עמוד 1 מתוך 2

GDC 2019 - הנושא הרשמי

פורסם: 19 מרץ 2019, 11:21
על ידי DrKeo
התערוכה התחילה אתמול בערב וצריך מקום לרכז בו את החדשות, אז נתחיל בדמו החדש של UNITY שכמו הדמו של שנה שעברה כמובן נראה קילומטרים מעבר למה שמפתחים באמת מסוגלים לעשות היום עם המנוע:


UNITY גם משגרים היום תמיכה ב-RTX מה שאומר שעכשיו גם UE4 וגם UNITY תומכים, צפו לראות אינדים עם DXR בקרוב.

Re: GDC 2019 - הנושא הרשמי

פורסם: 19 מרץ 2019, 12:48
על ידי Uncle Pey'j
אני תוהה אם אנחנו יכולים לצפות לרמה גרפית כזו בדור הבא..אין פה איזשהו יישום של RT מהקצת שקראתי.
ובכל אופן,אני מאוד אתאכזב אם gdc יעבור בלי אפילו פיסת מידע חדשה אחת על הדור הבא.

Re: GDC 2019 - הנושא הרשמי

פורסם: 19 מרץ 2019, 13:08
על ידי Laskin
לא נראה כמו מדע בדיוני שנראה משחקים ברמה גרפית דומה לזה, אבל יותר בקטעי המעבר, ובלי RT אם יש פה.

Re: GDC 2019 - הנושא הרשמי

פורסם: 19 מרץ 2019, 17:48
על ידי DrKeo
מחרתיים יש פאנל של הבחור שעשה את Quake 2 בrt. מסתבר שnvidia התחילו לשתף איתו פעולה והוא מוסיף יחד עם המהנדסים שלהם עוד אלמנטי תאורה כמו רפרקציה, השתקפות, תאורת time of day שנשלטת על ידי השחקן, שיפורי ביצועים ועוד שיחשפו בפאנל מחר.

טעימה:
9CF5B784-F0B5-4C80-9BC7-672FBFF67566.jpeg
9CF5B784-F0B5-4C80-9BC7-672FBFF67566.jpeg (37.18 KiB) נצפה 8933 פעמים

9068A906-BAD0-4440-83A2-BA67B4293B08.jpeg
9068A906-BAD0-4440-83A2-BA67B4293B08.jpeg (45.66 KiB) נצפה 8933 פעמים

Re: GDC 2019 - הנושא הרשמי

פורסם: 19 מרץ 2019, 18:25
על ידי DrKeo

Re: GDC 2019 - הנושא הרשמי

פורסם: 19 מרץ 2019, 19:14
על ידי bozeman
ההכרזה של גוגל


Re: GDC 2019 - הנושא הרשמי

פורסם: 19 מרץ 2019, 19:23
על ידי Laskin
שמעו.... זה גיימצ'יינג'ר, בתנאי שזה עובד על אינטרנט ממוצע

Re: GDC 2019 - הנושא הרשמי

פורסם: 19 מרץ 2019, 19:24
על ידי bozeman
ושהסרברים יעמדו בעומסים אם הרבה מאוד אנשים יתחברו בו זמנית...

Re: GDC 2019 - הנושא הרשמי

פורסם: 19 מרץ 2019, 19:37
על ידי Laskin
הפוטנציאל אדיר וגוגל בערך היחידה בעולם שיכולה לעמוד בלחץ השרתים... אבל זה נראה לי לגמרי תלוי במהירות של החיבור.

אגב, הם כבר מדברים על משחקים ב-8K... בערך (:
יאללה תנו תאריך ותמחור

Re: GDC 2019 - הנושא הרשמי

פורסם: 19 מרץ 2019, 19:37
על ידי Laskin
חחחח עכשיו מראים את הפוטנציאל עם דמו מקורי שיהיה בתערוכה שמציג עיר והרס שטרם ראי... דה ז׳ה וו?

Re: GDC 2019 - הנושא הרשמי

פורסם: 19 מרץ 2019, 19:38
על ידי Baba Yaga
Laskin כתב:שמעו.... זה גיימצ'יינג'ר, בתנאי שזה עובד על אינטרנט ממוצע

מישהו יכול לאמלק ?

