עמוד 2 מתוך 2

Re: GDC 2019 - הנושא הרשמי

פורסם: 20 מרץ 2019, 11:51
על ידי bling
תודה על התיקצורים קיאו.

הוידאו של קוויק אחלה והוא גימיק חמוד אבל זה לא הופך את המשחק למשהו שאפשר לקרוא לו מאוד יפה או מרשים בעיניי וזה בטח לא עושה לי חשק מחודש לשחק בו.

ותהייה מסויימת בעקבות זה שגוגל נהנו לדבר על טרה פלופס וכח שיש לשירות לעומת האלטרנטיבות הקיימות, האם זה לדעתכם אומר שהפס5 והסקארלט יהיו מעל 10.7 טרה פלופס במינימום כדי ליצור את התדמית של קונסולות חזקות יותר מהשירות של גוגל?

אני חושב שזה יהיה מביך אם עוד שנה וחצי מהיום אחת מהן תציג קונסולה עם נתונים טכניים פחות מרשימים עכשיו שגוגל כתבה באותיות גדולות את מספר הטרה פלופס שלהם, אם זה יצור סוג של מלחמת חימוש (אם בכלל יש זמן לשנות משהו בגזרה הזו) כדי להתעלות מעל הנתון הזה אז כבר יצא מזה משהו נחמד.

בכל מקרה אם הפס5 תציג נתון נמוך יותר זה יהיה מביך, נשמע יותר ויותר הגיוני שהיא תהיה 12 טרה פלופס לפחות.

Re: GDC 2019 - הנושא הרשמי

פורסם: 20 מרץ 2019, 12:11
על ידי MGS FREAK
בקשר לסטאדיה- למה אנחנו ממהרים להסיק שמדובר ב"נטפליקס של משחקים" ? לא אמרו מילה על המודל שלהם.

בקשר לקוייק- איזה יופי של דבר, הייתי ממש שמח לראות משהו דומה לאנריל טורנמנט המקורי :)

Re: GDC 2019 - הנושא הרשמי

פורסם: 20 מרץ 2019, 12:17
על ידי Laskin
אין לדעתי הרבה סיכוי לפחות מ-12TF, לא רואה אותם מוציאים קונסולה שהיא פחות מפי-2 מהONE X

Re: GDC 2019 - הנושא הרשמי

פורסם: 20 מרץ 2019, 12:28
על ידי DrKeo
אני לא חושב שבאמצע 2019 סוני ומיקרוסופט יכולות לגעת בארכיטקטורה שלהן יותר מדי, היא די נעולה. אפשר לשחק בכמויות של הזיכרון, אפשר להדליק כמה CU כבויים או להעלות מהירות שעון, הכל תלוי בyield של NAVI 7nm וכמה כסף הן מוכנות לפוצץ על כל קונסולה; אבל כל אלה יחדיו יצליחו להזיז את הקונסולה כמה ס"מ ימינה או שמאלה, לא לשנות אותה לגמרי.

אם נקח לדוגמה את ה-X, יש לה על הצ'יפ 44CU אבל 4 כבויים למטרות עלויות ומהירות השעון שלה הוא 1176MHz. עכשיו נניח ששנה לפני שהיא הייתה יוצאת פתאום מיקרוסופט היו מגלים שהפרו הולכת להיות 6TFLOPS. הם לא יכולים להחליף צ'יפ, עדין הוא צ'יפ של 44CU והם כבר קבעו מגבלות תרמיות וחשמל כך שיש להם מעט מעוד מרחב תמרון. אז הם יכלו להדליק עוד שני CU (כלומר 42 במקום 40) ואולי לדחוף את מהירות השעון ל-1250MHz. אז בתרחיש הזה שהיה עולה למיקרוסופט עוד כמה דולרים טובים פר קונסולה, הם עולים מ-6 ל-6.72TFLOPS.

כנ"ל על הדור הבא. אם סוני בונה קונסולה של 10TFLOPS, עם שינויים של הרגע האחרון הם כנראה יוכלו להגיע לסביבות ה-11TFLOPS רק בכדי לנצח את הסטדיאה. אבל הם לא יכולים פתאום לקפוץ ל-14TFLOPS.

