Gamescom 2019

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Gamescom 2019

הודעהעל ידי Laskin » 20 אוגוסט 2019, 11:24

לא מסכים, סרטוני המעבר של GOW היו לא פחות ואולי אף יותר מרשימים, ויש עוד משחקים ברמה הזו ומעלה, זה מאוד מזכיר את הורייזון או דטרויט, שום דבר לא פוצץ אותי פה.

עריכה:
למי שפספס בעמוד הקודם...


ראיתי עכשיו, מעט ברפרוף, נראה כמו שחשבנו - גיימפליי *מאוד* סינמטי בפרולוג, נקווה שיש יותר עומק ככל שמתקדמים, אבל נראה בעיניי בדיוק מה שאנשים היו רוצים ממשחק כזה.
נערך לאחרונה על ידי Laskin ב 20 אוגוסט 2019, 11:31, נערך פעם 1 בסך הכל.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Gamescom 2019

הודעהעל ידי DrKeo » 20 אוגוסט 2019, 11:28

Laskin כתב:לא מסכים, סרטוני המעבר של GOW היו לא פחות ואולי אף יותר מרשימים, ויש עוד משחקים ברמה הזו ומעלה, זה מאוד מזכיר את הורייזון או דטרויט, שום דבר לא פוצץ אותי פה.

הרבה יותר טוב מהורייזן לדעתי (ביחוד להתחשב בזה שמדובר בגרסה משודרגת של אותו מנוע) ולא ממש ראיתי כלום מgow עדין אז אני זורם עם זה :)
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Gamescom 2019

הודעהעל ידי Laskin » 20 אוגוסט 2019, 11:33

הסביבות של הורייזון הרבה יותר מרשימות ומורכבות ממה שראינו פה, אנימציות הפנים הרבה יותר מרשימות בDS... באמת שמבחינה גרפית אין פה שום בשורה רצינית... בינתיים.

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Gamescom 2019

הודעהעל ידי Laskin » 20 אוגוסט 2019, 11:41

יש גם רשמים חדשים מהנוקמים ואומרים שהוא מורכב ועמוק יותר ממה שחשבו העיתונאים שניסו אותו, למרות שבבירור מדובר בשלב TUTORIAL.
אני מרוצה מאוד בינתיים, מקווה רק שיהיה משחק מגוון וארוך מספיק, לא מצפה למשחק של 9.5, אבל בהחלט מעל 8.
הגיימפליי של ת'ור ממש מזכיר את קרייטוס, אם זה לא היה אותו בחור שאחראי על הקרבות שם הייתי אומר שזו גניבה חסרת בושה :D

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: Gamescom 2019

הודעהעל ידי Stick » 20 אוגוסט 2019, 12:53

הגיימפלי של הנוקמים נראה מאוד, מאוד בינוני. אין לי ספק שהוא יבורך בערכי הפקה מטורפים ויהיה לכל הפחות מהנה ברמה מסוימת, אבל הגיימפלי הזה ממש חצי כוח. מרגיש קצת כאילו כל קטע מחולק למיני גיים חצי אפוי - 'פה אתה עף', 'פה אתה נלחם עם פטיש', 'פה אתה יורה לייזרים'. אבל מערכת הקרב נראת מאוד בסיסית ומחזיקה את היד, ואפילו הצורה שבה האנימציות מתחברות עם האויבים או דברים כאלו נראים די חובבניים לפעמים. האויבים עצמם מאוד בסיסיים ולא מעניינים, אבל אולי זה ישתפר בהמשך המשחק.
גם משום מה מאוד מפריעה לי האלימות לייט הזאת במשחק כזה. כלומר, גם נניח בספיידרמן זה ככה אבל שם אתה רק נותן אגרופים ובעיטות.. פה ת'ור מנפץ גולגלות עם פטיש ענק וההאלק שובר כל עצם בגוף, אבל אין שום סימן ויזואלי לאימפקט של הכוח שלהם וזה לגמרי מרגיש מוזר במקרה הטוב, ומוציא מהסיטואציה במקרה הרע.
כלומר, ברור שזו מארוול וזה חייב להיות ידידותי לילדים. אבל מה לעשות, זה פוגע. כשקריטוס חוצה אויב אנושי לשניים בהנפת גרזן, אתה מרגיש את הכוח שלו. כשת'ור מניף את הפטיש וגורם לאויב להגיד 'איה' וליפול, זה פשוט לא זה.

