אני גם חושב שזה נתן הרגשה מיוחדת לסשנים ארוכים - ואתה לפחות יכול להצדיק את ההחלטה לשים 30 שעות בוואן שוט בכך שזה מכסה את כל הנקודות האפשריות שבהן שחקן יכול להכנס ולצאת מהמשחק וכך להבטיח לו 'חווית וואן שוט' בלי לחייב אותו לשחק בצ'אנקים מסוימים. משחק חדש, ממש עם גראפיקה חדשה ושנים שעוברות על הדמויות ו, כאילו ממש רשמית משחק חדש, סביר שזו נקודה שחלק גדול כן יעצור בה בכל מקרה
.
אבל בכל מקרה אם כבר אמרת, אני לא חושב שהעובדה שהם הראשונים שניסו והצליחו (לפחות בקנה מידה הזה) בהכרח אומרת שזה היה מושלם, היו כמה דברים שלדעתי פגעו במה שהם ניסו לעשות. וכן, העובדה שוואן שוט במשחק של 30 שעות זו חוויה פחות 'שלמה', מן הסתם, מוואן שוט של נגיד עד 4 שעות. ולא זה לא אומר שהייתי מעדיף משחק ממש קצר או שהוואן שוט 'מיותר' בגלל זה, אבל זו כן מגבלה.
גם התפריטים, הצורה המאוד קונבנציונלית של מסך המוות והטעינה שלו (להבדיל נגיד מהצורה היפה שהם טיפלו במסכי הטעינה בזמן פאסט טרבל) - בקיצור אני חושב שגם הביצוע המרשים שלהם הוא לא מושלם, זה לא מייתר את הנסיון ואפילו לא את התוצאה, אבל לחבר את שלושת המשחקים ביחד בצורה מלאכותית (שוב שנים, גראפיקה, מערכות בוודאי וכו') נשמע לי פחות 'משלים' מאשר לטפל בחלק מהבעיות של הוואן שוט במשחק הראשון, אם יחליטו בכלל להמשיך ללכת על זה ואני בספק.