עמוד 4 מתוך 167

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 23 פברואר 2020, 14:06
על ידי Stick
אגב בנושא הזה של EA ויד הברזל שלהם, דווקא ליוביסופט נפל האסימון ובשקט בשקט הם מנהלים די מהפכת מדיניות.
כבר אחרי ACU בתחילת הדור הם הבינו שזה מעט בעייתי לשחרר משחקים שבורים לגמרי (תודה באמת...), אבל לאחרונה, ובעיקר בזכות הכשלון הגדול של GR:W 2 (שאני מניח שלא היה גדול יותר מזה של ME או אנתם), הם כידוע דחו את *כל* המשחקים שלהם להמשך השנה, למועד לא ידוע.
לפי הדיווחים הם גם ביטלו פרויקט מהצוות של WD2 שכבר היה בפיתוח 3 שנים, והם מתייחסים להכרזת התאריכים המעודכנים למשחקים האלו ממש כ'חשיפה מחודשת' של המשחקים.
מה שקרה אצלם זה שהם הבינו שכל המשחקים שלהם די זהים, אז כביכול הדחיה נועדה כדי להבדיל את המשחקים זה מזה, אבל כמובן שגם כדי ללטש ולהביא בסוף מוצר טוב ככל שניתן.
אומרים שכעת יש ביוביסופט חוק ברזל אחד - לכל משחק חייב להיות פיצ'ר מרכזי מאוד וייחודי, שיהיה קל לזהות ויבדיל אותו מכל משחק אחר שהם מוציאים. לכן משחקים שלא הצליחו להציג תמונה כזו פשוט בוטלו (יש משחק rpg שהיה די מוקדם בפיתוח ובוטל, כנראה מתוך דמיון לAC החדשים שהם מותג חזק בהרבה. והמשחק ההוא שהיה בפיתוח 3 שנים היה כנראה דומה מדי לדיוויז'ן).

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 23 פברואר 2020, 14:21
על ידי DrKeo
Stick כתב:אגב בנושא הזה של EA ויד הברזל שלהם, דווקא ליוביסופט נפל האסימון ובשקט בשקט הם מנהלים די מהפכת מדיניות.
כבר אחרי ACU בתחילת הדור הם הבינו שזה מעט בעייתי לשחרר משחקים שבורים לגמרי (תודה באמת...), אבל לאחרונה, ובעיקר בזכות הכשלון הגדול של GR:W 2 (שאני מניח שלא היה גדול יותר מזה של ME או אנתם), הם כידוע דחו את *כל* המשחקים שלהם להמשך השנה, למועד לא ידוע.
לפי הדיווחים הם גם ביטלו פרויקט מהצוות של WD2 שכבר היה בפיתוח 3 שנים, והם מתייחסים להכרזת התאריכים המעודכנים למשחקים האלו ממש כ'חשיפה מחודשת' של המשחקים.
מה שקרה אצלם זה שהם הבינו שכל המשחקים שלהם די זהים, אז כביכול הדחיה נועדה כדי להבדיל את המשחקים זה מזה, אבל כמובן שגם כדי ללטש ולהביא בסוף מוצר טוב ככל שניתן.
אומרים שכעת יש ביוביסופט חוק ברזל אחד - לכל משחק חייב להיות פיצ'ר מרכזי מאוד וייחודי, שיהיה קל לזהות ויבדיל אותו מכל משחק אחר שהם מוציאים. לכן משחקים שלא הצליחו להציג תמונה כזו פשוט בוטלו (יש משחק rpg שהיה די מוקדם בפיתוח ובוטל, כנראה מתוך דמיון לAC החדשים שהם מותג חזק בהרבה. והמשחק ההוא שהיה בפיתוח 3 שנים היה כנראה דומה מדי לדיוויז'ן).

אם זה נכון זה מהלך חכם. בסוף משחקי AAA איכותיים מקבלים היום כמעט תמיד את התגובה הפיננסית שמגיעה להם. אם לפני 20 שנים יכלת להוציא AAA ממש איכותי והוא היה לא נמכר ומת, היום אם מוציאים AAA באמת איכותי רוב הסיכויים שילך לו במינימום בסדר ורוב הסיכויים שילך לו ממש טוב. האמת שאני לא זוכר AAA סופר איכותי שלא היה לפחות הצלחה מתונה בשנים האחרונות.

