נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38320
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 11 ספטמבר 2022, 23:27

Kazz כתב:קונסולות הביניים בדור הקודם אכן היו אבן דרך והראו שאפשר לעשות את הבלתי יאומן ולתת למשחקי ולשחקני קונסלות בחירה איך לשחק את המשחק. זאת אחת הסיבות שאני מאמין שהאפשרות לשחק ב 60FPS הולכת להישאר במשחקי AAA.

למה הוצאנו דור חדש? כדי לעשות עוד עליית מדרגה. דה. הפעם גם במצב 60 FPS משחקי דור הבא יראו עליית מדרגה מובהקת מהדור הקודם.
תפסיקו להיות מפונקים לעזאזל. הקפיצה שאתם רוצים תגיע במוקדם או במאוחר. שחררו כבר. אני מת לראות ממה אתם הולכים להתלהב ואיזה משחקיות עבשה עדיין תהיה במשחקים האלה.

בנתיים תהנה מ'הגירה הטכנולוגית' של זמני טעינה שואפים לאפס, אפקטי RT לראשונה בעולם הקונסולות, VRR, מצבי 40FPS ו120 FPS חסרי תקדים ומבורכים.

אנחנו מבקשים משחקים חדשים שלא שחקנו בחיים ועל פי קאז אלה משחקים עבשים? אבל אתה רוצה משחקי דור קודם ב-60 והם ההגדרה שלך למשחקים לא עבשים? what?

רוב המשחקים בקונסולות ביניים דווקא לא היה 60FPS כשהמשחק בסיס ב-30, זה היה נדיר למדי, אבל תמיד הייתה קפיצת רזולוציה. היה לקונסולות הללו מעבד כמעט זהה, אז היה מאוד קשה לעלות ל-60FPS עליהן. ומאותה סיבה רוב המשחקים לא יציעו מצב 60 במקביל ל-30 והמשחקים שכן יציעו זה כי הם לא מנצלים את המעבד בכלל. אם אתה מנצל את המעבד לרמה שהוא פועל בקצב 30FPS, אין לך ממש איך לעלות ל-60FPS, אלה אם אתה לא מנצל את המעבד. אני מאחל לכולנו שכל המשחקים יהיו 30, שינצלו את המעבד כמו שצריך, ומי שרוצה 60 אז שיחכה לקונסולות אמצע הדור או שיקנה את גרסת המחשב.

בסופו של היום אם התוסף שיש במשחק הוא משהו שהדביקו על המשחק, אם זה זמני טעינה מהירים, מצב 40fps או השתקפויות RT, זה הכל סתם QOL. אלה פיצ׳רים של רימאסטר, כל המשחקי פס4 שיוצאים לפס5 ב-60fps שזה בייסיקלי כל מה שיש בקונסולה כרגע הם אשכרה כמו רימאסטרים של משחקי פס4 שרצים על הפס5. זה נחמד וכולם שמחים שיש את הפיצ׳רים האלה, אבל זה סתם רוטב, לא הארוחה. אף אחד פה לא הולך לשבוע על רוטב.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21769
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 12 ספטמבר 2022, 10:48

מגניב... מעניין אם היה גם במקורי ולא שמו לב, כי לא זכור לי שאי פעם עלו על זה


סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 12 ספטמבר 2022, 14:41

bling כתב:
Kazz כתב:
DrKeo כתב:
כן, צודק, אני לא מבין את החידושים שהדור הבא מביא :roll:
60FPS קיים במשחקים משחר הקונסולות, זה לא דור הבא, זאת החלטה עיצובית/טכנית של המפתחת. ובנוגע לרזולוציה, גירס הוא לא דור הבא כי הוא רץ ב-720P, הוא 720P בנוסף לזה שהוא דור הבא. בדיוק כמו שאלן וייק הוא דור הבא למרות שהוא רץ באיזה 500P.

בסופו של יום הטיעון שלך לא מחזיק מים, כי כשיגיעו משחקי דור הבא אמיתיים, הם לא ירוצו ב-4K טבעי או ב-60FPS, חוץ מאשר כמה ספציפים בדיוק כמו בכל דור.

כן, התלהבתי, גם מההדגמה השניה התלהבתי. מאוד מרשים. רק חבל שהמשחקים האלה לא יצאו.

אתה לא מפנים שהסיבה היחידה שאין עדין משחקי דור הבא היא עסקית ועסקית בלבד ושיש למפתחות כמו סנטה מוניקה ערכת פיתוח של הפס5 כבר 3+ שנים וספק מטרה כבר 5+ שנים. ובנוסף שני הדורות הם X86, כלומר זה מעבר הדור הכי קל בהסטוריה של הקונסולות (אם נתעלם מנינטנדו). כל מה שאתה אומר => ההפך הוא המציאות.


