This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
Laskin כתב:טוב, אחרו 7.5 שנים מאז שהוא יצא ובערך 6 שנים מאז שיצאה גירסת המחשב - איזה מודר הצליח ליצור קובץ DLL בגירסת המחשב של GTA5, שפשוט חותך את זמני הטעייה ב-70%!! כן, מודר הצליח לפתור את הבעייה הכי גדולה של GTA 5, לבד, והוא מציע את הפתרון לרוקסטאר וטוען שביום אחד מפתח אחד יוכל לעשות זאת.
https://www.vg247.com/2021/03/01/gta-on ... times-fix/
Uncle Pey'j כתב:לפי EvilBoris נראה ש-Control קיבל תמיכה ב-HDR ,באמת תהיתי מה היה העדכון 2GB שהיה לי איתו ב-XSX.
DrKeo כתב:Laskin כתב:טוב, אחרו 7.5 שנים מאז שהוא יצא ובערך 6 שנים מאז שיצאה גירסת המחשב - איזה מודר הצליח ליצור קובץ DLL בגירסת המחשב של GTA5, שפשוט חותך את זמני הטעייה ב-70%!! כן, מודר הצליח לפתור את הבעייה הכי גדולה של GTA 5, לבד, והוא מציע את הפתרון לרוקסטאר וטוען שביום אחד מפתח אחד יוכל לעשות זאת.
https://www.vg247.com/2021/03/01/gta-on ... times-fix/
אני בשוק שGTAV טוען כל כך לאט בגלל.. פרסר ג׳ייסון גרוע? הזוי.
Laskin כתב:DrKeo כתב:Laskin כתב:טוב, אחרו 7.5 שנים מאז שהוא יצא ובערך 6 שנים מאז שיצאה גירסת המחשב - איזה מודר הצליח ליצור קובץ DLL בגירסת המחשב של GTA5, שפשוט חותך את זמני הטעייה ב-70%!! כן, מודר הצליח לפתור את הבעייה הכי גדולה של GTA 5, לבד, והוא מציע את הפתרון לרוקסטאר וטוען שביום אחד מפתח אחד יוכל לעשות זאת.
https://www.vg247.com/2021/03/01/gta-on ... times-fix/
אני בשוק שGTAV טוען כל כך לאט בגלל.. פרסר ג׳ייסון גרוע? הזוי.
אני לא מבין בזה, מבחינתי זה משהו שקשור לאולימפיאנס ואולי מזכיר קצת את הארי פוטר (פרסי ג'קסון)
Laskin כתב:אנשים מאוד אוהבים RPG בעולם פתוח ומאוד מחכים למשהו עם כיוון אמנותי כזה... כי אין.
זה בהחלט אמור להיות ה"וויצ'ר 3" שלהם. הראשון והשני היו מעולים אבל השלישי באמת הביא משהו שאפשר להשאב לתוכו.
אני רק מקווה שהפעם כן יהיה רמה קלה, או שפשוט המשחק יהיה פחות מרתיע, אחרת אני בכנות לא חושב שהם יצליחו "לפרוץ" הרבה מעבר לסקירו/DS.
Laskin כתב:די נו, בסדר, אז הם מאזנים הכל לקצה, כדי שיהיה בדיוק כמו שצריך - מבחינתם ומבחינת ההארדקור שקונים את המשחקים שלהם... אבל זה עדיין מרתיע *מליוני* גיימרים שמתים להכנס לעולמות שלהם, לכו תסבירו להם כמו שהסברתם לי - שזה לא כמו שהופכים את זה וזה לגמרי אפשרי. בהצלחה.
העובדה היא שיש לזה ביקוש. ושלא כמו רמה גבוהה בJEDI:FO - זה לא יהיה בלתי הוגן או משהו, אלא להפך - פשוט קל יותר. גם אם זה יהיה קל יותר בצורה לא מאוזנת - זה לא ממש יפריע לאנשים כמוני, אנחנו פשוט נוכל לשחק ולסיים את המשחקים שלהם עם קצת פחות קושי.
