Laskin כתב:מממנ לא ממש
אם אני סופר עם 2 מתחרים ואני משלם לקוקה קולה מליון שקל כדי שלא ימכרו שם, זה בדיוק כמו לשלם כדי שימכרו רק לי, בשתי הדוגמאות התוצאה היא שקורה קולה מופיע רק אצלי בסופר…
ובמידה ואני לא רואה שום ״סכנה״ מאחד משני הסופרים המתחרים - אז יהיה הגיוני לשלם פחות ולמנוע רק מאחד מהסופרים האלה
Laskin כתב:כן, כי סוני מן הסתם לא רואה בהאמבל או סטדיה ״סכנה״… התייחסתי לזה. הם לא באמת המתחרים שלה.
Kazz כתב:חשבתי שרק משחקים בלעדיים זה חשוב בקונסולה, אז למי אכפת ממשחקי AA ומטה שמגיעים לגיימפאס בשיגור?
במקום לשלם למניעת תוכן, שתשקיע את הכסף בשירות מינוי משלה שמציע את אותם משחקי צד ג' שבגיימפאס.
הנה, גם צמצמת את האיום של גיימפאס וגם הוספת ערך לצרכנים שלך.
Laskin כתב:אתמול הייתה תצוגה של THQ Nordic
וממש בסוף היה טיזר למשחק חדש של סאות׳ פארק! לא הראו כלום, רק לוגו של הסטודיו, אבל אותי זה מספיק מלהיב מקווה שייקחו כיוון חדש ומרענן, אני קצת מיציתי את הסגנון והייתי שמח למשחק שהוא קצת פחות תפקידים-בתורות.
Baba Yaga כתב:Laskin כתב:אתמול הייתה תצוגה של THQ Nordic
וממש בסוף היה טיזר למשחק חדש של סאות׳ פארק! לא הראו כלום, רק לוגו של הסטודיו, אבל אותי זה מספיק מלהיב מקווה שייקחו כיוון חדש ומרענן, אני קצת מיציתי את הסגנון והייתי שמח למשחק שהוא קצת פחות תפקידים-בתורות.
Stick of Truth היה משחק מושלם, לא פחות. Fractured But Whole היה ארוך מדי ואיטי, אני מקווה שהיוצרים למדו מהטעיות ויחזרו לנוסחא של המחשק המקורי.
Fanta כתב:Baba Yaga כתב:Laskin כתב:.
Stick of Truth היה משחק מושלם, לא פחות. Fractured But Whole היה ארוך מדי ואיטי, אני מקווה שהיוצרים למדו מהטעיות ויחזרו לנוסחא של המחשק המקורי.
מצטער אבל קשה לי להסכים, הסטייק היה עם גיימפלי ארוך ומידע שפשוט גרם לא כל כך לרצות לשחק בו, היית צריך להיות מעריץ חזק כדי לסיים אותו.
FBW תיקן המון מהגיממפלי והראה משחקיות סבבה.
Baba Yaga כתב:Fanta כתב:Baba Yaga כתב:Laskin כתב:.
Stick of Truth היה משחק מושלם, לא פחות. Fractured But Whole היה ארוך מדי ואיטי, אני מקווה שהיוצרים למדו מהטעיות ויחזרו לנוסחא של המחשק המקורי.
מצטער אבל קשה לי להסכים, הסטייק היה עם גיימפלי ארוך ומידע שפשוט גרם לא כל כך לרצות לשחק בו, היית צריך להיות מעריץ חזק כדי לסיים אותו.
FBW תיקן המון מהגיממפלי והראה משחקיות סבבה.
השני הרגיש לי כמו נצח והיה שם את הקטע ההזוי שלא היה ניתן לדלג על האנימציות של המהלכים, מה שגרם לכל קרב להימרח. שניהם אבסולוטית להנרגשתי משחקים טובים מאוד אבל אני עדייין חושב שהראשון היה מוצלח יותר.
kririn כתב:כאחד שצפה בעבר הרבה בwwe ולפני זה wwf ( לפני ששינו את השם (
וwcw
ומה ששדרו פעם בירדן ונקלט בישראל
ושיחק בחלק מהמשחקים בכמה דורות קונסולות
מה הבעיה שהם ינסו ? Aew קטנים משמעותית מwwe
אבל מדובר במפתחת ששנים בתחום של סגנון המשחקים הזה
ולaew ,יש את הקהל שלהם
כניראה שזה לא ימכור קרוב למכירות של משחק wwe שנתי
השאלה הגדולה עם ימכור מספיק להצדיק המשכים
בגלל עניין הזיכיון ,כמו משחקי ספורט ,כל שנה צריכה לצאת גרסה חדשה ,כי אנשים חדשים מגעים ,וישנים עוזבים
ותחרות זה טוב בתחום
מה גם שaew פונה לקהל יחסית בוגר יותר מwwe היום
אולי זה ישתנה בחילוף ההנהלה האחרון בwwe
אבל בינתים זה ככה
Wwe יותר מיינסטרים ויותר לילדים
Aew יותר לנערים ומעלה
kririn כתב:תיראה זה הגרסה הראשונה ,עם יהיו עוד בהמשך ?
