idan כתב:לדעתי יש לך אג'נדה בלתי מתפשרת נגד הרימייק הזה ותגייס כל טיעון, הגיוני יותר או פחות, למענה
אבל ברצינות אתה מדבר על המכירות כל החיים של משחק דארק סולס חדש שקיים על שלושה פלטפורומות כבר 5 שנים ובוודאי הגיע למחירי זנות, מול רימייק של משחק פס3 ב 70$ אחרי פחות משנה. אני לא חושב שזו השוואה טובה או כזאת שמוכיחה שהמכירות של דימון סולס לא מספקות בשלב הזה, אולי להפך. לדעתי זה ש 10% מכל בעלי הפס5 קנו אותו זה מספר טוב, תעשה חישוב על דארק סולס 3 או בלאדבורן על הפס4 ותגיע למספר נמוך בהרבה. אגב, פוטנציאל מכירות מירבי זה כנראה לא מה שמנחה את סוני בכל מה שקשור לרימייקים של בלופוינט, אחרת SOTC בוודאי לא היה בא בחשבון. אתה גם שוכח שיש פיפא, יש נבא, יש קוד, יש AC. יש כמה וכמה משחקים אחרים של סוני. אתה יוצא מנקודת הנחה שכל מי שקונה קונסולה חדשה עושה את זה מהסיבות שלך, וזה כנראה לא נכון.
Stick כתב:סוני העלתה את מחירי המשחקים ל70$ בטענה שעלות הפיתוח עלתה משמעותית. אני חושב שזו טענה שאפשר בסוף לקבל אותה, אבל כולנו חושבים על עלויות הפיתוח הפסיכיות של משחקים כמו GOW או TLOU... כשסוני לוקחים משחק קיים, מפתחים לו רימייק בשנתיים וחצי ומוכרים מיליון וחצי יחידות ב70$ (וכמובן שזה יגדל), במקום להוציא רימאסטר ב15$, זה כנראה רווח מאוד נקי מבחנתם .
אולי הוא יכל למכור יותר תאורתית אבל אני גם חושב שזה בכלל לא נתון רע. המון אנשים פוסלים את משחקי סולס, המון אנשים יחכו עם רימייק (כל רימייק) לירידת מחיר, ההשוואה לדארק סולס 3 לא באמת במקום כי זה משחק שיש עליו כבר מבצעים הזויים ושנמכר על פלטפורמות עם הרבה יותר שחקנים. איזה רימייק כבר לדעתך היה מוכר יותר כבלעדי השקה על הPS5?
מכל הפרנצייזים של סוני אני באמת חושב שאף אחד. אולי רק רימייקים של GOW המקוריים, אבל גם שם יש בטח נסיון למנוע בלבול בקהל הרחב מול הריבוט, וזו גם כן בטוח יותר השקעה לעשות רימייק למשחק סינימטי (ומה, עושים רימייק רק לראשון בלי השני?)
אבל באמת, ג'ק ודקסטר היה מוכר יותר ויותר מהר? אינפמוס? רסיסטנס? לא יודע, מה כבר האופציות לרימייק בסדר הגודל של דימון סולס (כלומר שכבת צבע) שהיה מוכר יותר?
מחוץ מצד א' יש כמובן אופציות, mgs כמובן יעשה יותר רעש, אבל אנחנו גם לא יודעים אם הסכם עם קונאמי בכלל ריאלי, עד כמה זה יהיה משתלם לסוני יותר אם זה יהיה ריאלי, ובכל מקרה זו הפקה הרבה יותר מסובכת מדימון סולס.
