kririn כתב:Fanta כתב:kririn כתב:2k המפיצה ,לא המפתחת
לא יודע עם החליפו את 2k או לא
אבל המפתחת זכורה לי עוד ממשחקי האבקות לn64/ ps1
לא יודע עם היתה קימת לפני
למפתחת הקודמת ניסיון של הרבה שנים בז'אנר
Yuke's ,והם אלו שאתה מדבר אליהם שמפתחים את המשחק aew כרגע
זאת אומרת סימו את החוזה לפתח wwe לפני שנתיים - שלוש
לא זוכר ,וכרגע עובדים על
רגע אז מי המפתח של הWWE כרגע?
ואני חייב להגיד שמא שהם עזבו את יאקו כן יש שיפור במשחקים, הנוכחי אומנם בעל לא מעט בעיות בשל רוסטר ענקי שממש השתנה מאז, אבל אם מסתכלים לבפנים רואים שכן היה שיפור בגיימפלי וכו'
אז אני כן מקווה שעכשיו שהם עברו את הקורונה וכל הסגל הצטמצם ולא יכלול אנשים שכבר לא בארגון אז הם יציגו סוף סוף משחק שהוא יהיה יותר מציון 7 מתוך 10 נניח.
בקשר לAEW... קודם שיוציאו את המשחק, אני לא רוצה להיכנס לכל מה שאני שומע לגבי המשחק אבל גם מי שאחראי על המשחק מצד ארגון ההאבקות הוא לא ממש עם יחסיים טובים עם האקו והם לא ממש מצליחים להבין מה שהוא רוצה (מדור במתאבק בשם קאני אומגה שגם מאוד מפורסם בתחום משחקי הלחימה)
רשום Visual Concepts ,אבל הם רשומים גם בקודמים
שYuke's גם רשומה ,כנראה
Yuke's היתה המפתחת בפועל או עשתה את רוב העבודה לפחות
אבל Yuke's יפנית וvc אמריקנית ,אני מנחש דברים כמו דיבוב וכתוביות נפלו על vc
אבל הם הפסיקו אחרי wwe2k 2019
מאז רק vc רשומה ,וכניראה 2k20 ,היה הבלגן הגדול ,אחרי זה היה משחק ספין אוף קטן בעיקף ,ואז 2k2022 נחשב נורמלי
לוקח הרבה זמן לפתח משחקים כאלו ,עם כל התכנות
ופיזיקה ,ומוזיקה ,וכניסות ,ודיבוב וכו וכו
שיש כבר משחק שלם ,יותר קל ליצר את הגרסה הבאה, אבל להתחיל מ0 ,זה ממש לא קל
כן בזה אתה לגמרי צודק, אני מניח שזה היה להם גם בעיה עם הרוסטר הנוכחי כי היו המון חדשים במשחק ובכללי המון מתאבקים.