This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
Laskin כתב:לא יודע למה זה עושה אותך אופטימי יותר, המנוע לא פתאום יצמיח להם כשרון אחרי שבערך כל הכשרון האמיתי נטש את החברה
אני לא קונה את התירוצים של ״המנוע היה הסיבה שהמשחק לא יצא טוב״, אפילו בtoo human לא קיבלתי את זה
Uncle Pey'j כתב:Laskin כתב:לא יודע למה זה עושה אותך אופטימי יותר, המנוע לא פתאום יצמיח להם כשרון אחרי שבערך כל הכשרון האמיתי נטש את החברה
אני לא קונה את התירוצים של ״המנוע היה הסיבה שהמשחק לא יצא טוב״, אפילו בtoo human לא קיבלתי את זה
למנוע יש השפעה קריטית על האיכות הסופית של משחק,לא חושב שזה בכלל נתון לויכוח,ההיסטוריה מלאה בדוגמאות כאלה.
זה נכון שהרבה מהטלנט שהתחיל את ביוור כבר עזב והתחלף,אבל אני לא חושב שזה בהכרח אומר שמי שנמצא בה כרגע לא יכול להוציא משחק איכותי,אין לי שום עניין לתרץ תירוצים עבור ביוור אבל שני המשחקים האחרונים שלה היו נגועים בהשפעות חיצוניות בדמות החלטות עסקיות גרועות מצד EA. אני לא יודע מי כאן שיחק באנת'ם,אני שיחקתי בקמפיין ולא הפסקתי לחשוב איזה פוטנציאל אדיר היה יכול להיות לעולם הזה אם ביוור היו הופכים אותו למשחק סינגל קלאסי במקום הזבל לוטר שוטר שקיבלנו.
הכישרון עדיין שם, צריך מפיצה שתדע לא לדחוף את האף קריאייטיבית ואני רוצה להאמין שההצלחות האחרונות של EA עם משחקי סינגל כמו Fallen Order וההתרסקויות הכואבות עם משחקי מולטי כמו BF2042 יגרמו להם להגיע להבנה הזו.
glass man כתב:בעיות בפיתוח של משחק הסטאר וורז של QD ? לפי השמועה הזו כן.
בקצרה.... העיקר הוא שהמשחק התחיל בתור קונספט MMO שנדחה על ידי סוני בשביל דטרויט.
ובגדול המנוע של QD עושה למשחק בעיות כי הוא תוכנן לשלבים קטנים עם מעט NPCS בו
בהרחבה בסרטון.
[YouTube]https://www.youtube.com/watch?v=u-oejUvktXc&t=374s[/YouTube]
glass man כתב:בעיות בפיתוח של משחק הסטאר וורז של QD ? לפי השמועה הזו כן.
בקצרה.... העיקר הוא שהמשחק התחיל בתור קונספט MMO שנדחה על ידי סוני בשביל דטרויט.
ובגדול המנוע של QD עושה למשחק בעיות כי הוא תוכנן לשלבים קטנים עם מעט NPCS בו
בהרחבה בסרטון.
[YouTube]https://www.youtube.com/watch?v=u-oejUvktXc&t=374s[/YouTube]
BiA כתב:אני לגמרי במיעוט אבל אני חולה על המשחקים של QD. כן, הם אידיוטיים, ילדותיים או לא אינטראקטיביים מספיק לפרקים, אבל
ג כולם מצליחים לייצר תחושה מלנכולית שאני ממש אוהב. דווקא מבאס אותי הכיוון של SW, הייתי מעדיף עוד משחק מקורי.
glass man כתב:BiA כתב:אני לגמרי במיעוט אבל אני חולה על המשחקים של QD. כן, הם אידיוטיים, ילדותיים או לא אינטראקטיביים מספיק לפרקים, אבל
ג כולם מצליחים לייצר תחושה מלנכולית שאני ממש אוהב. דווקא מבאס אותי הכיוון של SW, הייתי מעדיף עוד משחק מקורי.
בניגוד לקליימן, אני דווקא מסכים איתך שאתה במיעוט כאילו ממתי המשחקים שלו נחשבים טובים? אני באמת ובתמים מאמין שאני לא מביא פה איזה הוט טייק חריג.
אבל היי זה בסדר להנות מהם כמו שזה בסדר להנות מבמבה נגיד
זה עניין של טעם אז כמובן אין פה צודקים וטועים, אם קייג' הצליח לגעת בך בכתיבה שלו אני לא יכול לקחת לו את זה, אבל אני תמיד מסתכל על הכישרון הטכני של QD ואומר איזה בזבוז, לא יכלו לתת למישהו שיודע לכתוב לעשות את זה?
גם חופש הבחירה המוגזם שהוא נותן במשחקים האלה לדעתי פוגע בסיפור שלהם המטרה היא לא לספר סיפור מעורר מחשבה אלא שנשחק שוב ונראה איך העלילה יכולה להשתנות.
