נושא ה-Xbox הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 18 אוגוסט 2020, 13:39

DrKeo כתב:דבר ראשון אני אגיד שאני בשום צורה לא חושב שמשחקינסינגל יעלמו או שיש חוסר היום, זאת לא הנקודה. הנקודה היא שיש טרנד של GaaS בשנים האחרונות ואנחנו רואים מפתחות סינגל (לאו דווקא אקסקלוסיבית סינגל, אבל עם סינגל דומיננטי) כמו באנג׳י, ביוור, רוקסטדי וכו׳ צוללות אליו. משחקי GaaS מאוד יקרים לפיתוח ואחרי שהמשחק יוצא צריך לתמוך בו שנים. חלק מהמשחקים האלה אולי אפילו יגמרו סטודיואים, אחרי פיתוח יקר של משחק GaaS, אם הוא נכשל, זה יכול להיות צו מוות לאולפן.

בכל מקרה, אני לא חושב שיש פה איזה doom & gloom או משהו כזה, אבל זה טרנד שמצער אותי, הוא בהחלט בא על חשבון משחקי סינגל טובים (סתם לדוגמה יכלנו כבר לקבל משחק בטמן או סופרמן טוב מרוקסטדי במקום יחידת המתאבדים) והוא גם כנראה יהרוג אולפן או שניים. אני מקווה שהטרנד יעבור ומהר, כמו שטרנד הקז׳ואלי עבר. זה לא אומר שאין יותר משחקי קז׳ואל היום, אבל מה שמתאים ללכת לכיוון הזה הולך ומה שלא לא. כבר אין דחיפה של דברים בכוח לכיוון הקז׳ואלי כמו בתקופה של הווי או הקינקט.

כנ״ל צריך להיות עם GaaS ברגע שהאבק ישקע. משחקים כמו פורצה או פיפא ירוויחו הרבה מהמודל הזה אבל בתקווה חברות כמו רוקסטדי ינטשו את הקונספט.


נקודה קטנה ,אף פעם לא יצא לי לשחק במשחק סופרמן
טוב ,ולא חושב שזה יקרה עד שיהיה אולם הולוגרמות איכותי
עד אז ספק, עם אני יהיה בחיים

יכול להיות שיש משחקים טובים בזיכיון סופרמן
אבל אז לא באמת מרגישים את הדמות
הדמות פשוט חזקה מידי ומהירה מידי לעשות משחק בזיכיון
שבאמת ישקף את הדמות ,ובשליטה הקיימת היום

בגלל זה דמויות פחות חזקות ומהירות ,דוגמת ספידרמן ובאטמן
מתאימים למשחקים ,וסופרמן ודמויות בסגנון לא
בדרגון בול z ,לדוגמה רוב המשחקים הם משחקי מכות ,כי זה עוקף
הרבה מבעיות הפיתוח בדמויות כאלו

בכל מקרה קצת חפרתי ,בנוגע למשחקים כשירות
זאת החלטה עסקית ,אני אישית חושב שזה יכל להתאים מאוד
למשחקי ספורט ומרוצים כמו שרשמו כבר
השאלה עם מפתחות שמוציאות משחק שנתי ירצו לוותר על זה ,ועוד נושא בעיתי מאוד ,זה זכיונות שרוכשים כל שנה ,לדוגמה שחקנים שעזבו
את fifa האמיתית ,מה יעשו ? ימחקו אותם מהמשחק ?
לעשות את זה בצורה הזאת ,צריך גם הסכמי זיכיונות אחרים ,שיתאימו
לכמה שנים כל פעם ,עד שנגמר המשחק כשירות לכמה שנים
ויוצא גרסה חדשה

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי swym » 19 אוגוסט 2020, 12:49

Uncle Pey'j כתב:תמיד חשבתי שאחת הבעיות האפשריות במקרה של 343i היא חוסר היכולת לגייס טאלנט איכותי בגלל המיקום שלהם ברדמונד שעד כמה שאני יודע לפחות 343i היא המפתחת הגדולה היחידה שיושבת שם כשזה מגיע לגיימינג,כשבמדינה כולה אני מכיר רק עוד שתי מפתחות גדולות והן כמובן Valve ובאנג'י.

