חדשות גיימינג שוטפות

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Laskin » 04 יולי 2023, 06:57

אני לא אגיב יותר בנושא כי אתה סתם גורר ומותח את זה לכיוון מאוד טיפוסי לאופי שלך, ומנסה ״לרדת״ על אנשים שמתווכחים איתך באמצעות טיעונים פוליטיים שלא קשורים לנושא, כשאתה בעצמך הבאת פה את הטייקים הכי גזעניים ועלובים שמישהו אי פעם הביא פה. מצידי תשאר בחושך השקר ותכחיש עובדות, אל תאמין לאמת, תשווה מו-קאפ של משחק מכות למשחק עולם פתוח עם עלילה ושעות של דיאלוגים, ותחלום שיש אסט אחד בפפ16 שמתקרב למה שיש בהורייזון 2… בסופו של יום יש נתונים רשמיים, יש תמונות, יש בתי משפט.

idan
Veteran
הודעות: 2214
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי idan » 04 יולי 2023, 10:03

Laskin כתב:. על משחקים מכות כמו למשל סמאש עובדים עשרות אנשים במשך שנים בודדות, וממחזרים מלא מלא תוכן ממשחקים קודמים, ולכן התקציב לא בשמיים אפילו שזה ביפן, ולכן זה בעיניי לא נחשב בכלל AAA. סטריט פייטר הרבה יותר מושקע מסמאש ויזואלית אבל גם הוא בקושי רב נכנס לקטגוריית AAA מבחינת ערכי הפקה.


קשה למצוא מידע על משחקים של נינטנדו, אבל לפי מודעת דרושים ביפן מ 2014 על סמאש ל wii-u עבדו 120 אנשים ובנדאי נמקו צפו שהמספר יעלה ל 200. נשמע לי כמו AAA.

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Laskin » 04 יולי 2023, 10:10

עבדו במשרה חלקית אולי במקביל לפרויקטים אחרים… או שהם עבדו עליו במשך שנה או משהו עם כמות האנשים הזו, הרי משחק יצא ב-2014.

idan
Veteran
הודעות: 2214
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי idan » 04 יולי 2023, 10:18

אולי ה 200 פוטנציאלית היה רק לישורת הסופית, אבל גם 120 אנשים זה AAA.

לפחות לפי Embracer ההגדרה של AAA שפורסמה לא מזמן - זה פרוייקט שעבדו עליו לפחות 100 אנשים במשרה מלאה, עם תקציב שיווק משמעותי (כל פעם שהם חושפים דמות חדשה הם עושים טריילר CG) וצפי מכירות של לפחות 2 מיליון. סמאש עונה על כל הקרטריונים האלה כנראה.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי glass man » 04 יולי 2023, 10:39

מה איך זה קשור? לאסקין?

אינטר ברח מהדיון לא בגלל שאני הזכרתי את הדעות הפוליטיות שלו, הוא ברח כי כהרגלו הוא אוהב לכתוב תגובות של משפט וחצי עם רדידות של יאיר לפיד ושמבקשים ממנו לגבות ואת השטויות שהוא מדבר הוא לא עושה את זה.

החישוב שהוא עשה מגוחך ביותר.

נדב: גלאס קשה לך עם עובדות
גם נדב: הנה המכשף עלה 81 כולל שיווק (נו! אבל דיברנו על כמה שהוא עולה בלי שיווק! :)

נדב: איך אתה מפקפק בזה שסוני אומרים לך שהוריזון עולה 220M
גם נדב: אני לא מאמין לסוני שקפקום היו צריכים אותם לממן את SF5

ואם היה מאשר את זה בית משפט היית מדבר אחרת? :D

די נו הגיע הזמן להכיר באמת כולנו חשבנו בשלב מסוים בחיים שמשחק מכות עולה פרוטות וכולנו חיינו בסרט. מה הביג דיל? :lol:
ברור לכולנו שמשחקי הSAD DAD של סוני הם הכי יקרים ובאמת עולים פי 10 מSF5 אבל הוריזון לא עולה פי מSF5.
לעולם אני לא אאמין לחארטא הזו.

אם נכון המידע שטקן 7 שהוא כולו עם נכסים ממוחזרים עלה 20M אפילו במוזיקה! אז לדעתי זו לא הגזמה כלל שSF5 שהכל בו חדש דנדש עלה בסביבות ה40M לפיתוח
(אולי יותר) והוריזון 2 הוא כנראה 50M ההבדלים ממש לא בשמיים כי "הוריזון הוא עולם פתוח"

תקציב השיווק של הוריזון 2 כנראה היה מטורף עם 150M תקציב? לזה אני לגמרי יכול להאמין. פשוט נוח לסוני לשקר לשופטים עם דמנציה שגם ככה לא בשיאם ובאו מדור שלא מבין כלום בעלויות פיתוח.

שופט הכי טוב, לא שווה כלום אם מביאים לפניו עדויות שקר.

רק בשביל להוכיח את הנקודה.
Watch dogs עם שיווק! 68M
GTA5 בלי שיווק כנראה אחד מהמשחקי עולם פתוח הכי יקרים ever
137M פיתוח בלי שיווק.

