עמוד 27 מתוך 166

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 22 יוני 2020, 21:37
על ידי BiA
MS סוגרת את מיקסר ומעבירה את העסק לפייסבוק גיימינג, כולל הכנה לשילוב של xcloud בפייסבוק:
https://news.xbox.com/en-us/2020/06/22/ ... ng-vision/

ראיון עם פיל:
https://www.theverge.com/2020/6/22/2129 ... d-features

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 22 יוני 2020, 21:46
על ידי Uncle Pey'j
מבורך בעיניי,צריך להיפטר מהשומן העודף ולהתרכז בעסקים שמצליחים ומיקסר היה כישלון מוחלט מהרגע הראשון ומעולם לא הציע אלטרנטיבה אמיתית לטוויץ' לא לקהל ולא ליוצר התוכן. מעולה,שהחטיבה הזו תשקיע בדברים החשובים באמת לרוב המוחלט של הקהל שלה ואני מקווה ש-Live With PlayStation של סוני הבאה בתור. אם הן כל כך רוצות לדחוף לכיוון סטרימינג,שיעשו אינטגרציה יותר עמוקה עם טוויץ' לטובת אלו שזה חשוב להם וכולם יהיו מרוצים.
פיל לגמרי הימר לא נכון על הדיל ההזוי הזה עם נינג'ה,זה ממש כסף שהלך לפח.
מה שכן,אני לא ממש הבנתי אם עכשיו הם פשוט הולכים להחליף את מיקסר בפייסבוק גיימינג או שהם אשכרה הולכים לשחרר את השטות הזו לגמרי ממקומות כמו ה-OS של האקס בוקס לדוגמא.

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 22 יוני 2020, 23:31
על ידי Uncle Pey'j
Ready At Dawn נמכרה!


לפייסבוק.

אני מניח שכל החלומות על כותר AAA נקסט-ג'ן שיעשה שימוש במנוע המדהים שלהם שוב עפים להם מהחלון,יחד עם הפנטזיה להמשך ל-The Order.
חבל.

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 23 יוני 2020, 02:49
על ידי BiA
כמה שפחות דה אורדרים בעולם, יותר טוב.

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 23 יוני 2020, 06:54
על ידי bling
מאכזב שוב. כן האורדר מחורבן אבל טכנית ואומנותית ועיצובית הוא מדהים והעולם שהם יצרו על פניו היה מגניב לאללה (בקלות צוות של במאי וכותבים מוכשרים יותר היו מייצרים מזה פרנצ׳ייז לקולנוע או לטלוויזיה), אז כן במה שחשוב הם פישלו אבל בגלל האלמנטים הטובים האלה היתה הרגשה שהסטודיו הזה כן redeemable ושעם קצת מאמץ ועבודה הם יוכלו להביא את הכותר פריצה AAA האיכותי הראשון שלהם. יש שם טאלנט באיזשהי רמה.

עכשיו זה נגמר מן הסתם, עוד שלוחה של פייסבוק שאף אחד לא יזכור.

Uncle Pey'j כתב:מבורך בעיניי,צריך להיפטר מהשומן העודף ולהתרכז בעסקים שמצליחים ומיקסר היה כישלון מוחלט מהרגע הראשון ומעולם לא הציע אלטרנטיבה אמיתית לטוויץ' לא לקהל ולא ליוצר התוכן. מעולה,שהחטיבה הזו תשקיע בדברים החשובים באמת לרוב המוחלט של הקהל שלה ואני מקווה ש-Live With PlayStation של סוני הבאה בתור. אם הן כל כך רוצות לדחוף לכיוון סטרימינג,שיעשו אינטגרציה יותר עמוקה עם טוויץ' לטובת אלו שזה חשוב להם וכולם יהיו מרוצים.
פיל לגמרי הימר לא נכון על הדיל ההזוי הזה עם נינג'ה,זה ממש כסף שהלך לפח.
מה שכן,אני לא ממש הבנתי אם עכשיו הם פשוט הולכים להחליף את מיקסר בפייסבוק גיימינג או שהם אשכרה הולכים לשחרר את השטות הזו לגמרי ממקומות כמו ה-OS של האקס בוקס לדוגמא.


