חדשות גיימינג שוטפות

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי glass man » 01 מרץ 2021, 20:22

פאק אני רוצה להילחם ראש בראש עם הדרקון הזה.

idan
Veteran
הודעות: 2214
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי idan » 01 מרץ 2021, 21:00

עוד אלדן רינג


סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4730
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 01 מרץ 2021, 23:02

אני אוהב את הכיוון האומנותי,נראה שהפעם הם הלכו לכיוון מיתולוגיה נורדית עם מה שנראה כמו יגדראסיל,מאוד מרשים.

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4730
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 02 מרץ 2021, 01:22

לפי EvilBoris נראה ש-Control קיבל תמיכה ב-HDR :) ,באמת תהיתי מה היה העדכון 2GB שהיה לי איתו ב-XSX.

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Laskin » 02 מרץ 2021, 07:50

טוב, אחרו 7.5 שנים מאז שהוא יצא ובערך 6 שנים מאז שיצאה גירסת המחשב - איזה מודר הצליח ליצור קובץ DLL בגירסת המחשב של GTA5, שפשוט חותך את זמני הטעייה ב-70%!! כן, מודר הצליח לפתור את הבעייה הכי גדולה של GTA 5, לבד, והוא מציע את הפתרון לרוקסטאר וטוען שביום אחד מפתח אחד יוכל לעשות זאת.
https://www.vg247.com/2021/03/01/gta-on ... times-fix/

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38365
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי DrKeo » 02 מרץ 2021, 11:05

Laskin כתב:טוב, אחרו 7.5 שנים מאז שהוא יצא ובערך 6 שנים מאז שיצאה גירסת המחשב - איזה מודר הצליח ליצור קובץ DLL בגירסת המחשב של GTA5, שפשוט חותך את זמני הטעייה ב-70%!! כן, מודר הצליח לפתור את הבעייה הכי גדולה של GTA 5, לבד, והוא מציע את הפתרון לרוקסטאר וטוען שביום אחד מפתח אחד יוכל לעשות זאת.
https://www.vg247.com/2021/03/01/gta-on ... times-fix/

אני בשוק שGTAV טוען כל כך לאט בגלל.. פרסר ג׳ייסון גרוע? הזוי.
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Stick » 02 מרץ 2021, 11:11

Uncle Pey'j כתב:לפי EvilBoris נראה ש-Control קיבל תמיכה ב-HDR :) ,באמת תהיתי מה היה העדכון 2GB שהיה לי איתו ב-XSX.

ברור שזה יקרה. הרי התלוננתי על זה מפורשות אז למה לא לחכות שאסיים אותו בפעם השנייה ולהוציא עדכון כזה כמעט שנתיים אחרי ההשקה? :)

ובנושא אלדן רינג:

כל ארבעת הסרטונים בסרטון אחד.

נראה כרגע מאוד מאוד דארק סולסי. גם מבחינת העיצוב, אם כי אכן יש בחלק מהמקומות השפעות נורדיות חזקות כמו שפייג' אמר, גם בגיימפלי המועט שהוצג, וגם מבחינה גראפית - אם כי בואו נקח את זה עם גוש של מלח באיכות הזו.
הדבר המהותי היחיד שראיתי כאן שלא היה עדיין בסדרה זו רכיבה על סוס, ומאוד מעניין אותי לדעת איך הם יעשו את מכניקת הקרב עליו - זה דבר שעד היום שום משחק לא הצליח לעשות מעניין כל כך.
כמובן שהרכיבה על סוס נכנסת לעולם פתוח ורחב יותר כמו שהובטח, משהו שלא הוצג בבירור בסרטונים האלו אבל אם יש רכיבה אז יש עולם רחב, מן הסתם.
מעבר לזה אני בטוח שיהיו טוויקים למערכות, המצאות חדשות וכו', כלומר דברים מאחורי הקלעים שבכלל לא ברורים בסרטון הזה.

אז עד כמה רחוק תלך ה'אבולוציה' הזו כמו שהם מגדירים אותה נחכה ונראה, אבל לפחות כרגע נראה שזו אכן אבולוציה ולא מהפכה. אבל זה בסדר, זה בדיוק מה שאמרתי שיהיה :).
בכל מקרה אין לי בעיה עם משחק שמאוד יזכיר את דארק סולס, בלי לשים לב חלפו כבר 5 שנים מהמשחק האחרון, וגם בו הם המשיכו להשתפר בכמה אלמנטים ולהציג מערכת קרב ובוסים שהיו הטובים בסדרה. התחושה היא שמרבית מה שהיה פחות מושלם בDS3 הם דברים שנבעו מעייפות של FS עצמם מהסדרה, וזה גם נטען מצידם, אז כל עוד הם החליפו שם וקיבלו כוחות נפשיים חדשים ומרועננים - אני בעניין לעוד דארק סולס :).
אבל אני בטוח שיש עוד שינויים שאנחנו לא מבינים עכשיו מהתצוגה הלא באמת אמיתית הזו, נחכה ונראה.

אגב הבאזז המשוגע סביב המשחק הזה פשוט פסיכי, לא יודע איך FS הגיעה למעמד הזה. כאילו בתוך הקהילה הם תמיד נתפסים כגאוני הדור והכל, אבל זו תמיד הייתה סדרה בסוף נישתית. גם כל הקטע הזה שלא מראים את אלדן רינג עד עכשיו יצר באזז הרבה יותר גדול משהיה אפשר למיין, וגם עכשיו כמה דליפות באיכות של פח אשפה פשוט הגיעו לכל חור... הזוי.

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Laskin » 02 מרץ 2021, 11:15

DrKeo כתב:
Laskin כתב:טוב, אחרו 7.5 שנים מאז שהוא יצא ובערך 6 שנים מאז שיצאה גירסת המחשב - איזה מודר הצליח ליצור קובץ DLL בגירסת המחשב של GTA5, שפשוט חותך את זמני הטעייה ב-70%!! כן, מודר הצליח לפתור את הבעייה הכי גדולה של GTA 5, לבד, והוא מציע את הפתרון לרוקסטאר וטוען שביום אחד מפתח אחד יוכל לעשות זאת.
https://www.vg247.com/2021/03/01/gta-on ... times-fix/

אני בשוק שGTAV טוען כל כך לאט בגלל.. פרסר ג׳ייסון גרוע? הזוי.


