ל-MS והם רוצים את זה בכל משחק עם אפס פגיעה בביצועים.

עריכה:
הנה, דמו למנוע RT לאקוסטיקה של צליל, אני משער שהמנוע הזה פחות מדוייק (שולח פחות קרניים) ממה שה-XSX תוכל לעשות:


עכשיו אני יודע מה אתה רוצה להגיד, שכבר 20 שנים אתה נכנס במשחקי וידאו למערה ויש סוג של שינוי בצליל, סוג של הד. כיום טכנאי סאונד צריך ליצור "אפקט מערה" שיגרום לצליל להיות עמום יותר וליצור הד והמעצב שלבים צריך, ברגע שהוא בונה מערה, לסמן את המערה הזאת בערך מסויים שיגרום לזה שברגע שהשחקן נכנס לשם, האפקט מערה נכנס לפעולה. כנראה שהמעצב שלבים גם צריך לשחק עם הגדרות של האפקט עד שהוא נשמע כמו שהוא רוצה, הרי מערה צרה נשמעת שונה ממערה גדול שנשמעת שונה ממערה עם נטיפים.

עם צליל RT אתה מרוויח כמה דברים. דבר ראשון חסכת עבודה גם למהנדס סאונד וגם למעצב שלבים, הצליל במערה פשוט יעבוד כמו במציאות. הדבר השני שהרווחת הוא שהצליל יהיה מדוייק, בול איך שמערה אמורה להשמע. זה לא יהיה איזה טריגר שבשניה שעברת סף מסויים בום, יש אפקט צליל מערה, אלה חישוב בזמן אמיתי שיגרום לצליל להשתנות בהדרגתיות ככל שאתה נכנס יותר ויותר למערה. זה גם ישנה את הסאונד במצבים קצת יותר מעודנים, למשל כשאתה יורה ברובה שלך ליד קיר לעומת כשאתה יורה בו 10 מטרים מהקיר, הצליל ישמע שונה. אז בתאוריה כולם מרוויחים, השאלה היחידה היא האם הפגיעה בביצועים שווה את החסכון זמן למפתחים והצליל המדוייק יותר לשחקנים. כלומר אלה אם יש צ'יפ יעודי ואז מן הסתם כל משחק ינסה להשתמש בזה, למרות שכמובן שאם המשחק צריך לרוץ על פלטפורמה שלא תומכת באקוסטיקה עם RT אז שוב המהנדס קול והמעצב שלבים יצטרכו לעבוד קשה.

הסרטון שהבאתי אגב נעשה על ידי 16K קרניים (4K קרניים שיכולות לקפוץ עד 4 פעמים), 16Kקרניים פר פריים זה בדיחה לליבות RT. מצד שני, hellblade 2 זה לא קווייק 3 :)
We're just normal men. We're just innocent men

idan
Veteran
הודעות: 2214
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי idan » 29 פברואר 2020, 02:43

סקוור אמרו באיזה פגישת משקיעים שכל המשחקים שהם עובדים עליהם כרגע מיועדים גם לקונסלות הדור הנוכחי, כלומר משחקי קרוס ג'ן, כמו מייקרוסופט. בהתחשב בזמני פיתוח של משחקי AAA זה נשמע כאילו לא יהיו להם משחקים בלעדיים לדור הבא בשלוש שנים הראשונות, אולי יותר.. יעני אנחנו בפתח של דור חדש אבל זה מרגיש כאילו אף אחד לא באמת רוצה לקפוץ אליו.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38338
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי DrKeo » 29 פברואר 2020, 03:34

idan כתב:סקוור אמרו באיזה פגישת משקיעים שכל המשחקים שהם עובדים עליהם כרגע מיועדים גם לקונסלות הדור הנוכחי, כלומר משחקי קרוס ג'ן, כמו מייקרוסופט. בהתחשב בזמני פיתוח של משחקי AAA זה נשמע כאילו לא יהיו להם משחקים בלעדיים לדור הבא בשלוש שנים הראשונות, אולי יותר.. יעני אנחנו בפתח של דור חדש אבל זה מרגיש כאילו אף אחד לא באמת רוצה לקפוץ אליו.