לא חושב ש LIVE עם פלייסטיישן זה מקביל לזה בכלל, זה בסכ״ה HUB שמאגד את הסטרימים שעושים שחקני פלייסטיישן בטוויץ׳, יוטיוב ואחרים, אין פה תקציב מטורף או משהו שצריך לחסל, זה נראה לי די שטות שלא מזיזה לסוני כלום.

Re: חדשות גיימינג שוטפו

פורסם: 23 יוני 2020, 07:38
על ידי Laskin
טוב, ארבעת המשחקים האחרונים שלהם היו לאוקולוס אז לא מאוד מפתיע...

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 23 יוני 2020, 11:49
על ידי DrKeo
אז מי מחזיק בIP של האורדר? RAD? סוני? אני משער סוני?

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 23 יוני 2020, 13:03
על ידי Laskin
ממה שמצאתי באינטרנט - סוני הבעלים של הIP אבל RAD עברו איזה שינוי מנהלי והם רצו לקבל את הזכויות עליו בחזרה אליהם, אבל אין עדכון מאז

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 24 יוני 2020, 11:08
על ידי Laskin
רק תזכורת - היום ב-20:00 אמור להיות איזה "אירוע" של "הנוקמים" של סקוור.
ומחר, בשעה 19:00 נראה לי, והרבה יותר מעניין - אמור להיות אירוע של סייברפאנק.

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 24 יוני 2020, 12:53
על ידי sharonbn
כנראה בעקבות גל המחאה על אפלייה נגד שחורים, עלה בימים אלו גל (חדש) של גילויים על הטרדות מיניות, אפליה, מיזוגניה והומופוביה בתעשיית המשחקים
https://www.ynet.co.il/digital/technews ... /BynqnveR8
https://www.nytimes.com/2020/06/23/styl ... witch.html
זו כנראה תופעה חוצה תעשיות, ארצות, תרבויות
לא מבין, באמת כ"כ קשה לנו, גברים, לשמור על הבולבול במכנסיים?

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 24 יוני 2020, 13:36
על ידי DrKeo
sharonbn כתב:כנראה בעקבות גל המחאה על אפלייה נגד שחורים, עלה בימים אלו גל (חדש) של גילויים על הטרדות מיניות, אפליה, מיזוגניה והומופוביה בתעשיית המשחקים
https://www.ynet.co.il/digital/technews ... /BynqnveR8
https://www.nytimes.com/2020/06/23/styl ... witch.html
זו כנראה תופעה חוצה תעשיות, ארצות, תרבויות
לא מבין, באמת כ"כ קשה לנו, גברים, לשמור על הבולבול במכנסיים?

קפוץ לנושא "מאחורי הקלעים", אנחנו כבר עמוק בזה שם :)

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 25 יוני 2020, 16:05
על ידי swym
bling כתב:סווים, מה זה השטויות האלה שאין קטעי גיימפליי טובים לדרג באנצ׳רטד, ממתי תיסרוט לא נחשב לגיימפליי?
...
אפילו באנצ׳רטד 3 עולה לי לראש מעבר למטוס או לספינה וכל הסט פיסס גם את השלב של הבקתה הבוערת שנלחמים נגד אויבים בסביבה ההריסה הזאת, באנצ׳רטד 2 השלב של המסוק שכלל מיני קרב בוס ובניין מתפרק כשאתה נלחם נגד אויבים לכל אורכו, די עם השטויות כאילו זה לא נחשב ״לרגעים״ בגיימפליי, זה האמ אמא של הרגעים גם אם הם כוללים תסרוט.