במקרה של דטרויט הרגשתי שהוא משחק פרוגרסיבי לעוס, שמנסה להגיד את הדברים ה"נכונים" לקהל ה"נכון " (ERA )
אבל הי, יש יותר גרוע מקייג' יש Until Dawn .
בכל מקרה זו כמובן דעה בלבד. עובדה שאני ממשיך לעקוב אחרי המשחקים שלו מאז הפס2 אני פשוט לא חושב שהוא יכול להרוס לי את סטאר וורז לא משנה כמה הוא מנסה.
אגב,קליימן מעניין מה היית חושב על דטרויט אם הוא היה Text adventure או משחק פוינט אנד קליק, אני מניח שהיית קוטל אותו, מנסה לומר שלדעתי כל הדברים הטובים שדטרויט עושה הם טכניים בלבד.
האקטינג יכול להיות בסדר גמור, אבל הדיאלוגים הדיאלוגים.. שום שחקן טוב לא יכול להציל דיאלוגים כאלה.
kririn כתב:glass man כתב:BiA כתב:אני לגמרי במיעוט אבל אני חולה על המשחקים של QD. כן, הם אידיוטיים, ילדותיים או לא אינטראקטיביים מספיק לפרקים, אבל
ג כולם מצליחים לייצר תחושה מלנכולית שאני ממש אוהב. דווקא מבאס אותי הכיוון של SW, הייתי מעדיף עוד משחק מקורי.
בניגוד לקליימן, אני דווקא מסכים איתך שאתה במיעוט כאילו ממתי המשחקים שלו נחשבים טובים? אני באמת ובתמים מאמין שאני לא מביא פה איזה הוט טייק חריג.
אבל היי זה בסדר להנות מהם כמו שזה בסדר להנות מבמבה נגיד
זה עניין של טעם אז כמובן אין פה צודקים וטועים, אם קייג' הצליח לגעת בך בכתיבה שלו אני לא יכול לקחת לו את זה, אבל אני תמיד מסתכל על הכישרון הטכני של QD ואומר איזה בזבוז, לא יכלו לתת למישהו שיודע לכתוב לעשות את זה?
גם חופש הבחירה המוגזם שהוא נותן במשחקים האלה לדעתי פוגע בסיפור שלהם המטרה היא לא לספר סיפור מעורר מחשבה אלא שנשחק שוב ונראה איך העלילה יכולה להשתנות.
במקרה של דטרויט הרגשתי שהוא משחק פרוגרסיבי לעוס, שמנסה להגיד את הדברים ה"נכונים" לקהל ה"נכון " (ERA )
אבל הי, יש יותר גרוע מקייג' יש Until Dawn .
בכל מקרה זו כמובן דעה בלבד. עובדה שאני ממשיך לעקוב אחרי המשחקים שלו מאז הפס2 אני פשוט לא חושב שהוא יכול להרוס לי את סטאר וורז לא משנה כמה הוא מנסה.
אגב,קליימן מעניין מה היית חושב על דטרויט אם הוא היה Text adventure או משחק פוינט אנד קליק, אני מניח שהיית קוטל אותו, מנסה לומר שלדעתי כל הדברים הטובים שדטרויט עושה הם טכניים בלבד.
האקטינג יכול להיות בסדר גמור, אבל הדיאלוגים הדיאלוגים.. שום שחקן טוב לא יכול להציל דיאלוגים כאלה.
דטרויד לא בנוי להתאים למשחק טקסט או פוינט אנד קליק
למרות שהוא די קרוב לפוינט אנד קליק ,עדין החלקים שהוא קצת אינטרקטיבי מאוד חשובים ביחד עם הגרפיקה מוזיקה עיצוב שלבים וכו
מין הסתם למשחק טקסט ,אז הטקסט צריך להיות מאוד שונה
כי אז אתה משתמש בדמיון שלך
זה בדיוק ההבדל בין ספר לסרט ,מדיה שונה כתיבה בהתאם
glass man כתב:kririn כתב:glass man כתב:BiA כתב:אני לגמרי במיעוט אבל אני חולה על המשחקים של QD. כן, הם אידיוטיים, ילדותיים או לא אינטראקטיביים מספיק לפרקים, אבל
ג כולם מצליחים לייצר תחושה מלנכולית שאני ממש אוהב. דווקא מבאס אותי הכיוון של SW, הייתי מעדיף עוד משחק מקורי.
בניגוד לקליימן, אני דווקא מסכים איתך שאתה במיעוט כאילו ממתי המשחקים שלו נחשבים טובים? אני באמת ובתמים מאמין שאני לא מביא פה איזה הוט טייק חריג.
אבל היי זה בסדר להנות מהם כמו שזה בסדר להנות מבמבה נגיד
זה עניין של טעם אז כמובן אין פה צודקים וטועים, אם קייג' הצליח לגעת בך בכתיבה שלו אני לא יכול לקחת לו את זה, אבל אני תמיד מסתכל על הכישרון הטכני של QD ואומר איזה בזבוז, לא יכלו לתת למישהו שיודע לכתוב לעשות את זה?