ספורים משחקי AAA שבוחרים ב 60FPS כי הבחירה באה בויתורים לא קטנים. בדור החדש זה לא כך. מה שאתה כאילו לא מבין זה שהדור החדש מאפשר 60FPS בקלות יחסית כאשר כל שאר מרכיבי הגרפיקה איכותיים ומשדרים קפיצת דור. יש סיבה שספנסר כל הזמן מההכרזה על הקונסולה הדגיש שהוא הכי מתרגש מהמעבד ומהאפשרות ש 60 FPS יהפוך לדבר שבשגרה במשחקי AAA על הקונסולות (שלא נדבר על משחקי עולם פתוח). בדורות האחרונים 60FPS בסכנת הכחדה.

אני מאמין שכל משחקי צד א' יציעו מצב 60FPS.

המשחקים לא יצאו? אז אולי, רק אולי, תתחיל להיפתח לאפשרות שהאמירות שלך לא נכונות? שהלוח הזמנים שאתה מכתיב לא מתאים לדור הנוכחי? אולי באמת הפקות נדחו באופן משמעותי? אולי בעצם כדי לנצל את החומרה באופן שיימצא יאה בעינך צריך זמני פיתוח יותר ארוכים?


קשקוש, גם בדור הפס4 אפשר היה לייצר גראפיקה סבבה לגמרי עם IQ מצויין ו 60 פריימים ועדיין מפתחות בסוף ניסו לפרוץ גבולות ולהציב רף חדש ולא אמרו לעצמם בוא נישאר על 60 זה נראה לי בסדר כבר.

עם הפס4 פרו והאקס וואן איקס יכולת כבר לקבל משחקים בגראפיקה של אותו הדור (שהיא לכל הדיעות גראפיקה מצויינת) עם הפריימרייט הקדוש שלך. אז למה בכלל הוצאנו דור חדש תגיד? כדי להעלות גירה טכנית כשהמשתנה העיקרי זה שהמספרים גדלו מבלי שום יחס או עניין למהות עצמה שזה להתקרב בעוד צעד לפוטוריאליזם או לפיזיקה/אפקטים/עולמות פתוחים/ פירוט וכו׳ שלא נראו לעולם?

במקרה כזה תקרא לפס5 ״פס4 פרו 2״ והנה סגרת עניין, נעלה גירה טכנולוגית ונשחק באותה הטכנולוגיה שרצה כבר עשור עוד מעט רק עם מספרים גדולים יותר כמו 4K ו 100FPS. התפיסה שאתה מציג בכל פעם כשמעלים את האכזבה המובנת מאליו מהרמה הטכנית שקיבלנו עד כה מהדור (אכזבה שכל הפורום בערך שותף לה כולל אלו שהכי אופטימיים ונהנים מהדור הנוכחי) היא אחת המטופשות.


אה, קאז בכל דור אומר שעברנו ל100FPS בגיימפלי ומתבדה כל דור מחדש? את זה לא ידעתי. לא זכור לי איזה ברנש בוויגמס שהיה אומר שעברנו ל60FPS קבוע, כנראה שפספסתי את קאז. כאילו, איך הוא לא מבין שאתה לא יכול לדחוף 60FPS בקונסולות, אם אתה רוצה להמשיך להציג גרפיקה טובה על חומרה שהולכת ומתיישנת עם השנים? איך הוא לא מבין שצריך לשלם על זה איזשהו מחיר טכנולוגי. זה למעלה ממני :)

ראיתי כל מיני טייקים בחיים שלי, הוט טייק כזה לא נתקלתי אף פעם :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38320
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 12 ספטמבר 2022, 15:30

זה לא אסטרופיסיקה. יש לך חומרה קבועה וידועה מראש, ועכשיו אתה צריך להחליט אם אתה נותן למעבד ול-GPU שלך תקציב של 16ms או 33ms ואז כל הצוות עובד לפי זה. זהו, העדפה עיצובית, 60 או 30 זאת החלטה שמפתחים לוקחים כבר עשורים והדור הזה הוא לא שונה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 12 ספטמבר 2022, 16:54

קאז לא הולך לתת לממבו ג'מבו הזה של מדעי המחשב להפריע לו :) הוא אולי לא יודע מה זה, לולאה או variables ומה מתכנת יכול להכניס למשחק או לא, אבל הוא יודע יותר טוב מכולנו שהפס5 הולך לתת 60FPS גם ב2028 :) ככה זה זו הבשורה של הדור החדש, אני יודע כי קאז סיפר לי, דוד שלו שעובד בנינטנדו סיפר לו.

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 12 ספטמבר 2022, 22:31

DrKeo כתב:זה לא אסטרופיסיקה. יש לך חומרה קבועה וידועה מראש, ועכשיו אתה צריך להחליט אם אתה נותן למעבד ול-GPU שלך תקציב של 16ms או 33ms ואז כל הצוות עובד לפי זה. זהו, העדפה עיצובית, 60 או 30 זאת החלטה שמפתחים לוקחים כבר עשורים והדור הזה הוא לא שונה.



