חדשות גיימינג שוטפות

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Stick » 13 יוני 2020, 01:07

מש בא לי עכשעו שסוני יקנו את הזכויות לבאטמן וLOTR :).
אבל אני רואה שזה לא באמת על הפרק.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי DrKeo » 13 יוני 2020, 01:07

Stick כתב:מש בא לי עכשעו שסוני יקנו את הזכויות לבאטמן וLOTR :).
אבל אני רואה שזה לא באמת על הפרק.

4 מליארד? אין מצב :)
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21802
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Laskin » 13 יוני 2020, 08:56

הלוואי סוני, אבל יותר הגיוני שמיקרוסופט יעשו את זה, ומי יודע... אולי זה קורה :)

Laskin
Elder
הודעות: 21802
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Laskin » 13 יוני 2020, 09:34

EA עובדים על משחק סטאר וורס בשם סקוואדרונס, ייחשף בעוד יומיים:
https://www.vg247.com/2020/06/12/star-w ... oft-store/

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי DrKeo » 13 יוני 2020, 11:51

זה אמור להיות Rogue Squadron מודרני? הלוואי!
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4730
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 13 יוני 2020, 11:58

נשמע שזה משחק מפוקס מולטי..פחות מעניין אותי.

Laskin
Elder
הודעות: 21802
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Laskin » 13 יוני 2020, 12:00

דווקא נחמד, אם יעשו קרבות של אלף איש :) בחלל זה אפשרי

לפני המון שנים רוג סקוודרון עוד היה מעניין איכשהו, היום אני לא רואה את עצמי מוציא על זה 60 דולר או אפילו 40.
זה משחקי פיו-פיו ממש פשוטים. הלוואי ויפתיעו אותי אבל זה כבר לא מרגש אותי

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי glass man » 13 יוני 2020, 12:06

DrKeo כתב:
Stick כתב:מש בא לי עכשעו שסוני יקנו את הזכויות לבאטמן וLOTR :).
אבל אני רואה שזה לא באמת על הפרק.

4 מליארד? אין מצב :)


חח קאו תקן אותי אם אני טועה אחי אפשר בטח לקנות את הזכויות רק לבאטמן בלי הסטודיו :)

גם אני לא רואה את סוני עושה את זה הם לא סתם השקיעו ככה בספיידרמן.. באטמן נראה כמו מציאה שנאמקו take 2 או סגה ישמחו לקפוץ עליה. מהמר על אחת משלושתן.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי DrKeo » 13 יוני 2020, 12:36

glass man כתב:
DrKeo כתב:
Stick כתב:מש בא לי עכשעו שסוני יקנו את הזכויות לבאטמן וLOTR :).
אבל אני רואה שזה לא באמת על הפרק.

4 מליארד? אין מצב :)


חח קאו תקן אותי אם אני טועה אחי אפשר בטח לקנות את הזכויות רק לבאטמן בלי הסטודיו :)

גם אני לא רואה את סוני עושה את זה הם לא סתם השקיעו ככה בספיידרמן.. באטמן נראה כמו מציאה שנאמקו take 2 או סגה ישמחו לקפוץ עליה. מהמר על אחת משלושתן.

הם יכולים, אבל לא נשמע שהם הולכים לפרק את הIP של WB לגורמים. בכל מקרה זה כנראה לא יקרה כך או כך :)
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Stick » 13 יוני 2020, 13:07

האמת שדיברתי על באטמן רק מתןך נימוס, בכל זאת סדרת משחקים סופר מצליחה וכל זה... אבל אני בכלל רוצה לראות את סוני רוכשים את הזכויות לLOTR, ונותנים אותו או לFS שיעשו להם משחק צד ב' עם הכשרון שלהם והתקציב של סוני, הרי אם הם הולכים לעבוד בER עם לור שכתב להם מרטין, השלב הבא זה גם ככה לור שכתב טולקין לא? :)
או כמובן פיתוח פנימי ולעשות משחק סינימטי שיותר מבוסס על הספרים/סרטים, כלומר על הסיפור הקלאסי. הייתי יותר משמח לראות את הקרב מ'שיבת המלך' על הפס5 ובתקציב הפיתוח של סוני.

