SHAPIRA500 כתב:אפשר לשאול אם אהבת משהוא בהיילו 3 חוץ מאונליין? כי אני זוכר שהקמפיין שלו הוא אחד הגרועים ששיחקתי בחיי.
אהבתי מאוד את הקמפיין אבל אין ספק שהאונליין הוא הכוכב האמיתי שם. הייתי מוסיף גם את Fallout 3 לרשימה מבחינתי.
SHAPIRA500 כתב:אפשר לשאול אם אהבת משהוא בהיילו 3 חוץ מאונליין? כי אני זוכר שהקמפיין שלו הוא אחד הגרועים ששיחקתי בחיי.
Klayman כתב:ואוו. היילו 3. אחד המשחקים היחידים שנטשתי אחרי שעתיים. פשוט לא נהנתי משום דבר.
Klayman כתב:ואוו. היילו 3. אחד המשחקים היחידים שנטשתי אחרי שעתיים. פשוט לא נהנתי משום דבר.
SHAPIRA500 כתב:אפשר לשאול אם אהבת משהוא בהיילו 3 חוץ מאונליין? כי אני זוכר שהקמפיין שלו הוא אחד הגרועים ששיחקתי בחיי.
swym כתב:זה בדרך כלל תלוי גם בכמה רחוק הגעת בקמפיין, ובאיזו רמה שיחקת אותו.
יש הרבה בעיות עם הקמפיין: הפתיחה שלו חלשה יחסית, ומשם היא עוד נופלת למטה לקראת האמצע בשלב עם הFlood. המשחק לא ידידותי בטירוף למי שלא מכיר את המשחקים הקודמים בטרילוגיה - הרוב שם נשמע כמו ג'יבריש. וגם ממש לא פשוט להבין איך מומלץ להיפטר מכל סוג של אויב וכמה מהמכניקות המרכזיות, לפחות כשמשחקים אותו על Heroic ומעלה (ואחרת מה הטעם).
אבל בהמשך.. הו בהמשך. גם אם נשים רגע בצד כמה מהטוויסטים בסיפור ונתיייחס רק לגיימפליי, The Ark ו-The Covenant הם שניים מהשלבים הכי טובים שהצליחו לדחוס למשחק כלשהו בדור הזה: עמוסים בזירות קרב ענקיות והמעבר התמידי בין תנועה ברגל לבין כל סוג של רכב שהמשחק מציע, יחד עם AI לאויבים שגם 5 שנים קדימה אין כמעט משחקים שמסוגלים להשתוות אליו - השלבים האלו הם פשוט סנדבוקס במיטבו, שלא נדבר על כמה שאפילו יותר כיף לשחק אותם בco-op ועוד להוסיף על זה את הscoring mode. יצאו מאז עוד שלושה משחקי היילו ואני עדיין חושב שאין שם שלבים שמתקרבים לשלבים האלו, שלא נדבר על רוב המשחקים האחרים שמרגישים תמיד כמו צעד אחד אחורה.
אח, עכשיו בא לי לחזור לסיבוב נוסף עליו.
Klayman כתב:חלשה יחסית זה אנדרסטייטמנט מטורף.. שיחקתי בו בערך שעתיים וחצי-שלוש והוא פשוט שעמם לי את הצורה. אומנם לא שיחקתי בשני, אבל כן שיחקתי בראשון. כבר לא טרחתי עם האחרים.
DrKeo כתב:אני אגלה לך סוד, זה לא משתפר וגם אני שחקתי חלק גדול ממנו עם חנן ועוד משהו (זה היה אולי עמר?) בהרואיק אם לא בלג'נדרי אחרי שגמרתי אותו על הרמה השניה והמשחק הזה היה אחד מקמפני הFPS הפחות טובים ששחקתי. קמפיין מזעזע, מולטי מעולה. לריץ' כבר יש קמפיין חביב, קשה לו להפטר מהרפטטיביות, החוסר גיוון והפייסינג הרע שהסדרה סובלת מהם אבל כל דבר בו כמה רמות מעל היילו 3. ב-4 עדין לא יצא לי לשחק, בתקווה תהיה תמיכה לאחור ב720, אבל אולי משנה מפתחת משנה מזל. באנג'י לא צריכה לפתח משחקי סינגל, מבחינת מולטי פשוט אדיר.
bozeman כתב:שיחקנו יחד משלב 1 עד 7 וזה היה דודי. יש לציין שבאמת נדב ודודי לא כ"כ היו בעניין (חצי מהקאט סין הם פשוט דילגו! חייבים לבטל את האופציה הזאת בקצובה אם לא כולם מסכימים...) אבל הם יותר היו מחוץ לעניין בחלק של העלילה והשלבים, סה"כ במשחק עצמו הם די נהנו.
