עמוד 164 מתוך 267

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

פורסם: 26 ינואר 2022, 23:03
על ידי idan
DrKeo כתב:
idan כתב:אני רק שאלה, איך אתם חווים את ה 3D אודיו בפס5?
אני אמנם לא משחק הרבה עם אוזניות אבל כן ניסיתי לבדוק את זה באופן די יסודי בשלושה משחקים שאמורים לתמוך בעניין - מיילס, דימון סולס, אסטרו - ואם קיים הבדל כלשהו אני לא שומע אותו. בין אם אוהבים את התוצאה או לא ומקריאה באינטרנט הדעות די מוערבות, אנשים כן מתארים הבדל מיידי וברור, ואני פשוט לא שומע שום הבדל כאשר אני מדליק או מכבה את הפונקציה הזאת.

מעולם לא שחקתי בפס5 עם אוזניות, האמת שכבר הספקתי לשכוח את כל הטררם שעשו על ה-3D audio.



עד שאני לא יכנס ל VR זה לא הכי קריטי לי כי אני 95% מהזמן עם מערכת ביתית וזה תמיד יהיה עדיף, אבל שמעתי היום ביקורות לאנצ'רטד והתוספת של ה 3D אודיו קיבלה רשמים חיוביים ונזכרתי שאני מפספס משהו כאשר אני עם אוזניות ועכשיו זה מציק לי... במיוחד שג'ון מ DF ציין בביקורת לאנצ'רטד שהוא משתמש ב HD595 שהם די זהות לחלוטין ל RS180 שלי, מלבד העובדה שהאחרונות הם אלחוטיות אבל משהו אולד סקול וזה אולי מקור הבעיה כי גם על המחשב אף פעם לא שמתי לב להבדלים עם HRTF. לא יודע, אני מניח שתמיד קיים סיכוי קלוש שהבעיה באוזניים שלי, הם קצת נדפקו בצבא :)

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

פורסם: 27 ינואר 2022, 09:56
על ידי Death_119
Uncle Pey'j כתב:
Death_119 כתב:
InterAl כתב:למה ניסית לסיים הכל? אולי פה הבעיה.



אני מאוד מקווה שהקפיצה פה תהיה זהה למה שSucker punch עשו עם סדרת Infamous, לקחו משחק מאוד סולידי בבסיס, טוב, אבל לא יותר מזה ויצרו יהלום בInfamous 2.

מצחיק שהזכרת אותו,שיחקתי באינפיימוס הראשון ביוזר האמריקאי שלי וסיימתי אותו שנים אחורה (היה אחד ממשחקי הפיצוי על הפריצה הגדולה של 2011) ובשבוע האחרון ממש התחשק לי לקפוץ לאינפיימוס 2 משום מה,היית אומר שהוא שווה ניסיון גם היום? הסבילות שלי למשחקים 'ישנים' מאוד גבוהה.

לטעמי כן, הוא משחק מעולה.

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

פורסם: 27 ינואר 2022, 12:25
על ידי DrKeo
יש לו דמו, נסה אותו :)

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

פורסם: 27 ינואר 2022, 17:52
על ידי Laskin
הורייזון הזדהב היום.
יש בבלוג של סוני גם קטעי וידאו ראשונים מגירסת הפס4 פרו שנראית פשוט מעולה ויותר טוב מכמעט כל המשחקים שיש כיום, מן הסתם חסרים הטסלציה ושאר פרטים קטנים ואפקטים, וצריך לחכות לניתוחים על רזולוציה, ביצועים וכד׳, אבל באמת מפתיע כמה שהוא יפה על הפס4 (פרו).