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Gamescom 2019

הודעהעל ידי Laskin » 20 אוגוסט 2019, 13:31

אתה היית מעדיף שת׳ור פשוט יהיה עדין מאוד כשהוא נלחם נגד בני אדם וזה יתבטא באנימציה? שהוא ילך ויעשה להם ״פליקים״ עם האצבע? באמת שואל... זה משחק סופר הירוז שחלקם חזקים מאוד מאוד, בעולם של דיסני, צריך להתמודד עם ההשלכות :)
לגבי ה״מיני גיים חצי אפוי״ - זה הטוטוריאל, הפרולוג, המטרה שלו היא לתת טעימה מכל הדמויות בסגנון של מונטאז׳, לדעתי זה עשוי מעולה והכתבים מאשרים שאכן יש הרבה יותר עומק בגיימפליי

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: Gamescom 2019

הודעהעל ידי Stick » 20 אוגוסט 2019, 13:44

תשמע לאסקין אני לא שופט את המשחק כולו, אני שופט את מה שהראו לי. זה שהראו לי את הפרולוג אומר שזה הדבר היחיד שאני יכול לשפוט.. מה אני אעשה? לא לחוות דעה בכלל עד שאשחק בו? אז מה אנחנו נעשה פה? :)
(אגב, גם GOW הציג בזמנו את הכביכול פרולוג וזה לא עצר אותו מלפוצץ ראשים ולהרים את ההייפ לתקרה).

לגבי השאלה שלך על האלימות, אני לא מבין מה אתה מנסה להגיד. אני אומר שזו בעיה, וברור שזו בעיה הכרחית כי זו מארוול, אבל זו בעיה. אם היו מקטינים את סט היכולות כדי להתמודד עם זה, אז הקטנת סט היכולות הייתה הבעיה שהייתי מציין. לא לכל דבר יש פתרון פשוט שאני טוען שאפשר לראות בבירור ושחברת פיתוח בתקציב של עשרות מליוני דולרים הם טיפשים שלא רואים. יש דברים.. שפשוט לא מתחברים. זו פשוט בעיה קיימת שמוכתבת מהעולם החיצון אל תוך המשחק, וזו בעיה שפוגעת (בעיניי) במשחק. בזה זה נגמר.

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Gamescom 2019

הודעהעל ידי Laskin » 20 אוגוסט 2019, 13:50

כן גם בGoW אבל זו בעייה, שלפעמים הוא חזק כמו אל ולפעמים אוייב קטנצ׳יק הורג אותו אחרי שהוא העיף עליו 20 קומבואים. אז לשחק רק על הרמה הקלה כדי שזו לא תהיה בעייה? זה משחק... תמיד גיבורי על סופר חזקים יהוו בעייה מסויימת מהבחינה של ההגיון שלנו, והעקביות בכח שלהם. לי אישית זה לא הפריע בכלל. כי זה משחק! :) צריך להתעלם מזה... גם בסרטים לפעמים יש חוסר עקביות נוראי בין הכח של הגיבורים האלה לבין מה שהם עושים לפעמים, צריך לכבות את החלק הזה במח לרגע

וברור שאתה לא שופט את כל המשחק כולו, אבל אם זה הפתיח ויש כמה דמויות - לדעתי זה נהדר שעושים מונטאז׳ שכזה, במקום לעשות שלב שלם עם כל גיבור בנפרד, וכשאני שופט משהו אני שופט את מה שאמור להיות... ובעיניי זה נעשה בצורה הטובה ביותר ומאוד מתאימה לעולם הספקטאקל של הנוקמים.

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: Gamescom 2019

הודעהעל ידי Stick » 20 אוגוסט 2019, 16:08

מה, לאסקין.. על מה אתה מדבר? מה הקשר שהדמות מתה ושאתה יכול להפסיד? זו מכניקת קושי, ואני די בטוח שאבסולוטית היא טובה לגיימפלי ומשפרת אותו...
אני באמת לא יודע אם לקחת ברצינות אצ התגובה שלך או לא, מה אתה מנסה להגיד בכלל? אני לא מדבר על זה שלא הגיוני שת'ור ימות, או שלא הגיוני שת'ור לא מנפץ גולגלות עם כל הנפה. אני לא מחפש גור לשם הגור והאלימות, גם בCOD לא עפים איברים לכל כיוון עם כל פיצוץ של רימון כמו שאמור להיות, וזה לא מפריע לי.
מה שאני מדבר עליו אלו דברים, שלדעתי לפחות, משפיעים ישירות על הגיימפלי ועל מערכת הקרב. אני מדבר כמובן רק על סמך הכמה דקות שראינו, אבל בעיניי לפחות זה מורגש ומערכת הקרב והאימפקט של כל מכה לגמרי באוויר בגלל זה.