This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
idan כתב:- גבוה בהרבה יש למשחקים כמו BOTW, לא למשחקים בסדר גודל של רימייק למשחק פס3 חשוב אבל די נישתי, שיש לו מחסום כניסה (אנשים כמו לאסקין לא יקנו את דימון סולס האבטיפוס בדיוק כמו שהם לא יקנו את המשחק FROM הכי חדש), שרוב הקהל של המותג "סולס" הגדול יותר נמצא על פלטפורומות אחרות בכלל, והוא שוגר על קונסולה שאשכרה יש לה גם צד ג'.
idan כתב:- 3 מיליון ל DS3 זה על שלושה פלטפורומות, כאשר לפי כל הנתונים שאני מכיר ה PC אחראי לקרוב לחצי מהמכירות של משחקי דארק סולס היסטורית. זה אשכרה לא מוכיח מה שאתה חושב שזה מוכיח, אתה פשוט משכנע אותי שהמכירות של דימון סולס מוצלחות יותר ממה שאני חושב שהם.
idan כתב:- השליש מהאנשים שלא עברו את הבוס הראשון זה לא יוצא מן הכלל לפי הנתונים שאתה הבאת, וזה כנראה גבוה יותר כי אלה בדיוק האנשים שקנו אותו כי הוא משחק שיגור יפה שקיבל ציונים גבוהים ולא הבינו למה הם נכנסו. כלומר,אם כבר זה מוכיח שמדובר במשחק שיגור מוצלח מבחינת סוני, מכרה אותו גם לאנשים שלא היו אמורים לקנות אותו. בהמשך יגיעו גם קהלים אחרים, זה הרי מופרך להניח שכל מעריץ של FROM או משחקי תפקידים או זונות גרפיקה כבר קנו קונסולה. או סתם אנשים שלא קונים משחקים במחיר מלא.
idan כתב:נתונים סטטיסטיים שולים בצד, מדובר במשחק עם ממוצע ציונים של 92%, אתה יכול לחשוב שסוני קנו את כל המבקרים או מה שזה לא יהיה, אבל זאת השורה התחתונה. ולפי המצגות שהם עורכים למשקיעים שלהם מדובר במשהו שמאוד חשוב להם (כנראה הדרך שלהם למכור את הקונסולה כיוקרתית). לדעתי זה יותר קרוב להום ראן מאשר הכישלון שאתה מתאר.. סוני בוודאי מסכימים איתי בהתחשב בכך שהם רכשו את הסטודיו וכבר מדביקים לו פרוייקטים שאפתניים יותר.
Stick כתב:קיאו, אני באמת חושב שבכל הקשור לצד א' של סוני, אין שום משחק שהיה מוכר יותר ממה שדימון סולס מכר. תחשוב על זה, אין פה איזו רשימה מאוד מרשימה של משחקים.
בנוסף זה כן משחק שיכול להזיז כמה קונסולות להבדיל מהאחרים, לפחות ברמה התאורתית ובעתיד כי גם ככה הכל סולד אאוט כבר שנה. כלומר למשחק כמו ג'ק ודקסטר או אינפמוס שהיו יכולים לקבל רימייק במקום אין מעריצים שהם לא שחקני סוני גם ככה. לסולס? המון. זה בעצם מותג צד א' של סוני שפונה לשוק שיוצא במידה מסוימת מהקהל השבוי של סוני.
לצד זה זו גם סדרה שכל מי שלא שיחק לא מפסיק לשמוע שהוא כבר "חייב לנסות", אז איזו תקופה טובה יותר יש מאשר בצורת של השקת קונסולה שיש לך?
ובנוסף, מסתמן לפחות, סוני רוצים לייצר תוכן סולס (וBB זה סולס) משלהם וזו לגמרי החלטה הגיונית כי יש להם את הפרנצ'ייז וFS כנראה לא מעוניינים, משום מה הם בחרו בבלופוינט לעניין הזה, שכן זה קצת מוזר... אבל אם זה המצב אז רימייק לדימון סולס רק עוד יותר הגיוני.
מבחינת כמה זה רימייק שבאמת היינו צריכים לקבל אני מסכים איתך ואתה יודע את זה, כל הדיבורים על למה דימון סולס ב2020 נכונים ואני אומר את זה כמעריץ סולס שסך הכל נהנה ואהב גם את הרימייק, אבל הכל נכון.