מעניין אותי בעיקר בגירסת הפס5 איך תראה ותרוץ גירסת ה-60 פריימים, כי לשחק משחק קרוס ג׳ן ב-30 פריימים לא מקובל עליי :)

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

פורסם: 27 ינואר 2022, 20:06
על ידי kririn
נחמד לדעת שהם עדין תומכים חזק בps4p
במיוחד שמזמן כבר לא מיצרים אותה
והps4s ,מכר בממוצע פי 10 ממנה ,אחרי שהps4p יצאה

ככה שמין הסתם יש כניראה יותר מפי 10 גימרים של ps4 og / ps4s
מps4p ,חשבתי שבמצב כזה סוני כבר תיצר פורטים
כרואים את הגרסה הרגילה ? אז קבלו גרסת pro עם יותר רזולוציה

בכל מקרה נקווה שתוך שנה המחנה הכי נמוך בשוק כולו
תיהיה הxss ,לכל הaaa שיצאו

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

פורסם: 27 ינואר 2022, 20:37
על ידי DrKeo
Laskin כתב:הורייזון הזדהב היום.
יש בבלוג של סוני גם קטעי וידאו ראשונים מגירסת הפס4 פרו שנראית פשוט מעולה ויותר טוב מכמעט כל המשחקים שיש כיום, מן הסתם חסרים הטסלציה ושאר פרטים קטנים ואפקטים, וצריך לחכות לניתוחים על רזולוציה, ביצועים וכד׳, אבל באמת מפתיע כמה שהוא יפה על הפס4 (פרו).

מעניין אותי בעיקר בגירסת הפס5 איך תראה ותרוץ גירסת ה-60 פריימים, כי לשחק משחק קרוס ג׳ן ב-30 פריימים לא מקובל עליי :)

אז גרסת הפס4 נראת כמעט כמו גרסת הפס5, רק בהגדרות נמוכות יותר, אני ממש בשוק :)

תמות קרוס ג׳ן, תמות כבר.

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

פורסם: 27 ינואר 2022, 20:40
על ידי Laskin
לא הבנתי למה אתה אומר שהפסיקו ממזמן לייצר פס4, בדיוק לפני כמה ימים או קצת יותר סוני הכריזו שבגלל המחסור בפס5 הם מייצרים יותר פס4, מניח שהכוונה היא לפרו

https://www.bloomberg.com/news/articles ... 4-consoles

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

פורסם: 27 ינואר 2022, 20:44
על ידי DrKeo
Laskin כתב:לא הבנתי למה אתה אומר שהפסיקו ממזמן לייצר פס4, בדיוק לפני כמה ימים או קצת יותר סוני הכריזו שבגלל המחסור בפס5 הם מייצרים יותר פס4, מניח שהכוונה היא לפרו

https://www.bloomberg.com/news/articles ... 4-consoles

אני דווקא משער שהם מתכוונים לסלים הרגילה, קל ליצר אותה משמעותית מהפרו (הצ׳יפ הוא חצי גודל) ומי שקונה פס4 ב-2022 כנראה שהוא לא בדיוק לקוח ״פרו״.

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

פורסם: 28 ינואר 2022, 10:32
על ידי Laskin
אמברגו הביקורות של הורייזון יוסר ב-14 לפברואר, 4 ימים לפני היציאה שלו…
מבקרים התחילו לקבל עותקים ממה שהבנתי, כך שיהיו להם שבועיים וחצי לשחק בו. נדמה לי שעד אז אסור להם לדבר על המשחק בכלל אז לא נראה previews אלא אם הם יחליטו לאפשר לכתבים מסויימים כמו שהיה עם IGN השבוע.

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

פורסם: 28 ינואר 2022, 15:17
על ידי glass man
הDLC הגדול בהיסטוריה של סוני.

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

פורסם: 28 ינואר 2022, 17:18
על ידי DrKeo
הגזמת, נראה כמו המשך ראוי, פשוט המשך לפס4, לא לפס5.

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

פורסם: 28 ינואר 2022, 19:15
על ידי glass man
DrKeo כתב:הגזמת, נראה כמו המשך ראוי, פשוט המשך לפס4, לא לפס5.


מישהו פה ממש מחפש בנרות סיבות להדליק את הפס5 :lol: גם במחיר שבחים להוריזן נדב? :)
יהיה מעניין לקרוא את ההשוואה שלך בין 1 ו2 אם באמת תשחק קצת בהוריזן אחרי uncharted 4 :)

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

פורסם: 28 ינואר 2022, 19:22
על ידי Stick
השאלה היא מה כבר יכל להיות בסיקוול הזה, בדגש על דברים שמוצגים בטריילרים כי לשחק במשחק אף אחד מאיתנו עוד לא עשה, שהיו גורמים לך לחשוב שזה סיקוול ולא DLC?