גם חופש הבחירה המוגזם שהוא נותן במשחקים האלה לדעתי פוגע בסיפור שלהם המטרה היא לא לספר סיפור מעורר מחשבה אלא שנשחק שוב ונראה איך העלילה יכולה להשתנות.
במקרה של דטרויט הרגשתי שהוא משחק פרוגרסיבי לעוס, שמנסה להגיד את הדברים ה"נכונים" לקהל ה"נכון " (ERA )
אבל הי, יש יותר גרוע מקייג' יש Until Dawn .
בכל מקרה זו כמובן דעה בלבד. עובדה שאני ממשיך לעקוב אחרי המשחקים שלו מאז הפס2 אני פשוט לא חושב שהוא יכול להרוס לי את סטאר וורז לא משנה כמה הוא מנסה.
אגב,קליימן מעניין מה היית חושב על דטרויט אם הוא היה Text adventure או משחק פוינט אנד קליק, אני מניח שהיית קוטל אותו, מנסה לומר שלדעתי כל הדברים הטובים שדטרויט עושה הם טכניים בלבד.
האקטינג יכול להיות בסדר גמור, אבל הדיאלוגים הדיאלוגים.. שום שחקן טוב לא יכול להציל דיאלוגים כאלה.
דטרויד לא בנוי להתאים למשחק טקסט או פוינט אנד קליק
למרות שהוא די קרוב לפוינט אנד קליק ,עדין החלקים שהוא קצת אינטרקטיבי מאוד חשובים ביחד עם הגרפיקה מוזיקה עיצוב שלבים וכו
מין הסתם למשחק טקסט ,אז הטקסט צריך להיות מאוד שונה
כי אז אתה משתמש בדמיון שלך
זה בדיוק ההבדל בין ספר לסרט ,מדיה שונה כתיבה בהתאם
לא מקבל את זה כל כך,אם הסיפור מחזיק מים רק בתוך הזאנ'ר הספיפי שהוא נוצר אליו אז הסיפור חלש, סיפור טוב הוא על זמני, והוא ישרוד כל טרנספורמציה שתעשה לו. קח למשל את the wolf among us זה מוצלח בקומיקס, זה מוצלח מאוד בתור משחק ואני מאמין בהחלט שזה יהיה דבר מדהים בתור סרט קולנוע/סדרת טלווזיה (עדיף)
אני כן מקבל את זה שמשחק אינטרקטיבי מסוגל להביא לסיפור ייחוד אינטרקטיבי שאין במדיום אחר,אבל פשוט אומר שהאינטרקטיביות לא יכולה לחפות על סיפור גרוע ולא יכולה להציל אותו.
BiA כתב:נהה, אתה מגזים. זה לא שהדיאלוגים בדטרויט (או משחקי QD מדור הפס3) הם באמת חרפה ביחס לתעשייה, דיאלוגים וסיפורים במשחקי מחשב הם לא שייקספיר ואפילו לא סרט ממוצע, הרוב המוחלט זבל כך שזה די in line. אם הם באמת גרמו לך לגלגל עיניים לרמה שזה שבר אימרסיה אני מקבל, אבל אני לא הרגשתי את זה. גם בסך הכל פחות אכפת לי איך הסיפור נבנה או מסתיים, הכיף במשחקים האלה הבחירות והאווירה ובאלה הם מצליחים.
glass man כתב:BiA כתב:נהה, אתה מגזים. זה לא שהדיאלוגים בדטרויט (או משחקי QD מדור הפס3) הם באמת חרפה ביחס לתעשייה, דיאלוגים וסיפורים במשחקי מחשב הם לא שייקספיר ואפילו לא סרט ממוצע, הרוב המוחלט זבל כך שזה די in line. אם הם באמת גרמו לך לגלגל עיניים לרמה שזה שבר אימרסיה אני מקבל, אבל אני לא הרגשתי את זה. גם בסך הכל פחות אכפת לי איך הסיפור נבנה או מסתיים, הכיף במשחקים האלה הבחירות והאווירה ובאלה הם מצליחים.
אז זה ש99% מהמשחקים הם זבל מוחלט זה אומר שכולם זבל מוחלט? באמת אפשר להשוות את planescape torment לדטרויט או להאבי ריין בלי להרגיש שעושים פה עוול מטורף?
אם נהנהת מהאלמנט האינטרקטיבי והבחירה ובכלל המשחק הצליח לשאוב אותך סחטיין עליהם אחי, אבל לא היית רוצה לראות כותב מוכשר נותן לך את ערכי ההפקה של QD ועם הבחירות שלהם?
אני כל הזמן מרגיש שיש למשחקים של QD פוטנציאל עצום ולא ממומש... אולי יום אחד נטפליקס יקחו את הז'אנר הזה ויעשו איתו משהו לטעמי מי יודע
glass man כתב:תשחק בו, אני מאמין שתחזור לדיון הזה עם פרספקטיבה שונה לגמרי.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 125 אורחים