תחשוב שוב על GOW, נניח המכה שמחזיקים R2 ארוך וקריטוס נותן מכה יחידה סופר עוצמתית עם הגרזן. זו אחת המכות הכי 'מספקות' שיצא לי להשתמש בהן לאחרונה, וכל פעם שאטראס החזיק לי אויב ישר ניצלתי את ההזדמנות כדי להשתמש במכה האיטית והעוצמתית הזו. למה? כי היא גורמת לך להרגיש סופר חזק, לכל אויב יש אנימציית מוות ייעודית ממנה, אתה חוצה אויבים לשניים.. תדמיין את אותה מכה בדיוק אבל מה שקורה הוא שהאויב פשוט מת, רגיל, בלי אנימציה ייעודית ובטח שבלי אנימציה ברמה הזו שאפשר לעשות רק במשחק שמדורג 18+. תחשוב שאתה פשוט מוריד כמות יפה של חיים לאויב, והוא מת רגיל. זה אותו דבר לדעתך? לדעתי אלו דברים שמשפיעים על הגיימפלי. במשחק כמו GOW שבו מערכת הקרב לא מאוד מורכבת, זה מה שיש לך - את הסינימטיות ואת הfeel של הקרב. תרשה לי לנחש (על סמך סרטון גיימפלי) שגם לנוקמים אין מערכת קרב סופר מורכבת, ולכן בעיניי זה מאוד משפיע על הגיימפלי. פשוט תראה מה ת'ור או ההאלק עושים, ותנסה להשוות את זה למשחק שבו הדמויות מגיבות להתקפות שלך באנימציות שמתאימות לאימפקט שאתה מצפה מהתקפות כאלו.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Gamescom 2019

הודעהעל ידי DrKeo » 20 אוגוסט 2019, 16:13

לאסקין, סטיק מדבר על פידבאק שמאכיל ישירות את ה״הרגשה״ של מערכת הקרב. זה כמו שבגירס הכל נורא צ׳אנקי, כשאתה יורה על משהו אתה מרגיש שאתה כותש אותו לעומת משחקי ירי מסויימים שבהם רובה מרגיש כמו אקדח קפצונים.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Gamescom 2019

הודעהעל ידי bling » 20 אוגוסט 2019, 17:18

רק דיברתי על זה שהדור הזה כבר לא יכול להפתיע גראפית ואז בא הנוקמים. לדעתי המשחק נראה ממש טוב ויזואלית. מצד שני הוא נראה מסדרוני בדמו הזה אז כנראה שזה לא כזה מפתיע.

מבחינת מה שהראו, בתכלס הציפיות שלי היו נמוכות גם ככה ומהבחינה הזו הוא דווקא הפתיע לטובה, ברור שלא נקבל פה ארקהם חדש עם הנוקמים אבל כמשחק ארקיידי שכזה הוא נראה חמוד ומהנה בסכ״ה, לא יותר מ 7.5 אבל עדיין, ציפיתי שיהיה לי אפס עניין וזה כן נראה משחק שיהיה נחמד להביא בסייל, במיוחד אם כמו שלאסקין אומר זה נהיה יותר מורכב ומעניין בהמשך. מה שכן הדיבוב רע, חסרות הדמויות והלוק של השחקנים של מארוול, זה מרגיש ממש off כמו איזה חיקוי זול של הדבר האמיתי.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Gamescom 2019

הודעהעל ידי DrKeo » 20 אוגוסט 2019, 21:02

האמת שלי דווקא ירד, הייתה לי תקווה אבל הגיימפליי נראה פשוט רע. זה מוזר להגיד את זה אבל mua3 לסוויטצ׳ נראה יותר אטרקטיבי, לא כי הגרפיקה או המערכת קרב נראות יותר טוב שם אבל הגישה הארקיידית מושכת בהרבה וסבלנית יותר מגישת הaaa. ממש מבאס אותי, זה נראה כמו המשחקי h&s האלה של הדור הקודם כמו המשחק ההוא של וולוורין, מעיכת כפתורים במסדרון מוגבל. וכן, הדמויות נראות כמו אנשים שעושים קוספליי של הנוקמים, ביחוד ת׳ור שנראה מ-ז-ע-ז-ע.