ואני צריך להאמין שזבל עופות כמו הוריזון 2 שכולו ממחזר נכסים עלה 220M שיספרו את זיון המוח הזה לשופטים.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי glass man » 04 יולי 2023, 11:47

אגב אינטר רק קבל איזה נכה ההגיון שהבאת פה.
על סטריט פייטר 5. עבדו 4 שנים פיתוח. כל DIMPS במשרה מלאה שזה 326 עובדים.
מספר ניכר אבל לא ידוע של מפתחים מקפקום In house
מספר ניכר אבל לא יודע של אנשים שעשו מיקור חוץ למידול הדמויות.

הגענו פה בשקט למעל 326 עובדים במשרה מלאה על SF5 ל4 שנים
אז לפי ההגיון המטופש וחסר ההגיון הפנימי שהבאת פה.

אם על סטריט פייטר 5 עבדו מעל 326 עובדים במשרה מלאה של 140 אלף לשנה ויוקר מחייה יפני מטורף ל4 שנים מלאות. אנחנו מדברים פה על מעל
$181,760,000. זה נשמע לך הגיוני? כי זה החישוב שאתה עשית על הוריזון ובכל מקרה אם זה המחיר של SF5 לפי ההגיון שלך, כרגיל אני מנצח איך שלא מסובבים את זה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי DrKeo » 04 יולי 2023, 12:01

איך עבדו על SF5 במשך 4 שנים אם שנתיים וחצי לפני שהוא יצא אמרו שאין להם צוות או תקציב? קצת סתרת את עצמך.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי glass man » 04 יולי 2023, 12:10

לא סתרתי בכלל נדב. אני הסכמתי איתך שהמשחק היה בפיתוח כשONO אמר שלכאורה אין לו תקציב. אני פשוט אמרתי לך ואני עדיין אומר לך לONO לדעתי
באמת לא היה תקציב עד שסוני נכנסו לתמונה ב2011 אתה יודע שהוא לא יתחיל להגיד בטוויטר "לא היה לי תקציב אז סוני נתנו לי" אז הוא ענה שאין לו תקציב כי זה מה שסוני אמרו לו להגיד אבל ברור שהיה בזה הרבה אמת. זה שקר לבן מה שהוא עשה אבל זה לחלוטין לא היה שקר מוחלט.

תקרא אחי הכל באינטרנט אתה לא צריך להאמין למילה שאני מוציא מהפה על SF5 עבדו 4 שנים מעל 326 עובדים וההגיון של אינטר מטומטם כמו ההגיון של השופטים שקנו את זה.

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Laskin » 04 יולי 2023, 12:40

idan כתב:אולי ה 200 פוטנציאלית היה רק לישורת הסופית, אבל גם 120 אנשים זה AAA.

לפחות לפי Embracer ההגדרה של AAA שפורסמה לא מזמן - זה פרוייקט שעבדו עליו לפחות 100 אנשים במשרה מלאה, עם תקציב שיווק משמעותי (כל פעם שהם חושפים דמות חדשה הם עושים טריילר CG) וצפי מכירות של לפחות 2 מיליון. סמאש עונה על כל הקרטריונים האלה כנראה.


זו הגדרה מאוד "משוחררת"... כי אם עבדו על המשחק 100 אנשים במשך יומיים? מן הסתם זה לא מה שהיה אבל זה משעשע שזו ההגדרה שלהם מבלי לדבר על זמנים :)
בכל אופן אנחנו גם לא יודעים אם ה-120 האלה עבדו כל השנים על הפרויקט הזה בלבד במשרה מלאה

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי glass man » 04 יולי 2023, 12:58

אז על אותו הגיון אנחנו גם לא יודעים כמה מגרילה עבדו על הוריזון במשרה מלאה. זה בדיוק מה שהיה דפוק בחישוב של אינטר. איך הוא יכול לומר שזה עלה 220M אם הוא לא יודע מה מספר האנשים מגרילה שעבדו עליו וכמה זמן הם עבדו עליו?

משחק לא מקבל אור ירוק בכלל לפני שהמפיקים/במאי לא כותבים מסמך מפורט עד העצם של כמה תקציב המשחק דורש, כמה אנשים מהחברה יעבדו עליו כמה הוא יעלה וכמה הוא צפוי להרוויח כולל הפתעות לא צפויות של הגדלת הצוות במקרי קיצון.

