DrKeo כתב:Laskin כתב:ניל דרוקמן השתתף בפאנל של יוצרים יהודים בגיימינג לאחרונה, ביחד עם קן לוין (איזה פאנל מעניין!), ואין וידאו של זה עדיין, אבל הוא אמר שם שהוא עובד על משחק חדש מאז 2020 ויש לו חופש יצירתי מוחלט עליו… נשמע מעולה, מקווה שבאמת הספיקו לעבוד עליו כמו שצריך ושהוא הוא יייחשף בקרוב מאוד (אולי כבר בVGA? תנו לקוות)
יש כל מני דיווחים על זה היום, זה אחד מהם:
https://www.gamespot.com/articles/neil- ... 0-6527766/
היי, פתחו את הסרטון לציבור אז אפשר לצפות בו.. וגיא המודרטור! מה הולך Ulmer? לא היה לי מושג שמדובר בפרוייקט של GameIS. כבוד.
This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
DrKeo כתב:DF ישבו עם מארק סרני על הפרו:
Hypno כתב:DrKeo כתב:DF ישבו עם מארק סרני על הפרו:
Digital Foundry:One interesting thing about the PS5 Pro
is that while GPU, memory and storage have all been improved, the CPU has stayed the same apart from a clock bump that developers can tap into. Why wasn't the CPU upgraded?
Mark Cerny: It's really just a question of where you put your resources. And I wasn't seeing - and I didn't think I would see - that many titles that couldn't run at 60. That's kind of my litmus test. I'm not asking, "do all the games run at 120?" at this point in time. I'm asking, "do all the games run at 60?" You can count the AAA exceptions on one hand, I think, for games that didn't eventually run at 60. And so it seemed if we threw pretty much all of our resources into the graphics, that that would be the best approach.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google [Bot] ו־ 13 אורחים