נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38353
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 15 ספטמבר 2022, 10:01

bling כתב:טוב הטריילר מדהים וזה הולך להיות משחק אדיר, כמובן שזה משחק פס4 וככה גם דמיינתי המשך של המשחק על הפס4 אבל למה להתרכז במה המשחק יכל להיות, זה הולך להיות מאסטרפיס בכל מקרה.

אני מבואס שהם שמו את הקטע שלאסקין דיבר עליו בטריילר, זה מסוג הדברים שצריכים לראות בפעם הראשונה מול המשחק. בדיעבד חבל שראיתי אותו, ממליץ לאחרים לא לראות במיוחד כשהמשחק כל כך קרוב.

טקן נראה פשוט מדהים, קפיצת דור ענקית מהקודמים ובכלל, הדבר הכי דור הבא שראינו לדעתי עד עכשיו ביחד עם הלבלייד 2. זו קפיצה ענקית לטקן כמותג שכבר עשרים שנה מאז דור הפס2 היה נראה דור אחורה לעומת המשחקים המרשימים של אותן חומרות אבל במקביל זו גם תעודת עניות שמותג שהוא כבר ממזמן לא טכנולוגי במיוחד מצליח להוציא יותר וואו מכל המפתחות הגדולות והטכנולוגיות של היום.

טקן באמת עשה קפיצה של דור וחצי. הוא עבר ממשחק שנראה חצי דור מאחורי הפס4 לאחד המשחקים הראשונים שנראים כמעט כמו משחק פס5 אמיתי :)
אני התרכזתי כל הזמן בהוריקנים ברקע, הם נראים כמו סימולצית חלקיקים אמיתית ממבט ראשון.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21797
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 15 ספטמבר 2022, 10:16

טקן נראה כמו שהוא היה אמור להראות בPS4 :)
אולי עם אפקטים טיפה פחות יפים, גם זה לא בטוח... כבר שכחנו שמשחקי מכות זה פחות או יותר הז'אנר שהכי קל לדחוף בו הכי הרבה פירוט, פעם משחקים כמו DOA, SC וגם טקן היו הפיסגה של מודלים סופר מפורטים, רקעים יפים וכו'

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 15 ספטמבר 2022, 12:27

אני קורא את התגובות שלכם לטקן וזה עושה לי גם שמח וגם קצת עצוב. שמח כי זו הוכחה שהז'אנר יכול לחזור למיינסטרים אם יזרקו עליו כסף. עצוב, כי קפקום לא הלהיבו אתכם ככה :( כוסאומו עם הקרוס ג'ן :(

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי bling » 15 ספטמבר 2022, 12:39

Laskin כתב:טקן נראה כמו שהוא היה אמור להראות בPS4 :)
אולי עם אפקטים טיפה פחות יפים, גם זה לא בטוח... כבר שכחנו שמשחקי מכות זה פחות או יותר הז'אנר שהכי קל לדחוף בו הכי הרבה פירוט, פעם משחקים כמו DOA, SC וגם טקן היו הפיסגה של מודלים סופר מפורטים, רקעים יפים וכו'


לא יודע אם זה בגלל שלא ראינו הרבה זמן משחק מכות שדוחף גראפיקה כמו שהוא אמור לעשות מאז תקופת הפס2 או שזה באמת החומרה החדשה שקצת מנוצלת לשם שינוי.

אני כן יכול לאמר שהמשחק הזה מחסל מבחינה גראפית את MK על הפס4 אז אם אתה מחשיב את MK כמשחק שדוחף גראפיקה על החומרה שרץ עליה אז כנראה שגם טקן שמנצל את הפס4 לא היה נראה ככה :)

כרונו, סטריט פייטר ממש אחלה. הוא כבר ממש אחלה לא מעט שנים, התגובות זה בגלל שהם קצת התנתקו מהמקום המאוד ריאליסטי ולסגנון שהם מכוונים אליו הוא נראה מצויין אבל בסוף לטעמי האפקט שמוציא הכי הרבה וואו זה סגנון ריאליסטי שחותר למראה CGI סטייל טקן ולא המראה הקרטוני שסטריט פייטר הלכו אליו כבר כמה שנים (ושהם עושים מצויין בכל דור אבל כאמור זה לא מראה שמוציא וואו אמיתי)

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 15 ספטמבר 2022, 12:53

בלינג: כן, אני מבין מה אתה אומר, אבל עדיין קפקום יכלו לחכות לאנריל 5 להעיף את הפס4 ולכוון רק לדור הנוכחי, הנה אנחנו רואים איך טקן 8 נראה בהשוואה כשהוא רק דור נוכחי. הם פשוט לא רוצים לעשות וואו. תסתכל על המשחק מכות של דרגון בול או על guilty gear strive הם אמנם דור קודם אבל הם הוכחה שמראה מצויר עדיין יכול לגרום לאנשים לסבוב את הראש.