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Laskin » 04 יולי 2023, 13:02

הוא יכול לומר זאת כי זה מתוך מסמך רשמי של סוני שהופיע בבית משפט, ללא קשר לכמה עובדים שם, ואם זה לא נכון הם יכולים להתבע בבית משפט על זיוף נתונים, שכן הם חברה נסחרת ואסור להם לשקר בנושאים האלה. החישוב שלו רק מסביר את ההגיון, ואגב החישוב הזה כמובן לא מדויק, הרי איפה הכסף שקיבלו השחקנים? איפה האאוטסורסינג? איפה השכירות, הוצאות נוספות, ביטוחים... אתה סתם עושה שמיניות באוויר.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי glass man » 04 יולי 2023, 13:22

לאסקין עצרת רגע לקרוא כמה עלה הוריזון 1? הם אומרים שהוריזון 1 עלה 200M והוריזון 2 עלה 220M איך לכל השדים והרוחות זה הגיוני שהמשחק הראשון שהכל בו חדש דנדש עלה 200M ומשחק שכולו ממחזר עלה 220M עזוב רגע את בית המשפט אני מדבר רק להגיון שלך בתור בן אדם שאף פעם לא ראיתי שמאמין ישר למה שמספרים לו :)

הוריזון 1 עוד אפשר להבין בגלל כל העלויות של הנכסים ושדרוג המנוע אבל מה יש בהוריזון 2 שהקפיץ ככה את המחיר ? אתה אומר סייד קווסטים ברמה הגבוהה ביותר אבל כולנו בוקסלים אומרים שהוא פלסטי לא אינטרקטיבי ושהוא ברמה של AC ממוצע אז איך 220M.

לגבי בית המשפט: אני לא יודע מה להגיד לך אחי, ההסבר היחיד ההגיוני שלי הוא שסוני מוסיפים עלויות שלא אמורות להיחשב כחלק מעלות הפיתוח הטהור כאילו הם חלק מעלות הפיתוח. ככה יוצא שהם לא יכולים להיתפס בשקר שלהם. אם הם מתחילים להחשיב נגיד פורט של הוריזון 2 לPC כחלק מעלות הפיתוח שלו למרות שגרילה בכלל לא מפתחים את הפורט כבר קיבלת ניפוח מטורף, אתה מבין למה אני מתכוון? יש הרבה דרכים להערים על בית המשפט בלי להיתפס, פייסבוק לא שילמו לעובדים שלהם את המשכורת שהגיעה להם ועדיין הצליחו לשקר בזה בבית המשפט, כי אף אחד מהעובדים לא הצליח להוכיח את זה, אז מה? אז אם עוול לא הוכח בבית המשפט זה אומר שלא נעשה עוול?

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Laskin » 04 יולי 2023, 13:29

קל - קודם כל הם הכפילו בערך את כמות העובדים, דבר שני כמעט כל מה שאתה כותב עליו שוב ושוב הוא לא נכון… מחזור נכסים היה בחלק קטן מהמודלים של הדמויות והאוייבים, למשחק השני יש אינספור נכסים חדשים ברמה הגבוהה ביותר, אינספור אנימציות חדשות… אתה סתם מקטין את המשחק, מדובר עדיין במשחק היפה ביותר בשוק. הוא חוויה לעיניים, הרבה מעל קודמו.

וכשאני לא מאמין לחברות זה בדרך כלל הצהרות לא מבוססות ולא מחייבות. פה יש לך מסמך בבית משפט שהם גם ניסו להשחיר ובעקבות ההדלפה גם הוסר משם אבל זה כמובן לא עוזר כי לאינטרנט יש את מידע כבר. זו העלות. אתה חושב שהם סתם שפכו כסף? סבבה. אבל זו האמת.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי glass man » 04 יולי 2023, 14:59

ואתה לא מקטין את SF5 ? עם יד על הלב לאסקין מהיום שאני פה כמעט אמרת שלפתח אותו עולה בערך כמו לפתח את Tetris Effect :lol: ועכשיו SF6 קיבל מה שרצית סינגל פלייר בשרני, סמי עולם פתוח להסתובב בו מלא נכסים לא ממוחזרים ואתה עדיין לא נותן להם קרדיט!

אתה שוכח שכל שנה שנתיים הצוות של SF5 הוסיף לדמויות הבסיס בחינם מתקפות חדשות, אנימציות חדשות לגמרי, מכניקות חדשות לגמרי שכל המכניקות האלה יש להן אנימציות חדשות לגמרי כל זה לדעתך עולה פרוטות אבל היי הוריזון בדוק עולה 220M

הנכס של אלואי לא ממוחזר? היא נראת בדיוק אותו דבר כמו שהיא נראתה במשחק הראשון. לך תשווה את המודל של ריו מSF4 לSF5 ומSF5 לSF6. זה ברור שהוא חדש לגמרי כל פעם.

אנחנו בקהילה אפילו רבים עם קפקום על זה, אנחנו ליטרלי מתחננים אליהם שהם ימחזרו נכסים בכל משחק כמו שנינטנדו ונאמקו עושות כדי שכל SF חדש אנחנו נקבל איזה 40 דמויות day one במקום לחכות שנים, לא איכפת לנו אפילו שזה יהיה אותם מודלים ממוחזרים והם לא מוכנים לשמוע על זה.

