נושא החנויות הדיגיטליות הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא החנויות הדיגיטליות הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 28 דצמבר 2020, 22:59

האפשרות שהעלת שמדובר בבאג של אפיק הייתה בחצי פה ושלושת התגובות והטון שלך בהן סימנו את כובד הטיעון שלך.

אין שום רע בבדיקה משלך. יש רע בניסיון שלך להשחיר את הבדיקות והממצאים של עשרות משתמשים אחרים כבר מן ההודעה הראשונה שלך בנושא. העדר בעיה אצלך אינה משמעה העדר בעיה.
אם סוויני לא היה מגיב בנושא עדיין היית מחכה לתוצאות 'חד משמעיות'? מה יותר חד-משמעי מעשרות בדיקות של עשרות משתמשים במספר קהילות?

למה התגובה הראשונה שלך למשמע הדיווח הוא הטלת ספק עד כדי ביטול בממצאים עד כה, העלת טיעון FUD וניסיון להראות שהמצב דומה בלאנצ'רים אחרים?

העובדות הן שבלי לדעת מה המידע שהלאנצ'ר של אפיק שולח או לא שולח, השימוש שלו במשאבי CPU כשהתוכנה ב idle הוא גבוה פי כמה מהשימוש של שאר הלאנצ'רים ולפי מה שקראתי היה כך תמיד. אני לא בטוח שתיקון הבעיה שגורמת להתחממות תוריד את כמות השימוש לרמה של לאנצ'רים אחרים.

סמל אישי של המשתמש
sharonbn
Veteran
הודעות: 1192
הצטרף: 07 יולי 2016, 21:30

Re: נושא החנויות הדיגיטליות הרשמי

הודעהעל ידי sharonbn » 29 דצמבר 2020, 11:08

התגובה הראשונה של קליימן באמת היתה ביטול וזלזול מוחלט בעצם האפשרות ששליחת כך וכך קילובייט מידע יכול בכלל לגרום להתחממות של איזהשהוא רכיב חומרה.
התגובה שלי הראתה שבכלל אין קשר בין כמות המידע שנשלחת לרשת ועוצמת החישוב שנדרשת כדי להפיק את המידע. אפשר גם לגרום להתחממות מעבד ו/או כרטיס מסך ו/או דיסק קשיח או כל רכיב אחר גם בלי לשלוח כלל כל מידע החוצה.

אני לא טוען שיש אמת בממצאים שהוצגו. קטונתי. אבל גם אי אפשר א-פריורי לפסול את הממצאים. צריך חקירה נוספת. זהו. זה גם לא מעיד על האיכות של האפליקציות לקוח של חנויות אחרות.

סמל אישי של המשתמש
sharonbn
Veteran
הודעות: 1192
הצטרף: 07 יולי 2016, 21:30

Re: נושא החנויות הדיגיטליות הרשמי

הודעהעל ידי sharonbn » 31 דצמבר 2020, 00:37

PC gamer מאשרים שיש בעיה עם התוכנת לקוח של אפיק שגורמת להתחממות בלתי סבירה של המעבד.
ציוץ של אחד מהעובדים מודיע שאפיק שחררו הוטפיקס שאמור לתקן חלקית את הבעיה.
https://www.pcgamer.com/a-bug-in-the-ep ... available/

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא החנויות הדיגיטליות הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 31 דצמבר 2020, 01:22

להבנתי זה קורה רק ברייזן אגב.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא החנויות הדיגיטליות הרשמי

הודעהעל ידי swym » 03 ינואר 2021, 13:59

בפועל זה קרה גם באינטל: בדקתי את זה עכשיו על מעבד 7400, וגם כשהלאנצ'ר יושב בtray הוא שותה קבוע מעל 10% מהמעבד (אלא אם כן מדובר בבעיה נוספת).

אפיק (כנראה לקראת הסייל של החגים) שינו את התוכנה שלהם כדי להיות יותר רספונסיבית לגלישה, כי בזמנו היא היתה די מקרטעת. כל זה טוב ויפה, אבל מסתבר שהם עשו את זה באמצעות שינוי משהו שנקרא Platform Timer Resolution, מברירת המחדל של 15.6 מילי שניות למילישנייה בודדת. זה בעצם כופה על השעון של המעבד להמשיך לעבוד ברזולוציה הרבה יותר גבוהה גם כשהתוכנה נכנסת לIdle. אני מניח שזה לא משפיע כל כך על הביצועים אבל כן על צריכת החשמל.