אבל מבחינה כלכלית? מבחינת מכירות, הזזה פוטנציאלית של קונסולות מתי שזה בכלל יהיה רלוונטי, ומבחינת יציאות עתידיות שמסתמן שסוני לגמרי בכיוון הזה, אני מבין לחלוטין למה זה הרימייק שנבחר.
idan כתב:טוב, הצלחתי להתארגן על פס5 מ KSP (טלגרם). 3200 עבור קונסולה עם דיסק, שלט נוסף, פיפא22 ומיילס מוראלס. לא מדהים, אבל בשוק הנוכחי גם לא נורא.
בעיקרון רציתי קונסולה דיגיטלית, גם כי אני כבר לא ממש קונה פיזי וגם כי היא פחות מכוערת, אבל עושה רושם שאת אלה אפילו יותר קשה למצוא מיבואן רשמי וכבר התחיל להישבר לי הזין ממעקב אחרי קבוצות טלגרם וואטסאפ' אז לקחתי מה שיש, למרות שאני כנראה בכלל לא ישחק בה בחודש הקרוב, אבל העיקר להיות בראש שקט ולסגור עניין. סה"כ בשביל באנדל לא דחפו לי שום דבר שאני לא רוצה, גם אם כנראה לא הייתי קונה את ספיידרמן ופיפא במחיר מלא של הארץ, אבל בקטנה.
Laskin כתב:יש עוד רימייקים שלא חידשו הרבה יותר ממה שהרימייק של DS עשה, וקיבלו יותר מהמקורי… למשל RE2 שגירסת 2019 שלו קיבלה בערך 3 נקודות יותר מהמקור.
רימייקים מספקים מאוד מבקרים אם הם מושקעים מספיק
DrKeo כתב:בנוגע למכירות, אני משער שנחכה ונראה. אבל בו נגיד שכנראה נסכים שרימייק של chains of olympus היה מוכר יותר כמשחק GOW שרוב האנשים לא שחקו, לא? אז כנראה שפיננסית הוא היה משתלם יותר.
ואם נדבר על המשחק עצמו, זה שדונקי קונג נמצא באותה סירה אומר שגם הציונים של דונקי קונג הם גם בזיון, לא ש-DS פתור מזה. כלומר, פשוט להסתכל על זה לוגית, זה 1:1 אותו משחק בן שני דורות רק עשור מאוחר יותר במדיום שמדלג בצעדי ענק כל שנה, עד כדי כך שלשחק משחקים בני 3 מרגיש לאנשים מיושן. אז אם המשחק הזה לא היה משחק של 9+ ב-2009, איך הוא משחק של 9+ ב-2020? מן הסתם זה לא סביר. זה לא סביר לדונקי קונג וזה לא סביר ל-DS. לא זה עד כדי כך מפריע לי שיש לו 92 ב-MC, אבל כן מפריע לי כשאומרים פה בדיונים ״הוא משחק של 92״. וואללה, הוא לא, בכל הגדרה לוגית הוא לא. כלומר, הוא ליטרלי משחק זהה למשחק ב-2009. וכן, אני חושב שהוא משחק של 7 בימנו, אולי הוא היה פורץ דרך ב-2009 אבל ב-2020 הוא לגמרי משחק של 7. אפשר להתווכח על זה וזה עניין של דיעה, אבל להפוך בדיעבד משחק של 8+ מ-2009 למשחק של 9+ ב-2020 זה קצת מגוחך בעיניי, משחקים לא משתבחים עם השנים, הם נרקבים.