שמע לאסקין אם ה220M האלה הם אמיתים אז גרילה הם הצוות הכי בזבזני ולא יעיל Ever .... אם רוקסטאר עושים לך את העולם הפתוח הכי שאפתני ב137M דולר ויוביסופט עשו את watch dogs בפחות מ68M (שהוא מאותו הדור הטכנולוגי של הוריזון,גרסאות הדור הקודם שלו לא נחשבות ראשיות) וCDPR עשו משחק דור פס5 ב174M עם סייברפאנק 2077!
פאקינג דור פס5 והמשחק פס5 כנראה שנראה הכי טוב כרגע... אז אם זה נכון שהוריזון 2 עלה 220M. המסקנה היא אחת שגרילה הם ערפדים שמצצו תקציבים מטורפים מעבר למה שהיה דרוש למשחק.

כבר ראינו פעמים שמשחקים כמו deus ex mankind divided עלה לסקוור הון תועפות לפיתוח ברמה של עשרות מליונים+ כי איידוס מונטריאול מזמזו את הזמן ויכלו לפתח שני משחקים בזמן ובתקציב שהם לקחו אבל שוב זה לא שדאוס אקס דרש את זה אלא איידוס התנהלו בחוסר מקצועיות ויעילות ובזבזו הרבה מעבר לדרוש לא היה בדאוס אקס שום דבר שהצדיק את התקציב וגם אין בהוריזון.

כמו שכבר כתבתי תקציב של משחק נקבע מראש הרבה לפני שהתחיל הפיתוח ושם הבמאי והמפיקים צריך לתקצב אותו מראש כולל כמה אנשים יעבדו עליו בכל משך הפיתוח.
אז איך מה שאינטר עשה על חישוב של 300 עובדים על 5 שנים זה בכלל הגיוני? זה לא הגיוני בשיט.

אין סיכוי שעל הוריזון 2 עבדו כל גרילה 5 שנים, כי יש אנשים שצריכים לעבוד על המנוע או לשפר אותו? יש. יש אנשים שצריכים לעבוד על המשחק הבא/ לפחות לעשות למשחק הבא pre production ?

רוב הסיכויים שכשנכתב מסמך הפיתוח של הוריזון 2, הבמאים חתמו על תקציב משוער שם והם לא היו צריכים 200M כי לא היה להם צורך בכל ה300 העובדים של גרילה והם לא קיבלו גישה אליהם. זה כל כך לא הגיוני שהוא עלה 200M אבל זה כן יכול לשטות בשופט סנילי שלא יודע איך פיתוח משחקים עובד.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי glass man » 04 יולי 2023, 15:32

אגב, אחים יקרים ואהובים, אמנם אני יודע שקצת סחטנו (את האמא) של הלימון בדיון הזה.

אבל בוא תראו מה מצאתי! דיווח בעיתון הולנדי על העלויות של הוריזון 1.
תזכרו שסוני אמרו לנו שהוריזון 1 עלה 200M, כן? כמה מוסרים בדיווח בעיתונאות ההולנדית? קצת מעל $47 million , צירפתי לינק.
אז שכל אחד יחליט למי הוא מאמין לחארטות של סוני, או למקור עיתונאי הולנדי ולא תלוי שמוסר מספרים ותקציבים שהרבה יותר מתיישבים עם השכל הישר של כולנו? קצת מעל 47M זה לגמרי סביר, סביר שהוא יהיה פי ארבע מהעלות של המכשף 3 בערך בהתחשב בזה שהוא פותח במקום יקר בהרבה אבל לא סביר שהוא עלה פי 16 מהמכשף 3!... היות וזה ברור שסוני שיקרו לגבי העלות של הוריזון 1 זה די ברור שהם שיקרו גם לגבי העלות של הוריזון 2.
https://www.pushsquare.com/news/2017/03 ... on_to_make

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5391
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 04 יולי 2023, 16:01

גלאס מה אתה מקשר לאתר שבעצמו מקשר לאתר הולנדי שבו הכתבה מאחורי חומת תשלום. זה בבירור אומר שלא קראת את המלל המקורי והסתמכת בתם על אתר מיני מיליונים באינטרנט ומה שנכתב בו. ובנוסף הבחור באנגלית רשם משהו על כך שזה לא מספר רשמי.

מה קשור למחזר נכסים? אתה טובע בתוך המיקרו. יש עובדי היי טק ויש להם עלות די ידועה. יש הערכות שכולנו חשופים אליהם לגבי כמה אנשים עובדים פחות או יותר במשרה מלאה. לא רלוונטי אם יש להם מנהל שלא מפריע לו שכל העובדי היי טק האלה ידפקו באנגים וימחזרו נכסים ומנועים וטכנולוגיה ממשחק קודם… בסדר… את המשכורת שלהם עדיין צריך לשלם.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי glass man » 04 יולי 2023, 16:20

אריק נשבע לך בבעל שם טוב שמעון הצדיק ושאר הצדיקים שאני לא מבין איך אני אמור להפיק תועלת ממקור הולנדי שאני לא יכול לקרוא? :) עדיף לי להסתמך על בחור דובר אנגלית שגם יודע הולנדית שיביא בשבילי את מה שצריך. (האמת אם אתה כל כך רוצה, אני מכיר הולנדית מלידה אחת פצצה כזו שאתה מתעלף מה איכפת לי למצוא סיבות לפלרטט איתה, אפשר להשיג ממנה תרגום אבל זה יקח כמה ימים לבקש ממנה את זה)