Re: GDC 2019 - הנושא הרשמי

פורסם: 19 מרץ 2019, 19:39
על ידי bozeman
סטרימינג אמיתי של משחקים, מכל מכשיר באיכות גבוהה

לנו גם תהיה בעיה, בגלל קצב ההעלאה הנמוך

Re: GDC 2019 - הנושא הרשמי

פורסם: 19 מרץ 2019, 19:44
על ידי Laskin
הstyle transfer הזה מרשים.
איזו תצוגה לעניין

Re: GDC 2019 - הנושא הרשמי

פורסם: 19 מרץ 2019, 19:49
על ידי wraithbuster
בהוגע לדמו הטכני, באמת אחלה קפיצה גרפית (אולי חוץ מהמודל של הדמות) עם האיטרציה הזאת של המנוע של יוניטי במיוחד בהתחשב שעבר סה''כ שנה מאז הקודם שלהם. בקצב הזה של הפערים בין שוק החומרתי של הכרטיסים גרפיים שמפגר מאחור ביחס לתוכנה, אני חושש שבקרוב מה שנותר לנו הוא רק להזיל ריר :) אני כול כך מתגעגע לתקופה של תחילת העשור של עד 2014 שבו כרטיס high end עלה 500$ (כשהיום אנחנו מגיעים ל800$) פחות או יותר באופן ממוצע, ושהקפיצות דוריות היו לעיתים תכופות וגדולות יותר גם.

Re: GDC 2019 - הנושא הרשמי

פורסם: 19 מרץ 2019, 20:00
על ידי Laskin
זה אשכרה יוטיוב+טוויץ׳ שאתה יכול להכנס למשחק, לבד, נגד או עם מי שצפית בו ותוכל לעצור ולהמשיך מכל מכשיר אחד בחצי שנייה... נראה שהם עושים את זה ממש טוב. לא רואה איך זה יכול להכשל, מלבד תמחור גרוע, וקשה לי להאמין שזה משהו שגוגל יעשו או לא יתקנו מהר אם כן. אכן מהפיכה, ולהפך מהתצוגות של מיקרוסופט - אני מאמין שזה באמת יעבוד ככה.

יושק השנה! אין מילה על מחיר בינתיים... הם מבטיחים עדכון בקיץ, שם ידבר על המשחקים עצמם. E3?

Re: GDC 2019 - הנושא הרשמי

פורסם: 19 מרץ 2019, 20:03
על ידי bozeman
זאת באמת גם שאלה, אילו משחקים יהיו.

Re: GDC 2019 - הנושא הרשמי

פורסם: 19 מרץ 2019, 20:14
על ידי Laskin
מן הסתם גם אם בהתחלה לא יהיו מלא מלא משחקים - זה ישתנה בהתאם לפופלריות והכסף שיקבלו מגוגל (:
מה שבטוח זה שאין זמן טוב יותר לגדולות לקנות חברות, צד א׳/ב׳ זה מה שיחזיק אותן, קונסולות ״ברירת מחדל״ למשחקי פיפא ושות׳ כבר לא יהיו פלייסטיישן ואקס בוקס, מהר מאוד

Re: GDC 2019 - הנושא הרשמי

פורסם: 19 מרץ 2019, 20:30
על ידי Laskin

Re: GDC 2019 - הנושא הרשמי

פורסם: 19 מרץ 2019, 21:10
על ידי bling
DrKeo כתב:התערוכה התחילה אתמול בערב וצריך מקום לרכז בו את החדשות, אז נתחיל בדמו החדש של UNITY שכמו הדמו של שנה שעברה כמובן נראה קילומטרים מעבר למה שמפתחים באמת מסוגלים לעשות היום עם המנוע:


UNITY גם משגרים היום תמיכה ב-RTX מה שאומר שעכשיו גם UE4 וגם UNITY תומכים, צפו לראות אינדים עם DXR בקרוב.