טוב נו אולי זה רק הדמו עצ המסילה הזה ובעצם מדובר במשחק עמוק יותר וטוב יותר, אבל ממה שהם הראו זה נראה ממש meh.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6557
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Gamescom 2019

הודעהעל ידי Klayman » 21 אוגוסט 2019, 06:56

אני לא צרכן גדול של תכני גיבורי על, אבל מאוד נהנתי מ ספיידרמן האחרון לps4. אבל בעוד ששם ממש מהטריילר הראשון הרגשתי שזה הולך להיות משחק כיפי ומגניב - כאן אני מסכים עם סטיק. משהו שם לא מתחבר (המכות לאויבים), הלוק וגם סגנון המשחק. אני חושב שהוא גם לא נראה מדהים גרפית, כשלוקחים בחשבון שזה מסדרון קטן מאוד (אומנם מוסתר מאוד יפה, אבל עדיין). בקיצור... לא נראה להיט.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Gamescom 2019

הודעהעל ידי bling » 21 אוגוסט 2019, 09:50

אם המשחק יפתח בהמשך וישמור על הרמה הגראפית הזאת אז כן הוא יהיה מאוד מרשים. מסכים שזה שהוא מסדרוני קצת מוריד מהאפקט אבל עדיין, ויזואלית הוא נראה מעולה בעיני למרות שלא מרשים בגלח הסקופ המצומצם.

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Gamescom 2019

הודעהעל ידי Laskin » 21 אוגוסט 2019, 11:52

ראיתי אותו כמו שצריך על הטלוויזיה ויש מעט משחקים עם סט פיסז מרשימים יותר במשימה אחת...
אני לא יודע למה אתם ציפיתם פה... משחק מושלם? זה אמור להיות כמו הסרטים - מיינדלס פאן בהפקה מטורפת... פאקינג הנוקמים, ממתי זה אמור להיות מעבר?

אגב, נתנו לכתבים לשחק בשלבים שלמים ממה שהבנתי, והם אומרים שת'ור וקפטן אמריקה מרגישים ממש טוב, ושהם בטח בשלב מתקדם יותר בפיתוח מבחינת סט השליטה וכו', צריך שוב לזכור שהשלב הזה שראינו הוא סה"כ טוטוריאל שנועד ללמד את השחקן מה הכפתורים ומה היכולות הבסיסיות של כל דמות.
אני מנחש שהשלבים של איירון מן יהיו יותר "על מסילה" כאלה, שלבי תעופה... נראה שיהיה גיוון. קשה לי להבין איך משחק BUTTON MASH כמו MUA3 נראה מושך או מהנה יותר. זה אשכרה נראה כמו סרט... אתם ממש הייטרים שקשה לרצות, אתם יודעים את זה? :D

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Gamescom 2019

הודעהעל ידי DrKeo » 21 אוגוסט 2019, 13:27

הבעיה של המשחק היא בדיוק מה שאמרתי לפני שנה, בגלל שהם קופצים ישר לנוקמים במקום לעשות משחקים בנפרד קודם אז הכל יוצא ממצוע ולא מעניין. קחו לדוגמה את ספיידרמן של סוני, אם הוא היה במשחק היה להם מנגנון התנדנדות מלא וכיפי, מערכת קרב טובה, מבנה משחק וכו׳. אם כל אחת ואחת מהדמויות הייתה מקבלת משחק משלה שצוות שלם במשך שנתיים או שלוש בנה ועצב הכל סביב הדמות הזאת, המשחק נוקמים רק היה צריך לשלב את הדמויות הבנויות הללו יחדיו במשחק אחד, לא להמציא מאפס יותר מעשר דמויות שזה די בלתי אפשרי לעשות בצורה טובה. זה גם היה פותר את בעיית ״הם נראים כמו חיקויים בקוספליי״. אם שחקת כבר משחק שלם עם ת׳ור שלהם, כשמגיע הנוקמים הוא מרגיש כבר מוכר.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Gamescom 2019

