Stick כתב:מש בא לי עכשעו שסוני יקנו את הזכויות לבאטמן וLOTR .
אבל אני רואה שזה לא באמת על הפרק.
DrKeo כתב:Stick כתב:מש בא לי עכשעו שסוני יקנו את הזכויות לבאטמן וLOTR .
אבל אני רואה שזה לא באמת על הפרק.
4 מליארד? אין מצב
glass man כתב:DrKeo כתב:Stick כתב:מש בא לי עכשעו שסוני יקנו את הזכויות לבאטמן וLOTR .
אבל אני רואה שזה לא באמת על הפרק.
4 מליארד? אין מצב
חח קאו תקן אותי אם אני טועה אחי אפשר בטח לקנות את הזכויות רק לבאטמן בלי הסטודיו
גם אני לא רואה את סוני עושה את זה הם לא סתם השקיעו ככה בספיידרמן.. באטמן נראה כמו מציאה שנאמקו take 2 או סגה ישמחו לקפוץ עליה. מהמר על אחת משלושתן.
This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
bling כתב:הקרבות זורמים בצורה טובה וכיפית לאורך רוב המשחק. אין פה עניין של "קטעי הקרבות הטובים ביותר", למען האמת אני לא זוכר אפילו משחק אחד שאפשר לדרג אותו ככה שאני שיחקתי לפחות. אולי באנצ'רטד 4 דווקא יש קטעי קרבות ספציפיים שזוכרים כמו השלב E3 הזה אבל בסכ"ה זה לא משהו שממש מתקבע ככה אלא יותר אירועים שקורים, סט פיסס והחוויה עצמה שהיא בהחלט REPLYABLE ואין לי ספק שאנשים היו עושים אותה שוב בשביל הכיף והנוסטלגיה בלי קשר לגביעים. אפילו אני אחד כזה בסכ"ה, אני רחוק מלרדוף אחרי גביעים ב 99% מהמשחקים שאני משחק, פה במקרה הזה רציתי תמריץ קטן לשחק שוב זה הכל. באמת נהניתי ממנו עד כדי כך.
בקשר ל GTA5 אני כל כך לא מסכים שאין הרבה מה להוסיף, נשמע לי אפילו מדע בדיוני לטעון שמערכת הקאבר שם עדיפה משל אנצ'רטד. הגיימפליי מבחינה מכנית ביחס לאנצ'רטד הוא פח אשפה ובזכות עצמו כחלק מעולם פתוח הוא לא יותר מ serviceable אבל היי, דורות קודמים של GTA היו הרבה יותר גרועים מהבחינה הזו ועדיין עשינו חיים עם המשחקים האלה כי שוב, החבילה הכוללת גדולה יותר מסך החלקים שם וזו הנקודה שאני מנסה להעביר.
swym כתב:bling כתב:הקרבות זורמים בצורה טובה וכיפית לאורך רוב המשחק. אין פה עניין של "קטעי הקרבות הטובים ביותר", למען האמת אני לא זוכר אפילו משחק אחד שאפשר לדרג אותו ככה שאני שיחקתי לפחות. אולי באנצ'רטד 4 דווקא יש קטעי קרבות ספציפיים שזוכרים כמו השלב E3 הזה אבל בסכ"ה זה לא משהו שממש מתקבע ככה אלא יותר אירועים שקורים, סט פיסס והחוויה עצמה שהיא בהחלט REPLYABLE ואין לי ספק שאנשים היו עושים אותה שוב בשביל הכיף והנוסטלגיה בלי קשר לגביעים. אפילו אני אחד כזה בסכ"ה, אני רחוק מלרדוף אחרי גביעים ב 99% מהמשחקים שאני משחק, פה במקרה הזה רציתי תמריץ קטן לשחק שוב זה הכל. באמת נהניתי ממנו עד כדי כך.