הנקודה היא שהמקור ההולנדי הזה קרוב לצוות הפיתוח מדבר בשפת האם שלהם ולמה שישקר המקור הזה? עיתונאים הם אנשי אמת הם מחויבים לומר רק את האמת בניגוד לעורך דין ארסי של סוני שמונע מאינטרסים שאמורים להועיל לסוני במשפט.אם משחק עולם פתוח כמו watch dogs מהדור של הוריזון עולה 68M עם שיווק, וגם הוא היה מאמץ ראשון ויקר רצח של יוביסופט בעולם פתוח פרופר, עלה להם 68M עם שיווק! אז זה הגיוני שמשחק דומה לו בהיקף ובעלויות יעלה 47M אני לא רואה פה שום בעיה! מה שהזוי זה שהוריזון עולה משום מה פי 3 מwatch dogs על זה אתה לא מרים גבה אריק? שהוא עולה פי 3 ממשחק דומה לו בסקאלה מהדור שלו?

אז אתה אומר שיש עלויות ידועות לעובדי הייטק שכולנו יודעים אותם? סבבה אבל אינטר לא יודע כמה אנשים מתוך ה300 גרילה עבדו על המשחק אין לך הרבה מקורות עיתונאים בלתי תלוי וזה שיש, אומר שהמשחק עלה קצת מעל 47M.

אינטר כהרגלו הטיעונים שלו לא רצינים אם היה עושה דיון רציני היה מביא מקורות והוכחות ש300 אנשים מגרילה עבדו על הוריזון 5 שנים אבל הוא לא מסוגל לעשות את זה.
כמו שהוא לא מסוגל להסביר מה הניע אותו לבחור בגנב, בזמן שהוא קרא לי שמאלני הזוי בזמן שהצבעתי לשר האוצר הכי טוב שהיה במדינה Ever אנשים.. אשכרה עצרו אותי, בואנה, גלאס איך שיחקת אותה עם ליברמן, אני מהיום כמוך רק ליברמן!
נערך לאחרונה על ידי glass man ב 04 יולי 2023, 16:26, נערך פעם 1 בסך הכל.

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Laskin » 04 יולי 2023, 16:21

בכתבה שאתה הרגע הבאת כתוב שהוויצ׳ר 3 עלה 81 מליון, אז אתה בוחר להאמין למה שבא לך שם?
זה לא עובד ככה. אתה עושה מעצמך צחוק.
אז אם כמו שכתבת: ״זה לגמרי סביר, סביר שהוא יהיה פי ארבע מהעלות של המכשף 3 בערך בהתחשב בזה שהוא פותח במקום יקר בהרבה״ - אז תכפיל 81 מליון בארבע. ירית לטיעונים של עצמך ברגל עם הכתבה הזו.

דבר שני אני לא יודע כי עלה המשחק הראשון שפותח בשיאו עם פחות מחצי מהעובדים שעבדו על הורייזון 2, אני כן יודע על הורייזון 2 בלבד מהמסמך בבית המשפט - שהוא עלה להם 220 מליון, וזה כן המסמך הרשמי שאני מאמין לו, כי שוב - אסור להם לשקר בדברים האלה במסמך רשמי, זה יכול מאוד לסבך אותם. להפך, אם כבר הם היו משקרים הם היו מציגים מצג שהוא עלה פחות, כדי להרשים ביעילות שלהם.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי glass man » 04 יולי 2023, 17:20

אוקיי חבר'ה טעות שלי.סוני לא אמרו שהוריזון 1 עלה 200M, חלק מהאתרים פשוט השמיטו את זה שמדובר במשחק ההמשך אז חשבתי שהם מדווחים על המשחק הראשון. אז אוקיי. המשחק הראשון כנראה עלה קצת מעל 47M וסוני כנראה לא שיקרו שהוא עלה 200M טעות שלי, לא הייתי מרוכז.

אבל עדיין האדם הסביר צריך לשאול את עצמו כל המקורות ממשיכים לדווח שהוריזון 1 עלה קצת מעל 47M אז איך קפצנו בדיוק מזה לעלות של220M ??? זה לא הגיוני.הוריזון 1 בפיתוח מ2011 עד 2017 זה 6 שנים פיתוח ואנחנו רואים שהוא לא עלה 6 שנים מלאות של שכר.אז לאסקין אומר שהם התרחבו מאז וגדלו וזה מצדיק את עלות השכר, אוקיי הגיוני, שהתרחבו אבל שוב כמה מהעובדים החדשים האלה ישר גויסו להוריזון 2? אין אנשים שגויסו לעבוד על Decima ורק עליו? הרי אנחנו יודעים שלרוב הצוות שבונה מנוע והצוות שבונה את המשחק עצמו באותו מנוע, לרוב אלה לא אותם צוותים ולא אותם אנשים, בוני המנוע הם מן הסתם מיטב המתכנתים של החברה והמהנדסים, ואלה עם הראש הטכני, ומעצבי השלבים והמשחק עצמו אלה לרוב אנשים אומנותים יותר. ואיפה האנשים שעובדים על משחק הGAAS של הוריזון, שכולנו יודעים שקיים ולא ראינו אותו? הרי בבירור מדובר בצוות נפרד בגרילה כמו שעל TES online עובד צוות אחר ולא הצוות של האוורד עצמו.