אני חושב שהדור הזה שונה במובן מסוים
אבל זה התחיל בחצי הדור ,בקונסולות פרו

וזה בחירות משתמש ,שבעבר ושנים היו בעיקר בpc
זה היה נדיר בקונסולות לפני חצי הדור הקודם
וגם אז בחלק מהמקרים היה תוסף חומרה שאפשר את הבחירה
לדוגמה לn64 ולסטורן ,כל קונסולה בנפרד ,היו תוספי זיכרון
שלפעמים היו חובה למשחקים מסוימים
ולפעמים היו נותנים אפשרויות גרפיות נוספות

היו ממש מאט משחקים בקונסולות לפני חצי דור קודם
שהיו נותנים בחירות גרפיות לשחקן ,מעבר לבהירות
גודל תמונה ,ודברים בסיסים כאלו

בpc דברים שהיו קימים כבר בדוס ,אולי אפילו לפני
( לא באמת מכיר משחקי pc לפני דוס ) ,עשרות שנים
נדיר שהיו בקונסולות
והיום יש כבר הרבה משחקים שנותנים כמה מצבים גרפים לבחור מהם
וזה מצוין

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38320
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 13 ספטמבר 2022, 10:06

kririn כתב:
DrKeo כתב:זה לא אסטרופיסיקה. יש לך חומרה קבועה וידועה מראש, ועכשיו אתה צריך להחליט אם אתה נותן למעבד ול-GPU שלך תקציב של 16ms או 33ms ואז כל הצוות עובד לפי זה. זהו, העדפה עיצובית, 60 או 30 זאת החלטה שמפתחים לוקחים כבר עשורים והדור הזה הוא לא שונה.



אני חושב שהדור הזה שונה במובן מסוים
אבל זה התחיל בחצי הדור ,בקונסולות פרו

וזה בחירות משתמש ,שבעבר ושנים היו בעיקר בpc
זה היה נדיר בקונסולות לפני חצי הדור הקודם
וגם אז בחלק מהמקרים היה תוסף חומרה שאפשר את הבחירה
לדוגמה לn64 ולסטורן ,כל קונסולה בנפרד ,היו תוספי זיכרון
שלפעמים היו חובה למשחקים מסוימים
ולפעמים היו נותנים אפשרויות גרפיות נוספות

היו ממש מאט משחקים בקונסולות לפני חצי דור קודם
שהיו נותנים בחירות גרפיות לשחקן ,מעבר לבהירות
גודל תמונה ,ודברים בסיסים כאלו

בpc דברים שהיו קימים כבר בדוס ,אולי אפילו לפני
( לא באמת מכיר משחקי pc לפני דוס ) ,עשרות שנים
נדיר שהיו בקונסולות
והיום יש כבר הרבה משחקים שנותנים כמה מצבים גרפים לבחור מהם
וזה מצוין

כשיש לך המון כוח לבזבז כי אתה מריץ רימאסטרים של דור קודם, קל לך לתת בחירה למשתמשים. כשRT זה פאטצ׳ חסר משמעות כמו סתם השתקפות אז אתה יכול לתת למשתמש אפשרות להדליק ולכבות. כשהמעבד שלך לא עושה כלום כי המשחק נכתב ליגואר אז אתה יכול להציע 60ֶ או 120ֶעל חשבון רזולוציה.

כשהדור הזה יכנס סופסוף לפעולה אז האפשרויות יצטמצמו. משחק שמנצל את המעבד לא יוכל להציע למשתמש מצב 60ֶ. משחק שצריך RT לכל מערכת שלו, שRT מושרש עמוק במנוע, לא יוכל להציע לכבות RT בתמורה לרזולוציה או FPS.

לא שזה לא יהיה קיים יותר, אבל היום זה קל מדי להציע כל מני מצבים כשהפס5 לא מנוצלת בשום צורה. בעתיד זה יהיה קשה יותר. אני מאוד מקווה שלא נראה מצבי 60ֶ אופציונאלים בעתיד על הפס5, רק על הפרו, כי זה מעיד שלא היה למפתחת מה לעשות עם החומרה.

מי שרוצה 60 וצפונה שיקנה פרו או מחשב, הפס5 הבסיסית צריכה להיות מנוצלת הייטב. האמת שזה יכול להיות נקודת שיווק לא רעה בכלל לפס5 פרו - שחק בכל משחק בfps כפול.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21769
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 13 ספטמבר 2022, 10:47

היום ב-01:00 בלילה יהיה State of Play של 20 דקות, לקראת התערוכה בטוקיו, כך שהם יתמקדו בצוותים היפניים בלבד לדעתי.
הם יראו 10 משחקים עם חשיפות חדשות, וזה כולל גם משחקי PSVR2… בואו נקווה שיהיה לפחות משהו אחד גדול

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי swym » 13 ספטמבר 2022, 11:54

DrKeo כתב:על פי שרייר הם התחילו לעשות preproduction אבל רק כמה חודשים מאוחר יותר משכו אותם לעזור עם tlou2 עד אמצע 2020. ואז, כשסופסוף סיימו אותו והם יכלו לחזור לרימייק, נוטידוג גנבו להם את הפרוייקט והם הפכו שוב לסטודיו תמיכה.