רדמונד נמצאת 20 דקות מסיאטל. זה בערך כמו להגיד שקשה לגייס טאלנטים ברעננה או הרצליה :)

swiss-the-engine כתב:אוקיי אבל זה עניין של שפה והוא הגדיר ליפני כן שהמשחק הנ"ל לא aaa, אז אם מישהו מדבר איתו וההוכחה שהחברה aaa זה (בין היתר) משחק שלדעתו צריך להיכנס למשבצת aa... זה סתם שיח חרשים.
לא חושב שאני מסכים עם הקביעות של גלאס כן? Just sayin'

זה פחות עניין של שפה ויותר עניין של חוסר הבנה. יש הגדרה די מוסכמת בתעשייה למהו משחק AAA (אין דבר כזה AA), ויש אפילו עמוד ויקיפדיה עם הגדרה והיסטוריה למי שרוצה לראות איך המושג הזה התפתח לאורך השנים.
אי אפשר לעשות סלט של מונחים, ולקרוא לTLOU 2 משחק אינדי או להחליט פתאום שFEZ הוא משחק AAA. כלומר, אפשר אבל אז אף אחד לא יקח אותך ברצינות: אם היית בא למפיצה בתעשיה בדור הקודם ואומר לה "אני צריך כסף למשחק בינוני כזה, לא באמת AAA אלא משהו בסדר גודל של New Vegas, עם גרסאות אספנים וקמפיין בילבורדים וקאסט הוליוודי ותזמורת מולחנת" אז יגלגלו אותך מכל המדרגות כי יראו שאין לך שמץ של מושג על מה אתה מדבר. אם תנסה להסביר להם שהCall of Duty העונתי הוא לא באמת פורץ דרך גרפית וממחזר מפות מולטי מהמשחק הקודם ולכן הוא לא AAA אז יקראו לך שוב למעלה רק כדי לגלגל אותך מכל המדרגות שוב.

DrKeo כתב:לבטל את גרסת ה-ONE תהיה התאבדות קולקטיבית ל-MS מבחינת מסר. היילו אינפנט מוכרז כמשחק ONE, אז מיקרוסופט מכריזה שלא חייבים לקנות XSX והמשחקים יהיו זמינים בכל מקום ואז... מבטלת את גרסת ה-ONE ושוברת כל הבטחה שהיא נתנה? כלומר, גם אני רוצה היילו בלעדי לדור הבא, אבל צריך להכיר בזה שאינפנט פותח ל-ONE והובטח ל-ONE כך שהמשחק הזה לעולם לא יוכל להיות דור הבא אמיתי גם מבחינת המורשת פיתוח שלו וגם מבחינת PR.

שמע, הבטחות זה משהו שאפשר להפר: זה לא בדיוק הרג את סוני כשThe last Guardian שהובטח לPS3 בסוף יצא רק לPS4. ולמרות זה, אני לא מאמין שמיקרוסופט יבטלו את גרסת הOne למרות כל הwishful thinking

DrKeo כתב:העתיד נשמע מבאס במיוחד. סינגל שמערבבים בו מולטי זה מעפן, אף פעם לא יוצא כמו שצריך. לעולם לא תקבל חווית נוטידוג או VALVE ממשחק שכזה. אני רק מדמיין איזה חבר שחופר לי על המשפט של ביבי בזמן HL ALYX וכבר בא לי לעשות UNINSTALL :)