כמובן שברור לי שאין שום סיכוי שזה יקרה או שזה בכלל על הפרק, אבל כבר חשבתי על זה, ובגלל זה עכשיו הדבר שאני הכי רוצה ב24 שעות הקרובות:).

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי BiA » 13 יוני 2020, 13:57

היום בתשע הפיסי שואו, בין היתר יהיו שם טורצ'לייט 3, Atlus (בטח עם הפרסונות) ו-2K עם הרימייק למאפיה. ירוץ בערך שעתיים.


שעתיים קודם תתחיל התצוגת Guerrilla Collective, לצערי גרג מילר הולך להנחות את הדבר הזה כך שיהיה קשה לצפות בזה בלייב אבל יהיה שם משהו על באלדור 3 וכמובן הכרזות חדשות.

עריכה: תהיה תצוגה של פרדוקס במסגרת ה-GC:
נערך לאחרונה על ידי BiA ב 13 יוני 2020, 14:34, נערך 2 פעמים בסך הכל.

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Stick » 13 יוני 2020, 14:02

ולאחר מכן יש עוד תערוכה היום לא? עתיד הגיימינג או איזה משהו אבסטרקטי כזה.
בכל מקרה בכל הקשור להורייזן, DS וBB על הPC, נשמע לי שזו תערוכה שבה אפשר דבר עליהם ולהציג אותם סוף סוף.

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי BiA » 13 יוני 2020, 14:07

מסתבר שכן, יש בחצות את Future Games Show בהנחית נולאן נורת' ואמילי רוז (AKA אלנה פישר). נראה שזה מוכוון אינדיז.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי swym » 15 יוני 2020, 15:43

bling כתב:הקרבות זורמים בצורה טובה וכיפית לאורך רוב המשחק. אין פה עניין של "קטעי הקרבות הטובים ביותר", למען האמת אני לא זוכר אפילו משחק אחד שאפשר לדרג אותו ככה שאני שיחקתי לפחות. אולי באנצ'רטד 4 דווקא יש קטעי קרבות ספציפיים שזוכרים כמו השלב E3 הזה אבל בסכ"ה זה לא משהו שממש מתקבע ככה אלא יותר אירועים שקורים, סט פיסס והחוויה עצמה שהיא בהחלט REPLYABLE ואין לי ספק שאנשים היו עושים אותה שוב בשביל הכיף והנוסטלגיה בלי קשר לגביעים. אפילו אני אחד כזה בסכ"ה, אני רחוק מלרדוף אחרי גביעים ב 99% מהמשחקים שאני משחק, פה במקרה הזה רציתי תמריץ קטן לשחק שוב זה הכל. באמת נהניתי ממנו עד כדי כך.

בקשר ל GTA5 אני כל כך לא מסכים שאין הרבה מה להוסיף, נשמע לי אפילו מדע בדיוני לטעון שמערכת הקאבר שם עדיפה משל אנצ'רטד. הגיימפליי מבחינה מכנית ביחס לאנצ'רטד הוא פח אשפה ובזכות עצמו כחלק מעולם פתוח הוא לא יותר מ serviceable אבל היי, דורות קודמים של GTA היו הרבה יותר גרועים מהבחינה הזו ועדיין עשינו חיים עם המשחקים האלה כי שוב, החבילה הכוללת גדולה יותר מסך החלקים שם וזו הנקודה שאני מנסה להעביר.

אתה לא זוכר אף משחק שאפשר לדרג אותו ככה? כמעט בכל משחק יריות פופולארי עם מולטיפלייר טוב אתה תמצא אתרים עם דירוגים של השלבים הכי טובים. כמעט בכל משחק יריות פופולארי עם סינגל פלייר טוב אתה תמצא ויכוחים על המשימות/שלבים/קרבות הכי טובים (ולהיפך). יש משחקים שבהם דיון על השלבים הכי טובים יכול להצית מלחמת פורומים...
וזו בדיוק הבעיה של אנצ'רטד כמשחק יריות: מה שזכור לטובה זה לא הקרבות, אלא הset-pieces ו"שלבי E3" שבעצם כל האימפקט שלהם הוא בצפיה של הדגמה חיה ולא של גיימפליי. ב-GTA V לעומת זאת, ההיילייט הוא הhiests למיניהם שבהם חופש הפעולה הכי גדול, אבל הכל גם יכול להתחרבש. אני חושב שגם במדדים אנליטיים שזמינים באינטרנט, משחקי אנצ'רטד הם משחקים בלי תוחלת חיים ארוכה במיוחד (אבל זה שהם היו זמינים בחינם לאחרונה כנראה פוגע בהם במדדים כאלו).