כלומר, הם הובילו בקושי שנה על הפרוייקט לפני שנוטידוג לקחו להם אותו ונוטידוג הובילו אותו שנתיים. אז לא רק שמשתמע מהדברים של שרייר שנוטידוג הובילה את רוב הפרוייקט, הוא ציין מספרית שעבדו עליו ״dozens״ עובדי נוטידוג.

אז כן, עשרות עובדי נוטידוג לשנתיים הם בהחלט משאבים רציניים, סדר גודל של TLL. תוסיף לזה את המשאבים של The GaaS of Us וקבלת כמות לא סבירה של עובדי נוטידוג שלא עובדים על משחק סינגל AAA שובר מוחות. אז אין לנו זכות להתבאס?

תראה - גם אם אתה בוחר לתת לשרייר קרדיט כאילו הוא באמת יודע מה קורה בתוך חברה גדולה כמו סוני, ולא סתם מדברר עובדים או מפמפם פרופגנדה בשביל קליקים - אז בוא ולפחות נתייחס למה שהוא אומר בפועל.
במקרה הזה, הדיווח שלו היה כזה קלאסטרפאק (לא רק בהקשר של VASG אלא גם בהקשר של BEND - וכבר היו אנשי תעשייה שזיהו את הבולשיט), שהוא נאלץ להבהיר את מה שהוא התכוון אליו בפודקסאט שהוא השתתף בו אחר כך.ואם קשה לך לשמוע את הקול הצפצפני שלו - הנה תמלול:
What else are [Naughty Dog] going to do right now? [...] You finished The Last of Us 2, Neil Druckmann and some other writers go off in a room somewhere and they say "What do we want to make next?" and you have hundreds of people at the studio who don't have a lot to work on.
There's the multiplayer thing they're doing, I don't know what stage that's in, but I doubt it needs everybody. [...] They had a bunch of people that needed work, and so it was an elegant solution to be, “Let's put them TLOU remake, get them used to working on the PS5, and let's make this happen.” It's something for people to do for the next year or so while the other things are in pre-production.

https://wccftech.com/the-last-of-us-rem ... -projects/

כשיש לך מאות עובדים שאין להם משהו לעשות, לקחת dozens (מספר שיכול להיות גם 24 עובדים וגם 120 עובדים) בשביל פרוייקט צדדי שיכול לתרום להם זה לא בדיוק משהו שהולך לפגוע בPipelline שלך שגם ככה לא היה קיים בנקודת הזמן הזו - לפי שרייר.
מעבר לזה, אתה צריך להבין שהמשמעות בחברות משחקים של "להוביל" פרוייקט, זה בסופו של דבר מאיזה תקציב הכסף יוצא ומי מקבל את ההחלטות - לא כמה אנשים מוקצים לפרוייקט. בתאוריה יכול להיות סטודיו של שלושה פרוייקטים שמוביל אותם בנאדם אחד בלבד מאותו הסטודיו, אבל בפועל הוא הנציג היחיד בזמן שעובדים עליהם מאות עובדים אחרים בסטודיואים שונים.
יש לזה משמעויות של פוליטיקה ארגונית, ויש בגלל זה אנשים שבאים והולכים (כשאיימי הנינג עזבה זה בכל זאת לא מוטט את הסטודיו), אבל זה עדיין לא משנה את השורה התחתונה: הרימייק היה בעיקרו עבודה של אנשי VASG (אפשר גם לראות את זה בקרדיטים) שהוא סטודיו כלבויניק של מאות אנשים שעובדים על פרוייקטים שונים במקביל, ועבור נוטי דוג זה היה פרוייקט צדדי עבור עובדים שגם ככה לא היה להם מה לעשות.

ובצד השני, TLOU 2 הובטח שיצא עם רכיב מולטיפלייר - ובסוף זה נדחה לטובת סינגל פלייר בלבד. ואז הובטח שהוא יגיע כעדכון עתידי למשחק - ובסוף זה נגנז. אז עכשיו אומרים לך שיש משחק עצמאי לחלוטין בפייפליין (והנה עוד סיבה לקחת מך כסף, אחרי שהבטיחו אותו כחלק מחבילה שכבר שילמת עליה) שאולי יום אחד יצא ואולי לא. אבל אם כבר, הטענה הנכונה היא שסוני מתעדפת את הסינגל פלייר העלילתי של נוטי דוג על פני כל רכיב GaaS. זה כמו שמיקרוסופט תבטיח עכשיו שהיא עובדת על היילו חדש עם split screen co-op אחרי שהם הבטיחו אותו בהיילו הקודם ואז דחו אותו ואז ביטלו אותו.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38320
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 13 ספטמבר 2022, 14:28