בנוגע להשוואה ל-days gone, כנראה שההוצא הכספית עליו הייתה פי כמה מונים מאשר DS, כך שזה לגמרי מובן למה כישלון של אחד היא גזר דין כשהשני לא. רימייקים הם כסף חינם, הוצאה כספית מאוד קטנה, מעריצים שבטוח יקנו אותם, מה עוד מפיצה צריכה בחיים? סוני מתה על רימאסטרים ורימייקים, אין חברה שמוציאה כמות כזאת של רימאסטרים ורימייקים. זה בהחלט מובן למה סוני מתרכזת בזה, למה היא קנתה את בלופויינט וניקסס. התהיה למה דווקא DS מתחלקת לשני חלקים, הראשונה היא למה הוא כמשחק והשניה היא פיננסית. עם הצד הפיננסי אין לי ויכוח גדול מדי, אני לא חושב שהוא היה הצלחה גדולה מדי ככותר שיגור אבל הוא גם נישתי וכל שאר הדברים שציינת אז מן הסתם לא היה צפי למכירות אסטרונומיות. אבל החלק השני יותר מעניין, כי למה לעשות ל-DS רימייק, למה להתרכז דווקא בו. ועוד פרנצ׳ייז מת שלא נראה שיש לפרום שום עניין בלגעת בו שוב. זה פשוט מוזר, אולי בלופויינט נורא רצו לעשות לו רימייק כי הם מעריצים וסוני זרמה איתם, אבל זאת בחירה מאוד מוזרה.
DrKeo כתב:Laskin כתב:יש עוד רימייקים שלא חידשו הרבה יותר ממה שהרימייק של DS עשה, וקיבלו יותר מהמקורי… למשל RE2 שגירסת 2019 שלו קיבלה בערך 3 נקודות יותר מהמקור.
רימייקים מספקים מאוד מבקרים אם הם מושקעים מספיק
RE2 הוא משחק חדש לגמרי, הוא אולי מבוסס על המשחק המקורי אבל כל דבר בו נבנה מאפס. הוא משחק עם מערכות גיימפליי של 2019, לא של 1998, הוא משחק חדש. DS הוא פורט עם גרפיקה יפה, זהו. יש לא מעט משחקים מהסוג שלו, נניח דיאבלו 2 החדש, היילו אנברסרי או הטרילוגיה של קראש. אלה משחקים שממש מריצים את המקור מאחורי הקלעים, בדרך כלל גם יש להם כפתור שמחליף לגרפיקה הישנה כדי לראות את ההבדל. קח את היילו כדוגמה, המקור הוא 97% והרימייק הוא 82%. בול המקרה של DS, הוא יצא 10 שנים אחרי המקור, משחק זהה לגמרי אבל עם גרפיקה מודרנית של ה-360. קצת יותר סביר למשחק בן עשור עם שכבת גרפיקה יפה, לא?
idan כתב:אין כאן לוגיקה וזה גם לא ביזיון, פשוט יש יותר מידי משתנים. הנקודה היא שלא מדובר במדע מדויק כך שאפילו אותו משחק על פלטפורמה אחרת יכול לקבל ציון יותר או פחות טוב, הרי זה אפילו לא אותם מבקרים רוב הזמן, בטח לא במרחק זמן של שנים, וגם ככה יש כל כך הרבה משתנים חיצוניים שיכולים להשפיע על הביקורת שלהם, כך שזה מיותר בכלל לנסות לנתח את זה כאשר מדובר בנקודות בודדות. ובכלל, לא התקדמנו מאז שנת 93? איך יכול להיות שרימייק גרפי ל link's awakening שווה את הציון שלו אחרי יותר מ 25 שנה? אולי כי ערך של משחקים לא תמיד מתאפיין רק בהתקדמות לינארית ובסוף מדובר גם באומנות. וגם אם אתה לא מסכים איתי לגבי האיכויות של דימון סולס, אי אפשר לטעון שזה ליטרלי אותו משחק כאשר הם הרימו אותו להיות פי מאה יותר מרשים וויזואלית במדיום שבניגוד למה שאתה אומר, ההתקדמות הכי גדולה שלו בעשור האחרון היא בעיקר גרפית.