אני לא בטירוף מהמשחק הזה כי את הראשון לא אהבתי (וגם כי יש בפברואר עוד לפחות שלושה משחקים שמעניינים אותי יותר), אבל אני כן אבדוק אותו בהתאם לרשמים כי נשמע שהם דווקא כן חזרו לפתור המון מהבעיות שהיו. לגבי מידת ההצלחה עוד נראה כמובן.
בכל מקרה אלו הסיקוולים למשחקים בסגנון, בודדים המשחקים שבאמת הופכים דברים על הראש בסיקוולים, בטח על אותה הקונסולה.

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

פורסם: 29 ינואר 2022, 13:11
על ידי glass man
אין פה שום חידוש. האויבים עדיין עם attack patterns שנועדו לילדי כיתה טיפולית. אפס מיומנות שחלילה מישהו לא ירגיש שמשחק ב2022 דרש ממנו יותר מדי.
אין נשקים חדשים מעניינים שיתבלנו את מערכת הקרב הנכה והעקומה הזו אמן שהמשחק הזה יהיה נפילה ביקורתית ומסחרית שיכריח את גרילה לרוץ בחזרה אל שולחן העיצוב.

המפתחים הנחותים האלה בגרילה, צריכים לשבת לשחק במשחקים של From קפקום ופלטיניום ולהפנים היטב למה הם נחותים לעומת המפתחים היפנים בכל מה שקשור למערכות קרב, ואולי אחרי כל זה המשחק השלישי יהיה שווה יריקה.

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

פורסם: 29 ינואר 2022, 15:36
על ידי Stick
אני מסכים שמערכת הקרב בראשון הייתה בינונית במקרה הטוב, אבל אני חושב שאתה מגזים לגבי ההמשך.
כלומר, אני חושב שאתה מגזים בהתחשב בעובדה שיש לנו רק מעט מאוד יכולת לשפוט אותו עכשיו.

שוב, בהחלט נראה שהם מודעים לכל הבעיות של הראשון ושהם מנסים לגעת בהן. לגבי מידת ההצלחה אנחנו נגלה בקרוב מאוד, אבל אני לא יודע על סמך מה אתה מחליט שהם בטוח נכשלו ושבטוח מגיע להם לקבל בראש על זה. בוא נראה.

מעבר לזה לא הכל זו מערכת הקרב, גם אם הם לא יגיעו לרמה 'יפנית' כמו שאתה מכנה את זה. גם לראשון הייתה מערכת קרב טובה יותר (לכל הפחות ייחודית יותר כשאתה נלחם נגד רובוטים) מבוויצ'ר 3 או בAC לדוגמה. זה לא מנע מהם להיות משחקים יותר טובים מהורייזן, בדגש כמובן על הוויצ'ר.

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

פורסם: 29 ינואר 2022, 18:52
על ידי Death_119
יש חידושים, אבל אין פה קפיצות מטורפות כמו שהיה לדוגמא בין Witcher 2 ל-3. מאוד סולידי, עוד כמה דרכים חדשות לנוע בעולם (מצנח, Grappling hook, שחיה), הבטחה לקווסטים מעניינים, שיפור הEncounters עם הבני אדם. זהו.

זה המשך "טבעי", המשחק ימות ויקום על הרפטטיביות שלו ואיכות התוכן. אם יהיו קווסטים איכותיים שיגרמו לי לרצות לבצע אותם המשחק ינצוץ, אם לא - הוא ימשיך להרגיש כמו מטלה כשם קודמו.

מאוד מציק לי שהם ממשיכים עם הכיוון PG-8 שלו, אין אלימות וGore, הכל מאוד שמח/אסטטי בעולם שאמור להיות מאוד אלים/קיצוני/סוג של ימי בניים.

