עמוד 116 מתוך 166

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 02 מאי 2022, 19:55
על ידי Laskin
Uncle Pey'j כתב:רמיזה עבה מאוד מגראב שסקוור אכן מתכוננת למכירה,אני מניח שלסוני:


מזכיר שכבר כמה שבועות רצות שמועות על רכישה רצינית של סוני,לא יודע אם סקוור או לא כמובן ויש מצב שכל זה סתם השערות שלו,אבל אני מניח שנראה רכישות גדולות יחסית מצידה בהמשך.



אנשים יתפוצצו אם זו תהיה מיקרוסופט :) הם יכולים להציע מחיר גבוה בהרבה, וזה כרטיס הכניסה שלהם ליפן כך שהתמריץ גם גדול יותר, אבל אם סוני אז זה יהיה ״טבעי״ יותר.
מניח שזה גם אומר שסוני (או מי שלא תרכוש אותם) תהיה אחת המפיצות הגדולות ביותר של הסוויץ׳ :)

מה שכן, ממש באסה למי שקונה אותם בלי טומב ריידר ו-Kain
תחשבו על המשחקים האלה מנוטי דוג וסנטה מוניקה
או משחק דאוס אקס של גרילה.
טוב, לא של גרילה, אז… אה ברור - באנג׳י!

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 02 מאי 2022, 20:00
על ידי Kazz
SE ממשיכה להיות המפיצה המנוהלת הכי גרוע בשנים האחרונות.

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 02 מאי 2022, 20:48
על ידי Stick
נוטי דוג כבר עשו כמה משחקי טומב רידר, וזה הלך להם לא רע בכלל :).

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 02 מאי 2022, 21:33
על ידי DrKeo
אין לסוני אף מפתחת שמסוגלת לעשות משחק דאוס אקס טוב. אולי סנטה מוניקה ונוטידוג כי ההנחה היא שהן יכולות לעשות הכל טוב, אבל הן בחיים לא היו עושות את זה ממילא.

בנוגע לסוויצ׳, אני בספק אם נינטנדו או כל חברה אחרת תקבל משחקי סקוור. אם הרכישה תקרה אז אפשר לנשק לשלום את כל הjrpg של סקוור על הסוויצ׳. אבל היי, אולי גלאס יקבל את הפנטזיה שלו וגרסת הסוויצ׳ של DQ תבוטל והוא יוכל להיות דור הבא אמיתי.

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 03 מאי 2022, 00:35
על ידי Laskin
אני חולק עלייך, לסקור יש ״מחוייבות״ כלפי יפן, ויפן בחרה בסוויץ׳. סוני לא תוכל ״להכריח״ אותם לשחק בפס5 בבית ואין להם קונסולה ניידת, אז זה יהיה מאוד מטופש להתעלם מהסוויץ׳, כלכלית.
יש להם הרבה צוותים קטנים של jrpg בתקציב קטן וז׳אנרים משונים שרצים חזק רק ביפן והמזרח, אלו לא צוותים שיעשו משחקים שמתאימים לפס5.

סטיק - ידעתי שמישהו יכתוב את זה, ועדיין - הם יכולים לעשות את זה ושזה ירגיש שונה מאנצ׳רטד וזה יהיה מעולה, אני לגמרי זורם.

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 03 מאי 2022, 00:56
על ידי DrKeo
Laskin כתב:אני חולק עלייך, לסקור יש ״מחוייבות״ כלפי יפן, ויפן בחרה בסוויץ׳. סוני לא תוכל ״להכריח״ אותם לשחק בפס5 בבית ואין להם קונסולה ניידת, אז זה יהיה מאוד מטופש להתעלם מהסוויץ׳, כלכלית.
יש להם הרבה צוותים קטנים של jrpg בתקציב קטן וז׳אנרים משונים שרצים חזק רק ביפן והמזרח, אלו לא צוותים שיעשו משחקים שמתאימים לפס5.

סטיק - ידעתי שמישהו יכתוב את זה, ועדיין - הם יכולים לעשות את זה ושזה ירגיש שונה מאנצ׳רטד וזה יהיה מעולה, אני לגמרי זורם.

