עמוד 197 מתוך 202

Re: נושא הדור הבא

פורסם: 21 אפריל 2022, 11:48
על ידי kririn
הרעיון הבסיסי מאחורי אויה, היה מצוין יחסית לתקופת הזמן
אבל היו 2 בעיות ענקיות

1- עד שהמוצר הגיע בפועל לצרכנים ,השוק כבר יתקדם קדימה

2 - הביצוע בפועל היה גרוע מבחינת מבחר תוכנות ומשחקים
מבחינת זה שהגימפאד נחשב גרוע

הם פשוט היו קטנים מידי ליצר משהו מוצלח
היום אותו רעיון בסיסי קיים בטלוויזיות חכמות
ומיליון קופסאות אנדרואיד ,כולל הסילד של הנווידיה

רק שתזכרו ,לאויה בהשקה היה טגרה 3 ,וזה בתקופה שלסמארטפונים
היה טגרה 4 ומתחרים של טגרה 4
גם האינדים שהאויה יצאה ,לא היו צריכים כבר מכשיר כזה
סוני / ms / ונינטנדו נפתחו לאינדים, והpc תמיד היה פתוח לאינדים

בקיצור הרעיון עצמו קיים ומינסטרים היום
יש אנדרואיד TV לתמוך במכשירים כאלו ,ולאפל יש אפל TV שמאפשרת היום גם משחקים
אבל חברה קטנה במימון המונים ,לא תנצח ענקיות בתחום שמשקיעות
מאות מיליונים בשנה על r n d
ועוד מאות מיליונים על פיתוח משחקים ושיווק ופרסומות וכו וכו

דרך אגב משהו פחות קשור ,אבל יש דמיון מסוים
שכן מצליח ,זה הרסברי פי ,כן זה לוח + מעבד+ ram
ויציאות וכניסות ,לא קונסולה ,ויש כמה דגמים לא אחד בודד

אבל זה מצליח כי הם לא צריכים להחזיק חנות ווירטואלית למשחקים
עם כל המורכבות של זה ,הם מוכרים רק את החומרה ובזול

Re: נושא הדור הבא

פורסם: 21 אפריל 2022, 12:43
על ידי DrKeo

Re: נושא הדור הבא

פורסם: 21 אפריל 2022, 13:40
על ידי kririn
הגרפיקה מאוד יפה ,חוץ מהמודל של סופרמן
שכניראה הכניסו רק להדגמה

אבל לא קשור להדגמת הגרפיקה והמנוע שעל זה הסרטון

אני לא רואה איך ייצרו סופרמן עולם פתוח שיצא טוב
הדמות עצמה חזקה מידי ,למשחק עולם פתוח

שזה אומר ,או שימצאו סיבות להחליש את הדמות
בסדרה סופר גיירס לדוגמה ,האחיינית של סופרמן יחסית חלשלושה
למה שאמור להיות ,והרבה מהפרקים מוצאים תרוצים איך להחליש אותה

או שהמשחק יהיה גרוע ,בסגנון סופרמן 64

להציג את הדמות של סופרמן בעולם פתוח בלי להחליש אותו
יחיב ליצר עולם משחק ענקי ,הדמות פשוט מהירה מידי
כמו הפלש

באטמן לאומת זאת דמות מצוינת לעולם פתוח
ספידרמן עוד בסדר ,כן הוא מהיר אבל לא פלאש מהיר

גם בסרטון הזה ,זה סופרמן בהילוך איטי

Re: נושא הדור הבא

פורסם: 21 אפריל 2022, 14:00
על ידי DrKeo
אז מה אם הדמות מהירה? להפך, זה מגניב ממש לטוס מהר. הבעיה עם סופרמן היא לא שהוא מהיר או חזק, זאת הפילוסופית הילד הטוב שמונעת ממנו הרס ובלגן בעיר, וזה מה שכולם רוצים לעשות.

Re: נושא הדור הבא

פורסם: 21 אפריל 2022, 17:01
על ידי kririn
DrKeo כתב:אז מה אם הדמות מהירה? להפך, זה מגניב ממש לטוס מהר. הבעיה עם סופרמן היא לא שהוא מהיר או חזק, זאת הפילוסופית הילד הטוב שמונעת ממנו הרס ובלגן בעיר, וזה מה שכולם רוצים לעשות.