אבל למה אני צריך לשכנע אותך.. אתה מוזמן לתת הסבר אלטרנטיבי למה המציאות היא מה שהיא, כי גם אם זה מפריע לך, הוא כן משחק של 92! חחחח מה לעשות, אתה רוצה שנתעלם מעובדות בדיון על מידת ההצלחה שלו בגלל שאתה לא מסכים עם הציון שהמבקרים נתנו לו? אז אני בוחר להאמין שהוא מכר 7 מיליון עותקים, סבבה?
אתה יכול לחשוב שהוא משחק בינוני לחלוטין שלא ראוי לציון שלו מן הסתם, אבל אם מתיימרים לנתח את ההצלחה של הפרוייקט מבחינת סוני אז צריך להתייחס לנתונים הקיימים, איך שהם, גם אם לא אוהבים אותם. ויש הרבה סיבות למה הקיום שלו לא מוזר, גם ביחס לתוצאה הסופית, גם בהסתכלות על הפרוייקט הקודם שלהם ואולי גם הפרוייקטים העתידיים שלהם, גם כערך מוסף וגיוון לקטלוג שלהם, גם ביחס לאלטרנטיבות. ממש ממש לא מוזר, הייתי אומר אפילו הגיוני לחלוטין. גם קצת צפוי. אבל אין טעם לנמק, זה סתם למחזר דיונים ישנים שהיו רלוונטים לפני שידענו מה יצא ממנו, היום יש לנו כבר קבלות ושכל אחד יפרש אותם איך שהוא מבין.
glass man כתב:נדב, הריימיק קיבל 92 כי הוא מקבל נקודות גם על כמה טוב הוא "מחדש" משחק יש מלא ריימיקים "ששכבת הצבע" לא מרגישה שיפור משמעותי, או ריימיקים שאפילו הורסים את המקור, פה הם עשו ריימיק הכי טוב שיש על זה ה92.
כנראה ששכבת הצבע של Halo לא הרגישה כמו שכבת צבע יפה מספיק.
פה קיבלנו גם שכבת צבע מהממת וגם תיקון של הבאגים... Halo זמין עשורים על המחשב ושם שיפרו אותו גרפית לא פחות ממה שמייקרוסופט עשו ואולי אפילו יותר לכן גם שכבת הצבע שלו פחות מלהיבה, DS היה תקוע על פלטפורמה שלא מאפשרת לעשות לו מוד גרפי ושיפורים גרפים וגם אי אפשר היה לשחק אותו דרך BC על הפס5 ככה שהוא לא יכל לקבל שיפור דרך Brute Force כל אלה העלו את הציון שלו.
אני אישית מסכים איתך שהמשחק ב"ליבה" שלו הוא לא משחק של 9 אבל אי אפשר לשפוט אותו לפי המקורי.
DrKeo כתב:idan כתב:אין כאן לוגיקה וזה גם לא ביזיון, פשוט יש יותר מידי משתנים. הנקודה היא שלא מדובר במדע מדויק כך שאפילו אותו משחק על פלטפורמה אחרת יכול לקבל ציון יותר או פחות טוב, הרי זה אפילו לא אותם מבקרים רוב הזמן, בטח לא במרחק זמן של שנים, וגם ככה יש כל כך הרבה משתנים חיצוניים שיכולים להשפיע על הביקורת שלהם, כך שזה מיותר בכלל לנסות לנתח את זה כאשר מדובר בנקודות בודדות. ובכלל, לא התקדמנו מאז שנת 93? איך יכול להיות שרימייק גרפי ל link's awakening שווה את הציון שלו אחרי יותר מ 25 שנה? אולי כי ערך של משחקים לא תמיד מתאפיין רק בהתקדמות לינארית ובסוף מדובר גם באומנות. וגם אם אתה לא מסכים איתי לגבי האיכויות של דימון סולס, אי אפשר לטעון שזה ליטרלי אותו משחק כאשר הם הרימו אותו להיות פי מאה יותר מרשים וויזואלית במדיום שבניגוד למה שאתה אומר, ההתקדמות הכי גדולה שלו בעשור האחרון היא בעיקר גרפית.
