עמוד 104 מתוך 202

Re: נושא הדור הבא

פורסם: 08 אפריל 2020, 14:26
על ידי Uncle Pey'j
המיקרופון הזה מחזק את השמועות על סוג של סירי שסוני מפתחת לפלייסטיישן,שנוכל לשאול כל מיני שאלות כמו "טיפים לעבור את הבוס הזה" או פשוט לתפעל את הקונסולה דרך פקודות קוליות טבעיות יותר.
אני לא זוכר אם דיברנו על זה כאן,אבל יש גם פטנט שמסתובב על סוג של טמפלייטים שיאפשרו לנו לקבוע סדר פעולות כשאנחנו מפעילים משחק- אם לדוגמא כל מה שמישהו עושה כשהוא משחק COD זה לשחק במולטי,הוא יוכל לקנפג טמפלייט שברגע שהוא ילחץ על האייקון של המשחק אוטומטית הוא ימצא את עצמו בלובי של המאטצמייקינג מחפש משחק.
המיקרופון,בשילוב עם עוזרת סטייל סירי ופטנט הטמפלייטים ועל כל זה להוסיף SSD סופר מהיר..נשמע פשוט מצוין,ואני מקווה שגם לסוני יהיה פיצ'ר quick resume כמו של MS שיאפשר השהייה של כמה משחקים,זה מושלם בשבילי.
נראה שגם סוני וגם MS שמות הפעם דגש חזק על קיצור הזמן מ'בא לי לשחק' ל'אני משחק',סוג של חזרה לימי הפס2 והבוקס הראשון.

Re: נושא הדור הבא

פורסם: 08 אפריל 2020, 15:32
על ידי Kazz
Laskin כתב:אי אפשר לקרוא לתוספת של הפטיק+מיקרופון+טריגרים עם דרגות קושי משתנות בהתאם למשחק בצורה דינמית - ״עמידה במקום״, זאת בנוסף לעיצוב חדש וכפתורי L1/R2 גדולים... אני כבר לא יודע אם אתה מטריל או לא :)
בטח ובטח כשהמתחרה לא שינה כלום ושאין לו רבע מהפיצ׳רים האלה.

הטריגרים האלה קיימים בשלט של XB1 וכמעט לא נעשה בהם שימוש. עיצוב, זה עיצוב. אני מדבר על פונקציונליות ואפשרויות. ג'יירו (שכבר קיים בדואלשוק 4) שיכול לגאול אותנו משליטת סטיקים רעה (תראה את הקינפוגים שאנשים עושים על המחשב) ועוד כפתורים נוחים שהם תמיד במצרך בשלט של קונסולה. בעזרת מצב שיפט אפשר להכפיל את כמות הכפתורים.

Re: נושא הדור הבא

פורסם: 08 אפריל 2020, 15:46
על ידי Laskin
אממממ... לא, אין את הטריגרים האלה בשלטי הONE. אני לא מדבר על רטט, אני מדבר על זה שהטריגרים יהיו קשים יותר ללחיצה במצבים מסויימים, ורכים יותר באחרים. כמו שהם נתנו דוגמא - אם אתה מותח קשת - פתאום הלחיצה תהיה קשה יותר. או בדמו שנתנו להם של GT שזה יעבוד כמו דוושת הגז במציאות.
אז שוב - יש פה לפחות 3 פיצ'רים חדשים, שיכולים להיות מאוד שימושיים בכל משחק בערך, עיצוב חדש וכפתורים לכאורה נוחים יותר - אני לא חושב שאי פעם היו יותר חידושים בקפיצה של דור אחד.
לDS4 היה טאצ'פד ורמקול. זהו.
מתי אי פעם היו יותר חידושים שימושיים? תן דוגמא.

ובחיי שאני לא בטוח אם אתה רציני לגבי הג'יירו. לגאול אותנו משליטת סטיקים גרועה? באיזה משחק זה עבד? אחרי הכשלון של LAIR בPS3 כבר לא העזו לנסות אפילו.
במשחקי VR זה יכול להוסיף. בDREAMS זה מעולה ליצירה. זהו בערך. ושוב - אני מקווה שעדיין יהיה, אבל באיזה משחק בדיוק אתה זוכר ששיחקת מאז הDS3 ועד היום שזה "גאל" אותך משליטת סטיקים גרועה? באמת שואל. 14 שנה זה קיים ואתה מדבר איתי על אנשים שעושים עם זה דברים לבד במחשב?