זה נשמע כאילו לוקח לך תגובה אחת לשכוח מה כתבתי בתגובה הקודמת :)
"מה שזכור לטובה זה לא הקרבות, אלא הset-pieces ו"שלבי E3" שבעצם כל האימפקט שלהם הוא בצפיה של הדגמה חיה ולא של גיימפליי."
מהדוגמאות שאתה מביא בעצמך אתה ממחיש את הנקודה שלי: הגיימפליי המתוסרט באנצ'רטד מצויין ואכן הקפיצה בין בניינים בזמן שמסוק רודף אחריך היא חתיכת היילייט של הטרילוגיה ושל הדור הקודם בכלל, אבל זו לא זירת קרב מעניינת אלא הילייט חד פעמי - כזה שברגע שאתה מנסה לשחק בו פעם שניה אתה מגלה שאין בו שום וריאציה.
הרי גם אם תנסה לשחק את הקטע הזה בצורה הכי שונה שיש, הוא יהיה ב99% אותו הדבר הדיוק: לא משנה מאיפה תתקדם ולאן תקפוץ, אתה תקבל את אותה הcutscene של דרייק קופץ על אותה נקודה ברצפה או עף מאותו הפיצוץ באותו הרגע בדיוק. ואם תנסה לרגע לסטות אפילו בפרומיל מהמסלול אתה פשוט תקבל מסך של game over, כולל אם ביצעת קפיצה יותר נמוכה מהנפילה שדרייק חוטף בסצינת המעבר.
ובסופו של אותו מסדרון מתוסרט אתה תמצא את עצמך באותה זירה מצומצמת על הגג עם אותו המסוק, ובגלל שהדרך היחידה שלך לחסל אותו היא להשתמש בנשק ספציפי אז המפתחים גם היו חייבים לאפשר לך כמות בלתי מוגבלת של תחמושת לאותו הנשק. בפעם השניה שבה משחקים את השלב הזה אין שום stakes, ולמעשה יש בו רמת אינטראקטיביות פחותה משלב המסוק ש-Half Life 2 הציע כמה שנים קודם (גם הוא עם אותו בעיית עיצוב של תחמושת בלתי מוגבלת) - זה רק מוגש בעטיפה ויזואלית יותר יפה. כנ"ל גם שלב הרכבת שבאמת משלב בין כמה מהדברים הכי טובים שלמשחק יש להציע כולל אפילו שימוש נדיר בפלטפורמינג אופציונלי ועם משמעות, אבל בתכלס לא מציע משהו שלא ראינו כבר בשלב הרכבת של Timesplitters (ולמעשה אפילו פחות). כל הגרפיקה מסביב היא קוסמטיקה, כי בתכלס גם אם הרכבת היתה נוסעת ברוורס אז השלב היה בדיוק אותו השלב.
בקיצור, סט פיסז זה אחלה ואנצ'רטד עושה אחלה סט פיסז מתוסרטים. אבל מהצד השני אין בו כמעט קרבות מעניינים שמאפשרים לך גיוון במשחק.

bling כתב:למשל ביושוק - קלאסיקה לכל דבר וממש אין לי בראש דירוג של encounters משם שלא כוללים תסרוט כלשהו/אווירה/סיפור/עיצוב של סביבה וכו׳ וכו׳ וכו׳

האמת היא שביושוק בהחלט נכנס לקטגוריה של משחק שהרגעים הכי חזקים שלו הם הרגעים המתוסרטים, כאלו שחושפים לך עולם מדהים או טוויסט מטורף בעלילה, או דמות פסיכית כזו אור אחרת. זה גם בהחלט משחק שבערך כולם מציינים לרעה את קרב הבוס האחרון שלו (מצד שני, אחרי קרבות הבוס באנצ'רטד הוא עוד יוצא בסדר).
אבל אפילו בביושוק יש כמה קטעים מעולים שהם נטו גיימפליי (מהראש, משחק שלא שיחקתי בו כבר עשור): המפגש הראשון עם כל ספלייסר חדש כמעט והצורך ללמוד תוך כדי תנועה איך להתמודד איתו, הקרב עם סטיינמן ב-medical pavilion, ההתמודדות עם הביג דאדי הראשון כשאתה עדיין חלש וצריך לטמון מלכודות ולפרוץ להתקני אבטחה כדי שיהיה לך סיכוי, הקרבות המאוחרים יותר שבהם אתה כבר יכול לגרום לביג דאדיז ולספלייסרס להילחם אחד בשני - יש ממה לבחור. ובנוסף לכל אלו הקטע הוא שביושוק גם מאפשר לך לבחור את הקרבות שלך וגם מציב לך ארגז כלים די גדול של נשקים ויכולות מיוחדות כדי שתוכל לבחור מביניהם. שתי ריצות על השלב של ארקדיה כנראה שיניבו תוצאות ממש שונות (וכיפיות).