swym כתב:תראה - גם אם אתה בוחר לתת לשרייר קרדיט כאילו הוא באמת יודע מה קורה בתוך חברה גדולה כמו סוני, ולא סתם מדברר עובדים או מפמפם פרופגנדה בשביל קליקים - אז בוא ולפחות נתייחס למה שהוא אומר בפועל.
במקרה הזה, הדיווח שלו היה כזה קלאסטרפאק (לא רק בהקשר של VASG אלא גם בהקשר של BEND - וכבר היו אנשי תעשייה שזיהו את הבולשיט), שהוא נאלץ להבהיר את מה שהוא התכוון אליו בפודקסאט שהוא השתתף בו אחר כך.ואם קשה לך לשמוע את הקול הצפצפני שלו - הנה תמלול:
What else are [Naughty Dog] going to do right now? [...] You finished The Last of Us 2, Neil Druckmann and some other writers go off in a room somewhere and they say "What do we want to make next?" and you have hundreds of people at the studio who don't have a lot to work on.
There's the multiplayer thing they're doing, I don't know what stage that's in, but I doubt it needs everybody. [...] They had a bunch of people that needed work, and so it was an elegant solution to be, “Let's put them TLOU remake, get them used to working on the PS5, and let's make this happen.” It's something for people to do for the next year or so while the other things are in pre-production.

https://wccftech.com/the-last-of-us-rem ... -projects/

כשיש לך מאות עובדים שאין להם משהו לעשות, לקחת dozens (מספר שיכול להיות גם 24 עובדים וגם 120 עובדים) בשביל פרוייקט צדדי שיכול לתרום להם זה לא בדיוק משהו שהולך לפגוע בPipelline שלך שגם ככה לא היה קיים בנקודת הזמן הזו - לפי שרייר.
מעבר לזה, אתה צריך להבין שהמשמעות בחברות משחקים של "להוביל" פרוייקט, זה בסופו של דבר מאיזה תקציב הכסף יוצא ומי מקבל את ההחלטות - לא כמה אנשים מוקצים לפרוייקט. בתאוריה יכול להיות סטודיו של שלושה פרוייקטים שמוביל אותם בנאדם אחד בלבד מאותו הסטודיו, אבל בפועל הוא הנציג היחיד בזמן שעובדים עליהם מאות עובדים אחרים בסטודיואים שונים.
יש לזה משמעויות של פוליטיקה ארגונית, ויש בגלל זה אנשים שבאים והולכים (כשאיימי הנינג עזבה זה בכל זאת לא מוטט את הסטודיו), אבל זה עדיין לא משנה את השורה התחתונה: הרימייק היה בעיקרו עבודה של אנשי VASG (אפשר גם לראות את זה בקרדיטים) שהוא סטודיו כלבויניק של מאות אנשים שעובדים על פרוייקטים שונים במקביל, ועבור נוטי דוג זה היה פרוייקט צדדי עבור עובדים שגם ככה לא היה להם מה לעשות.

אוקיי, אז העברנו את הנרטיב מזה ש-VASG עשו את הרימייק ולא נוטידוג, לזה שכן עבדו על המשחק עשרות עובדי נוטידוג פשוט נוטידוג הייתה מפוצצת במאות אנשים שעשו יוגה וצבעו בצבעי אצבע אז למזלנו מצאו להם מה לעשות? מזל שהיה את הרימייק למלא את הזמן שלהם, חס ושלום שלא יעבדו על משהו חסר ערך כמו הרחבה ל-TLOU סטייל TLL כמו שהם עשו כשהם סיימו לעבוד על אנצ׳רטד 4 או כל פרוייקט אחר שאשכרה היה מעניין אותנו. הרי הכי חושב לעשות רימייק שהוא כל כך מבוקש על ידי גיימרים, שאפילו אדם אחד פה בפורום לא טרח לקנות אותו.

אין לי מושג מאיפה אתה מביא את זה שהרימייק לא היה בעיקרו עבודה של VASG, זה לגמרי סותר את הדיווח של שרייר אבל אם יש לך מקור אחר אתה מוזמן להביא. אנשי VASG ממלאים גם את הקרדיטים של GOW ושל TLOU2, הם עבדו כמעט אקסקלוסיבית על TLOU2 ב-2019 ו-2020 כך שהשמות שלהם מרוחים על כל הקרדיטים של משחקי סוני כבר שנים. רימייק זה רימייק, לא עושים רימייק 500 אנשים, כמה עשרות עובדים של נוטידוג זה די והותר. נוטידוג עשתה את הרימייק, אפילו ש-VASG עשו את הפרי-פרודקשן, ו-VASG שמשו כסטודיו תמיכה כמו שהם עושים עם כל משחק AAA של סוני שנים. אם יש לך מקור שאומר אחרת יהיה מעניין לקרא, אולי מה ששרייר אמר הוא בולשיט גמור, אבל כל עוד אין לך מקור טוב יותר משרייר..

