This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
InterAl כתב:זה לא תמיד נכון. למשל, בדרגון אייג' 1 (וגם 2) המיין קווסט הוא מהעיקר, הסייד קווסטס בררה. כנ"ל בפליינסקייפ טורמנט ובעוד לא מעט אחרים.
InterAl כתב:לא יודע אם זה נכון אפילו לרוב... חושב שברוב המשחקים המיין קווסט הוא העיקר והסייד קווסטס הם משניים. גם אם תסתכל על bioware בלבד זה המצב. קוטור, ג'ייד אמפייר, דרגון אייג', ME1/3 - אצל כולם המיין קווסט הוא העיקר. כן, יש משחקים כמו BG, אלדר סקרולס ו-ME2 ששם זה הפוך, אבל לא חושב שהם מייצגים את הרוב.
ובכל מקרה, גם אם המיין קווסט הוא לא העיקר, אם הוא גרוע או לא מספק - זה מוריד המון מערך המשחק לדעתי. נהנתי מ-ME2 אבל התאכזבתי ממש מהסיפור הראשי. כל האפיות אמורה להיות בסיפור הראשי, ו-ME זאת סדרה סופר אפית. הסייד קווסטס היו עשויים מאוד טוב, אבל הם היו מאוד אישיים ורגשניים... לא היתה שם אפיות ממש.
InterAl כתב:פליינסקייפ משחק על הפנים. זה בקושי משחק למען האמת, יותר כמו ספר אינטרקאטיבי (עם אינטראקטיביות נמוכה ומדומה מאוד), וגם אם אתה לא מסכים, בטח תסכים שהמיין קווסט הוא העיקר שם, לא הסייד.
ME2 הוא שיפור ענק בגרפיקה וגיימפליי. לא מבחינת העלילה, העולם, הלור והמיין קווסט. ובתכלס, אנשים משחקים ב-ME בשביל הדברים האלה, לא בשביל הגיימפליי. אם גיימפליי הוא מה שמעניין אותך, יש משחקים טובים בהרבה. את ME1 סיימתי 3 פעמים, את 2 סיימתי כשיצא ולא חזרתי אליו מאז (אבל כן שיחקתי ברוב ה-DLC, הם היו לא רעים ברובם).
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 184 אורחים