התעשייה לא נמצאת במציאות קשה, חלק מסוים מאוד של התעשייה הכניסה את עצמו לזה
כולנו פה נשמח אם סוני, ושאר המפיצות הגדולות כמובן - ישחררו משחקים ש-80% מהם בתקציב של 50 מליון דולר בערך, משמע ממוצע של שלוש שנות פיתוח, ורק ב-20 אחוז הנותרים ״יתפרעו״.
במקום זה, הם החליטו שכל משחק צריך להיות עולם פתוח עם 60 שעות משחק ושבע שנות פיתוח, ובמקביל עם מצב אונליין או לחילופין בכלל רק אונליין שמתפתח כל הזמן והופך להיות עבודה שנייה שלך, במקום משחק להנות איתו, עם עיצוב ויזואלי שמזכיר בצורה חשודה מאוד את פורטנייט.
נכון, אולי אני מפשיט את הכל, אבל התעשייה הייתה נראית לי במצב טוב מאוד בסביבות 2021, מה שהוציא אותה מהמצב הזה היה מרדף מיותר אחרי ״כסף קל״ באונליין, וחוסר יצירתיות/יוביסופטיזציה מיותרת. יש משחקים שזה מתאים להם, נניח לא הייתי רוצה GTA שהוא פחות מסופר דופר מושקע עם כל הפרטים הקטנים, אבל לא כל פאקינג משחק. אני מאוד מקווה שבדור הבא אנחנו הולכים לראות יותר יצירתיות ו״פאן״, ופחות ירידה לפרטים בצורה מגוחכת וחסרת טעם, עם אלפי אייקונים על המפה.