צריך להבדיל לדעתי בין משחק שהוא GAAS, לבין משחק שיש בו סינגל מעורב עם מולטי, לבין משחק שפרופר נבנה למולטיפלייר.
המשחקים של Form Software הם הרי משחקי סינגל שמעורב בהם מולטי, וסך הכל נראה שיצא להם בסדר.
ובצד השני אפשר לקבל משחק שהוא לחלוטין GAAS ולא כולל מולטיפלייר אמיתי: היטמן למשל היה משחק GAAS בהגדרה, ואססינס קריד האחרון בהחלט כולל אלמנטים של GAAS עם content dropgs ועם UGC. גם פה שניהם יצאו אחלה.
ואתה יודע מה, עזוב את זה: Diablo 3 אמנם כולל גם מולטיפלייר, אבל את כל התוכן שלו אפשר לצרוך גם כשחקן יחיד. והוא נמצא בעונה הכמה בדיוק שלו בימינו? זה בערך הכי GAAS שיש.
משחק במודל GAAS לא חייב להיות יקר יותר (לפעמים להיפך), ולא חייב להיות משחק ממוקד מולטיפלייר, הוא פשוט צריך להיבנות במודל מסוים והדרגתי יותר. לצד כל מיני Anthems יש גם משחקים שהמודל הזה עשה להם רק טוב (ואני חושב שAnthem לא היה בקטע של ההנהלה שבאה ואומרת "בואו תעשו לנו משחק GAAS", אלא יותר "בואו ותעשו לנו דסטיני/דיוויזן משלנו").

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5391
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 19 אוגוסט 2020, 15:41

swym כתב:
Uncle Pey'j כתב:תמיד חשבתי שאחת הבעיות האפשריות במקרה של 343i היא חוסר היכולת לגייס טאלנט איכותי בגלל המיקום שלהם ברדמונד שעד כמה שאני יודע לפחות 343i היא המפתחת הגדולה היחידה שיושבת שם כשזה מגיע לגיימינג,כשבמדינה כולה אני מכיר רק עוד שתי מפתחות גדולות והן כמובן Valve ובאנג'י.

רדמונד נמצאת 20 דקות מסיאטל. זה בערך כמו להגיד שקשה לגייס טאלנטים ברעננה או הרצליה :)

swiss-the-engine כתב:אוקיי אבל זה עניין של שפה והוא הגדיר ליפני כן שהמשחק הנ"ל לא aaa, אז אם מישהו מדבר איתו וההוכחה שהחברה aaa זה (בין היתר) משחק שלדעתו צריך להיכנס למשבצת aa... זה סתם שיח חרשים.
לא חושב שאני מסכים עם הקביעות של גלאס כן? Just sayin'

זה פחות עניין של שפה ויותר עניין של חוסר הבנה. יש הגדרה די מוסכמת בתעשייה למהו משחק AAA (אין דבר כזה AA), ויש אפילו עמוד ויקיפדיה עם הגדרה והיסטוריה למי שרוצה לראות איך המושג הזה התפתח לאורך השנים.
אי אפשר לעשות סלט של מונחים, ולקרוא לTLOU 2 משחק אינדי או להחליט פתאום שFEZ הוא משחק AAA. כלומר, אפשר אבל אז אף אחד לא יקח אותך ברצינות: אם היית בא למפיצה בתעשיה בדור הקודם ואומר לה "אני צריך כסף למשחק בינוני כזה, לא באמת AAA אלא משהו בסדר גודל של New Vegas, עם גרסאות אספנים וקמפיין בילבורדים וקאסט הוליוודי ותזמורת מולחנת" אז יגלגלו אותך מכל המדרגות כי יראו שאין לך שמץ של מושג על מה אתה מדבר. אם תנסה להסביר להם שהCall of Duty העונתי הוא לא באמת פורץ דרך גרפית וממחזר מפות מולטי מהמשחק הקודם ולכן הוא לא AAA אז יקראו לך שוב למעלה רק כדי לגלגל אותך מכל המדרגות שוב.