Re: נושא הדור הבא

פורסם: 08 אפריל 2020, 16:06
על ידי DrKeo
ג׳יירו זה חדשני? אני נלחם בשליטת ג׳יירו גרועה כבר 14 שנים. כל משחק סוויטצ׳ שאני מפעיל אני דבר ראשון נכנס לתפריט ומחפש איך מכבים את הקקה הזה. כן, אני יודע שאפשר לקנפג שליטת ג׳יירו ולהגיע לתוצאות מרשימות מאנשים שמתאמנים על זה כאילו הם הולכים להאולימפיאדה, אבל זה לא משהו אנטואטיבי שהולך להפוך לסטנדרט. אנשים עבדו מאוד קשה להתרגל לשליטת סטיק כפולה, זה לא הולך להשתנות בקרוב. אם כבר זה יתפתח למשהו, זה יהיה לשליטת VR מלאה כמו בhl אלכס.

Re: נושא הדור הבא

פורסם: 08 אפריל 2020, 16:31
על ידי Kazz
ג'יירו זה לא חדשני. פשוט טוב שיהיה בכל שלט בסיס של כל קונסולה.
למה אתם מדברים על ג'יירו לפני 14 שנים כאילו זה ג'יירו של היום. באותו הגיון גם שלטי תנועה של קסדות ה VR הן חרא בגלל הווימוט.

שילוב של ג'יירו בסכמת השליטה יכול להביא לתוצאות מצויינות ועדיפות בהרבה על סטיקים. לא צריך להפוך סטנדרט. צריך להיות קיים שם ובצורה טובה, ועם אפשרות לכוונון למי שחפץ בכך.

זה בטח לא יהפוך לסטנדרט או אלטרנטיבה לסטיקים כפולים אם זה לא יהיה קיים ונתמך..אנשים עבדו קשה להתרגיל לשליטת סטיק אבל שליטת ג'יירו היא אינטואטיבית יותר ומסבירה פנים לשחקנים חדשים שממשיכים להיכנס לתחום.

אז אני מעדיף לשמוע שיהיה ג'יירו בכל השלטים עם אפשרויות כוונון. אני מעדיף לשמוע שיהיו כפתורים נוספים נוחים לגישה שלא מורידים אצבעות שלך מכפתורים אחרים ושעם הגדרה נכונה יכפילו את כמות הכפתורים על השלט. אני מעדיף לשמוע שתהיה אפשרות ל button remapping אמיתי בכל משחק. זה יותר מעניין וחשוב מדברים קומסטיים או אם מיקרופון מובנה בשלט עצמו.

מישהו זוכר'אכפת לו מ HD rumble על הסוויצ'?

Re: נושא הדור הבא

פורסם: 08 אפריל 2020, 16:34
על ידי swiss-the-engine
אבל rumble וhaptic feedback זה לא אותו דבר

Re: נושא הדור הבא

פורסם: 08 אפריל 2020, 16:36
על ידי Kazz
ואמרתי שהאפטיק פידבק זה טוב, אבל רצוי וחשוב שגם הדברים האחרים שציינתי יתווספו. ג'יירו כנראה יהיה בשלט של הפס5 אבל כנראה לא ב xbox.

Re: נושא הדור הבא

פורסם: 08 אפריל 2020, 18:02
על ידי DrKeo
אני חושב ש99% מהגיימרים די אדישים לג׳יירו. אין לי בעיה עם אף פיצ׳ר, שיוסיפו, אבל כנראה שכמעט אף אחד לא ישתמש בזה (מפתחים ושחקנים).

בנוגע לרימאפינג של כפתורים, את זה המפתחים אמורים לעשות, לא סוני.

Re: נושא הדור הבא

פורסם: 08 אפריל 2020, 18:30
על ידי Kazz
סוני צריכה לעשות את זה כמה שיותר קל. ואם רוצים לקחת את זה רחוק אז לשים את זה כדרישה בסרטיפיקציה.

Re: נושא הדור הבא

פורסם: 08 אפריל 2020, 21:12
על ידי swym
omerkot כתב:השלט הזה לא נראה רע ולא נראה טוב. אם הייתי צריך לתאר או למישהו בטלפון אז הייתי אומר שזה נראה כמו דואלשוק שחטף איזה וירוס נינטנדו.
בשורה גדולה אין פה (וזה לא בהכרח דבר רע)

לא סתם זה נראה לך כמו שלט נינטנדו... זה השלייקס של מריו שם. תחליף את הצבע מלבן לאדום ותקבל אותו בול :D

swiss-the-engine כתב:אבל rumble וhaptic feedback זה לא אותו דבר

זה דווקא כן. Rumble זה סוג של Haptic Feddback, ומה שהשלט של הOne כבר מציע זה בדיוק על אותו העיקרון - עם רטט בתדר משתנה גם בטריגרים ולא רק בגריפ.