bling כתב:אגב בתקופה של GTA על הפס2 היה משחק קטן ששמו רזי 4 שגרם למערכת הירי שם להרגיש כאילו היא בת 30 שנה. אבל את האמת כל משחק סביר עם מכניקת ירי היה בכמה רמות מעליו מהבחינה הזו, בין אם ברמת המכניקה עצמה או בהרגשה. הירי ב GTA על הפס2 גם ביחס לזמנו היה מחורבן אבל זה באמת מובן בסכ״ה. היום עם משחקי רוקסטאר מודרנים ההבנה כלפי העניין הזה ירדה בהרבה ואני באמת מקווה ש GTA6 ירגיש כבר כמו משחק גוף שלישי מהודק ומודרני כמו שצריך להיות.

רזי 4 יצא ב2005, ו-GTA III יצא בשנת 2001.... יחי ההבדל הקטן. מסכים שבשנת 2005 מערכת הירי של GTA SA (שלא השתנתה הרבה) כבר הרגישה מיושנת, אבל מצד שני זה היה המצב של רוב משחקי העולם הפתוח שאז עוד נקראו פשוט "תואמי GTA" ולא באמת הציעו מערכת ירי טובה משמעותית (אני חושב שהכי טובה בדור ההוא היתה כנראה של Mercenaries).
מערכת הירי של רזי 4 עם שליטת הטנק המגוחכת שלה לעומת זאת היתה מיושנת בערך שנה אחרי שהיא יצאה - ככה שבטח שזו לא הדוגמא שהייתי מביא, מה גם שלא ברור לי הקשר כי לא דיברנו בכלל על משחקי הדור ההוא.

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 26 יוני 2020, 09:05
על ידי bling
Here we go again...

אתה יכול עד מחר להוריד מהקטע של הסט פיסס כגיימפליי לגיטימי אבל זה לא יעזור, זה עדיין אחלה של גיימפליי שאנשים נהנים לחזור עליו שוב ושוב ושוב.

השלב של הרכבת זה דווקא דוגמא לשלב שבו יש התעמתות מגניבה עם אויבים בסביבה דינמית ושלא קשור בהכרח רק לפיצוצים ובלאגנים שקורים שם. זה שלב קלאסי שמעוצב בצורה מעולה.

אני אתן לך עם ביושוק את הקטע שאתה מתעמת עם ביג דדי לראשונה כמשהו חזק שקשור לגיימפליי שקורה שם סבבה, למרות שזה יותר מקביל לשלב בוס מאשר עיצוב encounters מטורף שכולם זוכרים. כל שאר הדברים שציינת לגבי ביושוק אלו דברים של גיימפליי שוטף, המשחק מציע ארגז כלים מסויים שזה סגנון גיימפליי שונה פשוט אבל אף אחד לא יזכור איזה encounters ספציפיים ובלתי נשכחים מהשלבים שם, זה הכל גיימפליי שוטף שקיים גם במשחקים כמו TLOU שגם מציעים ארגזי כלים שכאלו (במיוחד בהמשך) אבל לא בהכרח מצביעים על עיצוב יוצא דופן של ״זירות קרב״ כמו שהגדרת את זה. כל רשימה של הטופ של הרגעים שקורים ברבים מהמשחקים האלה תהיה סביב עיצוב ותסרוט ופחות שלב אייקוני מבחינת arena.

זה שאנצ׳רטד הוא יותר אקשן גוף שלישי ישיר שכזה זה עומד לרעתו? לא מבין. יש המון משחקים עם אקשן ישיר ושנחשבים לאדירים ולקלאסיקות, לא כל משחק חייב להציע גיימפליי עם אלמנט סאנדבוקס כדי שייחשב למוצלח.

בנוגע ל GTA, כמו שאמרת בעצמך הוא יצא לאורך כל הדור ועדיין היה תקוע עם מערכת ירי מימי הפס1, אין ספק שהרגיש משלב מסויים מיושן מאוד בקטע הזה אבל החבילה הכוללת היתה חסרת תחרות אז אי אפשר היה להתלונן יותר מדי. בערך מה שקורה עם GTA5 שמרגיש די רע בהרבה מהאלמנטים שלו אבל מציד חבילה כוללת מטורפת.