עם כל הכבוד להתחייבויות או לא יודע מה, סוני תרצה את המשחקים האלה כבלעדיים.

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 03 מאי 2022, 07:40
על ידי Laskin
מה בלעדיים? אני לא מדבר על הכותרים הגדולים שלהם אלא על אלו שלגמרי בנויים לשחק על ניידת, והם לא הולכים להוציא את המשחקים האלה שאף אחד לא ישחק אותם ביפן, יקרעו להם את הצורה שם :)
אם סוני תוציא קונסולה ניידת אז הם יפסיקו להוציא גם לסוויץ.
שמע, הם קנו את באנג׳י ומאפשרים להם להוציא לפלטפורמות אחרות, הם מוציאים גם למחשב משחקים של נוטי דוג וסנטה מוניקה, זה כבר לא אותה סוני ״בונקרית״ שהייתה בעבר לגבי הבלעדיות.

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 03 מאי 2022, 08:56
על ידי DrKeo
Laskin כתב:מה בלעדיים? אני לא מדבר על הכותרים הגדולים שלהם אלא על אלו שלגמרי בנויים לשחק על ניידת, והם לא הולכים להוציא את המשחקים האלה שאף אחד לא ישחק אותם ביפן, יקרעו להם את הצורה שם :)
אם סוני תוציא קונסולה ניידת אז הם יפסיקו להוציא גם לסוויץ.
שמע, הם קנו את באנג׳י ומאפשרים להם להוציא לפלטפורמות אחרות, הם מוציאים גם למחשב משחקים של נוטי דוג וסנטה מוניקה, זה כבר לא אותה סוני ״בונקרית״ שהייתה בעבר לגבי הבלעדיות.

אני בספק אם נראה משחקי סוני על קונסולת נינטנדו. באנג׳י הם מקרה מאוד מיוחד, זה היה תנאי רכישה שלהם. משחקים כמו triangle hero יכולים לצאת גם לפס5 שהיא עדין קונסולה מאוד מצליחה ביפן. אולי היא שבריר מהסוויצ׳, אבל עדין ראיתלא מעט jrpg יוצאים לפס4 קודם. כלומר אם צד ג׳ מרשה לעצמו לוותר על הסוויצ׳ וללכת על פס4 בלבד ביפן, אז מן הסתם סוני יכולה.

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 03 מאי 2022, 11:28
על ידי Laskin
הם פשוט יוציאו את המשחקים האלה גם לסוויץ וגם לפס5, כשהחלוקה במכירות של המשחקים האלה תהיה 90-10 לטובת הסוויץ.
לדעתי זה ברור כשמש שסוני לא ירצו להסתפק ב״שבריר״ כפי שכתבת בעצמך, שום חברה לא תעשה זאת וביפן יראו את זה כיריקה בפרצוף

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 03 מאי 2022, 11:31
על ידי DrKeo
Laskin כתב:הם פשוט יוציאו את המשחקים האלה גם לסוויץ וגם לפס5, כשהחלוקה במכירות של המשחקים האלה תהיה 90-10 לטובת הסוויץ.
לדעתי זה ברור כשמש שסוני לא ירצו להסתפק ב״שבריר״ כפי שכתבת בעצמך, שום חברה לא תעשה זאת וביפן יראו את זה כיריקה בפרצוף

כלומר, יש בלעדים לפס4 ביפן שלא מגיעים לסוויצ׳, וזה בלי הפצה של סוני. אז למה שסוני בעצמה תעשה את זה?

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 03 מאי 2022, 11:44
על ידי Laskin
יש בלעדיים כאלה עדיין? שלא קיבלו או יקבלו פורט לסוויץ'? אולי זה מסיבות טכניות (משמע בעיקר חוסר היכולת של המפתחים להריץ אותם על הסוויץ', לא שזה בלתי אפשרי), אני מדבר על משחקים ממש בתקציב קטן, שברור שהחברות האלה לא ממש יכולות לעשות הרבה מעבר, ויוצאים לסוויץ'. אני פשוט לא רואה את המשחקים האלה יוצאים לפס4/5 ומצליחים שם, הם מיועדים לניידים בראש ובראשונה.