עצוב לי שקפקום אפילו לא מנסים. יש משהו מאוד ביזארי בלראות סדרה כמו טקן שאין לה אפילו 1% מהחשיבות של סטריט פייטר (או מהיופי, או מהעומק) זוכה לכזו תהודה מהגיימרים וזה באשמת קפקום והעצלנות שלהם.

Laskin
Elder
הודעות: 21797
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 15 ספטמבר 2022, 13:09

bling כתב:
Laskin כתב:טקן נראה כמו שהוא היה אמור להראות בPS4 :)
אולי עם אפקטים טיפה פחות יפים, גם זה לא בטוח... כבר שכחנו שמשחקי מכות זה פחות או יותר הז'אנר שהכי קל לדחוף בו הכי הרבה פירוט, פעם משחקים כמו DOA, SC וגם טקן היו הפיסגה של מודלים סופר מפורטים, רקעים יפים וכו'


לא יודע אם זה בגלל שלא ראינו הרבה זמן משחק מכות שדוחף גראפיקה כמו שהוא אמור לעשות מאז תקופת הפס2 או שזה באמת החומרה החדשה שקצת מנוצלת לשם שינוי.

אני כן יכול לאמר שהמשחק הזה מחסל מבחינה גראפית את MK על הפס4 אז אם אתה מחשיב את MK כמשחק שדוחף גראפיקה על החומרה שרץ עליה אז כנראה שגם טקן שמנצל את הפס4 לא היה נראה ככה :)


אז קודם כל כמו שכבר אמרתי - גם MK של הדור הקודם רצו (משום מה) על UE3 ולא UE4, ודבר שני שם יש לך רקעים די מפורטים, פה יש לך רקע מגניב שמורכב מאפקטים אבל... אין ממש "רקע". בא נראה איך המשחק יראה בסוף ואז נשווה לMK של הדור הקודם... אבל כן - גם MK לא ניצל את הכח של הדור הקודם כמו שצריך בעיניי.
אני מסכים שMK כנראה הכי יפה שיש ממשחקי המכות, אבל גם הוא לא ממש ניצל את הPS4 במאה אחוז, או קרוב לזה, לא כמו שSC או DOA ניצלו בדרימקאסט או PS2.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38353
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 15 ספטמבר 2022, 15:41

גם ארקאם נייט רץ על UE3, אבל מדובר בגרסה סופר מקוסטמת של UE3 שהריץ את הסמריטן. אז לא בדיוק מדובר באותו UE3 של דור הפס3, מדובר בכמעט סוג של אבטיפוס ל-UE4 עם פיצ׳רים מקוסטמים של NR. אני חושב ש-MK11 היה הכי קרוב לדור הפס4 כמשחק מכות, אבל גם הוא לא היה יותר מבסדר גרפית. אני חושב שזה בעיקר המכירות של משחקי מכות, הן לא השתנו יותר מדי מאז הפס3 אז המשחקים האלה מקבלים תקציב של משחקי פס3 ולכן הם נראים AA ולא AAA. אני משער ש-MK יוצא דופן, ולכן הוא גם הכי מושקע, אבל עדין הוא לא ברמה לעומת שאר הדור למרות שבתאוריה להם הכי קל גרפית מכולם (חוץ מעניין ה-60FPS).
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5391
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 15 ספטמבר 2022, 18:05

Injustice 2 נראה הכי טוב מהמשחקים שלהם לדעתי.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 15 ספטמבר 2022, 22:13

לא חושב שאפשר להתווכח על זה שMK11 וInjustice 2 הם משחקי המכות הכי מרשימים טכנית של הדור הקודם, כאילו מספיק לראות איזו גרסה מסורסת MK11 היה צריך לקבל על הסוויץ כדי להצליח לרוץ הוציאו למשחק את נשמתו (שזה די הולם למורטאל קומבאט! ) והוא מכוער רצח בעוד פורטים של דרגון בול, נראים די זהים למקור :) על הסוויץ.