אני חושב שההבדל הגדול יהיה בשילוב של רטט כזה עם רמקול, שאין בשלט של הONE. יש כמה משחקי PS4 שבהם הרמקול לבדו עושה עבודה לא רעה של דימוי משטחים מסוגים מסוימים, ועם רטט מדויק יותר זה יכול להשתלב מצוין

Re: נושא הדור הבא

פורסם: 08 אפריל 2020, 21:28
על ידי Laskin
כבר נתנו לאנשים לנסות אותו לפני כמה חודשים, ואמרו שהרטט באמת הרבה יותר טוב ממה שיש כיום... אבל באמת שהטריגרים הרבה יותר מעניינים ויכולים לעבוד כמעט בכל משחק.

Re: נושא הדור הבא

פורסם: 08 אפריל 2020, 21:36
על ידי DrKeo

Re: נושא הדור הבא

פורסם: 08 אפריל 2020, 23:55
על ידי swiss-the-engine
גיא מדובר על הטריגרים.. יש בהם כוח ש״דוחף״ אותך. אין דבר כזה באקס בוקס.

קאז באקס בוקס יש רימאפינג להכול... לא חושב זה קשור לשלט, זה תוכנתי.

Re: נושא הדור הבא

פורסם: 09 אפריל 2020, 00:23
על ידי DrKeo
כן, כמו שסוויס אמר, יש להם הפטיק פידבאק בשלט אבל בנוסף יש להם force feedback בטריגרים וזה משהו חדש לגמרי לקונסולות.

Re: נושא הדור הבא

פורסם: 09 אפריל 2020, 11:02
על ידי bling
הפוסט אינסטגרם של השלט הוא הפוסט גיימינג השני שקיבל הכי הרבה לייקים בהיסטוריה של אינסטגרם.

ומה מקום ראשון? חשיפת הלוגו של הפס5.

הציוץ טוויטר של השלט הוא הציוץ טוויטר גיימינג עם הכי הרבה לייקים בהיסטוריה.

בקיצור, ההייפ האינטרנטי לפחות כלפי הפס5, למרות אסטרטגיית PR לא הכי קוהרנטית של סוני, הוא בשיאו ולא רואה ממטר אף אחד בתעשייה.

Re: נושא הדור הבא

פורסם: 09 אפריל 2020, 14:24
על ידי swiss-the-engine
DrKeo כתב:כן, כמו שסוויס אמר, יש להם הפטיק פידבאק בשלט אבל בנוסף יש להם force feedback בטריגרים וזה משהו חדש לגמרי לקונסולות.

הייתי תחת הרושם שhaptic feedback זה force feedback.

Re: נושא הדור הבא

פורסם: 09 אפריל 2020, 14:54
על ידי Laskin
אחד זה רטט מתקדם, השני זו התנגדות, כמו שיש למשל בהגה במשחקים, רק שאני מנחש שזה עובד אחרת לגמרי לכן סוני לא מכנים את זה force feedback

Re: נושא הדור הבא

פורסם: 09 אפריל 2020, 16:31
על ידי DrKeo
swiss-the-engine כתב:
DrKeo כתב:כן, כמו שסוויס אמר, יש להם הפטיק פידבאק בשלט אבל בנוסף יש להם force feedback בטריגרים וזה משהו חדש לגמרי לקונסולות.

הייתי תחת הרושם שhaptic feedback זה force feedback.

הפידבק ההפטי זה סוג של רטט רק יותר מדוייק ועדין. Force feedback זה משהו שמעולם לא היה בקונסולות מעבר לכמה סוגים של הגה שנתמכים בקונסולות. Force feedback זה לא רטט, זאת התנגדות, כמו למשל הגה שמתחיל להשתולל כשעולים על הדשא בפורצה או טריגר שמרגיש קשה יותר או רך יותר על פי הסיטואציה. זה מה שסוני אומרים שיש להם בשלט החדש, הדקים שיודעים להתנגד. הם יודעים להרגיש רכים, קשים, להכנס רק חצי עומק עד שהם נתקעים וכו׳.

אני חושב שזה הפיצ׳ר הכי מגניב של הפס5 אם זה באמת עובד כמו שהם מבטיחים.

Re: נושא הדור הבא

פורסם: 09 אפריל 2020, 16:34
על ידי Laskin
...והסיבה שאני ממש ממש רוצה תמיכה טובה על המחשב, כי אז אוכל להנות מהפיצ׳ר הזה המשחקי צד ג׳ :)

Re: נושא הדור הבא

פורסם: 09 אפריל 2020, 16:37
על ידי DrKeo
Laskin כתב:...והסיבה שאני ממש ממש רוצה תמיכה טובה על המחשב, כי אז אוכל להנות מהפיצ׳ר הזה המשחקי צד ג׳ :)

תן לי לקחת ניחוש פרוע שזה לא יהיה בשימוש טוב או אפילו כלל במשחקים שהם לא בלעדיים של סוני.