אני לא מבין בזה, מבחינתי זה משהו שקשור לאולימפיאנס ואולי מזכיר קצת את הארי פוטר (פרסי ג'קסון)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38365
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי DrKeo » 02 מרץ 2021, 11:18

אם כמה שזה מוזר להגיד את זה, יש הרגשה שאלדן רינג יהיה המשחק ״break through״ של FS אם הוא יצא טוב. כלומר ברור שבקהילה מסויימת הם אלוהים, אבל נראה שיש לו משיכה הרבה יותר רחבה וזה אולי הפוטנציאל שלהם להגיע למספרי RPG גדולים.

Laskin כתב:
DrKeo כתב:
Laskin כתב:טוב, אחרו 7.5 שנים מאז שהוא יצא ובערך 6 שנים מאז שיצאה גירסת המחשב - איזה מודר הצליח ליצור קובץ DLL בגירסת המחשב של GTA5, שפשוט חותך את זמני הטעייה ב-70%!! כן, מודר הצליח לפתור את הבעייה הכי גדולה של GTA 5, לבד, והוא מציע את הפתרון לרוקסטאר וטוען שביום אחד מפתח אחד יוכל לעשות זאת.
https://www.vg247.com/2021/03/01/gta-on ... times-fix/

אני בשוק שGTAV טוען כל כך לאט בגלל.. פרסר ג׳ייסון גרוע? הזוי.


אני לא מבין בזה, מבחינתי זה משהו שקשור לאולימפיאנס ואולי מזכיר קצת את הארי פוטר (פרסי ג'קסון)

זה משהו ממש מפגר, ממש.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Laskin » 02 מרץ 2021, 11:23

אנשים מאוד אוהבים RPG בעולם פתוח ומאוד מחכים למשהו עם כיוון אמנותי כזה... כי אין.
זה בהחלט אמור להיות ה"וויצ'ר 3" שלהם. הראשון והשני היו מעולים אבל השלישי באמת הביא משהו שאפשר להשאב לתוכו.
אני רק מקווה שהפעם כן יהיה רמה קלה, או שפשוט המשחק יהיה פחות מרתיע, אחרת אני בכנות לא חושב שהם יצליחו "לפרוץ" הרבה מעבר לסקירו/DS.

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Stick » 02 מרץ 2021, 11:40

Laskin כתב:אנשים מאוד אוהבים RPG בעולם פתוח ומאוד מחכים למשהו עם כיוון אמנותי כזה... כי אין.
זה בהחלט אמור להיות ה"וויצ'ר 3" שלהם. הראשון והשני היו מעולים אבל השלישי באמת הביא משהו שאפשר להשאב לתוכו.
אני רק מקווה שהפעם כן יהיה רמה קלה, או שפשוט המשחק יהיה פחות מרתיע, אחרת אני בכנות לא חושב שהם יצליחו "לפרוץ" הרבה מעבר לסקירו/DS.


אני בטוח ב101% שלא יהיו רמות קושי רשמיות. העובדה שמשחקים כמו סקירו או בלאדבורן מלוטשים לשלמות ומאוזנים ביותר (באספקטים האלו של קרב וכו') נובעת הרבה מתוך זה. FS מייצרים משחק אחד, לא כמה משחקים, ומאזנים כל פינה וכל אויב וכל אמבוש וכל בוס ו... הכל, בדיוק לרמה האחת ההיא.אתן לך דוגמה - נסה לשחק בJedi FO על הרמה הקשה ביותר, זה מה שאני עשיתי לפחות למשך רבע משחק עד שירדתי ברמה אחת למטה.
למה ירדתי? הרמה הקשה ביותר נותנת חוויית קושי שפחות או יותר מזכירה את סקירו, אך יש שני הבדלים מהותיים - הראשון הוא פשוט שמערכת הקרב פחות מלוטשת מסקירו בהרבה, ולכן הרבה פחות 'אמינה'. כלומר יש סיכוי הרבה יותר גבוהה שתמות סתם במשחק כזה לעומת שתמות סתם בסקירו, פשוט כי מערכת קרב פחות אמינה ומלוטשת נותנת יותר מקום למשתנים לא צפויים.
וההבדל השני הוא ה(חוסר) איזון ברמת הקושי הזו. כלומר גם אם 90% מהמשחק יחסית מאוזן ונותן רמת קושי של סקירו, עדיין יש פתאום איזה מפגש שפשוט די שבור ברמת הקושי הזו, כיוון שהוא לא אוזן בשבילה ולא היה להם מספיק זמן כדי לאזן אותו לכל רמת קושי. אז זה מתסכל, ובמקום לקבל משחק שמאוזן ב100% לקושי מסוים אתה מקבל משחק שיהיה לך לפעמים קשה מדי, ולפעמים קל מדי, לא משנה באמת באיזו רמת קושי תבחר.

עם זאת אני הולך לסתור את עצמי אולי קצת - במשחקי סולס יש רמות קושי *לא רשמיות*. תמיד.
זו אחת הסיבות שדווקא עם סקירו קצת התפוצץ הסיפור הטיפשי הזה של 'משחקים קשים מדי', כיוון שבהיותו לא RPG זה לא היה קיים. אבל מה זה רמות הקושי הלא רשמיות האלו? זה נשק OP שתמיד אפשר למצוא בתחילת כל אחד ממשחקי הסדרה, כזה שבאמת שמנה לגמרי את הכוח שלך ביחס לאויבים בצורה משמעותית (חצי מהריצה הראשונה שלי על דארק סולס 1 העברתי עם הdrake sword, שזה נשק OP משנה משחק לחלוטין). זו העובדה שיש נשקים שחזקים או חלשים על בוסים מסוימים ותמיד אפשר לנצל את זה, זו העובדה שאפשר לעשות גריינדיג עד אינסוף בכל מצב (אם כי זה לא מהנה ומעולם לא עשיתי את זה).
בDS2 אפילו ממש היה סלע באזור הראשי שאפשר היה לדבר איתו ולשנות ככה את רמת הקושי.

