Stick כתב:אם הוא משחק סוף שנה זה אשכרה 4 וחצי שנות פיתוח למשחק קרוס-ג'ן שנשען לגמרי על מערכות ומנועים קיימים, הזוי. שלא לדבר על הורייזן...
לא שאני באמת מתלונן, זה שסוני נותנים לסטודיואים שלהם כמה זמן שהם רוצים זה בוודאי עדיף על האלטרנטיבה, אבל בהתחשב בכמה זמן לקח להם להרים את GOW או הורייזן הקודמים מאפס, זה פשוט הזוי...
This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
Stick כתב:קצת מצחיק שבכל הרשמים שאני רואה על המשחק (לא רק זה עכשיו של IGN שממש שיחק 4 שעות) הכתבים מרגישים צורך לפרט במשך המון זמן על כל הבעיות שהיו למשחק הראשון. ואמנם משמח לשמוע שלדעתם הבעיות האלו לפחות מקבלות יחס בהמשך, אבל איפה בדיוק הייתם כשהמשחק קיבל תשבוחות מקיר לקיר ונחשב במשך שנים לאחד מהשיאים של סוני בדור האחרון?
בכל מקרה הרשמים אכן נשמעים טוב ואני בהחלט לא פסול מראש את המשחק הזה. אבל לא יודע, אני פשוט רואה את הגיימפלי ושומע את הכתב הזה (שגם אני לא כל כך מחבב, אפילו אם אין לי בעיה עם הקול שלו...) ומרגיש אנטי הייפ מוחלט. הכל נראה עדיין כל כך בינוני ומצועצע...
אגב הייפ, אלדן רינג רשמית מגיע עוד פחות מחודש ואת רכבת הייפ הזו כבר אי אפשר לעצור מבחנתי . הרבה זמן לא התרגשתי ככה לקראת משחק.
glass man כתב:חייב לומר שלא התרשמתי מהבקרוב הזה. נתחיל בזה שלמבקר יש קול שמעלה לך את הסעיף ונמשיך בזה שזו בושה שהסביבה לא "טיפוסית" ב100%.. בושה שבגלל הפס4 הבסיסי אנחנו נאלצים לסבול דבר עלוב שכזה.
ב' אני לפחות רואה באמת שיפור בהבעות הפנים וזה נשמע מעניין הקטע של זירות ולהרוג רובוטים במגבלת זמן (מניח שזה לא היה במקורי? ברחתי מהר כאמור)
אבל כל עוד לא ראיתי הוכחה לזה שהסייד קווסטים טובים אני לא הולך להנות.
לי כשאין סייד קווסטים טובים במשחק אין טעם לרכוש.
InterAl כתב:למה ניסית לסיים הכל? אולי פה הבעיה.
Death_119 כתב:InterAl כתב:למה ניסית לסיים הכל? אולי פה הבעיה.
אני מאוד מקווה שהקפיצה פה תהיה זהה למה שSucker punch עשו עם סדרת Infamous, לקחו משחק מאוד סולידי בבסיס, טוב, אבל לא יותר מזה ויצרו יהלום בInfamous 2.
idan כתב:אני רק שאלה, איך אתם חווים את ה 3D אודיו בפס5?
אני אמנם לא משחק הרבה עם אוזניות אבל כן ניסיתי לבדוק את זה באופן די יסודי בשלושה משחקים שאמורים לתמוך בעניין - מיילס, דימון סולס, אסטרו - ואם קיים הבדל כלשהו אני לא שומע אותו. בין אם אוהבים את התוצאה או לא ומקריאה באינטרנט הדעות די מוערבות, אנשים כן מתארים הבדל מיידי וברור, ואני פשוט לא שומע שום הבדל כאשר אני מדליק או מכבה את הפונקציה הזאת.
Laskin כתב:glass man כתב:חייב לומר שלא התרשמתי מהבקרוב הזה. נתחיל בזה שלמבקר יש קול שמעלה לך את הסעיף ונמשיך בזה שזו בושה שהסביבה לא "טיפוסית" ב100%.. בושה שבגלל הפס4 הבסיסי אנחנו נאלצים לסבול דבר עלוב שכזה.
ב' אני לפחות רואה באמת שיפור בהבעות הפנים וזה נשמע מעניין הקטע של זירות ולהרוג רובוטים במגבלת זמן (מניח שזה לא היה במקורי? ברחתי מהר כאמור)
אבל כל עוד לא ראיתי הוכחה לזה שהסייד קווסטים טובים אני לא הולך להנות.
לי כשאין סייד קווסטים טובים במשחק אין טעם לרכוש.
גם באלדן רינג אי אפשר לטפס על הכל, אז אתה גם פוסל אותו בגלל זה? סתם קטנוניות, כמעט בשום משחק אי אפשר לטפס על הכל מלבד זלדה והחיקוי שלו, פיניקס משהו, של יוביסופט. זה לא עניין של חומרה, הרי הסוויץ׳ מסוגל לעשות זאת, זה עניין של עיצוב שלבים, לא כל משחק עולם פתוח בדור הזה ייתן לך את החופש המלא שזלדה נותן, יהיו משחקים שבכלל לא יאפשרו לטפס על כלום מלבד נקודות ספציפיות, וזה בסדר גמור.
לגבי הסייד קווסטים - בבקרוב הזה הוא בבירור מתייחס לזה ואומר שמשימות הצד מעולות, אתה כנראה בחרת להתעלם מזה
נדב, לא הבנתי למה זה רע שיהיה לך כפתור שיעזור לך לדעת איפה אפשר לטפס, זה נראה לי פשוט אחלה של דבר, במשחק הקודם היית יכול פשוט לבחור בתפריט אם אתה רוצה שזה יזהר או שתאלץ
לנחש איפה אפשר, זה שיפור.
לגבי למה הטענות שעולות לגבי הראשון לא עלו בזמנו - הם כן, ובגלל זה אין למשחק ציון ממוצע של 90+, אלו לא דברים שהיו מורידים אותו מתחת ל-80, יחסית לזמנו הוא היה עולם פתוח מאוד מרשים ומקורי בתחומים מסויימים והיתרונות עלו על החסרונות אבל זה לא שהוא קיבל מלא ציונים מושלמים או משהו, סה״כ הציונים שקיבל משקפים את הרמה שלו.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 174 אורחים