DrKeo כתב:לבטל את גרסת ה-ONE תהיה התאבדות קולקטיבית ל-MS מבחינת מסר. היילו אינפנט מוכרז כמשחק ONE, אז מיקרוסופט מכריזה שלא חייבים לקנות XSX והמשחקים יהיו זמינים בכל מקום ואז... מבטלת את גרסת ה-ONE ושוברת כל הבטחה שהיא נתנה? כלומר, גם אני רוצה היילו בלעדי לדור הבא, אבל צריך להכיר בזה שאינפנט פותח ל-ONE והובטח ל-ONE כך שהמשחק הזה לעולם לא יוכל להיות דור הבא אמיתי גם מבחינת המורשת פיתוח שלו וגם מבחינת PR.

שמע, הבטחות זה משהו שאפשר להפר: זה לא בדיוק הרג את סוני כשThe last Guardian שהובטח לPS3 בסוף יצא רק לPS4. ולמרות זה, אני לא מאמין שמיקרוסופט יבטלו את גרסת הOne למרות כל הwishful thinking

DrKeo כתב:העתיד נשמע מבאס במיוחד. סינגל שמערבבים בו מולטי זה מעפן, אף פעם לא יוצא כמו שצריך. לעולם לא תקבל חווית נוטידוג או VALVE ממשחק שכזה. אני רק מדמיין איזה חבר שחופר לי על המשפט של ביבי בזמן HL ALYX וכבר בא לי לעשות UNINSTALL :)

צריך להבדיל לדעתי בין משחק שהוא GAAS, לבין משחק שיש בו סינגל מעורב עם מולטי, לבין משחק שפרופר נבנה למולטיפלייר.
המשחקים של Form Software הם הרי משחקי סינגל שמעורב בהם מולטי, וסך הכל נראה שיצא להם בסדר.
ובצד השני אפשר לקבל משחק שהוא לחלוטין GAAS ולא כולל מולטיפלייר אמיתי: היטמן למשל היה משחק GAAS בהגדרה, ואססינס קריד האחרון בהחלט כולל אלמנטים של GAAS עם content dropgs ועם UGC. גם פה שניהם יצאו אחלה.
ואתה יודע מה, עזוב את זה: Diablo 3 אמנם כולל גם מולטיפלייר, אבל את כל התוכן שלו אפשר לצרוך גם כשחקן יחיד. והוא נמצא בעונה הכמה בדיוק שלו בימינו? זה בערך הכי GAAS שיש.
משחק במודל GAAS לא חייב להיות יקר יותר (לפעמים להיפך), ולא חייב להיות משחק ממוקד מולטיפלייר, הוא פשוט צריך להיבנות במודל מסוים והדרגתי יותר. לצד כל מיני Anthems יש גם משחקים שהמודל הזה עשה להם רק טוב (ואני חושב שAnthem לא היה בקטע של ההנהלה שבאה ואומרת "בואו תעשו לנו משחק GAAS", אלא יותר "בואו ותעשו לנו דסטיני/דיוויזן משלנו").

טוב גיא אתם לא באמת בשיחה עם הנהלת אקטיביזן. סתם שתי בני אדם בפורום ואני רואה בזה סך הכל נקודה שמסבירה את הכוונה שלו. אתה יכול (ואני וכל אחד אחר) להמשיך לקרוא למשחקים aaa אבל אנחנו לפחות מבינים אותו מה הכוונה שלו אם הוא אומר על משהו שהוא aa.

לא כל כך שונה מה גדרה ההפוכה (שגם כאמור לא קיימת) של aaaa. אם אני מדבר על מישהו על זה אז אני לא יתחיל להתווכח על הfiner points של השפה והתעשייה. אני פשוט מבין מה הכוונה שלו וממשיך הלאה עם המידע הזה.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4730
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 19 אוגוסט 2020, 18:11

הצצה לדאשבורד של ה-XSX (ולמעשה של כל משפחת הקונסולות) יחד עם האפליקציה החדשה למובייל שתחליף את הארכאית הנוכחית:


בסך הכל כמעט אותו דבר,מצחיק קצת לראות אותם משתמשים בהיילו אינפיניט בתור המשחק בעמוד הבית אבל אני מניח שהוידאו הוקלט לפני הדחייה :|
בהזדמנות הזו אני "אשבח" את צוות ה-OS של XBOX שדאג לי היום לסשן של כמעט 3 שעות עם התמיכה של MS בניסיון מרוכז לפתור כמה בעיות מתמשכות שיש לי עם ספריית המשחקים שלי אצלם בקונסולה,ואף אחת מהן לא נפתרה גם אחר כך והבעיה שלי עברה אסקלציה לצוות הבא ואני מחכה לתשובה מהם,וככה הלך לו יום חופש.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 21 אוגוסט 2020, 22:59

We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4730
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 23 אוגוסט 2020, 15:04

משהו מעניין שקראתי ב-ERA,קחו בחשבון,מדובר בשמועה וכזו שמגיעה ממישהו שאף פעם לא שמעתי עליו,אבל כן מקבל גיבוי מהמודרים שאמרו שהוא בהחלט נמצא בעמדה שהוא יכול לדעת פרטים כאלה..אז הנה זה:
MS ו-343i כרגע עסוקים בשאלה האם לבטל את גרסאת הוואן של אינפיניט,ואפילו לדחות את המשחק לתחילת 2022 במידת הצורך. הוא טוען שיש הרבה בלגן בתהליך קבלת ההחלטות שם, אבל שהם משוכנעים שהם פשוט חייבים לשחרר את המשחק היילו הכי טוב עד היום,ולא משנה המחיר.
הוא טוען שגרסאת הוואן נמצאת במצב ממש לא טוב,רצה בפחות מ-900P,עם בעיות קשות של טעינת אסטים,הרבה יותר גרוע ממה שהיה אפילו בדמו. 343i רוצים לעשות שינויים משמעותיים במנוע כשזה מגיע לטעינת אסטים,להפוך את השימוש ב-RT למשהו יותר משמעותי בתאורה ו"דיפולטי",לשפר את הגיאומטריה ופוסט פרוססינג (שתכלס,לא באמת קיים בדמו) ולהפוך את העולם להרבה יותר אינטראקטיבי.

אני מדגיש שוב,זו שמועה,אבל כזו שמי שפירסם אותה בהחלט מקבל גיבוי מהמודרים באתר.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 23 אוגוסט 2020, 16:19

הלוואי, אבל לדעתי אם זה קורה, מדובר במשחק של חגים 2022 במקרה הטוב. לעשות שיפט לכל המערכת תאורה ולמערכת הזרמה לבד זה להפוך את המנוע על הראש. אם זה המקרה, לדעתי הם גם צריכים כבר לעשות הפקה לגמרי מחדש ולבנות נכסים וכו' מאפס, פשוט לדמיין שהם בונים משחק חדש לגמרי שמתבסס על המשחק שיש להם כרגע.
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 23 אוגוסט 2020, 17:32

הדמו גרפית ניראה גרוע
ועם הם מתכננים משחק שיקבל הרחבות לכמה שנים הבאות
שיתחילו לפחות ממשהו גרפית הרבה יותר איכותי מזה

או לפחות שיפרידו בין הגרסאות
יוציאו מוקדם יחסית גרסת one , ויקחו לעצמם איזה שנה וחצי
לגרסת xsx וpc
כל מיני פיצרים שרוב הלקוחות גם ככה לא יכולים לקבל
זה לא באמת רלוונטי ,לדוגמה עם גרסת הxsx תיהיה 4k
ו120 פרימים לשניה
לכמה אנשים יש באמת מסכים תומכים ?רוב השוק ורוב מה שנמכר בחנויות זה 60 פרימים לשניה

ואוספת רזולוציה למשחק שניראה דור קודם
חא תהפוך אותו לדור הבא

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 23 אוגוסט 2020, 18:18

ושוב, אם הם באמת מתכננים את אינפינט כבסיס לכל התוכן הילו בעשור מינוס הקרוב, אני פשוט לא מצליח להבין הגיון בלא לעשות את זה מלכתחילה.
כמובן שכרגע זו הרבה יותר בעיה, אבל אני פשוט לא מבין למה זה לא היה המצב מההתחלה.
ובכל זאת אני מאמין שהם כן צריכים לעשות את זה.