בכל מקרה אין לי ספק שלא תיהיה רמת קושי רשמית בER, בעיקר בגלל הסיבה הראשונה אבל גם בגלל שיהיו רמות קושי לא רשמיות במשחק, ותמיד FS מוצאת עוד דרך חדשה ליישם רעיון כזה. אז אל תצפה לזה לרמת קושי רשמית.
באשר למה תהיה רמת הקושי האחידה של המשחק? בוא נגיד שקשה לי מאוד להאמין שהיא תהיה שונה מהמצב הקיים. אבל מה אני אגיד, עדיין לא שיחקת במשחק מהסדרה, וכל מי שנמצא כאן וכן עשה את זה אומר פעם אחר פעם שבתכלס אחרי שלומדים אותם הם בכלל לא כאלה קשים... חלאס, פשוט תנסה אחד כבר ותראה! :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38365
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי DrKeo » 02 מרץ 2021, 11:48

ER יהיה הפריצה שלהם לקז׳ואל, הורגים בוסים בQTE.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Laskin » 02 מרץ 2021, 12:25

די נו, בסדר, אז הם מאזנים הכל לקצה, כדי שיהיה בדיוק כמו שצריך - מבחינתם ומבחינת ההארדקור שקונים את המשחקים שלהם... אבל זה עדיין מרתיע *מליוני* גיימרים שמתים להכנס לעולמות שלהם, לכו תסבירו להם כמו שהסברתם לי - שזה לא כמו שהופכים את זה וזה לגמרי אפשרי. בהצלחה.
העובדה היא שיש לזה ביקוש. ושלא כמו רמה גבוהה בJEDI:FO - זה לא יהיה בלתי הוגן או משהו, אלא להפך - פשוט קל יותר. גם אם זה יהיה קל יותר בצורה לא מאוזנת - זה לא ממש יפריע לאנשים כמוני, אנחנו פשוט נוכל לשחק ולסיים את המשחקים שלהם עם קצת פחות קושי.
אם לא יעשו זאת אולי יצליחו בכל זאת למשוך עוד לקוחות, אבל זה לא יתקרב ל"פריצה" שיכולה להיות להם אם יפנו לקהל רחב יותר. יש להם את הקטע של עולם פתוח, יש להם סוף סוף עלילה, לכאורה, עם JRR MARTIN שהוא ה-סופר בתחום כיום, אבל נשאר ה"מכשול" של רמת הקושי, וזה חד משמעית מונע מהם הצלחה גדולה הרבה יותר.

וזה לא נכון שכולם פה ניסו ואמרו אחרת, יש פה 2 שבכל פעם שאתה אומר את זה קופצים ואומרים שזה כן קשה בטירוף וחלקם לא סיימו משחקים שלהם בגלל זה. אז די עם זה... ופה עוד אנחנו מאוד הארד-קור יחסית לכלל הגיימרים, לכו לפייסבוק או טוויטר בתגובות לסקירו או DS ותראו כמה התייאשו מבוסים. אלו משחקים שדורשים המון סבלנות וזמן, על אותם בוסים/אוייבים, ולא לכולם יש את זה. אני אישית מראש לא אקנה משחק שאני יודע שיש מצב שאני אתקע שעות על אותו בוס, זה פשוט סוג הדברים שיהרסו לי את כל החוויה. אני כן אשמח להתקע שוב ושוב על אותו בוס ואז להוריד רמה כדי לעבור אותו, ואז אמשיך ברמה הרגילה :)
נערך לאחרונה על ידי Laskin ב 02 מרץ 2021, 12:29, נערך פעם 1 בסך הכל.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Klayman » 02 מרץ 2021, 12:28

לא יודע למה מישהו חשב שהם לא יעשו "דארק סולז עם טוויסט". די בטוח שגם אמרתי שמיאזאקי אמר שer הוא אבולוציה של סולז. קשה נורא לשפוט משהו כרגע עם הצילום המעפן הזה, אבל בגדול, זה נראה כמו משחק סולז עם סוס. בטח הגרפיקה נהדרת והאנימציות וכו' מרהיבות בהרבה ממה שרואים כרבע, אבל זה על כתפי סולז. לא המצאה חדשה לגמרי, ולצפות למשהו אחר היה די חסר פואנטה.

נמתין לראות הצגה נורמלית.

אישית, הייתי מעדיף משחק סטייל סקירו מהם, אבל יש לי סבלנות. אני מקווה מאוד שיחזרו לסגנון הזה. סולז ואני לא חברים.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Stick » 02 מרץ 2021, 12:52

Laskin כתב:די נו, בסדר, אז הם מאזנים הכל לקצה, כדי שיהיה בדיוק כמו שצריך - מבחינתם ומבחינת ההארדקור שקונים את המשחקים שלהם... אבל זה עדיין מרתיע *מליוני* גיימרים שמתים להכנס לעולמות שלהם, לכו תסבירו להם כמו שהסברתם לי - שזה לא כמו שהופכים את זה וזה לגמרי אפשרי. בהצלחה.
העובדה היא שיש לזה ביקוש. ושלא כמו רמה גבוהה בJEDI:FO - זה לא יהיה בלתי הוגן או משהו, אלא להפך - פשוט קל יותר. גם אם זה יהיה קל יותר בצורה לא מאוזנת - זה לא ממש יפריע לאנשים כמוני, אנחנו פשוט נוכל לשחק ולסיים את המשחקים שלהם עם קצת פחות קושי.
אם לא יעשו זאת אולי יצליחו בכל זאת למשוך עוד לקוחות, אבל זה לא יתקרב ל"פריצה" שיכולה להיות להם אם יפנו לקהל רחב יותר. יש להם את הקטע של עולם פתוח, יש להם סוף סוף עלילה, לכאורה, עם JRR MARTIN שהוא ה-סופר בתחום כיום, אבל נשאר ה"מכשול" של רמת הקושי, וזה חד משמעית מונע מהם הצלחה גדולה הרבה יותר.