אבל למה אני צריך לשכנע אותך.. אתה מוזמן לתת הסבר אלטרנטיבי למה המציאות היא מה שהיא, כי גם אם זה מפריע לך, הוא כן משחק של 92! חחחח מה לעשות, אתה רוצה שנתעלם מעובדות בדיון על מידת ההצלחה שלו בגלל שאתה לא מסכים עם הציון שהמבקרים נתנו לו? אז אני בוחר להאמין שהוא מכר 7 מיליון עותקים, סבבה?
אתה יכול לחשוב שהוא משחק בינוני לחלוטין שלא ראוי לציון שלו מן הסתם, אבל אם מתיימרים לנתח את ההצלחה של הפרוייקט מבחינת סוני אז צריך להתייחס לנתונים הקיימים, איך שהם, גם אם לא אוהבים אותם. ויש הרבה סיבות למה הקיום שלו לא מוזר, גם ביחס לתוצאה הסופית, גם בהסתכלות על הפרוייקט הקודם שלהם ואולי גם הפרוייקטים העתידיים שלהם, גם כערך מוסף וגיוון לקטלוג שלהם, גם ביחס לאלטרנטיבות. ממש ממש לא מוזר, הייתי אומר אפילו הגיוני לחלוטין. גם קצת צפוי. אבל אין טעם לנמק, זה סתם למחזר דיונים ישנים שהיו רלוונטים לפני שידענו מה יצא ממנו, היום יש לנו כבר קבלות ושכל אחד יפרש אותם איך שהוא מבין.
יש הבדל בין משחק רנדומאלי שמקבל ציון ומישהו מאיתנו לא מסכים איתו למשחק הזה. סדרת DS עברה pass דרך המבקרים המון פעמים. כל אותם משחקים עברו את מסכת הביקורות ואף אחד מהם לא הצליח להגיע ל-92, וזה כולל DS המקורי שהוא ליטרלי אותו משחק. יש לך נקודות השוואה כמעט מדעיות ובשום מדד המשחק הזה לא אמור להיות 92. אז כן, בסוף מדובר בשכלול ציונים של איזה 80 אנשים ששחקו בו כך שזה לא בדיוק מדע מדוייק. אבל אם זה לא מדע מדוייק, אז צריך להכיר בלמה יש למשחק הזה 92. כמו GTA4 בזמנו, מדובר בנטו הייפ שיגור או משהו בסגנון, זאת בועה מזוייפת. משחק לא מלוטש, לא גמור ומיושן לא אמור לעמוד כתף אל כתף עם הקרם שיגיע בדור הזה.
עזוב את זה שאני חושב שלא מגיע למשחק הזה ב-2021 אפילו לעבור את ה80 כי הוא מלא בדברים שבחיים לא היו עוברים מסך כיום, עזוב את זה, עכשיו אני מדבר ספציפית על ה-92 שהוא קבל. אני לא היחידי ששחק בו, אני יודע שסטיק שחק בו ואני משער שיש פה עוד אנשים ששחקו פה. יש כן מישהו ששחק בו וחושב שמגיע למשחק הזה 92? להיות המשחק FS שמדורג הכי גבוה בהסטוריה? אני מרגיש שאני חיי בעולם מקביל, כשהמשחק סולס אולי הכי גרוע מכל משחקי הסולס, משחק לא מלוטש, מלא צ׳ז עם בעיות עיצוב שלבים מאוד קשות והרגשה מאוד חזקה של משחק בן עשור וחצי איכשהו מוכרז כמאסטרפיס של FS. סטיק, אתה חושב שמגיע למשחק הזה 92? איזה ציון היית נותן לו אם היית מבקר? לא יודע, אולי אני חייב בבועה.glass man כתב:נדב, הריימיק קיבל 92 כי הוא מקבל נקודות גם על כמה טוב הוא "מחדש" משחק יש מלא ריימיקים "ששכבת הצבע" לא מרגישה שיפור משמעותי, או ריימיקים שאפילו הורסים את המקור, פה הם עשו ריימיק הכי טוב שיש על זה ה92.