אני חושב שבדור הבא מי שמכוון למקום יחסית סטנדרטי יכוון ל-12TFLOPS, מי שמכוון ממש גבוה מכוון לסביבות ה-14TFLOPS.

Re: GDC 2019 - הנושא הרשמי

פורסם: 21 מרץ 2019, 10:49
על ידי bling
דבר כזה כבר לא נקבל בדור הבא אני מנחש:



אני מקווה אחרי מה שקיאו אמר פה לגבי חוסר הסבירות שסוני ומייקרוסופט יוכלו לשדרג את החומרה בשלב הזה שלפחות לא יתמקדו ב 4K אלא ב RT או לפחות באפקטים שיוכלו לדמות RT עד כמה שאפשר גם אם זה יחשב מזוייף כביכול.

אלו הדברים שיוצרים באמת את הוואו ולא עוד פיקסלים שמחדדים את התמונה בעוד כמה אחוזים שרוב האנשים לא רואים וגם אם כן רואים זה לא משמעותי כמו רמת אפקטים וגרפיקה גבוהה יותר.

Re: GDC 2019 - הנושא הרשמי

פורסם: 21 מרץ 2019, 11:13
על ידי Laskin
אני דווקא חושב שלא כדאי גם להתמקד בזה בדור הבא... זה גם כן יבוא על חשבון דברים כמו פירוט או משהו... הייתי רוצה פשוט שיביאו חוויות מורכבות יותר בזכות הCPU החזק-יחסית, ושיעשו אותן עם דמקה, אף פעם לא 4K טבעי אלא אם זה משחקים פשוטים יותר שזה לא יבוא על חשבון דברים אחרים.

Re: GDC 2019 - הנושא הרשמי

פורסם: 21 מרץ 2019, 12:02
על ידי DrKeo
דמקה ושיטות ריקונסטרוציה אחרות באמת צריכות להיות הפוקוס כי להשקיע את רוב הכוח של הקונסולה בלעלות פי 4 ברזולוציה מהפס4 נשמע לי כמו בזבוז. ש4k טבעי ישמר לכל מני פיפא למניהם.

בנוגע לrt, יכול להיות שהאפקט הכי פשוט, השתקפות, יופיע פה ושם במשחקים. זה יכול לזלול לא מעט משאבים אבל אם מפתחת חושבת שזה חשוב מספיק, אז הם כנראה יוכלו לישם את זה. אם קרייטק ישמו את זה על ווגה 56 בדמו סופר מוגבל ב4k, אני משער שבדמקה באיכות נמוכה יותר זה אפשרי במשחקים שממש יחשבו שזה הדבר הכי חשוב בעולם (אולי gt7 להשתקפויות על הרכב?).

אבל צריך לזכור שגם הדמו של קרייטק היה סופר מבוקר, בscope ממש קטן ואנשים שראו אותו בזמן אמיתי אמרו שהאיכות של ההשתקפויות היו נמוכות משמעותית מ-bfv כך שצריך להבין את המגבלות.

אני כן חושב ששיטות gi כמו vct יהיו מאוד נפוצות. כרגע המשחק היחיד שמישם את זה הוא המשחק מולטי הזה של קרייטק שהוא בלעדי לpc וזה מספק gi בזמן אמיתי על הכל, כולל תאורה דינמית וחפצים נעים. אולי לא מקבלים צל מאורות משניים כמו בgi במטרו שמשתמש בrt אבל חוץ מזה התוצאה די דומה.

Re: GDC 2019 - הנושא הרשמי

פורסם: 21 מרץ 2019, 12:59
על ידי bling
מה עם הדמו של אפיק ששמתי פה? זה אפשרי לשחזר משהו ברמה הזו גם בלי RT אמיתי?

Re: GDC 2019 - הנושא הרשמי

פורסם: 21 מרץ 2019, 13:08
על ידי Laskin
לדעתי עם "מראות ועשן" יהיה אפשר להגיע לזה, אבל אם נשים לך צד לצד את התמונות אז כן תשים לב להבדלים באיכות או לרמת הדיוק...