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5391
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 23 אוגוסט 2020, 19:43

כנראה כי הויזן הזה היה מוקדם. וכרגע הוא מקבל דחיה אחרי דחיה ולא כזה הזוי לחשוב שיש אנשים בסטודיו שגם כבר מוזר להם להוציא משחק כזה בשנה הזאת.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 23 אוגוסט 2020, 20:12

ולחשוב שאני ממש התעצבנתי בעקבות הדחייה של TLOU2 באיזה חודש :)
אני עדיין מרחם על 343, נראה לי שהרבה ראשים באמת הולכים לעוף... ומצד שני מרחם על מיקרוסופט וההשקה שלהם.

כנראה שזה הקטע עם משחקים שהשם שלהם הוא ״לנצח״: היילו אינפיניט, דיוק ניוקם פוראבר... נדחים בלי סוף :/

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 23 אוגוסט 2020, 21:59

אני מקווה שידחו את המשחק כמה שצריך, עדיף שיתנו מראש טווח זמן ארוך של שנתיים ויבנו מחדש את מה שצריך לבנות מחדש אם הם באמת רוצים להעלות את המשחק לרמה הבאה, ביחוד אם הם מבטלים את גרסת הONE.
We're just normal men. We're just innocent men

dean
Trainee
הודעות: 338
הצטרף: 24 מאי 2013, 12:37

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי dean » 23 אוגוסט 2020, 23:16

פיל ספנסר בראיון מלפני חודש וחצי:

על האם גרסת הוואן מחזיקה את גרסאת ה XSX מאחור:
"Frankly, held back is a meme that gets created by people who are too caught up in device competition,"


והוא כמובן ממשיך עם:
So this idea that developers don't know how to build games, or game engines, or ecosystems, that work across a set of hardware... there's a proof point in PC that shows that's not the case.

חתיכת אדיוט.

ואני כבר לא כל כך בטוח אם 343 אשמים בכל הסיפור הזה. בסוף נגלה שהצמידו להם אקדח לרכה עם גרסת וואן וזה פשוט דפק להם את כל הפרודקשן.
אין ספק שראשים צריכים לעוף, או ב 343 או במיקרוסופט. מישהו צריך לתת את הדין על הקבלת החלטות המוזרות האלה.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי bling » 24 אוגוסט 2020, 06:49

אני לא יודע אם הוא סתום או שסתם חושב שכולנו סתומים. הדוגמא של ה PC גרועה כי הרי הקונסולות הן אלו שמחזיקות מאחור את ה PC והרי ברור שאם תיאורתית היתה מפתחת PC שלוקחת את האחוזון העליון של החומרה ומפתחת משחק נטו בשבילם אז היינו מקבלים משחק דור הבא אמיתי כבר לפני שנה ויותר אז איך אפשר בכלל לטעון שחומרה חלשה לא מחזיקה אחת חזקה מאחור?

אני שמח שהקונספציה התפוצצה למייקרוסופט בפרצוף, ככל שרעיונות מופרכים ומטופשים כאלו יעופו כמה שיותר מהר מהחלון, ככה שלב מעבר הקרוס ג׳ן יחלוף מהר יותר מהמתוכנן.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 24 אוגוסט 2020, 10:36

בתחום הGPU הוא צודק, אפילו בזיכרון אפשר להסתדר כי כבר הגענו לנפחים גדולים בשנים האחרונות וזיכרון הוידאו והמערכת מאוחדים בקונסולות. אבל הCPU וה-SSD? אין מצב, אפשר להסתדר עם נניח CPU בחצי כוח או SSD איטי משמעותית, אפילו מתחת ל-1GB/s, אבל עם CPU לפטופים שהיה תחת גם ב2011 ודיסק קשיח מכני? ברור שלא.
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 24 אוגוסט 2020, 11:08

