Laskin כתב:אבל סוני כן הביאה משחקים כאלה, פשוט קטנים יותר כמו ראצ׳ט… אז מה, אקטיויז׳ן, יוביסופט, EA, סקוור, T2 וכו - כולם ידעו שסוני ומיקרוסופט לא ישקיעו מספיק בבלעדיות לדור הבא, אז גם הן לא? כי לא רצו את תשומת הלב, או משהו? איזו קנוניה הייתה במפגש הסודי של כל החברות ללא יוצא מן הכלל, בו סוכם שהדור הבא לא באמת יתחיל ב-2020, אלא ב-2023? האם ידעו שראצ׳ט יהיה משחק של 88 ולא 92 ולכן אמרו לעצמם אי שם ב-2018 לפני תחילת פיתוח של משחק כלשהו ״יודעים מה? אין מה למהר״?
או שזו מקריות, או שיש סיבה כלשהי, או צירוף של סיבות. לא יכול להיות שכווווולן היו יכולות אבל בחרו שלא, סתם ככה. הכלים החסרים לטכנולוגיה חדשה, העלויות העצומות והקורונה - אלו הסיבות העיקריות, לדעתי, לדחייה של התנעת הדור הזה. עדיין לא לגמרי הבנתי מה הניחוש שלך. עצלות כלל עולמית?
idan כתב:נדב צודק לגבי באטמן, ארקהם נייט היה קפיצה הרבה יותר גדולה מאשר ragnarok. אבל מעניין מה אתה חושב על יחידת המתאבדים, הוא מספק את הסחורה לדעתך מבחינת גרפיקה ודור הבא וכל זה?
Stick כתב:גלאס, אני ממש לא חושב שהיה אפשר, או צריך בכלל, לצפות מSM לעשות ריבוט גיימפלי נוסף לסדרה גם אם המשחק היה בלעדי לPS5. בטח לא כשאנחנו נשארים באותה הסאגה, שישמרו שינויים כאלו לכל מיתולוגיה חדשה.
אני סך הכל מבין למה ראגנרוק פותח כמו שהוא פותח. הוא היה אמור לצאת ב2021 בתקופה רגילה וזה בסדר גמור מבחנתי. אם הוא היה בלעדי אני חושב שבגדול היה אפשר לצפות שהוא יראה טוב יותר, שיהיו בו כמה רגעים נקודתיים שהם עוד יותר מטורפים ממה שנקבל, ושיהיה מעבר אחר והרבה יותר סימלס בין העולמות.
אבל סך הכל אלו דברים שהם כבר פתרו מצוין עם GOW 2018 ואין לי ספק שנקבל משחק שכולנו נהיה מאוד מאוד מרוצים ממנו.
Stick כתב:אני יודע שהם שינו את הצורה מבחינת איך שאתה עושה את זה, אני לא יודע איך זה עכשיו אבל אני כן מקווה שתהיה אפשרות להפעיל את הבייפרוסט מכל מקום ושלא יהיה צריך עוד פעם לחזור כל הדרך למקדש כדי להפעיל אותו. מבחינת זמני הטעינה, זה בסדר מבחנתי כי כמו שאמרתי הם 'פתרו' את זה. הם מכניסים דיאלוגים מצוינים ועלילה לתוך הזמני טעינה האלה, ובחסות הוואן שוט שומרים על התחושה של סימלס, למרות שברור שאתה מחכה בערך 15 שניות של מסך טעינה.
אולי אפשר להתקטנן ולהעדיף מעבר ישיר לגמרי ושימצאו מקום אחר לדחוף בו את הסיפורים האלה, בסדר, אבל זו לא תהיה הבעיה שלי עם המשחק.
Stick כתב:הם יספקו לך את הקרם של הקרם מבחינת המשחק, אין לי ספק. מבחינת מה היה יכול להיות? בסדר, הם גם יכולים רק לקחת סיכונים ולעשות מהפכות גיימפלי עם כל יציאה. הלוואי שכל מפתחת הייתה מכוונת לPC gaming של 2000$. אבל אני בהחלט שמח לקבל את מה שיש.
אני חושב שאתה גם מסתכל על זה בצורה קצת צרה בסך הכל, אתה מצפה לקבל את אותו המשחק כמו ראגנרוק רק בפי 2. SM לא לא פיתחו ככה משחקים מאז ומעולם. GOW 2 הוא אחד המשחקים האהובים עלי בכל הזמנים ביחס לזמן היציאה שלו ולגיל שהייתי בו, וזה כי הוא היה משחק שפותח עם אותו קו מחשבה שראגנרוק מפותח איתו. ואגב, כן, סך הכל GOW 3 משחק פחות טוב מGOW 2 למרות שהוא מפיל לסתות בכל שנייה שלו, והוא לקח להם 50% יותר זמן פיתוח מכל מה שהם עשו עד אז (שלוש שנים מול שנתיים).
