Laskin כתב:טוב, קראתי הכל ואני מסכים רק עם הביקורת של הרמה הקשה בתחילת המשחק
זה לא משחק סולס אלא h&s בו ממש לא כל אויב רגיל אמור להיות מסוגל להרוג אותך אם אתה לרגע לא מרוכז או מפספס משהו, זה משחק בו אתה משחק אל ואתה אמור ״להשתעשע עם האוכל שלך״, בדיוק כמו שהכותרת של הכתבה בגיימאינפורמר מתארת את מערכת הקרב של משחק ההמשך…
אבל גם אם אני מתייחס רק ל'תחושת האל', זה לא באמת המצב כי האויבים סופגים נזק כמו טנקים. ואז אתה מגיע לאיזה אויב עם מד חיים סגול שיש לו הייפר ארמור לכל דבר שתעשה ו, כן, ממש תחושה של אל .
זה שזה לא משחק סולס זה סבבה, אבל אני אוהב אתגר במשחקים. לשחק את המשחק על איזי בלי צורך להשתמש בשבריר מהמערכת שיש פה רק כדי להרגיש חזק זה לא פתרון מבחנתי, אבל רמת קושי שבה הנזק שאתה מקבל נשארת כמו ברמה הקשה נניח, אבל הנזק שאתה עושה עדיין מרגיש טוב וגבוהה, ובבקשה להוריד את ההייפר ארמור המזעזע הזה, ואז הייתה לך את התחושה שאתה מדבר עליה שאתה משחק אל.
כרגע זה לא ממש קיים במשחק.
אמנם GOW מנסה למכור את התחושה הזו שאתה מדבר עליה, אבל אני מרגיש הרבה, הרבה יותר חזק במשחקים כמו nioh לדוגמה, שם אני אשכרה יכול להרוג אויבים בשניות ולבצע קומבואים ושילובים מטורפים של התקפות (על ידי סקיל, ולא על ידי כפתור שנטען בקולדאון). וזהנ למרות שזה 'משחק סולס' מאתגר שבו אם לא תהיה מרוכז לרגע אחד אתה יכול למות. הצד השני של המטבע לא חייב להיות נוכח בGOW, אבל לפחות שהצד הראשון יהיה בשיא של התעשייה.