לא ידוע
שwwe החליפה מפתחת לפני שנתיים ,הגרסה הראשונה נחשבה זוועת עולם בהשקה ,שנה אחרי זה הוציאו משחק בסדר גודל קטן
ורק השנה חזרו לגרסה נורמלית מלאה
ליצר את כל הזירות ,ומתאבקים ופיזיקה וכו וכו לוקח זמן
אז לוקח זמן שהנכסים במצב כזה ,שאפשר רק לעשות שינוים יחסית קטנים בין שנה לשנה
עד אחרי כמה שנים שהמנוע הגרפי מיושן
ואז עוד מעגל של לחדש נכסים והחלפת מנוע וכו וכו
זה קורה גם במשחקי ספורט שנתים אחרים
החלפת מנוע גרפי ,שזה החלק הגדול והמורכב ,ואז כמה שנים של שיפצורים החלפת סגל וכו
גם לא ברור לי עם הם פיתחו את המנוע הגרפי או שזה מנוע קיים
במנוע קיים עם צריכים לשלם תמלוגים למפתחת
זה גם תמלוגים למפתחת המנוע וגם תמלוגים ליצרנית הקונסולה
וגם תמלוגים לaew ,במקרה שזה החוזה
kririn כתב:2k המפיצה ,לא המפתחת
לא יודע עם החליפו את 2k או לא
אבל המפתחת זכורה לי עוד ממשחקי האבקות לn64/ ps1
לא יודע עם היתה קימת לפני
למפתחת הקודמת ניסיון של הרבה שנים בז'אנר
Yuke's ,והם אלו שאתה מדבר אליהם שמפתחים את המשחק aew כרגע
זאת אומרת סימו את החוזה לפתח wwe לפני שנתיים - שלוש
לא זוכר ,וכרגע עובדים על
Laskin כתב:אתמול היה יום הולדת 10 ל-SLEEPING DOGS
קיוויתי שנקבל משהו ביום הזה, אולי רק טיזר או לשמוע שעובדים על משהו, אבל לא... כלום
רק לדמיין איזה יופי היה יכול להיות משחק כזה היום, מערכת קרב של SIFU בעולם פתוח עם רכבים והרבה נזק סביבתי.
בואו נקווה שזה יקרה לפני יום ההולדת ה-20 שלו
DrKeo כתב:Laskin כתב:אתמול היה יום הולדת 10 ל-SLEEPING DOGS
קיוויתי שנקבל משהו ביום הזה, אולי רק טיזר או לשמוע שעובדים על משהו, אבל לא... כלום
רק לדמיין איזה יופי היה יכול להיות משחק כזה היום, מערכת קרב של SIFU בעולם פתוח עם רכבים והרבה נזק סביבתי.
בואו נקווה שזה יקרה לפני יום ההולדת ה-20 שלו
אף פעם לא שחקתי בו, אבל הוא לא סוג של מערכת קרב סטייל ארקאם?
DrKeo כתב:Laskin כתב:אתמול היה יום הולדת 10 ל-SLEEPING DOGS
קיוויתי שנקבל משהו ביום הזה, אולי רק טיזר או לשמוע שעובדים על משהו, אבל לא... כלום
רק לדמיין איזה יופי היה יכול להיות משחק כזה היום, מערכת קרב של SIFU בעולם פתוח עם רכבים והרבה נזק סביבתי.
בואו נקווה שזה יקרה לפני יום ההולדת ה-20 שלו
אף פעם לא שחקתי בו, אבל הוא לא סוג של מערכת קרב סטייל ארקאם?
Fanta כתב:kririn כתב:2k המפיצה ,לא המפתחת
לא יודע עם החליפו את 2k או לא
אבל המפתחת זכורה לי עוד ממשחקי האבקות לn64/ ps1
לא יודע עם היתה קימת לפני
למפתחת הקודמת ניסיון של הרבה שנים בז'אנר
Yuke's ,והם אלו שאתה מדבר אליהם שמפתחים את המשחק aew כרגע
זאת אומרת סימו את החוזה לפתח wwe לפני שנתיים - שלוש
לא זוכר ,וכרגע עובדים על
רגע אז מי המפתח של הWWE כרגע?
ואני חייב להגיד שמא שהם עזבו את יאקו כן יש שיפור במשחקים, הנוכחי אומנם בעל לא מעט בעיות בשל רוסטר ענקי שממש השתנה מאז, אבל אם מסתכלים לבפנים רואים שכן היה שיפור בגיימפלי וכו'
אז אני כן מקווה שעכשיו שהם עברו את הקורונה וכל הסגל הצטמצם ולא יכלול אנשים שכבר לא בארגון אז הם יציגו סוף סוף משחק שהוא יהיה יותר מציון 7 מתוך 10 נניח.
בקשר לAEW... קודם שיוציאו את המשחק, אני לא רוצה להיכנס לכל מה שאני שומע לגבי המשחק אבל גם מי שאחראי על המשחק מצד ארגון ההאבקות הוא לא ממש עם יחסיים טובים עם האקו והם לא ממש מצליחים להבין מה שהוא רוצה (מדור במתאבק בשם קאני אומגה שגם מאוד מפורסם בתחום משחקי הלחימה)
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 26 אורחים