ולאסקין כפרה אתה לא עוקב בגלל זה אתה חושב שיריתי לעצמי ברגל עם ההודעה הזו ;) מעולם לא כפרתי בעובדה שהמכשף 3 עלה עם שיווק 81M. הרי אנחנו יודעים שmodern warfare 2 עלה בלי שיווק בין 40M ל50M לפיתוח. השיווק שלו עלה 200M! אז זה לא נדיר בכלל ששיווק זה הכסף האמיתי שהחברות מוציאות על המשחק ולא הפיתוח עצמו.
אז בכלל לא מפתיע אותי שהפיתוח של המכשף 3 עלה 12M מליון והשיווק שלו עלה 69M, הרי שתי חברות ענק מימנו לCDPR את השיווק זה לא שהפולנים האומללים האלה היו צריכים לשלם נאמקו וWB שיש להם כיסים רצינים שילמו את השיווק של ה69M על המכשף אז זה לגמרי הגיוני שביחד עם שיווק עלה 81M.

פשוט מה הקטע של להכליל את השיווק? אם אנחנו מכלילים שיווק של המכשף 3 נצטרך בהכרח להכליל שיווק גם של SF5 הרי אנחנו יודעים שסוני מימנו את כל השיווק, ושילמו לדיסני הון על שידורים בפריים טיים של ESPN בגמר של SF5, וחתמו עם קפקום על מימון של הDLC עד 2020, כולל שיווק וכולל הפרסים. למעשה קפקום התחילו לממן את SF5 מכיסם רק מ2021 אז עלה להם כלום :)

אז בקיצור, אתה רוצה להכליל שיווק לאסקין? סבבה תתחיל להכליל רק את הPrize pot שסוני שמו בשנה לSF5 שמדברים פה על 300 אלף דולר פרסים כל שנה ואת ה4 שנים פיתוח
שסוני המשיכו לממן לו מ2016 עד סוף 2020 והשיווק... בקיצור תגיע לסכום לא מובטל לאסקין של כמה שSF5 עלה לסוני.

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5391
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 04 יולי 2023, 17:37

אינטר לא התעתד לתת לך אומדנים מדוייקים עם מחקר מקיף. רק סברה סבירה בגלל נתונים ידועים לכל שמתרכזים סביב עובדים במשרה מלאה ושכרם.

מי צריך מישהו שיודע הולנדית? מה אני צריך להבין את עומקי הביטויים היוצאים מן הכלל שיש בהולנד? מספיק לתרגם עם מכונה וזה הכל. הנקודה הייתה לומר שהבאת ״מקור״ בלי לבדוק את המקור כי אם היית בודק את המקור אז היית נכנס לאתר ורואה שהוא מאחורי חומת תשלום וממשיך בחקירותיך למען גילוי ה״אמת״ שניתן להבין מהידיעה המקורית.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי glass man » 04 יולי 2023, 17:57

ברגע שאינטר החליט להיכנס לדיון הוא ידע בוודאות שיגיע הרגע שהוא יצטרך לעמוד מאחורי המילים שלו עם מחקר מקיף. אממה? לא בזין של אינטר מחקר מקיף הוא רוצה תמיד לזרוק את השני שקל שלו בכל נושא נתון בלי להיכנס לעובי הקורה בשום תחום, כי מן הסתם ככל שיעמיק הדיון ויגיע לרזולוציות גבוהות יותר יהיה ברור שאין לו איך לגבות את הטענות שלו.

וואו היית צריך לראות את הזילזול שלו בפרופסורים עם שם עולמי שהוא קרא להם חרטטנים כי זו הדרך שלו להאמין לחאפרים כמוהו שכמוהו עושים חצי עבודה וממהרים לזרוק את דעתם הלא מלומדת לחלל האוויר :) ככה זה

ה"אמת" הגעתי אליה כי כל האתרים בעולם המשיכו לזמר שהוריזון עלה 47M לפחות ניסיתי להגיע לאיזושהי אמת בניגוד לאינטר שתמיד מנסה להגיע לשקר ולזיוני המוח :)

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Laskin » 04 יולי 2023, 18:02