יתכוונתי שהוא מהיר כל כך ,שאתה תזוז במפה כל כך מהר
ויצטרכו מפה ענקית שזה יהיה מעניין
משהו בסדר גודל של פליט סימולטור האחרון ,אבל שם הכל באוויר ושדה תעופה ,לך תיצר לך ערי ענק שתוכל לשחק עם דמות כזאת
בטח יעלה מאוד מיליונים ליצר משחק איכותי כזה

האפשרות היותר ראלית זה סופרמן בחלל
קלארט קאנט בעיר

Re: נושא הדור הבא

פורסם: 22 אפריל 2022, 18:57
על ידי DrKeo
kririn כתב:
DrKeo כתב:אז מה אם הדמות מהירה? להפך, זה מגניב ממש לטוס מהר. הבעיה עם סופרמן היא לא שהוא מהיר או חזק, זאת הפילוסופית הילד הטוב שמונעת ממנו הרס ובלגן בעיר, וזה מה שכולם רוצים לעשות.



יתכוונתי שהוא מהיר כל כך ,שאתה תזוז במפה כל כך מהר
ויצטרכו מפה ענקית שזה יהיה מעניין
משהו בסדר גודל של פליט סימולטור האחרון ,אבל שם הכל באוויר ושדה תעופה ,לך תיצר לך ערי ענק שתוכל לשחק עם דמות כזאת
בטח יעלה מאוד מיליונים ליצר משחק איכותי כזה

האפשרות היותר ראלית זה סופרמן בחלל
קלארט קאנט בעיר

לא צריך לבנות כדור ארץ שלם, העיר של הדמו של UE5 למשל היא מעל ומעבר למה שצריך מבחינת פירוט במשחק סופרמן ואני בספק אם השקיעו בה יותר מדי כסף. אם היו בונים שתי ערים שכאלה + פרוורים שמחברים אותן זה לגמרי מספיק לחווית טיסה מהירה. זה לא GTA, אפילו רמת הפירוט של הדמו הזה היא מעל ומעבר למה שצריך במשחק שכזה.

Re: נושא הדור הבא

פורסם: 22 אפריל 2022, 22:37
על ידי kririn
אני לא מדבר על פירוט גרפי
אני מדבר על דמות מהירה מידי

ניסיונות ליצר סביבה מיוצרת אוטומטית ,לא כזה הצליח
בעולם פתוח

דמויות מקבילות לסופרמן ,זה סופר סאיין
שם עושים כימאת תמיד משחקי מכות, עם גבולות ,לא עולם פתוח
פה ושם היה גם jrpg

מה שלא נתנו זה לטוס בעולם חופשי
עם יהיה משחק סופרמן ,המהירות שלו בטח תרד לאזור ספידרמן

Re: נושא הדור הבא

פורסם: 23 אפריל 2022, 14:49
על ידי DrKeo
kririn כתב:אני לא מדבר על פירוט גרפי
אני מדבר על דמות מהירה מידי

ניסיונות ליצר סביבה מיוצרת אוטומטית ,לא כזה הצליח
בעולם פתוח

דמויות מקבילות לסופרמן ,זה סופר סאיין
שם עושים כימאת תמיד משחקי מכות, עם גבולות ,לא עולם פתוח
פה ושם היה גם jrpg

מה שלא נתנו זה לטוס בעולם חופשי
עם יהיה משחק סופרמן ,המהירות שלו בטח תרד לאזור ספידרמן

אין בעיה לעשות משחק סופרמן מהיר שכזה בדור החדש.

Re: נושא הדור הבא

פורסם: 10 מאי 2022, 13:49
על ידי Laskin
מטורף!


Re: נושא הדור הבא

פורסם: 10 מאי 2022, 18:38
על ידי BiA
בוטלו גרסאות הדור הקודם של גות'אם נייטס.

Re: נושא הדור הבא

פורסם: 10 מאי 2022, 20:06
על ידי DrKeo
BiA כתב:בוטלו גרסאות הדור הקודם של גות'אם נייטס.

טוב לראות את WB מתאבדים כלכלית :)
איזה כיף, אני מקווה שזה קרה כי הם התקשו עם המעבדים העתיקים של הדור הקודם.