וזה לא נכון שכולם פה ניסו ואמרו אחרת, יש פה 2 שבכל פעם שאתה אומר את זה קופצים ואומרים שזה כן קשה בטירוף וחלקם לא סיימו משחקים שלהם בגלל זה. אז די עם זה... ופה עוד אנחנו מאוד הארד-קור יחסית לכלל הגיימרים, לכו לפייסבוק או טוויטר בתגובות לסקירו או DS ותראו כמה התייאשו מבוסים. אלו משחקים שדורשים המון סבלנות וזמן, על אותם בוסים/אוייבים, ולא לכולם יש את זה. אני אישית מראש לא אקנה משחק שאני יודע שיש מצב שאני אתקע שעות על אותו בוס, זה פשוט סוג הדברים שיהרסו לי את כל החוויה. אני כן אשמח להתקע שוב ושוב על אותו בוס ואז להוריד רמה כדי לעבור אותו, ואז אמשיך ברמה הרגילה :)

אבל זו ציפייה חסרת בסיס. למה שיעשו את זה? אתה טוען כאילו לעשות משחק 'נגיש' יותר יעשה להם רק יותר טוב, אבל זה לא נכון. זה יפגע בהם בבייס של הקהילה שכבר הפכה פאנטית לגמרי כלפיהם, בדיוק הקהילה שהביאה אותם למעמד חסר הפרופורציות שלא היה אפשר לדמיין שיגיעו אליו מתוך האנונימיות שלהם רק לפני עשור.
אני מסכים שזה כנראה יתבטא ביותר מכירות לER ספציפית, ואולי גם למשחק שלאחריו, אבל בריצה הארוכה? אני ממש לא בטוח שכדאי להם להתעסק עם המעמד והנישה שהם תפסו לעצמם. צריך להבין שבנישה שלהם הם לגמרי השמש, כולם מסתובבים סביב כל דבר שהם עושים.
חוץ מזה שאין לי מושג מה החוזים שהם חותמים, כידוע הם לא מפיצים אלא רק מפתחת עצמאית, וכנראה אחת העסוקות בתעשייה אם נסתכל על כמות המפיצות שעובדות איתם. אז אני לא יודע אם באמת למכור עוד ברמה הטכנית זה מה שישנה את עולמם, וכן, ברור שגם לחתום על חוזה עם מפיצה אחרי משחק שמכר 10 מיליון זו עמדה מצוינת, אבל כיום מפיצות כמו אקטיוויזן או סוני חותמות איתם על חוזים לא בשביל עוד כמה מליוני מכירות, אלא בשביל תווית האיכות שהם מספקים.
וכן, מה שניסיתי להסביר בהודעה הקודמת היא שתווית האיכות הקיצונית הזו בהחלט יכולה להפגע אם הם ישנו את רמות הקושי, זה ממש לא מדע בדיוני. בטח שהמעמד האלוהי שלהם בקהילה האדוקה ישתנה.

מעבר לזה שגם בוא נסתכל על דבר נוסף - אם מיאזאקי עשה משחק כזה קשה עוד כשאפילו אמא שלו לא הכירה את השם שלו (דימון סולס), ואז רק המשיך עם זה גם כשהמפתחת שהוא מנהל היא מהמוכרות בעולם, אולי זה פשוט סוג הדברים שהוא אוהב לעשות. יש כל כך הרבה מפתחות 'מלאכותיות' שעובדות על פרויקטים בשביל שיתפסו, מכל מפתחת תחת יוביסופט ועד לכל מי שעושה משחק GAAS בשנים האחרונות, לא סתם הרבה מהמשחקים היותר מדוברים בשנים האחרונות הם בדיוק הפרויקטים היותר אישיים של אנשים שעשו את מה שהם רצו בלי פשרות.
והאם רמת קושי קשורה לזה? קודם כל כן בכל מקרה, כי זה המשחק שאתה מפתח ולבנות קרב בוס עם מכניקת גיימפלי שמבוססת על קושי מסוים זה לא אותו דבר כמו לבנות את אותו בוס לקושי 'עיוור'. אבל על אחת כמה וכמה במקרה של מיאזאקי, כי אתה צריך להבין שבמשחקי סולס רמת הקושי היא דיאגטית לחלוטין.
כשהוא נשאל ממש אחרי ההכרזה על ER עצמו האם יהיו ערים מאוכלסות לראשונה במשחק FS (כשאלה על 'העום הפתוח'), הוא אמר שלא. וכשהסביר הוא הסביר שאין לו עניין בעולמות האלו, הוא מתעניין בעולמות ההרוסים, על סף אבדון, במקומות שעומדים לאחר הכשלון של האנשים שחיו בהם.
במשחקי סולס רמת הקושי דיאגטית, וזה מתבטא בכל שנייה בעולם - מהסיפור (ובהערת צד זה ממש לא נכון שההבאה של מרטין אמורה לשנות את מבנה הסיפור שיהיה כנראה כמו שהוא כבר קיים בדארק סולס, ויש סיפור בדארק סולס), דרך עיצוב העולם, דרך מכניקות הגיימפלי, העובדה שהדמויות עצמן בתוך העולם יודעות שהמשימה שלך בלתי אפשרית, המקומות שאתה עובר דרכם כבר עברו את הקטסטרופה שאתה הולך לקראתה.

או בקיצור, אתה צריך להבין שזה דבר הרבה יותר משמעותי במשחקים האלו מסתם 'דווקא' שהם עושים כדי שאתה ועוד מליוני אנשים לא יוכלו לשחק במשחק הזה. אם זה היה 'דווקא' זה היה ממש מטומטם מכל בחינה שהיא, וזה כנראה לא היה קורה. אבל העובדה היא שהמשחקים האלו הם סופר מצליחים וסופר נחשבים - ורמת הקושי היא חלק בלתי מופרד מהDNA שלהם.
בסוף אתה יכול לקוות למה שאתה רוצה, אבל זה קצת מזכיר לי את השיחה שלי עם גלאס - למה שתצפה את זה מהם?

idan
Veteran
הודעות: 2214
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי idan » 02 מרץ 2021, 13:06

נישה זה עניין יחסי, בכל זאת נכון לשנה שעברה הטרילוגיה של דארק סולס מכרה יותר מ 27 מיליון עותקים.. לצורך השוואה זה יוצא קצת יותר מהטרילוגיה של אנצ'רטד שאני מניח שכולם מחשיבים כמיינסטרים. אולי אלדן רינג יקבל בוסט במכירות כמו שאנצ'רטד 4 קיבל, אבל כבר עכשיו הנישה שלו די גדולה.