אם לא יעשו זאת אולי יצליחו בכל זאת למשוך עוד לקוחות, אבל זה לא יתקרב ל"פריצה" שיכולה להיות להם אם יפנו לקהל רחב יותר. יש להם את הקטע של עולם פתוח, יש להם סוף סוף עלילה, לכאורה, עם JRR MARTIN שהוא ה-סופר בתחום כיום, אבל נשאר ה"מכשול" של רמת הקושי, וזה חד משמעית מונע מהם הצלחה גדולה הרבה יותר.
וזה לא נכון שכולם פה ניסו ואמרו אחרת, יש פה 2 שבכל פעם שאתה אומר את זה קופצים ואומרים שזה כן קשה בטירוף וחלקם לא סיימו משחקים שלהם בגלל זה. אז די עם זה... ופה עוד אנחנו מאוד הארד-קור יחסית לכלל הגיימרים, לכו לפייסבוק או טוויטר בתגובות לסקירו או DS ותראו כמה התייאשו מבוסים. אלו משחקים שדורשים המון סבלנות וזמן, על אותם בוסים/אוייבים, ולא לכולם יש את זה. אני אישית מראש לא אקנה משחק שאני יודע שיש מצב שאני אתקע שעות על אותו בוס, זה פשוט סוג הדברים שיהרסו לי את כל החוויה. אני כן אשמח להתקע שוב ושוב על אותו בוס ואז להוריד רמה כדי לעבור אותו, ואז אמשיך ברמה הרגילה
DrKeo כתב:אני לא חושב שמישהו מזלזל במכירות של DS, הרי 3 עקף את ה-10 מליון. אבל מן הסתם עדין יש קהל שמפחד מהמשחקים הללו ונראה שיש ל-ER סוג של אפיל רחב יותר, למרות שיכול להיות שאלו אותם אנשים שקנו את ה-10 מליון עותקים של 3. בכל מקרה אני לא מאלה שחושבים שהמשחק צריך מצב EASY אלה אם הולכים לתייג אותו כסוג של חוויה חריגה שאתה לא אמור ללכת אליה, כמו שנינג'ה גאיידן עשה.
Stick כתב:אני אתן לך עוד דוגמה שתיצור חווית משחק אחרת לגמרי בשביל מליוני השחקנים שישחקו משחק סולס שאוזן לשלמות לרמה הקשה, באיזי מוד:
עזוב את זה שכל המכניקה שחצי תעשייה עכשיו מנסה להעתיק של המוות ואז לחזור לגופה לאסוף את המשאבים מבוססת על העובדה שיהיה לך קשה לעשות את זה. הריצה חזרה לגופה אמורה להיות קשה כי היא 'מלחיצה', אתה מסתכן באיבוד תמידי של משאבים, למרות שזה אזור שכבר עברת והכרת.
עזוב את זה, כל עיצוב השלבים שלהם מבוסס על זה - נגיד שאתה יודע שהדרך להתקדם היא קדימה, אתה מסתכל ימינה ורואה שביל צדדי שבסופו נמצא אוצר. במשחק קל אתה פשוט תלך לשם, למה לא? אוצר זה טוב. במשחק קשה עם מכניקת איבוד משאבים אתה תשאל את עצמך, רגע, כמה משאבים יש עלי? כמה בריאות נשאר לי? מה יכול לשמור על האוצר הזה? זה שווה לי?
בוא נעשה את זה פשוט יותר - המצב הוא אותו מצב אבל אתה יודע שהאוצר הוא חרב טובה יותר משיש לך. אתה רוצה אותו. על חרב שומר דרקון, במשחק קל אין פה שום עניין נכון? משחקי סולס בבסיס של עיצוב השלבים שלהם מתבססים בדיוק על זה...
עכשיו האם המשחק שלי יפגע אם יהיה בו איזי מוד? בהנחה שהוא מפותח באמת בתנאי מעבדה סופר מחמירים ובאמת האיזון שלו לא נפגע במילימטר לרמה הקשה הרגילה, אז לא. אבל אתה תשחק במשחק פחות טוב באופן אובייקטיבי, כזה שהעיצוב הבסיסי שלו לא מבוסס על המשחק שאתה משחק. ואז אתה ועוד מליונים תדברו על המשחק (שלא לדבר על המליונים שכן ישחקו במשחק בכל מקרה, אבל 'יוותרו' לעצמם כמו שאתה מוריד רמת קושי אם תהיה האופציה), והמעמד של FS יפגע.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 81 אורחים