הדמו הזה מדהים! בהמשך לדיון מ E3, מה הסיכוי שככה יראה גיימפליי על האנקונדה ב 2024? :)

Re: GDC 2019 - הנושא הרשמי

פורסם: 19 מרץ 2019, 23:18
על ידי Uncle Pey'j
bling כתב:
DrKeo כתב:התערוכה התחילה אתמול בערב וצריך מקום לרכז בו את החדשות, אז נתחיל בדמו החדש של UNITY שכמו הדמו של שנה שעברה כמובן נראה קילומטרים מעבר למה שמפתחים באמת מסוגלים לעשות היום עם המנוע:


UNITY גם משגרים היום תמיכה ב-RTX מה שאומר שעכשיו גם UE4 וגם UNITY תומכים, צפו לראות אינדים עם DXR בקרוב.


הדמו הזה מדהים! בהמשך לדיון מ E3, מה הסיכוי שככה יראה גיימפליי על האנקונדה ב 2024? :)

האמת? אני חושב שנגיע לרמה הזו אפילו לפני.
זה ממש מזכיר לי את הדמו Samaritan של אפיק שרץ על UE3 מ-2011- אנשים היו בטוחים שאין שום מצב שהדור הנוכחי יספק כזו רמה ויזואלית כי הדמו רץ על שלושה GTX580,אבל אז הגיע Arkham Knight שהיה ממש אחד לאחד הדמו הזה מבחינה ויזואלית לפחות. אני חושב שזה יהיה המצב גם במקרה הזה.

Re: GDC 2019 - הנושא הרשמי

פורסם: 20 מרץ 2019, 00:52
על ידי DrKeo
avive כתב:מישהו יכול לאמלק ?

- שירות הזרמת משחקים סטייל נטפליקס
- משחקים ירוצו על מדף שיש בו CPU ב-2.7GHz, כרטיס של AMD עם 10.7TFLOPS (זה בעצם VEGA 56, אולי ב-7nm אבל לא פרטו) עם זיכרון HBM ו-16GB של זיכרון פנימי.
- אם מפתח רוצה הוא יכול להשתמש ביותר ממדף אחד במקביל, יעני SLI, אבל הם לא אמרו כמה מדפים מפתחים יכולים לנצל במקביל. הם הדגימו את זה עם הדמו FIRESTRIKE של 3DMARK אבל הוסיפו לו פיסיקת נוזלים כשהם הדגימו כמה נוזלים הם יכולים לשים עם מדף אחד וכמה הם יכולים עם שני מדפים.
- אתה לוחץ על לינק, עד 5 שניות ואתה בתוך המשחק.
- עובד על כל דבר, דפדפן, אפליקציה בלפטופ, טלפון, אייפד וכו'.
- משחקי אונליין אמורים להיות עם אפס לאג כי כולם בעצם יושבים ביחד באותו חדר שרתים, יעני זה בייסיקלי כמו לשחק במסיבת LAN.
- "הכוח של הענן" וזה, היה שם קצת וייב מיקרוסופט ב-2014.
- סטרימרים יכולים לשים כפתור "הצטרף" ביוטיוב ושחקנים נכנסים לתור שהסטרימר שולט בו וכך יכולים לקפוץ לתוך המשחק של הסטרימר.
- בגלל שהמשחק רץ על השרתים שלהם, בלחיצת כפתור זה ביוטיוב בזמן אמיתי בלי שום קשר לאינטרנט של השחקן.
- יש דרך לשיתוף רגעים ספציפים. כלומר נניח אתה משחק RE2 והגעת לחדר קשה עם שני כדורים במחסנית, אתה יכול לשתף את הרגע וכל מי שילחץ על הלינק יקפוץ לשיבוט של המשחק שלך בדיוק באותו רגע. תדמיינו שזה SAVE FILE שמשותף בלחיצה אחת, אתה לוחץ על לינק שמישהו פרסם ואתה בשמירה שלו בדיוק באותה סיטואציה ונקודה בזמן מידית.
- זה גוגל ומדובר בשירות הזרמה אז אפשר ליצור קישורים למשחקים, לרגעים במשחקים או לכל דבר בזמן אמת ולשלוח לחברים במייל או וואטסאפ או פייסבוק וכשהם לוחצים על הקישור הם בפנים תוך 5 שניות.
- הם הקימו סטודיואים פנימיים שמנוהלים על ידי ג'ייד ריימונד אבל לא ידוע עליהם כלום.
- המון שיט של מולטי אסימטרי, משחקי BR עם 1000 שחקנים ופיצ'רים לסטרימרים.
- זמן השנה רק בארה"ב, UK וחלקים נבחרים באירופה. בתאוריה יש לגוגל שרתים ממש פה לידנו שיתנו לנו פינג 15ms אבל אני בספק אם הם יציידו אותם בשרתי סטדיאה בקרוב.