אני מסכים עם זה ש"הסכום גדול משלל חלקיו" זה משהו שנכון גם לGTA וגם לאנצ'רטד, אבל עדיין כשמסתכלים על כל מכניקה בנפרד לא ברור לי איך אפשר לטעון שאנצרטד עדיף: מערכת ה-cover של GTA V למשל מבצעת סנאפ טוב יותר ממחסה למחסה, מערכת הירי נוחה יותר ומציעה גם מגוון נשקים מעניין יותר וגם כיוון וירי טובים יותר (שוב, עם סנאפ טוב יותר לזום), והסנדבוקס הוא מן הסתם ללא שום תחרות (עצם זה שבGTA V אפשר לא רק להשתמש ברכב בתור מכסה אלא להיכנס אליו ולנסוע). אם מערכת הקרבות של GTA V לא היתה טובה כשלעצמה, לא היו כל כך הרבה אנשים במצבים התחרותיים באונליין 6 שנים אחרי שהמשחק יצא.

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי BiA » 16 יוני 2020, 12:32

בריאן היינס מאובסידיאן שהיה לאחרונה דיזיינר של outer worlds אומר שהוא ה-content director על פרויקט חדש שלהם שלא הוכרז, עוד RPG גדול. כרגע עובד עליו צוות חדש ומאוד מצומצם והוא בשלב pre-production של סיעור מוחות. הוא מעריך שהמשחק לא יוכרז בשנתיים הקרובות. כך שאם הבנתי נכון, יש לנו עכשיו את הצוות של Grounded, את הצוות של Outer Worlds 2 (טים קיין/לאונרד בוירסקי) שבטח ישתדרג ל-AAA, את הצוות של ג'וש סויר שעובד על משחק קטן יותר ואת הצוות הזה שמכוון ל-AAA.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי bling » 19 יוני 2020, 17:52

swym כתב:
bling כתב:הקרבות זורמים בצורה טובה וכיפית לאורך רוב המשחק. אין פה עניין של "קטעי הקרבות הטובים ביותר", למען האמת אני לא זוכר אפילו משחק אחד שאפשר לדרג אותו ככה שאני שיחקתי לפחות. אולי באנצ'רטד 4 דווקא יש קטעי קרבות ספציפיים שזוכרים כמו השלב E3 הזה אבל בסכ"ה זה לא משהו שממש מתקבע ככה אלא יותר אירועים שקורים, סט פיסס והחוויה עצמה שהיא בהחלט REPLYABLE ואין לי ספק שאנשים היו עושים אותה שוב בשביל הכיף והנוסטלגיה בלי קשר לגביעים. אפילו אני אחד כזה בסכ"ה, אני רחוק מלרדוף אחרי גביעים ב 99% מהמשחקים שאני משחק, פה במקרה הזה רציתי תמריץ קטן לשחק שוב זה הכל. באמת נהניתי ממנו עד כדי כך.

בקשר ל GTA5 אני כל כך לא מסכים שאין הרבה מה להוסיף, נשמע לי אפילו מדע בדיוני לטעון שמערכת הקאבר שם עדיפה משל אנצ'רטד. הגיימפליי מבחינה מכנית ביחס לאנצ'רטד הוא פח אשפה ובזכות עצמו כחלק מעולם פתוח הוא לא יותר מ serviceable אבל היי, דורות קודמים של GTA היו הרבה יותר גרועים מהבחינה הזו ועדיין עשינו חיים עם המשחקים האלה כי שוב, החבילה הכוללת גדולה יותר מסך החלקים שם וזו הנקודה שאני מנסה להעביר.