בכל אופן הדבר שהכי חששתי ממנו באלדן רינג זה שהאלמנטים של העולם הפתוח יפגעו בדבר שאני בערך הכי אוהב במשחקי סולס שזה העיצוב שלבים שלהם, במיוחד אילו מהסוג הורטיקלי, אבל רואים מהטריילר שעדיין יש כאן טירות, מבצרים, מערות וכו', ועושה רושם שהם גם גדולים מתמיד, הם פשוט ממוקמים בעולם פתוח או בין איזורים פתוחים - שם אני מניח נכנס הגיימפלי עם הסוס/הקרב עם הדרקון/לוקיישנים יחודיים כמו הראש של הענק וכו'. לראות את התמונות האלה ולחבר אותם עם התיאורים הארוכים של האינסיידר של FROM עשה לי קצת סדר בראש לגבי איך המשחק יעבוד. אם פעם שלבים במשחקי סולס היו נראים גדולים בגלל עיצוב חכם, עכשיו הם אשכרה גדולים.

וידענו שהמשחק יהיה הכי קרוב לדארק סולס מכל דבר אחר, גם מבחינת גיימפלי ומערכות, גם מבחינת תפאורה ועולם. ואכן גם הדימיון הויזואלי ניכר (חלק מהסביבות, אבל בעיקר הבגדים/שריונות, נשקים וחלק מהאנימציות), אבל לדעתי המשחק גם נראה יותר High fantasy מכל דבר שראינו בסולס בעבר, וגם הפלטת צבעים נראית לי קצת יותר צבעונית עד כמה שאפשר לאבחן מהתמונות הגרועות האלה. אבל חוץ מהידיעה שמדובר בעולם פתוח, שזה בכל זאת שינוי לא קטן, עדיין קשה לאמוד על האבולוציה של סולס מטריילר מהסוג הזה כי אנחנו לא רואים כאן דברים כמו שינויים של יום ולילה, מזג אוויר ומיקום אוייבים הרבה יותר דינמי בעולם הפתוח ואיך כל המערכות האלה משפיעות על הגיימפלי. מה שכן ראינו בקטנה וחדש לדארק סולס לפחות זה התגנבות (היה רק בסקירו), רכיבה ולוחמה על סוס, וגם מה שנראה כמו כפתור קפיצה ייעודי חחחח (בניגוד לקפיצה מספרינט במשחקים הקודמים:).

ועכשיו אני בעיקר מסוקרן לדעת אם תהיה מפה במשחק.. על פניו זה לא נשמע כמו משהו שיהיה במשחק של fromsoftware, מצד שני הם אף פעם לא בדיוק עשו משחק מהסוג הזה. כלומר אני די משוכנע שלא תהיה מפה/מיני מפה כמו במשחקי עולם פתוח אחרים, אבל אולי מפה בסיסית יותר של העולם כמו שיש ב SOTC למשל תתאים למה שהם עושים.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי glass man » 02 מרץ 2021, 13:16

דארק סולס בלי קושי, זה כמו שקשוקה לא חריפה, אפשר, אבל למה? האפשר להנות משקשוקה בלי קילו של פלפל 'צ'ילי חריף איכותי ונקנקיות מרגז עוד יותר חריפות? פה אני דווקא חושב כמו סטיק שמיאזאקי יעשה מה שבא לו, הסדרה שלו, המשחקים שלו, הקהל שלו.

אבל חייבים גם להתייחס לתלונה של לאסקין :) הוא מכיר את עצמו אם הוא אומר שהבוסים ישברו אותו זה כנראה נכון.

כי השאלה פה היא לא אם לאסקין מסוגל, כי כל אדם מסוגל לעבור כל משחק מחשב, הם עוצבו למטרה הזו,השאלה אם הוא רוצה להקדיש את הזמן בשביל הlearning curve של כל בוס בנפרד... וזה ממש לא נראה לי הקטע של לאסקין.

(גילוי נאות, אני בעצמי אמרתי "זין" על המיני בוסים של סקריו אבל להגנתי אין לי זמן לזה עם SF5 פשוט :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38365
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי DrKeo » 02 מרץ 2021, 13:20

אני לא חושב שמישהו מזלזל במכירות של DS, הרי 3 עקף את ה-10 מליון. אבל מן הסתם עדין יש קהל שמפחד מהמשחקים הללו ונראה שיש ל-ER סוג של אפיל רחב יותר, למרות שיכול להיות שאלו אותם אנשים שקנו את ה-10 מליון עותקים של 3. בכל מקרה אני לא מאלה שחושבים שהמשחק צריך מצב EASY אלה אם הולכים לתייג אותו כסוג של חוויה חריגה שאתה לא אמור ללכת אליה, כמו שנינג'ה גאיידן עשה.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Laskin » 02 מרץ 2021, 13:23

סטיק - מה זאת אומרת "מה יצא להם מזה"? כסף. יש מליוני גיימרים שיושבים על הגדר ומחכים שיעשו את זה, ורק אז ירכשו משחק שלהם, אני ורבים שכמותי ביניהם :)
למה שזה יפגע ב"לוג ראן"? מה, אתה חייב לדעת שכל מי שסיים את המשחק "סבל" כמוך? מה אכפת לך אם אחרים ירצו להנות מהמשחקים בצורה קצת פחות מאוזנת? זה יפגע *לך* בחוויה בצורה כל כך קשה שאתה תפסיק לרכוש משחקים שלהם?
אני לא דורש מהם שום דבר קשה באמת, תעשו את האיזון המושלם לשחקני סולס... ואז - פשוט תהפכו את הדמות שלי ל-33% פחות פגיעה או משהו כזה. אני אהנה מחוויה "מקולקלת" ואולי אסתובב לי עם בנדנה ורודה ומשפילה, ואתה תהנה מאותה חוויה שאתה מחכה לה. לא מבין את הטיעון הזה, זה בדיוק ההפך מהויכוחים שלך עם גלאס - שם הוא מבסס את זה רק על תחושות ורצונות אישיים, אני מדבר פה על משהו פשוט שיכול על הנייר להביא להם עוד 50% מזומנים.