אני בטוח שלא מעט יקפצו, לרוב קרוס ג'ן יוצא מאוד לא משתלם אחרי שהקונסולות בערך שנה בשוק.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21783
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי Laskin » 29 פברואר 2020, 09:21

ביפן לא מהרים לקפוץ על הדור הבא והרבה מאוד משחקים של סקוור מיועדים ליפן אני מניח שהם מדברים גם על זה... אני חושב שיש מצב טוב שהפרק השני של פפ7 גם כן יהיה עבור הדור הנכחי.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי Kazz » 29 פברואר 2020, 18:51

quick resume זה הפיצ'ר הכי מיותר שיש. בטח ברגע שיש SSD. מי הולך לשמור 3 משחקים ברקע ולקפץ בינהם. יכולים לשנות את שם הפיצ'ר ל quick save כי זה בעצם מה שזה נותן למשחקים שמעוצבים בלי זה.

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5390
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 29 פברואר 2020, 19:15

איזה שטויות קאז
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38338
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי DrKeo » 29 פברואר 2020, 20:12

Kazz כתב:quick resume זה הפיצ'ר הכי מיותר שיש. בטח ברגע שיש SSD. מי הולך לשמור 3 משחקים ברקע ולקפץ בינהם. יכולים לשנות את שם הפיצ'ר ל quick save כי זה בעצם מה שזה נותן למשחקים שמעוצבים בלי זה.

דברים של אדם שמעולם לא שחק במכשיר עם quick resume. אין דבר יותר מדהים מלהיות מסוגל פשוט להעיף את המשחק, אפילו בזמן סרטון מעבר או קרב בוס, וללכת לעשות מה שאתה צריך ולחזור בול לאותה נקודה. אין שום קשר לquick save גלובלי, פיצ׳ר שכזה יהרוס משחקים שמעוצבים במיוחד להיות האנטיתזה של quick save כמו סדרת ds למשל.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21783
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי Laskin » 29 פברואר 2020, 20:28

^יאפ

יש כל כך הרבה משחקים שאין בהם צ׳קפוינט מאוד נח אם אתה יוצא מהמשחק, ואפילו לחכות רק 2 דקות יכול להיות מבאס מאוד, לעומת 3-5 שניות... ויש עוד הרבה דוגמאות.
אפילו עכשיו, אני משחק בדרימס, ואני באמצע איזה טוטוריאל ויצרתי יצירה די מגניבה שם, ובטוטוריאל אין אפשרות לשמור, ולמרות שאני יכול לחזור בערך לאותה נקודה אחר כך - זה יהיה בלי מה שיצרתי. ולמה שאעשה את זה, כשאני יכול לכבות את המכשיר (מצב שינה) ומיד לחזור לאותה נקודה בדיוק תוך שניות בודדות?

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי Kazz » 29 פברואר 2020, 20:47

זה שאין שמירה בכל מקום לא אומר בהכרח שאי אפשר לעצור את המשחק..אז כדי 'ללכת לעשות מה שצריך לחזור' אני יכול פשוט לעצור את המשחק ולחזור. מה שאתה מתאר בכלל לא קשור להשאיר משחק פעיל באותה נקודה בזמן שאני משום מה בוחר להפעיל עוד משחק ולשחק בו לפתע.

וברור שיש קשר שזה קוויק סייב גלובלי. ככה אנשים משתמשים בפיצ'ר הזה (כמו שלאסקין פה כתב) אז החשש שלך כבר קיים מתחילת הדור הזה..

אז כמו שאמרתי, וכמו שהדוגמאות שלכם מראות, quick resume לכמה משחקים במקביל זה פיצ'ר מיותר ונמצא בשורה האחרונה של פיצ'רים שהייתי מדגיש.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38338
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי DrKeo » 29 פברואר 2020, 20:53

קאז, אתה כל כך מנותק שזה פשוט מדהים.