בכל זאת נדב נגע פה בלב העניין ה60FPS. אתה לא באמת יכול לדחוף את הז'אנר גרפית רק כי זה רק זירה ושני אנשים. זה לא משנה שאין כמעט שום עומס, אתה חייב תמיד שהכל ירוץ ב60FPS וזה מסבך את העניין. אתה יכול להריץ את TLOU2 ב30FPS וזה יהיה נהדר, הרצת משחק מכות ב30FPS אין לך משחק שברת את כל הלוגיק שלו, הכל בנוי על 60FPS זה לא אסתטיקה המשחק לא יכול להתקיים ב30FPS כמו שאנחנו מכירים אותו. זה לא לחינם שקפקום לא מרשים למישהו עם אפילו 58FPS לשחק אונליין בSF ברשת :)

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 16 ספטמבר 2022, 09:39

טוב, לא פלא שטקן 8 כזה, מרשים, כל הנכסים הגרפיים שבו חדשים לגמרי, שום דבר לא מוחזר מטקן 7.המשחק התחיל פיתוח באנריל 4 אבל הצוות עבר לאנריל 5 מתי שהם יכלו. ותראו כמה הצוות של טקן מבין כמה הגרפיקה חשובה בניגוד לחברה מסוימת שמתחילה בC. הראיון בIGN.


IGN: Can you talk to me about the early planning phases of Tekken 8? What were the discussions in the room with the team?

Katsuhiro Harada: Yeah. I mean, obviously, as you can see in the trailer, the graphics are something that we really focused on. And I know that sounds kind of trite, but if you look back at the franchise and see where it did well – like Tekken 3 on the PlayStation 1, maybe Tekken Tag Tournament on PS2 – there was the variety of modes and the gameplay that people liked, but an important aspect has always been the kind of graphics people can expect on new hardware. And not just from a certain segment of the community or audience, but from PlayStation fans in general, from casual players to hardcore fighting game enthusiasts. Everything was about the graphics at first.

During the PlayStation 1 days, just to have a game at that time be in polygons and make it look like a showpiece of technology, was something that really drove the audience for the game. And we felt that after all these years, that's something that hasn't changed. So we really decided what we wanted to do with the graphic benchmark of the game, what the tone of manner was going to look like visually. All of that stuff was one of the first things I think we discussed at the beginning of the project.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 16 ספטמבר 2022, 14:02

DrKeo כתב:
אנחנו מבקשים משחקים חדשים שלא שחקנו בחיים ועל פי קאז אלה משחקים עבשים? אבל אתה רוצה משחקי דור קודם ב-60 והם ההגדרה שלך למשחקים לא עבשים? what?

רוב המשחקים בקונסולות ביניים דווקא לא היה 60FPS כשהמשחק בסיס ב-30, זה היה נדיר למדי, אבל תמיד הייתה קפיצת רזולוציה. היה לקונסולות הללו מעבד כמעט זהה, אז היה מאוד קשה לעלות ל-60FPS עליהן. ומאותה סיבה רוב המשחקים לא יציעו מצב 60 במקביל ל-30 והמשחקים שכן יציעו זה כי הם לא מנצלים את המעבד בכלל. אם אתה מנצל את המעבד לרמה שהוא פועל בקצב 30FPS, אין לך ממש איך לעלות ל-60FPS, אלה אם אתה לא מנצל את המעבד. אני מאחל לכולנו שכל המשחקים יהיו 30, שינצלו את המעבד כמו שצריך, ומי שרוצה 60 אז שיחכה לקונסולות אמצע הדור או שיקנה את גרסת המחשב.

בסופו של היום אם התוסף שיש במשחק הוא משהו שהדביקו על המשחק, אם זה זמני טעינה מהירים, מצב 40fps או השתקפויות RT, זה הכל סתם QOL. אלה פיצ׳רים של רימאסטר, כל המשחקי פס4 שיוצאים לפס5 ב-60fps שזה בייסיקלי כל מה שיש בקונסולה כרגע הם אשכרה כמו רימאסטרים של משחקי פס4 שרצים על הפס5. זה נחמד וכולם שמחים שיש את הפיצ׳רים האלה, אבל זה סתם רוטב, לא הארוחה. אף אחד פה לא הולך לשבוע על רוטב.


לא קיבלת משחקים חדשים בתחילת הדור הזה? קיבלת משחקים חדשים וטובים.

מה שאתה מבקש הוא 'עבש' כי אתה רוצה את אותם משחקים קיימים בפירוט גרפי יותר גדול. כי זה המצג שווא שאתה מנסה להציג בנוגע לקפיצה דורית. פירוט גרפי מעולם לא היה הפקטור היחידי באפקט 'וואו' ובקפיצות דוריות. זמני טעינה, קצב רענון, טכנלוגיות גרפיות חדשות מגדירות קפיצות דוריות בדיוק כמו פירוט גרפי.