הנה ההדגמה המלאה:

https://www.youtube.com/watch?v=VZZqZyqXo3I

Re: נושא הדור הבא

פורסם: 10 מאי 2022, 20:11
על ידי Laskin
כן, והוא גם קיבל תצוגת גיימפליי של 14 דקות…
אבל היא ממש לא מרשימה, נראה שדמות אחת משמעותית יותר כיפית מאחרת, והוא איכשהו נראה פחות טוב (נראה לי) ורץ פחות טוב (אוקיי הוא לא מוכן אבל עדיין החומרה מתקדמת בהרבה) מהמשחק הקודם.
המנוע שלהם נראה פשוט בדיוק אותו דבר ועם אותן בעיות וחסרונות. איזו אכזבה. לא פלא שהם לא רוצים להראות את יחידת המתאבדים, זה ממש יגרום למשחק הזה להראות (עוד יותר) רע.

Re: נושא הדור הבא

פורסם: 10 מאי 2022, 20:11
על ידי Uncle Pey'j
רק חבל שהמשחק נראה כל כך לא מה שאני רוצה מהעולם של באטמן,ועוד כזה שמתמקד ב-Court of Owls.

Re: נושא הדור הבא

פורסם: 10 מאי 2022, 20:13
על ידי DrKeo
Laskin כתב:כן, והוא גם קיבל תצוגת גיימפליי של 14 דקות…
אבל היא ממש לא מרשימה, נראה שדמות אחת משמעותית יותר כיפית מאחרת, והוא איכשהו נראה פחות טוב (נראה לי) ורץ פחות טוב (אוקיי הוא לא מוכן אבל עדיין החומרה מתקדמת בהרבה) מהמשחק הקודם.
המנוע שלהם נראה פשוט בדיוק אותו דבר ועם אותן בעיות וחסרונות. איזו אכזבה. לא פלא שהם לא רוצים להראות את יחידת המתאבדים, זה ממש יגרום למשחק הזה להראות (עוד יותר) רע.

לא צפיתי עדין, אבל אם הוא נראה רע אז מעניין למה ללכת על דור הבא בלבד?

Re: נושא הדור הבא

פורסם: 10 מאי 2022, 20:18
על ידי Laskin
כי יש בו קו אופ ואלמנטים של GaaS אני מניח, שדורשים אחידות וזריזות של זמני טעינה, והצוות קצת מוגבל טכנית, כנראה.
או שהם חושבים שאם יגידו שהוא דור הבא בלבד - אנחנו גם נחשוב שהוא נראה טוב יותר ממה שהוא, או משהו.

Re: נושא הדור הבא

פורסם: 10 מאי 2022, 20:39
על ידי swiss-the-engine
הוא תוכנן לצאת שנה שעברה לא? אם אני זוכר נכון וכן אז הגיוני נקסט גן ועכשיו שנדחה זה לא הגיוני.

Re: נושא הדור הבא

פורסם: 10 מאי 2022, 22:38
על ידי Kazz
סוף סוף משחק בלעדי לדור הבא מרשים! s/

הם סתם לא רוצים להתעסק עם גרסאות XB1 ו פס4 ב2023-24 בתור היותם משחק GAAS. לא שזה עצר את באנג'י מלתמוך בדור קודם עד נקודה מסוימת.

Re: נושא הדור הבא

פורסם: 10 מאי 2022, 23:09
על ידי DrKeo
Kazz כתב:סוף סוף משחק בלעדי לדור הבא מרשים! s/

הם סתם לא רוצים להתעסק עם גרסאות XB1 ו פס4 ב2023-24 בתור היותם משחק GAAS. לא שזה עצר את באנג'י מלתמוך בדור קודם עד נקודה מסוימת.

אם הם לא מנצלים את הדור הבא, אז איזו סיבה יש להם לא לתמוך? ה-SDK של מיקרוסופט ושל סוני נותנות להם בייסיקלי לעשות גרסאות נוספות בלי יותר מדי מאמץ כל עוד הם לא מנצלים יכולות שיש רק בקונסולות הדור הבא. אז או שהם מנצלים איכשהו יכולות של הקונסולות דור הבא, או שהם פשוט לא משהו טכנית והדור הבא עוזר להם לפצות על חוסר יכולת. אה, ועוד אופציה, ש-WB פשוט לא חושבים שיש יותר מדי משמעות פיננסית לגרסאות דור קודם בסוף 2022, שהמאמץ QA והפיתוחי לגרסאות הדור הקודם פשוט לא יחזיר את עצמו, לא וולידי פיננסית.