והנה df מנסים לפתור את הויכוח שלנו, האם לוקהארט 4TF תצליח להריץ משחקי xsx ב1080p:


עדין לא צפיתי, מעניין מה הם אומרים.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5390
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 01 מרץ 2020, 02:21

קאז זה היה פיצר לא רלוונטי אם הייתי משחק במגדרייב עם קלטות שכל מה שאני מחכה בשבילו זה לוגו של סגה.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38338
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי DrKeo » 02 מרץ 2020, 21:49

לפני כמה ימים הייתה פליטת פה בgiant bomb שיש אירוע של סוני ב3 למרץ. עכשיו קוג׳ימה העלה ציוץ עם ה-3 למרץ:


אני לא הייתי תולה בזה יותר מדי תקוות, אבל זה מחר אז לפחות נתבדה מהר :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4727
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 02 מרץ 2020, 22:18

יש גם שמועה שקונאמי משתפת פעולה עם קוג'ימה תחת המטרייה של סוני להחיות את Silent Hills אז אולי זה העניין..אני לא יודע למה להאמין כבר,אבל סוני חייבת להתעורר על החיים שלה ומהר כי MS כרגע שולטת בשיח על הדור הבא,והיא עושה את זה טוב. בחיי,Silent Hills הוא כנראה הביטול הכי מבאס שאני זוכר עד היום עבורי לפחות,אולי שני רק ל-SW 1313,אם הפרויקט הזה חוזר,ועוד לדור הבא..וואו.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38338
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי DrKeo » 02 מרץ 2020, 23:20

לא שחקתי סיילנט היל שני עשורים, יאללה, נשמע מצויין.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21783
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי Laskin » 02 מרץ 2020, 23:27

כן יש את השמועה הזו כבר זמן מה... לא חשבתי שיש מאחוריה משהו כי לא חשבתי שקוג׳ימה וקונאמי ישתפו שוב פעולה איכשהו.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38338
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי DrKeo » 03 מרץ 2020, 02:00

Laskin כתב:כן יש את השמועה הזו כבר זמן מה... לא חשבתי שיש מאחוריה משהו כי לא חשבתי שקוג׳ימה וקונאמי ישתפו שוב פעולה איכשהו.

השמועה מבוססת על זה שהמפיק של קוג'ימה השתמש במילה silent בטוויט שדבר על הפרוייקט הבא שלהם. אנשים קצת חופרים במסרים תת הכרתיים, אבל אני זורם עם השמועה הזאת כי היא ממש נחמדה :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38338
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי DrKeo » 04 מרץ 2020, 08:45

פיל מאשר פאטצ׳י שדרוג ל-XSX:
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38338
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי DrKeo » 04 מרץ 2020, 22:24

מתוך פטנט של סוני, אולי הMOVE 2 תראה ככה:
תמונה
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38338
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי DrKeo » 05 מרץ 2020, 23:46

כרגע מתנהל אירוע משקיעים של AMD, הוא פאקינג 5 שעות, אבל יש מצב מאוד טוב שנקבל פה RDNA 2, כרטיסים חדשים למחשב או מידע על הדור הבא. האמת שרצה שמועה שפיל ספנסר יהיה שם עם הדגמות, אבל זה משהו שלוקחים עם חתיכת גרגר מלח.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38338
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי DrKeo » 06 מרץ 2020, 00:13

טוב, אני מעדכן פה ככל שהאירוע מתגלגל.

- הנה, מדברים על RDNA 2, הם טוענים לשיפור של 50% בביצועים פר וואט לעומת RDNA 1! כן, ה-2Ghz של הפס5 כל כך הרבה יותר הגיוני עכשיו.
- AMD מאשרים, שתי הקונסולות משתמשות בפיתרון RT שלנו והוא זהה לזה שב-PC.
- נשמע מהצורה שהם מתארים שגם הפס5 על RDNA 2.
- תמיכה ב-DXR 1.1 (עדין לא נתמך בסדרה 2000 של NVIDIA).
- הם אומרים שהם פתחו את התמיכה ב-1.1 בשיתוף פעולה עם MS.
תמונה

.... נראה שהם הולכים להכריז על GPU חדשים למחשב.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4727
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 06 מרץ 2020, 00:36