ספציפית בנוגע ליובי, המשחקים שלהם לגמרי צריכים את זה, לי למשל אין כבר כוח למשחקי יוביסופט ולא קניתי אחד כבר די הרבה זמן בזמן שלפני עשור הייתי קונה אותם על ימין ועל שמאל. הם לגמרי צריכים את זה.

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 23 פברואר 2020, 14:25
על ידי Laskin
כן, יוביסופט מתחילים לכאורה לעשות שינויים גדולים בחצי שנה האחרונה... מקווה שזה ישתלם להם.
כשהכריזו על GODS AND MONSTERS לפברואר 2020 אני ממש, ממש חששתי, וזה היה נשמע כמו תרמית בשביל המשקיעים שלהם.

גם לי כבר נמאס מהמשחקים שלהם בערך כבר מתחילת הדור הזה.

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 23 פברואר 2020, 15:13
על ידי DrKeo
להתחשב בזה שGODS AND MONSTERS אמור להיות חיקוי BOTW, אני ממש מחכה למשחק הזה אבל הוא לגמרי צריך כמה שיותר זמן בתנור. אתה לא מתחרה באחד המשחקים הכי טובים בדור האחרון, ועוד אחד עם רמות איכות של נינטנדו, בפיתוח מהיר של 18 חודשים כאילו אתה מנסה לעשות עוד COD או AC. כלומר אפילו נינטנדו בעצמם עושים עכשיו "עוד BOTW" עם BOTW2, ולהם יש כבר מנוע מוכן, עולם בנוי, אנימציות במקום, אוייבים, מכניקות מוכנות וכודמה. כלומר בתאוריה יש להם כלום עבודה ביחס לחבר'ה של GODS AND MONSTERS ועדין הם עובדים על BOTW 2 כבר שנים (אנחנו כבר בנקודת ה-3 שנים והמשחק לא באופק) עם צוות של מאות אנשים. אז תוך 18 חודשים להביא מתחרה לזה בלי שום בסיס? משחק מאפס? באמת שיהיה להם בהצלחה. אני מקווה שמדובר בפרוייקט של מינימום 4 שנים.

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 23 פברואר 2020, 15:43
על ידי bling
אני גם מקווה שמה שסטיק אמר על יובי נכון. המשחקים והסגנון שלהם כבר יצא מכל החורים, כבר אין בכלל התרגשות לקראת הכרזות של יוביסופט, הכל מרגיש כמו MEH אחד גדול.

הריגוש הכי גדול לקראת הדור הבא זה לראות את הטכנולוגיה שלהם כי בזה הם תמיד טובים אבל מבחינת תוכן הם מעוררי פיהוק.

אני שמח שהם מודעים לכך ושהם פועלים לשנות את זה, אני בטוח שכל המהלך הזה הגיע בעקבות מכירות נמוכות של חלק מהמותגים הגדולים שלהם בשנים האחרונות, הדיוויזיה 2, ווילדלאנדס 2, WD2 פאר קריי ואחרים היו נפילה גדולה ביחס לקודמים גם מבחינה מסחרית. יובי הבינה שגם לקהל עצמו כבר נמאס מהגימיקים שלהם.

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 23 פברואר 2020, 17:35
על ידי idan
חוץ ממריו וארנבים ואיזה 10 שעות ב ac origins לא זוכר אם בכלל שיחקתי משחק של יוביסופט בדור הזה.. זה יהיה נחמד אם הם ישנו כיוון או לפחות יוציאו מהבוידעם את ספלינטר סל, הנסיך הפרסי וריימן (גם המשך ל Legends וגם משחק בתלת מימד בבקשה).

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 23 פברואר 2020, 18:19
על ידי BiA
גם לי היה בדור הזה 0 עניין במשחקים שלהם חוץ מסיג', אחד המשחקים הבריאים שלהם שממשיך לזכות בשבחים וכנראה בצדק אבל פשוט לא יצא לי לשחק. כל השאר פשוט נראה meh.