:|
DrKeo כתב:בתחום הGPU הוא צודק, אפילו בזיכרון אפשר להסתדר כי כבר הגענו לנפחים גדולים בשנים האחרונות וזיכרון הוידאו והמערכת מאוחדים בקונסולות. אבל הCPU וה-SSD? אין מצב, אפשר להסתדר עם נניח CPU בחצי כוח או SSD איטי משמעותית, אפילו מתחת ל-1GB/s, אבל עם CPU לפטופים שהיה תחת גם ב2011 ודיסק קשיח מכני? ברור שלא.



אני חושב שהיו יכולים ליסתדר ,עם מראש היו מפתחים
2 גרסאות מאוד שונות גרפית

אותו משחקיות / אותו עיצוב שלבים וכו
אבל עם מנוע גרפי גמיש ,וטקסטורות ,אנימציות ותאורה וכו וכו
שונים ,גרסה לone שניראת כמו בדמו

וגרסה שניראת דור הבא לxsx ,בצורה הזאת אין כאב ראש למפתחים
של גרסה אחת שתיהיה טובה לכל הפלטפורמות
כי ראינו שזה ניראה גרוע לציפיות מהxsx

זה גם לחלופין היה יכול להיות משחק שניראה מצוין על הxsx
אבל רץ גרוע מאוד על הone
דברים כאלו קראו כבר בעבר במשחקי קרוס גאן
ואפשר להתגבר על בעיות כאלו ,בפיתוח 2 גרסאות שונות גאפית מראש

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 24 אוגוסט 2020, 12:57

המשמעות של זה היא פיתוח נפרד לגמרי של המשחק לדור הבא ולדור הנוכחי (נניח כמו פורצה הורייזן 2 או SOM) וזאת בהחלט אופציה. כלומר 343 בכלל לא יתיחסו ל-ONE והצוות שעושה את גרסת ה-ONE, הוא כבר יצטרך להתמודד. יש צוותים כמו IG שמתמודדים עם פורטים לסוויטצ', אני בטוח שפורט מהXSX ל-ONE יהיה עבודה מאוד קשה אבל עדין בגדר הסביר. בסופו של דבר אזורים יכולים להיות מפורקים לשלבים עם LOADING בינהם בכדי לכפות על הSSD ומכניקות גיימפליי יכולות לעבור שנמוך בשביל הCPU למשל. ראינו כבר דברים כאלה עם SOM למשל שהורידו בדור הקודם את המערכת נמסיס מהמשחק בגלל חוסר בזיכרון.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי swym » 24 אוגוסט 2020, 16:03

הסיבה הפשוטה שהOne לא "מחזיקה מאחור" את גרסת הXSX של המשחק, היא שהמנוע מלכתחילה נוצר כמנוע משחק לXbox One על מפרט החומרה שלה, שנים לפני שבכלל ידעו לנחש מה יהיה המפרט הסופי של הXSX.
343 עובדים על הslipspace engine עוד מאז 2015 - ברגע שהיילו 5 יצא, ככה שאפילו אם אינפיניט היה יוצא בזמן, מדובר היה במשחק שלקח חצי עשור לפתח אותו. היילו אינפיניט הוא משחק דור נוכחי בכל שורה של הקוד שלו וכל שיידר של הגאומטריה שלו, ולנסות לבנות לו את המנוע מחדש בשלב הזה יהיה מטופש לחלוטין - עדיף להוציא אותו כמו שהוא לדור הנוכחי, ובהמשך כבר להוציא משחק דור הבא שנבנה עבורו מההתחלה.
השמועה עצמה נשמעת כמו אחד הדברים היותר מונפצים, יש שם סימנים די ברורים של חוסר הבנה לגבי תהליך פיתוח משחק. אם היילו אינפיניט יהיה משחק טוב או גרוע, זה כבר תלוי ביכולות של 343 ולא בדור של החומרה שעבורה הוא נוצר מלכתחילה. תארו לעצמכם שסוני היתה מבטלת את God of War 2 כי אנשים היו מתלוננים שהוא לא נראה כמו משחק PS3 ושהPS2 מגבילה משהו...