אבל אם לדרג כמה נדב התלהב מהמשחקיות הייתי אומר 7...
bozeman כתב:אז אני מבין שאתה מאשים רק את דודי? אני הייתי צריך אח"כ לעבור שוב את כל השלבים רק כדי לראות מה הפסדתי... אני עוד זוכר שהתברברנו בשלב של המדבר הגדול (עם הרכב של השלשלאות) כי הרכב התפוצץ בקרב והיינו צריכים ללכת קילומטרים ברגל.
bozeman כתב:אז אני מבין שאתה מאשים רק את דודי? אני הייתי צריך אח"כ לעבור שוב את כל השלבים רק כדי לראות מה הפסדתי... אני עוד זוכר שהתברברנו בשלב של המדבר הגדול (עם הרכב של השלשלאות) כי הרכב התפוצץ בקרב והיינו צריכים ללכת קילומטרים ברגל.
SHAPIRA500 כתב:לא יודע על מה אתה מדבר, שיחקתי על הרואיק והגעתי כמעט עד הסוף(לא היה שום דבר אחר לשחק אז זרמתי איתו) אבל אני לא זוכר כמעט מהמשחק חוץ מאיזה בוס שצריך להרוג עם משגר טילים ומונגוס. למרות זאת הוא זכור לי כאחד הקמפיינים הכי רעים ששיחקתי בחיי. אם למשחק לא היו קוראים היילו הממוצע שלו היה נמוך הרבה יותר, חרף המולטי המצויין.
עוד דבר, הקמפיין של ריץ' שאותו כן סיימתי הוא שנות מאור מהקמפיין של 3, ועדיין לא זה הופך אותו לקמפיין מהשורה הראשונה.
Nucleus_Dawn כתב:
swym כתב:
Nucleus_Dawn כתב:
כנראה שכל רכבי האויב המפוזרים האלו לא מספיקים, כי נדב תיאר מצב שהם נתקעו במדבר בלי שום רכב.
למה לא לחזור לשמירה האחרונה, כשאין לך שום נשק ושום תחמושת להלחם בהר אויבים? למה לא לחזור לשמירה האחרונה, כשהדמות שלך נתקעה בתוך סלע ואתה לא יכול לזוז? למה לא לחזור לשמירה האחרונה, כשמישהו שפותח דלת מת והדלת תקועה סגורה? למה לא לחזור לשמירה האחרונה, כשהצלחת להרוג את הבוס, אבל המשחק לא קלט את זה ולכן אתה לא מסוגל להמשיך לשחק? למה לא לחזור לשמירה האחרונה, כשיש באג והמשחק קרס?
זה שאפשר לחזור לשמירה האחרונה, זה לא תירוץ לעיצוב משחק מחורבן.
swym כתב:ויכול להיות שהם פשוט לא הצליחו להשתלט על רכבי אויב. משחקים לפעמים מענישים אותך על זה שאתה משחק גרוע, אבל נותנים לך opt-out כדי להקל עליך.
אני יודע שבמשחק אידיאלי עדיף לא לחזור לשמירה האחרונה, אבל לפעמים אי ברירה בגלל "עיצוב משחק מחורבן" מהסוג הזה: לדוגמא, עיצוב המשחק המחורבן של HL2 שמאלץ אותך לעבור קטעי משחק עצומים ברכב, שבמידה והוא בטעות נופל לך מאיזה גשר או מסתבך לך בין שתי חתיכות עמוד עם פיסיקה שתוקעת אותו בפנים אין לך ברירה אלא להמשיך הרבה מאד ברגל או לחזור ולטעון את המשחק (ושם בניגוד להיילו גם אין רכבים אחרים שתוכל להשתלט עליהם בדרך, ככה שאין incentive שמתגמל אותך על משחק טוב). אבל האם עיצוב המשחק המחורבן כל כך של HL2 מנע ממך לשחק בו או גרם לך לנטוש אותו בזעם? או שהצלחת לשרוד אותו למרות זאת?
swym כתב:ויכול להיות שהם פשוט לא הצליחו להשתלט על רכבי אויב. משחקים לפעמים מענישים אותך על זה שאתה משחק גרוע, אבל נותנים לך opt-out כדי להקל עליך.
אני יודע שבמשחק אידיאלי עדיף לא לחזור לשמירה האחרונה, אבל לפעמים אי ברירה בגלל "עיצוב משחק מחורבן" מהסוג הזה: לדוגמא, עיצוב המשחק המחורבן של HL2 שמאלץ אותך לעבור קטעי משחק עצומים ברכב, שבמידה והוא בטעות נופל לך מאיזה גשר או מסתבך לך בין שתי חתיכות עמוד עם פיסיקה שתוקעת אותו בפנים אין לך ברירה אלא להמשיך הרבה מאד ברגל או לחזור ולטעון את המשחק (ושם בניגוד להיילו גם אין רכבים אחרים שתוכל להשתלט עליהם בדרך, ככה שאין incentive שמתגמל אותך על משחק טוב). אבל האם עיצוב המשחק המחורבן כל כך של HL2 מנע ממך לשחק בו או גרם לך לנטוש אותו בזעם? או שהצלחת לשרוד אותו למרות זאת?
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 102 אורחים