הודעהעל ידי Laskin » 21 אוגוסט 2019, 13:59

כן, את עניין עיצוב הדמויות אני יותר מבין, למרות שאני חושב שזו לא תהיה בעייה במשחק המלא כי כל אחד ירכיב אותו איך שהוא רוצה, מבחינה חיצונית/קוסמטית. מניח שהפרצופים יישארו אותו הדבר אבל לזה אפשר להתרגל מהר, אני מניח.
לבנות עכשיו משחק לכל דמות בנפרד, ולהשקיע בכל משחק זמן פיתוח "כמו שצריך" - זה אומר שנקבל את משחק הנוקמים הזה בערך בעוד 2 דורות מעכשיו. 3 שנות פיתוח למשחק נניח, אפילו שנתיים - אומר משחק הנוקמים ב-2033 בערך :P

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: Gamescom 2019

הודעהעל ידי Stick » 21 אוגוסט 2019, 14:10

מסכים איתך קיאו, זה תורם המון לתחושת ה'מיני גיים' הנפרדים שיש לכל דמות (כמובן, בשלב הספציפי והראשוני הזה). כלומר אף אחד מהם לא מרגיש כמו דמות ממשחק שלם, ואף מערכת גיימפלי לא נראית כרגע כמו אחת שעליה יכלת באמת לבנות משחק. לדוגמה בDMC V, גם נירו וגם דנטה מרגישים כמו דמויות שלמות עם מערכת שלמה שיכלה להחזיק משחק שלם, פשוט נתנו לנו את שניהם (האמת, אפילו V מרגיש כמו דמות שלמה עם מערכת מלאה, הוא פשוט לא כיף :)).
כמובן ששם זה יותר פשוט, נירו ודנטה הרבה יותר דומים מההאלק וטוני נניח, ולכן אפשר לעצב את המשחק הרבה יותר בקלות סביב שניהם במקביל. אבל אין מה לעשות לSE הנחות, בסופו של דבר המשחק ישפט על האיכות האובייקטיבית שלו ולא על ההבנה של הקושי לפתח דבר כזה. העובדה שהמשחק מאוד שאפתני לא אומרת שצריך לקבל את הבינוניות (המסתמנת) שלו.

ממש כמו בקולנוע, מארוול לקחו את הזמן עד שהגיעו לסרט של הנוקמים. הוא היה סופר שאפתני לזמנו, אבל הצליח. הוא זכה לתהילה עצומה - אבל בזכות העובדה שלמרות הקושי והיומרות שלו הוא עבד. כשDC עשו סרט שאפתני באותה מידה עם ליגת הצדק, בלי לבנות אותו לאט ובזהירות כמו שצריך, הם נקטלו ובצדק. כי הוא היה סרט לא טוב. אף אחד לא עצר ואמר "אתם יודעים כמה קשה לעשות סרט קוהרנטי עם כל כך הרבה דמויות?", אף אחד לא אמר "אבל אם הם היו בונים כמו שצריך אז היה סרט כזה רק ב2023, בואו נגיד תודה שלפחות קיבלנו מוקדם". לא, הסרט פשוט היה לא טוב וככה הוא נשפט.

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Gamescom 2019

הודעהעל ידי Laskin » 21 אוגוסט 2019, 14:21

סטיק, קראת רשמים? מישהו פה טרח? כי רובם אומרים די בפירוש שלפחות קפטן אמריקה ות'ור - כן מרגישים שיש להם מספיק עומק והשקעה, ושוב - מדובר כרגע בסט התנועות הבסיסי של הטוטוריאל ועוד טיפה ששיחקו בו. למשחק יש פאקינג SKILL TREE, עליית רמות וציוד שמשדרג ומשנה את הכוחות, הם נתנו דוגמאות שת'ור יכול להיות טנק שסופג נזק ומרביץ מקרוב, או וורלוק פגיע יותר שיורה ברקים מרחוק, בהתאם לסגנון שנרצה לעשות אותו... יכול להיות שאתם צודקים, והם יפלו פה, כי וואלה זה שאפתני בטירוף, אבל לי לפחות יש אמון שהמשחק הזה הולך להיות מעל 8 ועם סט פיסז בעל השקעה שלא רואים הרבה בתעשייה, גרפיקה מעולה, ובעיקר כיף... זה לפחות מה שאני מחפש במשחק הנוקמים. וכמובן שהעובדה שמעצב הקרבות הגיע מGOW מאוד מעודדת אותי בכל מה שקשור ל... קרבות :)