אם אתה לא מכחיש שהוויצ׳ר 3 עלה 81 מליון ואתה מסכים שלגמרי הגיוני שהורייזון פי 4 ממנו אז… מה אתה רוצה מהחיים שלנו? זה אתה אמרת שזה הגיוני, אז הגיוני גם 324 מליון דולר כולל שיווק - על פי גלאס עצמו.
מי אמר שה-220 לא כולל את עלויות השיווק? אולי כן אולי לא אנחנו לא יודעים אבל לרוב מדברים כולל שיווק, גם בסרטים ובערך כל מוצר, כי זה חלק מהעלות שלו כשמחשבים רווח והפסד ומנסים לשקף את זה למשקיעים.
אגב לגבי עלויות שכר - תהיה בטוח שהן עלו משמעותית בשנים שבין המשחק הראשון לשני, פר עובד, בממוצע. העובדים הותיקים קיבלו העלאות, בונוסים, תמלוגים וכו׳ על ההצלחה המטורפת של הראשון, בסבירות כמעט ודאית.
הורייזון 1 פותח מ-2011, אבל ממש ממש לא עם כל האנשים יחדיו.
אם הטענה שלך היא שמאז 2017 הצוות לא עבד רק על הורייזון 2 אז…… איפה המשחקים האחרים שהם עבדו עליהם? מן הסתם היה dlc ועבד עליו צוות מסויים אבל הא יצא באותה שנה.
תמיד בשנה הראשונה זה רק מתניע עם צוות סופר קטן, בטח כשמדובר בIP חדש, ואנחנו יודעים שהם הוציאו את קילזון לפס4 בסוף 2013, שעליו רוב עובדי החברה עבדו.
אז מה שניתן להניח שבערך כל החברה עבדה על הורייזון 2 וזה גם נאמר בראיונות, מאז 2018, וכמה עשרות על ההמשך מאז 2017.
אם אתה לא מחשיב אנשים שעובדים על המנוע אז אתה האדם הכי משונה בכדור הארץ, ולא בין דבר בעולם הגיימינג. מן הסתם המנוע שפותח למשחק הזה במיוחד קשור בדיוק כמו המנוע של סנטה מוניקה ושל נוטי דוג. זה חלק בלתי נפרד מפיתוח המשחק. אני מבין שאתה מנסה לפתוח דלת לצאת מהבור שחפרת לעצמך, אבל זה לא יעבוד.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי glass man » 04 יולי 2023, 18:32

מה זה מי אמר שה220M לא כולל השיווק? נדב אמר מפורשות שזה 220M בלי שיווק ולא פיקפקתי במה שנדב אמר, למה שאפקפק בו? אבל אני כן מפקפק בסוני עצמם.
ברור שאם נדב לא היה מביא את המידע שעל פי שהוא קרא זה 220M בלי שיווק לא היה על מה להתווכח, כי ברור שאם אתה מחשיב שיווק אז 220M זה הגיוני.

אני שוב אתן פה תקציר כדי שזה יהיה ברור.

אני: ממה שאני יודע רק הדמויות בSF5 בלי שום עלות נוספת עלו לסוני 22M.
16M לדמויות הבסיס 6M לדמויות הדיאלסי.

נדב: בוחר לא לקחת עמדה לגבי כמה עולה דמות במשחק מכות (לגיטימי) אבל עדיין מחזיק בעמדה שהמשחק עולה פרוטות.
נדב אחרי חקירה שהוא עשה בעניין (ושוב לא ראיתי סיבה לפקפק ) = טקן 7 בלי שיווק 20M
אחרי שבירננו כמה עולה המכשף 3.
נדב אחרי שכנראה קרא או ראה את המסמך של סוני או איזה מקור אמין אחר שציטט מהמסך: הוריזון 2 וTLOU2
220M בלי שייוק
אני: אין לי בעיה להאמין שמשחק Sad dad כמו GOW יכול לעלות 220M אבל אין מצב שהוריזון עלה.

ושוב מישהו פה צריך להסביר איך משחק כמו הוריזון 2 שבבירור ממחזר נכסים מהראשון, הרי כל ילד יודע את זה, כל ילד יודע שדברים שהוריזון 2 עושה בשקט יכלו לצאת כDLC
למשחק המקורי והם היו רצים כמו גדולים בעלות לא גבוהה במיוחד.

המשחקים הנוספים לאסקין? אתה תשמע עליהם הרי היו לנו שמועות אמינות על המולטי של הוריזון.. ושכחת שהצוות הטכני של גרילה נתן תמיכה לקוג'ימה בכל הפיתוח של DS, והם לא המשיכו לשפר אותו מאז?

די נו. איך הוריזון 1 עלה מעל 47M ומשחק ההמשך שלו שיוצא לאותו דור על אותה קונסולה עולה 220M? איך זה הגיוני למען השם נו... מה יש פה קפיצה מטורפת באיכות הנכסים? אין הרי אותם נכסים רצים גם על הפס4 כמה מטורפים הם יכולים להיות שפתאום עולה הכול 220M ואיך זה הגיוני, שמשחק שכל כך דומה לקודמו ויזואלית לא ממחזר ממנו כלום.

אריק בא ואומר: למנכ'ל של גרילה כנראה לא איכפת אם כל הצוות של גרילה מעשן מסטול במשרד רואים פורנו ומשחקים סוליטר עכביש, הוא עדיין משלם לכולם גלובלית על 5 שנים 200M אוקיי, אבל גם אם הוא עושה את זה אסור לו להכליל את זה כחלק מהפיתוח כי זה ברור שלא כל גרילה עבדו על המשחק הזה מ2017 עד 2022 זה כל כך ברור.