בקשר ל GTA5 אני כל כך לא מסכים שאין הרבה מה להוסיף, נשמע לי אפילו מדע בדיוני לטעון שמערכת הקאבר שם עדיפה משל אנצ'רטד. הגיימפליי מבחינה מכנית ביחס לאנצ'רטד הוא פח אשפה ובזכות עצמו כחלק מעולם פתוח הוא לא יותר מ serviceable אבל היי, דורות קודמים של GTA היו הרבה יותר גרועים מהבחינה הזו ועדיין עשינו חיים עם המשחקים האלה כי שוב, החבילה הכוללת גדולה יותר מסך החלקים שם וזו הנקודה שאני מנסה להעביר.
אתה לא זוכר אף משחק שאפשר לדרג אותו ככה? כמעט בכל משחק יריות פופולארי עם מולטיפלייר טוב אתה תמצא אתרים עם דירוגים של השלבים הכי טובים. כמעט בכל משחק יריות פופולארי עם סינגל פלייר טוב אתה תמצא ויכוחים על המשימות/שלבים/קרבות הכי טובים (ולהיפך). יש משחקים שבהם דיון על השלבים הכי טובים יכול להצית מלחמת פורומים...
וזו בדיוק הבעיה של אנצ'רטד כמשחק יריות: מה שזכור לטובה זה לא הקרבות, אלא הset-pieces ו"שלבי E3" שבעצם כל האימפקט שלהם הוא בצפיה של הדגמה חיה ולא של גיימפליי. ב-GTA V לעומת זאת, ההיילייט הוא הhiests למיניהם שבהם חופש הפעולה הכי גדול, אבל הכל גם יכול להתחרבש. אני חושב שגם במדדים אנליטיים שזמינים באינטרנט, משחקי אנצ'רטד הם משחקים בלי תוחלת חיים ארוכה במיוחד (אבל זה שהם היו זמינים בחינם לאחרונה כנראה פוגע בהם במדדים כאלו).
אני מסכים עם זה ש"הסכום גדול משלל חלקיו" זה משהו שנכון גם לGTA וגם לאנצ'רטד, אבל עדיין כשמסתכלים על כל מכניקה בנפרד לא ברור לי איך אפשר לטעון שאנצרטד עדיף: מערכת ה-cover של GTA V למשל מבצעת סנאפ טוב יותר ממחסה למחסה, מערכת הירי נוחה יותר ומציעה גם מגוון נשקים מעניין יותר וגם כיוון וירי טובים יותר (שוב, עם סנאפ טוב יותר לזום), והסנדבוקס הוא מן הסתם ללא שום תחרות (עצם זה שבGTA V אפשר לא רק להשתמש ברכב בתור מכסה אלא להיכנס אליו ולנסוע). אם מערכת הקרבות של GTA V לא היתה טובה כשלעצמה, לא היו כל כך הרבה אנשים במצבים התחרותיים באונליין 6 שנים אחרי שהמשחק יצא.
bling כתב:אממ כן יש המוני משחקים שהם קלאסיקות ענקיות ואי אפשר לדרג אותם ככה, זה ממש טיפשי אתה מוחק בערך 95 אחוז ממשחקי הסינגל שסתם יש להם אחלה עיצוב קרבות לאורך כל הדרך רק בגלל שאין "מפגשים בלתי נשכחים" שאפשר לדרג בקטע של איך האויבים מציפים את הזירה.
bling כתב:בעניין מה שאמרת על GTA, אין יותר מדי מה לפרק לגורמים כמו איך ה COVER עובד פה או שם, הגיימפליי פשוט מרגיש פח אשפה, לא מרגיש טוב לעשות שם כלום בערך, משהו שאפשר לאמר גם על RDR2
bling כתב:אפילו על ה PS2 עם הירי הכי גרוע בעולם גם ביחס למשחקים שהיו קיימים בזמנו בשוק משחקי GTA היו מהטובים שבדור והכי כיפיים שיש
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 173 אורחים