כנראה ששכבת הצבע של Halo לא הרגישה כמו שכבת צבע יפה מספיק.
פה קיבלנו גם שכבת צבע מהממת וגם תיקון של הבאגים... Halo זמין עשורים על המחשב ושם שיפרו אותו גרפית לא פחות ממה שמייקרוסופט עשו ואולי אפילו יותר לכן גם שכבת הצבע שלו פחות מלהיבה, DS היה תקוע על פלטפורמה שלא מאפשרת לעשות לו מוד גרפי ושיפורים גרפים וגם אי אפשר היה לשחק אותו דרך BC על הפס5 ככה שהוא לא יכל לקבל שיפור דרך Brute Force כל אלה העלו את הציון שלו.
אני אישית מסכים איתך שהמשחק ב"ליבה" שלו הוא לא משחק של 9 אבל אי אפשר לשפוט אותו לפי המקורי.
אה, אז ככה עולים מ-89 ב-2009 ל-92 ב-2020, עם משחק מיושן, קלאנקי שהnovelty שלו דעך כבר מזמן כי יצא כבר המון משחקים כאלה.. אבל הגרפיקה יפה, כן?
idan כתב:לשיטתי DS1 אמור היה לקבל ציון גבוה מ DS2. גם DS3 אמור היה לקבל ציון גבוה ממנו. זו לא רק דעתי האישית, יש קונצנזוס די מובהק בנושא בקרב שחקנים. ועדיין, ככל ששווה להתאבסס על נקודות בודדות, המבקרים באותו זמן נתון חשבו אחרת. הם גם חשבו שהבוסט הטכנולוגי של דימון סולס שווה ציונים גבוהים ויצרו לשיטתך אנומליה מקוממת. אבל עד שאחד המשחקים האחרים של FS לא יקבל טיפול זהה, לעולם לא תדע אם הם באמת חושבים שהוא טוב יותר במגרש שווה. יעני אולי דארק סולס, בהינתן טיפול דומה, יקבל ממוצע של 95? אולי, אני לפחות בהחלט חושב שהוא יהיה שווה את זה.
אבל לצורך העניין נגיד שהצלחת לשכנע אותי לקבל את הנחות היסוד שלך בקשר לאיכות שלו, כמו גם הצורך להעריך אותו לפי איזה אלגוריתם מוזר, בו משחק וידיאו זה משהו שאי אפשר לבקר בפני עצמו, תמיד צריך פרספקטיבה היסטורית בשביל למדוד אותו והוא גם לא יכול לשמור על הערך שלו לאורך זמן, בוודאי לא להגדיל אותו, גם אם הוא משפר דרמטית את האספקט הכי חלש במשחק מצויין שעומד במבחן הזמן ומציב סטנדרט חדש שמעולם לא היה בשום משחק אחר של FS.