Re: נושא הדור הבא

פורסם: 10 מאי 2022, 23:36
על ידי kririn
DrKeo כתב:
BiA כתב:בוטלו גרסאות הדור הקודם של גות'אם נייטס.

טוב לראות את WB מתאבדים כלכלית :)
איזה כיף, אני מקווה שזה קרה כי הם התקשו עם המעבדים העתיקים של הדור הקודם.

הנה ההדגמה המלאה:

https://www.youtube.com/watch?v=VZZqZyqXo3I



חושב שאתה צודק בעניין המעבדים הישנים והחלשים
זה לא שאין אפשרות שינמוך ,אבל אני חושב שהם לא רוצים
איזה " סיברפנק " ,זה לא רק איכות גרפית
זה גם פרימים לשניה / ai / פיזיקה וכו וכו

היום מנועים גרפים ,לפחות חלקם מאוד גמישים ומאפשרים הרבה שינמוך ,הבעיה הגדולה מה השחקן מקבל בסוף בגרסאות המשונמכות
אני רק בתחילת הדרך ,בלילמוד אנריל 5 דרך מדריכים
וזה מנוע מאוד גמיש

אבל לחברת משחקים גדולה שמיצרת משחקי aaa
שינמוך מוצלח של משחק גדול ,יכול לקחת הרבה זמן ולעלות הרבה כסף ,במשחקי aaa יש המון פרמטרים

זה לא רק להוריד הגדרות ,חלק מהאלמנטים צריך ליצר במיוחד לקונסולות הישנות שהפורט יהיה איכותי

Re: נושא הדור הבא

פורסם: 10 מאי 2022, 23:56
על ידי Baba Yaga
DrKeo כתב:
BiA כתב:בוטלו גרסאות הדור הקודם של גות'אם נייטס.[/quote

הנה ההדגמה המלאה:

https://www.youtube.com/watch?v=VZZqZyqXo3I



הגיימפליי של רד הוד לא נראה טוב בכלל....
נייטוינג זה פשוט באטמן עם אלות במקום גאדג'טים.
לא יודע, לא מקבל מהגיימפלי את ההייפ שהיה לי לפני סדרת ארקהיים באטמן.

Re: נושא הדור הבא

פורסם: 11 מאי 2022, 00:16
על ידי DrKeo
kririn כתב:חושב שאתה צודק בעניין המעבדים הישנים והחלשים
זה לא שאין אפשרות שינמוך ,אבל אני חושב שהם לא רוצים
איזה " סיברפנק " ,זה לא רק איכות גרפית
זה גם פרימים לשניה / ai / פיזיקה וכו וכו

היום מנועים גרפים ,לפחות חלקם מאוד גמישים ומאפשרים הרבה שינמוך ,הבעיה הגדולה מה השחקן מקבל בסוף בגרסאות המשונמכות
אני רק בתחילת הדרך ,בלילמוד אנריל 5 דרך מדריכים
וזה מנוע מאוד גמיש

אבל לחברת משחקים גדולה שמיצרת משחקי aaa
שינמוך מוצלח של משחק גדול ,יכול לקחת הרבה זמן ולעלות הרבה כסף ,במשחקי aaa יש המון פרמטרים

זה לא רק להוריד הגדרות ,חלק מהאלמנטים צריך ליצר במיוחד לקונסולות הישנות שהפורט יהיה איכותי

המנועים היום גמישים בעיקר כי הם מבוססים על אכסון מכאני ומעבד חרא, כלומר הפס4 שהיא המחנה המשותף הנמוך ביותר. פשוט אין מכשירים בשוק עם אכסון ומעבד יותר גרוע מהפס4. כלומר אם הדרישות מעבד ואכסון שלך הן אפס, המנוע שלך ירוץ על כמעט הכל. לשנמך דברים בgpu זה קל.

ברגע שנתחיל לצאת מהקרוס ג׳ן הזה, הם ירגישו הרבה פחות גמישים. כלומר, כל משחק שישתמש בננייט בUE5 כבר יהפוך למשחק שלא יכול לרוץ על הדור הקודם כי נדרש אכסון עם יכולת גישה רנדומאלית שיש רק בדור החדש.

