bling כתב:Stick כתב:הוא פח אשפה עד עכשיו (מבחינת קפיצה טכנולוגית, ממש לא רמת משחקים), אני מסכים. אני פשוט חושב שהגישה שלך מאוד 'סופית', סוג של "חרא על הכל", ככה זה מרגיש.
כמו שאמרתי כבר בדיון קודם, אני בטוח שהדור הזה יתפוצץ, בדיוק כמו כל דור קודם. הקפיצה הטכנולוגית פה אדירה, ואני מסכים שבינתיים היא עדיין לא ממומשת, יש לכך מספר סיבות ולאן כולן הן זריקת זין מלאה. דיברנו על זה כבר, לא נכנס לזה עכשיו שוב.
אבל סתם, לא בכוונה לפגוע חלילה ואם כן אז מתנצל, אבל בוא נגיד שבתקופה האחרונה כשאני רואה תגובה שלך, לא משנה באיזה דיון, אני יודע מראש שזה יהיה איזה רנט על חרא גיימינג, חרא דור, חרא מפיצות, לא כיף ולא מרגש, וכו'.
וזה בסדר, אני לא אומר לך מה לחשוב ומה להרגיש, ובטח לא מה להגיד, זכותך לגמרי. אני פשוט לא מתחבר לגישה הזאת.
אבל לא הייתה לי כוונה ללכת לשם, אם כן אז מתנצל.
האמת אני באמת מרגיש ככה עד עכשיו, הדור הזה עד עכשיו משמש על תקן הרימייק של TLOU: לא נחוץ. כל עוד הוא ממשיך בקו הזה ולא הולך עד הסוף אני אמשיך להרגיש ככה. כרגע זה מרגיש כמו פס4 פרו 2 וממש לא ציפיתי שככה הדור יראה בשלב הזה. זה לא רק מה שיצא עד כה אלא גם הדברים העתידיים שהוכרזו וראינו שלא מביאים עדיין רגע דור הבא אמיתי אחד.
אז כן זה עצוב, אולי מה שקרה לתערוכת E3 ובכלל לתערוכות ותצוגות משחקים באופן כללי מסמל את מה שקורה לתעשייה באופן כללי, מרגיש כאילו ימי הזוהר וההייפ חלפו. מקווה שזה באמת עניין זמני.
Stick כתב:לגבי GOW שמשוחק בדיוק כמו הקודם בוא נחכה את החודשיים האלה כדי להחליט. יש לי תחושה מאיך שהם מדברים עליו ומהחצאי דליפות שכבר יש על המשחק הזה (ולצערי נחשפתי להן) שהוא הולך להיות משהו ממש מיוחד.
לגבי אי הקפיצה הטכנית כמובן שאין ויכוח, זה מבאס ממש. לגבי המשחק הבא שלהם, אנחנו לא באמת יודעים מה חלוקת הכוח שם, כמובן שGOW זו יציאה משמעותית ורוב הסטודיו עבד עליו בשלב כזה או אחר, אבל קורי עובד באופן ישיר על משחק אחר מאז GOW 2018 ואלא אם הוא קיבל 5 שנים לpre-production עם צוות קטן, אני מניח שיהיה להם משהו להוציא לפני הGOW של סוף הדור.
אבל סתם כדי לדבר על GOW קצת כמה שהוא ולא ביחס לקפיצה הדורית, אני התחלתי ממש להתרגש לגביו. בקושי ראינו אותו ומה שכן נמצא ממש בהתחלה. אני חושב ממה ששמעתי עליו, וגם ביחס לזמן הפיתוח שלו מול הקודם, שהוא יהיה בסקייל באמת חסר תקדים.
קורי דיבר בזמנו שכבר עם GOW 2018 ותהליך הריבוט הם למעשה כתבו את כל העולם וגם את הקויים של הסיקוול. הם כבר ידעו פחות או יותר מה יהיה בראגנרוק מהבחינה הזו . הקולות מתוך SM אומרים שבעוד שבעבודה על GOW עם קורי הדגש לכל אורך הפיתוח היה על הנראטיב והחוויה הזו, כשהגיימפלי והמערכות אשכרה נסגרו רק בשלבים המתקדמים של הפיתוח, העבודה בראגנרוק עם אריק וויליאמס היא קודם כל על הגיימפלי והמשחק שכן המון מהבסיס לנארטיב כבר בוצע.
אם נהיה כנים לגמרי, לפחות לדעתי, הגיימפלי ומערכת הקרב של GOW 2018 הם די ממוצעים. החבילה הכוללת והקמפיין עצמו כמובן הרימו את המשחק למשהו מיוחד, אבל תמיד אמרתי שיש להם הרבה מה לשפר מבחינת הגיימפלי. אני מחבר לזה זמן פיתוח כמעט זהה למשחק שהיה ריבוט בעולם חדש ומערכות חדשות, ואם הם באמת שמו דגשים כל הזמן הזה על הדברים הנכונים מצפה לנו פה משהו אדיר.
Laskin כתב:הסקייל הוא באמת ככל הנראה הדגש הכי משמעותי, יש מצב שכל תשעת העולמות יהיו זמינים ושחלקם יהיו ממש עולמות פתוחים עצומים, אני לא אתפלא בכלל אם לסיים אותו מאה אחוז ייקח למעלה ממאה שעות, או קרוב מאוד לזה.
This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
Laskin כתב:לדעתי להחשיב את JEDI כמשחק עם מערכת קרב טובה יותר מGOW זה הוט טייק, אבל אני מניח שזה עניין של טעם
זאת אומרת, הקרבות בג'דיי לא רעים או משהו, פשוט הרבה הרבה פחות נהנתי מזו של GOW, יש הרבה פחות מהלכים וקומבואים, זה מרגיש קלאנקי בג'דיי, כמעט אפס גיוון ויש רק נשק אחד... ואני יודע שזה משהו אחר לגמרי אבל מבחינתי לפחות, כמישהו שמעדיף משהו כמו DMC על פני משהו כמו דארק סולס - זו לא תחרות אפילו
אה, והנה ג'ים ראיין מתבכיין שבעוד 3 שנים אולי לא יהיה COD על הפלייסטיישן (לדעתי יהיה, עד סוף הדור הנכחי, ורק המשחק הראשון של הדור הבא יהיה בלעדי למיקרוסופט)This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 80 אורחים