אתה לא זוכר אף משחק שאפשר לדרג אותו ככה? כמעט בכל משחק יריות פופולארי עם מולטיפלייר טוב אתה תמצא אתרים עם דירוגים של השלבים הכי טובים. כמעט בכל משחק יריות פופולארי עם סינגל פלייר טוב אתה תמצא ויכוחים על המשימות/שלבים/קרבות הכי טובים (ולהיפך). יש משחקים שבהם דיון על השלבים הכי טובים יכול להצית מלחמת פורומים...
וזו בדיוק הבעיה של אנצ'רטד כמשחק יריות: מה שזכור לטובה זה לא הקרבות, אלא הset-pieces ו"שלבי E3" שבעצם כל האימפקט שלהם הוא בצפיה של הדגמה חיה ולא של גיימפליי. ב-GTA V לעומת זאת, ההיילייט הוא הhiests למיניהם שבהם חופש הפעולה הכי גדול, אבל הכל גם יכול להתחרבש. אני חושב שגם במדדים אנליטיים שזמינים באינטרנט, משחקי אנצ'רטד הם משחקים בלי תוחלת חיים ארוכה במיוחד (אבל זה שהם היו זמינים בחינם לאחרונה כנראה פוגע בהם במדדים כאלו).

אני מסכים עם זה ש"הסכום גדול משלל חלקיו" זה משהו שנכון גם לGTA וגם לאנצ'רטד, אבל עדיין כשמסתכלים על כל מכניקה בנפרד לא ברור לי איך אפשר לטעון שאנצרטד עדיף: מערכת ה-cover של GTA V למשל מבצעת סנאפ טוב יותר ממחסה למחסה, מערכת הירי נוחה יותר ומציעה גם מגוון נשקים מעניין יותר וגם כיוון וירי טובים יותר (שוב, עם סנאפ טוב יותר לזום), והסנדבוקס הוא מן הסתם ללא שום תחרות (עצם זה שבGTA V אפשר לא רק להשתמש ברכב בתור מכסה אלא להיכנס אליו ולנסוע). אם מערכת הקרבות של GTA V לא היתה טובה כשלעצמה, לא היו כל כך הרבה אנשים במצבים התחרותיים באונליין 6 שנים אחרי שהמשחק יצא.


אממ כן יש המוני משחקים שהם קלאסיקות ענקיות ואי אפשר לדרג אותם ככה, זה ממש טיפשי אתה מוחק בערך 95 אחוז ממשחקי הסינגל שסתם יש להם אחלה עיצוב קרבות לאורך כל הדרך רק בגלל שאין "מפגשים בלתי נשכחים" שאפשר לדרג בקטע של איך האויבים מציפים את הזירה.

בעניין מה שאמרת על GTA, אין יותר מדי מה לפרק לגורמים כמו איך ה COVER עובד פה או שם, הגיימפליי פשוט מרגיש פח אשפה, לא מרגיש טוב לעשות שם כלום בערך, משהו שאפשר לאמר גם על RDR2 (וכן המכלול מספיק טוב כדי לפצות על זה עם כמה שזה הזוי אבל זה למה רוקסטאר מבריקים ומוכרים עשרות מליוני עותקים)

השודים ב GTA5 לגמרי כיפיים בטירוף אבל זה למרות שהמכניקות עצמן מרגישות רע ולא בזכות. העיצוב שלהם והעולם הפתוח מספיקים לגמרי, מה גם שהמרדפים בסכ"ה בסדר גמור אז הם לא פוגעים בחוויה, בעיקר הירי גרוע אבל לא ברמה שזה באמת יהרוס. אפילו על ה PS2 עם הירי הכי גרוע בעולם גם ביחס למשחקים שהיו קיימים בזמנו בשוק משחקי GTA היו מהטובים שבדור והכי כיפיים שיש. רק להמחיש את העניין של המסביב שמפצה על דברים מסויימים שפחות מדהימים.

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי BiA » 21 יוני 2020, 12:21

לא יודע אם אמרו, WB רשמו את הדומיין GothamKnightsGame.com. שווה לציין שגותאם נייטס היתה פעם אחת הסדרות בקומיקס. רשמו גם ל-suicide squad.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי swym » 21 יוני 2020, 17:37

bling כתב:אממ כן יש המוני משחקים שהם קלאסיקות ענקיות ואי אפשר לדרג אותם ככה, זה ממש טיפשי אתה מוחק בערך 95 אחוז ממשחקי הסינגל שסתם יש להם אחלה עיצוב קרבות לאורך כל הדרך רק בגלל שאין "מפגשים בלתי נשכחים" שאפשר לדרג בקטע של איך האויבים מציפים את הזירה.