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: Gamescom 2019

הודעהעל ידי Stick » 21 אוגוסט 2019, 14:29

לא, האמת שלא קראתי רשמים כלל. כמובן שכל מה שאני אומר מתבסס על קטע גיימפלי של 15 דקות מתחילת המשחק בו צפיתי, אני אומר את מה שנראה לי.. כמו כל דבר יכול להיות שהבעיה של המשחק היא מערכת השיווק שלו שבחרה חשיפה רעה ובעייתית, ולא בהכרח המשחק עצמו.
אבל, כרגע, הוא נראה לי בינוני. ערכי הפקה מטורפים, כיף סך הכל, כן אני מסכים. הוא לא נראה כשלון מטורף, אבל כרגע אני צופה 7-8 *מהמעט שראיתי*.

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Gamescom 2019

הודעהעל ידי Laskin » 21 אוגוסט 2019, 14:50

נו, אז תקרא קצת... :) לדעתי כשמחברים את זה עם מה שידוע עכשיו על המשחק מקבלים תמונה קצת שונה.
ברור שזה נראה משחק מאוד פשוט ו"על מסילה" עם "טעימות", זה שלב טוטוריאל של כמה וכמה דמויות, כל אחת שונה מאוד מהשנייה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Gamescom 2019

הודעהעל ידי DrKeo » 21 אוגוסט 2019, 17:09

למה שיקח להם 3 דורות לעשות משהו שכזה? אולפני המשחקים של מארוול הם לא סטודיו אחד עם משאבים מוגבלים, הם חברת הפצה שמשתמשת בשכירי חרב כמו אינסומניאק וקריסטל דינאמיקס. אם היינו רוצים להקביל את זה לעולם הקולנועי שלהם אז מה שהם יכלו לעשות זה לתת לea וריספון לעשות משחק בלאק ווידו, למיקרוסופט ופלייגראונד משחק איירונמן, לקריסטל דינאמיקס משחק ת׳ור, לfrom משחק קפטן אמריקה וכך הלאה. המשחקים לא צריכים להיות מפותחים לינארית אחד אחרי השני, יהיו שנים שיוצא משחק אחד שכזה, יהיו שנים שיצאו שניים ויהיו שנים שלא יצאו בכלל אבל הם די בקלות יכלו להגיע לנניח 8 משחקים תוך 6 שנים.

אחרי שעברו 5-6 שנים ויש בשוק כבר כמה וכמה משחקים שכאלה, אז חברה עם כישרון כמו קריסטל דינאמיקס לוקחת את כל הגיבורים האלה ודמויות הצד, כל המכניקות והמערכות שכמה וכמה חברות בנו לאורך שנים ויאחדו אותם למשחק אחד גדול, ה-SSB של מארוול.

רק תחשוב שבמשחק נוקמים יש שלב של ספיידרמן ובו בנו עולם פתוח לא גדול במיוחד, נגיד 4x4 קילומטר, שהמכניקות, השליטה, המערכת קרב, המערכת טרוורסיה, הדמויות והעיצוב הם כולם נלקחים ישר מספיידרמן של הפס4. כמה מגניב זה יכל להיות? והשלב הבא? הוא מבוסס על כל מה שfrom עשו עם קפטן אמריקה, אותו קפטן שבילת איתו 25 שעות בעולם סטייל ds וכבר התחברת אליו ואתה אוהב אותו והמכניקות שלו. והשלב שאחריו? זה האיירונמן של פלייגראונד ששחקת בpc עם gamepass לפני כמה שנים וכך הלאה.

עכשיו תשווה את הקונספט הזה למה שקבלנו, מה יותר אטרקטיבי? ספיידרמן כבר יצא ב2018, הנוקמים יכל די בקלות לצאת ב2024 או 2025 אחרי איזה 6-7 משחקי מארוול בודדים ולגרום לתעשיה לרדת לברכיים מרוב הייפ ומספר העותקים שהוא מכר.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Gamescom 2019

הודעהעל ידי Laskin » 21 אוגוסט 2019, 17:53

אז בעצם היית כובל את קריסטל דיינמיקס לעיצובים והאופי של דמות שיצרה חברה אחרת... או שהיו פתאום עוברים מנוע בשלב של ספיידרמן ומשחקים במשחק אחר לגמרי... לא יודע, מה שאתה מתאר נשמע מורכב מדי והימור גדול מדי אחרי ציפייה גדולה לאיחוד של כולם. זה לא פשוט בכלל ולאו דווקא היה מתחבר טוב. אני מעדיף שכל חברה תעשה את ה״טייק״ שלה עם הזכיונות שקיבלה