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4730
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 24 אוגוסט 2020, 16:07

זה היה יכול לעבוד אם 343i לא הייתה מתייחסת להיילו אינפיניט כפלטפורמה הבלעדית שבה נקבל תוכן לעשור הקרוב. אם אינפיניט היה פשוט "היילו 6" אז היה פחות ביג דיל,הם היו משחררים את המשחק ל-XBO וממשיכים הלאה להיילו 7 לדור הבא,אבל זה לא המצב.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי swym » 24 אוגוסט 2020, 16:27

אתה מודע לזה שהם יכולים פשוט... לא לעשות את זה. נכון? זה לא חוזה חתום.
בהיטמן היתה תוכנית לעשות פלטפורמה אחת עם תמיכה קדימה, ובסוף קיבלנו טרילוגיית משחקים עם תמיכה אחורה. בדסטיני היה דיבור על קצב מסוים של עדכונים, ובסוף הפכו את הכל על הראש. אפילו 343 עצמם התחילו את היילו 4 עם תוכניות מסוימות לSpartan-Ops שבסוף שונו לחלוטין, ונדמה לי שמיקרוסופט תכננה את קוואנטום ברייק באופן אחר לגמרי ממה שיצא בסוף.
באותה המידה אפשר להוציא את היילו אינפיניט ולסגור את הreclaimer saga עם קצת DLC להמשך, ובעוד שלוש שנים להוציא משחק חדש לחלוטין לדור הבא שגם יתמוך אחורה בתכנים מהמשחק הזה ומכל הMCC.

או שהם יכולים כן לעשות את זה, כמו שברוקסטאר עשו את זה עם GTA V: זה בדיוק הדוגמא למשחק שעבר דור של קונסולות, ובשלב מסוים נחתך מהדור הישן והמשיך לקבל טונות של תוכן רק לדור החדש. לא שמעתי מישהו ברוקסטאר מתלונן שזה לא עובד להם, או שחקנים שהתאכזבו בהמוניהם :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 25 אוגוסט 2020, 17:09

היוזמה מצרפים עוד 16 עובדים שהגיעו מ-respawn, קריסטל דינאמיקס, נוטידוג, באנג'י, פלייגראונד (גונבים מסטודיואים אחרים של XBOX אה?), טרייארק ואינסומניאק.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4730
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 25 אוגוסט 2020, 22:24

אני הבאתי את השמועה זו לפה אז אני מרגיש קצת מחוייב לעדכן שככל הנראה מדובר בבולשיט,למרבה הצער:

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 26 אוגוסט 2020, 11:08

כן, אבל נדמה לי שהיה את אותו הסיפור לפני חודש בערך, כשהם הכחישו שהולכים לדחות את היילו לשנה הבאה :)

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4730
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 26 אוגוסט 2020, 11:56

נראה שג'ף גראב מאשר שהמשחק של The Initiative הוא אכן PD,או לפחות משהו ביקום הזה,והוא בגוף שלישי :)
בזמן הסטרים של KF בטוויץ' שבו הם דיברו על הגיוסים האחרונים של הסטודיו בטוויץ' הוא הגיב בצ'אט כשהם דיברו על מה המשחק הזה עשוי להיות,והוא ענה בצ'אט שמדובר ב-PD.
כששאלו אותו על זה בטוויטר הוא צייץ את זה:


https://www.reddit.com/r/GamingLeaksAndRumours/comments/igqsml/jeff_grubb_confirms_thirdperson_perfect_dark/

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 26 אוגוסט 2020, 14:26

אז כמעריץ PD אני אגיד ״יש!״ וגם ״שיט!״ :)
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 104 אורחים