לא רק שאת רוב הקלאסיקות אפשר לדרג, אלא יש אפילו משחקים שהם לא יותר מסבירים לאורך רוב המשחק, אבל עדיין מספיק בשביל שיהיה אפשר לדרג בהם קטעי גיימפליי טובים שהם היילייט של המשחק. הקטע באנצרטד הוא שעיצוב הקרבות הוא פחות מ"אחלה", והדברים הזכירים היחידים הם הסצינות המתוסרטות.

bling כתב:בעניין מה שאמרת על GTA, אין יותר מדי מה לפרק לגורמים כמו איך ה COVER עובד פה או שם, הגיימפליי פשוט מרגיש פח אשפה, לא מרגיש טוב לעשות שם כלום בערך, משהו שאפשר לאמר גם על RDR2

בטח שיש מה לפרק לגורמים - למעשה פירוק לגורמים זה הולידציה היחידה לטיעון על כמה הגיימפליי טוב או רע. להגיד "הגיימפליי פח אשפה" זה לא טיעון רלוונטי בשום צורה, בדיוק כמו להגיד "הגיימפליי הוא מאסטרפיס". אם מישהו לא מסוגל להסביר מה הופך את המשחק לטוב או רע, הטענה שלו נשארת רק בגדר אנקדוטה לא רלוונטית.
למשל בRDR, עשר דקות לתוך המשחק יכולתי להגיד לך שהבעיה המרכזית שלי איתו היא בכלל לא מכניקת הירי, אלא מכניקת האיסוף האיטית להחריד ומערכת התפריטים של הקראפטינג.

bling כתב:אפילו על ה PS2 עם הירי הכי גרוע בעולם גם ביחס למשחקים שהיו קיימים בזמנו בשוק משחקי GTA היו מהטובים שבדור והכי כיפיים שיש

זה כי הרוב המוחלט של משחקי ירי בגוף שלישי אחרים היו הרבה הרבה הרבה יותר גרועים מGTA. משחק נמדד ביחס לתחרות היחסית שלו, ובאופן יחסי למה שקיבלנו בימי הPS2 (כשמשחקים בקושי התחילו לעכל שליטת dual analog) הירי במשחק היה טוב.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי DrKeo » 21 יוני 2020, 18:03

אתה ברצינות משווה את המערכת COVER של GTA לזאת של אנצ'רטד? יש ל-GTA את אחת ממערכות הCOVER הכי גרועות בתעשיה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי bling » 22 יוני 2020, 06:44

זה באמת לא ברור קיאו, אני מרגיש כאילו אני מדבר עם בנאדם ששיחק ב GTA6 על הפס5 ולא על המשחק שאנחנו מדברים.

סווים, מה זה השטויות האלה שאין קטעי גיימפליי טובים לדרג באנצ׳רטד, ממתי תיסרוט לא נחשב לגיימפליי? יש הרבה שלבים ורגעים טובים במשחק שקורים בזמן שנחשב על ידי כל אדם סביר כגיימפליי ואנצ׳רטד זה משחק שבקלות אפשר לעשות בו רשימה שכזאת (דווקא יש הרבה קלאסיקות שהגיימפליי השוטף עושה את העבודה ויכול להיות גם סבבה אבל אין בו ממש ״רגעים״ שאפשר לדרג ברמת הגיימפליי, למשל סיילנט היל, למשל ביושוק - קלאסיקה לכל דבר וממש אין לי בראש דירוג של encounters משם שלא כוללים תסרוט כלשהו/אווירה/סיפור/עיצוב של סביבה וכו׳ וכו׳ וכו׳)

אפילו באנצ׳רטד 3 עולה לי לראש מעבר למטוס או לספינה וכל הסט פיסס גם את השלב של הבקתה הבוערת שנלחמים נגד אויבים בסביבה ההריסה הזאת, באנצ׳רטד 2 השלב של המסוק שכלל מיני קרב בוס ובניין מתפרק כשאתה נלחם נגד אויבים לכל אורכו, די עם השטויות כאילו זה לא נחשב ״לרגעים״ בגיימפליי, זה האמ אמא של הרגעים גם אם הם כוללים תסרוט.