אני לא יודע מה אני חושב על הסטדיאה. החשיפה הייתה מרשימה, המשך התצוגה היה קטסטרופלי. הם הציגו אפס משחקים, זה מושק השנה אבל רק בארה"ב, UK וחלק מאירופה ואלוהים יודע איך זה יתפקד פה בארץ. הם דברו על עד 4K ב-60FPS (עם דגש על ה-"עד") וכמובן שלאסקין חיי בסרט שהם דברו על 8K "מתישהו בעתיד כשיתפוס" מה שבטח יקרה בשירות שלהם בסביבות 2029.

בנתיים אני זהיר, אבל מצד שני יש רק שלוש חברות בעולם שמסוגלות לעשות את זה, מיקרוסופט, אמזון וגוגל.

Re: GDC 2019 - הנושא הרשמי

פורסם: 20 מרץ 2019, 09:10
על ידי DrKeo
יורוגיימר עשו Q&A עם מיקרוסופט ב-GDC לגבי ה-cloud x. אמ;לק:
- השירות יתמקד קודם באנדרואיד ולכן מיקרוסופט מתחילה עם שרתים שבנויים מקונסולות S.
- השירות יתמקד ב-1080p בהתחלה כי הם אומרים שעל טלפון וטאבלט אף אחד לא ירגיש בהבדל.
- הסיבה שזאת ה-S ולא ה-X נשמעת קצת כמו תירוץ, בין המילים אפשר להבין שזה כי ה-S ממש זולה ליצור כרגע וממש עוד שניה מחליפים את כל השרתים שם לסקארלט ממילא אז חבל על הכסף. זה בעצם משלב יחד את כל הסעיפים, שרתים זולים, 1080P, זה ממילא רץ רק על טלפונים כרגע ועוד שניה מגיעה הסקארלט.
- הם מתכננים להשתמש ב-ML ובמפענחי וידאו שונים בכדי לגרום ל-UI להראות טוב יותר על טלפונים (כלומר שהמד תחמושת לא יהיה כל כך קטן שלא נראה שום דבר).
- כשמשחק רץ על הענן המשחק יודע את זה כך שמפתחים יוכלו לעשות UI יחודי לענן או להוסיף פיצ'רים כמו טאץ' בתפריטים.
- הפוקוס כרגע הוא טלפוני אנדרואיד ונשמע שהצעד הבא שלהם הן טלביזיות חכמות.
- הם טוענים שהלאג הוא 10ms.
- הם מכוונים שזה יעבוד גם על חיבורים של 10 מגה.
- הם נשמעו קצת מתחמקים על שאלות סוויטצ', כנראה מנסים לשמר את הרגע שמיאמוטו יעלה לבמה במסיבת E3 שלהם או משהו כזה :)

https://www.eurogamer.net/articles/2019 ... -substance

Re: GDC 2019 - הנושא הרשמי

פורסם: 20 מרץ 2019, 11:08
על ידי DrKeo
בא לי לקנות כרטיס RTX רק בשביל זה:

Re: GDC 2019 - הנושא הרשמי

פורסם: 20 מרץ 2019, 11:21
על ידי Laskin
בא לי ללחוץ על הוידאו ואז פשוט ללחוץ על כפתור PLAY NOW ולשחק עם זה כמה דקות, במקום לרכוש כרטיס ב-800 דולר... כן, גם אם יש ארטיפקטס של דחיסת וידאו :)

Re: GDC 2019 - הנושא הרשמי

פורסם: 20 מרץ 2019, 11:48
על ידי DrKeo
חבל שסטדיאה חלש מדי בכדי להתמודד עם זה :)