מה שאתה מבקש הוא 'עבש' כי COD בלעדי לדור הבא הולך להיות כמו ה COD שיש לנו עכשיו. רוב מפתחות ה AAA לא הולכות לעשות שום דבר מעניין עם החומרה החדשה. אתה תקבל את אותו סוג משחקים שאתה מקבל עכשיו, רק יפים יותר. אתה לא תראה יצירתיות, אתה לא תראה את הכח מופנה לסימלוציות וחישובים מורכים יותר. אתה תקבל את אותה הגברת בשינוי אדרת.
כמו TLOU2 שמשתמש בכוח של הפס4 כדי...לעשות את TLOU1 רק יותר יפה, יותר מפורט, יותר גרפי. מה הבשורה שהביאה החומרה של הפס4 ל TLOU2? מה השימוש היצירתי? שלבים יותר רחבים. העולם נשאר סטטי וחפצים לא מגיבים כשאתה יורה בהם.

במצב עניינים כזה שרוב מפתחות ה AAA הולכות להשתמש בכוח הנוסף בשביל Low-hanging fruit של פירוט גרפי יותר גדול, אז ברור לי ש 60FPS הולך להיות 'הארה' עבור המשחקים האלה יותר מכל שיפור גרפי בנאלי שיגיע.

אותם משחקים שמשוחקים באותה דרך עם קפיצה בפירוט גרפי <<<< אותם משחקים אבל משוחקים בקצב רענון כפול, 0 זמני טעינה, RT, ובקפיצה נמוכה יותר בפירוט גרפי (אך עדיין משמעותית בהשוואה לדור הקודם).

----
הסיבות לפיהן אני מאמין שרוב המשחקים יציעו מצבי 60 FPS:

1) קונסולות האמצע-דור שיצאו ביססו את מצב העניינים שבו משחק קונסולה יכול להציע בחירה בין פרופילים של ביצועים וגרפיקה. קהל השחקנים קיבל את זה בברכה.

2) כולם, כולל סוני עכשיו, מוציאים משחקים למחשב. את העבודה על המנועים ועל המשחקים שלהם כדי להריץ אותם על 60FPS ולהסיר צווארי-בקבוק הם כבר עושים. אין סיבה שגרסאות הקונסולה למשחקים לא ייהנו מאותה עבודה.

3)אנשים מתחילים לעבור למסכי 120HZ. מסכים אלה מאפשרים מצבי 40FPS. יותר קל לתמוך גם ב 60FPS. המסכים האלה הם VRR. אז אולי לא תהיה אופציה במשחק שנקראת '60 FPS' אלא FPS לא נעול, והמשחק ירוצץ בין 45-60 אבל עדיין ירגיש טוב כמו 60FPS נעול בזכות ה VRR.

4) טכניקות הריקונסטרוקציה השונות שכמעט כל המשחקים כיום משתמשים בהם, גם במצב 30 FPS. כל עבודת התכנות הקשה כבר נעשתה. תבחר מטרה של 60FPS והמנוע יתאים את הרזולוציה לפי הנדרש כדי לשמור על המטרה הזו, והתמונה הסופית עדיין תראה קרובה ל native.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי bling » 16 ספטמבר 2022, 18:00

glass man כתב:טוב, לא פלא שטקן 8 כזה, מרשים, כל הנכסים הגרפיים שבו חדשים לגמרי, שום דבר לא מוחזר מטקן 7.המשחק התחיל פיתוח באנריל 4 אבל הצוות עבר לאנריל 5 מתי שהם יכלו. ותראו כמה הצוות של טקן מבין כמה הגרפיקה חשובה בניגוד לחברה מסוימת שמתחילה בC. הראיון בIGN.


IGN: Can you talk to me about the early planning phases of Tekken 8? What were the discussions in the room with the team?

Katsuhiro Harada: Yeah. I mean, obviously, as you can see in the trailer, the graphics are something that we really focused on. And I know that sounds kind of trite, but if you look back at the franchise and see where it did well – like Tekken 3 on the PlayStation 1, maybe Tekken Tag Tournament on PS2 – there was the variety of modes and the gameplay that people liked, but an important aspect has always been the kind of graphics people can expect on new hardware. And not just from a certain segment of the community or audience, but from PlayStation fans in general, from casual players to hardcore fighting game enthusiasts. Everything was about the graphics at first.

During the PlayStation 1 days, just to have a game at that time be in polygons and make it look like a showpiece of technology, was something that really drove the audience for the game. And we felt that after all these years, that's something that hasn't changed. So we really decided what we wanted to do with the graphic benchmark of the game, what the tone of manner was going to look like visually. All of that stuff was one of the first things I think we discussed at the beginning of the project.


100%

יכול להעיד גם בתור ילד באותה תקופה שלא היה לו מושג במשחקי מכות שהמשיכה הראשונית שלי כלפי התחום והמותג היתה הגראפיקה של טקן 2 ו 3 באותם זמנים, זה הוציא ממני כזה וואו וזה הדבר שגרם לי להכנס לזה בכלל.

אני חושב שהאלמנט הזה של משחקי מכות מעבר כמובן לגיימפליי ולכל המודים שטקן היו ידועים בזה, הוא באמת מאוד קריטי וחשוב לז׳אנר ולהצלחה שלו ומאוד עצוב שכבר שני דורות אין עוד פוקוס על לדחוף את החומרה ולהוות תצוגה גראפית עליה כמו שהיה מאז ומעולם.

אם היינו מקבלים טקן מדהים כזה גם על הפס3 וגם על הפס4 אז אין לי ספק שהמצב של המותג היה טוב יותר משמעותית היום. בכל אופן עדיף מאוחר מאשר אף פעם וכיף לקבל סוף סוף משחק מכות שמדברים על הגראפיקה שלו שמתבלטת עוד יותר על רקע הנוף העגום של הדור הזה.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 16 ספטמבר 2022, 21:59

יאפ גם אני, ראיתי את קאזויה, הייאצי וכו' בטקן 2 ואתה כזה פאק באותם זמנים זה היה פשוט שיא הראליזם, אני אפילו לא מגזים שראיתי את טקן 3 לראשונה בארקייד באמת חשבתי שהגענו ללימיט של הגרפיקה ושזה לא באמת ישתפר במוח של ילד קטן כמובן אבל עדיין :) את מי עניין התחרות כולנו הרי חשבנו שאנחנו תותחים
רק חיכית כל הזמן לטקן הבא כי ידעת שזה מה שיתן לך טעימה לגבי מה הקונסולה החדשה שלך שווה :)

אפילו טקן 5 העיף לי את המוח בגרפיקה, אפילו שכבר ראינו משחקים מאוד מרשימים עדיין היתה הרגשה שמשחקי המכות עומדים טכנית מול כל הMGS והרזי ואז הגיע טקן 6 ואתה כזה WTF ? :)

טוב שחזרנו לימים האלה לפחות, ומקווה שזה קצת מחזיר לך את ההתלהבות בלינג :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38353
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 16 ספטמבר 2022, 22:10

Kazz כתב:לא קיבלת משחקים חדשים בתחילת הדור הזה? קיבלת משחקים חדשים וטובים.

מה שאתה מבקש הוא 'עבש' כי אתה רוצה את אותם משחקים קיימים בפירוט גרפי יותר גדול. כי זה המצג שווא שאתה מנסה להציג בנוגע לקפיצה דורית. פירוט גרפי מעולם לא היה הפקטור היחידי באפקט 'וואו' ובקפיצות דוריות. זמני טעינה, קצב רענון, טכנלוגיות גרפיות חדשות מגדירות קפיצות דוריות בדיוק כמו פירוט גרפי.

מה שאתה מבקש הוא 'עבש' כי COD בלעדי לדור הבא הולך להיות כמו ה COD שיש לנו עכשיו. רוב מפתחות ה AAA לא הולכות לעשות שום דבר מעניין עם החומרה החדשה. אתה תקבל את אותו סוג משחקים שאתה מקבל עכשיו, רק יפים יותר. אתה לא תראה יצירתיות, אתה לא תראה את הכח מופנה לסימלוציות וחישובים מורכים יותר. אתה תקבל את אותה הגברת בשינוי אדרת.
כמו TLOU2 שמשתמש בכוח של הפס4 כדי...לעשות את TLOU1 רק יותר יפה, יותר מפורט, יותר גרפי. מה הבשורה שהביאה החומרה של הפס4 ל TLOU2? מה השימוש היצירתי? שלבים יותר רחבים. העולם נשאר סטטי וחפצים לא מגיבים כשאתה יורה בהם.

במצב עניינים כזה שרוב מפתחות ה AAA הולכות להשתמש בכוח הנוסף בשביל Low-hanging fruit של פירוט גרפי יותר גדול, אז ברור לי ש 60FPS הולך להיות 'הארה' עבור המשחקים האלה יותר מכל שיפור גרפי בנאלי שיגיע.

אותם משחקים שמשוחקים באותה דרך עם קפיצה בפירוט גרפי <<<< אותם משחקים אבל משוחקים בקצב רענון כפול, 0 זמני טעינה, RT, ובקפיצה נמוכה יותר בפירוט גרפי (אך עדיין משמעותית בהשוואה לדור הקודם).

לא, מה שאתה מבקש הוא עבש כי אתה רוצה משחקי פס4 ב-4K. אני רוצה משחקי פס5, גם מבחינת גיימפליי וגם מבחינת גרפיקה, מכל בחינה. כן, גרפיקה וגיימפליי של דור קודם זה עבש, ואם זה מה שאתה רוצה אז זה ממש מדכא ועצוב לי בשבילך.

Kazz כתב:----
הסיבות לפיהן אני מאמין שרוב המשחקים יציעו מצבי 60 FPS:

1) קונסולות האמצע-דור שיצאו ביססו את מצב העניינים שבו משחק קונסולה יכול להציע בחירה בין פרופילים של ביצועים וגרפיקה. קהל השחקנים קיבל את זה בברכה.

2) כולם, כולל סוני עכשיו, מוציאים משחקים למחשב. את העבודה על המנועים ועל המשחקים שלהם כדי להריץ אותם על 60FPS ולהסיר צווארי-בקבוק הם כבר עושים. אין סיבה שגרסאות הקונסולה למשחקים לא ייהנו מאותה עבודה.

3)אנשים מתחילים לעבור למסכי 120HZ. מסכים אלה מאפשרים מצבי 40FPS. יותר קל לתמוך גם ב 60FPS. המסכים האלה הם VRR. אז אולי לא תהיה אופציה במשחק שנקראת '60 FPS' אלא FPS לא נעול, והמשחק ירוצץ בין 45-60 אבל עדיין ירגיש טוב כמו 60FPS נעול בזכות ה VRR.

4) טכניקות הריקונסטרוקציה השונות שכמעט כל המשחקים כיום משתמשים בהם, גם במצב 30 FPS. כל עבודת התכנות הקשה כבר נעשתה. תבחר מטרה של 60FPS והמנוע יתאים את הרזולוציה לפי הנדרש כדי לשמור על המטרה הזו, והתמונה הסופית עדיין תראה קרובה ל native.

רק נקודה 3 הגיונית. מצבי unlocked למי שיש טלביזיה קיימת בהחלט יכולים להיות דבר נהדר. בסופו של יום משחק שמנצל את ה-CPU ומכוון ל-30 לא יוכל לרוץ ב-60 אלה אם תהיה קונסולת פרו או גרסת הPC. וריקונסטרקציה בהחלט תהיה, היא כבר קיימת בכל מקום ועוד התחילה על ה-360, אבל ריקונסטרקציה רק אומרת שמפנים משאבים של ה-GPU. זה אומר שה-GPU יכול לתת עוד גרפיקה או לתת עוד FPS ורוב מפתחי הקונסולה יבחרו ב-30 עם יותר גרפיקה.

אני חושב שעדין לא עשית את השינוי המנטאלי שקצב פריימים נקבע על יהיה ה-GPU וגם ה-CPU. תוריד את הרזולוציה כמה שתרצה, כל עוד ה-CPU רץ ב-30 המשחק ירוץ ב-30.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 16 ספטמבר 2022, 22:43

אז רגע קאז. עברת מלהגיד שיהיה 60FPS לזה שיהיה 40FPS נעול כל הדור ש"ירגיש כמו 60FPS " חחחח.

על השאר מה יש לומר, יפה על האומץ להתווכח עם אחד כמו נדב בנושאים הטכניים האלה, הבן אדם ציטטו אותו בנושים האלה בERA כל הזמן. (עד הבאן לפחות)

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 17 ספטמבר 2022, 00:05

DrKeo כתב:
לא, מה שאתה מבקש הוא עבש כי אתה רוצה משחקי פס4 ב-4K. אני רוצה משחקי פס5, גם מבחינת גיימפליי וגם מבחינת גרפיקה, מכל בחינה. כן, גרפיקה וגיימפליי של דור קודם זה עבש, ואם זה מה שאתה רוצה אז זה ממש מדכא ועצוב לי בשבילך.

רק נקודה 3 הגיונית. מצבי unlocked למי שיש טלביזיה קיימת בהחלט יכולים להיות דבר נהדר. בסופו של יום משחק שמנצל את ה-CPU ומכוון ל-30 לא יוכל לרוץ ב-60 אלה אם תהיה קונסולת פרו או גרסת הPC. וריקונסטרקציה בהחלט תהיה, היא כבר קיימת בכל מקום ועוד התחילה על ה-360, אבל ריקונסטרקציה רק אומרת שמפנים משאבים של ה-GPU. זה אומר שה-GPU יכול לתת עוד גרפיקה או לתת עוד FPS ורוב מפתחי הקונסולה יבחרו ב-30 עם יותר גרפיקה.

אני חושב שעדין לא עשית את השינוי המנטאלי שקצב פריימים נקבע על יהיה ה-GPU וגם ה-CPU. תוריד את הרזולוציה כמה שתרצה, כל עוד ה-CPU רץ ב-30 המשחק ירוץ ב-30.


אני לא מבקש. אני יודע שבמאוחר או מוקדם נראה גם את אותם משחקים עבשים בגרפיקה שמנצלת יותר טוב את החומרה. אני גם יודע שהשנים האחרונות הן כנראה תקופות הפיתוח הכי מאתגרות בתעשייה. אני גם יודע שרוב אם לא כל משחקי 2023 שראיתי יכולים לרוץ באופן סביר על פס4.

אתה זה ששם bias על משחקים שלא מגיעים לרף המפונק שלך בלוח הזמנים הבהול שלך. אתה זה שמגמד קפיצות דוריות שהן לא בהכרח גרפיות שקיבלנו.

איך יהיה מצבי unlocked אם 'משחק מנצל CPU ומכוון ל 30'?

אתה עדיין לא הפנמת את השינוי המנטאלי שמשחקי ומפתחי קונסולות כבר לא כבולים לפרופיל גרפי אחד של המשחק. מעולם לא היה קל יותר להציע ולפתח מצבי 60 FPS למשחקים, ובזכות ה VRR זה גם לא חייב להיות 60FPS.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי bling » 17 ספטמבר 2022, 04:09

קאז אתה צריך לעבור שוב על העניין של מה זה קפיצות דוריות כי משום מה לא נראה שאתה קולט. בראש שלך שחקני PC כנראה חווים קפיצות דוריות פעמיים שלוש בכל דור של קונסולות כי הם מקבלים לא מעט פעמים שיפורים בסגנון שאתה מדבר עליו לאורך הדור.

ההגדרה שלך לקפיצה דורית אומנם מתיישבת עם מה שאנחנו רואים עד כה מהדור הזה אבל היא הגדרה נוראית שאני מקווה ורוצה להאמין שהתעשייה תצא ממנה ותחזור לשפיות בקרוב.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 17 ספטמבר 2022, 09:52

חחחח גם איזה הגיון שבור הוא הביא. נעבור ל60FPS כי סוני עברה לפתח למחשב? מה הפאקינג קשר.הכל אצל מייק עבר למחשב אז למה אנחנו לא מקבלים על הבוקס הכל ב60FPS כבר מדור הONE? חחחח.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38353
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 17 ספטמבר 2022, 19:35

זה נשמע ממש תמוה, אבל הpr של סוני אומר שהpsvr2 לא תומך במשחקים של הpsvr המקורית. אם זה נכון זה ממש הזוי, חלק מהסיבה שרציתי לקונות אותו על פני האוקולוס הייתה הקטלוג הגדול מהיום הראשון.

Nishino: PSVR games are not compatible with PSVR2 because PSVR2 is designed to deliver a truly next-generation VR experience.PSVR2 has much more advanced features like all-new controllers that have haptic feedback, adaptive triggers — as I’ve said — and inside out tracking, eye tracking in it, studio’s audio (?) coming together, so this means that developing games for PSVR2 requires a whole different approach than the original PSVR.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5391
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 17 ספטמבר 2022, 22:08

חח אתה מבקש דור קודם :)
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38353
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 17 ספטמבר 2022, 22:21

Kazz כתב:אני לא מבקש. אני יודע שבמאוחר או מוקדם נראה גם את אותם משחקים עבשים בגרפיקה שמנצלת יותר טוב את החומרה. אני גם יודע שהשנים האחרונות הן כנראה תקופות הפיתוח הכי מאתגרות בתעשייה. אני גם יודע שרוב אם לא כל משחקי 2023 שראיתי יכולים לרוץ באופן סביר על פס4.

אתה זה ששם bias על משחקים שלא מגיעים לרף המפונק שלך בלוח הזמנים הבהול שלך. אתה זה שמגמד קפיצות דוריות שהן לא בהכרח גרפיות שקיבלנו.

איך יהיה מצבי unlocked אם 'משחק מנצל CPU ומכוון ל 30'?

אתה עדיין לא הפנמת את השינוי המנטאלי שמשחקי ומפתחי קונסולות כבר לא כבולים לפרופיל גרפי אחד של המשחק. מעולם לא היה קל יותר להציע ולפתח מצבי 60 FPS למשחקים, ובזכות ה VRR זה גם לא חייב להיות 60FPS.

לא אמרתי שלא יהיו מצבים לבחירה, שים לב שברוב משחקי הפס4 פרו יש בחירה בין מצבים ולרוב הם לא מצבי 60. אמרתי שרוב המשחקים יכוונו ל30, ואלה שיכוונו ל-30 לא יכילו מצב 60. אם כבר להפך, למשחקי 60 אולי יהיו מצבי 30ֶ ב4k טבעי. כלומר, אני בטוח שיהיו יותר משחקי 60 מהדור הקודם, אבל זה לא יהיה סטנדרט.

בנוגע לunlocked, אין סתירה בין זה שמשחק לא מסוגל להגיע ל60 למצב unlocked. גם משחק שמשחק בין 35 ל45 פריימים יכול להיות נהדר במצב unlocked.

ובנוגע לזה שאני לא מעריך את מה שהפס5 מביאה עד עכשיו, כן, אני לא מעריך את זה יותר מדי, אתה צודק. כי כל מה שהפס5 מביאה עד עכשיו אפשר לעשות בפאצ׳ קטן ומסכן. היא חומרה חבל על הזמן, אבל המפתחים, אוי המפתחים. אתה מתלהב מרימאסטרים, מתוך הגדרה זה לא דור הבא, משחקי דור קודם בfps גבוה זה לא דור הבא, זה רימאסטר של משחק ישן.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21797
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 18 ספטמבר 2022, 09:45

לגבי הPSVR2 - המשחקים לא יעבדו כפי שהם, זה לא אומר שלא יוציאו פאץ' שיגרום להם לעבוד...
אבל כמובן זו סוני, אז יבקשו תשלום על זה :)
אני מניח ששוב נראה "גירסת הבמאי" וכד' למשחקים נבחרים, והשאר יקבלו פאץ' או גירסת PS5 משודרגת, כלשהי
בכל אופן אם לך אין את המשחקים האלה נדב - אז זה פחות צריך לשנות לך.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38353
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 18 ספטמבר 2022, 11:20

Laskin כתב:לגבי הPSVR2 - המשחקים לא יעבדו כפי שהם, זה לא אומר שלא יוציאו פאץ' שיגרום להם לעבוד...
אבל כמובן זו סוני, אז יבקשו תשלום על זה :)
אני מניח ששוב נראה "גירסת הבמאי" וכד' למשחקים נבחרים, והשאר יקבלו פאץ' או גירסת PS5 משודרגת, כלשהי
בכל אופן אם לך אין את המשחקים האלה נדב - אז זה פחות צריך לשנות לך.

דבר ראשון יש לי כמה מהמשחקים האלה, עם דגש על מוס ואסטרו פליירום שקבלתי מפלוס בשנה האחרונה. דבר שני, אני רוצה את הספריה הזאת, יש משחקים שאני רוצה לשחק כך שזה פחות עניין של כסף (כלומר, גם כסף, לא לתת לי לשחק בהם זה להיות לגמרי זבלים, אני הבעלים של המשחקים האלה והפס5 תומכת לאחור) אלה העובדה שאני רוצה ספריה מעניינת ל-VR וזאת בערך הסיבה היחידה לקנות psvr2. כלומר, בלי הספריה, למה שאני אתקרב אליה אם יש אוקולוס בשוק שהיא גם איכותית יותר, גם עצמאית, גם עובדת עם המחשב שלי שהולך להיות חזק פי כמה מהפס5 וגם אלחוטית?
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21797
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 18 ספטמבר 2022, 12:42

מן הסתם זה אינטרס מאוד גדול של סוני שהמשחקים האלה יגיעו לPSVR2, אבל הם מנסים להוציא מהקהל דאבל דיפינג...
לגבי למה שתקנה את זו במקום אוקולוס - אין סיבה כך או כך, אם תשאל אותי.
אולי מלבד המשחקים של סוני, שאפשר לספור אותם על יד אחת כרגע, ואף אחד מהם לא מתקרב לאלכס.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38353
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 18 ספטמבר 2022, 13:24

Laskin כתב:מן הסתם זה אינטרס מאוד גדול של סוני שהמשחקים האלה יגיעו לPSVR2, אבל הם מנסים להוציא מהקהל דאבל דיפינג...
לגבי למה שתקנה את זו במקום אוקולוס - אין סיבה כך או כך, אם תשאל אותי.
אולי מלבד המשחקים של סוני, שאפשר לספור אותם על יד אחת כרגע, ואף אחד מהם לא מתקרב לאלכס.

כן, זה העניין, שכבר שחקתי וסיימתי את אלכס ואני כנראה לא אשחק בו שוב עד שיצא המשך (ולהבנתי וולוו עובדים על המשך). אני מקווה שתהיה האופציה לקנות אותם, ובטח שלשחק בעותק שכבר יש לי.
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 36 אורחים

cron