אני חושב שגם לראגנרוק הבלעדי היה טרייד אוף מסוים, כי בסוף זה לא שהם עובדים עם תקציבים וזמן אינסופיים. לכן אם אני כבר מדמיין משחק כזה, אני מדמיין משחק שהוא מה שאמרתי - יותר יפה, מעברים יותר חלקים וכמה רגעים נקודתיים שהם משהו אחר. אבל לא עיצוב אחר (גם עם אותן מערכות) מבחינת המבנה של המשחק וניצול מקסימלי. ובהשוואה כזו אני כמובן הייתי מעדיף את המשחק הבלעדי, אבל זה לא כזה הבדל קיצוני.
מצד שני אולי כן היינו מקבלים משחק שהוא קפיצה דורית, אבל אז היינו מקבלים משחק שמתפשר על דברים אחרים ושמרגיש שוב פעם קצת ראשוני ובוסרי לעיתים כמו שGOW 2018 הרגיש. בקיצור יש טרייד אוף לדעתי בכל מצב, ואולי אנחנו לא חיים במימד הטוב ביותר מכל המימדים שבהם SM פיתחה את ראגנרוק, אבל אנחנו במקום טוב.
נשארנו באותה הסאגה בגלל שאנשי חליפות רצו שנשאר על הפס4 ולא כי באמת היה לאיזשהו יוצר להשאיר אותנו בטרילוגיה הזו ולא כי היה להם "רצון עז לסיים את הסיפור"
Laskin כתב:חחח אנחנו בכלל חשבנו שאנחנו בשליש הראשון של הסיפור, אבל בואו נשכח מזה כי עברנו דור… או משהו. זה כמו שהיו עוזבים את gow3 ולא מסיימים את הסיפור, קרייטוס פשוט מטפס על הר האולימפוס עם גאיה כדי להרוג את זאוס וכל האלים, ידה ידה ידה ואנחנו עכשיו במיתולוגיה הנורדית, מה הבעיה?
DrKeo כתב:Laskin כתב:חחח אנחנו בכלל חשבנו שאנחנו בשליש הראשון של הסיפור, אבל בואו נשכח מזה כי עברנו דור… או משהו. זה כמו שהיו עוזבים את gow3 ולא מסיימים את הסיפור, קרייטוס פשוט מטפס על הר האולימפוס עם גאיה כדי להרוג את זאוס וכל האלים, ידה ידה ידה ואנחנו עכשיו במיתולוגיה הנורדית, מה הבעיה?
טכנית אפשר להגיד שgow3 הוא עיקוף אחד גדול ובעצם ב10 דק׳ הראשונות אמורים לסיים את המשחק. הרי gow 2 היה המסע לאולימפוס, ואז בתחילת gow3 מעיפים אותך למטה וכל המשחק הוא המסע בחזרה לפסגה. אז טכנית gow3 כן קצת מיותר, או יותר נכון היה אמור להיות משחק של 15 דק
Laskin כתב:DrKeo כתב:Laskin כתב:חחח אנחנו בכלל חשבנו שאנחנו בשליש הראשון של הסיפור, אבל בואו נשכח מזה כי עברנו דור… או משהו. זה כמו שהיו עוזבים את gow3 ולא מסיימים את הסיפור, קרייטוס פשוט מטפס על הר האולימפוס עם גאיה כדי להרוג את זאוס וכל האלים, ידה ידה ידה ואנחנו עכשיו במיתולוגיה הנורדית, מה הבעיה?
טכנית אפשר להגיד שgow3 הוא עיקוף אחד גדול ובעצם ב10 דק׳ הראשונות אמורים לסיים את המשחק. הרי gow 2 היה המסע לאולימפוס, ואז בתחילת gow3 מעיפים אותך למטה וכל המשחק הוא המסע בחזרה לפסגה. אז טכנית gow3 כן קצת מיותר, או יותר נכון היה אמור להיות משחק של 15 דק
15 דק' שבמהלכן הורגים את כל האלים כולם, בערך?
מה שאתה "מציע" נשמע בערך כמו
"אוקיי, שר הטבעות 2+3 מיותרים, אנחנו יודעים לאן הם הולכים ומה הם מתכוונים לעשות, בואו נוותר על החלק שהם אשכרה עושים את זה"
BiA כתב:אני חייב להגיד שזה מרשים שאתם עדיין שוחים בלור של 2018, בקושי זכרתי שיש אטריאוס. אצטרך לראות ריקאפ ביוטיוב. עדיין שוקל אם לקנות אותו או את קוד, שילמתי 70 דולר על פיפא לפני חודש ושלושה משחקים במחיר מלא זה ממש קשוח.
BiA כתב:כן ברור, אבל בכל זאת עברו 4 שנים, אני זוכר רק פה ושם. וכן, ממש נהניתי מהמולטי של 2019, אז בהחלט שוקל. גם מ-GOW נהניתי כמובן, לדעתי המשחק הכי טוב על הפס4, אבל זה עניין של מה בא לי עכשיו. בכל מקרה אשחק בשניהם מתישהו
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 22 אורחים