עידן - סדרת אנצ'רטד נמכרת על פלטפורמה אחת בלבד, מן הסתם אם תשווה תפוחים לתפוזים תקבל הבדל גדול, אבל אנצ'רטד 4 בלבד מכר יותר מחצי מכל הטרילוגיה הזו.
גם אני לא חושב שיעשו מספרים של סקיירים, אבל בטח שהם היו יכולים להכפיל את המכירות של סקירו ככה (שלפי מה שראיתי מכר בערך 5 מליון יחידות נכון לקיץ האחרון).

גלאס - המשחקים עדיין יהיו קשים ומאתגרים, רק פחות מייאשים. במקום למות 30-50 פעם על אותו בוס אני אמות נגיד 5-10 פעמים. נשמע לי סביר לגמרי ולא פוגע באמת בחוויה, אלא רק משבח אותה. שוב - עבורי, אבל להערכתי גם עבור מליונים נוספים, לא פחות.
חבל באמת שהם לא עושים נסיון עם סקירו, אני חושב שיש להם מצב טוב מאוד למכור עוד לפחות מליון יחידות אם רק יוסיפו רמת קושי "קלה" יותר. אם יעשו נסיון כזה ויראו תוצאות כאלו - פתאום תבינו אותי ותסכימו איתי? או שזה יפגע לכם בחוויה?

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Stick » 02 מרץ 2021, 14:02

אז בעצם כל הטענה שלך זה שמיאזאקי הוא טרול שעושה משחקים רק בשביל למנוע אותם מאנשים שלא אוהבים את הסגנון שהוא עושה? ועוד הוא עושה את זה בשביל הצחוקים שלו תוך התעלמות ממליוני דולרים על הרצפה? כי או שזה המצב, או שיש כמה סיבות אחרות.
ואני מנסה להציג לך את הסיבות האלו:

- איזון המשחק. ו-וואלה, זו אולי לא רמת קושי רשמית אבל יש בדיוק מצב כזה כזה שהוא האיזון המדויק של DS רק עם 33% פחות/יותר נזק! אלו נשקי OP שתמיד נמצאים בכל תחילת משחק. ואין לך בנדנה ורודה על הראש, יש לך את הנשק הזה ביד.
כנראה שהוא אוהב לבנות מכניקות גיימפלי לתוך העולם הדיאגטי של המשחק, וזה לא נכון רק לקושי, זה נכון לכל מכניקת משחק מאונליין, שחקנים אחרים, ריספון, עולם מתחדש וכו'.
- שוב, העובדה שהקושי הוא חלק מהעולם והסיפור והדמויות והכל, בוא נקרא לזה שהקושי הוא בסיס 'האווירה' של המשחק ומתבטא בכל אלמנט שלו. אז כן, אותו משחק בדיוק עם בסיפור והאווירה הזו רק שהוא קל יותר - הוא טוב פחות. החבילה שלו פחות קוהרנטית ופחות שלמה.
השם שהם בנו לעצמם כמפתחת כל כך איכותית יפגע, אם מליוני שחקנים ישחקו בגרסה הפחות טובה של המשחק שלהם.
- ופגיעה במעמד האיכות הוא גם פגיעה בבייס. כי בשביל לבנות משחק עם איזי מוד הם צריכים לבנות משחק שונה, ואם הם באמת מפתחת מוצלחת הם כמובן יצליחו לעשות את זה - אבל היו נותנים לכך איזשהי אינדיקציה שתפנה לציפיות של המעריצים. אין שום אינדיקציה כזו בER, אם כבר להפך.
- מכירות, באמת לא יודע. אני מסכים שיש אנשים כמוך שיקנו את המשחק הבא שלהם אם הוא יהיה קל יותר, ובכל זאת כשNB שיווקו את דארק סולס הסלוגן היה prepare to die, וזה המשיך לאורך כל הסדרה. סקירו, אותו הפיצה לא פחות מאקטיביזן(!), שווק עם הסלוגן shadow die twice (שאחר כך גם נדבק לשם, אבל רק לאחר מכן). אתה חושב שמכל המפיצות בעולם דווקא אקטיביזן תמתג משחק כמשחק הארדקור שלא פונה לכולם?
כנראה שהדבר הזה בעצמו מוכר, וכנראה שלאקטיביזן היו את המספרים שלהם אחרת הם לא היו חותמים חוזה עם FS, או לכל הפחות היו מתנים את המשחק במצב איזי מוד באמת.

או בקיצור, כנראה שהם יודעים מה עושים. כנראה שאם לאורך עשור מפתחת עוברת מאנונימיות למפתחת-על, כזו שכל מפיצת מיינסטרים רוצה לעבוד איתה, בדרך בונה נישת הארדקור ששם מיאזאקי הוא אלוהים, ובינתיים רק ממשיכה וממשיכה לגדול... כנראה שהם יודעים מה הם עושים.
וכן, זה שהם מפתחים משחקים שהם לא בשבילך, או במילים אחרות משחקים שאתה לא אוהב - זו כנראה עובדה. אבל אני מניח שיש יותר מפתחות בעולם שמפתחות משחקים לא בשבילך מאשר כן בשבילך, ותעשיית הגיימינג במצב לא רע בכלל.
כלומר כן... או זה, או שמיאזאקי עושה לך ומליונים דווקא. או אולי הוא בכלל טיפש שהגיע למעמד הזה בטעות, ושמישהו כבר יסביר לו שאיזי מוד=מכירות=כסף=טוב.

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Stick » 02 מרץ 2021, 14:20

אני אתן לך עוד דוגמה שתיצור חווית משחק אחרת לגמרי בשביל מליוני השחקנים שישחקו משחק סולס שאוזן לשלמות לרמה הקשה, באיזי מוד:
עזוב את זה שכל המכניקה שחצי תעשייה עכשיו מנסה להעתיק של המוות ואז לחזור לגופה לאסוף את המשאבים מבוססת על העובדה שיהיה לך קשה לעשות את זה. הריצה חזרה לגופה אמורה להיות קשה כי היא 'מלחיצה', אתה מסתכן באיבוד תמידי של משאבים, למרות שזה אזור שכבר עברת והכרת.
עזוב את זה, כל עיצוב השלבים שלהם מבוסס על זה - נגיד שאתה יודע שהדרך להתקדם היא קדימה, אתה מסתכל ימינה ורואה שביל צדדי שבסופו נמצא אוצר. במשחק קל אתה פשוט תלך לשם, למה לא? אוצר זה טוב. במשחק קשה עם מכניקת איבוד משאבים אתה תשאל את עצמך, רגע, כמה משאבים יש עלי? כמה בריאות נשאר לי? מה יכול לשמור על האוצר הזה? זה שווה לי?
בוא נעשה את זה פשוט יותר - המצב הוא אותו מצב אבל אתה יודע שהאוצר הוא חרב טובה יותר משיש לך. אתה רוצה אותו. על חרב שומר דרקון, במשחק קל אין פה שום עניין נכון? משחקי סולס בבסיס של עיצוב השלבים שלהם מתבססים בדיוק על זה...