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 03 מאי 2022, 12:52
על ידי DrKeo
Laskin כתב:יש בלעדיים כאלה עדיין? שלא קיבלו או יקבלו פורט לסוויץ'? אולי זה מסיבות טכניות (משמע בעיקר חוסר היכולת של המפתחים להריץ אותם על הסוויץ', לא שזה בלתי אפשרי), אני מדבר על משחקים ממש בתקציב קטן, שברור שהחברות האלה לא ממש יכולות לעשות הרבה מעבר, ויוצאים לסוויץ'. אני פשוט לא רואה את המשחקים האלה יוצאים לפס4/5 ומצליחים שם, הם מיועדים לניידים בראש ובראשונה.

אתה יוצא פה בהמון הנחות כמו למשל שסקוור איניקס עדין תעשה משחקים קטנים אחרי שסוני, חברה שכרגע רוצחת את כל הפרוייקטים הקטנים, תקנה אותם.

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 03 מאי 2022, 14:09
על ידי Laskin
הנחה די קלה לדעתי, מדובר במשחקים שעלות הפיתוח שלהם סופר נמוכה והם מצליחים מאוד ביפן, לפעמים. אז באמת שאני לא רואה את הדילמה. אני גם לא בטוח שאותם אנשים בהכרח יתרמו רבות לפיתוח משחקי AAA
יפן זה שוק פשוט שונה מהמערב ולדעתי אתה לא רואה פה את התמונה נכון, אבל אם זה באמת קורה אז בטח נדע בקרוב מאוד מה יעלה בגורל משחקי הסוויץ׳

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 03 מאי 2022, 15:05
על ידי DrKeo
Laskin כתב:הנחה די קלה לדעתי, מדובר במשחקים שעלות הפיתוח שלהם סופר נמוכה והם מצליחים מאוד ביפן, לפעמים. אז באמת שאני לא רואה את הדילמה. אני גם לא בטוח שאותם אנשים בהכרח יתרמו רבות לפיתוח משחקי AAA
יפן זה שוק פשוט שונה מהמערב ולדעתי אתה לא רואה פה את התמונה נכון, אבל אם זה באמת קורה אז בטח נדע בקרוב מאוד מה יעלה בגורל משחקי הסוויץ׳

סוני הרגה כמעט את כל הפיתוח שלה ביפן, ביחוד החברות שעושות משחקים קטנים בתקציב דל. אז כן, זאת הנחה די גדולה לדעתי.

ואגב, הנתון האחרון שמצאתי של Octopath Traveler, כנראה המשחק הקטן הכי גדול של סקוור לסוויצ׳, פחות מ-10% מהמכירות שלו היו ביפן אז אני בספק כמה המשחקים האלה באמת מכוונים לשוק היפני ולמה לעזאזל שסוני תוותר על בלעדיות של משחק צד א׳ לתחרות הכי קשה שלה ביפן בשביל איזה 8% מכירות.

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 03 מאי 2022, 19:47
על ידי Uncle Pey'j
יוביסופט מונטריאול לוקחים את מושכות הפיתוח של הרימייק של POP Sands of Time:

אני עדיין זוכר את הוידאו המזעזע הראשון מלפני כמעט שנתיים,איזו החלטה איומה להפקיד כזו קלאסיקה בידיים של צוות כל כך לא מנוסה.

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 03 מאי 2022, 19:53
על ידי DrKeo
איזו השפלה לצוות ההודי ההוא. הם עשו עבודה מביכה.

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 03 מאי 2022, 19:54
על ידי Laskin
Called it!
לא זוכר בדיוק מה כתבתי כאן אבל אמרתי מהתחלה שאין להם שום כשרון לפי מה שהציגו וצריך לגנוז אותם

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 03 מאי 2022, 20:05
על ידי DrKeo
Laskin כתב:Called it!
לא זוכר בדיוק מה כתבתי כאן אבל אמרתי מהתחלה שאין להם שום כשרון לפי מה שהציגו וצריך לגנוז אותם

היה מישהו שלא אמר את זה? כל האינטרנט הזדעזע, זה היה ממש מביך.