אני עדיין מקווה להפתעה חיובית בגיזרת ה-GPU של הפס5,אבל גם אם אכן מדובר ב-36CU,אני מניח שלכל הפחות אפשר לצפות מהפס5 לאותה רמת ביצועים של RX5700XT ואולי אפילו קצת יותר.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38338
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי DrKeo » 06 מרץ 2020, 03:37

Uncle Pey'j כתב:אני עדיין מקווה להפתעה חיובית בגיזרת ה-GPU של הפס5,אבל גם אם אכן מדובר ב-36CU,אני מניח שלכל הפחות אפשר לצפות מהפס5 לאותה רמת ביצועים של RX5700XT ואולי אפילו קצת יותר.

לדעתי רמת ביצועים גבוהה יותר, כמעט אותו מספר TF במהירות שעון גבוהה יותר. תוסף על זה VRS, RT והעובדה שזה כרטיס בקונסולה ולא ב-PC עם כל שכבות הדרייברים שלו וקבלת GPU הרבה יותר טוב מה-5700XT. אה, וזה DXR 1.1, יש שם כמה כלים ממש טובים למפתחים שאמורים להאיץ ביצועים, כלומר יש מצב לא רע לביצועי RT טובים ממש ובטח ובטח ביחס ל-2070.
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא הדור הבא

הודעהעל ידי kririn » 06 מרץ 2020, 11:27

Kazz כתב:זה שאין שמירה בכל מקום לא אומר בהכרח שאי אפשר לעצור את המשחק..אז כדי 'ללכת לעשות מה שצריך לחזור' אני יכול פשוט לעצור את המשחק ולחזור. מה שאתה מתאר בכלל לא קשור להשאיר משחק פעיל באותה נקודה בזמן שאני משום מה בוחר להפעיל עוד משחק ולשחק בו לפתע.

וברור שיש קשר שזה קוויק סייב גלובלי. ככה אנשים משתמשים בפיצ'ר הזה (כמו שלאסקין פה כתב) אז החשש שלך כבר קיים מתחילת הדור הזה..

אז כמו שאמרתי, וכמו שהדוגמאות שלכם מראות, quick resume לכמה משחקים במקביל זה פיצ'ר מיותר ונמצא בשורה האחרונה של פיצ'רים שהייתי מדגיש.



אני חושב שלא הבנתה
כבר היום בps4 xbo ונינטנדו סוויץ
אתה יכול לעבור למצב מנוחה בקונסולה (לא כיבוי חשמל לגמרי)
ושאתה חוזר לקונסולה ,עם אתה מפעיל את אותו המשחק
אתה מתחיל מאותו המקום ,זה לא בדיוק שמירה
עם תיהיה הפסקת חשמל לא תוכל לחזור לאותו המקום
אלה לשמירה האחרונה

למעשה אתה יכול לסגור למצב מנוחה אפילו משחק שמנגן סירטון מעבר ולחזור לאותו המקום

הבעיה היום עם הפיצר הזה שכבר זמין .זה מעבר בין משחקים
לדוגמה בסוויץ,אתה משחק איזה jpeg
מגעים אחינים ורוצים מאריו קארט (קרא לי כמה פעמים )
במצב היום משחק אחד נסגר לגמרי שאחרים יפתחו
הפיצר בxbx זה כמה מישחקים במצב מנוחה
זה אומר שאתה יכול לדוגמה לשחק בהילו בסינגל
מגעים חברים שרוצים fifa ,משחק איתם fifa
וחוזר יותר מאוחר להילו
בלי העניין של פתיחת משחק

לשדרג את xbox one וps4 לssd אפשרי כבר היום
אבל הפיצר הזה לא זמין
למעשה xbox one x אני משחק דרך ssd usb
וזה נתמך בצורה רישמית
ככה שאפילו לא היתי צריך לפתוח את הקונסולה

אבל רוב בעלי הxbo וps4 משתמשים לא רק בארד דיסק
אלה האיטי שמגיע עם הקונסולה
בכל מקרה לטעמי הפיצר הזה מאוד נוח ,אפילו היום בxbox
אני משחק בשני משחקים שונים וקצת מעצבן המעבר בינהם


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 31 אורחים