עכשיו האם המשחק שלי יפגע אם יהיה בו איזי מוד? בהנחה שהוא מפותח באמת בתנאי מעבדה סופר מחמירים ובאמת האיזון שלו לא נפגע במילימטר לרמה הקשה הרגילה, אז לא. אבל אתה תשחק במשחק פחות טוב באופן אובייקטיבי, כזה שהעיצוב הבסיסי שלו לא מבוסס על המשחק שאתה משחק. ואז אתה ועוד מליונים תדברו על המשחק (שלא לדבר על המליונים שכן ישחקו במשחק בכל מקרה, אבל 'יוותרו' לעצמם כמו שאתה מוריד רמת קושי אם תהיה האופציה), והמעמד של FS יפגע.

idan
Veteran
הודעות: 2214
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי idan » 02 מרץ 2021, 14:26

DrKeo כתב:אני לא חושב שמישהו מזלזל במכירות של DS, הרי 3 עקף את ה-10 מליון. אבל מן הסתם עדין יש קהל שמפחד מהמשחקים הללו ונראה שיש ל-ER סוג של אפיל רחב יותר, למרות שיכול להיות שאלו אותם אנשים שקנו את ה-10 מליון עותקים של 3. בכל מקרה אני לא מאלה שחושבים שהמשחק צריך מצב EASY אלה אם הולכים לתייג אותו כסוג של חוויה חריגה שאתה לא אמור ללכת אליה, כמו שנינג'ה גאיידן עשה.


אנשים היו שנתיים בטירוף לאלדן רינג אחרי שהם ראו טריילר CG של בן אדם דופק על פטיש.. אני די בטוח שאלה אנשים שכבר אוהבים את המשחקים של FROM ולא איזה קהל חדש שפתאום גילה משהו אחר וחדש מהטיזר של ER שלא היה במשחקים הקודמים שלהם. יעני אולי כן יהיה לו בסופו של דבר אפיל רחב יותר בגלל העולם הפתוח או משהו כזה, אבל בינתיים אני לא מזהה איזו תכונה מיוחדת ש ER מייצר בקרב קהלים אחרים. אני זוכר בערך אותו טירוף באינטרנט אחרי הטריילר של project beast (שגרם לי לקנות פס4, למרות שלא ממש תכננתי לקנות אחד כזה בזמנו), היום פשוט יש להם קצת יותר מעריצים אז אולי זה יותר מורגש.

ולאסקין, אתה צודק, שכחתי מעניין הבלעדיות של אנצ'רטד. אבל אפשר להשוות גם לסדרות מיינסטרים גדולות אחרות ולראות שהמכירות של סולס עדיין מייצגות נישה די גדולה.
ולמרות שהם חולקים לא מעט דנא משותף סקירו הוא לא RPG כמו סולס, הוא משחק אקשן די מובהק, אם נשווה את המכירות שלו ל DMC5 למשל (שכן יש לו רמות קושי) פתאום המספרים שלו נראים הרבה יותר מרשימים.
האם רמות קושי יביאו יותר מכירות? אולי, ייתכן, אבל לדעתי ממש לא ברמה שהם יכפילו מכירות.. הרי אני יכול לחשוב על עוד כמה דברים שמונעים ממשחקים של FROM להיות עוד יותר מיינסטרים מאשר קושי במובן הבסיסי של למות כמה פעמים לאותו בוס. אבל כל עוד זה לא פוגע בחוויה שאני מקבל, לא ממש אכפת לי כך או כך, אני פשוט לא רואה את זה קורה.

אבל כבר אמרתי לך, אם המשחק באמת מושך אותך ורק רמת הקושי מונעת ממך לקפוץ למים, אז תדע שבניגוד לסקירו באלדן רינג יהיה אונליין וקואופ וזימונים (של שחקנים אמיתיים או NPCs), יהיה אפשרות לעשות גריינדינג ולהתחזק (כמו שאתה עושה בפיינל פנטזי נגיד), דרכים לעושת צ'יז, אייטמים OP, והרבה הרבה יותר אפשרויות גיימפלי שאולי אחת מהן תהיה הרבה יותר קלה עבורך, בניגוד לסקירו שבגדול יש בו בערך דרך אחת מרכזית לשחק נכון ואתה צריך ללמוד להיות טוב. כלומר, ב ER כמו בסולס יהיו דרכים להתמודד בצורה קלה יותר עם הקושי של המשחק ועדיין לקבל חוויה מספקת. יש כבר easy mode במשחקים האלה, פשוט לא אותו אחד שאתה רגיל לבחור בתפריט במשחקים אחרים.