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 23 פברואר 2020, 19:29
על ידי Stick
הם פשוט חברה ענקית, ומחברות כאלו אנו מצפים להוביל את התעשייה. והם אכן עשו זאת גם בדור הps2 וגם בדור הps3. אבל בדור הזה? כלום. אפס. גם המשחקים היותר טובים שלהם (חיבבתי את שני הAC החדשים, לאחר הריבוט הרך) הם לא יותר מאשר חיקוי המגמות בתעשייה.
אנשים אוהבים לעשות בעיקר בלאגן בלי חשיבה בעולם פתוח? WD הופך להיות אחד כזה. הוויצ'ר זה משחק עולם פתוח שממש הצליח? AC מחקה אותו. FC 3 הצליח? כל משחק עם FC הוא בערך אותו משחק מאז (כאילו... בחייאת, הם הצליחו לגרום למשחק בתקופת האבן להיות לא כל כך שונה ממנו).
זו הבעיה שלהם, רוב המשחקים שלהם לא רעים בכלל וחלקם אפילו טובים, אבל כשאתה חברה כל כך גדולה מצפים ממך להוביל ולהמציא, לא רק לחקות. וכשאתה רק מחקה - זה פשוט לא מעניין.
אומרים שGR:W 2 באמת היה קטסטרופה, ולפי הדיווחים זה המשחק שהעיר אותם. אני לא יודע, לא שיחקתי בו, אבל גם אם כן הרמה בסטנדרטית שלהם יותר גבוהה ממנו והוא היוצא מן הכלל.
ובכל זאת, אם הוא יגרום להם להעלות את הרמה ולממש את הפוטנציאל שבכוח העצום שלהם - זה רווח אדיר לכולנו. בדור הנוכחי הם בעיקר עבדו על אוטומט והיו במצב שינה.

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 23 פברואר 2020, 19:35
על ידי omerkot
idan כתב:חוץ ממריו וארנבים ואיזה 10 שעות ב ac origins לא זוכר אם בכלל שיחקתי משחק של יוביסופט בדור הזה.. זה יהיה נחמד אם הם ישנו כיוון או לפחות יוציאו מהבוידעם את ספלינטר סל, הנסיך הפרסי וריימן (גם המשך ל Legends וגם משחק בתלת מימד בבקשה).

תום קלאנסי מת לפני לא מעט שנים ומאז הם לא שחרור ספלינטר סל.
ריימן מיצה את עצמו מזמן ואנחנו בעידן מנוכר לפלטפורמרים.
והנסיך הפרסי עלה לאחרונה לעולם שכולו בתולות.

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 23 פברואר 2020, 19:38
על ידי DrKeo
אני בספק אם יש קשר בין טום קלנסי לזה שלא יוצא ספלינטר סל להתחשב בזה שחצי מהמשחקים של יוביסופט מבוססים על פרנצ׳ייזים של טום קלנסי כמו גוסט ריקון או ריינבו 6 :)

אני בעד להחזיר את הנסיך, אני יודע שAC ניסה להרוג אותו אבל אני חושב שAC כבר הגיע למחוזות רחוקים מאוד ממנו ועולם התקדם בתחןם הגוף שלישי שהגיע הזמן לחדש. אבל בבקשה שיקחו השראה מחולות הזמן ולא מהמשחק האחרון.

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 23 פברואר 2020, 21:01
על ידי idan
מעבר לנינטנדו שזה מובן מאליו, בשנים האחרונות דווקא יש התעוררות בז'אנר - בטח בדו מימד עם המון משחקי אינדי ומגהמן וסוניק חדשים, וגם בתלת מימד עם אסטרו בוט ומשחק מהיוצרים של בנג'ו והרימייקים של קראש וספיירו שמכרו יפה מאוד, כל כך יפה במקרה של קראש שלפי השמועות אקטיוויז'ן נתנו אור ירוק למשחק חדש וזה אחרי שהפרנצ'ייז כבר היה קבור עמוק באדמה.
ריימן לג'נדס הנהדר שיצא בסוף הדור הקודם התקבל יפה מאוד עם ממוצע 92 והמשחק תלת מימד האחרון היה לפני איזה 20 שנה ככה שאני לא בטוח בקשר למיצוי וגם לא הייתי ממהר להספיד את סיכויי ההצלחה של קאמבק כזה, בטח לא אם מישל אנסל יעבוד עליו. מצידי אגב שיחליפו קמע, ריימן זה לא העיקר כאן, אני פשוט מעדיף משחק צבעוני, יצירתי ושמח מאשר מה שהם עושים היום.