במחשב רק משחקי צד א׳ תומכים ברטט בטריגרים של הone וגם בזה לא כולם תומכים. האמת שחוץ ממשחקי גירס ופורצה אני לא זוכר משחקי מחשב שתומכים בטריגרים. אז תן לי להיות ספקן שיהיה אפילו משחק אחד בpc שיתמוך בשלט פס5 כמו שצריך.

Re: נושא הדור הבא

פורסם: 09 אפריל 2020, 16:44
על ידי Laskin
זה יהיה ממש פספוס אם זה מה ששוב יקרה.
לסוני יהיה את השלט הכי מגניב והכי טוב (על הנייר), עם תמיכה טובה - כל גיימר במחשב ירצה כזה, ויעדיף אותו על פני השלט של מיקרוסופט או עכבר ומקלדת, לכל משחק בערך למעט שוטרים. משחקי מירוץ, מבט שלישי, פלטפורמרס וכו׳ - יכולים ממש להנות מהפיצ׳רים הייחודיים שלו. הם חייבים לשנות גישה ועכשיו שהם גם מוציאים את הורייזון למחשב אני מקווה שהם הולכים לפחות טיפה להתייחס לגיימרים האלה אחרת. גם מי שכבר יהיה לו שלט אחד כזה למחשב יתפתה אולי מעט יותר לקנות את הקונסולה שלהם :)

Re: נושא הדור הבא

פורסם: 09 אפריל 2020, 16:47
על ידי DrKeo
Laskin כתב:זה יהיה ממש פספוס אם זה מה ששוב יקרה.
לסוני יהיה את השלט הכי מגניב והכי טוב (על הנייר), עם תמיכה טובה - כל גיימר במחשב ירצה כזה, ויעדיף אותו על פני השלט של מיקרוסופט או עכבר ומקלדת, לכל משחק בערך למעט שוטרים. משחקי מירוץ, מבט שלישי, פלטפורמרס וכו׳ - יכולים ממש להנות מהפיצ׳רים הייחודיים שלו. הם חייבים לשנות גישה ועכשיו שהם גם מוציאים את הורייזון למחשב אני מקווה שהם הולכים לפחות טיפה להתייחס לגיימרים האלה אחרת. גם מי שכבר יהיה לו שלט אחד כזה למחשב יתפתה אולי מעט יותר לקנות את הקונסולה שלהם :)

פנטזיה לחוד ומציאות לחוד. במציאות אף משחק מחשב לא יתמוך בטריגרים האלה וכנראה שסוני אפילו לא תתאמץ לעשות api על המחשב לאפשר למפתחים להשתמש בו ובסופו של דבר השלט של סוני ו-ms יהיה זהה במחשב כך שכל אחד יקנה את השלט שנוח לו יותר. להתחשב בזה שהשלט של סוני נראה כמו שלט אקסבוקס עכשיו, כנראה שההבדל יהיה מינורי במחשב.

Re: נושא הדור הבא

פורסם: 09 אפריל 2020, 16:51
על ידי Laskin
אם הם יתאמצו לעשות API - אז המפתחים שאולי גם ככה יעשו בזה שימוש בפס5 (ואני מניח שהרבה מהם יעשו זאת אם המשחק מתאים) יוכלו לעשות את זה בצורה ״אוטומטית״ על המחשב.
זה הכל תלוי בסוני בקיצור.

Re: נושא הדור הבא

פורסם: 09 אפריל 2020, 16:53
על ידי Klayman
Laskin כתב:אחד זה רטט מתקדם, השני זו התנגדות, כמו שיש למשל בהגה במשחקים, רק שאני מנחש שזה עובד אחרת לגמרי לכן סוני לא מכנים את זה force feedback


הם לא מכנים את זה Force Feedback כי מיתוג. שום סיבה אחרת.

Re: נושא הדור הבא

פורסם: 09 אפריל 2020, 16:56
על ידי DrKeo
Laskin כתב:אם הם יתאמצו לעשות API - אז המפתחים שאולי גם ככה יעשו בזה שימוש בפס5 (ואני מניח שהרבה מהם יעשו זאת אם המשחק מתאים) יוכלו לעשות את זה בצורה ״אוטומטית״ על המחשב.
זה הכל תלוי בסוני בקיצור.

תן לי לצאת בהנחה הממש מבאסת שרוב משחקי הפס5 מצד ג' לא ישתמשו באמת בטריגרים האלה בצורה משמעותית. ואני גם אצא בהנחה יותר מבוססת שסוני לא תעשה API למחשב להתחשב בזה שאנשים ב-PC נאבקו שנים רק כדי שהשלט פס4 יתמוך כמו שצריך וזה לא דרש אפילו API מיוחד.