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Laskin » 02 מרץ 2021, 14:29

אני שוב - ממש לא מבין את הטענה הזו של האיזון. הם יעשו את אותו איזון לכל מי שאוהב אותם כמו שהם, ומשהו שיוצא מהאיזון הזה עבור קהל פחות סבלני. זה לא פוגע בשום צורה במשחק, אתה תבחר בזה רק אם אתה רוצה חוויה שונה, כמו בערך בכל משחק אי פעם.
שום דבר במעמד המשחק לא ישתנה, שום דבר באיכות שלו לא ישתנה, אפשר להוסיף אזהרה שזה ישנה קצת את החוויה לעומת מה שהיוצרים התכוונו... ועדיין - לא יהיה שום חסרון למשחק, רק יתרון, זו אופציה. מצידי שיחביאו אותה מאחורי 50 אזהרות רק כדי שיבהירו ממש ממש טוב, כולל וידאו של שעה וחצי שלא ניתן לעשות לו "סקיפ" שמסביר את כל מה שהיוצרים רוצים להעביר, אבל שיתנו את האופציה :)
הפתרון שאתה מדבר עליו הוא מאוד מגביל - פשוט תבחר באחד מהנשקים ה"מרמים" שהם הכניסו לשם. אבל אז אני מוגבל לנשק הזה. נניח הקוסם בDEMONS SOULS כמו שאמרתם... אבל אני רוצה להלחם עם חרב ומגן נגיד, פשוט לחטוף פחות נזק, אז אי אפשר, אז זה לא באמת תחליף רציני.
אני לא מחפש "שיעשו משחק שיותר מתאים לי" או יותר קל, הרי סקירו מתאים לי כמו כפפה בכל מובן *מלבד* רמת הקושי של הבוסים, לפי כל העדויות. אני רוצה שיעשו את אותו משחק בדיוק, ויוסיפו ***אופציה*** קלה יותר, כדי שלא אפרוש באמצע כמו רבים וטובים ממני.
מצידי שברגע שאני מחליף לרמה הזו המשחק יקרא "SEKIRO: YOUR PUSSYASS DIES ONCE AND CRIES TO MAMA" אפילו בספרייה שלי, שכולם יראו! :P

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Stick » 02 מרץ 2021, 14:50

מה לא מובן בטענת האיזון? אני לא מדבר רק על STATS, אני מדבר על האיזון של עיצוב השלבים עצמם.
אם פספסת:
Stick כתב:אני אתן לך עוד דוגמה שתיצור חווית משחק אחרת לגמרי בשביל מליוני השחקנים שישחקו משחק סולס שאוזן לשלמות לרמה הקשה, באיזי מוד:
עזוב את זה שכל המכניקה שחצי תעשייה עכשיו מנסה להעתיק של המוות ואז לחזור לגופה לאסוף את המשאבים מבוססת על העובדה שיהיה לך קשה לעשות את זה. הריצה חזרה לגופה אמורה להיות קשה כי היא 'מלחיצה', אתה מסתכן באיבוד תמידי של משאבים, למרות שזה אזור שכבר עברת והכרת.
עזוב את זה, כל עיצוב השלבים שלהם מבוסס על זה - נגיד שאתה יודע שהדרך להתקדם היא קדימה, אתה מסתכל ימינה ורואה שביל צדדי שבסופו נמצא אוצר. במשחק קל אתה פשוט תלך לשם, למה לא? אוצר זה טוב. במשחק קשה עם מכניקת איבוד משאבים אתה תשאל את עצמך, רגע, כמה משאבים יש עלי? כמה בריאות נשאר לי? מה יכול לשמור על האוצר הזה? זה שווה לי?
בוא נעשה את זה פשוט יותר - המצב הוא אותו מצב אבל אתה יודע שהאוצר הוא חרב טובה יותר משיש לך. אתה רוצה אותו. על חרב שומר דרקון, במשחק קל אין פה שום עניין נכון? משחקי סולס בבסיס של עיצוב השלבים שלהם מתבססים בדיוק על זה...

עכשיו האם המשחק שלי יפגע אם יהיה בו איזי מוד? בהנחה שהוא מפותח באמת בתנאי מעבדה סופר מחמירים ובאמת האיזון שלו לא נפגע במילימטר לרמה הקשה הרגילה, אז לא. אבל אתה תשחק במשחק פחות טוב באופן אובייקטיבי, כזה שהעיצוב הבסיסי שלו לא מבוסס על המשחק שאתה משחק. ואז אתה ועוד מליונים תדברו על המשחק (שלא לדבר על המליונים שכן ישחקו במשחק בכל מקרה, אבל 'יוותרו' לעצמם כמו שאתה מוריד רמת קושי אם תהיה האופציה), והמעמד של FS יפגע.


אתה בעיניי לא מבין את החיבור הבסיסי בין הקושי למערכות משחק של FS. זה לא עניין של 'כבוד' שאפשר לפתור עם בנדנה ורודה או שינוי השם ושלום על ישראל. מה הקשר בכלל? זה עניין של עיצוב משחק שלם שנשען על זה.

מצד שני לא מבין את הטענה שלך. מה היא בכלל? למה FS לא מכניסה איזי מוד לשיטתך?
הרי או שזה דווקא מצד מיאזאקי, או שיש לזה הסבר. אני מנסה למצוא את ההסבר, ואולי יש עוד הסברים שאני לא מוצא (לא טענתי שמצאתי בראש שלי את התורה כולה), אבל אפשר להסכים שFS לא מכניסים איזי מוד למשחקים שלהם לא רק בשביל לעשות לך דווקא? או לא רק כדי לתת "כבוד!!!11" ילדותי למי שמסיים אותו?

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי glass man » 02 מרץ 2021, 15:04

פשוט לאסקין המשחקים לא מציעים משהו אחר חוץ מהקושי שלהם זו המנה העיקרית שלהם.
אין פה איזשהו סיפור קולנועי סוחף ששווה לשחק באיזי בשבילו.

אין מערכת קרב האק אנד סלאשית זורמת שיכולה לתת את אותו סיפוק של מעיכת כפתורים כמו בDMC ככה שאתה איטי מדי בשביל להנות ממעיכת כפתורים במיוחד בBB ובסולס.

אני גם לא איזה מומחה סקירו אבל ממה שאני שיחקתי אני גם התגנבתי מלא פעמים ולא נלחמתי חזיתית כל הזמן אז גם הוא לא בעיני איזה משהו שיכול להפוך להאק אנד סלאש מספק עם רמת קושי נמוכה.

לכן אמרתי שזה כמו שקשוקה לא חריפה... אם אתה רוצה שקשוקה לא חריפה... לא יודע פשוט תאכל חביתה או משהו? :)

שוב לא שיש לי זמן לקושי של משחקי הסולס יותר כל פעם שאני מדליק משחק סינגל פלייר תובעני אני מרגיש רגשות אשם על זה שיכולתי להתאמן בSF אבל הורדת הקושי של משחקי הסולס לא תגרום לי להגיד "איזה כייף עכשיו אני יכול לסיים אותם בהרבה פחות זמן כי זה קל" היא פשוט תגרום לי להגיד "עכשיו אני בכלל לא מבין למה אני צריך לטרוח איתם כי לא נשאר בהם שום דבר"


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 81 אורחים