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 24 פברואר 2020, 09:03
על ידי sharonbn
אני הייתי שמח אם היה יוצא הוב 2

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 25 פברואר 2020, 20:51
על ידי Laskin
שלשום, אחרי סוני - גם קוג׳ימה הודיע שהוא מבטל את ההשתתפות של הסטודיו שלו בGDC בגלל הקורונה...

ועכשיו - גם EA ביטלה.
וזה רק מחמיר, מעניין מה יקרה לE3

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 25 פברואר 2020, 22:11
על ידי bling
גם ככה E3 קיבלה מכה קשה בשנתיים האחרונות עם ההיעדרות של סוני, דבר כזה יכול ממש לסכן את הקיום שלה ואם השנה היא תתבטל זה יכול ליצור כדור שלג שיגרום לך בכלל להיעלם לכמה שנים או יותר.

אגב ביטול של EA ב E3 השנה דווקא יכול להחזיר את העניין בה :idea:

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 25 פברואר 2020, 22:36
על ידי omerkot
התערוכות האלה הם שריד לעולם שכבר לא קיים. המציאות של היום פשוט לא צריכה את החיבור הזה של כולם באותו מקום בשביל לחבר בין אנשים.
לתערוכות האלה יש מחיר גבוה וזה הולך ונהיה יותר ויותר קשה להצדיק אותו, גם בלי התירוץ של הקורונה.

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 26 פברואר 2020, 00:44
על ידי DrKeo
כמו שעומר אמר, איזה ערך אמיתי יש ל-E3? מסיבת עיתונאים סוני יכולה לעשות באולם סוני בניו יורק ומיקרוסופט באולם מיקרוסופט בלוס אנג'לס ויש בהם גם חדרי ישיבות כך שגם פגישות פרטיות עם עיתונאים עם הדגמות גיימפליי הן יכולות לעשות בדיוק כמו ב-E3. דוגרי, מי מאיתנו בכלל ידע? הרי אנחנו לא שם, אין לנו מושג אם משדרים לנו את התצוגה של סוני מבמה ב-E3 או מהאולם שלהם בניו יורק. מהלך כזה גם יתן לחברות פוקוס, אף פעם לא הבנתי איך מיקרוסופט למשל משלימה עם זה שיש לה מסיבת עיתונאים ו-5 שעות מאוחר יותר סוני גם מגיבה לכל מה שהם עשו וגם גונבת להם את כל הבאזז התקשורתי. חברות כאלה צריכות להיות במכרז מעגל החדשות בלי שגונבים להן את אור הזרקורים אחרי כמה שעות.

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 26 פברואר 2020, 07:30
על ידי bling
קיאו לסוני אין באמת זמן ב 5 שעות להגיב לכל מה שמייקרוסופט עושה, אלו דברים שמוכנים חודשים או במינימום שבועות מראש.

הם כן יכולים לאלתר משהו בקטנה, אם אני לא טועה הסרטון הוויראלי המפורסם של יושידה והבחור השני שמעבירים עותק של קילזון מיד ליד נעשה בצורת אלתור מהירה אבל לרוב הכל נקבע מראש.

אני מבין את מה שאתה ועומר אומרים, יש בזה היגיון עסקי לעשות אירוע משל עצמך ובמנותק ואני מסכים שיותר קשה לבלוט על רקע כל התחרות שם אבל אי אפשר להכחיש ש E3 היה כלי הייפ סופר אפקטיבי במשך שנים על גבי שנים גם פוסט עידן החיבוריות והרשתות החברתיות וכו', פשוט כלי עצום של הייפ.

תראו כמה טריילרים וסרטונים יצאו משם עם מליוני צפיות וכמה מיינדסטס נקבעו באותו המעמד, יש משחקים שאת כל ההצלחה שלהם בערך הם חייבים לתערוכה הזו כמו WD למשל שהוא משחק סופר בינוני שקיבל בזכותה הייפ של כמעט GTA חדש (כנל הדיוויזיה, דסטיני ואני יכול להמשיך עוד ועוד)

מצחיק אותי שדווקא סוני שהתערוכה הזו הכי שימשה אותה לאורך רוב ההיסטוריה ושהשיגה בזכותה כל כך הרבה PR חיובי אחרי שמחצה את המתחרות שלה, דווקא היא מחליטה לנטוש.