אני מרגיש שזה שיח חירשים, לא מצליח להזדהות במילימטר עם צורת המחשבה שלך.

אגב בתקופה של GTA על הפס2 היה משחק קטן ששמו רזי 4 שגרם למערכת הירי שם להרגיש כאילו היא בת 30 שנה. אבל את האמת כל משחק סביר עם מכניקת ירי היה בכמה רמות מעליו מהבחינה הזו, בין אם ברמת המכניקה עצמה או בהרגשה. הירי ב GTA על הפס2 גם ביחס לזמנו היה מחורבן אבל זה באמת מובן בסכ״ה. היום עם משחקי רוקסטאר מודרנים ההבנה כלפי העניין הזה ירדה בהרבה ואני באמת מקווה ש GTA6 ירגיש כבר כמו משחק גוף שלישי מהודק ומודרני כמו שצריך להיות.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי glass man » 22 יוני 2020, 10:10

חחחח סווים. הבאת פה את האמא של הhot takes
אני חייב להגיד שאני עם סווים בזה שהוא לא נפל מהסדרה הזו.
(אהבתי רק את 2 ו4)

אבל עדיין תסרוט זה חלק אינטגרלי מהגיימפלי מאז ומתמיד.משחקי פלטפורמה מלאים ברגעים מתוסרטים עד העצם עוד מימי הדו מימד ואף אחד לא יגיד שאין בהם גיימפלי.

בנוגע לירי.. אף פעם משחקים בסקאלה של רוקסטאר או בטסדה לא יתקרבו לאיכות הירי במשחקים לינאריים זה פשוט חוק טבע וכולנו יודעים את זה.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי bling » 22 יוני 2020, 12:34

כולם יודעים חוץ מסויים מסתבר...

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4730
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 22 יוני 2020, 17:01

גם יורוגיימר מאשרים שרוקסטדי עובדים על משחק Suicide Squad והחבר׳ה של WB עובדים על Gotham Knights,שניהם בפיתוח לדור הבא ורוקסטדי רחוקים יותר משיחרור.
שימו לב לאחד מהדומיינים שנרשמו: Suicide Squad Kill the Justice League.
https://www.eurogamer.net/articles/2020-06-22-yes-batman-arkham-developer-rocksteady-is-making-a-suicide-squad-game

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי bling » 22 יוני 2020, 17:21

מאכזב נראה לי :/

לא מכיר את המותג יותר מדי אבל נראה מקושקש כזה כאילו אין מצב להוציא משהו קוהרנטי וטוב מכל הבלאגן הזה. גם הסרט לא עשה רושם מי יודע מה אבל זה לא קשור.

בקיצור לא מקבל מזה ווייבים טובים :/

Laskin
Elder
הודעות: 21802
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Laskin » 22 יוני 2020, 18:25

אם שניהם רק לדור הבא זה מאוד מאוד מעודד אותי.
ועוד יותר אם רוקסטדי עדיין לא קרובים לשיגור. זה אומר שהפ יעבדו איזה 8 שנים עליו. כמה זמן עבר בין משחקי ארקהם הקודמים? שנתיים בין הראשון לשני, ועוד 3 בין השני לשלישי? רק לדמיין מה הם יכולים לעשות במעבר דור עם עבודה של 7 שנים בערך... מטורף. אלא אם היה להם בלאגן רציני בפיתוח, ואני לא בטוח שזה המצב כי אני זוכר שבזמנו סיפרתי לכם שמישהו מהתעשייה סיפר לי שרוקסטדי עובדים על משחק SS ועברו מאז כמה שנים, והוא אמר לי את זה כשהוא שמע על זה כמה שנים קודם. זאת אומרת עדיין ייתכן והיו קשיים בפיתוח, אבל זה לא שהם קפצו ממשחק אחד למשחק אחר לגמרי.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 173 אורחים