אבל סבבה, על אף כל זה הוא עדיין הצליח לעורר הייפ שיגור, יצר בועה בקרב למעלה ממאה מבקרים וזכה לציונים גבוהים בהרבה ממה שמגיע לו, אז לפחות מהבחינה הזאת עדיין קשה לערער על הבחירה בו, הם זיהו בו משהו שיעבוד עבורם וכך היה. ואם ליצירה המקורית של FS מתחת למנוע יש פחות קשר לעניין, כי סיכמנו שהיא כבר לא ממש טובה ב 2020, אז כנראה שהקרדיט מגיע לבלופוינט ולעבודה יוצאת הדופן שהם עשו עליו. ככה שאיך שלא תנער את זה אתה עדיין תגיע לאותה שורה תחתונה, אז אני לא מצליח להבין את ההתעקשות על העניין הזה בקונטקסט של השיחה הנוכחית, כאילו זה משנה משהו למידת ההצלחה שלו.. הרי שסוני הכינה מצגת למשקיעים שלה לא מזמן ושמה את המשחקי שיגור של הפס5 מול המשחקי שיגור של הפס4 עם הציון MC שלהם, לא הייתה שום כוכבית מתחת לדימון סולס שאומרת * דארק סולס1 עשה את זה טוב יותר. * הוא רק רימייק. * יש לו את הFashion Souls הכי חלש בסדרה:)
Stick כתב:לשאלתך קיאו מה הציון שהייתי נותן לדימון סולס, כמובן שקצת מצחיק לשלוף עכשיו מספר מהתחת אבל בשביל העקרון, אני חושב שהייתי נותן לו איזה 85.
כלומר כן, אני לא מסכים במידה מצוינת עם הממוצע 92 שלו, בעולם שבו GOW הוא 94 או דברים כאלו. מצד שני אני לא מסכים עם רוב מוחלט מהממוצעים, מן הסתם, גם לכאלו שהמספר נמצא מעל או מתחת לרמה שלהם לפי דעתי האישית, אז לפחות בהסתכלות כללית באמת דימון סולס נמצא דווקא עם המשחקים שיחסית באזור מבחנתי לכל הפחות...
בכל מקרה כן, אני מניח שהייתי נותן לו 85 בעיקר כי יש בו בעיות שאני חושב שהן אמיתיות, וכי אני יודע מה FS כבר עשו בהמשך ובכל קרב בוס מבאס זה ישב לי בראש. לצורך הדיון אני כמעט בטוח שלרימייק זהה של דארק סולס 1 הייתי נותן 100 עגול, למרות הבעיות (האמיתיות בהחלט) שיש לו בחצי השני, ולמרות שמערכת הקרב של 3 טובה יותר.
כלומר נטו מהסתכלות על כמה הרימייק הזה היה מרשים, הן ויזואלית ואווירתית ואני לא יודע מה, מעבר לדימון סולס של 2009 כמשחק, התרשמתי יותר ממך. תוסיף לזה את העובדה שדימון סולס של 2009 הוא לדעתי עדיין אחלה משחק היום למרות כל הבעיות האמיתיות שלו... וכן, זו חבילה שאני מבסוט עליה בסופו של דבר וגם אמרתי את זה בזמן אמת.
ואגב, אני לחלוטין חושב שדימון סולס 2020 יותר טוב כמשחק מדימון סולס 2009. כלומר, הייתי נותן לו ציון יותר גבוהה באופן חד משמעי.
החבילה באמת הרשימה אותי ויזואלית, אומנותית ואוורתית, זה באמת משחק הסולס בערכי ההפקה הגבוהים ביותר שנעשו אי פעם, ובפער. האם הוא המשחק סולס הכי טוב שנעשה? לא. האם הוא הכי רע? אפילו רק מבין משחקי FS לא, אז בטח שלא מבין כל התת זאנר.
בסוף את הדברים המיוחדים שהרימייק הזה עושה, ואלו דברים שהמקורי לא עשה, הוא עושה בצורה יוצאת דופן ביחס לכל מה שאפשר להשוות אליו מתוך FS ומבחוץ. לצד זה דימון סולס כמשחק הוא עדיין משחק טוב, וכמה דברים שהוא עושה הם עדיין דוגמה לרמה המאוד גבוהה שFS ידעו לעשות באופן רציף יותר בעתיד. לצד זה הדברים הרעים שהוא עושה, בסדר, גורמים לו להראות היום כמו סולס-לייק עם חוסר איזון וכמה אלמנטים חורקים. כמו שאמרתי - 85 לדעתי, בהחלט משחק השקה מצוין.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] ו־ 119 אורחים