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 03 מאי 2022, 23:26
על ידי Laskin
היה, והלך

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 04 מאי 2022, 12:46
על ידי Laskin
אומרים שסקוור הפסידו 200 מליון דולר בפחות משנתיים, רק על שומרי הגלקסיה וכמובן הנוקמים…

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 04 מאי 2022, 17:17
על ידי kririn
Laskin כתב:יש בלעדיים כאלה עדיין? שלא קיבלו או יקבלו פורט לסוויץ'? אולי זה מסיבות טכניות (משמע בעיקר חוסר היכולת של המפתחים להריץ אותם על הסוויץ', לא שזה בלתי אפשרי), אני מדבר על משחקים ממש בתקציב קטן, שברור שהחברות האלה לא ממש יכולות לעשות הרבה מעבר, ויוצאים לסוויץ'. אני פשוט לא רואה את המשחקים האלה יוצאים לפס4/5 ומצליחים שם, הם מיועדים לניידים בראש ובראשונה.



יש משחקים מסוימים שמקבלים גרסת ענן לסוויץ
באזורים מסוימים זה כניראה פועל בצורה טובה
ואולי בעתיד ,שהעולם יהיה מוכן לזה יותר מבחינת תשתיות ועלות
נינטנדו תוציא בעצמה שרות הזרמה בענן

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 05 מאי 2022, 13:22
על ידי DrKeo
Laskin כתב:אומרים שסקוור הפסידו 200 מליון דולר בפחות משנתיים, רק על שומרי הגלקסיה וכמובן הנוקמים…

אני די בטוח שכמעט הכל הנוקמים, משחקי GaaS עולים המון.

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 05 מאי 2022, 18:31
על ידי kririn
זה מעבר לרק המשחקים עצמם
להחזיק סטודיו משחקים מכובד ,במצב פעיל ,עולה המון כסף
תחשבו על משרדים וציוד ולפחות עשרות עובדי הייטיק

להם צריך לשלם משכורות ,כי בלי זה מין הסתם יברחו

בקיצור הרבה מאוד כסף ,ועם כן מחליטים על פרויקט
אז גם צריך לשלם לשיווק ופרסום וכו וכו

לא סתם בהייטק יש גיוסים גדולים ופיטורים גדולים
שאין פרויקט בפיתוח שצפוי להכניס הרבה כסף בעתיד
אז נהוג לפטר או להעביר מחלקה , לא משאירים עובדים סתם

אני אומנם רק תומך טכני ,אבל רואה מה קורה

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 05 מאי 2022, 22:08
על ידי DrKeo
kririn כתב:זה מעבר לרק המשחקים עצמם
להחזיק סטודיו משחקים מכובד ,במצב פעיל ,עולה המון כסף
תחשבו על משרדים וציוד ולפחות עשרות עובדי הייטיק

להם צריך לשלם משכורות ,כי בלי זה מין הסתם יברחו

בקיצור הרבה מאוד כסף ,ועם כן מחליטים על פרויקט
אז גם צריך לשלם לשיווק ופרסום וכו וכו

לא סתם בהייטק יש גיוסים גדולים ופיטורים גדולים
שאין פרויקט בפיתוח שצפוי להכניס הרבה כסף בעתיד
אז נהוג לפטר או להעביר מחלקה , לא משאירים עובדים סתם

אני אומנם רק תומך טכני ,אבל רואה מה קורה

זאת בדיוק העלות של משחקי aaa. רק להחזיק 250 אנשים למשך 5 שנים עולה בערך 100 מליון דולר.

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 06 מאי 2022, 11:32
על ידי Laskin
ועכשיו קיבלנו עדכון מOutriders - גם הוא לא היה רווחי ב-2021
מניח שגם לא יהיה רווחי השנה… מי בכלל זוכר את כל המשחקים האלה? וואו כמה כסף נזרק על משחקי GaaS בתעשייה, איזה בזבוז… אלא אם יש גם אלמנט סינגל זה פשוט לא מצליח ב-99% מהמקרים, וחברות הענק האלה משקיעות שם את רוב המשאבים.