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 27 יוני 2020, 09:55
על ידי Laskin
חדשות רנדומליות מהיממה האחרונה:

- יוביסופט התחילה להעיף אנשים הביתה, כולל כמה ״בכירים״ שם, בגלל תלונות כאלה ואחרות. שרייר צייץ שהעובדים לא מאמינים שהם יישארו בחוץ ופתח ״מלשינון״ פרטי בעניין.

- טוויץ׳ גם כן ממשיכה להעיף אנשים מהפלטפורמה שלה, הכי בולט ברשימה - ד״ר דיסריספקט. הם לא סיפרו אפילו הסבר לזה... והבנתי שזה לא באן זמני אלא קבוע. אני חושב שהוא אולי הטוויצ׳ר הכי פופולרי, זה הזוי שהם לא סיפקו את הסיבה עדיין.

- דיסקו אליסיום יקבל אדפטציה לסדרת טלוויזיה בבימויו של הבמאי של הסרט של סוניק שיצא לאחרונה.

- סקוור אניקס אומרים שיש להם כמה משחקים נוספים שיכריזו עליהם ביולי ובאוגוסט... מעניין אם יש למיקרוסופט בלעדי :)

- בסייברפאנק יהיו 5 סוגים שונים של שיער ערווה שניתן לבחור ביצירת הדמות. סוף סוף משחק שיוכל באמת לייצג את כולנו נאמנה.

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 27 יוני 2020, 14:49
על ידי swiss-the-engine
אחלה עדכון אני חייב לומר

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 27 יוני 2020, 15:06
על ידי Klayman
swiss-the-engine כתב:אחלה עדכון אני חייב לומר


מסכים

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 27 יוני 2020, 15:41
על ידי DrKeo
swiss-the-engine כתב:אחלה עדכון אני חייב לומר

עם דגש על הערווה.

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 27 יוני 2020, 16:01
על ידי bling
גם אותי הקטע הזה קרע :D

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 27 יוני 2020, 16:53
על ידי Laskin
אפשר גם למקם את נקודת הג׳י של הדמות שלך בלמעלה מ-12 מיקומים שונים בעומק ומסביב לאיזה חור שתבחרו

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 27 יוני 2020, 18:18
על ידי bling
:oops:

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 27 יוני 2020, 19:16
על ידי swiss-the-engine
לאסקין הלך רחוק

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 27 יוני 2020, 23:49
על ידי bozeman
האם זה אומר שתהיה מספרה לעיצוב כמו בויצ'ר?

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 29 יוני 2020, 18:40
על ידי Laskin
יש ״דאגה״ בתוך וורנר ובקרב מעריצים, שהציונים האיומים ו נוראיים של JKR יפגעו בהצלחה של המשחק של הארי פוטר, שמיועד לסוף שנה הבאה וייחשף כנראה באוגוסט.
אני כותב ״דאגה״ כי זה ברור לגמרי שהעניין הזה לא באמת מפריע להרבה אנשים, אלא פשוט לאנשים מאוד קולניים באינטרנט, הרי היא לא באמת צייצה שום דבר רע, פשוט אמרה שגבר זה גבר ואשה זו אשה וזהו בערך. היא עדיין תומכת הטראנסים ומה לא, פשוט לא הלכה עם הטירוף המוחלט הזה עד הסוף, אז היא נאצית וצריך להחרים כל מה שקשור אליה ולמחוק את הארי פוטר מספרי ההיסטוריה של ז׳אנר הפנטזיה.
גם שרייר דיבר על כך שהמפתחים מודאגים ופחות מתלהבים... בחיי, איזה עולם דפוק.

https://www.vg247.com/2020/06/29/harry- ... nche-2021/

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 30 יוני 2020, 20:01
על ידי DrKeo
זה העורך של GI, מעניין איזה חשיפה הם מפילים היום:

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 30 יוני 2020, 20:41
על ידי Kazz
שהוא עוזב. ציוץ שמסמל את חלק מהבעיות בעיתונאות.