Re: נושא הדור הבא

פורסם: 11 מאי 2022, 07:29
על ידי kririn
Ue5 ,גם מאוד גמיש ,העניין שלבצע שנמוך
ממשחק aaa לps5 ,לנניח אותו משחק לps4 ,לבצע טוב יקח הרבה עבודה ,זה צוות שלם שיעבוד על גרסה כזאת

השאלה איך אתה מתכנן את המשחק
הרבה יותר קל לפתח לps4 ,ואז לעשות " רימסטר " ,לדור הנוכחי
מהאפך

לקחת משחק שפותח לps5 ,ואז לשנמך רק הגדרות לא יפעל טוב
ובנוסף בפיתוח לדור הקיים יש אופציה לrt ,שזה כמובן לא יפעל בדור הקודם

אבל תאורטית בue5 אתה יכול גם לפתח למכשירי אנדרואיד
וiso נתמכים ,זה פשוט מאוד יגביל אותך

המנוע מאוד טוב ,מאפשר לך לבחור שפת תכנות מכמה אופציות שיש שם ,ומאפשר לכוון למערכת הפעלה מסוימת מכמה אפשרויות

אבל בסוף זה כלי ,לפתח זה כבר מסובך בהרבה

Re: נושא הדור הבא

פורסם: 11 מאי 2022, 08:39
על ידי DrKeo
לפתח בue5 בלי ננייט ולומין זה מבחינתי כמו לפתח באנריל 4, הם הליבה של אנריל 5 ומה שעושה אותו כל כך דור הבא. לומין וננייט לא עובדים בדור הקודם או בניידים אז לא ממש אפשר לעשות פורט אחורה אם באמת מנצלים את אנריל 5. כלומר, אלה אם עושים גרסה נפרדת לגמרי שהותאמה למכשיר, סטייל פורצה הורייזן 2.

Re: נושא הדור הבא

פורסם: 11 מאי 2022, 08:50
על ידי Laskin
אין לי הרבה ספק אחרי התצוגה הזו שהצוות פשוט לא מסוגל להריץ את זה על הדור הקודם כי הם פשוט לא מספיק מוכשרים טכנית.
וגם - התמונה הזו פשוט מורידה לי חשק אי פעם לשחק בו, גם בחינם:



המשחק נראה כמו מצב המולטי שהיה יכול להגיע עם ארקהם נייט.
חבל שהסיפור שלו מאוד מעניין אותי, אבל אני מקווה שרוקסטדי יספיקו להביא המשך אמיתי לבאטמן בסוף הדור הנכחי ואוכל להשלים את הסיפור עם סרטון קצר בתחילתו ;)

Re: נושא הדור הבא

פורסם: 11 מאי 2022, 10:06
על ידי kririn
DrKeo כתב:לפתח בue5 בלי ננייט ולומין זה מבחינתי כמו לפתח באנריל 4, הם הליבה של אנריל 5 ומה שעושה אותו כל כך דור הבא. לומין וננייט לא עובדים בדור הקודם או בניידים אז לא ממש אפשר לעשות פורט אחורה אם באמת מנצלים את אנריל 5. כלומר, אלה אם עושים גרסה נפרדת לגמרי שהותאמה למכשיר, סטייל פורצה הורייזן 2.



מקבל את זה ,אבל המנוע עצמו מאוד גמיש מהבחינה הזאת
רוצה rt ? מאפשר את זה

רוצה לבחור שפת תכנות מכמה אופציות ?
סבבה תבחר

פלטפורמה ספציפית ? סבבה תבחר

תאורטית אין גם בעיה לפתח משחק לדור הבא ( לא הנוכחי )
משחק שירוץ על הxsx באיזה 2 פרימים לשניה
ואפשר לפתח גם משחק לאיפון ואנדרואיד

השאלה הגדולה מה קהל היעד שלך ,ומה אתה מנסה לפתח

ואין לי שום וויכוח שיעלה הרבה כסף וזמן לשנמך בצורה טובה
משחק שפותח לדור הנוכחי
ובגלל זה רוב המשחקים פותחו לדור הקודם וקיבלו " רימסטר "
לדור הנוכחי ,ואין להם את כל הדברים שue5 מציע

זה בעיקר לעלות הגדרות גרפיות וביצועים מהדור הקודם לנוכחי
משחק ps4 ,ב1080p
30 פרימים לשניה

שרץ דור נוכחי ב4k
60 פרימים לשניה
וקצת rt ,זה עדין שדרוג