ובואו, בלי להכניס היגיון עסקי לשיחה, זו באמת חגיגה ענקית שלא יהיה כמוה אם כל אחת תדחוף איזה טריילר לאינטרנט בנפרד (גם אם יעשו שעון ספירה לאחור וחגיגה סביב אותו הטריילר זה עדיין מעפן ביחס להתרגשות של צפייה בלייב עם איזה משפט "one more thing" מקדים ואחרי מופע שלם של טריילרים שהקדימו אותו) , זה פשוט לא יהיה זה עוד.

מבחינתי E3 זה היה משהו שהייתי מחכה לו כל השנה כמו שחובב ספורט מחכה לסדרת גמר ב NBA וקם בשבילה ב 3 בבוקר וגם אם למחרת צריך לעבוד הוא הולך עייף אבל מרוצה. זה הכי קרוב לאירוע ספורט בעולם הגיימינג לחובבי התעשייה, פשוט עצוב שזה הולך להגמר מתישהו. חלק ענקי מהפן הזה של מחוץ למשחק עצמו של התחביב שכולל מעקב אחרי חדשות, הייפ, קהילתיות וכו' הולך לההרס בצורה משמעותית ביום שזה יקרה.

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 26 פברואר 2020, 08:12
על ידי Laskin
פייסבוק רכשה את החברה שיצרה את Asgard’s Wrath

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 26 פברואר 2020, 08:36
על ידי Klayman
ממשיכה למצב את oculus כפלטפורמה העיקרית והרלוונטית ל vr.

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 26 פברואר 2020, 13:06
על ידי kririn
E3 התחילה במקור כתערוכה מסחרית לתעשיית המשחקים
במקור זה בכלל לא נועד ללקוחות הקצה
זה הגיע בשלב מאוחר יותר בגלל העניין שזה יצר
החשיפות של חומרה חדשה ומשחקים חדשים
נועדו במקור למכור אותם לספקים ולמשוך משקעים ,ולא כפרסום
לקהל הרחב ,זה נוצר בגלל העניין של חומרה חדשה ומשחקים חדשים

היום שמידע עובר במהירות דרך האינטרנט בסרטונים אפילו של 4k
מה הצורך של e3 לקהל הרחב ?

היכונו עשתה בשכל עם הדירקט זיוני אחריה
אז כן זה יותר משעמם ,יש פחות הפצצות של מידע בכל דיירקט לאומת e3
אבל זה הרבה יותר רלוונטי לצרכנים בפועל
מי שמעניין אותו אנימל קרוסינג החדש לדוגמה ,קיבל הרבה מידע
לפני היציאה
אותי לא עניין אז דילגתי

דברים בסגנון e3 עדין יכולים להתקיים במתכון המקורי
זאת אומרת לעסקים
פגישות עם מנהלי מחלקות רכש לדוגמה
להציג להם מוצרים חדשים ולסגור מחירים והזמנות
למשוך השקעות לטכנולוגיה חדשה
וכו וכו
דברים שהציבור עדין לא צריך להיות חשוף אליהם

מישהו באמת חושב שסוני ומיקרוסופט לא מדברים לדוגמה עם בכירים בוולמרט על הזמנות לקונסולות דור הבא לדוגמה ?

שמחיר קונסולה חדשה מינסטרים נחשף לציבור הרחב
תיהיו בטוחים שחברות מכירה גדולות יודעות כבר את המחיר
ושם e3 יכולה להתקים

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 26 פברואר 2020, 13:39
על ידי DrKeo
bling כתב:קיאו לסוני אין באמת זמן ב 5 שעות להגיב לכל מה שמייקרוסופט עושה, אלו דברים שמוכנים חודשים או במינימום שבועות מראש.

הם כן יכולים לאלתר משהו בקטנה, אם אני לא טועה הסרטון הוויראלי המפורסם של יושידה והבחור השני שמעבירים עותק של קילזון מיד ליד נעשה בצורת אלתור מהירה אבל לרוב הכל נקבע מראש.

אני מבין את מה שאתה ועומר אומרים, יש בזה היגיון עסקי לעשות אירוע משל עצמך ובמנותק ואני מסכים שיותר קשה לבלוט על רקע כל התחרות שם אבל אי אפשר להכחיש ש E3 היה כלי הייפ סופר אפקטיבי במשך שנים על גבי שנים גם פוסט עידן החיבוריות והרשתות החברתיות וכו', פשוט כלי עצום של הייפ.

