Death_119 כתב:אני מתכוון HFR.
TEW הוא Clone RE מעולה, רק שעברו איזה 7-10 שנים.
גיימינג כמו כל עסק הוא עסק למטרות רווח, חברות בטח בסדר גודל המדובר הן לא פילנטרופיות, גם המפתחים, האומנים וכלל היוצרים עובדים שם תמורת כסף. אם הROI לא שווה את זה, אז כן - יסגרו את הסטודיו. רואים את זה כמעט בכל תחום בעולם העבודה של ימינו. Tango לא דילברה שום הצלחה קרוב ל-7 שנים, אז לגמרי במקום לסגור. הפרויקט AAA הגדול שלהם שעבדו עליו מעל ל-5 שנים GhostWire היה גרוע, כנראה שלא היה משהו ששווה היה להציל לעתיד, אז קיצצו.
מיקרוסופט/סוני וכל חברה בסדר גודל המדובר לא צריכות גוויות כמו Lion head studios שמוכרים הבטחות במשך 20 שנה ומדלברים זבל רק בשביל לקבל החלטה לסגור.
טנגו ליטרלי דילברה הצלחה לפני שנה. היא הביאה למיקרוסופט GOTY שזה משהו שמיקרוסופט לא מכירה כבר שנים, ועל פי הבכירים במיקרוסופט המשחק הצליח פיננסית ורק לפני שניה הוא יצא גם לפס5. כשאתה מחזיקת פלטפורמה המטרה שלך היא לעשות כסף, ברור. אבל כדי לעשות כסף יש דברים יותר חשובים מה-ROI באותו רבעון, יש דבר כזה שנקרא השקעה. אתה צריך מוניטין טוב אצל הלקוחות כדי שיסמכו עליך וישקיעו ב-ECO SYSTEM שלך, ואתה צריך מוניטין טוב אצל מפתחים כדי שירצו לעבוד אצלך ויפרחו כי מדובר בתעשיה יצירתית ולא פס יצור של אפליקציות IOS. אתה צריך להוציא משחקים מגוונים כדי לתת לפלטפורמה שלך אישיות, פרסים ושם של איכות.
כשמיקרוסופט עושה מהלכים כאלה, היא פוגעת בעצמה. מה מיקרוסופט הרוויחה מהסגירה הזאת? 50 מליון דולר בשנה? רק ה-PR השלילי של התקופה האחרונה יעלה לה הרבה יותר מ-50 מליון דולר. זאת קצרות ראיה, אפס חזון. כשפנבואים הזויים כמו Klobrille מתהפכים על מיקרוסופט אתה יודע שהם פגעו בעצב.
ואגב, לקרא לטנגו ולארקיין "גווית" זה מגוחך, מדובר בשתיים מהחברות היותר טובות בתעשיה. הייתי לוקח את שתיהן על פני כל אקטיוויז'ן יחדיו. הן אולי לא נוטידוג, אבל הן מספקות משחקים מיוחדים באופן קבוע, משחקים שאין למיקרוסופט בפורטפוליו. אולי REDFALL היה כשל, אבל כולנו יודעים למה. אבל לסגור את טנגו אחרי HFR? הזיה, פשוט הזיה. המשחק הזה צבר להם כל כך הרבה כבוד בתעשיה, ואתמול הם זרקו הכל לפח.
היה לאקסבוקס כבר CEO שהסתכל רק על ROI, קראו לו דון מטריק, תראה איך זה נגמר.
We're just normal men. We're just innocent men