מה שסוני כנראה באו ועשו הם חישבו כנראה את כל ההוצאות השוטפות של גרילה מ2017 עד 2022 וכמה עולה להחזיק את הצוות והציגו את זה כעלות של הוריזון 2 רק ככה אפשר להסביר מה שהלך פה. השופטים הוחזקו כבני ערובה ואכלו מה שמסרו להם כי אין להם יכולת הבנה וירידה לפרטים.

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Laskin » 04 יולי 2023, 18:39

הוא לא באמת כל כך דומה לקודמו כשאתה משווה לגרסת הפס5, ההשקעה בכל דבר בהמשך היא פי כמה וכמה מהמשחק הראשון, כל מי שמשחק בו על הפס5 מיד אומר ״וואו״, ובמשך המשחק שלו יגיד זאת עוד הרבה פעמים… אתה שוב מראה שאתה לא מבין על מה אתה מדבר, יש נכסים של גירסת הפס4 ויש של הפס5 - והם ברמת פירוט הרבה יותר גבוהה שם, עם טקסטורות פסיכיות שאין כמעט בשום משחק עד היום. זה מאוד ברור שעבדו עליו פחות או יותר כל החברה לפחות 4 שנים, הכל שם ברמת ההפקה הכי גבוהה שיש בשוק. אין על זה בכלל מחלוקת.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי glass man » 04 יולי 2023, 19:27

אז אתה אומר שהוא עולה ברמת ההפקה על RDR 2 לאסקין? כי RDR2 עלה 170M בלי שיווק וברור לשנינו שהוא באמת לא ממחזר כלום מהמשחק הראשון והכל שם חדש.
לRDR2 יש רמת פירוט היסטרית כמו שאתה יודע יותר טוב ממני, האנימציות הכי מושקעות באיזשהו משחק AAA ever רמת השקעה בפרטים הקטנים שלא נופלת ואפילו מתעלה על נוטי דוג ובבטסדה. ואתה בא ואומר שהוריזון 2 נראה יותר טוב?

ישבתי לראות עכשיו סייד קווסט שלם מהוריזון 2, ואני לא רואה מה יכל לעלות פה 220M אלואי מדברת אולי דקה וחצי עם איזה NPCS ובסייד קווסט עושים דברים רגילים ביותר
לך לשם תהרוג בשבילי את המכונה ותחזור אלי, לא היה בסייד קווסט הזה שום Set piece שמעיף את המוח או משהו או איזה משהו מדהים, כמו הסייד קווסטים המדהימים של הברון האדום במכשף 3 או הקווסטים המדהימים של "האחווה האפלה" בבטסדה.

אתה יודע לאסקין שאנחנו שומעים נגיד שUncharted 4 עלה 40M לפיתוח בלי שיווק אתה אומר, אוקיי אתה מקבל פלאשבק לפאקינג Setpiece שדרייק ירה באופנוענים האלה מהרכב במאדאגסקר ואתה אומר "בדוק רק זה עלה להם 5M הסטפייס הזה, אתה רואה כסף שנשפך כמים" או שיש לך את הסטפייס האייקוני הזה שדרייק עף מהג'ייפ ונתלה על החבל מתחת לגשר, או שאתה רואה את כל השיחות הקולנועיות האלה שיש לו עם סם, או את כל המוזיקה הבומבסטית אתה מרגיש שרק הקטעים האלה עלו מליונים, Uncharted 4 צועק לך
"זרקו עלי 40M דולר לפתח אותי" וזה מורגש בכל אבריו.

בהוריזון 2 אני באמת כל הזמן מרגיש שגרילה בליגה טכנית משלהם אבל זה לא מרגיש לי ברמת הפקה מטורפת של הראשון. זה פשוט מרגיש שגרילה התרגלו לחומרה של הפס4 למדו אותה מהייסוד ועכשיו הם מראים לנו כל מה שהם למדו. אם uncharted 4 עלה 40M בלי שיווק אני שוב לא רואה איך הוריזון יעלה מעל לפי 4 ממנו. משהו הזוי.

אתה שיחקת יותר ממני במשחק אז ברור שראית יותר וחווית ממנו יותר אבל אני לא שמעתי על שום רגע מפורסם שבו שיכל להצדיק את התקציב.

אתה גם אומר כל הזמן שכתיבה טובה בסייד קווסטים זה לא בהכרח אומר שהמשחק יעלה יותר, אתה צודק. אפשר להביא כתיבה טובה בגרושים יחסית... אבל תסכים איתי
שאם הסייד קווסטים היו עם כתיבה טובה בהוריזון 2 הם גם היו עולים יותר, כי הדמויות היו מקבלות יותר זמן מסך ויותר דיבוב ויותר קטעי קישור ויותר אנימציות וכל זה היה גורם למשחק לעלות הרבה יותר?

כאילו בגלל זה המשחקים של נוטי דוג וGOW עולים כל כך הרבה, כל small talk של קרייטוס או אלי וג'ול מרגיש מטורף כמו סרט גם אם הם סתם מפטפטים להם אין בהוריזון 2 שום הרגשה כזו.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 97 אורחים