swym כתב:ובצד השני, TLOU 2 הובטח שיצא עם רכיב מולטיפלייר - ובסוף זה נדחה לטובת סינגל פלייר בלבד. ואז הובטח שהוא יגיע כעדכון עתידי למשחק - ובסוף זה נגנז. אז עכשיו אומרים לך שיש משחק עצמאי לחלוטין בפייפליין (והנה עוד סיבה לקחת מך כסף, אחרי שהבטיחו אותו כחלק מחבילה שכבר שילמת עליה) שאולי יום אחד יצא ואולי לא. אבל אם כבר, הטענה הנכונה היא שסוני מתעדפת את הסינגל פלייר העלילתי של נוטי דוג על פני כל רכיב GaaS. זה כמו שמיקרוסופט תבטיח עכשיו שהיא עובדת על היילו חדש עם split screen co-op אחרי שהם הבטיחו אותו בהיילו הקודם ואז דחו אותו ואז ביטלו אותו.

ג׳ים ראייין והאובססיה שלו ל-GaaS נכנס לתפקיד רק כמה חודשים לפני שנוטידוג הכריזו שהמולטי יהפוך למשחק מלא נפרד. הם קוראים לו אמביציוזי, ענקי וכו׳, כך שלהגיד שהם לא double down על GaaS קצת מוזר לי. אולי זה לא היה הפוקוס שלהם לפני 4 שנים, אבל עכשיו אי אפשר להכחיש שהמשחק GaaS הוא אחד הפרוייקטים הכי גדולים שלהם - ישירות מהפה של נוטידוג.

לקרא לזה פרוייקט שאולי יצא ואולי לא, או סוג של תוסף כמו המסך המפוצל של היילו זה קצת מוזר. נוטידוג קוראת לזה משחק מלא ושלם, עולם חדש לגמרי שהם בונים והפקה ענקית. אין לי מושג איך אתה משווה את זה למסך מפוצל בהיילו. כלומר, הנה כמה תאורים ישר מהפה של נוטידוג:
we can finally announce that we’re creating something much larger than a mode

multiplayer experience, which is an extremely ambitious undertaking

full-scale, standalone game, with its massive scope and immense world, in a way that fans have come to expect from The Last of Us and Naughty Dog

איך זה בר השוואה למוד מסך מפוצל בהיילו? נוטידוג עברו ריסטרקצ׳ר לקראת המשחק הזה, הם שכרו המון אנשים שמתמחים במולטי בשנתיים האחרונות. זה משחק GaaS מלא, בדיוק כמו שג׳ים ראיין אוהב.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 13 ספטמבר 2022, 23:36

הקטע הכי מגניב פה, זה איך גיא מפרש בחופשיות את המושג " Dozens " כך שיתאים לתאוריה חסרת המקורות שלו כאילו ברור זה יכול להיות גם 120 אנשים ... אבל מה הסבירות :lol: למען הסר ספק, מה שמצחיק אותי פה זה איך גיא מצליח לעשות סלט חצילים מכל Data שהוא מנתח כל פעם מחדש.

לא שאני לוקח צד, בצחצוח החרבות הזה בין נדב לגיא, אני מאחל בהצלחה למי שייצא מנצח, אבל זה מצחיק :D

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 14 ספטמבר 2022, 01:27

היה עכשיו הSOP, להפתעתי הרבה הוא הסתיים עם טריילר של GOW:


ווא, איזה הייפ. נראה מדהים לחלוטין.
לא יודע אם הייתי ממליץ לצפות בו למי שמאוד רגיש לספוילרים, בהחלט יש שם דברים שלא ראינו עדיין, אבל הכל ערוך מאוד מהר ומפוזר בכל מקרה.
באמת נראה מצוין ממש. רק מוכיח כמה מעט הם הראו לנו עד עכשיו (ואולי עדיין...?)

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 14 ספטמבר 2022, 01:31

GOW רגנארוק נראה מושלם. פאקינג day one. המשחק החדש של טים נינג'ה שנחשף היום נראה מושלם. פייר אמבלם נראה מושלם.
מה זה כל המשחקים האלה פתאום? רחמים על הארנק!!

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3717
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 14 ספטמבר 2022, 01:35

נראה אותו דבר.

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 14 ספטמבר 2022, 01:42

גם אם זה היה טריילר לסרט שהייתי מצפה לו הוא היה מלהיב אותי עם מה שהוצג כאן, אז אני מניח שכל הגיוון הרחב, הקומבואים החדשים שהוצגו פה בחטף והטיזרים לבוסים הם רק הבונוס בשלב הזה :).

מאמין שתצוגת גיימפלי תהיה בקרוב ואז נוכל לשפוט יותר לגבי האספקט הזה, אבל אני בטוח שהם לכל הפחות ליטשו לשלמות את מה שכבר היה להם.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 14 ספטמבר 2022, 01:54

אינטר: נראה אותו דבר? חחח אתה אומר את זה כאילו כל שנה יש לנו פאקינג משחק GOW בערכי הפקה כאלה, זה לא פיפא כפרה עליך.אחרי כל מה שלמדנו על אטראוס במשחק הקודם לא בא לך לראות לאו זה הולך? מה שנקרא על טעם ועל ריח.

זה לא אמור להיות משהו חדש, זה אמור להיות המשך מפוצץ ומרשים למשחק הקודם וזה בדיוק מה שהם עושים פה. אם הוריזן 2 היה נראה חצי מערכי ההפקה שאנחנו רואים פה אף אחד לא היה מתלונן עליו בחיים שהוא על הפס4.

וואו איזה דבר. איך אפשר לעשות לזה ספין כאילו ההמשך הזה הוא דבר רע?

Laskin
Elder
הודעות: 21769
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 14 ספטמבר 2022, 07:16

לא צפיתי בטריילר של GoW יותר מחמש שניות, פחדתי מספוילרים.
אבל כן ממש התלהבתי מהמשחק של טים נינג׳ה עם הרונין, זה נראה מדהייייים!! מצחיק שכנראה נקבל איזה 3 משחקים כאלה ב-2024 - גם זה, גם AC כנראה וגם GOT2 אולי
גם stellar blade נראה מעולה וקנייה בטוחה, גם טקן 8 האמת הפתיע ונראה ממש יפה גרפית, וגם המשחק עם המכונית נראה אדיר pacific drive, הזכיר לי את firewatch בהתחלה אבל נראה שהגיימפליי מקורי מאוד.
גם היאקוזה הזה נראה סבבה יחסית לסדרה שפחות מדברת אליי (מבחינת גיימפליי), גם המשחק mech הזה נראה יחסית מושקע מאוד לז׳אנר, אבל את שני אלו בוודאי שלא אקנה, הרבה פחות בשבילי.

יחסית ל-20 דקות היה סבבה, מניח שאם הייתי צופה בטריילר בסוף הייתי נהנה עוד יותר, אבל רק עוד פחות מחודשיים נשחק בו, אני לא רוצה לראות עוד תמונה אפילו. אתמול סיימתי את GoW 2018, עכשיו אנסה שוב לעשות את הכל במשחק, עד שיצא ההמשך… חוץ מהעורבים, זה לא מעניין :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38320
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 14 ספטמבר 2022, 12:43

הטריילר של GOW פשוט מעולה, ההייפ שלי עלה משמעותית. עדין נראה כמו המשחק השני של הפס4 ולא כמו המשחק ראשון של הפס5 :)
וטקן ממש הפתיע אותי, הוא נראה ממש מצויין למשחק מכות. אני לא יודע אם זה כי לא ראינו עדין משחק דור הבא אמיתי מעבר ל-HB2 (ומן הסתם טקן נראה חצי דור מאחוריו), אבל טקן בהחלט נראה כמו קפיצה מרשימה מ-7. בתחום משחקי המכות הכי מעניין אותי לראות את MK12, אני משער שהוא יוביל את החבורה ובטח יהיה מבוסס UE5.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21769
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 14 ספטמבר 2022, 13:09

לצוות של MK יש היסטוריה בעייתית מהבחינה הזו… לא רק שהמשחק העשירי היה על UE3 למרות שכבר היה 4 צן מה לפני שיצא, גם שנים אחר כך בMK11 הם עדיין השתמשו בו ולא בUE4.
אלא אם אני לא זוכר נכון או מתבלבל… אבל אם הזכרון שלי לא בוגד בי - אני לא הייתי בונה על UE5 במשחק הבא

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 14 ספטמבר 2022, 13:30

החדשות הכי טובות לגבי טקן 8 זה שהוא בלעדי לדור הנוכחי והזיכרון שלהן והCPU העליון שלהן יכולים סוף סוף לעשות Rollback netcode נורמלי במשחקי 3D.
או במילים פשוטות, יש מספיק כוח להוסיף פריימים ככה שאם אתה משחק עם מישהו עם פינג של 290... יהיה בינכם מספיק פריימים כדי להסתיר את הלאג המטורף הזה והמשחק עדיין יראה חלק וירגיש כמו אופליין. במשחקי 2D זה לא בעיה ליישם נטקוד כזה עם הכוח של הדור הקודם, למשחקים כמו טקן עם 3D אמיתי זה בלתי אפשרי על הדור הקודם.

וכמובן, נראה מושלם גרפית טקן 8 אפילו שזו לא הסדרה שלי. עדיין קונים כי כולנו ישראלים וזה מה שמשחקים בארץ.

idan
Veteran
הודעות: 2214
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי idan » 14 ספטמבר 2022, 14:43

עשית בשכל לאסקין, הטריילר מעולה ואני לגמרי מתחרט שראיתי אותו. אם הייתי רואה אותו לפני שנה מילא, לפחות הייתי נהנה מההייפ, אבל על אף ש Ragnarok לא ממש הביא את זה עד עכשיו בצורה הזאת (שיווקית, הם לא הראו משהו מלהיב במיוחד עד אתמול) עדיין ידעתי מה הוא יביא לשולחן פחות או יותר אז באמת שלא הייתי חייב לראות את זה חודשיים לפני שאני משחק בו.

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 14 ספטמבר 2022, 14:51

חוץ מסצנה אחת לקראת סוף הטריילר שאני כנראה מתבאס שראיתי (גם אינפורמטיבית עלילתית וגם ויז'ואל סופר מוצלח שהיה כיף לחוות קודם כל בזמן אמת, מניח שמי שראה מבין למה אני מתכוון), זה היה ערוך בצורה כל כך מבולגנת שאני בטוח שאשכח את כל מה שהיה שם בשבוע הקרוב :).

בכל מקרה אני מניח שהסצנה המדוברת היא נקודת האמצע משחק או משהו כזה, אז אני לא חושש ובטוח שהם שומרים עוד המון, המון הפתעות. גם אם היה נחמד לחוות גם את זו כמו שצריך.
אבל זה באמת אחד הטריילרים היותר מוצלחים שאני זוכר בהעלאת רמת ההייפ שלי באופן מיידי. כלומר ברור שזה קל יותר כשכמעט לא היה כלום על המשחק פחות מחודשיים ליציאה, וכמובן שבלי קשר הייתי קונה אותו אז זה לא שאין צפייה בכלל, אבל ההייפ שלי למשחק קפץ ברגע אחת לרמות הגבוהות רק מהטריילר הזה.
עד כדי כך שאני עכשיו שוקל לדחוף ריצה שנייה בGOW 2018 איפשהו בתוך החודשיים האלה. לפני 24 שעות זה בכלל לא חלף לי בראש :).
נערך לאחרונה על ידי Stick ב 14 ספטמבר 2022, 15:02, נערך פעם 1 בסך הכל.

Laskin
Elder
הודעות: 21769
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 14 ספטמבר 2022, 15:02

נחמד לשמוע, אבל באסה לי עליכם, אלו שכן צפו
לא שקרה אסון או שחטפתם ספוילר שיהרוס טוויסט מפתיע, אני סומך על סנטה מוניקה, אבל עדיין קיבלתם בטח מספיק ״טעימות״ לא נחוצות בעליל בשלב כה קרוב להשקה, שיישארו בזכרונכם.
עם זאת, יש לי עוד חודשיים כמעט, וכבר יום אחרי הטריילר חטפתי בטוויטר 2 תמונות שהצלחתי לא ממש לקלוט מה ראיתי שם, ועוד גיף אחד של שנייה וחצי בו רואים את
ספויילר: הצג
אטריוס עם מה שנראה כמו צד של זאב ענק, יורה חץ לכיוון שמש אדומה או משהו בסגנון, מתוך מה שנראה כמו סצינה סופר חשובה בסיפור, וסופר יפה :(

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי bling » 15 ספטמבר 2022, 07:08

טוב הטריילר מדהים וזה הולך להיות משחק אדיר, כמובן שזה משחק פס4 וככה גם דמיינתי המשך של המשחק על הפס4 אבל למה להתרכז במה המשחק יכל להיות, זה הולך להיות מאסטרפיס בכל מקרה.

אני מבואס שהם שמו את הקטע שלאסקין דיבר עליו בטריילר, זה מסוג הדברים שצריכים לראות בפעם הראשונה מול המשחק. בדיעבד חבל שראיתי אותו, ממליץ לאחרים לא לראות במיוחד כשהמשחק כל כך קרוב.

טקן נראה פשוט מדהים, קפיצת דור ענקית מהקודמים ובכלל, הדבר הכי דור הבא שראינו לדעתי עד עכשיו ביחד עם הלבלייד 2. זו קפיצה ענקית לטקן כמותג שכבר עשרים שנה מאז דור הפס2 היה נראה דור אחורה לעומת המשחקים המרשימים של אותן חומרות אבל במקביל זו גם תעודת עניות שמותג שהוא כבר ממזמן לא טכנולוגי במיוחד מצליח להוציא יותר וואו מכל המפתחות הגדולות והטכנולוגיות של היום.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6562
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 15 ספטמבר 2022, 08:09

עדיין לא צפיתי בשום דבר על gow החדש, חוץ מהסרטון הממש ראשון מזמן ואני כבר לא זוכר ממנו כמעט כלום. קניה day one אלא אם נשמע איזו קטסטרופה...
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 27 אורחים