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

פורסם: 29 ינואר 2022, 20:56
על ידי swiss-the-engine
דודי לדעתי התלהבת מה grappling hook באינפיניט

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

פורסם: 29 ינואר 2022, 20:57
על ידי idan
הקפיצה בין הוויצ'ר 2 ל 3 הייתה בעיקר בעולם הפתוח וכמות התוכן שלו, זה לא שהגיימפלי קפץ מ 6 ל 10 או עשה משהו חדש לגמרי. מהבחינה הזאת דווקא הורייזן נראה לי כמו שיפור ניכר יותר, גם אם זה פחות בולט כי המשחק הראשון כבר היה עולם פתוח. זה שהעולם שלו והסיפור הרבה פחות מושך מהוויצ'ר זה לא רלוונטי, זה מה שהוא, עם התלבושות המוזרות והאסתטיקה עם הצבעי ניאון, לא באמת אמורה להיות ציפייה שפתאום זה יראה כמו משחק אחר לגמרי.

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

פורסם: 29 ינואר 2022, 21:06
על ידי glass man
הוא באמת PG-8 לפעמים רק נשאר לתהות אם הוא יגיע כחלק מדיסני פלוס :) כל התוספות האלה הן תוספות עצלניות שלא לומר חלקן גנובות ממשחקים טובים בהרבה.

בושה לגרילה שמשחק בן 10 (Dragon dogma ) עושה למשחק הזה ביצפר באיך זה אמור להרגיש להילחם מול יצורים ענקיים וחזקים.
אלוהים, עזבו DD,
Monster hunter 3 עושה למשחק הזה בית ספר לגבי איך אמורים להרגיש קרבות מול יצורים ענקיים.

המים יכולים להיות דבש,ויכולים להיות עוקץ לדעתי, לא זכור לי אלמנט מים באיזשהו משחק שנהנהתי ממנו זה בדרך כלל תירוץ עלוב של המפתחים להפוך את מכניקת הקרב לאפילו יותר מגושמת ואיטית ממה שהיא כי...... "מים" אבל מי יודע אולי המשחק הזה יהיה המשיח של הקרבות מים.

סטיק: זה נכון שלא שיחקתי בו בשביל לקבוע, אבל ראינו ממנו מספיק, ואתה יודע מה אומרים if it look like a duck ..... אם האנימציות והקרבות והכל נראה מגושם ואיטי ו
style over substance אז זה כנראה נשאר ככה.

ההוספה של הverticality עוד יכלה לשפר את המשחק אם מראש היסודות של מערכת הקרב הזו היו מהנים וטובים ומספקים, באנימציות שלהם ובסאונד שלהם ובתחושה שלהם... אבל כשהמערכת קרב חצי קלאץ כנראה כל המשחק יהיה חצי קלאץ הרי הוא לא מציע באמת הרבה מעבר לעולם יפה וShow show show.

זה נכון שיש משחקים טובים עם מערכת קרב גרועה (הוויצר וזה) אבל הם לפחות מציעים כתיבה טובה+ כפיצוי על זה. מה הוריזן 2 מציע? כלום ושום דבר, אז עדיף להישאר עם היפנים יברך אותם האל :)

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

פורסם: 29 ינואר 2022, 21:22
על ידי BiA
אני לחלוטין לא מחובבי המשחק הראשון אבל בואו נחכה עד שהסיקוול ייצא לפחות במקום להחליט על סמך רשמים רנדומליים וכמה דקות מטריילרים מה הוא כן ומה לא.

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

פורסם: 29 ינואר 2022, 21:37
על ידי glass man
אחרי כל החרא שאכלנו מגרילה לאורך הדורות למה לתת להם את הספק? הם כמו גבר מכה.
ונוסף לזה הם הולנדים! וידוע שהולנדים אנטישמים.

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

פורסם: 30 ינואר 2022, 13:52
על ידי Laskin
אתה לא שיחקת בו אז אין לך באמת שום זכות להביע דיעה רצינית על מערכת קרב ולמה הוא יותר או פחות דומה.
בכל אופן - כמו שבערך כולם מסכימים שאנצ'רטד הוא לא בדיוק השוטר הכי מהודק והארד-קורי שיש, והוא עדיין משחק מעולה - ככה גם הורייזון לא ממש דארק סולס במערכת הקרב שלו, הוא לא מתיימר להיות גם... והוא גם לא מנסה להיות מונסטר האנטר, רוב האוייבים שתפגוש הם קטנים בהרבה, זה אתה מתעקש כל פעם להשוות אותו למשחקים שהוא פשוט לא מנסה להיות.
האקשן במשחק מגוון מאוד עם כמה וכמה כלי נשק במקביל, ואמור לספק חוויית אקשן-הרפתקאות שדי מתאימה לכולם, הוא לא מנסה או מבטיח להיות משהו אחר, לא מונסטר האנטר ולא סולס ולא בטיח, הוא הרבה יותר דומה לAC אם כבר, פשוט מערכת קרב מגוונת בהרבה ממנו, עם דגש גדול על נשקים לטווח בינוני וארוך, "נקודות חמות" על האוייבים, וקצת מלכודות.