Re: GDC 2019 - הנושא הרשמי

פורסם: 21 מרץ 2019, 14:06
על ידי DrKeo
לעשות גרפיקה יפה על קונסולות זאת אומנות הזיוף, ככל שאתה מזייף ומרמה טוב יותר אתה עושה גרפיקה יפה יותר. אין לי מושג אילו טכניקות יהיו עוד 5 שנים כשנהיה באמצע הדור אבל לפחות טכניקות כמו GI של RT אפשר לזייף די יפה עם VCT ונראה שגם השתקפות עם RT אמיתי זה די אפשרי אם מוכנים להקדיש לזה מספיק משאבים (ולהכיר בעובדה שזה עדין יהיה באיכות נמוכה יותר מבכרטיס RTX) והצללה אפשר גם לעשות בצורה לא רעה בכלל בלי RT אם יש מספיק כוח. אז בתאוריה אני משער שהכל אפשרי, אבל אין לי מושג מה יהיה בקונסולות האלה וגם אין לי מושג מה באמת אפשרי כשה-BASELINE שלך הוא מעבד רייזן, הרבה זיכרון וכרטיס מסך שמזכיר את ה-VEGA64 כך שמי יודע?

Re: GDC 2019 - הנושא הרשמי

פורסם: 21 מרץ 2019, 14:38
על ידי DrKeo
הייתה היום הרצאת פיסיקת הרס ב-UE4.2.2, זה הסרטון הדגמה שלהם.


רואים למה קראקדאון 3 היה צריך להיות כותר דור הבא? :)
נניח וזה היה המשחק הכי ריק אי פעם, סתם עיר ואתה קופץ כמו דביל וזורע הרס בזמן שאתה אוסף כדורי אג'יליטי. כמה אנשים פה היו קונים את המשחק רק בשביל זה אם הוא היה נראה ככה? אני יודע שהייתי קונה אותו תוך שבריר שניה אם זה היה כותר שיגור לקונסולה חדשה והייתי יכול לראות את הטרוף הזה רץ על המסך שלי בזמן אמיתי.

אגב, מסתבר שהדמו של הטרול רץ על 2080TI אחד.

והנה סרטון של הפיצ'רים שנכנסו ויכנסו לאנריל 4 ב-2019:

Re: GDC 2019 - הנושא הרשמי

פורסם: 21 מרץ 2019, 16:43
על ידי bling
אפילו אני הייתי קונה כזה קראקדאון בהנחה שהיה נראה ומשחק ככה :)

ה GDC השנה הביאה ווייב ממש חזק של דור הבא, בהנחה שכל התצוגות הטכניות האלו מעידות במשהו לגבי איך הדור הבא יראה. קשה לא להכנס להייפ למרות שברור לי שאלו רק דמואים טכניים ושחלק מהפיצ׳רים שמוצגים שם נראה בשנים הקרובות בצורה טבעית רק על ה PC אם בכלל.

Re: GDC 2019 - הנושא הרשמי

פורסם: 21 מרץ 2019, 22:12
על ידי DrKeo
בgdc קבלנו מאפיק את הדמו סמריטן שנראה כאילו הם חיים בסרט קשה לגבי הדור הבא ובסוף אפילו the order הוכיח שהדמו היה ראליסטי למדי כך שלא הייתי מזלזל בדמואים האלה. לא הייתי מצפה להרס כזה מgta אבל מגירס או אנצ׳רטד? בהחלט יש מצב.

Re: GDC 2019 - הנושא הרשמי

פורסם: 24 מרץ 2019, 00:24
על ידי DrKeo
הדגמה מתוך הרצאה בשם "פוטוראליזם" של UE4.2.2, אני חושב שזה נראה יותר טוב מכל דבר אחר בזמן אמיתי שראיתי עד היום. כמובן שזה סרטון מעבר, זה דמו טכנולוגי וזה בטח רק על שלושה טייטן RTX או משהו כזה אבל זה עדין מדהים ברמות:

Re: GDC 2019 - הנושא הרשמי

פורסם: 24 מרץ 2019, 17:24
על ידי bling
מדהים! קיבלנו פה הצצה לאיך ש DS2 על הפס6 יראה ;)

ה GDC השנה פורה מאוד מבחינת הדגמות טכניות, הנה עוד אחת של Nvidia על ריי טרייסינג: