DrKeo כתב:
אנחנו מבקשים משחקים חדשים שלא שחקנו בחיים ועל פי קאז אלה משחקים עבשים? אבל אתה רוצה משחקי דור קודם ב-60 והם ההגדרה שלך למשחקים לא עבשים? what?
רוב המשחקים בקונסולות ביניים דווקא לא היה 60FPS כשהמשחק בסיס ב-30, זה היה נדיר למדי, אבל תמיד הייתה קפיצת רזולוציה. היה לקונסולות הללו מעבד כמעט זהה, אז היה מאוד קשה לעלות ל-60FPS עליהן. ומאותה סיבה רוב המשחקים לא יציעו מצב 60 במקביל ל-30 והמשחקים שכן יציעו זה כי הם לא מנצלים את המעבד בכלל. אם אתה מנצל את המעבד לרמה שהוא פועל בקצב 30FPS, אין לך ממש איך לעלות ל-60FPS, אלה אם אתה לא מנצל את המעבד. אני מאחל לכולנו שכל המשחקים יהיו 30, שינצלו את המעבד כמו שצריך, ומי שרוצה 60 אז שיחכה לקונסולות אמצע הדור או שיקנה את גרסת המחשב.
בסופו של היום אם התוסף שיש במשחק הוא משהו שהדביקו על המשחק, אם זה זמני טעינה מהירים, מצב 40fps או השתקפויות RT, זה הכל סתם QOL. אלה פיצ׳רים של רימאסטר, כל המשחקי פס4 שיוצאים לפס5 ב-60fps שזה בייסיקלי כל מה שיש בקונסולה כרגע הם אשכרה כמו רימאסטרים של משחקי פס4 שרצים על הפס5. זה נחמד וכולם שמחים שיש את הפיצ׳רים האלה, אבל זה סתם רוטב, לא הארוחה. אף אחד פה לא הולך לשבוע על רוטב.
לא קיבלת משחקים חדשים בתחילת הדור הזה? קיבלת משחקים חדשים וטובים.
מה שאתה מבקש הוא 'עבש' כי אתה רוצה את אותם משחקים קיימים בפירוט גרפי יותר גדול. כי זה המצג שווא שאתה מנסה להציג בנוגע לקפיצה דורית. פירוט גרפי מעולם לא היה הפקטור היחידי באפקט 'וואו' ובקפיצות דוריות. זמני טעינה, קצב רענון, טכנלוגיות גרפיות חדשות מגדירות קפיצות דוריות בדיוק כמו פירוט גרפי.
מה שאתה מבקש הוא 'עבש' כי COD בלעדי לדור הבא הולך להיות כמו ה COD שיש לנו עכשיו. רוב מפתחות ה AAA לא הולכות לעשות שום דבר מעניין עם החומרה החדשה. אתה תקבל את אותו סוג משחקים שאתה מקבל עכשיו, רק יפים יותר. אתה לא תראה יצירתיות, אתה לא תראה את הכח מופנה לסימלוציות וחישובים מורכים יותר. אתה תקבל את אותה הגברת בשינוי אדרת.
כמו TLOU2 שמשתמש בכוח של הפס4 כדי...לעשות את TLOU1 רק יותר יפה, יותר מפורט, יותר גרפי. מה הבשורה שהביאה החומרה של הפס4 ל TLOU2? מה השימוש היצירתי? שלבים יותר רחבים. העולם נשאר סטטי וחפצים לא מגיבים כשאתה יורה בהם.
במצב עניינים כזה שרוב מפתחות ה AAA הולכות להשתמש בכוח הנוסף בשביל Low-hanging fruit של פירוט גרפי יותר גדול, אז ברור לי ש 60FPS הולך להיות 'הארה' עבור המשחקים האלה יותר מכל שיפור גרפי בנאלי שיגיע.
אותם משחקים שמשוחקים באותה דרך עם קפיצה בפירוט גרפי <<<< אותם משחקים אבל משוחקים בקצב רענון כפול, 0 זמני טעינה, RT, ובקפיצה נמוכה יותר בפירוט גרפי (אך עדיין משמעותית בהשוואה לדור הקודם).
----
הסיבות לפיהן אני מאמין שרוב המשחקים יציעו מצבי 60 FPS:
1) קונסולות האמצע-דור שיצאו ביססו את מצב העניינים שבו משחק קונסולה יכול להציע בחירה בין פרופילים של ביצועים וגרפיקה. קהל השחקנים קיבל את זה בברכה.
2) כולם, כולל סוני עכשיו, מוציאים משחקים למחשב. את העבודה על המנועים ועל המשחקים שלהם כדי להריץ אותם על 60FPS ולהסיר צווארי-בקבוק הם כבר עושים. אין סיבה שגרסאות הקונסולה למשחקים לא ייהנו מאותה עבודה.
3)אנשים מתחילים לעבור למסכי 120HZ. מסכים אלה מאפשרים מצבי 40FPS. יותר קל לתמוך גם ב 60FPS. המסכים האלה הם VRR. אז אולי לא תהיה אופציה במשחק שנקראת '60 FPS' אלא FPS לא נעול, והמשחק ירוצץ בין 45-60 אבל עדיין ירגיש טוב כמו 60FPS נעול בזכות ה VRR.
4) טכניקות הריקונסטרוקציה השונות שכמעט כל המשחקים כיום משתמשים בהם, גם במצב 30 FPS. כל עבודת התכנות הקשה כבר נעשתה. תבחר מטרה של 60FPS והמנוע יתאים את הרזולוציה לפי הנדרש כדי לשמור על המטרה הזו, והתמונה הסופית עדיין תראה קרובה ל native.