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

פורסם: 30 ינואר 2022, 14:55
על ידי Death_119
swiss-the-engine כתב:דודי לדעתי התלהבת מה grappling hook באינפיניט

בהיילו כל המשחק נבנה סביב אותו Grappling hook, אתה למעשה נע איתו לכל כיוון אפשרי ויכל להגיע לכל נקודה במפה. זה דיי דומה למה שעשו עם הGrappling hook בסדרת Just cause, בשניהם חלק מהותי מהגיימפליי והעומק של הSandbox בנוי על הפריט הזה.

מהPreviews נראה שהGrappling hook בHFW הוא עוד אלמנט אחד בגיימפליי לצד רבים אחרים. אתה יכל להשתמש בו בנקודות קבועות במפה (כנראה שכל דבר אחר היה שובר את המשחק והופך אותו לקל מידי). זה כאילו יש לך עוד גאדג'ט נוסף בסל הכלים שלך, זה חביב - אבל הגיימפליי נראה דיי זהה כשם קודמו.

לכן אני בונה על התוכן.

דרך אגב, וויטצ'ר 3 אומנם נותר עם אותו גיימפליי גרוע כשל קודמו על פי רוב (לטעמי הSowrd fights הם החלק הכי חלש בכל המשחקים הללו), אבל הביא המון חידושים מעולים -
* Gwent (הסיבה האמיתית לזרוק על המשחק הזה 150 שעות כמו שעשיתי).
* המון ממשימות הצד מסווגות כסימני שאלה, ככה שיש אלמנט של הימורים במה תקבל, זה מעצים את הרצון לנסות עוד אחד כדי לקבל קווסט איכותי/פעילות אהובה (כי יש המון שלא).
* המון פעילויות שלא היו - חיפוש מפלצות כמן הקדמה לקרבות מיני בוס ועוד...
* הScale קפץ שם עשרות מונים. אני מאוד אהבתי את Witcher 2, אפילו טרחתי לסיימו פעמיים מרוב שהוא משחק מעולה עם עלילה וסיפור שמאוד אהבתי. אבל הקפיצה לעולם פתוח והיכולת לשמור על אותה רמת תוכן זה משהו שעד היום לא ראיתי בשום משחק עולם פתוח אחר מלבד משחקים של Rockstar.

גם הערים שהם יצרו וכל העולם הרגיש חיי ולא מת, אין מה להשוות בכלל בין העולם של משחקים כמו Witcher 3 לזה של HZD. באחרון, בכל Settlement שהגעתי איליו רק חיפשתי את הדרך המהירה ביותר החוצה לפגוש את הEncounter הבא של עם הרובוט השכן. העולם של HZD הוא שבלוני וריקני, הכל מאוד מוקפד, נקי, אסטטי, זה לא מרגיש מקום חי.

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

פורסם: 30 ינואר 2022, 16:44
על ידי Baba Yaga
סיימתי את hzd פעם אחת ולא חשבתי בכלל לחזור אליו, הבעיה העיקרית הייתה בעלילה, לא במשחקיות שהייתה סבירה פלוס למשחק עולם פתוח כזה, פשוט לא היה שום תמריץ לחקור ולהסתובב בעולם אחרי שמיצית את הקונספט של עולם קדמון עם דינוזאורים רובוטיים (שלעצמו יכול להחזיק את המשחק בכיף, פשוט לא מושך לקנות משחק דומה עם אותו שטיק).

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

פורסם: 30 ינואר 2022, 16:48
על ידי Laskin
אני מסכים עקרונית רק שרני לא חושב שהעלילה הייתה בעייתית, אלא הכתיבה, משימות הצד המשעממות והדמויות, מלבד אלוי.