מה שכן, הרגו אותי מצחוק כל תאוריות הקונספירציה שעלו בגלל זה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא החנויות הדיגיטליות הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 03 ינואר 2021, 18:35

אתה טועה ובגדול, זה הסינים שכורים מטבע קריפטו בשביל החייזרים שהם בקשר איתם. פוסטים כמו שלך גורמים לאנשים לזלזל בברית הבין גלקטית הסודית, חבל.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא החנויות הדיגיטליות הרשמי

הודעהעל ידי swym » 03 ינואר 2021, 20:34

DrKeo כתב:אתה טועה ובגדול, זה הסינים שכורים מטבע קריפטו בשביל החייזרים שהם בקשר איתם. פוסטים כמו שלך גורמים לאנשים לזלזל בברית הבין גלקטית הסודית, חבל.

אתה מזלזל בסינים. זה כבר מזמן החייזרים שכורים מטבע קריפטו בשבילם

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא החנויות הדיגיטליות הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 03 ינואר 2021, 21:46

איך אתה חושב ביטקויין עבר את ה-30K?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
sharonbn
Veteran
הודעות: 1192
הצטרף: 07 יולי 2016, 21:30

Re: נושא החנויות הדיגיטליות הרשמי

הודעהעל ידי sharonbn » 03 ינואר 2021, 22:32

ככל הנראה ג'ק מא היה השגריר של החייזרים אצל הסינים ועכשיו חזר הביתה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא החנויות הדיגיטליות הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 25 מרץ 2021, 19:54

WHICH PLATFORMS WILL TOTAL WAR: ROME REMASTERED BE AVAILABLE ON?
Total War: ROME REMASTERED will be available on Windows, Mac, and Linux.

WHICH STOREFRONTS WILL TOTAL WAR: ROME REMASTERED BE AVAILABLE THROUGH?
Steam on launch, and the Mac App Store a few weeks later.

WILL TOTAL WAR: ROME REMASTERED BE RELEASED ON THE EPIC GAMES STORE?
An Epic Games Store release of Total War: ROME REMASTERED is not currently planned.

lol

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא החנויות הדיגיטליות הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 09 אפריל 2021, 20:32

מהמסמכים מהתביעה של אפיק ואפל מקבלים תמונה על הכישלון של EGS:

https://www.resetera.com/threads/new-co ... ts.407391/

הפסד של 181 מיליון דולר ב 2019, והפסד של 273 מיליון דולר ב 2020. אפיק משערת שהחנות תהיה רווחית ב 2023.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא החנויות הדיגיטליות הרשמי

הודעהעל ידי swym » 12 אפריל 2021, 19:30

אה... לא יודע איך להסביר לך את זה אחרת, אבל אם מראש כל האסטרטגיה של אפיק היתה שהחנות תהיה רווחית ב-2023, זה יהיה כישלון רק אם החנות לא תהיה רווחית ב-2023.
זה כאילו סיפקו לך פה את הקריטריון הכי מדיד על מגש של כסף לשאלה "מתי נדע אם החנות של אפיק היא כישלון או הצלחה?", והתעקשת לא להבין אותו.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא החנויות הדיגיטליות הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 12 אפריל 2021, 22:37

אלא אם אתה לוקח בחשבון את החידוד של אפל שהוא שב 2023 זו אמורה להיות השנה הקלנדרית הרווחית הראשונה של החנות, כאשר הרווחיות של כל היוזמה של החנות מתוככנת רק ל 2027 (!).

בכל אופן, המטרה של אפיק הוא לא להיות רווחיים בנקודת זמן כלשהי כי זה לא אומר כלום אם ב 2023 הם ירוויחו 100 דולר מהחנות. המטרה שלהם הייתה לקרוץ למפתחי ה AAA ולתת פייט לסטים ועוד דיבורי גבוהה-גבוהה. ואת זה מודדים במכירות, בספליטים של משחק בין חנויות ובזמינות משחקים בחנות. וכל הנתונים שיש לנו לגבי המדדים האלה הם רעים.

אני אישית ממשיך להידהם מכך שהחנות של אפיק ששוגרה בכזו אגרסיביות, בשנתה השלישית לא מסוגלת להבטיח ללקוחותיה את הזמינות של כל הוצאות ה AAA המדוברות של השנה.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא החנויות הדיגיטליות הרשמי

הודעהעל ידי swym » 14 אפריל 2021, 13:41

מה זה משנה מתי יהיה החידוד של אפל? אם בשנת 2023 החנות של אפיק לא רווחית, היא נכשלה בהגעה ליעד שהיא הציבה לעצמה. אם היא כן רווחית (ומן הסתם מאותו רגע ממשיכה להיות רווחית), היא בהחלט הצליחה בהגעה ליעד שלה.

יותר מזה, ביצועים של חנות שהיא גם פלטפורמה לא מודדים בשאלה "האם כל הוצאות הAAA המדוברות של השנה" זמינות בחנות - כי אז כל הפלטפורמות, כולל סטים עצמה, היו "כושלות". ביצועים של חנות מודדים במונחים של יעדים, צמיחה, רווח תפעולי וכדומה. מי הפלטפורמה שצמחה הכי הרבה בשנתיים האחרונות בסיס המשתמשים שלה? בהכנסות שלה? איפה נמצאים היום כלל המתחרים כמו אמזון/טוויצ', דיסקורד, GOG וכדומה?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא החנויות הדיגיטליות הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 14 אפריל 2021, 13:49

הערך של אפיק עלה ב-9 חודשים האחרונים ב-11 מליארד דולר, גדילה של 60%. זאת בערך רמת העומק שקאז נכנס אליה בפיננסים ואסטרטגיות של תאגידים, לרדת על הפסד של חנות שהאסטרטגיה שלה היא loss leader בזמן ששווי החברה התנפח ב-11 מליארד דולר (שחלק מזה) בזכות אותה חנות.

להרים חנות שנלחמת כתף אל כתף עם סטים שווה גם הפסד של 8 מליארד דולר,180 מליון זה בוטנים. למיקרוסופט לקח יותר מעשור להחזיר את ההשקעה באקסבוקס והבור התקציבי היה מליארדים.

swym כתב:מה זה משנה מתי יהיה החידוד של אפל? אם בשנת 2023 החנות של אפיק לא רווחית, היא נכשלה בהגעה ליעד שהיא הציבה לעצמה. אם היא כן רווחית (ומן הסתם מאותו רגע ממשיכה להיות רווחית), היא בהחלט הצליחה בהגעה ליעד שלה.

יותר מזה, ביצועים של חנות שהיא גם פלטפורמה לא מודדים בשאלה "האם כל הוצאות הAAA המדוברות של השנה" זמינות בחנות - כי אז כל הפלטפורמות, כולל סטים עצמה, היו "כושלות". ביצועים של חנות מודדים במונחים של יעדים, צמיחה, רווח תפעולי וכדומה. מי הפלטפורמה שצמחה הכי הרבה בשנתיים האחרונות בסיס המשתמשים שלה? בהכנסות שלה? איפה נמצאים היום כלל המתחרים כמו אמזון/טוויצ', דיסקורד, GOG וכדומה?

ובסטנדרטים האלה גם סטים היא כישלון. שנים היו משחקים שלא היו עליה (נניח משחקי EA), יש משחקים שמגיעים אליה באיחור של שנים (נגיד משחקי מיקרוסופט או כל מני משחקים יפנים שמגיעים לרוב רק לסוויטצ' או לפלייסטיישן כמו פרסונה למשל) ובכלליות לקח לה חצי עשור עד שהיא הגיעה בכלל למצב שיכלת לקנות את רוב המשחקים עליה. ואיפה כל המשחקים הקלאסים של GOG? למה הם לא בסטים?

אבל זה לא מעניין את קאז, לא משנה מה אפיק יעשו בסוף קאז ימצא איזו קטגוריה לרדת עליה כי זה תמיד אפשרי. גם החנות של אקסבוקס יכולה לחטוף ירידות על משחקים חסרים או בלעדיים כושלים וכך כל חנות קיימת כך שאם החנויות הכי מצליחות בתעשיה לא יעמדו בביקורת שלו, אפיק כן? בחיים לא, גם אם אפיק תמחץ את סטים הוא ימשיך. הדיון הזה נמשך כבר שנתיים וחצי, זה כמו רונן וזלדה TP, זה לא יגמר גם עוד עשור לא משנה מה יהיה הסטטוס של החנות של אפיק. סליחה, בעצם יש מצב אחד שבו זה כן יגמר, אם החנות של אפיק תכשל לגמרי ותסגר. זאת האופציה היחידה לסוף הויכוח הזה.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא החנויות הדיגיטליות הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 14 אפריל 2021, 16:45

גם GP כשלון כי הם בטח עוד לא רווחיים...

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא החנויות הדיגיטליות הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 14 אפריל 2021, 16:53

לדעתי אם MS מוציאים פחות ממליארד בשנה על GP אז הוא רווחי. כלומר אלה אם מחשיבים את הרכישה של בת׳זדה בפנים ואז הם בבור של 7 מליארד :)
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא החנויות הדיגיטליות הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 14 אפריל 2021, 17:21

אני די משוכנע שהם בבור של כמה מליארדים טובים, אבל כמו עם אפיק סטור - זה עניין של זמן. לפעמים הרבה זמן.

אגב וממש בנושא החנויות - לסטים מסתבר יש בעייה עם משחקים קצרים במיוחד, הרבה אנשים מסיימים את המשחק ומבקשים החזר, מישהו שיצר משחק כזה עכשיו עשה ״משחק״ מחאה בעניין

https://www.vg247.com/2021/04/14/before ... fake-game/

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא החנויות הדיגיטליות הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 14 אפריל 2021, 19:48

swym כתב:מה זה משנה מתי יהיה החידוד של אפל? אם בשנת 2023 החנות של אפיק לא רווחית, היא נכשלה בהגעה ליעד שהיא הציבה לעצמה. אם היא כן רווחית (ומן הסתם מאותו רגע ממשיכה להיות רווחית), היא בהחלט הצליחה בהגעה ליעד שלה.

יותר מזה, ביצועים של חנות שהיא גם פלטפורמה לא מודדים בשאלה "האם כל הוצאות הAAA המדוברות של השנה" זמינות בחנות - כי אז כל הפלטפורמות, כולל סטים עצמה, היו "כושלות". ביצועים של חנות מודדים במונחים של יעדים, צמיחה, רווח תפעולי וכדומה. מי הפלטפורמה שצמחה הכי הרבה בשנתיים האחרונות בסיס המשתמשים שלה? בהכנסות שלה? איפה נמצאים היום כלל המתחרים כמו אמזון/טוויצ', דיסקורד, GOG וכדומה?


המטרה של EGS היא לא להיות רווחית. המטרה שלהם זה לתת פייט לסטים, להשתוות ולעקוף אותה בשוק המחשב האישי. להיות רווחי זה לא בעיה. אני בטוח שאוריג'ין ויופליי רווחיות. אפיק יכולים להפסיק לחלק משחקים בחינם ולזרוק כסף עם בלעדיות והם יהיו רווחיים מחר. זאת לא המטרה. המטרה היא ליצור כמות הולכת וגדלה של משתמשים ששמים בחנות כמות הולכת וגדלה של כסף שתתחרה בסטים ולא להיות עוד חנות מינורית או חנות למשחקי צד א'.

אבל אם אתה ממשיך לדבר על רווחיות, בוודאי שזה משנה להבחין שבעצם כל המיזם הזה לא מתוכנן להיות רווחי עד 2027..ואפשר גם אולי ללמוד שמשום ש 2023 היא השנה המתוכננת להיות רווחית הראשונה, אז שהקניות של בלעדיים וחלוקת משחקים יימשכו עד אז.

אנחנו גם למדים מהמסכים על ה unrecouped costs של החנות על סך 330 מיליון דולר. זה כל המקדמות של 'הבטחת מכירות' שהם חילקו למפתחים בעסקאות אבל המשחקים האלה לא מכרו מספיק עותקים לכסות את ההשקעה הזו של אפיק. אז מה שווים כל החירבושים לגבי user acquisition אם המשתמשים האלה בסוף שמים כמות מינורית של כסף בחנות? התרחיש הכי טוב למפתח זה לקחת כסף לבלעדיות ולמכור 0 עותקים ב EGS.

לפי מה שקראתי עוד עולה מהסמכים ש ה12% עמלה שאפיק גובה מכסה את ה variable operating costs בלבד. כלומר את העלות שמצוייה במכירת והפצת עותק המשחק בלבד.
כלומר, העמלה לא מכסה את העלויות הקבועות של משכורות העובדים, השכרת המשרדים וכדומה.

---

בכל המדדים בהם מודדים חנות כמו EGS ועם הכוונות של חנות כמו EGS החנות כושלת. נא להסתכל לנתונים בעיניים. הכנסות ממשחקי צד ג' של 265 מיליון דולר זה כלום. גידול של 50% במשתמשים אך של 5% ברווחים בשנת קורונה זה מביך. מאות מיליוני דולרים שלא הצליחו לקבל בחזרה בשל מכירות נמוכות. העדר כמעט מוחלט של אולפנים שמדברים בחיוב על המכירות בחנות. מפיצות שלא ממהרות ומתאמצות להציע את המשחקים שלהם בחנות למרות העמלה הקטנה והעדר ביקורות שחקנים.

זה פשוט מצחיק להסתכל על חנות שמשקיעה בקניית בלעדיות לחודש של RDR2, ושנתיים אחרי לא מצליחה להבטיח זמינות של משחקים בולטים שחנות בריאה הייתה מציעה.

--

נא להפסיק לבצע הקבלות מגוחכות לסטים. לסטים היו קבלות ונתונים גם כשמשחק כמו דארק סולס לא היה זמין בה. זה לא אמר שהיא כושלת כי עובדתית היא לא. נא לא לבלבל קבלת החלטות קלוקלת למצבה של חנות. זה שלדוגמה פרסונה 5 לא בסטים (ו XBOX) מעיד לרעה רק על ראשי אטלוס.

--

ל EGS אין קבלות להראות ואין אור בקצה המנהרה. כי להנות מנטפליקס נרשמת למינוי. כדי להנות מ XBOX קנית קונסולה. כדי להנות מגיימפאס אתה משלם חודשית.
כדי להנות ממשחקים חינמיים ב EGS אתה לא צריך להשקיע כלום. תפנימו את זה. זו צבירת משתמשים שהנתונים מראים שחור על גבי לבן שאינה מתורגמת למכירות בקנה מידה הולם.

--
lol אם מישהו באמת חושב שסבב ההשקעה החדש באפיק קשור ב EGS. זה פורטנייט ומנוע UE שגודל להיות כלי חשוב בהפקות סרטים וטלוויזיה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא החנויות הדיגיטליות הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 14 אפריל 2021, 21:29

לסטים היו קבלות אחרי חצי עשור, לא אחרי שנתיים. כשסטים הייתה בת שנתיים היא הייתה ערימה ענקית של אשפה פושרת עם 30 משחקים וקליינט כל כך כבד ומעפן שכל התעשיה צחקה עליהם וקראו להם DRM זדוני. סטים ב2005 הייתה האפליקציה המיושנת עם הUI המזעזע והאיטי שvalve כפתה עליך אם רצית לשחק בHL2 אפילו שזה היה משחק סינגל בלבד בכדי לדחוף לך לגרון את סטים ולתפוס עוד יוזר. סטים לא בנתה את עצמה מהצלחה ואיכות בשנתיים הראשונות, היא בנתה את עצמה מכפיה.
We're just normal men. We're just innocent men

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא החנויות הדיגיטליות הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 15 אפריל 2021, 13:18

אני לא חושב שסטים אחרי שנתיים התחילה למכור משחקי צד ג'.

מספיק להשוות את סטים בתחילת דרכה כמוצר ראשוני/חלוצי למה שקורה עכשיו שכל גורם יכול להקים חנות ויש לו 15 שנה של ניסיונות ומאמצים של אחרים ללמוד מהם.
אפיק שיגרה את החנות כדי להיות שחקן רציני במכירת משחקי צד ג'. הנתונים מראים שזה לא בכיוון. החתמת עשרות בלעדיים בשנתיים הראשונות לא מתכתבת עם טיעוני 'חכו עוד X שנים'. לא עושים כזו השקעה ומאמץ כדי ששנתיים אחרי החנות לא תקבל את משחקי ה AAA שחנות עם קבלות אמורה לקבל.

אני מאוד מרוצה שטקטיקת כפיית החנות ומניעת בחירה לא עובדת להם.

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא החנויות הדיגיטליות הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 17 אפריל 2021, 11:15


סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא החנויות הדיגיטליות הרשמי

הודעהעל ידי swym » 22 אפריל 2021, 21:45

Kazz כתב:המטרה של EGS היא לא להיות רווחית. המטרה שלהם זה לתת פייט לסטים, להשתוות ולעקוף אותה בשוק המחשב האישי. להיות רווחי זה לא בעיה. אני בטוח שאוריג'ין ויופליי רווחיות. אפיק יכולים להפסיק לחלק משחקים בחינם ולזרוק כסף עם בלעדיות והם יהיו רווחיים מחר. זאת לא המטרה. המטרה היא ליצור כמות הולכת וגדלה של משתמשים ששמים בחנות כמות הולכת וגדלה של כסף שתתחרה בסטים ולא להיות עוד חנות מינורית או חנות למשחקי צד א'.

אבל אם אתה ממשיך לדבר על רווחיות, בוודאי שזה משנה להבחין שבעצם כל המיזם הזה לא מתוכנן להיות רווחי עד 2027..ואפשר גם אולי ללמוד שמשום ש 2023 היא השנה המתוכננת להיות רווחית הראשונה, אז שהקניות של בלעדיים וחלוקת משחקים יימשכו עד אז.

לא יודע איך להסביר לך, אבל המטרה היא גם לתפוס נתח שוק וגם להיות רווחי - אם אתה רווחי ואין לך נתח שוק כמעט זה אומר שאתה פשוט מפספס רווחים גדולים יותר, ואם יש לך נתח שוק ואתה לא רווחי אז לאורך זמן זה לא מודל שיכול לקיים את עצמו.
לכל אספקט יש את היעדים המדידים שלו, והדבר היחיד שאנחנו יודעים מהתביעה זה שהיעד של אפיק הוא לעבור לרווחיות בשנת 2023 (מוזמן לבדוק כמה שנים לקח לאקסבוקס לעבור לרווחיות) - ככה שזה יעד די ברור ומדיד שאפשר לדעת בוודאות אם אפיק יכשלו בו או לא בשנת 2023, ומוגש לך על מגש של כסף... רק עוד שנתיים ותוכל לספר לכולנו כאן איך וכמה צדקת.
"לתת פייט לסטים" זה לא יעד מוגדר ולכן כל טענה על הצליחו/נכשלו היא קשקוש. אם לעומת זאת היית שומע על יעד של "X% משוק הPC עד שנת 2025" - זה אכן היה יעד מדיד, והיינו יכולים להעריך אם אפיק הצליחה או כשלה בו.

Kazz כתב:אז מה שווים כל החירבושים לגבי user acquisition אם המשתמשים האלה בסוף שמים כמות מינורית של כסף בחנות? התרחיש הכי טוב למפתח זה לקחת כסף לבלעדיות ולמכור 0 עותקים ב EGS.

לא יודע, לי נשמע כאילו התרחיש הכי טוב למפתח זה לקחת כסף לבלעדיות ואז למכור מעל 100 מליון עותקים בEGS. אבל כל אחד וההיגיון העדיפויות שלו...

Kazz כתב:לפי מה שקראתי עוד עולה מהסמכים ש ה12% עמלה שאפיק גובה מכסה את ה variable operating costs בלבד. כלומר את העלות שמצוייה במכירת והפצת עותק המשחק בלבד.
כלומר, העמלה לא מכסה את העלויות הקבועות של משכורות העובדים, השכרת המשרדים וכדומה.

מבוא לחשבונאות: משכורות עובדים, השכרת משרדים וכדומה - כל אלו הן עלויות שבדרך כלל מוגדרות כאלויות משתנות. עלויות קבועות זה נניח רכישה של קניון ישן שאתה עכשיו מסב לבניין משרדי, או רכישה של חברה והתחייבות שלא יהיו בה פיטורים במהלך X השנים הקרובות.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא החנויות הדיגיטליות הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 22 אפריל 2021, 22:41

מי שקונה בלעדיות ומחלק משחקים בחינם בכמויות ש EGS עושה לא עושה זאת כדי להיות רווחי 4 שנים אחרי. הוא עושה את זה כדי לראות תוצאות מהירות בשטח. התוצאות האלה מתבטאות בהיקף מכירות ובתמיכה שהחנות מקבלת מהמפתחות. עד כה EGS נכשלת בכך. כי אתה לא קונה בלעדיות ל RDR2 ומחלק GTA V בחינם ומתגאה במספר משתמשים כדי אחר כך לא לקבל את RE8 ושלל משחקים אחרים.

גם על סטאדיה אפשר להגיד דברים לגבי עוד כמה שנים. ההכרה היא שכרגע היא כישלון.

EGS יכולה לעבור לרווחיות כבר עכשיו כי אי-הרווחיות נובעת מזריקת כסף על בלעדיות וחלוקת משחקים. הם זורקים כסף על רכישת משתמשים כשהעובדות בשטח מראות שהמוצר שלהם לא משמר צרכנים.

סמל אישי של המשתמש
sharonbn
Veteran
הודעות: 1192
הצטרף: 07 יולי 2016, 21:30

Re: נושא החנויות הדיגיטליות הרשמי

הודעהעל ידי sharonbn » 28 אפריל 2021, 10:21

GOG פרסמו סטטיטיקות של החנות מ2020
https://www.gog.com/news/check_these_fa ... _about_gog


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google [Bot] ו־ 40 אורחים

cron