בנוסף, גם בתסריט האופטימי שבו מוציאים נשחק נוקמים שכזה ב-2025, עד אז כבר יהיו בטח סופרהירוז אחרים לגמרי בMCU (זאת אומרת, אנחנו יודעים בוודאות שזה המצב), כך שיש פה עוד בעייה של חוסר רלוונטיות.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Gamescom 2019

הודעהעל ידי DrKeo » 21 אוגוסט 2019, 18:36

Laskin כתב:אז בעצם היית כובל את קריסטל דיינמיקס לעיצובים והאופי של דמות שיצרה חברה אחרת... או שהיו פתאום עוברים מנוע בשלב של ספיידרמן ומשחקים במשחק אחר לגמרי... לא יודע, מה שאתה מתאר נשמע מורכב מדי והימור גדול מדי אחרי ציפייה גדולה לאיחוד של כולם. זה לא פשוט בכלל ולאו דווקא היה מתחבר טוב. אני מעדיף שכל חברה תעשה את ה״טייק״ שלה עם הזכיונות שקיבלה

צורה קצת מוזרה להסתכל על זה. מעבר לזה שהרבה יותר קל לישם דברים קיימים ומוכנים מאשר להמציא משהו מאפס כך שהיית מקבל משחק טוב יותר, אני לא חושב שזה מגביל את קריסטאל דינאמיקס אלה דווקא חוסך להם את השלב הכי קשה של ״למצא את הכיף״ ומשחרר אותם לעשות את המשחק שהם רוצים לעשות. זאת הסיבה שמפתחים כל כך מתלהבים מלעשות המשכים, הפיתוח הקשה מאחוריהם ועכשיו הם פשוט יכולים לבנות את המשחק עצמו.

מעבר לזה, נניח שזה מגביל אותם, למי אכפת? אתה מקבל פה סרט של דרן אהרונובסקי משולב בווס אנדרסון וטרנטינו עם הנוקמים הנוכחי? הם עושים בערך את המשחק הכי גנרי אי פעם. תגיד לי ששלב של ספיידרמן שמבוסס על ספיידרמן של הפס4 (או של הפס5 אם אנחנו מדברים על 2025) לא מלהיב בהרבה ממה שהם עושים. עכשיו דמיין שיש לך 7 ״ספיידרמנים״ שכאלה, משחקים ברמה של ספיידרמן או ארקאם, שמתנגשים ביחד למשחק אחד. הרי זה לא ההגדרה של team-ups כמו הנוקמים? לראות איך כל הדברים שאתה אוהב מתכנסים לסיפור אחד גדול ומרגש? מה בדיוק מתכנס יחד בנוקמים הזה? הגרסה המזוייפת של טוני סטארק ות׳ור שנראה כאילו יצרו אותו בעורך דמויות במשחק RPG?

Laskin כתב:בנוסף, גם בתסריט האופטימי שבו מוציאים נשחק נוקמים שכזה ב-2025, עד אז כבר יהיו בטח סופרהירוז אחרים לגמרי בMCU (זאת אומרת, אנחנו יודעים בוודאות שזה המצב), כך שיש פה עוד בעייה של חוסר רלוונטיות.

מה זה משנה מה הולך בmcu? זה יקום אחר לגמרי. מעבר לזה פעם אחרונה שבדקתי חצי מהקאסט של המשחק כבר לא רלוונטי לmcu ממילא. כלומר אפילו ספיידרמן אולי עוזב את הmcu, אז יאללה מבטלים את ספיידרמן 2 של אינסומניאק? הרי זה כבר לא בסנרגיה ליקום הקולנועי של מארוול. בקיצור, לא נשמע לי רלוונטי. משחק בטמן או סופרמן או ספיידרמן או איירונמן לא צריכים שום עזרה, קשר או רלוונטיות מהיקומים הקולנועיים.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Gamescom 2019

הודעהעל ידי Laskin » 21 אוגוסט 2019, 19:13

נסכים שלא להסכים כנראה, אני מעדיף את מה שאני רואה מאשר אוסף להיטים שאתה מתאר.
קריסטל דיינאמיקס חברה מוכשרת מאוד שאני לא חושב שצריכה רק לאגד את זה.... תן לבלופוינט לעשות משהו כזה ואני זורם :)


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 45 אורחים