תראו כמה טריילרים וסרטונים יצאו משם עם מליוני צפיות וכמה מיינדסטס נקבעו באותו המעמד, יש משחקים שאת כל ההצלחה שלהם בערך הם חייבים לתערוכה הזו כמו WD למשל שהוא משחק סופר בינוני שקיבל בזכותה הייפ של כמעט GTA חדש (כנל הדיוויזיה, דסטיני ואני יכול להמשיך עוד ועוד)

מצחיק אותי שדווקא סוני שהתערוכה הזו הכי שימשה אותה לאורך רוב ההיסטוריה ושהשיגה בזכותה כל כך הרבה PR חיובי אחרי שמחצה את המתחרות שלה, דווקא היא מחליטה לנטוש.

ובואו, בלי להכניס היגיון עסקי לשיחה, זו באמת חגיגה ענקית שלא יהיה כמוה אם כל אחת תדחוף איזה טריילר לאינטרנט בנפרד (גם אם יעשו שעון ספירה לאחור וחגיגה סביב אותו הטריילר זה עדיין מעפן ביחס להתרגשות של צפייה בלייב עם איזה משפט "one more thing" מקדים ואחרי מופע שלם של טריילרים שהקדימו אותו) , זה פשוט לא יהיה זה עוד.

מבחינתי E3 זה היה משהו שהייתי מחכה לו כל השנה כמו שחובב ספורט מחכה לסדרת גמר ב NBA וקם בשבילה ב 3 בבוקר וגם אם למחרת צריך לעבוד הוא הולך עייף אבל מרוצה. זה הכי קרוב לאירוע ספורט בעולם הגיימינג לחובבי התעשייה, פשוט עצוב שזה הולך להגמר מתישהו. חלק ענקי מהפן הזה של מחוץ למשחק עצמו של התחביב שכולל מעקב אחרי חדשות, הייפ, קהילתיות וכו' הולך לההרס בצורה משמעותית ביום שזה יקרה.

אולי סוני לא יכולים לבנות את המסיבה שלהם ב5 שעות, אבל הם כן יכולים לשנות טקסטים ומסר ובדברים כמו מחיר קונסולה למשל הם יכולים להכין שתי אופציות וללכת עם ההגיוני יותר אחרי המסיבה של מיקרוסופט.

בנוגע להתלהבות סביב E3, אני מסכים. אבל מצד שני, אם יוני חהפוך לסוג של ״חודש מסיבות״ אז לדעתי ההתלהבות תשמר. לעומת זאת אם זה יתחיל להפרש מסביב לשנה ורובם יהיו סוג של נינטנדו דירקט אז אין ספק שזה ירגיש כאילו משהו חסר.

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 26 פברואר 2020, 15:48
על ידי kririn
דרקו ההתלהבות הראשונית ,הרבה פעמים נגמרה באכזבות
וזה בגלל דחיות השקה או ביטולים או מוצר שלא יצא כפי שציפו שיצא
ויש הרבה דוגמאות ,לדוגמה העיקוב בהשקת הn64 בזמנו
או איך יצא קילזון 2 לאומת איך שהוצג ב e3
ויש הרבה דוגמאות כאלו

עם יש הכרזות על מוצרים קרובים להשקה,ולא חושפים משחקים וחומרה רחוקים מההשקה
יש פחות בעיות מבחינת הצפיה

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 26 פברואר 2020, 15:57
על ידי Laskin
גם קאפקום, CDPR ואחרים מבטלים את ההופעה שלהם בPAX בשבוע הבא
איזה באסה למארגנים... למרות שהפעם אני קצת שמח לאיד, בגלל מה שהם עשו לקולין מוריארטי בשנה שעברה (ביטלו את ה״מפגש״/לייב פודקאסט שלו ברגע האחרון, מטעמים פוליטיים, לכאורה).

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 27 פברואר 2020, 19:21
על ידי DrKeo
ועכשיו אולי הביטול הכי גדול בגלל קורונה, מיקרוסופט ויוניטי מבטלים את ההשתתפות בGDC.

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 27 פברואר 2020, 22:16
על ידי DrKeo
והנה, אפיק בטלו, אין אנריל בGDC. לדעתי GDC גמורה.